19:00
12th of March 2021
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Group A
1. Renegades removed Overpass
2. BIG removed Train
3. Renegades picked Inferno
4. BIG picked Dust2
5. Renegades removed Nuke
6. BIG removed Vertigo
7. Mirage was left over
Inferno
BIG
15
(6:9; 9:6) (0:4)
Renegades
19
Dust2
BIG
13
(8:7; 5:9)
Renegades
16
Mirage
BIG
-
Renegades
-
Rewatch
United KingdomESL TV (Map 1 - Inferno)Vod
United KingdomESL TV (Map 2 - Dust 2)Vod
Highlights
M1 | tabseN - 3 Glock kills on the bombsite A bomb plant defense (2vs3 situation - pistol round)
M1 | Hatz - 1vs2 clutch (T - bomb planted after 1 clutch kill)
M2 | malta - ACE
M2 | XANTARES - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
55-48 +7 85.2 73.0% 1.17
44-44 0 86.3 65.1% 1.07
37-36 +1 64.5 66.7% 0.96
33-44 -11 55.9 60.3% 0.76
28-47 -19 52.6 68.3% 0.72
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
45-38 +7 91.3 74.6% 1.31
53-46 +7 83.1 71.4% 1.23
46-39 +7 79.7 74.6% 1.11
37-39 -2 70.4 76.2% 1.06
35-35 0 54.3 65.1% 0.92
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
25-22 +3 92.4 67.6% 1.20
26-18 +8 77.1 64.7% 1.11
26-28 -2 81.0 70.6% 1.00
17-22 -5 51.8 64.7% 0.83
10-23 -13 40.3 70.6% 0.65
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
24-20 +4 87.7 67.6% 1.27
28-24 +4 81.4 67.6% 1.24
24-22 +2 84.3 73.5% 1.09
19-19 0 65.9 70.6% 1.03
18-19 -1 55.2 64.7% 0.91
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
29-20 +9 90.2 75.9% 1.38
19-22 -3 79.2 62.1% 0.91
18-24 -6 67.0 65.5% 0.83
11-18 -7 49.7 69.0% 0.79
16-22 -6 60.8 55.2% 0.68
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
21-18 +3 95.7 82.8% 1.36
25-22 +3 85.0 75.9% 1.23
22-17 +5 74.3 75.9% 1.15
18-20 -2 75.7 82.8% 1.10
17-16 +1 53.3 65.5% 0.93
Player of the matchwon with 80.7% of the votes
Matches, past 3 months
Core
Team
5 weeks ago
1 - 2
5 weeks ago
2 - 0
5 weeks ago
1 - 2
5 weeks ago
1 - 2
8 weeks ago
0 - 2
8 weeks ago
0 - 2
8 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
0 - 2
8 weeks ago
16 - 6
10 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
0 - 2
10 weeks ago
2 - 0
11 weeks ago
1 - 2
11 weeks ago
2 - 1
11 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
1 - 2
12 weeks ago
2 - 0
BIG win
1.14
5 weeks ago
0 - 2
5 weeks ago
0 - 2
5 weeks ago
0 - 2
5 weeks ago
0 - 2
8 weeks ago
0 - 2
8 weeks ago
2 - 1
8 weeks ago
14 - 16
Renegades win
5.00
Head to head
3
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#1
Rapper | 
United States E_40
LETS GO RENEGADES !!! #SICOMODE #INSCARRY
2021-03-01 16:31
7 replies
#3
 | 
Turkey piriSHIP
-1 VAMOS BIG EZ
2021-03-01 16:32
#10
 | 
Germany X5ander
-1 lets go my boyz from BIG !
2021-03-11 11:31
SICO MODE
2021-03-12 06:50
#51
 | 
Philippines Kirb
+1 fuck the haterz we will comeback stronger next tourney
2021-03-12 16:15
VAMOS BIG! #GoBIG
2021-03-12 18:40
1 reply
KEKW
2021-03-12 21:29
#331
 | 
Australia B_Tannen
YTB
2021-03-12 23:43
how is big still top 4
2021-03-01 16:32
2 replies
#4
syrsoN | 
Germany Tudei
because there was a big gap before, this is closing now
2021-03-01 17:19
#11
 | 
Germany X5ander
my boyz are only top 7, but they will fight back !
2021-03-11 11:32
#5
 | 
Finland DTeeVee
1. Renegades removed Vertigo 2. BIG removed Train 3. Renegades picked Inferno 4. BIG picked Nuke 5. Renegades removed Dust2 6. BIG removed Overpass 7. Mirage was left over 2-0 BIG
2021-03-01 19:46
1 reply
renegades removed Mirage Dust2 left over
2021-03-11 20:55
2-1 big but lets go renegades.
2021-03-02 20:01
Ez for INS
2021-03-09 01:11
BIG might win here.. but i still 50/50
2021-03-09 22:21
Big might lose to renegades. BAd team
2021-03-11 17:15
2 replies
nice prediction
2021-03-13 07:51
1 reply
It was an quite easy prediction
2021-03-13 11:53
BIG THE BIGGEST LUL
2021-03-11 20:09
I have a feeling that Renegades will win but I hope BIG will win this match! Good luck to both teams!
2021-03-11 21:37
8 replies
nice one
2021-03-12 21:24
7 replies
Yes mens I had that feeling!! But I'm sad now ;((
2021-03-12 22:24
6 replies
Stay strong!
2021-03-12 23:23
5 replies
OK mens! LtN)) best men of HLTV.org!
2021-03-13 00:04
4 replies
Yeah mens)) Joining the 10k comments club soon :D
2021-03-13 00:05
3 replies
Congrats mens!! 😎👌👍💪
2021-03-13 00:07
2 replies
ty mens
2021-03-13 00:08
1 reply
+1! Indeed mens!
2021-03-13 00:10
FPX v OG = Elimination match Renegades V Big = Eliminated's match
2021-03-11 22:08
BATTLE FOR THE LAST PLACE KEKW
2021-03-11 22:37
4 replies
#25
 | 
China HEIDASHUAi
Renegades have yet to win a single map.
2021-03-12 00:32
3 replies
Wasted spot, Invictus should have come to Europe and won 1 map or more. Sadly our legend xiaosaGe has retired :(
2021-03-12 01:37
2 replies
+1 no doubts
2021-03-12 13:53
1 reply
<3
2021-03-12 18:52
thats the match 2-0 score ... ez bet... on big...
2021-03-11 22:43
1 reply
didnt age well
2021-03-13 03:20
After the loss against fpx i hope big loses this one as well. Let's go renegades, get that win
2021-03-12 01:59
Rng 11-6 to 11-16 against complexity on mirage neva forget
2021-03-12 02:06
1 reply
9-2. Thats even worse. I bet at 8-2 and Boom. Gianormus choke
2021-03-12 14:53
I'm not sure BIG will be motivated for this edit: Teams are awarded a $5,000 USD bonus for each group stage win ez4big
2021-03-12 04:26
#30
 | 
Netherlands dabadpad
what's the point
2021-03-12 06:25
1 reply
They both eliminated right?
2021-03-12 09:05
another day another choke
2021-03-12 08:52
pain
2021-03-12 08:57
Why BIG always pick first??
2021-03-12 09:37
#36
 | 
Finland DTeeVee
If BIG lose, they are out, right?
2021-03-12 10:06
3 replies
#37
 | 
Finland DTeeVee
or are they out regardless ?
2021-03-12 10:08
#38
 | 
Jordan Zereeni
theyre out already
2021-03-12 10:10
1 reply
#40
 | 
Finland DTeeVee
rekt
2021-03-12 11:41
All in to Renegades. Bye Bye BIG
2021-03-12 13:05
Loser match xDD
2021-03-12 13:31
If not 2-0, BIG should really think about disbanding this team
2021-03-12 14:10
5 replies
Won’t be 2-0
2021-03-12 18:56
4 replies
Cmon Renebots lost 2-0 vs everyone
2021-03-12 19:08
3 replies
Big to drop a map P
2021-03-12 19:08
2 replies
No way, if so they are tier 3 at best
2021-03-12 19:09
1 reply
They will lose
2021-03-12 19:20
BIG will loose this mark my words
2021-03-12 14:15
If BIG lose this game pls change finally your squad
2021-03-12 14:44
#50
 | 
Europe Cirros_V2
leeets go RNG!
2021-03-12 16:02
ONE MAP PLS RNG :))))
2021-03-12 16:46
BIG-RENEGADES-FINAL SCORE=2-0 BIG =500 EURO=1.65=TOTAL WIN=825 EURO EZ 325 euro for me... TY BIG NOW...
2021-03-12 18:20
2 replies
Ahahaha lmao
2021-03-12 19:26
LOL what a trash bet, bookies love you taking those odds
2021-03-12 20:12
#55
Craft | 
Brazil MlNE
let's go malta
2021-03-12 18:41
Ez inferno for renegods
2021-03-12 18:55
purpose of this match?
2021-03-12 19:06
4 replies
none besides stats ranking and money
2021-03-12 19:09
The purpose of disband If BIG lose a single map vs Renebots tier 6 they should disband
2021-03-12 19:16
Fixed match for the orgs to easily win $$$ from bettings.
2021-03-12 19:19
#78
 | 
Canada firtlast
to feed the 'matchfixing' narrative
2021-03-12 19:29
wtf is big doing ffs
2021-03-12 19:14
Lmao, big in online cant win this bullshit
2021-03-12 19:18
if they lose a single map they gotta disband lol
2021-03-12 19:19
trash BIG going double eco on T-side lmao, giving up free rounds for RNG to build their economy
2021-03-12 19:20
1 reply
I don't think they do really care about this game
2021-03-12 19:25
#73
 | 
Germany So_Dumm
At this point disband is the only option, bb BIG
2021-03-12 19:22
#75
 | 
Libya OG_TOP_1
renegades on ct side: omfg {insert_opponent_here} fucking suck ez renegades, trash team. disband only option renegades getting on t side losing 10 rounds in a row: lmao ez {insert_opponent_here} renegades super trash disband no strats team everytime i swear
2021-03-12 19:27
2 replies
Hahahahah thats fax, kiddos betting just flame 😂😂
2021-03-12 19:33
its happening now lol
2021-03-12 19:47
6-9, very disappointing...
2021-03-12 19:26
same script, 16-11 for BIG
2021-03-12 19:33
how can renegades be so bad they were 2vs1 against the man inside the bombsite and they didnt trade de kill
2021-03-12 19:36
Can renegades win map 2?
2021-03-12 19:39
PLEASE RENEGADES WIN THE MAP
2021-03-12 19:40
RNG pure trash team
2021-03-12 19:40
20 rounds are over... time to choke renegades!
2021-03-12 19:41
why do renegades pick inferno every time there T side is so trash
2021-03-12 19:43
rip -4.5 =) thx big for that 4vs2
2021-03-12 19:49
15:10 -> 15:15
2021-03-12 19:49
yesterday 9-2 -> 11-6 to losing to eco 11-16 lost my +4.5 today 15-10 => 15-12 on inferno t side playing like god
2021-03-12 19:50
#92
sh1ro | 
Turkey fikqu
BOTIG why they r so trash against tier 93849494993 teams
2021-03-12 19:54
#93
 | 
Finland Teukkasd
nice lost my -3.5 on big because of that 4vs2 lmao
2021-03-12 19:54
1 reply
Same, was the last one left on my ticket. Would've won 200 euros but oh well, i guess i'll drink koff instead of sandels tomorrow.
2021-03-12 19:57
#94
 | 
Finland Jomppeboi
15-10 -> 16-19 just watch
2021-03-12 19:54
1 reply
15*-19
2021-03-12 20:20
ot again, big wtf.
2021-03-12 19:55
already 15:15 they will loose this for sure
2021-03-12 19:55
wow BIG...... just wow
2021-03-12 19:56
#100
 | 
United States Noxide
BIG choke again smh
2021-03-12 19:56
struggling with renegades.....what the..
2021-03-12 19:57
OT bet won, thanks BUG
2021-03-12 19:57
#106
 | 
Portugal Surya
Bottares ??
2021-03-12 19:57
ffs big
2021-03-12 19:58
waste of time. no more words.
2021-03-12 19:59
pain. only pain.
2021-03-12 19:59
LMAO
2021-03-12 20:02
Imagine betting on BIG in 2021 lmao
2021-03-12 20:03
#126
 | 
United States mellstroy
ez 2.33 live LOL
2021-03-12 20:04
#127
 | 
Kazakhstan kanjargo
BIG after this performance should be out from top 15. Losing 8 round in a row to a team without t side
2021-03-12 20:04
1 reply
they will win dust2 and mirage easily. inferno is their weakest map of pool.
2021-03-12 20:05
Lose map to rng = disband
2021-03-12 20:05
BIG disband pls
2021-03-12 20:05
2 replies
Two souls, one thought 🙌
2021-03-12 20:05
Tree souls, one thought 🙌
2021-03-12 20:07
#131
 | 
Netherlands kibitz-
Wow renegades first map win on this tournament, but ofc map 2 bug clan will rape them
2021-03-12 20:05
#134
 | 
Spain R1PP3RZ
BIG need some changes... This shouldn't happen anytime...
2021-03-12 20:05
15-10 15-19 WOWOWOWOWOWOWOW
2021-03-12 20:05
16-15 for RNG and got 1.9 odds on map1 LMAO FREE MONEY
2021-03-12 20:06
Fucking fix haha.. Like this you can be sure it is 2:0 Renegades
2021-03-12 20:06
#144
 | 
Jordan Zereeni
wtf
2021-03-12 20:06
the only time i bet against BIG in this group and they fcking 2-0 CoL, then play every other games like donkey
2021-03-12 20:06
#147
 | 
Germany So_Dumm
FML I told myself after their first choke - never bet on this shit again and today I did the same fucking mistake. You are disgusting BIG, just disband
2021-03-12 20:07
had a bet on renegades 1st map and cashed out cause i thought they lost, and then they do this.. haha
2021-03-12 20:07
#149
arT | 
Slovakia zne_
xantares top 20 2021
2021-03-12 20:07
Very sad to see them choke like this! Let's hope for a 2-1! #GoBIG
2021-03-12 20:08
1 reply
typical german cs
2021-03-12 20:16
Renagades finally win a map, well deserved boys GG!!!!
2021-03-12 20:08
wow didnt know you can throw this hard :D 15-10 15-19 :D
2021-03-12 20:08
Someone had to gift Renegades a map. BiG 2-1 but this is stupid anyway.
2021-03-12 20:09
THEY GOT A MAP LETS GOOOO
2021-03-12 20:09
2 replies
YTB !!
2021-03-12 20:11
people sleeping on the boys while they improve and make less mistakes every map they play in EU, love to see it
2021-03-12 20:12
WTF
2021-03-12 20:10
#165
 | 
Hong Kong RiggedCS
LMFAO 15-10 15-19
2021-03-12 20:10
imagine losing this way to renegades jjjjjjjjjjjjjjjjjj
2021-03-12 20:10
2021-03-12 20:10
wtf, I stopped watching at 10-15. BIG choked AGAIN?
2021-03-12 20:10
1 reply
they are BIG noobs
2021-03-12 20:40
#169
 | 
Georgia no_scene
Imagine someone telling you 1 week ago that BIG would be first team to gift renegades map ...
2021-03-12 20:10
HAHAHAAHA BIG LOSERS
2021-03-12 20:10
You have to be a very bad bettor to bet on BIG 2-0 in a game that means nothing, thats all I will say xaxaxa
2021-03-12 20:11
1 reply
+1 xaxaxaxaxa
2021-03-12 20:11
#173
 | 
African Union axemin
XANTARES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2021-03-12 20:11
EZ RNG
2021-03-12 20:11
#180
 | 
Germany So_Dumm
Fucking outrageous
2021-03-12 20:12
2:0 now. No way BIG wants to play 3 maps.
2021-03-12 20:13
I am not a BIG or Xantares fan, but I have to say this; Xantares should play as an entry fragger. Unfortunately, BIG using him in a very passive role especially on Inferno and Dust2. You can see clearly the other map's stats when he playing a more active role (for exp: Vertigo).
2021-03-12 20:13
#187
 | 
United States Haibara
Big is gonna lose haha
2021-03-12 20:13
i dont think it's choke anymore how many time they lost from 15-x BIG + Betway
2021-03-12 20:14
#191
 | 
Brazil Necro_Spa
lmao first map win for RNG against EU teams
2021-03-12 20:16
ah BiG.. no more words.. RIP 200€ thx
2021-03-12 20:16
I know u lost money and I know u mad but u are ignorant for sleeping on RNG while they make less mistakes and gain more confidence in every single match they play in EU
2021-03-12 20:16
4 replies
well said I believed in renegods to take a map today :)
2021-03-12 20:20
2 replies
yep something had to click eventually, sad they had to rebuild the team days before their group
2021-03-12 20:27
1 reply
if dexter was still there they would have done much better for sure.
2021-03-12 20:28
It was 15:10 and BIG was total dominating. You are dilusional if you thinkt that was not fixed
2021-03-12 20:48
BIG disband
2021-03-12 20:19
Xantares, you are BIG Noob
2021-03-12 20:19
#202
 | 
Ukraine slivdNhq
Ahahahahah big worst team in this tournament
2021-03-12 20:22
#203
 | 
Denmark Henry1887
when you bet Big +3,5 map1... lmao
2021-03-12 20:22
big is brainless on inferno and inferno is actually only map renegades can play decently, so from here easy 2:1 for BIG.
2021-03-12 20:27
#209
 | 
Europe Cirros_V2
Leeeets goo make it 2-0 boyyyss
2021-03-12 20:30
XANTARES only good in fpl
2021-03-12 20:33
of course big is throwing
2021-03-12 20:39
1 reply
no they just suck
2021-03-12 20:49
hmmm looks like today throwday for big
2021-03-12 20:46
How hard Big is throwing?
2021-03-12 20:46
BiG if you loose to this shit i never cheer for you again..
2021-03-12 20:49
1 reply
#229
arT | 
Slovakia zne_
syrson best sniper
2021-03-12 21:06
#220
 | 
Kazakhstan kikimbeR
Big when disband
2021-03-12 20:52
2-0 for rng lol
2021-03-12 21:01
#226
 | 
African Union axemin
Big disband soon??
2021-03-12 21:03
#230
VINI | 
Brazil 1930
syrson is 6-14 in d2, wth is happening
2021-03-12 21:06
2:0'd by renegades lmao
2021-03-12 21:07
#232
 | 
Netherlands kibitz-
renegades 2 0 how much odds?
2021-03-12 21:07
1 reply
6
2021-03-12 21:08
Big bettors 0 iq
2021-03-12 21:08
map 2 was 5.00. Told you
2021-03-12 21:08
#238
 | 
Peru rubenmcs
Xantabot is a fucking shit, i dont understand why u adore him?
2021-03-12 21:08
#239
 | 
Sweden ViKz
AliPog wanna go out with style
2021-03-12 21:09
triple 16-10?
2021-03-12 21:09
fast 2-0 for renegades, who bet on BIG in 2021 :)))))))))))))))))) why you mad noobs?
2021-03-12 21:10
Lul renedogs lose 4vs2 with deagle = lose game 16-14
2021-03-12 21:15
1 reply
It's 15-13 lul Edit: It's gg already
2021-03-12 21:16
what is wrong with big...
2021-03-12 21:15
Why i didnt bet on rng before the match ffs :((((
2021-03-12 21:17
#251
 | 
Nepal rosiek64
16-13 xaxa big lost
2021-03-12 21:17
0-2 to renegades? lol
2021-03-12 21:20
damn, sad
2021-03-12 21:20
AHAHHAHAHAHA SO BAD
2021-03-12 21:20
BIG doesnt care HAHAHAHAHA
2021-03-12 21:20
#261
 | 
Pakistan zaidspawN
ez for renegades
2021-03-12 21:21
#263
ropz | 
India icle
LMAO
2021-03-12 21:21
#264
 | 
Syria NgeL
EZ 5.25 odds
2021-03-12 21:21
#265
 | 
Russia QAUGOD
What a shit on big? sry I've never written this before, but it's fucked up
2021-03-12 21:21
BIG World rank: #777
2021-03-12 21:21
BIG - Bots In Germany
2021-03-12 21:21
ESIC investigate this instead coach bug hahahaha
2021-03-12 21:21
Hahaha easy -2.5 renegades
2021-03-12 21:21
wd boys =)
2021-03-12 21:21
GG WP ALISTAIR
2021-03-12 21:21
#274
 | 
Jordan Zereeni
lmao
2021-03-12 21:21
World rank #48
2021-03-12 21:22
masters of online lost to renegades lmfaoooooo
2021-03-12 21:22
AXAXAXAXAXAAXAXA SO BAD AXAXAXAXAXAXAXA
2021-03-12 21:22
#278
 | 
Thailand Sventon
EZ 322
2021-03-12 21:22
BIG XDDDDDDDDDDD
2021-03-12 21:22
POG RENEGODS
2021-03-12 21:22
renegades would win this game only with deagles 100% they dont need anything else
2021-03-12 21:22
Losing to full AUSTRALIAN roster lul
2021-03-12 21:22
2 replies
#315
 | 
United States stotte
Australia is good though
2021-03-12 22:24
1 reply
yeah but EU better
2021-03-12 22:31
EZ
2021-03-12 21:22
BIG '__'
2021-03-12 21:23
Good game from renegades
2021-03-12 21:24
BIG DOWN BAD
2021-03-12 21:24
BIG XD
2021-03-12 21:24
atleast renegades finish the tournament with style
2021-03-12 21:26
BOTS IN GERMANY LUL
2021-03-12 21:27
#299
NAF | 
Brazil Nipon
BIG OMEGALUL KEKW
2021-03-12 21:27
#301
 | 
Germany tide_side
Can't believe this performance by BIG. What happened? Torunament is over, so no need to prove anything? Congrats to Renegades, but this wasn't the BIG you deserved to play against.
2021-03-12 21:29
-tizian or -xantares
2021-03-12 21:29
2 replies
#327
 | 
Argentina mpocsgo
wtf xantares yesterday carried alone..
2021-03-12 23:28
1 reply
oh forgot
2021-03-12 23:30
How did CoL lose 0-2 to these clowns???
2021-03-12 21:32
what odd rng 2-0 ?
2021-03-12 21:31
1 reply
#305
 | 
United States mellstroy
8.01 bro was at 4-0
2021-03-12 21:33
#306
 | 
Poland Adik1973
Disband
2021-03-12 21:39
-Tizian +faveN/Calyx when?
2021-03-12 21:56
This is really interesting outcome for me as a bettor. I was betting on BIG here, this was last bet on few of my accas and now I see I ignored all signs that BIG can possibly lose this although I didn't think it was 2:0. 1) BIG recent poor form. BIG had some amazing moments in 2020, their made nuke their castle and later performance on dust2 was also amazing, but this solid wall started to show cracks and their recent form was poor. They even mentioned in interview that this is mental thing. So coming to this game they had poor mental. 2) Inferno - BIG just sucks on inferno, while Renegades really have a good grip of the map. 3) Choosing Dust2 instead of nuke? Really weird decision by BIG. 3a) Dust2 giving more room for individual skill - you can see some really amazing plays by Rene players this game. 4) Renegedes being motivated to get some win in Europe and not having pressure. All this resulted in 2:0 for Australian Team.
2021-03-12 22:07
2 replies
#343
 | 
Russia Thfthf
+1
2021-03-13 01:34
cocoklogi
2021-03-13 03:07
DAMN BIG HAS NO FUCKIN HONOR...
2021-03-12 22:22
sponsored by betway..... make it more obvious lmao..... yet some people will keep telling you there is no matchfixing in top 20
2021-03-12 22:22
time for a roster change or nah?
2021-03-12 22:24
So RNG > EXTREMUM ?
2021-03-12 22:38
1 reply
#347
 | 
Poland rabusjr
Extremum aka 100t isnt aussie team for 2-3 years
2021-03-13 03:44
Welp no surprises here at least
2021-03-12 22:45
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2021-03-12 22:45
wtf lol
2021-03-12 22:48
#324
 | 
African Union mikecool
This is not the result I was expecting, but the result I am most pleased with!
2021-03-12 22:57
Was kinda obvious, they threw it obviously, to make some money when not going into EPL play ins
2021-03-12 23:27
shameless
2021-03-12 23:41
xD
2021-03-13 00:05
Wp lads
2021-03-13 00:23
#339
 | 
Australia Cheesle2
YAY renegades!
2021-03-13 00:25
Lets gooooo!
2021-03-13 00:27
XANTARES axaxaxax
2021-03-13 05:45
1 reply
not even an onliner anymore xaxaxaxaxaxaxa
2021-03-13 07:54
overratedtares
2021-03-13 06:04
-XANTARES +faveN pls
2021-03-13 07:54
#354
 | 
Australia jed123
esl pro league farming bets..
2021-03-13 11:27
#356
 | 
Finland DTeeVee
remove bug from top 10
2021-03-13 14:15
1 reply
they're so totally out of that and everyone knows :D on a good day they might be top20, but ESL Pro League was SO freaking poor, can't see them in top30 rn.
2021-03-13 16:57
BIG so bad atm. xd Good thing: They make bettors mald. Bad thing: Not winning and it's agony to watch. At least this scene was funny :D clips.twitch.tv/CovertGlutenFreeTurnipDa..
2021-03-13 16:53
lol Big top 7 is a joke and Xantares deserve a better team
2021-03-13 21:49
1 reply
Ismailcan 'XANTARES' Dörtkardeş 28-47 -19 52.6 68.3% 0.72
2021-03-14 12:29
hmmmm
2021-03-14 12:29
Finally a dub. Idc that I didn't bet, I'm happy to see a dub finally on Renegades side
2021-03-15 11:58
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
2021-03-22 12:49
HAHAHAHAAHAHAHAHA
2021-04-02 11:36
#366
 | 
Namibia KhT
hello
2021-04-06 21:09
Login or register to add your comment to the discussion.
$150.00
SAVE 4%
Instantly withdrawable
Safe trade
BUY NOW