Maps
Best of 3 (Online) * Semi-final. Winner advances to the closed qualifier
1. Rebirth removed Nuke
2. Triumph removed Vertigo
3. Rebirth picked Mirage
4. Triumph picked Train
5. Rebirth removed Overpass
6. Triumph removed Dust2
7. Inferno was left over
Mirage
Triumph
11
(4:11; 7:5)
Rebirth
16
Train
Triumph
16
(8:7; 8:2)
Rebirth
9
Inferno
Triumph
16
(9:6; 7:3)
Rebirth
9
Rewatch
OtherDreamHack (Map 1 - Mirage)Vod
OtherDreamHack (Map 2 - Train)Vod
OtherDreamHack (Map 3 - Inferno)Vod
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
73-43 +30 100.8 81.8% 1.51
58-42 +16 74.9 72.7% 1.22
47-50 -3 67.2 68.8% 1.00
42-48 -6 70.7 74.0% 0.99
50-49 +1 66.3 66.2% 0.97
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
51-55 -4 80.9 54.5% 1.03
51-55 -4 69.8 61.0% 0.94
48-53 -5 66.0 59.7% 0.92
43-49 -6 58.6 66.2% 0.87
39-60 -21 65.5 66.2% 0.84
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
28-18 +10 106.9 77.8% 1.52
18-21 -3 61.4 51.9% 0.86
11-20 -9 58.6 63.0% 0.74
14-19 -5 52.7 55.6% 0.73
11-21 -10 61.6 59.3% 0.69
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
21-14 +7 76.7 66.7% 1.27
22-17 +5 79.3 70.4% 1.22
21-20 +1 87.3 77.8% 1.22
18-16 +2 82.3 63.0% 1.16
17-16 +1 64.5 74.1% 1.04
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
21-13 +8 92.7 84.0% 1.51
21-11 +10 81.4 76.0% 1.41
23-17 +6 83.5 72.0% 1.32
16-14 +2 72.4 88.0% 1.20
11-15 -4 56.9 68.0% 0.87
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
21-17 +4 85.8 56.0% 1.17
16-16 0 61.4 68.0% 0.88
15-20 -5 62.8 60.0% 0.82
9-20 -11 57.8 64.0% 0.65
9-20 -11 54.3 60.0% 0.64
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-12 +11 92.4 88.0% 1.60
24-12 +12 102.2 84.0% 1.51
21-13 +8 81.0 80.0% 1.24
15-14 +1 82.0 72.0% 1.08
13-12 +1 57.1 76.0% 1.07
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
20-18 +2 74.9 52.0% 0.96
12-22 -10 74.5 44.0% 0.78
12-19 -7 57.5 52.0% 0.71
10-17 -7 49.4 56.0% 0.69
9-20 -11 49.5 56.0% 0.65
Top player in match
Matches, past 3 months
Core
Team
6 weeks ago
16 - 8
6 weeks ago
1 - 2
7 weeks ago
2 - 0
7 weeks ago
0 - 2
7 weeks ago
2 - 1
7 weeks ago
16 - 14
8 weeks ago
2 - 1
9 weeks ago
2 - 0
9 weeks ago
1 - 2
9 weeks ago
1 - 2
11 weeks ago
0 - 2
11 weeks ago
1 - 2
Triumph win
1.44
6 weeks ago
16 - 9
6 weeks ago
2 - 1
7 weeks ago
0 - 2
7 weeks ago
14 - 16
8 weeks ago
1 - 2
10 weeks ago
2 - 0
11 weeks ago
0 - 3
11 weeks ago
2 - 1
11 weeks ago
0 - 2
11 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
2 - 0
Rebirth win
2.62
Head to head
2
Wins
0
Overtimes
2
Wins
LETS GO TRIUMPH WIN THE REDEMPTION ARC
2021-03-05 04:10
7 replies
#2
 | 
Estonia ropzfangirl
EZ SNEAKY :))))
2021-03-05 04:25
1 reply
#9
RUSH | 
United States ShawnM
triumph vs cxzi again monkaS
2021-03-05 16:32
#10
RUSH | 
United States ShawnM
2021-03-05 16:41
4 replies
no im famous....did you see how serious tacitus got when he read my comment....he was literally pissed off...truth hurts...
2021-03-05 18:17
3 replies
You’re not famous you’re just obsessed lol 9 out of your last 15 comments are shit talking Triumph
2021-03-06 00:26
2 replies
you switched from ES to triumph, plastic fan
2021-03-06 03:34
1 reply
They kicked motm :((
2021-03-06 04:22
#3
 | 
United States notawaffle
too easy cxzi
2021-03-05 04:29
Cxzi vs triumph Wtf mens
2021-03-05 07:41
1brian cameo again?
2021-03-05 07:42
Triumph
2021-03-05 15:04
#7
NAF | 
United States colbert^
idk who win but cynic carry
2021-03-05 15:06
#8
 | 
Russia Dude_Love
I hope CooperBald will take this..
2021-03-05 16:31
triumph being a PRO TEAM struggled with a main team...LOL....what a joke...
2021-03-05 18:12
2 replies
That main team also beat a premier team and is probably going to advanced next season
2021-03-05 23:59
1 reply
until that happens if at all they are still a main team....triumph is better on paper than in real life...
2021-03-06 00:15
#13
 | 
United States EDBX
Where can the map picks be found first?
2021-03-05 23:43
Rebirth will 2-0
2021-03-05 23:51
2 replies
#15
 | 
CIS noirfusion
i don’t think that cause of odds shift..
2021-03-05 23:53
1 reply
Odd shift means nothing. Once a team went from 1.9x to 2.5x so I went all in,and won. It just means that someone bet really big on opposite team
2021-03-05 23:58
#16
 | 
United States ViperSense
Should be a good game!
2021-03-05 23:54
Maps
2021-03-06 00:01
Why triumph kick cxzi?
2021-03-06 00:07
3 replies
#23
 | 
United States ViperSense
They said it was issues inside and outside of the game
2021-03-06 00:11
Dude is just toxic, so many say in na
2021-03-06 01:19
cynic better
2021-03-06 07:01
#32
 | 
United States BombTaco
come on triumph
2021-03-06 00:29
#33
 | 
Europe Cirros_V2
I love the odds. Ez 2.3 for me
2021-03-06 00:31
#34
 | 
Germany Pforzfox
Well, if it keeps going like this, Rebirth will just win 2-0 today Triumph look even worse than in the last match
2021-03-06 00:35
Triumph still getting destroyed lul
2021-03-06 00:36
Damn, did they just play eco after winning the round? Actually not a bad call
2021-03-06 01:01
2 replies
#39
 | 
Switzerland trap4babe
yeah, guess the call was “guys, we need throw to 26.5 over, let’s go!”
2021-03-06 01:08
1 reply
Well...
2021-03-06 01:10
Na needs a new org that takes some of these talents and has them boot camp in eu
2021-03-06 01:04
1 reply
Extra salt is the most promising org tbh
2021-03-06 01:22
Triumph better pull their heads out of their asses
2021-03-06 01:18
#46
 | 
United States EDBX
If triumph get 2-0d I’m gonna be depressed
2021-03-06 01:26
triumph looking in form as usual
2021-03-06 01:37
Eyy yo look at this 2 0 xD
2021-03-06 01:38
dead team it's not old triumph with junior and grim now it's tier5 garbage with baldcel and fatcel
2021-03-06 01:39
1 reply
nevermind KEKW
2021-03-06 03:22
Train should be easy for triumph because rebirth can’t do t side train I am kinda worried about inferno tho
2021-03-06 01:45
#51
 | 
Luxembourg xwinner666
thanks for free 3 odds on triumph after map1 lmao 6-1 -> 11-16 btw
2021-03-06 02:03
reck is 17yo,but he look like 25 and play like 3
2021-03-06 02:04
#53
 | 
Luxembourg xwinner666
4vs5 ecoed lul
2021-03-06 02:07
#54
 | 
Luxembourg xwinner666
16-7 for triumph on inferno fast and ez god bettor at its finest ez 3 odds after map1 ez for best bettor of the world
2021-03-06 02:15
8 replies
#55
 | 
Europe ropz^1
this time is 2-0 for triumph 100% and i'm so sure that i could bet my 40k bankroll on that. God bettors
2021-03-06 02:30
7 replies
#56
 | 
Luxembourg xwinner666
i meant 40k on triumph winning, -1.5 is always risky... watch and learn from god bettor.
2021-03-06 02:31
6 replies
#57
 | 
Europe ropz^1
go sleep kids your are bad troll
2021-03-06 02:31
5 replies
#58
 | 
Luxembourg xwinner666
thanks for your money
2021-03-06 02:32
4 replies
#59
 | 
Europe ropz^1
thanks for your money
2021-03-06 02:32
3 replies
#60
 | 
Luxembourg xwinner666
thanks for your money
2021-03-06 02:44
2 replies
This bet fight was better than the actual game
2021-03-06 03:30
Why u keep losing omfg hahahha
2021-03-06 21:57
#61
shox | 
United Kingdom Kmatty
Two horrific sprays in 2 rounds, that was like any level 7 on faceit
2021-03-06 02:51
1 reply
#63
 | 
Europe Cirros_V2
dude, every 7lvl faceit player would hit that...
2021-03-06 02:52
#62
 | 
Europe Cirros_V2
2021-03-06 02:52
7 replies
#64
 | 
Luxembourg xwinner666
thanks for your money, already 12-6 for triumph
2021-03-06 03:00
5 replies
#65
 | 
Europe Cirros_V2
stfu retard.
2021-03-06 03:01
4 replies
#66
 | 
Luxembourg xwinner666
haha
2021-03-06 03:01
3 replies
#20
2021-03-06 03:09
2 replies
#69
 | 
Luxembourg xwinner666
#56 thanks for your money
2021-03-06 03:10
1 reply
yes ofc you meant:D:D:D
2021-03-06 03:13
#68
 | 
United States darpaks777
oh god its just like esea i dont see dreamhack HAHAHAHHA
2021-03-06 03:09
bro if viz is like that, i guess im a csgo pro too
2021-03-06 03:15
lmao, carried by cynic
2021-03-06 03:17
Cynic vs 9
2021-03-06 03:21
1 reply
Idk, other than map 1 cooper did just as well I’d say cooper and cynic vs 8
2021-03-06 03:35
#80
 | 
Russia Kalacia
cynic 1.51 rating every map wtf
2021-03-06 03:43
1 reply
triumph gonna get poached again Sadge
2021-03-06 06:03
#81
Snax | 
Poland Mval
What happened to Bwills? He should be smufing on these guys, just like sneaky.
2021-03-06 03:45
cynic carried
2021-03-06 04:52
finally sneaky got on a better team this guy will be a big star in NA in the future he is on the rise for sure has been following this guy for almost a year
2021-03-06 09:20
Login or register to add your comment to the discussion.