Maps
Best of 3 (Online) * Lower bracket round 1
1. Movistar Riders removed Dust2
2. Nordavind removed Nuke
3. Movistar Riders picked Overpass
4. Nordavind picked Inferno
5. Movistar Riders removed Vertigo
6. Nordavind removed Train
7. Mirage was left over
Overpass
Nordavind
6
(5:10; 1:6)
Movistar Riders
16
Inferno
Nordavind
16
(11:4; 5:2)
Movistar Riders
6
Mirage
Nordavind
16
(8:7; 7:8) (1:4)
Movistar Riders
19
Rewatch
CanadaSeaside (Map 1 - Overpass)Vod
CanadaSeaside (Map 2 - Inferno)Vod
CanadaSeaside (Map 3 - Mirage)Vod
Highlights
M1 | smooya - 1vs2 clutch (T - pre-plant situation)
M1 | smooya - 1vs3 AWP clutch (T - bomb planted after 1 clutch kill)
M2 | mopoz - 1vs3 clutch (T - bomb planted after 2 clutch kills)
M3 | shokz - ACE
M3 | HS (11 HP) - 1vs3 clutch (T - post-plant situation)
M3 | mopoz - 1vs3 clutch (T - pre-plant situation) to keep Movistar Riders in the match
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
60-57 +3 82.9 75.9% 1.21
56-50 +6 71.3 64.6% 1.05
46-50 -4 67.9 72.2% 0.95
44-54 -10 59.8 78.5% 0.95
43-50 -7 63.9 67.1% 0.89
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
65-47 +18 86.3 74.7% 1.32
63-46 +17 76.2 73.4% 1.25
49-53 -4 68.2 72.2% 0.97
45-52 -7 61.7 72.2% 0.93
38-53 -15 62.0 68.4% 0.87
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
13-17 -4 66.8 77.3% 0.94
12-14 -2 58.3 72.7% 0.86
9-18 -9 70.9 63.6% 0.72
9-16 -7 36.7 77.3% 0.64
8-18 -10 38.3 40.9% 0.47
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
22-11 +11 91.6 86.4% 1.67
22-8 +14 75.5 81.8% 1.65
16-11 +5 85.8 86.4% 1.36
16-11 +5 81.4 81.8% 1.31
6-10 -4 51.5 77.3% 0.91
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
20-16 +4 101.9 86.4% 1.64
19-9 +10 89.3 77.3% 1.44
18-12 +6 80.8 81.8% 1.35
15-8 +7 62.5 77.3% 1.17
11-12 -1 59.5 86.4% 1.08
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
17-17 0 94.5 68.2% 1.18
12-14 -2 45.6 59.1% 0.78
9-17 -8 53.1 68.2% 0.69
11-19 -8 65.4 59.1% 0.63
8-17 -9 44.0 63.6% 0.57
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
31-25 +6 100.0 68.6% 1.34
29-23 +6 80.7 71.4% 1.24
20-25 -5 55.6 74.3% 0.89
19-24 -5 60.4 62.9% 0.82
16-24 -8 65.9 65.7% 0.80
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
29-21 +8 85.8 74.3% 1.34
26-22 +4 87.8 74.3% 1.20
25-25 0 72.2 68.6% 1.01
21-24 -3 66.5 68.6% 1.00
20-24 -4 54.7 68.6% 0.86
Top player in match
Matches, past 3 months
Core
Team
6 weeks ago
0 - 2
6 weeks ago
2 - 1
6 weeks ago
16 - 14
6 weeks ago
1 - 2
6 weeks ago
16 - 13
8 weeks ago
0 - 2
8 weeks ago
2 - 1
8 weeks ago
0 - 2
11 weeks ago
11 - 16
Nordavind win
2.75
6 weeks ago
1 - 2
6 weeks ago
2 - 0
6 weeks ago
16 - 8
6 weeks ago
0 - 2
6 weeks ago
2 - 0
7 weeks ago
0 - 2
7 weeks ago
0 - 2
7 weeks ago
1 - 2
7 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
2 - 0
9 weeks ago
0 - 2
9 weeks ago
6 - 16
9 weeks ago
2 - 0
9 weeks ago
2 - 0
9 weeks ago
9 - 16
11 weeks ago
2 - 0
11 weeks ago
2 - 0
11 weeks ago
16 - 10
11 weeks ago
16 - 14
12 weeks ago
2 - 1
12 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
2 - 0
13 weeks ago
2 - 1
13 weeks ago
2 - 0
Movistar Riders win
1.40
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
ez 4 shox
2021-03-06 00:14
7 replies
#2
 | 
Germany BlastingDoc
BRO STOP BUMPING ALL THESE MATCHES
2021-03-06 00:16
6 replies
No I am always #1 😎
2021-03-06 00:18
5 replies
#4
 | 
Germany BlastingDoc
Wrong
2021-03-06 00:19
4 replies
Cry here \________/
2021-03-06 00:21
3 replies
#6
 | 
Germany BlastingDoc
No cry only facts😎
2021-03-06 00:22
#11
RUSH | 
United States ShawnM
you weren't first on complexity vs movistar :P
2021-03-06 20:35
1 reply
Shhh
2021-03-06 20:35
#7
ropz | 
Estonia Kukkel
Why they put estonians in the same bracket.. now 1 or 2 must go home crying...
2021-03-06 20:28
EZ4RIDERS
2021-03-06 20:30
Go Riders!
2021-03-06 20:31
#10
 | 
Spain Otanno
#VamosRiders
2021-03-06 20:32
REMEBMER NEVER BET ON Movistar Riders
2021-03-06 20:49
3 replies
#16
 | 
Spain lukasgc15
Never bet in sports actually
2021-03-06 20:57
1 reply
#25
 | 
Argentina macrigato
Never bet
2021-03-06 22:04
Betting is for betas, thats why its called BETting
2021-03-07 05:17
TRASHSHOW INCOMING TRUST ME
2021-03-06 20:53
1 reply
#20
 | 
Norway TheDEA
Hmmm prophet!
2021-03-06 21:26
SMTH LIKE 2-1 FOR Norda and 16-14 in the end or CLOSE OT
2021-03-06 20:53
2 replies
#21
 | 
Russia RogueDecay
that make no sense since both are burned out, gonna be fast MR 2-0
2021-03-06 21:29
LOL
2021-03-07 00:33
#17
 | 
Estonia E$t0
2-0 norda
2021-03-06 21:02
#18
ropz | 
Estonia Kukkel
Where's english streams with good casters?
2021-03-06 21:12
Ez Mr
2021-03-06 21:13
finally a team smooya can shit on
2021-03-06 21:50
nordavind is the worst team that ever made it to DH play-offs. Quick 2-0
2021-03-06 21:58
1 reply
#29
 | 
Russia Dude_Love
OG worst
2021-03-06 23:11
#26
 | 
Russia d0lbaeb
no way MR will lose the map to mirbit right?
2021-03-06 22:42
2 replies
they will mens))
2021-03-06 22:48
1 reply
#28
 | 
Russia d0lbaeb
it sucks because I will lose some money
2021-03-06 22:49
#30
 | 
Sweden Walero
No way MR actually loses This Right?
2021-03-06 23:42
1 reply
#31
 | 
Russia d0lbaeb
kekw
2021-03-06 23:43
HS on fire
2021-03-06 23:44
3vs1 with 3 hp? easy lose
2021-03-06 23:44
1 round 3v1 and now its gg
2021-03-06 23:45
6-3 > lose to eco > 7-8 and lose the game
2021-03-06 23:48
bye bye Dick Riders
2021-03-06 23:52
cmon norda stop throwing and win
2021-03-06 23:57
#38
 | 
Russia d0lbaeb
movistar retards playing like bunch of lvl 8s
2021-03-07 00:01
1 reply
#40
 | 
Russia d0lbaeb
'ok go rush b'
2021-03-07 00:04
what a day for riders
2021-03-07 00:04
just love to see smooya lose
2021-03-07 00:05
1 reply
Bad day huh?
2021-03-07 05:14
2021-03-07 00:06
1 reply
Lmao this aged so badly
2021-03-07 05:14
#45
HS | 
Estonia qoznyyy
hs poppin off
2021-03-07 00:09
#46
 | 
Russia d0lbaeb
steel isnt even buying armor poor guy is too old for playing games, its too late gotta lose fast and go sleep yeah I mean norda is good and shit but movistar looking like some lowskilled pug you just CANT lose to mirbit and hs. Even if they are both playing game of their life
2021-03-07 00:11
2 replies
wtf hs god
2021-03-07 00:13
I guess u right, they CANT lose and they did not
2021-03-07 05:13
so bad
2021-03-07 00:11
Steel so bad
2021-03-07 00:16
#50
HS | 
Estonia qoznyyy
smooya tiltedXDdd yikes
2021-03-07 00:17
#51
 | 
Greece RedWinter
HAHAHAH smooya tilter
2021-03-07 00:17
xaxaxaxax rage quit smooya KEKW
2021-03-07 00:18
throw 3v1 for over
2021-03-07 00:19
Ahhahah nice ragequit dog smooya hope kicked soon
2021-03-07 00:19
#56
 | 
Russia d0lbaeb
smooya just left the server at 1v3 for mopoz and mopoz won the clutch AXAXAXAXAXAXA toxic yellowteeth retard who barely get good stats against tier3 and thinks he is good player Round over - Winner: T (10 - 15) - Enemy eliminated mopoz killed supra with ak47 (headshot) mopoz killed TENZKI with ak47 (headshot) mopoz killed mirbit with ak47 smooya quit the game mirbit killed alex with m4a1 (headshot) alex killed mertz with ak47 TENZKI killed smooya with m4a1 (headshot) mirbit killed steel with m4a1 (headshot) TENZKI killed shokz with m4a1 steel killed HS with aug Round started
2021-03-07 00:19
Round over - Winner: T (10 - 15) - Enemy eliminated mopoz killed supra with ak47 (headshot) mopoz killed TENZKI with ak47 (headshot) mopoz killed mirbit with ak47 smooya quit the game mirbit killed alex with m4a1 (headshot) alex killed mertz with ak47 TENZKI killed smooya with m4a1 (headshot) mirbit killed steel with m4a1 (headshot) TENZKI killed shokz with m4a1 steel killed HS with aug Round started smooya toxic lmao
2021-03-07 00:19
#58
 | 
Germany Pellinskii
Smooya rqting when his teammate is still clutching this I've lost all hope that this kid will ever make it big in pro CS, what a wasted talent tbh
2021-03-07 00:20
pls dont throw it to ot
2021-03-07 00:20
Smooya rage quit jheeze, I would be pissed if I was steel clips.twitch.tv/HandsomeAverageYamTebowi..
2021-03-07 00:20
5 replies
More like i would be pissed if i was Mopoz...
2021-03-07 00:35
4 replies
whole team would be pissed but smooya redeemed himself they came back and won. CRAZY
2021-03-07 00:38
2 replies
Easy for mopGOD
2021-03-07 00:41
1 reply
This mens is becoming a fucking beast
2021-03-07 05:10
+1
2021-03-07 05:10
Round over - Winner: T (10 - 15) - Enemy eliminated mopoz killed supra with ak47 (headshot) mopoz killed TENZKI with ak47 (headshot) mopoz killed mirbit with ak47 smooya quit the game mirbit killed alex with m4a1 (headshot) alex killed mertz with ak47 TENZKI killed smooya with m4a1 (headshot) mirbit killed steel with m4a1 (headshot) TENZKI killed shokz with m4a1 steel killed HS with aug Round started
2021-03-07 00:21
Just check now movi will win after that 1vs3 clutch typically tier 3 drama
2021-03-07 00:22
they threw 4 vs 2 on 15-13 gg norda nice throws
2021-03-07 00:23
AHAHA 15-15
2021-03-07 00:23
15-15 im jumping out of the window
2021-03-07 00:26
15-8, nice choke
2021-03-07 00:27
15-9 lose 3v1 15-13 lose 4v2 with 8 seconds left 15-15 This has to be a joke...
2021-03-07 00:27
2 replies
15-9 almost with a 8 sec
2021-03-07 00:28
1 reply
Nuttiest play 2021 candidate rn
2021-03-07 05:07
ALL IN MOVISTAR NOW
2021-03-07 00:27
#70
 | 
United States me_0_major
smooya ratman
2021-03-07 00:28
1 reply
They called him that in the chat, tbats why they lost
2021-03-07 05:06
clownfiesta as always
2021-03-07 00:28
OT KEKW
2021-03-07 00:29
Nordavind bunch of clowns lmao, worst choke of 2021?
2021-03-07 00:30
4 replies
nah, it's just mopoz is that good
2021-03-07 00:32
1 reply
And lucky
2021-03-07 05:05
the year has just begun
2021-03-07 00:33
Nordavind picked and won the first vertigo official. Tryhard lvl100
2021-03-07 05:05
Craziest fucking match I've seen in a while ngl. Holy fuck mopoz you are otherworldly.
2021-03-07 00:31
1 reply
I was like wtf and then mopoz bang bang bang so i watch the feed and omg i didnt know if rofl or cry but nordavind are still cry thats for sure
2021-03-07 05:03
my word, this game is crazy. IBP performance- unreal. Hope MR can win in OT, Nordavind gifted them the win tbf
2021-03-07 00:32
Aaaand they win 1st round in ot. Fucking classic...
2021-03-07 00:32
HS mertz smooya shokz supra dis one would be banger
2021-03-07 00:32
5 replies
Mopoz > all of them
2021-03-07 00:34
3 replies
mopoz is worse than 2.7k elo player
2021-03-07 00:44
2 replies
mopoz topfragging above all in FPL with a coke in hand
2021-03-07 00:47
#127
 | 
Spain TJSpain
kakakakakakaka
2021-03-07 01:37
smooya and mertz both awp kkkk
2021-03-07 00:46
Hs ruined game by 1 easy shot, smooya was with grenade like 2 seconds
2021-03-07 00:32
Last round was a legit throw
2021-03-07 00:32
That game is insane
2021-03-07 00:33
1 reply
+1
2021-03-07 04:59
Day is ruined by a bunch of shitters who cant whin from 15-8
2021-03-07 00:35
2 replies
Feel free to bet on a 50/50 match, but don’t bet on a 50/50 match then piss and whine like a child when you’re on the wrong side of the coin toss.
2021-03-07 02:47
1 reply
I'm ok with losing a bet, but not like this.
2021-03-07 10:02
Ofc they win 1st round in ot and lose 2 other gg 16-19 fucking faggots
2021-03-07 00:35
1 reply
\______/ <---put your cry here
2021-03-07 04:59
#88
 | 
World orlofff
obvius 322.
2021-03-07 00:38
1 reply
Cry is free
2021-03-07 00:47
Nord give the clutch "punished"
2021-03-07 00:40
i cant sleep today after this loss from nordvind
2021-03-07 00:40
Movistar should've lost this 10 times, also smooya left at 10-15 when mopoz was in 1v3 lmao Rule about going 15-11 or more to OT and winning first round strikes again
2021-03-07 00:40
i.imgur.com/YXx3qwE.png LOL I'VE WON LIKE $3000 TODAY THIS IS HILARIOUS
2021-03-07 00:41
5 replies
Wow congratz i got around 900$ have a bet for bo3 and after 15-15 all in my 600$
2021-03-07 00:43
gz
2021-03-07 00:45
I know you’re not going to believe me but u should say thanks to me since you won both bets duo to me losing mine (yeah and the Tricked-Nemiga choke from 15-12) I just can’t win a single bet no matter what lead my team have, it’s unbelievable
2021-03-07 00:49
2 replies
I've had days like yours, brush it off and move on to the next, you got this bro
2021-03-07 00:49
1 reply
Nope it’s continuing for weeks hltv.org/forums/threads/2425747/my-recen..
2021-03-07 01:15
smooya rage quit = ez win?
2021-03-07 00:43
1 reply
I guess he still toxic after all... He needs to trust his teammates
2021-03-07 04:55
GG comback Israel
2021-03-07 00:44
The amount of bettors malding in chat unreal, u lose ur bets but no need to go mad at Nordavind socials guy in chat :L
2021-03-07 00:45
1 reply
3 vs 1 12 seconds, and lose THE GAME
2021-03-07 00:56
My second worst lose since Demolition Crew vs CPF (15-3 16-19)
2021-03-07 00:45
1 reply
2021-03-07 01:25
from 8-15, to a 1v3 mopoz's clutch, to the win. Movistar already won this DH mens, they play with COJONES!
2021-03-07 00:46
1 reply
Hahaha +1000
2021-03-07 01:01
Haha ez
2021-03-07 00:46
Impossible Wait I mean it's okay that norda didnt win but 3v1 4v2 5v2 To ot and lose?
2021-03-07 00:48
this match is another proof that im the unluckiest betting person alive... this is just unbearable
2021-03-07 00:46
1 reply
Betting against smooya is a heavy crime
2021-03-07 02:55
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
2021-03-07 00:47
#111
 | 
Spain PraKaN1
Lmao gg
2021-03-07 00:48
Thanks for saving my bet. Not deserved though
2021-03-07 00:48
2 replies
Thanks for mopoz
2021-03-07 01:53
Totally deserved, mopGOD top1 2021
2021-03-07 04:52
ggez
2021-03-07 00:50
1 reply
0/8
2021-03-07 04:52
No way LOL
2021-03-07 00:50
Dogvind
2021-03-07 00:55
another tier 2 match another carry by smooya
2021-03-07 00:57
#120
 | 
Lebanon Dogman69
I quit stream at 15-8 wtf is happen
2021-03-07 01:01
1 reply
Lulz things happend. Smooya ragequit
2021-03-07 04:51
How did they choke this lmaoooo
2021-03-07 01:02
The 10-15 is increíble
2021-03-07 01:03
smooya destroying everyone - super consistent in last 12 months. Movstar look good, should have beaten Complexity 2.0, just need a bit more experience at closing it out Why does he not appear in top players on hltv? No matter what you search for, he does not appear at all, despite having a very respectable rating. Seems to be a bug in the player rankings. Please fix it HLTV
2021-03-07 01:18
1 reply
15-9 yo 19-16 Mirbit so good IGL
2021-03-07 03:25
Wtf mopGOD
2021-03-07 04:50
youtube.com/watch?v=ERgSnJ3hJ2A nice rage quit kek smooya
2021-03-07 17:57
1 reply
Lol what a bm.
2021-03-07 18:53
smooya said ggwp when score was 15:9 for norwind and left on mirage aahahhaha Then came back and they ended up winning mirage in ot lol
2021-03-10 13:30
Login or register to add your comment to the discussion.