15:00
17th of March 2021
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Group F opening match
1. OFFSET removed Mirage
2. Case removed Vertigo
3. OFFSET picked Dust2
4. Case picked Nuke
5. OFFSET removed Overpass
6. Case removed Inferno
7. Train was left over
Dust2
Case
4
(3:12; 1:4)
OFFSET
16
Nuke
Case
16
(12:3; 4:5)
OFFSET
8
Train
Case
9
(4:11; 5:5)
OFFSET
16
Rewatch
OtherTEB TV (Map 1 - Dust 2)Vod
OtherTEB TV (Map 2 - Nuke - Part 1)Vod
OtherTEB TV (Map 2 - Nuke - Part 2)Vod
OtherTEB TV (Map 3 - Train)Vod
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
52-49 +3 100.1 71.0% 1.20
48-41 +7 66.1 69.6% 1.08
40-52 -12 65.3 60.9% 0.87
38-48 -10 64.6 63.8% 0.86
34-46 -12 55.0 65.2% 0.83
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
49-36 +13 75.0 71.0% 1.22
58-44 +14 81.9 72.5% 1.19
42-47 -5 75.9 71.0% 1.12
43-44 -1 70.9 72.5% 1.09
44-44 0 72.0 71.0% 1.04
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
14-15 -1 70.6 80.0% 1.01
12-18 -6 101.5 75.0% 1.00
13-15 -2 56.9 60.0% 0.80
6-18 -12 57.8 50.0% 0.46
7-19 -12 26.1 40.0% 0.31
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
17-10 +7 109.3 95.0% 1.76
25-13 +12 107.7 90.0% 1.73
17-9 +8 78.3 95.0% 1.62
17-10 +7 98.0 85.0% 1.57
9-11 -2 54.5 85.0% 1.03
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
19-11 +8 82.6 91.7% 1.51
22-16 +6 86.4 79.2% 1.42
18-10 +8 70.3 83.3% 1.34
16-13 +3 92.7 75.0% 1.24
14-17 -3 69.2 58.3% 0.94
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
17-15 +2 75.5 58.3% 1.05
17-20 -3 86.2 66.7% 1.00
16-16 0 65.1 58.3% 0.88
10-19 -9 51.3 62.5% 0.69
7-21 -14 38.4 50.0% 0.48
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
24-18 +6 106.2 64.0% 1.32
17-16 +1 69.5 64.0% 1.06
12-18 -6 51.1 52.0% 0.70
10-16 -6 55.4 56.0% 0.70
8-16 -8 51.6 60.0% 0.68
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-10 +13 91.0 72.0% 1.56
18-16 +2 85.3 72.0% 1.29
16-15 +1 67.9 72.0% 1.11
17-15 +2 77.4 72.0% 1.11
10-15 -5 53.4 56.0% 0.63
Top player in match
Rui 'RIZZZ' Lima
0.71
KPR
0.52
DPR
71.0%
KAST
1.24
Impact
75.0
ADR
1.22
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
No matches past 3 months
Case win
1.83
No matches past 3 months
OFFSET win
1.83
Head to head
2
Wins
0
Overtimes
0
Wins
offset is a shit show atm 9-16 on hltv in 2021 5-7 on esea advanced but case doesn't look better either xD
2021-03-14 03:20
10 replies
Offset invited over Riders in Blast qualifier btw xD
2021-03-15 22:08
9 replies
Despite being organized by LVP, RTP Arena (PT esports organizer and production company) has very high responsibility on the event. And as you can imagine they invited the 2 best Portuguese teams. Sorry xD
2021-03-16 02:16
3 replies
#21
 | 
Spain Otanno
Riders didnt play the LVP league last year and coorganized the One Tap League, so LVP punished them and sent them to the open qualifier...
2021-03-17 14:46
2 replies
#30
 | 
Portugal ImCooL
It was probably because of it but Im not sure
2021-03-17 15:19
if that is the case, it is deserved for them xD
2021-03-17 17:16
riders shouldn't even be in a iberian qualifier in the first place
2021-03-16 21:34
4 replies
+1, only 2 iberian players, should be at least 3
2021-03-16 21:38
If case is there, Riders have all the rights to be there too
2021-03-17 08:38
1 reply
case obvisously shouldn't be there as well
2021-03-17 16:15
spanish org brother just like case that how it works
2021-03-17 17:16
#2
 | 
United States NABOT
THIS THE RAPPEr?!?
2021-03-14 03:30
#3
 | 
Brazil Necro_Spa
banger match whoever loses gets one more reason to disband
2021-03-15 22:04
1 reply
#15
vsm | 
United Kingdom h4m
+1
2021-03-17 10:34
Ez 4 Casemiro boys
2021-03-15 22:06
shit show uahsauhsauhsa
2021-03-16 15:08
i miss fox THE LEGEND
2021-03-16 21:33
clash of trash, not only do offset consistently lose domestic matchups, they're on a whopping 7 game losing strean on esea advanced.
2021-03-16 23:24
PR is out, offset playing with snappy
2021-03-17 00:55
1 reply
They will play this event and ESEA still with pr
2021-03-17 11:02
#14
vsm | 
United Kingdom h4m
Both teams trash waste of money lol
2021-03-17 10:34
Go offset!
2021-03-17 10:59
Tbh it's free odds on case
2021-03-17 13:32
1 reply
#19
 | 
Portugal Davdio
case is awful too, so i dont know if they can surprise us and lose this game xd
2021-03-17 13:43
Clash of trash
2021-03-17 14:23
Why does case not pick overpass?
2021-03-17 14:52
20% winrate gigalul
2021-03-17 14:53
Case Esports??? Which to bet?
2021-03-17 14:54
Case should win this
2021-03-17 14:56
loser disband pls
2021-03-17 15:03
1 reply
Cuz they are braindeads and gonna lose the match
2021-03-17 15:05
case are really bad
2021-03-17 15:16
Deym it , I went Case this analysts are shits
2021-03-17 15:17
1 reply
same but case is so bad. i won't be surprised if they lose 2-0 without even getting into double digits on either maps.
2021-03-17 15:34
What a trash team. Need disband CASE
2021-03-17 15:24
#32
 | 
Russia d0lbaeb
when you lose 3v1 against fox you shouldnt ever touch csgo
2021-03-17 15:28
1 reply
haha facts
2021-03-17 15:30
fox is so good
2021-03-17 15:29
so fucking bad, getting entry fragged every single round jesus christ
2021-03-17 15:31
stop inviting brazilian shit teams pls....
2021-03-17 15:32
#39
 | 
Russia d0lbaeb
fuck you case btw this happens when I bet against them: hltv.org/matches/2346318/nexus-vs-case-s..
2021-03-17 15:34
2 replies
that was the best throw I have ever seen haha
2021-03-17 15:37
#41
 | 
Portugal Davdio
case is awful.. they got 16-0'ed by nawrot (tpt) in esea.. dont bet in this games, u will only lose money.
2021-03-17 15:42
Go 2-0 offset
2021-03-17 15:42
Worst shit team
2021-03-17 15:51
Didn't pr get kicked?
2021-03-17 15:58
now these bots have hands
2021-03-17 16:00
barely 4 rounds on whole dust2 to getting 9 t side rounds on nuke, yeah sure
2021-03-17 16:13
Trash teams have t side on own map pick? That's weird
2021-03-17 16:23
now case will lose the second half 13-2 to lose the game 14-16.
2021-03-17 16:24
Why r u throwing now on CT side u bitch ass shit team
2021-03-17 16:28
2 replies
they don't want to win this map. that's why lol. long technical pause before pistol means they must have put a good money on offset winning the second map.
2021-03-17 16:32
1 reply
nah, just a little live over throw, 23.5 was kind of a good deal, not rly total over but a win-win for sure
2021-03-17 16:35
3v1 idiots or yes
2021-03-17 16:30
this is the most disgusting matchup i’ve ever seen in a short while
2021-03-17 16:38
people complainging about 2nd map are disgusting
2021-03-17 16:46
case back to throwing.
2021-03-17 17:01
wins the pistol and makes 4-9 as ct on train
2021-03-17 17:09
what a bad team
2021-03-17 17:09
case lost 5 rounds with a man advantage. its over gg wp
2021-03-17 17:11
win pistol -> 4-11 welcome to brazil
2021-03-17 17:11
4 rounds as ct with pistol
2021-03-17 17:11
they cant even win against a force buy
2021-03-17 17:14
imagine getting the chance to be paid a salary to play in europe when you are a shitty team and perform like this
2021-03-17 17:15
3 replies
this is just money laundering from casemiro
2021-03-17 17:15
1 reply
laundering? xd Casemiro´s money is already clean
2021-03-17 17:42
They are literally casemiro's pets if you think about it
2021-03-17 17:19
win both pistols and make 5 rounds
2021-03-17 17:18
No over in all maps :(
2021-03-17 17:20
CASE 4 rounds ct side on Train, wp Botrazilian!
2021-03-17 17:45
tbh. i just got jebaited.
2021-03-17 17:51
Login or register to add your comment to the discussion.