12:00
26th of March 2021
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Swiss round 5 (teams with a 2-2 record). Winner advances to Snow Sweet Snow 3, losing team is eliminated.
1. OFFSET removed Mirage
2. Nexus removed Overpass
3. OFFSET picked Inferno
4. Nexus picked Train
5. OFFSET removed Vertigo
6. Nexus removed Nuke
7. Dust2 was left over
inferno
Inferno
OFFSET
16
(7:8; 9:6)
Nexus
14
train
Train
OFFSET
13
(9:6; 4:10)
Nexus
16
dust2
Dust2
OFFSET
16
(7:8; 9:6)
Nexus
14
Rewatch
OtherTEB TV (Map 1 - Inferno)Vod
OtherTEB TV (Map 2 - Train)Vod
OtherTEB TV (Map 3 - Dust 2)Vod
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
68-56 +12 81.2 79.8% 1.29
67-66 +1 79.6 66.3% 1.10
53-61 -8 60.3 67.4% 0.93
52-61 -9 69.4 68.5% 0.91
49-61 -12 63.5 61.8% 0.86
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
77-57 +20 78.8 66.3% 1.27
61-63 -2 82.3 73.0% 1.13
67-58 +9 71.8 67.4% 1.07
55-57 -2 74.5 71.9% 1.03
43-57 -14 58.6 64.0% 0.79
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
18-20 -2 75.3 73.3% 1.20
24-19 +5 73.0 73.3% 1.19
25-22 +3 87.8 73.3% 1.14
20-20 0 70.8 66.7% 1.00
15-20 -5 57.3 70.0% 0.87
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-18 +8 79.8 66.7% 1.33
30-21 +9 92.5 70.0% 1.26
16-22 -6 75.0 70.0% 0.92
16-19 -3 61.4 60.0% 0.85
12-24 -12 59.6 60.0% 0.67
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-22 +4 92.8 75.9% 1.35
24-25 -1 84.0 72.4% 1.10
18-22 -4 70.3 58.6% 0.84
14-21 -7 56.0 69.0% 0.80
12-19 -7 45.6 58.6% 0.63
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-20 +6 112.4 82.8% 1.62
28-21 +7 90.1 69.0% 1.37
21-18 +3 67.3 69.0% 1.11
20-16 +4 65.2 75.9% 1.09
13-19 -6 55.4 65.5% 0.77
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
24-14 +10 76.0 90.0% 1.38
23-21 +2 84.0 60.0% 1.20
15-20 -5 74.1 73.3% 0.99
16-19 -3 63.1 56.7% 0.89
15-21 -6 51.9 60.0% 0.83
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-19 +4 75.8 76.7% 1.14
23-18 +5 66.8 63.3% 1.13
19-19 0 83.1 70.0% 1.09
16-19 -3 55.3 63.3% 0.88
14-19 -5 58.9 66.7% 0.77
Top player in match
Ricardo 'fox' Pacheco
0.76
KPR
0.63
DPR
79.8%
KAST
1.47
Impact
81.2
ADR
1.29
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
13 weeks ago
2 - 1
13 weeks ago
1 - 2
13 weeks ago
2 - 0
13 weeks ago
0 - 2
13 weeks ago
16 - 14
13 weeks ago
16 - 5
13 weeks ago
17 - 19
13 weeks ago
1 - 2
OFFSET win
1.83
13 weeks ago
0 - 2
13 weeks ago
2 - 1
13 weeks ago
0 - 2
13 weeks ago
2 - 1
Nexus win
1.83
Head to head
4
Wins
1
Overtimes
2
Wins
#1
 | 
Romania QAspect
ez4nexus
2021-03-25 19:07
1 reply
#141
 | 
Portugal cyn1cal
yeah
2021-03-26 15:31
weren't nexus a decent top 50 team a few months ago? wtf happened?
2021-03-25 19:08
3 replies
it's something normal for them, they are never consistent.
2021-03-25 19:11
#25
 | 
Romania D4COMPL3X
They had a bad form some weeks ago and they dropped.
2021-03-26 07:18
losing to eco thats happened
2021-03-26 12:49
brooooooo this is to east for nexus 2-0
2021-03-25 19:11
1 reply
#7
 | 
Romania bLaZe_420
Idk about that, depends wich side of Nexus will show up...the side that rekt cop flames or the side that playd today. I hope they find a way to be consistent.
2021-03-25 19:52
#NexusRising
2021-03-25 19:12
#6
 | 
Romania DelianCSGO
Gooo nexus💚💚💚
2021-03-25 19:12
#8
 | 
Portugal djigass
#PlsDontBeADayOff
2021-03-25 20:28
#9
 | 
Romania aNtoNuragan
Ezz for nexus 💚💚💚💚💚💚 2-0 for nexus incoming💚💚 Best team for me I love you guys Tata B Xellow romanian awp sâxe is back Sprayminte imihaitza best guy
2021-03-25 21:00
#10
 | 
Romania Kuchi
#inNEXUSweTRUST
2021-03-25 21:20
#11
 | 
Greece RedWinter
let's go portugal
2021-03-25 21:32
ez shellzi
2021-03-25 21:37
Nexus recently went down in the ranking but now they have seX so the sky is the limit KappaPride
2021-03-25 21:51
#14
 | 
Spain Nemesisalf
Go Offset
2021-03-25 22:28
#15
 | 
Australia capo_wzn
Probably the most free odds I’ve seen on Offset
2021-03-25 22:51
Nexus <3
2021-03-25 23:09
Nexus and Offset with a ressurgence. Good that at least one of them will make it to the main event. 2-1 for offset :)
2021-03-26 01:33
EZ 4 OFFSET
2021-03-26 02:13
#23
 | 
Romania AlexMoldy
1. OFFSET removed Mirage 2. Nexus removed Overpass 3. OFFSET picked Nuke 4. Nexus picked Dust2 5. OFFSET removed Train 6. Nexus removed Inferno 7. Vertigo was left over I am romanian but it's 2-0 for OFFSET
2021-03-26 07:04
Nexus are so trash, how haven't they disbanded? Every time I say they lose, they're fans say they win, but they lose and I win. So too ezz Offset
2021-03-26 07:08
5 replies
+1 xD
2021-03-26 07:28
3 replies
I know you're on my side, but tbh I just put some money on Nexus. I mean 2.2x is pretty good :/
2021-03-26 10:16
2 replies
#74
 | 
Romania bLaZe_420
Lol you think nexus is trash and they will lose but you still put money on them to win, thats the definition of a snake bi*ch.
2021-03-26 14:30
1 reply
xDDD
2021-03-26 18:46
Good for you, but nobody asked what's your opinion
2021-03-26 09:05
Clash for trash
2021-03-26 07:27
take care, Nexus will try hard this
2021-03-26 09:04
nopeej droping 30 bomb each map 2-1 offset
2021-03-26 09:20
2-0 offset just shut up romanian fans they ever dont listen no chance nexus
2021-03-26 09:43
#33
 | 
Portugal Tiago4
lets go offset #NoDaysOFF
2021-03-26 10:18
#34
 | 
Romania dennnysz
Nexus will smash them 2-0
2021-03-26 10:36
2-0 offset dont get baited by romanians
2021-03-26 11:33
which fox will connect to server today
2021-03-26 11:35
1 reply
11am, so I'm sensing god foxj if it was 8am it would be BOT FOX 100%
2021-03-26 11:43
Easy 2-0 for Nexus
2021-03-26 11:38
#40
 | 
Brazil lul321
Already Full ecoed god Nexus kkkkkkkkk
2021-03-26 12:09
#43
 | 
Romania bulll007
go nexus, you can do it :DD
2021-03-26 12:46
Good old Nexus with the: we are suddenly getting raped After reaching 11 rounds ;)
2021-03-26 12:58
Lets go fox still destroying
2021-03-26 13:00
#47
iM | 
Romania fordawiN
who tf is shellzi
2021-03-26 13:04
16-14
2021-03-26 13:07
2-1 Nexus
2021-03-26 13:11
Im(eu sunt) vs cphflames 80 frags in 3 maps, now 12 against NOPEj
2021-03-26 13:15
2 1 offset
2021-03-26 13:33
1 reply
ez
2021-03-26 13:38
hahahahahaha red hp 1vs4 nice trash
2021-03-26 13:40
1v4 hahaha 2-1 nexus ez
2021-03-26 13:40
Round over - Winner: T (6 - 5) - Enemy eliminated iM killed RIZZZ with ak47 (headshot) iM killed fox with m4a1_silencer iM killed NOPEEJ with tec9 iM killed pr with tec9 fox killed BTN with awp pr killed XELLOW with ak47 (headshot) XELLOW killed shellzi with glock (headshot) pr killed SEMINTE with ak47 pr killed sXe with ak47 (headshot) Round started National embarrassment
2021-03-26 13:40
Hahahah that 4v1 loss to a fucking tec9. How the fuck is that possible? Only in Snow sweet snow
2021-03-26 13:41
Nexus when their opponents are not throwing LMFAO
2021-03-26 13:51
Again 1v3 deagle hah
2021-03-26 13:53
Whar was that from shelzi what is this peek ? Ah portugalian pick ok
2021-03-26 13:58
close clown fiesta dust 2 coming up , safe bet ( over 26.5)
2021-03-26 13:59
#64
 | 
Liberia dan1silvaa
Losing 3vs1 vs forcebuy Portugal Cs OMEGALUL
2021-03-26 13:59
BTN winning a 1v3 with a deagle on sub 50 hp in a forcebuy must win round. Only in SSS
2021-03-26 14:00
Offset matchfixing here on train unfortunately. The 4v1 against IM and especially the 3v1 versus BTN at 10-6 when btn only had a deagle and half hp. Unluko fixes
2021-03-26 14:12
3 replies
HOW MUCH???
2021-03-26 14:16
1 reply
100
2021-03-26 14:36
Yo le noob, How low is your iq lmao??? Losing such clutches proves they don’t intend to throw. Teams who do throw lose rounds cleanly, not in seemingly impossible situations to not raise suspicion.
2021-03-27 12:16
#67
 | 
Russia CYETA
xellow and im leave this garbage please
2021-03-26 14:16
#69
 | 
Indonesia lukerey
sad, offset about to take my parlay money. i think nexus win this.
2021-03-26 14:17
OFFSET win
2021-03-26 14:19
i feel like NEXUS take this.
2021-03-26 14:23
Clownfiesta on dust2 as well, let's go another over 26.5
2021-03-26 14:25
Here it goes again with the conspiracy theorists, talking about matchfixing and what not. Is it that hard to belive that one team prepares better than the other? or that it has better luck on timings? does it all have to revolve around bets? lmao
2021-03-26 14:29
#77
 | 
Norway sexic
under please
2021-03-26 14:40
Just Watch nexus 8-7 half and lose 8-1
2021-03-26 14:51
Betting on nexus map3 before the map starts, betting live on offset @5 odds, betting again on nexus before second pistol ^^.
2021-03-26 14:58
4 replies
#83
 | 
Indonesia lukerey
What are u trying to achieve here? Kekw. I think nexus still win this on T side.
2021-03-26 15:00
3 replies
????I already win no matter the result.
2021-03-26 15:01
2 replies
#89
mimi | 
Japan Syaldm
Agree hahaha
2021-03-26 15:04
#90
 | 
Indonesia lukerey
Oh I thought u still lose money on @5 odds offset.
2021-03-26 15:04
7-13 15-15 OT is coming guyz
2021-03-26 15:02
#87
mimi | 
Japan Syaldm
Fox onfire
2021-03-26 15:03
Shellzi another PT prodigy they said LMAO
2021-03-26 15:04
#91
 | 
World orlofff
BTN PROFITED DRAGON LORE IN MAP 3 EZ. BET IN OFFSET. 7X MAP3 LIVE.
2021-03-26 15:05
2 replies
#93
 | 
Indonesia lukerey
Wtf
2021-03-26 15:07
#111
 | 
Indonesia lukerey
wtf how do u know xd
2021-03-26 15:19
#92
 | 
Denmark estro1
This is how good offset actually is when the opponent is not match fixing
2021-03-26 15:06
4v2 B site afterplant lost XD piss off
2021-03-26 15:12
13-8 4vs2 WHAT CAN BE WRONG?
2021-03-26 15:12
3 replies
Scenario
2021-03-26 15:19
2 replies
xD Mbmb. So fqin sad
2021-03-26 15:20
1 reply
It’s a fact m8 They’re not even trying to hide it on this shitty cup anymore
2021-03-26 15:21
#96
 | 
Brazil lul321
After that 4v2 ggs
2021-03-26 15:14
These romanians need to eat somehow, it was obvious from 8-1 to 8-7 how they stopped playing
2021-03-26 15:14
1 reply
+1
2021-03-26 15:26
4x2 postplant drama omegalul
2021-03-26 15:15
Next level throw by nexus xD
2021-03-26 15:16
1 reply
poor country + greedy majority of the people lmao
2021-03-26 15:18
fuck... I knew I should have got the 7.0 odds
2021-03-26 15:17
Saw that shit coming from miles away :p
2021-03-26 15:17
1 reply
Saw it too and didn't believe my eyes haha, fuck
2021-03-26 15:19
#106
 | 
Denmark estro1
Ah yes lose 2v4 with planted bomb and then lose 8 in a row with 1 kill per round, seems clear
2021-03-26 15:18
1 reply
Yo le noob, Obviously losing a 4v2 after plant will have an effect on your mental, especially when you’re a struggling team... 🙄
2021-03-27 12:20
Oh wow this is so “unexpected” *Cough*
2021-03-26 15:18
Why. Why on. Me
2021-03-26 15:19
yeah fuck up -2.5 and win
2021-03-26 15:21
hahaha never trust gypsies bulgarians :D im so happy to not bet on this shit
2021-03-26 15:21
Ez kf 7 for Nexus. Hope they'll buy somthg useful
2021-03-26 15:22
FOX GOD
2021-03-26 15:22
WTF WAS THAT LAST ROUND
2021-03-26 15:22
Same easy like godsent vs racers, lol
2021-03-26 15:22
xellow lose dust shit
2021-03-26 15:22
nice offseet
2021-03-26 15:24
#130
 | 
African Union EZ4GOAT
NEXUS KEKW
2021-03-26 15:24
#131
 | 
Poland smutnyyy
Nice fox and squad
2021-03-26 15:24
#132
 | 
Serbia Mahmet
hahahahahahaha
2021-03-26 15:24
#133
 | 
Denmark estro1
Romania avg salary 690€ per month, expected
2021-03-26 15:24
1 reply
maybe 100 euro in the slum
2021-03-26 15:26
Hell yeah let's gooooo Offset!
2021-03-26 15:24
#135
 | 
Portugal MufT4r
fox cluching in the end <3
2021-03-26 15:25
these romanians have been throwing matches since the lounge days, nothing will ever happen to these dirty dogs
2021-03-26 15:26
wp fox
2021-03-26 15:29
meh unlucky game close to 80 bombs for xellow
2021-03-26 15:30
#142
 | 
Romania bLaZe_420
Up 7-1 get overconfident and cocky, lose concentration --> 8-7 --> lose map. GL offset, another match where Nexus beat themselfs.
2021-03-26 15:43
Fox did it again ! Amazing how he still can be mvp for his team over again. Wish the best to Offset
2021-03-26 15:48
#144
 | 
United Kingdom Maniaku22
Nexus trash. Disband plz. You are embarrasse România. Just play local only. Selling games. Btn rec on live streaming.
2021-03-26 15:48
#145
 | 
Portugal WillyanI7
Ez for Nexus Ups.. Sry delusional Romanian fans
2021-03-26 16:23
4 replies
#146
 | 
Romania bLaZe_420
Man i miss the days when nexus and saw played those derby games althought saw was better then too. Now saw is a consistent top 30 team and nexus is struggling to play with almost anyone, makes me sad becouse i know they are better than this
2021-03-26 17:19
3 replies
#147
 | 
Portugal WillyanI7
True, very hard games against you in that time, seems you have to compete again at t7 tournaments, yikes
2021-03-26 17:44
2 replies
Yo le noob, Imagine being delusional enough to think that when some decent team buys stadodo and roman, Saw will not go back to tier 999 and compete in nine to five and shitty Iberian qualifiers too...
2021-03-27 12:23
1 reply
#153
 | 
Portugal WillyanI7
Hm?
2021-03-27 13:14
#DISBAND MATCH FIXERS #NEXUS TRASH #BTNcancerOFromanianCSGO #ESICsleepingLUL
2021-03-29 23:55
Login or register to add your comment to the discussion.