15:35
26th of March 2021
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Swiss round 5 (teams with a 2-2 record). Winner advances to Snow Sweet Snow 3, losing team is eliminated.
1. BLINK removed Nuke
2. Young Ninjas removed Dust2
3. BLINK picked Vertigo
4. Young Ninjas picked Inferno
5. BLINK removed Overpass
6. Young Ninjas removed Train
7. Mirage was left over
Vertigo
Young Ninjas
16
(12:3; 4:3)
BLINK
6
Inferno
Young Ninjas
6
(4:11; 2:5)
BLINK
16
Mirage
Young Ninjas
16
(12:3; 4:7)
BLINK
10
Rewatch
OtherTEB TV (Map 1 - Vertigo)Vod
OtherTEB TV (Map 2 - Inferno)Vod
OtherTEB TV (Map 3 - Mirage)Vod
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
54-41 +13 86.1 81.4% 1.26
54-53 +1 90.3 64.3% 1.19
44-43 +1 59.6 68.6% 1.03
42-49 -7 65.0 61.4% 0.86
35-51 -16 57.6 64.3% 0.82
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
64-46 +18 96.8 77.1% 1.40
54-52 +2 98.0 68.6% 1.16
47-46 +1 75.4 78.6% 1.10
37-42 -5 54.3 74.3% 0.89
33-43 -10 52.3 65.7% 0.76
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-16 +10 127.0 63.6% 1.74
21-11 +10 95.8 86.4% 1.49
18-11 +7 68.2 72.7% 1.24
10-12 -2 60.5 68.2% 0.95
10-15 -5 56.0 59.1% 0.76
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
14-16 -2 77.3 77.3% 1.10
14-16 -2 80.6 63.6% 0.94
14-17 -3 62.3 68.2% 0.87
12-18 -6 65.1 59.1% 0.68
9-18 -9 50.3 50.0% 0.52
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
12-18 -6 55.3 59.1% 0.85
11-18 -7 71.8 72.7% 0.80
14-17 -3 66.7 59.1% 0.80
11-17 -6 50.2 59.1% 0.62
3-20 -17 43.3 45.5% 0.36
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
24-11 +13 121.0 81.8% 1.80
23-13 +10 118.5 90.9% 1.71
21-11 +10 103.9 90.9% 1.70
13-7 +6 55.4 86.4% 1.15
9-9 0 33.2 81.8% 0.93
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
25-17 +8 99.1 80.8% 1.54
22-12 +10 90.0 84.6% 1.47
14-14 0 56.1 73.1% 1.02
18-17 +1 71.3 65.4% 1.01
14-22 -8 61.5 65.4% 0.88
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-19 +7 92.8 73.1% 1.37
22-21 +1 121.1 65.4% 1.30
14-16 -2 65.5 73.1% 0.91
12-19 -7 47.0 80.8% 0.78
8-18 -10 39.0 53.8% 0.55
Top player in match
Matches, past 3 months
Core
Team
4 weeks ago
2 - 0
4 weeks ago
0 - 2
4 weeks ago
0 - 2
4 weeks ago
2 - 1
4 weeks ago
2 - 1
5 weeks ago
2 - 1
5 weeks ago
1 - 2
5 weeks ago
2 - 1
6 weeks ago
1 - 2
6 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
0 - 2
8 weeks ago
2 - 0
11 weeks ago
1 - 2
11 weeks ago
0 - 2
11 weeks ago
19 - 17
12 weeks ago
1 - 2
12 weeks ago
0 - 2
12 weeks ago
1 - 2
12 weeks ago
0 - 2
12 weeks ago
2 - 1
13 weeks ago
1 - 2
Young Ninjas win
2.62
4 weeks ago
2 - 0
4 weeks ago
2 - 0
4 weeks ago
1 - 2
4 weeks ago
2 - 1
4 weeks ago
1 - 2
4 weeks ago
2 - 0
4 weeks ago
0 - 2
5 weeks ago
2 - 1
5 weeks ago
0 - 2
5 weeks ago
2 - 0
6 weeks ago
3 - 0
6 weeks ago
2 - 0
6 weeks ago
2 - 0
BLINK win
1.44
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
hard to say but i think blink has a better map pool
2021-03-25 19:14
#2
 | 
South Africa wasdqe
ez for blink
2021-03-25 20:08
EZ for Snow
2021-03-25 20:09
#4
 | 
Georgia no_scene
ez 4 blink
2021-03-25 20:10
Ez4blink
2021-03-26 00:14
ez 1.8 odds blink
2021-03-26 01:11
1 reply
clown
2021-03-26 13:21
#7
 | 
Argentina mat1arg
bye bye ninjas
2021-03-26 07:45
ninjas take mirage maybe..
2021-03-26 07:49
EASY FOR ALBANIA JE BEMTI MATER
2021-03-26 10:43
1 reply
#182
 | 
Greenland bentR
ez , but on minecraft
2021-03-26 19:38
Young Ninjas gonna win
2021-03-26 10:47
Young ninjas are younger than flatro steam account
2021-03-26 11:55
2 replies
you made my day, thx hahaha
2021-03-26 12:13
1 reply
Enjoy friend of pasha
2021-03-26 12:14
#14
shox | 
United Kingdom Kmatty
Albanian friends who is this GXX? hes been very impressive every time i've watched, he has the flair an awper needs
2021-03-26 12:44
2 replies
Hes rising talent hes been on fpl for a while now
2021-03-26 13:26
GX SEX!!!!!
2021-03-26 15:32
My Albanian brothers do it for Shaqiri and Xhaka
2021-03-26 14:20
1 reply
Shaqiry and Xhaka are from switz))
2021-03-26 14:29
#18
 | 
Albania PimozZ
Easy win for Blink <3
2021-03-26 14:25
GO ALBANIA GO
2021-03-26 14:33
imagine if blink losing from these kids lmao
2021-03-26 15:02
ez YN
2021-03-26 15:04
#23
 | 
World orlofff
so fkg* ez blink by by yongs
2021-03-26 15:15
#24
 | 
Nepal Aguminok
ninjas 2-1
2021-03-26 15:18
#25
 | 
Georgia no_scene
Blink 2-1 at max I do expect EZ 2-0 from albanian GODS
2021-03-26 15:22
#26
shox | 
United Kingdom Kmatty
Rough veto for nip, expecting 2-0 blink
2021-03-26 15:29
Blink surpasses Ex-VP as the team you wouldnt want to fight in a street fight
2021-03-26 15:45
4 replies
Only tough guys in ex-vp were pasha and taz
2021-03-26 15:54
3 replies
Snax could eat you alive tho. Literally
2021-03-26 15:56
1 reply
Yeah Snax is like 1.90+ I wouldnt mess with him
2021-03-26 15:57
For reference see this old jewel of a video: youtube.com/watch?v=B0tKMBLaX5k
2021-03-26 16:04
#32
Hatz | 
Australia Maerks
BLINK wants to throw Vertigo, same shit like the played against SKADE, ez 2-0 for Ninjas
2021-03-26 15:57
11 replies
HOW MUCH!?!?!?
2021-03-26 16:02
10 replies
#46
Hatz | 
Australia Maerks
i don't bet on low tier low iq tournament like you , just checking on Blink, stfu russian kid
2021-03-26 16:03
9 replies
HOW MUCH!?!?!?
2021-03-26 16:03
8 replies
#56
Hatz | 
Australia Maerks
your momma
2021-03-26 16:06
7 replies
ez
2021-03-26 16:10
6 replies
#64
Hatz | 
Australia Maerks
are you dumb or something??? lmao I said 2-0 for Ninjas ez dumb shit and how at yourself pathetic kid
2021-03-26 16:12
5 replies
ezzz
2021-03-26 16:12
4 replies
#68
Hatz | 
Australia Maerks
stfu Blink bettor cry is free, how much rubles???
2021-03-26 16:13
3 replies
ezzzzz
2021-03-26 16:15
he has negative iq
2021-03-26 16:18
1 reply
#76
Hatz | 
Australia Maerks
+1 I can tell, he is gonna eat something after starving in Siberia for weeks, poor Russian kid :'(
2021-03-26 16:19
Sapec is beast
2021-03-26 15:58
ESIC is waving
2021-03-26 16:00
1 reply
HOW MUCH!?!?!?
2021-03-26 16:02
#36
 | 
CIS SteNnY21
what a throw
2021-03-26 16:00
ahahahahahahah albanian noobs disband fast pls
2021-03-26 16:02
1 reply
HOW MUCH!?!?!?
2021-03-26 16:02
Hahhaha what a team lost to Young Nip ahahahahah
2021-03-26 16:02
#42
shox | 
United Kingdom Kmatty
Ofc when I trust blink juanflatroo goes absent ffs
2021-03-26 16:02
2 replies
First half isn't over yet, lol
2021-03-26 16:03
1 reply
#53
shox | 
United Kingdom Kmatty
Yeah but doesn't look comfortable/warmed up at all. Very bad start to their own pick. He should be smurfing a game like this really
2021-03-26 16:05
Okey ahahhahaahah nice aim dogs from Albania
2021-03-26 16:04
#52
 | 
Philippines Giogiogio
I guess 2-sorry for ninjas
2021-03-26 16:04
#54
 | 
Russia Sa1to
so it is unexpected af. glad that i bet under
2021-03-26 16:05
#55
 | 
Canada Bet4pronos
If you don’t know 10-3 is good on CT on Vertigo than you don’t know CSGO ! Vertigo is a T map
2021-03-26 16:05
4 replies
ye blink its fine with only 3 rounds from 3-2 dog
2021-03-26 16:09
#59
 | 
CIS SteNnY21
stop trollin
2021-03-26 16:10
ez
2021-03-26 16:11
how are u?
2021-03-26 16:20
Gender noobs ahahaha
2021-03-26 16:08
ahahahahahahahaggahaahgaa nice holding ahahahahahahahh
2021-03-26 16:10
3-2 3-12 ahahahahahahha
2021-03-26 16:11
#65
ZywOo | 
Ukraine Djaa
Must be ez for blink but this dogs fast lose 2:0
2021-03-26 16:12
5 replies
HOW MUCH!?!?!?
2021-03-26 16:16
4 replies
#97
ZywOo | 
Ukraine Djaa
How much!?!?!?
2021-03-26 16:28
3 replies
it means "how much did you bet?"
2021-03-26 16:29
2 replies
#100
ZywOo | 
Ukraine Djaa
I bet my ass
2021-03-26 16:29
1 reply
ez
2021-03-26 16:36
#67
 | 
CIS SteNnY21
fuckin sss fixed shit
2021-03-26 16:13
1 reply
HOW MUCH!?!?!?
2021-03-26 16:16
#69
 | 
Canada Bet4pronos
Still 2 map behind stop crying
2021-03-26 16:14
1 reply
"ahead"?
2021-03-26 16:16
#75
 | 
World orlofff
omg... gg matchfix PLEASE ESIC INVESTING THIS IS
2021-03-26 16:18
1 reply
HOW MUCH!?!?!?
2021-03-26 16:19
Blink is weird af They beat way better teams on paper but get rekt by guys who are younger than Flatroo steam acc
2021-03-26 16:20
1 reply
flatro steam xDD
2021-03-26 16:20
wtf blink are playing like bots
2021-03-26 16:21
#83
 | 
World QPM
3. BLINK picked Vertigo
2021-03-26 16:21
#84
ZywOo | 
Ukraine Djaa
Omg they can’t win eco?
2021-03-26 16:21
#85
shox | 
United Kingdom Kmatty
i'll pray for the blink 2-1 but not expecting much tbh
2021-03-26 16:22
3 replies
For what it's worth, they are favored on both maps. I think Inferno is a poor pick.
2021-03-26 16:25
2 replies
#93
Hatz | 
Australia Maerks
stfu ez
2021-03-26 16:26
1 reply
it's just so ez kid
2021-03-26 16:28
Hahahahah blink so strong lol ahahahah
2021-03-26 16:24
blink lost to EVERY eco/force buy lmao
2021-03-26 16:25
No way they are that bad, must be script for 2-1
2021-03-26 16:26
1 reply
must be
2021-03-26 16:28
so ez
2021-03-26 16:26
1 reply
ez
2021-03-26 16:28
#92
 | 
Germany ConAction
16-6 for YN is such an insane upset here like wtf
2021-03-26 16:26
2 replies
not really, YN has been getting better and better.
2021-03-26 16:36
1 reply
yup everysingle team they are evolving so fast from single digits rounds team to taking maps
2021-03-26 16:40
oh wait, it's snow sweet shit, blink will win second map for sure
2021-03-26 16:28
omg that force buy cause them so many rounds hahahaha this BLINK really dont wanna win. EZ 2-0
2021-03-26 16:31
damn. i bet over $350 for them and theyre playing like this. hahahaha byebye money
2021-03-26 16:34
4 replies
HOW MUCH!?!?!?
2021-03-26 16:37
3 replies
I already said the amount now you ask how much. lmao. How much??? How much more could you make yourself dumber XDD
2021-03-26 16:39
2 replies
ezz
2021-03-26 16:41
I guess I could just move to Denmark
2021-03-26 16:42
just watch how blink start to play serious
2021-03-26 16:40
answer plz someone why this 322 tournament life?
2021-03-26 16:41
This is the blink we all know lol
2021-03-26 16:49
7-0 to 7-8 😂🤡🤢
2021-03-26 16:53
1 reply
ez
2021-03-26 16:57
#117
 | 
Philippines Giogiogio
7-8 coming hahhah
2021-03-26 16:56
1 reply
ez
2021-03-26 16:57
Ninjas win map 3
2021-03-26 17:15
3 replies
ez
2021-03-26 17:19
nope
2021-03-26 17:20
1 reply
Albanian dogs are blatant matchfixers, already losing 2-7
2021-03-26 17:37
thank you BLINK. Just won lol
2021-03-26 17:19
Thanks for 2.3 odds on Ninjas after 1-1 ez 16-9 map 3
2021-03-26 17:35
1 reply
ez
2021-03-26 17:40
okey they lost mirage now 1 vs 3 lost
2021-03-26 17:37
1 reply
First to 16, kid
2021-03-26 17:40
fuck blink rip my bet
2021-03-26 17:38
4 replies
relax, Young Ninjas will shi the bed on CT side
2021-03-26 17:40
2 replies
#145
 | 
Latvia IzzoR
Unless its 14-1 t side
2021-03-26 17:45
1 reply
true xd 11:4 + pistol win should be enough
2021-03-26 17:47
First to 16, kid
2021-03-26 17:40
hahahahahah 1 vs 3 lost map
2021-03-26 17:40
1-0 1-16
2021-03-26 17:41
Now they lost 16-1
2021-03-26 17:42
1 reply
ez
2021-03-26 17:46
#142
 | 
Poland W0JT3K
BLINK is most overhyped team ever
2021-03-26 17:42
1v3 to 1-1 to 1-8 LOL
2021-03-26 17:44
1 reply
ez
2021-03-26 17:46
5v2 ct side mirage HAHAHA
2021-03-26 17:49
1 reply
2v5 kid
2021-03-26 17:50
2v5 lost. not a throw at all.
2021-03-26 17:49
1 reply
they definitely threw it; it just wasn't on purpose
2021-03-26 17:50
Disband this team pls 5 vs 2 ahahaha one by one
2021-03-26 17:50
Round over - Winner: T (2 - 1) - Enemy eliminated Mann3n killed gxx- with ak47 (headshot) Mann3n killed gulito with ak47 (headshot) Mann3n killed SENER1 with ak47 SENER1 killed Sapec with deagle Mann3n killed sinnopsyy with ak47 (headshot) gxx- killed LNZ with deagle (headshot) sinnopsyy killed nilo with deagle (headshot) LNZ + phzy (assist) killed juanflatroo with ak47 juanflatroo killed phzy with deagle (headshot) Round started Round over - Winner: T (8 - 2) - Enemy eliminated phzy + Sapec (assist) killed gxx- with awp LNZ killed juanflatroo with ak47 (headshot) phzy killed gulito with awp LNZ + phzy (assist) killed SENER1 with ak47 (headshot) LNZ killed sinnopsyy with ak47 (headshot) sinnopsyy killed Sapec with ak47 (headshot) gxx- killed nilo with awp juanflatroo killed Mann3n with m4a1 Round started 3x1 5x2 lul
2021-03-26 17:52
shame
2021-03-26 17:53
#158
 | 
Poland W0JT3K
You can already disband when Young Ninjas rape you on 2 maps
2021-03-26 17:54
Juanflatro ahahahah albanian trash player lost every round disband this team without future
2021-03-26 17:54
SO EZ FOR YOUNG NIP
2021-03-26 17:56
3 maps 16 6 lmao
2021-03-26 17:57
2vs5 , 1vs3 , NIP IS amazing <3
2021-03-26 17:59
#163
 | 
Poland W0JT3K
2 1v3 and 1 2v5 XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD This team have no future
2021-03-26 17:59
Disband this albanian trash
2021-03-26 17:59
#165
 | 
Austria Sancesto
i cashed my ml nip out after inferno.. ye sure wtf is happening...
2021-03-26 18:00
haha byebye blink, go play fpl
2021-03-26 18:01
ez comeback
2021-03-26 18:08
2021-03-26 18:09
16-13
2021-03-26 18:12
now fake comeback to 11/12 rounds then instant throw.
2021-03-26 18:14
well rip 16-9
2021-03-26 18:15
Ninjas getting crushed by noob blink
2021-03-26 18:16
Not the first time nor the last they are pushing this kind of shit :p. Edit: 2 days ago they threw from 13-5 and 9-3.
2021-03-26 18:19
AAAAAAAAAAND THEY LOST TO PISTOLS
2021-03-26 18:19
#177
 | 
Poland W0JT3K
and lose vs deagles XDDDDDD
2021-03-26 18:21
LETS GO NINJAS!!!
2021-03-26 18:21
ezzzzzzzz
2021-03-26 18:25
ez
2021-03-26 18:29
nip better team. blink looks like a bunch of clowns in 50% of their games. Every loss they have is like 5 round on the board.
2021-03-26 18:29
Login or register to add your comment to the discussion.