21:10
23rd of March 2021
 
Match over
Maps
Best of 1 (Online) * Group A elimination match
1. PACT removed Mirage
2. MOUZ removed Overpass
3. PACT removed Inferno
4. MOUZ removed Dust2
5. PACT removed Vertigo
6. MOUZ removed Train
7. Nuke was left over
Nuke
Nuke
MOUZ
3
(3:12; 0:4)
PACT
16
Rewatch
OtherBLAST PremierVod
Highlights
Sobol - 3 AK HS kills on the defense (finishing frags)
Sobol - 2 USP-S kills on the bombsite B defense (2vs2 situation - second half pistol round)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
19-18 +1 115.6 84.2% 1.41
10-16 -6 57.6 68.4% 0.71
8-16 -8 48.9 52.6% 0.53
4-18 -14 27.6 57.9% 0.36
6-17 -11 44.4 31.6% 0.28
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
20-9 +11 118.3 89.5% 1.84
19-7 +12 85.2 94.7% 1.65
17-7 +10 83.3 84.2% 1.44
14-13 +1 101.8 78.9% 1.35
14-11 +3 68.8 94.7% 1.19
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
19-18 +1 115.6 84.2% 1.41
10-16 -6 57.6 68.4% 0.71
8-16 -8 48.9 52.6% 0.53
4-18 -14 27.6 57.9% 0.36
6-17 -11 44.4 31.6% 0.28
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
20-9 +11 118.3 89.5% 1.84
19-7 +12 85.2 94.7% 1.65
17-7 +10 83.3 84.2% 1.44
14-13 +1 101.8 78.9% 1.35
14-11 +3 68.8 94.7% 1.19
Top player in match
Kacper 'darko' Ściera
1.05
KPR
0.47
DPR
89.5%
KAST
1.95
Impact
118.3
ADR
1.84
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
No matches past 3 months
MOUZ win
1.22
No matches past 3 months
PACT win
4.00
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#1
chrisJ | 
Germany E-JAY
vamouz!
2021-03-23 18:14
4 replies
kkkkk mouz playing in tier99999 tourneys and still losing to tier9999999 teams kekw
2021-03-23 18:15
3 replies
mouz need to disband already, they're lost without bongJ and karrigod
2021-03-23 18:42
flag and flair checks out np
2021-03-23 19:58
1 reply
cry free tier999999 kkkkk
2021-03-23 20:07
#3
ropz | 
India icle
mouz pls win this
2021-03-23 18:19
2 replies
F
2021-03-23 22:51
bruh
2021-03-23 23:20
EZ 4 PACT MOUZ DISBAND
2021-03-23 18:24
1 reply
#155
 | 
Europe x1fy
+1
2021-03-23 22:28
Sad
2021-03-23 18:34
Sad
2021-03-23 18:53
#9
 | 
Russia Chechnya95
bo1 gg mouz lose
2021-03-23 18:55
#10
 | 
Hungary Pitsa31
This is really sad.
2021-03-23 19:25
Prediction: Mouz reaches the final and loses.
2021-03-23 19:28
3 replies
Prediction : They wont reach even playoffs.
2021-03-23 21:40
2 replies
nono they do but they lose in final, to make it even more painful to mouz fans.
2021-03-23 22:04
1 reply
#157
 | 
Europe x1fy
At this point, making it to finals would be a miracle, let alone winning them
2021-03-23 22:28
#12
 | 
Poland Yomenik
mouz disband
2021-03-23 19:41
Well mouz in bad form but they beat pact on any map anyway.
2021-03-23 19:45
2 replies
*cough*
2021-03-23 21:40
-1
2021-03-23 21:41
#14
 | 
Poland 2376198
Ez game for mousesports
2021-03-23 19:51
#16
 | 
Finland DTeeVee
1. PACT removed Mirage 2. Mousesports removed Overpass 3. PACT removed Inferno 4. Mousesports removed Train 5. PACT removed Dust2 6. Mousesports removed Vertigo 7. Nuke was left over Mouz win
2021-03-23 20:04
3 replies
#53
 | 
Serbia LtN))
nice prediction except the result
2021-03-23 21:35
2 replies
#159
 | 
Finland DTeeVee
Mouz are absolutely done
2021-03-23 22:32
1 reply
#160
 | 
Serbia LtN))
+1
2021-03-23 22:33
#17
B1T | 
Slovakia zne_
Bye mouz
2021-03-23 20:06
#19
 | 
Poland W0JT3K
RIP GOAT Jaca Minise
2021-03-23 20:22
Pact to win and ropz to og ez pz
2021-03-23 20:23
Ez bet on pact 50 quid
2021-03-23 20:29
mouz pls destroy these polish paycheck stealers who will never achieve anything with this lineup :)
2021-03-23 20:34
go PACT
2021-03-23 21:11
#25
 | 
Myanmar roye
mousesports is just gift that keeps on giving some lucky wins last year give good odds on them losing this year :D if no ropz mouse are 0.5 vs 5 players.
2021-03-23 21:12
2iq veto from mouse picking PACT's best map wtf is this????????????????
2021-03-23 21:12
#28
 | 
Russia KEMSN
GG
2021-03-23 21:18
5 0 is not the start you're looking for mouz....
2021-03-23 21:22
mouz disbando
2021-03-23 21:22
#34
 | 
Poland godBASR
lmao, frozen vs pact
2021-03-23 21:24
GG
2021-03-23 21:24
#36
 | 
United States z0card
FROZEN LEGIT HARD CARRYING LMFAO
2021-03-23 21:25
1 reply
Pretty good carry
2021-03-23 21:32
True 1v9 xD
2021-03-23 21:25
Dexter plz back to AU region
2021-03-23 21:26
16 0 inc
2021-03-23 21:26
#40
 | 
Russia KEMSN
THIS IS A JOKE
2021-03-23 21:27
go go mouse <3
2021-03-23 21:28
imagine u bet on mouz to win in this tournament hhaha
2021-03-23 21:32
#44
B1T | 
Slovakia zne_
Yeaah I feel those furia c9 vibes
2021-03-23 21:32
#45
 | 
Denmark xenonxd
Ropz cant kill bots wtf?
2021-03-23 21:33
#46
 | 
Germany thanksmen
G2 lost 0-2 to this xaxaxaxaxaxa
2021-03-23 21:34
what is this?
2021-03-23 21:34
#48
 | 
Poland sosiad
ropz 1:10 lol
2021-03-23 21:35
Why they dont care its qual for blast showdown???
2021-03-23 21:34
1 reply
#58
 | 
Austria SplasJ
cause they know they are shit so why even try xD
2021-03-23 21:36
karrigan was the problem
2021-03-23 21:34
Lets ne honest, mouz sucks as of late.....but here they don't give a flying F.
2021-03-23 21:34
Already hit my +6.5 lmao
2021-03-23 21:35
#56
 | 
Poland deejvid
LOL THIS ODS XDDDDDDDDDDDDDDD
2021-03-23 21:36
#57
ropz | 
Estonia Kukkel
So easy for mouz!
2021-03-23 21:36
Polish Power 💪ez
2021-03-23 21:36
Scary thing is they are probs trying as you would 100% want a spot in blast
2021-03-23 21:36
#62
 | 
United Kingdom sexic
mouz win 100% now its 10-5 then 16-13
2021-03-23 21:39
2 replies
11-1
2021-03-23 21:41
15-3 kekw
2021-03-23 21:49
It's always about winning the round. In mouz we trust. EDIT: Holy f, nvm. Painful.
2021-03-23 21:50
#64
 | 
Brazil Necro_Spa
ropz 1/10 bymas 1/9 damn
2021-03-23 21:39
#65
 | 
Poland Hanse
16-0 then disband please
2021-03-23 21:39
NOOOOOOO RIP 16-0
2021-03-23 21:39
#67
 | 
Czech Republic Vohajs
This is a nightmare.
2021-03-23 21:40
1 reply
lmfao
2021-03-23 21:43
#69
 | 
Germany liddarn
axaxaxaxaxaxa
2021-03-23 21:40
MOUZ WTF AXAXAXAXA
2021-03-23 21:41
Mouz should be embarrassed losing to random teams
2021-03-23 21:42
First losing against nbk‘s matchmaking lobby and now 1-10 against pact Man I’m all for defending mouz and I’m sure they need time but these results don’t look promising at all
2021-03-23 21:43
5 replies
Yea. Dexter is not the key. They need other player who can play in EU.
2021-03-23 21:45
1 reply
I don’t think they will give up on dexter, as he‘s moved his whole life from Australia to Germany and he surely won’t get picked by any meaningful org when he leaves mouz now But now that I think of it, If he learns German maybe he can replace spiidi in sprout
2021-03-23 21:50
tbh i'm just laughing my ass off on those rounds, in theory 12-3, 11-4 win pistol and it's game on... but cmon what're the odds
2021-03-23 21:45
2 replies
Bouncing back from that scoreline would require a mental strength that I do not believe Mousesports has right now I‘m smelling big changes in the near future for this team
2021-03-23 21:51
1 reply
this team is a joke and i'm saying this as serious as possible...
2021-03-23 21:53
#78
 | 
Turkey razendd_
:D
2021-03-23 21:43
#80
NiKo | 
Europe trey_
wtf mouse
2021-03-23 21:45
Yo that's sad :/ Mouse need hype feels like
2021-03-23 21:46
#83
 | 
United Kingdom galaxyv2
fuck me this is embarrassing
2021-03-23 21:46
5:0:11. Ropz has abandoned all hope.
2021-03-23 21:47
Really did like bymas as rising star but i think mouz i too high for him.
2021-03-23 21:48
2 replies
Tbh this team is not working as of right now and i do not believe bymas is comfortable in his role i think bymas would be a Great addition to any top 10-15 team
2021-03-23 21:53
#151
 | 
Portugal dracø
nah, he was indeed a rising star, but trying to study and practice at the same time is fucking up his performance. I wouldn't even be surprised if he is falling behind in his studies as well.
2021-03-23 22:16
changes incoming xd ropz 6-14 vs PACT they said he is s1mple level LMFAO Top 20 #19 ('18) , #10 ('19) , #7 ('20)
2021-03-23 21:50
2 replies
#119
 | 
Turkey razendd_
With a team of novices and shortcomings, you can't expect him to play properly. He deserves to play in a better team
2021-03-23 21:57
Dude is probably mentally checking out. He's been hard carrying his team for fucking months. They've won 7 maps to 16 lost in the past 5 weeks. They just lost to DBL PONEY. I imagine all he wants to do is find a way to exit his contract at this point.
2021-03-23 22:20
disband
2021-03-23 21:50
#90
shox | 
United Kingdom Kmatty
That was a great representation of how mentality based this game is. Dexter would hit that in his sleep on a normal day but he knows hes next to go.
2021-03-23 21:50
6 replies
That's why I call this a sport.
2021-03-23 21:51
3 replies
#98
shox | 
United Kingdom Kmatty
It kind of has to be really, even if it isn't conventional.
2021-03-23 21:52
2 replies
I've seen way too many inferno comebacks with quadruple OT's. If chess is a sport, then this has to be as well. I wish we will have some tech to real-time measure stress, I bet you a smoke defuse at 15-14 feels like 6G on your chest. :D
2021-03-23 21:59
1 reply
haha well said! completely agree bro. The olof boost was also a great example of a mentally broken team
2021-03-23 22:00
#128
 | 
Austria SplasJ
yeah, I mean you can even tell when u play urself. If you are really confident on a day then it just works so much better
2021-03-23 22:00
1 reply
Yeah for real, all of my best demos are on days where i was completely in the zone
2021-03-23 22:02
2021-03-23 21:51
lol
2021-03-23 21:51
lul
2021-03-23 21:52
#96
B1T | 
Slovakia zne_
Cmon mouz at least overtime xd
2021-03-23 21:52
disband
2021-03-23 21:52
Byemas
2021-03-23 21:52
bymas 3:16 to our polish noobs, 3:16 to our polish noobs...
2021-03-23 21:52
2 replies
edit 3:17
2021-03-23 21:53
1 reply
to our polish noobs....
2021-03-23 22:02
2 replies
#106
 | 
Nepal rosiek64
axaxaxax
2021-03-23 21:54
AU best player
2021-03-23 21:55
#105
 | 
Poland Ryunar
ppl saying ropz top 5 player even top 3 KEK xD
2021-03-23 21:54
Geez, used to love watching mouz but this is just sad
2021-03-23 21:54
ouch
2021-03-23 21:54
#109
 | 
Poland Jevilek
Good job Pact but Mouz WTF
2021-03-23 21:54
LOL
2021-03-23 21:55
#111
 | 
Norway TheDEA
Oh yikes
2021-03-23 21:55
Hey! Sometime your opponent is just having a good day.
2021-03-23 21:55
#114
ropz | 
India icle
xD
2021-03-23 21:56
#115
 | 
Russia _g00s3_
I'm literally crying right now.
2021-03-23 21:56
#116
 | 
World Tenshi_R
Big Vu[t] quit the game
2021-03-23 21:57
1.16 Preodds for mouz god damn I feels bad for anyone who bet that
2021-03-23 21:57
hahahah
2021-03-23 21:57
mousesports disband pls. ok suck dick in esl - no shame. but being distroyed by polish 99 tier team? We don't have a team in meaning of this world, only shitty mix! Save ropz and other just retire!
2021-03-23 21:57
GG EZ mousesports disband
2021-03-23 21:59
Just disband 🤦‍♂️
2021-03-23 21:59
embarrassing performance, this team is a joke
2021-03-23 21:59
#125
 | 
Denmark comsuper
Omg xD
2021-03-23 22:00
#126
 | 
Hungary szia
This is why mouz should return to a german roster
2021-03-23 22:00
2 replies
#132
 | 
Poland humen))))
They just need -dexter +chrisJ
2021-03-23 22:01
1 reply
0/8
2021-03-23 22:13
#129
 | 
Italy steven513
HAHAHAHA sooo bad
2021-03-23 22:00
no no no .
2021-03-23 22:01
#131
 | 
Germany Nachofish
jesus
2021-03-23 22:01
wwtf
2021-03-23 22:02
#136
 | 
Russia AdamFrost
OMG WTF
2021-03-23 22:03
#137
 | 
Chile cristiaan
XDDDDDDD
2021-03-23 22:04
Mouz 2-0 G2 Mouz > G2 Pact > Mouz Pact > G2 confirmed
2021-03-23 22:04
ropz????????????
2021-03-23 22:04
#141
 | 
Czech Republic PaYaB
pathetic performance :(
2021-03-23 22:06
ropz throwing cuz hes going to OG :)
2021-03-23 22:06
#143
B1T | 
Algeria ____D
wtf
2021-03-23 22:07
#144
 | 
Russia HikZ
AHAHAHHAHAHAHAAHHAAHAH
2021-03-23 22:07
i think this was the worst map of ropz career lol
2021-03-23 22:08
ropz retire to pubg
2021-03-23 22:10
BYMAS OMEGALUL
2021-03-23 22:12
0.28 against No-Namers. I think it's save to say that Ropz has lost all motivation and is done with Mouz at this point. Wouldn't be suprised if he's now just gonna wait for his contract to expire and leave.
2021-03-23 22:13
#150
 | 
Portugal dracø
rofl
2021-03-23 22:13
#152
 | 
Germany mainak90
Is OG ropz incoming? Seems that he has lost it.
2021-03-23 22:17
#154
 | 
United States EDBX
Can someone who saw this game tell me wtf happened?
2021-03-23 22:22
2 replies
PACT won 16-3
2021-03-23 22:28
1 reply
Did ropz stand in spawn in all rounds?
2021-03-24 01:23
DISBAND HOW THEY WON A MATCH IN ESL LUL
2021-03-23 22:30
Easy for goat Dexter hahaha 🐐♨️♨️ When I was saying dexter is trash @ IEM Katowice, people were saying how much & stuff. I had him in fantasy, I was following mouz @ Katowice, they were desperate, especially dexter with his LEM moves. Nothing changed even now. I dont know why they signed him, such a trash move and spent money. Can't believe who is proffesional player nowadays. Feel sorry for ropz, frozen deserve better team
2021-03-23 22:38
1 reply
#178
 | 
Israel uffiez
+1 dexter is ruining this team
2021-03-24 01:50
lmao
2021-03-23 22:38
#163
 | 
Brazil hugoooo
ropz 0.28 Today's mouz remembered me last FalleN's mibr trip on Europe... they evn lost to PACT too lol
2021-03-23 22:49
HAHAHAAHHAAHHA
2021-03-23 22:55
#166
 | 
Spain R1PP3RZ
I was excited about Acor... I really think he isn't bad at all... But Karrigan leaving the team was really sad, I think he ruined the project alone.... No1 can fill his gap, Dexter is awful if we compare to Karrigan, and whoever comes won't be better unless they bring Gla1ve somehow... It won't happen ofc, that was just a joke, horrible team from now on
2021-03-23 23:14
2 replies
Mouz would be a really solid team with ropz frozen karrigan acor and +1 maybe nivera or someone like that Karrigan left to get more money from faze
2021-03-24 03:00
1 reply
#190
 | 
Spain R1PP3RZ
Yeah, just imagine Ropz Frozen Acor Karrigan Nivera Amazing team
2021-03-24 11:34
Sad
2021-03-23 23:20
#169
 | 
Hungary raffai
mou malding
2021-03-23 23:34
lol
2021-03-23 23:37
#171
 | 
Brazil pooternd
what a shame :(
2021-03-24 00:05
#172
akez | 
Finland 0lter
ropz more like poopz
2021-03-24 00:25
oooof
2021-03-24 00:28
XDD
2021-03-24 00:32
#175
 | 
Poland Qzn25107
hahahaha
2021-03-24 00:32
uhhhh mouz?
2021-03-24 01:40
save ropz and frozen
2021-03-24 02:22
nice 322
2021-03-24 03:33
bet U$$100 for mouz!! foooook
2021-03-24 03:43
Save ropz Save bymas Save frozen
2021-03-24 07:25
6 replies
4-18
2021-03-24 07:46
Agreed with ropz and frozen but bymas should get more experiences and way more training before entering top teams again, if u watch his aim, its so weird. Shaking like a crazy
2021-03-24 12:52
3 replies
yeah save bymas and stop him from ruining his future potential by playing for mouse now, he needs to go down into a team like mad lions or smth where he can get some actual experience winning games and shit before he can play for a top team
2021-03-24 16:14
2 replies
Idk why but when he was with niko, I think he performed way better
2021-03-24 16:23
1 reply
nah he wasnt that good on faze either, when mouse first signed him he seemed to be playing well, but now that karrigan is gone i feel like he is very lost in this team rn
2021-03-24 17:44
bymas 27 ADR
2021-03-24 17:19
#186
 | 
United Kingdom Bezha
Hahahhahahaha what
2021-03-24 08:16
ahahaha so fucking ez
2021-03-24 09:44
Wtf gagagagagagagahagag
2021-03-24 11:05
Pact top 1 inc poggers
2021-03-24 11:08
throwing for money
2021-03-25 07:42
NO CHRISJ NO WIN
2021-03-27 17:10
1 reply
+1 NO GODJ GOATJ NO WIN
2021-03-27 17:12
Login or register to add your comment to the discussion.