11:00
7th of April 2021
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Semi-final
1. Evil Geniuses removed Dust2
2. ex-Winstrike removed Inferno
3. Evil Geniuses picked Nuke
4. ex-Winstrike picked Overpass
5. Evil Geniuses removed Mirage
6. ex-Winstrike removed Train
7. Vertigo was left over
nuke
Nuke
ex-Winstrike
16
(13:2; 3:4)
Evil Geniuses
6
overpass
Overpass
ex-Winstrike
16
(7:8; 9:6)
Evil Geniuses
14
vertigo
Vertigo
ex-Winstrike
-
Evil Geniuses
-
Rewatch
OtherTEB TV (Map 1 - Nuke)Vod
OtherTEB TV (Map 2 - Overpass)Vod
Highlights
M1 | El1an - 3 quick Scout HS kills on the Yard offensive (initial frags)
M2 | Lack1 - 1vs2 clutch (T - pre-plant situation)
M2 | stanislaw - 1vs2 clutch (CT - pre-plant situation)
M2 | Lack1 - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
41-27 +14 87.8 80.8% 1.32
42-27 +15 84.3 65.4% 1.30
41-32 +9 86.8 73.1% 1.27
33-28 +5 70.5 86.5% 1.15
35-29 +6 70.5 75.0% 1.15
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
34-39 -5 72.3 71.2% 1.01
35-39 -4 80.0 55.8% 0.93
25-35 -10 55.4 61.5% 0.82
26-42 -16 57.0 55.8% 0.67
23-37 -14 55.2 55.8% 0.66
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
25-9 +16 115.5 77.3% 1.99
19-9 +10 85.9 90.9% 1.42
19-13 +6 95.9 68.2% 1.32
13-10 +3 67.0 86.4% 1.15
11-11 0 58.7 81.8% 1.05
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
13-16 -3 74.1 63.6% 0.84
11-17 -6 55.1 54.5% 0.71
10-18 -8 61.3 59.1% 0.67
8-18 -10 50.5 54.5% 0.62
10-18 -8 49.4 45.5% 0.57
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
28-17 +11 102.9 76.7% 1.46
22-19 +3 80.2 76.7% 1.26
24-18 +6 79.2 70.0% 1.24
14-19 -5 59.2 83.3% 0.96
17-18 -1 61.5 56.7% 0.82
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
24-21 +3 80.3 80.0% 1.25
22-23 -1 84.4 50.0% 1.00
17-17 0 59.0 66.7% 0.97
13-19 -6 59.4 63.3% 0.73
15-25 -10 58.4 56.7% 0.66
Top player in match
Igor 'Forester' Bezotecheskiy
0.79
KPR
0.52
DPR
80.8%
KAST
1.18
Impact
87.8
ADR
1.32
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
No matches past 3 months
ex-Winstrike win
2.10
No matches past 3 months
Evil Geniuses win
1.66
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
EZ 4 CIS
2021-04-05 18:52
ez for EG
2021-04-06 13:18
ez for EG
2021-04-06 13:18
#4
 | 
Denmark xenonxd
Free win for ex-Winstrike lol
2021-04-06 18:33
2 replies
You called it
2021-04-07 13:09
1 reply
#547
 | 
Denmark xenonxd
Ofc bro :D
2021-04-07 13:10
#5
 | 
South America Juanse29
EG 2-1
2021-04-06 18:36
ez4cis
2021-04-06 18:40
el1an > cerq nickleback > stanislaw forester > obo lack1 > brehze krad > tarik 2-0 winstrike
2021-04-06 18:45
14 replies
#36
 | 
Russia anleet
forester > obo lack1 > brehze khm
2021-04-07 07:59
1 reply
lack1 > brehze the most epic
2021-04-07 08:23
#38
 | 
Russia anleet
el1an > cerq bigger KHM
2021-04-07 07:59
9 replies
what mean khm?
2021-04-07 08:34
el1an >>>>>>>> cerq
2021-04-07 09:03
7 replies
#57
 | 
Russia anleet
tier2 awp >>>>> tier1 awp ok
2021-04-07 09:03
6 replies
tier1 awp el1an >>>>>>>> washed up tier1 awp cerq
2021-04-07 09:09
5 replies
#61
 | 
Russia anleet
ok
2021-04-07 09:09
4 replies
any questions?
2021-04-07 11:42
3 replies
#264
 | 
Russia anleet
vsem pohuy na tebya xdxd
2021-04-07 11:43
2 replies
4to ti visral viblyadok
2021-04-07 11:45
1 reply
#354
 | 
Russia anleet
pravdu!
2021-04-07 12:20
CeRq > Elian Brehze > lack1 oBo > forester stanislaw = nickelback tarik = krad
2021-04-07 09:47
1 reply
#581
 | 
Sri Lanka w7tv
stanislaw is equal to zeus in aim skills and tatical got forsaken hability
2021-04-07 16:00
I’m an oBo fan but I feel like winstrike wins this
2021-04-06 18:55
#9
 | 
Poland W0JT3K
exWinstrike 2 matches on same time. They will have to forfeit or what
2021-04-06 18:55
7 replies
Myb they can swap one match or postpone
2021-04-06 19:43
#15
 | 
Finland DTeeVee
Surely they don't forfeit this one, right?
2021-04-06 19:57
3 replies
#20
 | 
Canada Fingy123
Ehh this one has a lower value, the need to win this and the grand final to make any money. But in funspark they only need to win one. I think they will reschedule one though
2021-04-06 20:51
2 replies
One win in funspark -> 625 dollars Two wins in snow sweet snow -> 40 000 dollars idk man im not very good with numbers but i'd say this one has higher value right now.
2021-04-07 10:28
1 reply
#595
 | 
Canada Fingy123
They lose now anyways
2021-04-07 23:00
Don’t understand why they don’t just switch this game and the mouse fnatic game
2021-04-06 21:54
1 reply
Well they did exactly that
2021-04-07 10:49
el1an gonna fk up cerq
2021-04-06 19:08
#11
 | 
Ukraine Dude_Love
Vlad got this)))Sorry EG
2021-04-06 19:10
#13
 | 
Finland DTeeVee
1. Evil Geniuses removed Dust2 2. ex-Winstrike removed Inferno 3. Evil Geniuses picked Nuke 4. ex-Winstrike picked Overpass 5. Evil Geniuses removed Mirage/Vertigo 6. ex-Winstrike removed Train 7. Mirage/Vertigo was left over 2-1 ex-Winstrike
2021-04-06 19:57
I’m backing the boys from winstrike lesss go
2021-04-06 19:57
FREE EG 1.5
2021-04-06 20:33
#17
 | 
United States notawaffle
RIP ex-Winstrike
2021-04-06 20:42
ez 4 elian&co
2021-04-06 20:43
EG wins and lose final to Mousesports
2021-04-06 20:44
easiest 2.6 ever ? CIS gods vs NA trash
2021-04-06 20:53
2 replies
flag
2021-04-07 08:44
1 reply
say whaaat ???????????
2021-04-07 12:54
#22
 | 
Denmark xenonxd
Winstrike will fucking DESTROY them LETS GO!
2021-04-06 21:52
ez for EG
2021-04-06 22:02
Rough for EG since Inferno is ex-Winstrike's insta-ban
2021-04-06 22:12
#26
 | 
Canada sexic
eg 1,55 ez money lol
2021-04-06 22:52
EASY FOR CIS GODS!
2021-04-06 23:31
#28
 | 
Peru SuperGOD
2,5 EG? ez money
2021-04-06 23:46
wouldnt be suprised if winstrike win
2021-04-07 02:04
mappool is better for Winstrike 3 maps for sure here
2021-04-07 06:17
#31
 | 
Korea jin67300
No chance winstrike
2021-04-07 07:20
This match will be exciting, but i think that ex-Winstrike win, because EG non-stability team now and maybe very soon leave TOP 20 HLTV
2021-04-07 07:44
Ez For e11am
2021-04-07 07:52
bet your house on winstrike
2021-04-07 07:55
Winstrike probably.
2021-04-07 07:57
#37
 | 
Brazil kalil420
LETS GO EG!!! TARIK GOD
2021-04-07 07:59
1 reply
#40
 | 
Finland SamulisS
who?
2021-04-07 08:18
#39
 | 
Finland SamulisS
HAVUja should be there ;(((
2021-04-07 08:18
7 replies
No
2021-04-07 08:35
6 replies
#45
 | 
Finland SamulisS
UK CS Xd
2021-04-07 08:36
5 replies
Finn lol big yikes
2021-04-07 08:41
4 replies
#49
 | 
Finland SamulisS
HAVU >>> all uk semi-pro players XD
2021-04-07 08:46
3 replies
And afterward CIS send them to 🚯 lol
2021-04-07 08:51
Cry is free🥱 ‘HAVU should be there’😭
2021-04-07 08:53
1 reply
#55
 | 
Finland SamulisS
HAVUja >>> uk
2021-04-07 08:54
lets go winstrike
2021-04-07 08:29
3 replies
Don't support putin
2021-04-07 08:45
2 replies
Shut up idiot
2021-04-07 09:15
1 reply
Reply needs to have actual content
2021-04-07 10:01
#50
 | 
Russia Kir1323
winstrike throw this, rip
2021-04-07 08:48
No chance for winstrike as there was no chance for skade yesterday. The reasones dig put up a fight were : 1. Dig has experience on top tier lvl 2. Eg underestimated them Since eg grinded it out, they want this 40k since they need to win only 2 more matches. Ez2anlyse
2021-04-07 08:48
7 replies
Eg 0 chances to win this. And here is the reasons: 1. Ex-winstrike needs an org so they are trying their best and eg is a good chance for them to prove they are promising team. 2. Elian is too strong and he doesnt care what opponent he is going to rekt. 3. EG playing very inconsistent so after hard game with dig nobody will be surprised if they lose 2-0. Ez2analyse
2021-04-07 09:30
4 replies
Kakoy ti9 ahyenniy, prochital m9sli
2021-04-07 09:55
3 replies
what ? u want to give me paw ? u want to sit ? or u want a b\iscuit ? sorry i dont speak woof woof
2021-04-07 10:03
2 replies
Woof woof? You mean “JEBANA KURWA YA PRDOLE”? I answered the person, not you
2021-04-07 10:26
1 reply
XD
2021-04-07 11:19
remember this fact : EG is one of the most inconsistent team in CSGO history careful when betting on them :)
2021-04-07 10:44
Lol
2021-04-07 13:22
Ez over 2.5??
2021-04-07 08:49
overpass should be free win for ws
2021-04-07 09:06
i got "good" oods on eg. but i still dont like it
2021-04-07 09:08
#62
 | 
Poland Pete229
Huge KEKW if ex-winstrike wins this
2021-04-07 09:10
2 replies
#67
kennyS | 
Russia yus1
they can lol. look at mappool
2021-04-07 09:30
1 reply
EG had the better opponents on those maps but yeah it does look possible for winstrike
2021-04-07 09:34
1. Evil Geniuses removed Dust2 2. ex-Winstrike removed Inferno 3. Evil Geniuses picked Train 4. ex-Winstrike picked Overpass 5. Evil Geniuses removed Vertigo 6. ex-Winstrike removed Nuke 7. Mirage was left over
2021-04-07 09:24
Wus is das switcheru?
2021-04-07 09:36
if EG bans Overpass, then it's gg for Winstrike
2021-04-07 09:49
1 reply
Dd2 as option for winstrike
2021-04-07 10:11
ez4eg
2021-04-07 09:54
#77
 | 
Russia mshkoda
Sure El1an and Co can take a map here
2021-04-07 10:07
#78
 | 
Europe WhatOta
come on Winstrike, i know you guys want the 1st place!!
2021-04-07 10:10
#81
 | 
Reunion kolgab
its not the same tier at all.. free EG in a perfect world
2021-04-07 10:18
1 reply
but not in snow sweet snow world
2021-04-07 10:24
This game really feels like if EG dont pull up their socks, they will get 2-0ed by the CIS guys pretty easily.
2021-04-07 10:21
#87
 | 
Portugal kapaxizwow
On which site do you guys bet ? ggbet , ggbet.com , 22bet? or another one?
2021-04-07 10:28
EG wins depending on the maps
2021-04-07 10:32
Ez tier2 gods 😎👍
2021-04-07 10:35
2-0 for winstrike, EG won Dignitas at the expense of random, tarik played game of life + stanislaw
2021-04-07 10:35
who should have first pick ?
2021-04-07 10:38
Winstrike will crush EG on their own map pick
2021-04-07 10:38
1 reply
EZ 2,05 for winstrike on map 2
2021-04-07 10:46
did they move games back an hour? (update) nvm my sportsbook just fixed it
2021-04-07 10:40
evil gays stand no chance
2021-04-07 10:40
What country are EG bootcamping?
2021-04-07 10:39
1 reply
Probably Serbia
2021-04-07 10:48
Imo EG is the underdog here :D ex-Winstrike looks lit and especially here the map pool is an advantage for them. ex-WS will ban Inferno, which will eliminate EG's most played map (and one of their best maps). EG will after that ban one of the following maps: Dust 2, Vertigo, Mirage, Overpass (I know that's not really specific :D although I assume the decision will go down to either Dust II or Vertigo (most probably Dust II). ex-WS will most likely pick Overpass or Dust II (if it isn't banned) EG will pick Nuke ex-WS will ban Train EG will ban one of the remaining uncomfortable maps: Vertigo or Mirage Decider is therefore Mirage or Vertigo (it can also go down to one of the other maps I've mentioned in the first ban, depending on which one of those is baned and which one of them is picked). Either way, such maps pose ultimate threat to EG and ex-WS' chances are really high, let's say bet-worthy high, where even if they lose, you can still be happy you've bet on something with higher odd and pretty high chance of winning. I also strongly advice to watch the match closely. If ex-WS gets stomped in the first half of Overpass, bet for the comeback. If EG gets stomped in the first half of Nuke, again, try a low amount for comeback. Cuz the choke potential is also very high here (although it is possible that ex-WS will be pretty dominant in their first half of Overpass, as they are T-sided there and EG are CT-sided and ex-WS will start on T side as EG will choose CT side).
2021-04-07 10:40
8 replies
nah
2021-04-07 10:42
Lets not forget that before they fell apart EG beat Astralis and took VP to 2 OT's in which one was a 4-14 comeback. They lost to endpoint, but I don't think they were motivated to play since they were out of playoffs already. also they may not be as mechanically gifted, but the strategy is probably far superior to winstrike considering EG have analysts and coaches.
2021-04-07 10:44
3 replies
Ofcourse mate, they are still the paper favourite with bigger operational background. My point was that anything can happen and it certainly shouldn't be an easy match for EG (I would be surprised to see ex-WS get hunted like little girls). In the end tho, it doesn't matter who you have you beaten in the past, especially when you only managed to beat Astralis and then lost with the lower favoured teams. EG's map pool and incosistency simply is a dangerous thing for their success.
2021-04-07 10:54
2 replies
#278
 | 
Russia Orkhon321
in their own map pick EG get hunted like little girls.
2021-04-07 11:47
1 reply
Exactly. As I say, ex-WS were the favourites for me long before the match even started. Didn't expect such a hunt on Nuke tho. They play very good CS rn.
2021-04-07 12:24
Who cars if it's 2-0 for EG in the end?
2021-04-07 10:45
i read this I i want my time back :/
2021-04-07 10:46
1 reply
Why tho? My "analysis" was correct in the end. I'm sorry for the indecision, but It's not my style to state something I'm not myself absolutely sure of.
2021-04-07 11:00
Ye i think if EG don't win Nuke they will either lose overpass or vertigo aswell
2021-04-07 10:54
#107
 | 
Korea jin67300
EG @1.73 LET'S GO
2021-04-07 10:56
3maps please
2021-04-07 10:56
Winstrike gogo
2021-04-07 10:58
#110
 | 
Canada sexic
1,7 map 1 eg
2021-04-07 10:59
1 reply
EASY RUBLES ))
2021-04-07 11:44
OB0 shine ezpz EG
2021-04-07 11:01
#113
 | 
Europe BenniXx
2:0 EG respectable veto
2021-04-07 11:03
#114
 | 
Ukraine slivdNhq
0 rounds t side nuke 0-15 let’s go
2021-04-07 11:03
2-0 Winstrike 🥰
2021-04-07 11:06
2-0 ez winstrike! Tier 1 NA CS < tier 2 CIS CS
2021-04-07 11:10
0 rounds t side again
2021-04-07 11:13
Seriously not even gonna win nuke?
2021-04-07 11:13
Botislaw strikes again. planting for main while knowing enemy is in vents and B lol.
2021-04-07 11:13
1 reply
Like how??? Didn't understand it a little bit
2021-04-07 11:15
Winstrike definitely win this now
2021-04-07 11:13
pls winstrike take map 1
2021-04-07 11:13
1 reply
Map 1? Winstrike will win 2-0
2021-04-07 11:15
EG tier 3
2021-04-07 11:14
#124
 | 
Canada sexic
idiots how?
2021-04-07 11:15
2-0 ex-winstrike Easy 💪
2021-04-07 11:15
EG as always have no T-side on own pick
2021-04-07 11:15
Imagine losing vs no org when u get paid 20k$ a month
2021-04-07 11:16
and once again their t side is absolutely embarrassing
2021-04-07 11:17
Win astralis G2 and lose to winstrike dignitas C's nowsaday xD
2021-04-07 11:16
EG is trash. Easy 2-0 for ex winstrike
2021-04-07 11:16
lmfao fk me, went winstrike 2-1. Should just stick to ml
2021-04-07 11:16
BTW Nuke is one of the worst winstrike's map
2021-04-07 11:17
Cry baby cerq cry in 3 2 1...
2021-04-07 11:17
EG SO STRONG
2021-04-07 11:17
Ive never seen Winstrike look more motivated and focused. Of course they want to attract a new org, so that might be part of the reason
2021-04-07 11:17
can anyone PLEASE explain, where EG are located rn?
2021-04-07 11:18
2 replies
Croatia maybe?
2021-04-07 11:19
Serbia I think
2021-04-07 11:21
EG lol
2021-04-07 11:18
eg wtf gays
2021-04-07 11:19
Very easy for ex-Winstrike 2-0 fastttt
2021-04-07 11:20
lmfao i am fking tilted now, maybe all in winstrike map 2 -5.5
2021-04-07 11:21
0round t side, but picks again
2021-04-07 11:21
Holy shit. Brutal. Lambs to the slaughter
2021-04-07 11:21
Lmao online has definitely exposed some of these fake t1 teams
2021-04-07 11:21
3 replies
Online play hasn't revealed shit about tier 1 lan teams rofl wtf are you on about
2021-04-07 11:26
2 replies
Dude you didn't understand what I wrote. Due to everything being online, all the teams from the all the way to the top and teams down in the shitter are playing on the same stage. No variance of experience or orgs' support (for ex: winstrike wouldn't be to play on lan without an org) is accounted for when everybody is playing from their homes. And that enables good t2 teams to upset bad t1 teams. Is this so hard to understand?
2021-04-07 11:45
1 reply
I can see why you call yourself a baiter bye
2021-04-07 12:01
esl is not rigged btw. These na clowns won fking astralis on nuke???
2021-04-07 11:22
My boy El1an fuck them so hard. Very sad that this rooster can't find good org. When this guys tryhard they unstoppable
2021-04-07 11:22
NA top2 > CIS TOP5 LUL
2021-04-07 11:23
What is this way of playing by EG? How did they get top 1 team some time ago?
2021-04-07 11:23
2 replies
Bruh they have not been top 1 for more than a year
2021-04-07 11:24
1 reply
But they were at some point, with almost the same line up, if not the same.
2021-04-07 11:36
Win againts astralis , vitality , g2 . But lose againts digni and winstrike . I love csgoo
2021-04-07 11:24
3 replies
they didnt lose to dignitas tho but yeah
2021-04-07 11:27
2 replies
I mean on nuke
2021-04-07 11:29
1 reply
aah ok
2021-04-07 11:50
this EG smh.
2021-04-07 11:24
The script is soo good , but I have to admin that 2-0 script was better
2021-04-07 11:24
how you can be so bad that you are losing to russian matchfixers tier3 team without any chances on your own map?
2021-04-07 11:25
1 reply
Wtf are you talking about? Winstrike are the most talented tier 2 team in the World.
2021-04-07 11:28
This is just hilarious
2021-04-07 11:25
Hahahahaha... Have EG actually given up? They look completely silly. Defenseless noobs
2021-04-07 11:26
Well EG is going to go to valorant after this for sure
2021-04-07 11:26
Winstrike 2-0
2021-04-07 11:26
Nuke is literally winstrike worst map other than perma ban
2021-04-07 11:26
Fast 2-0 🤞
2021-04-07 11:26
#166
 | 
Portugal beatje
Great T side, Stanislaw back at it again
2021-04-07 11:26
£100 bet on winstrike to win map 1 and get £250 return
2021-04-07 11:26
1 reply
Ez 😎🤑
2021-04-07 11:28
eg bettors on suicide watch
2021-04-07 11:26
#170
 | 
Australia Samrith
EG 2-1?
2021-04-07 11:27
3 replies
Winstrike 2-0
2021-04-07 11:28
Impossible 🙋🏻‍♂️ 2-0 fast EG is noob this game
2021-04-07 11:28
16-3 first map @ map pick EG (53 % Win,62 %) Now @ map of Winstrike (76 % , 25 % ) 0 chance for EG ! Fast 16-6 for ex-Winstrike now 🤞
2021-04-07 11:36
well, eg should have been eliminated from the tournament yesterday, but God saved them, but today they're playing against russians, and everyone knows that God is on russians side, so no help for today
2021-04-07 11:27
2 replies
Based
2021-04-07 11:28
Uh. I think the 20th century is proof that god hates russians.
2021-04-07 11:29
CERQ HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHA
2021-04-07 11:27
Lmao
2021-04-07 11:27
Getting stomped in SSS omegalul. 2nd best murican team btw
2021-04-07 11:28
wtf is this push
2021-04-07 11:28
#180
 | 
Portugal beatje
How does CIS produce so many good awpers wtf s1mple Jame sh1ro degster El1an xsepower
2021-04-07 11:28
4 replies
#188
 | 
Finland SamulisS
ZORRE >>>all
2021-04-07 11:29
2 replies
Zoree < COD player < gold nova 3 with awp
2021-04-07 11:31
xdddd, i guess u need to sleep a bit man
2021-04-07 11:32
Every child born in the CIS dreams of being a sniper in any game. Big fact bro
2021-04-07 11:31
AHHAHAHAHA MATCHFIX DOESN'T EXIST SNOW YELLOW SNOW ISN'T RIGGED TOURNAMENT XDDD
2021-04-07 11:28
Ffs atleast win overpass
2021-04-07 11:28
#185
 | 
Singapore acels
eg DISBAND LUL
2021-04-07 11:29
yesterday was fluke againts digbots thanks for odds eg fans
2021-04-07 11:29
I bet after 1-1 on eg and this...
2021-04-07 11:29
3 replies
Same D:
2021-04-07 11:29
dude are you tilted. I was sure winstrike gonna win ovp and went 2-1 coz nuke is their worst map
2021-04-07 11:30
1 reply
im going to take -3.5 winstrike 2nd map for 2.5
2021-04-07 11:33
@Ez 2,5 map1 @Ez ml ws 2,4 >now all in ml ws 1.65
2021-04-07 11:29
#191
 | 
Finland SamulisS
HAVU >>>lulstrike >>> EG
2021-04-07 11:29
7 replies
and DIG >>> Havu
2021-04-07 11:30
4 replies
#206
 | 
Finland SamulisS
wtf XDDD
2021-04-07 11:31
#213
 | 
Finland SamulisS
HAVUja is 2 tiers higher than dick
2021-04-07 11:32
2 replies
cry
2021-04-07 11:33
1 reply
#250
 | 
Finland SamulisS
dont cry ruski , respect HAVUja
2021-04-07 11:38
WS 2-0 Havu soooooooo xd
2021-04-07 11:31
Halul just got 2-0’d :)
2021-04-07 11:32
Dig lost to this :(
2021-04-07 11:29
2 replies
#364
 | 
Sweden Kasidro
Well so did astralis. EG are just extremely inconsistent
2021-04-07 12:24
1 reply
Yeah it's honestly really sad, cerq used to be really fun to watch
2021-04-07 12:28
for some reason I think EG can comeback if they take the pistol
2021-04-07 11:30
1 reply
Denied by elian
2021-04-07 11:33
rip my 25.5 over, but cash back if winstrike wins match
2021-04-07 11:30
1 reply
2-1 EG
2021-04-07 11:31
Pretty sure even dognitas would’ve put a better fight on t-side
2021-04-07 11:30
Bruh its really going to be 2-0 lmao
2021-04-07 11:31
Hahahahaha 😂😂😂🤣😂🤣 El1an is unreal. 3 scout headshots in 5 seconds. EG you are a disgrace
2021-04-07 11:33
WTF WAS THAT ELIAN LOL
2021-04-07 11:32
#209
 | 
Korea jin67300
n1 cheater el1an
2021-04-07 11:32
1 reply
clip?
2021-04-07 11:35
#211
 | 
Denmark xenonxd
EASY FOR GOD ELIAN!
2021-04-07 11:32
This is so damm funny lmao
2021-04-07 11:32
Round over - Winner: T (14 - 3) - Enemy eliminated Krad + Lack1 (assist) killed oBo with tec9 (headshot) oBo killed Lack1 with famas Lack1 + Krad (assist) killed stanislaw with galilar (headshot) NickelBack planted the bomb (5on2) El1an killed Brehze with ssg08 (headshot) El1an killed tarik with ssg08 (headshot) El1an killed CeRq with ssg08 (headshot)
2021-04-07 11:33
1 reply
God El1an
2021-04-07 11:34
There is no way winstrike lose overpass right???
2021-04-07 11:33
6 replies
lol smells like a classic trade map picks
2021-04-07 11:34
anything can happen!! REMEMBER (CIS+ ONLINE ERA+ SNOW SWEET SNOW TOURNAMENTS)
2021-04-07 11:34
4 replies
i feel like i will get fucked if i bet winstrike map 2, but ovp really is winstrike best map tho.
2021-04-07 11:35
3 replies
Man if you feel confortable, bet a small amount. If they win you still win some and got get that feeling (fuck i could have won money on the map) and if you lose you think (thank god i didnt bet much money).
2021-04-07 11:38
2 replies
yea probably
2021-04-07 11:38
1 reply
They will probably start on T side. So it all depends how the game starts, if EG get the pistol and 1st gun round in going to be difficult. But it feels like winstrike just needs to get in the roll of 2 or 3 rounds and they will. Maybe wait for 2nd half and EG might choke T side.
2021-04-07 11:44
soon they all play Valorant ggwp
2021-04-07 11:33
WTF WAS THAT ELIAN LMAO HOW He is just pissing on these NA bots xD
2021-04-07 11:33
4 replies
shitting*
2021-04-07 11:35
3 replies
Both
2021-04-07 11:37
2 replies
throwing up on them as well
2021-04-07 11:38
1 reply
Ejaculating on their faces
2021-04-07 11:44
EL1ANN
2021-04-07 11:33
Nice map pick KEKW
2021-04-07 11:33
#226
 | 
Russia mshkoda
Ez american breakfast for God El1an
2021-04-07 11:34
#229
 | 
United States EDBX
Map 2 win strike @ 1.8 seems like a gift.
2021-04-07 11:34
2 replies
or a bait? I really want to take it
2021-04-07 11:37
Either gift or TRAP
2021-04-07 11:41
#231
 | 
Poland W0JT3K
EL1an smurfing against tier 4 bots hahahhahahahahaha El1an>all EG players
2021-04-07 11:34
He’s eating while raping them LUL
2021-04-07 11:34
El1an killed Brehze with ssg08 (headshot) El1an killed tarik with ssg08 (headshot) El1an killed CeRq with ssg08 (headshot) why so ez for him vs tier1(now tier228) team
2021-04-07 11:34
1 reply
Ssg08 ???, nice not bait baiter
2021-04-07 11:36
#238
 | 
Canada sexic
1515
2021-04-07 11:36
2 replies
No 16-7 or 16-8 for Winstrike Easy game for russian
2021-04-07 11:39
16-6 ! Very easy for Winstrike
2021-04-07 11:43
NA CS :D
2021-04-07 11:36
eg going to come back 15-15
2021-04-07 11:36
This is so one sided and it is weird
2021-04-07 11:37
Serius, when are they gonna sack Stanislaw, when is enough, enough? Overrated dogshit IGL
2021-04-07 11:39
Lol ez ESIC
2021-04-07 11:40
3. Evil Geniuses picked Nuke
2021-04-07 11:43
tarik up late playing fpl, prob not realising this match would be moved earlier. ez for the best orgless team in csgo!
2021-04-07 11:43
EG valorant team, idk why do these bots still play this game, they have no future
2021-04-07 11:43
#265
 | 
Sri Lanka arsigod
Map trade inc
2021-04-07 11:43
#266
 | 
Ukraine fl1ck97
If EG wins it 2-1 I wont be surprised . but 2-0 winstrike is predictable tho
2021-04-07 11:43
Fast 2-0 now All-in map 2 for Winstrike @ 1,89 Easy Easiest odd of my life 🤩🤑
2021-04-07 11:44
extra mum or EG should disband and sign ex-win. This team is crazy.
2021-04-07 11:44
3. Evil Geniuses picked Nuke
2021-04-07 11:45
Anyone going big on winstrike map 2? I am kinda afraid
2021-04-07 11:45
8 replies
yh, i'm going medium. winstrike switching between matchfixing and winning.
2021-04-07 11:48
1 reply
yea they throw not important game like vs extremum and ldlc. but this is important af
2021-04-07 11:48
Winstrike have another important match at 14:00. Thats why theyre playing so serious. Ez 2-0
2021-04-07 11:49
3 replies
hopefully, would be funny if winstrike 2-0 this and lose a map to nemiga
2021-04-07 11:50
2 replies
#294
 | 
Indonesia lukerey
to be fair nemiga might be slightly better than EG lmao
2021-04-07 11:51
1 reply
this is just weird tho, in esl so many t1 teams with absolutely horrible t side, 3-4 rounds. Even t2 t3 teams won't be that bad on t side of their map pick
2021-04-07 11:52
#297
 | 
Slovakia zne_
Im going all in @1.9 7,30€
2021-04-07 11:52
1 reply
gl bro
2021-04-07 11:53
1000SEK on EG taking 2nd map, worth the risk because CIS match fix
2021-04-07 11:45
4 replies
0 iq
2021-04-07 11:49
This guys don't match fix now. Also they need money so... fast 2-0
2021-04-07 11:51
Impossible to won second map for EG 76% @ own map pick versus noob 25% EG 😂😂😂 Fast and easy 2-0 for ex-Winstrike
2021-04-07 11:52
1 reply
Was close
2021-04-07 14:48
evil bots OMEGALUL evil "geniuses" OMEGALUL evil idiots OMEGALUL harmless geniuses OMEGALUL valorant geniuses OMEGALUL evil matchfixers OMEGALUL BOTG OMEGALUL evil noobs OMEGALUL silver geniuses OMEGALUL
2021-04-07 11:45
#280
 | 
Denmark xenonxd
EASY 2-0 LETS GO!
2021-04-07 11:47
El1an is GOD
2021-04-07 11:47
winstrike cmon 2-0 those clowns, you really don't need to give them respect
2021-04-07 11:49
#290
Dosia | 
Russia Rapu
A CIS team without org > TOP-2 NA team.
2021-04-07 11:51
#292
 | 
Serbia bra1np
pwned
2021-04-07 11:51
And Nemiga will rekt them later that day lul online CS.
2021-04-07 11:51
2 replies
i hope that happens. If so cis top 6 > na top2 confirmed
2021-04-07 11:52
Nemiga - ex-Winstrike 0-2 fast later 💪🤩
2021-04-07 11:53
what is point of this tournaments? if winner only take prize pool. Why play so many stupid pointless matches on regional qualifier and group stage?
2021-04-07 11:52
3 replies
definitely not so they can rake in the money they make by fixing the games, that's for sure.
2021-04-07 11:53
regional qualifier and group stage are all swiss format, so matchfixing teams can go 3-2 and maximizing the number of games to throw
2021-04-07 11:54
invied team will get the money only for winning. other teams will get some cash anyway
2021-04-07 11:54
EG will be awake now expect 3 maps atleast
2021-04-07 11:52
Dont believe that EG comeback yesterday vs Dig, just to lose here 2-0
2021-04-07 11:53
3 replies
Da im pohuy na igry, oni vchera leteli 13-6 i ulibalis
2021-04-07 11:54
2 replies
tak ya o tom chto ne combekali bi vchera togda.
2021-04-07 11:58
1 reply
da im povezlo pizdec, pochemu bi i ne kambeknut
2021-04-07 12:20
#307
 | 
Denmark xenonxd
If eg somehow win Overpass, and vertigo its fucking STUPID
2021-04-07 11:54
1 reply
its Snow Sweet Snow, theres nothing stupid :)
2021-04-07 11:58
Team Secret should sign this roster
2021-04-07 11:55
1 reply
+1000
2021-04-07 11:57
#311
 | 
Indonesia lukerey
put $20 on EG @2.20 xD hope they put up a good fight at least. otherwise rip my weekly lunch money.
2021-04-07 11:55
#313
 | 
Korea jin67300
2-1 for EG
2021-04-07 11:56
#314
 | 
Philippines orengj
Map 3?
2021-04-07 11:56
16-6 ?????????? NA CS LUL
2021-04-07 11:57
2 replies
2-1 eg doesnt matter 1st map
2021-04-07 11:58
1 reply
i hope so for EG otherwise it seems like they're getting the MIBR treatment and came to europe to disband
2021-04-07 11:58
OK 2-1 EG,,,,,,,,,,
2021-04-07 11:59
1 reply
No 2-0 fast
2021-04-07 12:02
motherfuckers...
2021-04-07 12:00
2;1 eg expected clowns cant win their own mappick
2021-04-07 12:00
#328
 | 
Denmark xenonxd
Somehow EG will win their 2 worst winrate % maps
2021-04-07 12:01
4 replies
76% versus 25% 😂😂😂 This match is so obviously
2021-04-07 12:03
3 replies
25% against tier 1 teams????
2021-04-07 12:04
2 replies
Yes
2021-04-07 12:06
1 reply
Yah they beat gambit on this map, what is so surprising that they are winning?
2021-04-07 12:07
#332
 | 
Philippines orengj
How Tier 1 NA EG struggling against TIer 3 CIS? CIS > NA?
2021-04-07 12:05
2 replies
Snow Sweet Snow 3
2021-04-07 12:09
CIS tier 3 > NA tier 1 > EU tier 1
2021-04-07 17:59
cmon winstrike, go tgt as 5, always giving out first kill now...
2021-04-07 12:05
1 reply
Did u go for the 2-0 bet?
2021-04-07 12:09
#335
 | 
Asia LKH_444
Jebaited on map trades lmao
2021-04-07 12:07
2 replies
map pick loose 😂😂😂 Good script
2021-04-07 12:10
1 reply
#565
 | 
Asia LKH_444
Classic script we all know, but EG was so bad hahaha
2021-04-07 13:44
as expected winstrike clueless right now ez monay
2021-04-07 12:09
Okay El1an, you become such a bot on your own map... No El1an, No winstrike.
2021-04-07 12:10
1 reply
#559
 | 
Russia Syonamaru
xd
2021-04-07 13:23
scam sweet scam lol
2021-04-07 12:10
Hedged my bet thank god
2021-04-07 12:12
Here is the comeback from Winstrike 🥰
2021-04-07 12:12
1 reply
Easy 2-0 I think
2021-04-07 12:14
#345
 | 
Russia mshkoda
Ok now changing roles heh
2021-04-07 12:13
#346
 | 
Slovakia zne_
typical winstroke xd
2021-04-07 12:13
Pray for WINstrike for the WIN
2021-04-07 12:15
Nice choke clowns
2021-04-07 12:15
#350
 | 
Philippines orengj
All SSS Games always 50-50 even, ignored all Tier in teams. XD
2021-04-07 12:15
1 reply
+1, just play +1.5 map heavy underdog XD
2021-04-07 12:21
Very poor 5v3 to lose... No one molly barrels???
2021-04-07 12:18
5v3 and then 2 retards rush B with bomb and its 3v3 without bomb XD idk these teams have 10 iq
2021-04-07 12:18
I placed £90 on winstrike map 2, i have faith
2021-04-07 12:20
7-1 -> 8-7 LMFAO! NA CS kekw
2021-04-07 12:20
Fast 2-0 ! Easy money 🤑
2021-04-07 12:21
1 reply
u can cry now lul
2021-04-07 12:37
#360
 | 
Spain R1PP3RZ
7-1 to almost lose the half... This is done I guess, idk how they are suposed to T now
2021-04-07 12:23
#361
 | 
Philippines orengj
7-8, 2nd Half is very interesting. I'm sure 2nd Half will be one-sided but I don know who will do it XD
2021-04-07 12:23
#362
 | 
Philippines orengj
4v2 pistol LOSE LUL NA CS
2021-04-07 12:24
7-1 8-8
2021-04-07 12:25
LMFAO... 7 rounds is more than enough. Ez Winstrike
2021-04-07 12:25
what a recovery, good shit boys
2021-04-07 12:25
#368
 | 
Brazil lul321
Winstrike is just better
2021-04-07 12:26
7-1 to 8-8 to 8-16 xaxaxax
2021-04-07 12:26
#370
 | 
Korea jin67300
tarik pls go valronat
2021-04-07 12:26
#371
 | 
Philippines orengj
EG Va LUL rant AIM.
2021-04-07 12:26
4vs2 peeking lol
2021-04-07 12:27
Haha EG 🤡 lose 4v2 in the pistol GGEG
2021-04-07 12:27
4vs2 loose @ gun round GG EG 🤡😂
2021-04-07 12:27
#375
 | 
Netherlands kibitz-
7 1 to losing letsgoooo xD
2021-04-07 12:27
Eg defined themselves after this pistols lmao Disabnd soon
2021-04-07 12:27
playing pug style in 2021 lul
2021-04-07 12:27
#378
 | 
Slovakia zne_
can Cloud9 sign ex ws?
2021-04-07 12:28
4 replies
yes would be a major upgrade
2021-04-07 12:28
I mean, why can't they sign them?
2021-04-07 12:37
1 reply
#536
 | 
Slovakia zne_
Idk, would be great
2021-04-07 13:07
imagine they had done that instead of spending $2 million on bots
2021-04-07 13:06
why is one of the casters keeps calling Elian a lion?
2021-04-07 12:28
7-1 to 8-7 Then 4v2 pistols xD matchfix doesn't exist
2021-04-07 12:29
one smoke and all the cis morons start to rotate hahah tier2 players are so braindead sometimes
2021-04-07 12:30
Cmonnnn
2021-04-07 12:30
who wins vert
2021-04-07 12:30
10-8 and already 1.6 on EG wtf
2021-04-07 12:30
Thr0wstrike wtf?
2021-04-07 12:31
#388
 | 
Philippines orengj
EG God Mode now?
2021-04-07 12:31
2 replies
I say YES 🙌
2021-04-07 12:32
winstrike just being braindead... how can you all rotate without any contact just because you see one smoke..
2021-04-07 12:33
Script says 2-1 eg
2021-04-07 12:34
#392
 | 
Europe ropz^1
Scam league
2021-04-07 12:34
Vertigo 67% vs 14% btw, we already know who will stomp the map
2021-04-07 12:34
3 replies
yeah check out the teams they played.. how many top 20 teams did winstrike beat so far?
2021-04-07 12:36
1 reply
Idk, lost to Endpoint
2021-04-07 12:43
Hummm Look second map 75 % vs 25 % .... He loose For Stats @ Vertigo. ex-winstrike stats versus T3, EG versus T1 For me it’s 50-50 for last map 🤚
2021-04-07 12:38
8-8 then throw call pause. lmao. I hope you will be banned
2021-04-07 12:35
#395
 | 
Denmark xenonxd
beautiful throw from winstrike ofc, just please dont throw next map
2021-04-07 12:36
#398
 | 
Philippines orengj
And now Winstrikee losing 4v2 buy round. cant predict SSS games
2021-04-07 12:37
8-12 > 16-14 😎
2021-04-07 12:37
3 replies
Dream 🤌
2021-04-07 12:39
2 replies
Reality
2021-04-07 12:41
Ez 🥰
2021-04-07 12:55
7-1 8-8 9-16
2021-04-07 12:37
2 replies
Nope 😄😄😄
2021-04-07 12:38
Nah m8 11-12
2021-04-07 12:39
EG will throw again fuck
2021-04-07 12:39
1 reply
Yup, gg
2021-04-07 12:39
5 v 3 gg 2-0 wins
2021-04-07 12:41
4v2 > 0v2 lul
2021-04-07 12:41
no throw just usual NA cs
2021-04-07 12:41
ahahahahah 12-8 get ecoed 12-9 lose 4v2
2021-04-07 12:41
#413
 | 
Brazil lul321
Yikes, eco, 4v2, yikesss
2021-04-07 12:41
stan lose this game
2021-04-07 12:42
Evil Throwers
2021-04-07 12:42
12-8 >lose 2v1 >lose 5v3 12-16
2021-04-07 12:42
4vs4 ninja def ofc hahah
2021-04-07 12:42
#418
 | 
Philippines orengj
12-12 defused how?
2021-04-07 12:42
1 reply
they planted the bomb and everyone left site, one player tried to spray through smoke but failed XD
2021-04-07 12:49
👀👀👀 orgless t3 team from CIS really 2-0'ing some of the best NA has to offer? EG's gonna do a MIBR and disband if they dont take it
2021-04-07 12:45
#421
 | 
Russia d0lbaeb
who would win? top-2 NA team or a smoke grenade
2021-04-07 12:45
1 reply
EG choke in the smoke 😂
2021-04-07 12:46
7-1 8-8 8-12 12-12 12-16
2021-04-07 12:46
1 reply
7-1 8-8 12-12 12-14 16-14
2021-04-07 12:49
EG win please or I gonna cry
2021-04-07 12:46
1 reply
EG....
2021-04-07 12:48
and again lost a round by a stupid overrotation tier2 teams dont even expect contact plays :D
2021-04-07 12:48
#426
 | 
Philippines orengj
yikes ecoed important round
2021-04-07 12:48
That's some beautiful scripts.
2021-04-07 12:48
#429
 | 
Denmark xenonxd
This throw is insane
2021-04-07 12:48
EG dogs(
2021-04-07 12:49
EG matchfix 16-14 winstrike prob
2021-04-07 12:49
2 replies
7-1 8-8 12-12 12-14 16-14 Yes
2021-04-07 12:50
1 reply
I've learned that hedging bets is the only way to go in this tournament though I usually hate doing it
2021-04-07 12:51
so fucking unreal 7-1 8-7 lose 4v2 pistol 12-8 lose 2v1 to eco 12-9 lose 4v2 14-12 lose to pistol force 14-16. im done
2021-04-07 12:49
TARIK AHAHAHAHAHAHAHA
2021-04-07 12:50
tarik throwing. 322
2021-04-07 12:50
#437
 | 
Brazil lul321
Tur0k KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK holy fuck this is unbeliavable
2021-04-07 12:50
#438
 | 
Brazil 1930
oh no tarik... oh no
2021-04-07 12:50
TUROK KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
2021-04-07 12:50
Hahahahaha... Tarik 🤣😂🤣😂🤣😂 No fucking way! HOW DO YOU FUCK THAT UP SO BAD?
2021-04-07 12:51
7-1 8-8 12-12 12-14 16-14
2021-04-07 12:50
#442
 | 
Slovakia zne_
TAROK XDDD NO WAY XDDD
2021-04-07 12:50
1 reply
XDDDD how to turn a brilliant play into a meme
2021-04-07 12:51
ok tarik lol
2021-04-07 12:50
tarik fucking peanut
2021-04-07 12:50
tarik lmfao
2021-04-07 12:50
What a joke, gg
2021-04-07 12:50
DELETE THE GAME TARIK U MATCHFIXING PUSSY HOLY FUCK
2021-04-07 12:50
1 reply
+1000
2021-04-07 12:53
LMAO CLIP THIS
2021-04-07 12:50
HAhahahhhahaahhaahahhahahahhahha TARIK what are you DOINK???
2021-04-07 12:50
XD WHAT WAS THAT? HE CANT KILL HIM FROM BACK...
2021-04-07 12:51
3 replies
Its like the IBP throw with steel and the AWP
2021-04-07 12:53
Hahahaha fixed match 🙋🏻‍♂️🙋🏻‍♂️🙋🏻‍♂️
2021-04-07 12:53
#465
 | 
Philippines orengj
tu0k and stan is ready for Va LUL rant switch.
2021-04-07 12:54
#455
 | 
Philippines orengj
16-14 LUL
2021-04-07 12:52
#456
 | 
Philippines orengj
Turok preparing for Valorant switch? Turok AIM good for Va LUL rant
2021-04-07 12:53
haha lol 1.15 bettors
2021-04-07 12:53
#459
 | 
Ukraine Dude_Love
tarik...
2021-04-07 12:53
#462
 | 
United States EDBX
Tarik just saved my -1.5 win strike bet. Holy shit
2021-04-07 12:54
Just IMAGINE the mood in the EG camp when they watch that Tarik play ☠️☠️☠️😂😂😂
2021-04-07 12:54
#466
 | 
Spain R1PP3RZ
Time to move Valorant with your friend Ethan...
2021-04-07 12:54
OMG LETSGOO ex-WS saved
2021-04-07 12:55
#469
 | 
Russia d0lbaeb
NO FUCKING WAY AXAXAXAXAXAXAXA NA is such a fucking shame lmao
2021-04-07 12:55
Thanks for odds eg fangirls
2021-04-07 12:55
Winstrike made history, EG too. Grats!
2021-04-07 12:55
What a way to lose my EG bet. Tarik should personally refund me for that level of bs. Fuck you Tarik honestly
2021-04-07 12:55
2 replies
#518
 | 
Czech Republic PR7NC
+1 i feel bad for him ahahaha
2021-04-07 13:02
#520
 | 
Germany Reserve52
refund for hm? coins? u indog bettor hahahahahahaha
2021-04-07 13:02
EG please tear your CS team contracts up
2021-04-07 12:55
#476
 | 
Denmark xenonxd
LETS FUCKING GO WINSTRIKE FUCKING GODS!
2021-04-07 12:56
Thanks Tarik for winning my 2:0 bet, love u bot
2021-04-07 12:56
thank mr tarik
2021-04-07 12:57
ban turok pls
2021-04-07 12:57
ajhhajhjahahhhahahah
2021-04-07 12:57
LET'S GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
2021-04-07 12:57
Tarik my boy. Thank you <3
2021-04-07 12:57
#483
Dosia | 
Russia Rapu
Ahahaha, so good game :)
2021-04-07 12:57
Imagine doubting the only CIS gods in the tournament during year of CIS CS. TOO EZ Orgs get out your paychecks pls
2021-04-07 12:57
6 replies
KEKW
2021-04-07 12:58
This clip is going to be legendary. Lmfao
2021-04-07 13:00
Can you imagine. How do you whiff so hard? Like how? If youre not trying? HOW?
2021-04-07 13:05
I cant stop watching this hhahahaha
2021-04-07 13:09
#551
 | 
Finland kappaboi
yikes
2021-04-07 13:12
#572
 | 
Germany thanksmen
whats even worse than the whiff is the target selection, he shoots the pistol instead of the awp
2021-04-07 14:04
Disband EG and give contracts to winstrike.
2021-04-07 12:57
Tarik has gotta be the biggest dumbass ive ever seen
2021-04-07 12:57
tarik ty sir for saving my bet
2021-04-07 12:57
turok and bot2k worst player on this earth
2021-04-07 12:57
EZ 2,05 overpass win :D THANK YOU TARIK, LUL SO BAD JUST QUIT ALREADY
2021-04-07 12:57
fuck you tarik , thanks
2021-04-07 12:57
Losing in such way lol
2021-04-07 12:58
#494
 | 
Finland OttoRocks
Sad to see NA cs ispepsi
2021-04-07 12:58
Fuck my bookies to death for not having the first snow sweet snow match of the day available, again free odds on winstrike, again can't bet.
2021-04-07 12:58
2 replies
Drop them
2021-04-07 13:01
1 reply
Well the other ones have even less matches/bets and the international giants are sadly unavailable in my country so there isn't really an alternative just pisses me off that only the best match of the day (bet wise) is missing twice in a row now.
2021-04-07 13:14
Thanks, i am shaking rn
2021-04-07 12:58
#498
 | 
Russia mshkoda
Congrats! This roster is very nice, I hope Extremum or Forze or some other organization will sign it.
2021-04-07 12:58
3 replies
KEKW
2021-04-07 13:00
#509
 | 
Denmark xenonxd
AHAHAHAHA LEGENDARY
2021-04-07 13:01
#512
 | 
Lebanon Dogman69
lmao
2021-04-07 13:01
Hahaha Turok no way dude xD Well its funny but honestly, I feel bad for the guy
2021-04-07 12:58
2 replies
Its even funnier bc he had such an easy kill to start with, but he had to go for the big 200 iq play, and he just trips over himself in epic fashion. Legendary!
2021-04-07 13:04
1 reply
Yeah this shit is legendary indeed
2021-04-07 13:08
#SaveOBO #SaveBrehzee Tarik n Snake Strip dance
2021-04-07 12:59
nice bois
2021-04-07 12:59
another loss like this, honestly fuck my life Yesterday bet on Dignitas and of course loss from 13-6 with EG winning all 2v4, 1v2 clutches, etc Today I bet EG and they lose all the 4v2, 2v1, anti-ecos How can I possibly be this unlucky I don’t know...
2021-04-07 13:00
2 replies
#513
 | 
Germany 21_Savage
its not unlucky, you make bad decisions, learn to bet
2021-04-07 13:01
Don't bet. Especially if you keep losing.
2021-04-07 13:48
#507
 | 
United Kingdom Leftie
wtf are EG even doing now
2021-04-07 13:00
1 reply
All orgs need a money. Money > everything.
2021-04-07 13:03
#510
 | 
Jordan Zereeni
ahahahahahahahahah
2021-04-07 13:01
THANK YOU TARIK
2021-04-07 13:01
ebanoe govno
2021-04-07 13:01
1 reply
i know that feeling bro
2021-04-07 13:11
evil retards ;xx cerq leave NA asap
2021-04-07 13:01
1 reply
23-37 0.66 also flag checks out
2021-04-07 13:03
-tarik already pls
2021-04-07 13:02
#522
mir | 
Other M31F
EG disband this shit and sign ex-winstrike
2021-04-07 13:03
#525
 | 
Lebanon Dogman69
losing to some player called NickelBack lmao
2021-04-07 13:04
Kick stan get someone new this team has no unity and plays super scared they need a new igl he can't get the job done he never has.
2021-04-07 13:04
#528
 | 
France cedd
thank you tarik for saving our skins
2021-04-07 13:04
tarik not hitting a player that turns his back against him if he made those two frags they wouldve won the map 2 rounds later: tarik jumping into connector with knife, getting killed this team needs serious changes
2021-04-07 13:05
3 replies
#534
 | 
Lebanon Dogman69
he was cs:go-d bro, just unlucky probably shit internet in Belgrade
2021-04-07 13:06
2 replies
that wouldve been the winning play and i dont think EG had better connection than some russkis))
2021-04-07 13:12
#596
 | 
Germany Booya
Thats not CSGO´d, CSGO´d means your aim is perfect on the Head or Body and you Tap into it and doing no hits ... tarik just wasnt on the Model at all clips.twitch.tv/FilthyBlightedDiscKeyboa.. Watch in 0.5 ... clearly not on the model when pulled the trigger.
2021-04-07 23:27
#531
 | 
Portugal beatje
Doesn’t surprise me honestly, Winstrike are nuts
2021-04-07 13:06
el1an is underrated future top10 player
2021-04-07 13:06
6 replies
0/8
2021-04-07 13:07
1 reply
why? Can't just 0/8 me
2021-04-07 13:11
+1
2021-04-07 13:20
-flamie+el1an?
2021-04-07 13:59
2 replies
Would be very good move
2021-04-07 14:15
-flamie+anyone
2021-04-07 16:05
Axaxa. Thx timezone!
2021-04-07 13:07
#537
 | 
Hungary hardrise
Elian's consistency is one for the future. Wow!
2021-04-07 13:07
4v2 listols 2v1 4v2 5v3 5v3 Force And tarik magically didn't kill in the back Lose from 7-1 Of course SSS isn't rigged tournament ;)
2021-04-07 13:07
b0trick lost game
2021-04-07 13:07
disband already ... pure trash
2021-04-07 13:07
#546
 | 
Finland Stacks
Whiffles happen to everyone time to time
2021-04-07 13:10
oooooooooooooo gg
2021-04-07 13:15
2 replies
Hello mr csmoney
2021-04-07 13:39
1 reply
Hey!
2021-04-07 13:41
NA
2021-04-07 13:16
#555
 | 
Brazil NegoNey
ceRq.
2021-04-07 13:18
#556
 | 
Poland S3T1
XD
2021-04-07 13:19
#560
 | 
Portugal beatje
CeRq is a bum lol
2021-04-07 13:26
#561
 | 
Australia csRIOTgo
OMG... I thought Extremum is doing bad... then I saw EG... LUL
2021-04-07 13:28
4 replies
eg > extremum any day of the week
2021-04-07 13:34
2 replies
#570
 | 
Australia csRIOTgo
Extremum > Winstrike > EG :D Pls don't malding mens )))
2021-04-07 13:57
1 reply
Funny thing that ex-winstrike might be signed by extremum soon
2021-04-07 14:25
well, this is basically t1 competition here
2021-04-07 13:53
cerq played without monitor??? lool
2021-04-07 13:49
EG probably on its way out of CS
2021-04-07 13:52
imagine thinking you will win a team of cis aimers with turok and cerq with 0.66 rating axaxaxaxxaax
2021-04-07 14:24
just disband
2021-04-07 14:50
Kekw. No Org > Eg
2021-04-07 15:39
#579
NiKo | 
Europe trey_
ez
2021-04-07 15:39
omfg get these men an org hello?' hellraisers stop waking about get urself a proper team
2021-04-07 15:45
#583
 | 
Ukraine z3m4
Aahahahahahahahahahaha WINSTRIKE EZZZZZ CIS >>>>>>na
2021-04-07 16:12
1 reply
has been that way since cs was released
2021-04-08 03:28
Disband time
2021-04-07 16:18
It's not even funny anymore, it's just sad. Tarik is washed up as hell.
2021-04-07 16:33
#587
 | 
African Union mikecool
OOF LMAO and I thought extremum losing to winstrike was bad wtf EG
2021-04-07 16:48
ex-winstrike actually good now wtf orgs wat doink?
2021-04-07 16:58
NA scene completely shut down in Europe. Send us your valorant teams too so we can end them too lol
2021-04-07 17:03
Imagine being an owner and paying for your team to stay on a different continent + salaries ofc, just for them to keep losing to tier 3 teams
2021-04-07 17:47
1 reply
Winstrike tier 3?))
2021-04-07 23:32
Winstrike new gambit
2021-04-07 17:50
Rough. But expected.
2021-04-07 18:26
#594
 | 
Canada GGNORE33
They better go back to NA and play against some trash teams or they risk going down to the top 50 ;(
2021-04-07 22:59
Login or register to add your comment to the discussion.