09:00
12th of April 2021
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Group A opening match ** Dosia will play instead of fame
1. CrowCrowd removed Vertigo
2. K23 removed Nuke
3. CrowCrowd picked Mirage
4. K23 picked Overpass
5. CrowCrowd removed Train
6. K23 removed Dust2
7. Inferno was left over
Mirage
K23
16
(8:7; 8:5)
CrowCrowd
12
Overpass
K23
16
(13:2; 3:0)
CrowCrowd
2
Inferno
K23
-
CrowCrowd
-
Rewatch
OtherTEB TV (Map 1 - Mirage)Vod
OtherTEB TV (Map 2 - Overpass)Vod
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
49-29 +20 111.7 73.9% 1.64
36-26 +10 70.7 73.9% 1.28
34-27 +7 84.2 84.8% 1.27
28-27 +1 75.3 78.3% 1.14
23-22 +1 51.7 67.4% 0.93
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
33-28 +5 75.1 71.7% 1.10
33-32 +1 77.7 65.2% 1.01
25-37 -12 68.0 50.0% 0.75
20-39 -19 57.7 52.2% 0.67
20-34 -14 50.5 45.7% 0.55
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-20 +6 95.0 67.9% 1.29
21-19 +2 92.8 78.6% 1.26
21-20 +1 69.3 67.9% 1.13
13-19 -6 64.0 75.0% 0.89
14-17 -3 52.0 53.6% 0.73
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
20-15 +5 79.8 75.0% 1.25
20-18 +2 86.0 71.4% 1.17
21-21 0 82.7 57.1% 1.05
17-23 -6 69.7 60.7% 0.92
17-18 -1 57.7 60.7% 0.79
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-9 +14 137.6 83.3% 2.21
15-6 +9 72.8 83.3% 1.54
15-8 +7 92.9 83.3% 1.53
13-8 +5 70.9 94.4% 1.30
9-5 +4 51.1 88.9% 1.26
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
13-13 0 67.9 66.7% 0.92
13-14 -1 64.8 55.6% 0.78
4-16 -12 45.2 38.9% 0.32
3-16 -13 39.1 38.9% 0.32
3-16 -13 39.3 22.2% 0.21
Top player in match
Matches, past 3 months
Core
Team
1 week ago
0 - 2
1 week ago
2 - 0
1 week ago
16 - 10
1 week ago
2 - 0
1 week ago
16 - 12
1 week ago
2 - 1
2 weeks ago
2 - 0
2 weeks ago
1 - 2
3 weeks ago
0 - 2
3 weeks ago
2 - 0
3 weeks ago
1 - 2
4 weeks ago
1 - 2
4 weeks ago
2 - 1
4 weeks ago
6 - 16
4 weeks ago
15 - 19
5 weeks ago
2 - 0
5 weeks ago
2 - 0
5 weeks ago
2 - 1
6 weeks ago
0 - 2
6 weeks ago
1 - 2
6 weeks ago
2 - 0
6 weeks ago
16 - 11
7 weeks ago
13 - 16
9 weeks ago
0 - 2
10 weeks ago
15 - 19
K23 win
1.20
9 weeks ago
0 - 2
9 weeks ago
14 - 16
11 weeks ago
0 - 2
12 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
2 - 0
CrowCrowd win
4.33
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
kade0 wtf broooo
2021-04-08 11:25
wtf kade0
2021-04-08 11:27
more cups to throw wtf
2021-04-08 11:28
wtf kade0 ???????
2021-04-08 15:30
1 reply
double agent
2021-04-08 19:04
#5
 | 
China HEIDASHUAi
kade0 double agent
2021-04-08 18:25
Ahahabha pokemon kadeo what is he doing in this team?
2021-04-08 18:51
1 reply
pokemon XD
2021-04-12 08:54
agent 077 kade0
2021-04-08 18:52
kade0 wtf mens
2021-04-08 18:52
kade0 and FinigaN on the same team? That must be why all the restaurants are closed
2021-04-08 19:12
6 replies
xddd
2021-04-10 02:05
Lmao
2021-04-11 22:29
#35
 | 
Luxembourg TheBudi34
kekw
2021-04-12 00:23
and R0B3n?
2021-04-12 04:45
1 reply
He only gets the scraps
2021-04-12 04:59
Omg i laughed so hard
2021-04-12 11:18
Unrelated to the game, but I think this CrowCrowd logo is pretty damn cool.
2021-04-08 19:13
#12
 | 
Russia HikZ
ahaahhaahah kade0 men((
2021-04-08 23:21
#13
suka | 
Other prnx
Home Sweet Home, Snow Sweet Snow, Spring Sweet Spring facepalm
2021-04-08 23:44
4 replies
Summer Sweet Summer inc actually the best name is Throw Sweet Throw
2021-04-09 03:29
2 replies
#16
ZywOo | 
Ukraine Djaa
+1
2021-04-09 22:26
+1
2021-04-12 10:20
Sun sweet sun incoming
2021-04-12 07:49
#15
 | 
African Union axemin
322 Sweet 322
2021-04-09 21:08
Top1 on faceit Ukraine and still bot on team top200 hahaha
2021-04-10 13:44
kade0 double agent
2021-04-10 22:02
R0b3n VPERED!!!
2021-04-11 00:00
tournament name... Ah shit, here we go again..
2021-04-11 08:05
#23
 | 
Ukraine slivdNhq
1.97 odd on k23 2-0 Even on throw sweet throw
2021-04-11 19:40
1 reply
#27
 | 
United Kingdom Terry18
Against pashanoj the thrower that's free money
2021-04-11 21:55
Wtf kade hahahahaha
2021-04-11 21:02
#25
 | 
United Kingdom tank6123
lets go finigannnnnnnnnnnnn
2021-04-11 21:06
K23 should pick nuke, cuz kade0 will play nuke for k23 instead of fame, 5v4 ez
2021-04-11 21:54
2 replies
Ahahahahahhahaha 😂😂🤦🏻‍♂️
2021-04-12 00:01
200 iq
2021-04-12 01:34
#28
 | 
United States ekwi
kade0 betrayal XD or double agent
2021-04-11 22:14
1 reply
This game will be v weird
2021-04-12 03:26
did they steal the logo idea from dota 2's beastcoast ?
2021-04-11 22:25
1 reply
Nah there was already a league of legends team Called crowcrowd with the same logo
2021-04-12 07:53
Sprint sweet spring LMAO
2021-04-11 23:19
1 reply
ahahhahahaha
2021-04-11 23:34
PASHANOJ is back boys. GOD is back!
2021-04-11 23:56
PASHABOMJ EZ
2021-04-12 00:53
Biggest throw will coming from k23 just enjoy
2021-04-12 03:37
What you guys think? Easy for K23? Kade0 will make difference and damage k23?
2021-04-12 05:00
1 reply
Should be easy for CC. kade0 knows all K23 strats
2021-04-12 05:07
#44
 | 
Hong Kong Fkcsgo
Throw tournament...here we go...make rich boy
2021-04-12 05:49
Kade0 secret agent
2021-04-12 06:00
#46
 | 
Hong Kong RiggedCS
Faceit number 1 Russia 0.99 rating lul
2021-04-12 06:14
2 replies
fame is better than this bot dosia
2021-04-12 09:19
1 reply
#83
 | 
Hong Kong RiggedCS
???? what
2021-04-12 09:25
#47
 | 
Asia orengj
wrong thread
2021-04-12 06:30
>spring sweet spring >cis vs cis >ex-syman
2021-04-12 06:43
#52
 | 
Hong Kong RiggedCS
CrowCrowd without zorte XD, who awp
2021-04-12 07:57
1 reply
killmatic if i remember correctly killmatic was awping when he was in asian scene
2021-04-12 08:11
Maps?
2021-04-12 08:40
#55
 | 
Hong Kong RiggedCS
** Dosia will play instead of fame AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
2021-04-12 08:48
3 replies
loool gg for crowd crowd 2 0
2021-04-12 08:51
1 reply
#59
 | 
Hong Kong RiggedCS
n0rb3r7 hard carry again tho, odds was 1.8 for k23 2-0, now 1.5 xd
2021-04-12 08:53
haahhahahaaa playboiiiii
2021-04-12 08:53
XGOD IS BACK!!
2021-04-12 08:50
1 reply
he is overrated bot u will see them losing 1 map
2021-04-12 09:18
3 major champions in 1 team
2021-04-12 08:52
1 reply
Nowadays it’s mean at least one map for the random enemy team
2021-04-12 08:54
#63
 | 
Singapore Dra2era
Adren will lead this line up to Major like the way he did for Gambit !!!!
2021-04-12 08:56
1 reply
But not adren lead them
2021-04-12 09:05
#64
 | 
Poland Zadymek
Dosia back GOD
2021-04-12 08:57
no fame? wtf gg K23.
2021-04-12 08:59
Way too easy for Dosia.
2021-04-12 09:00
ez for the x god
2021-04-12 09:00
dosia stolarof?
2021-04-12 09:01
EZ FOR X GOD
2021-04-12 09:03
Noooo lose fantasy already by picking Fame
2021-04-12 09:03
3 MAJOR WINNERS, 1 MAJOR MVP EZ FOR XGOD
2021-04-12 09:04
dosia pog
2021-04-12 09:08
#74
 | 
Asia LKH_444
XGOD
2021-04-12 09:09
lol k23 cant win with dosia he is so overrated
2021-04-12 09:14
2 replies
"overrated" - are you a moron? he is 32 years old, he is a true CS legend. why do you use the word "overrated"?
2021-04-12 09:25
1 reply
#84
 | 
United Kingdom Bezha
^^^ exactly
2021-04-12 09:28
#78
 | 
Spain R1PP3RZ
K23 playing with a stand in... Fck off From almost winning to HAVU to this trash level... Thx
2021-04-12 09:20
imagine thinking dosia is better than fame ahahahahah
2021-04-12 09:24
Easy +4.5 hdc xaxaxaxa
2021-04-12 09:24
1 reply
#96
 | 
Indonesia lukerey
Xd
2021-04-12 09:42
Imagine betting 2-0 on k23 with a prematch before the picks are announced Malding people in the comments will never wiser hltv.org/stats/lineup/map/32?lineup=1377..
2021-04-12 09:24
Is Dosia shape any good now? long time no see him on hltv
2021-04-12 09:30
2 replies
#98
 | 
Germany R1AN
FPL / CS streams almost every day
2021-04-12 09:43
1 reply
So he would be decent this match i guess
2021-04-12 09:48
#86
 | 
Kazakhstan Mirzhan
Zoo park
2021-04-12 09:30
this nealen guy is pretty much bot xD
2021-04-12 09:31
7-3 7-8 fuck cmon finigan
2021-04-12 09:33
#89
 | 
Belarus jugadorJJ
xGod is back!
2021-04-12 09:33
comeon crow 5 round's
2021-04-12 09:34
7-3 One magic pause 7-16
2021-04-12 09:36
Fail dogs
2021-04-12 09:38
Gg 7-3 7-16
2021-04-12 09:40
r0b3n and pashanoj still cant win shit in 2021 lul
2021-04-12 09:41
7:3 take pause and sell match xd
2021-04-12 09:42
7-3 to lose lmao 😂
2021-04-12 09:43
1 reply
7-3 lose then what? U salty bettor
2021-04-12 09:58
7-3, the organization calls with threats from the mafia, and you have to lose for 1.8 on live. and it happens. half of these bastards are already actively playing valorant, so it's too obvious. the organization only exists for fixing matches.
2021-04-12 09:50
3 replies
just make me +4.5 and you can keep on throwing
2021-04-12 09:50
2 replies
EZ MONEY
2021-04-12 09:52
1 reply
gratz mens
2021-04-12 09:58
#101
 | 
Indonesia lukerey
Lets go kade0 !!!
2021-04-12 09:49
#103
 | 
Asia LKH_444
K322
2021-04-12 09:52
#105
 | 
Albania jamefun1
okay, 13-8 - go throw)))))
2021-04-12 09:52
#106
 | 
Indonesia lukerey
Throw sweet throw for guarantee over 26.5 niceee
2021-04-12 09:53
Dosia Sex God 😍😍
2021-04-12 09:53
Dosia pog safe my bet on +1.5 crowcrowd!
2021-04-12 09:55
1 reply
#112
 | 
Indonesia lukerey
Wdym safe ur bet +1.5 crowcrowd?
2021-04-12 09:58
Btw 3 major winner are the 3 bottom fraggers, is this coincidence?
2021-04-12 09:56
Ez 2-1 crow
2021-04-12 09:59
4.5 spread throw well done kazak cs xd
2021-04-12 10:01
#115
Dosia | 
Russia Rapu
ez4Dosia
2021-04-12 10:05
So easy for the xgods
2021-04-12 10:06
WTF DOSIA?? K23_1_MAJOR
2021-04-12 10:14
Fucking clowns, can’t even win a half
2021-04-12 10:31
#120
 | 
Asia LKH_444
I thought k322 will throw lmao
2021-04-12 10:33
#121
 | 
Russia Emple
Imagine 4 clowns in one team hahah
2021-04-12 10:35
#122
 | 
Russia Syonamaru
DOSIA???
2021-04-12 10:37
Disgusting crap, obviously with fame they would have lost a map
2021-04-12 10:38
oh well at least k23 win my 2-0 bet
2021-04-12 10:39
#125
 | 
Hong Kong RiggedCS
yea n0rb3r7 is enough already
2021-04-12 10:44
#126
 | 
Hong Kong RiggedCS
PASHANOJ is number 1 faceit player in russia btw KEKW
2021-04-12 10:44
1 reply
Abuse elo in party, always lowtab
2021-04-12 10:47
"n0rb3r7 is stupid player" © s1mple
2021-04-12 10:46
damn EZ under mou carry last year, this year n0rb3r7 god mode
2021-04-12 10:47
Easy for XGod
2021-04-12 10:50
Nice to see you back, Dosia!
2021-04-12 10:50
Dosia is back baby!
2021-04-12 10:51
#133
Dosia | 
Russia Rapu
Dosia playing just for fun with friends :)
2021-04-12 10:51
#134
 | 
Hong Kong DG84
omg sex.god playing again <3
2021-04-12 10:58
God dosia
2021-04-12 11:01
Dosia omg can i be your wife
2021-04-12 11:59
X GOD
2021-04-12 12:08
Major winners :)
2021-04-12 12:22
#140
 | 
World waltsuu
why fame skipping so match maps / games?
2021-04-12 12:31
1 reply
#141
 | 
Finland DTeeVee
maybe leaving
2021-04-12 13:03
#142
 | 
Finland DTeeVee
wait wtf k23 didnt throw
2021-04-12 13:01
1 reply
how could they with xgod in their team? <3
2021-04-12 13:02
#144
 | 
United States ekwi
jeez, this is great. not only did they play against kade0, but dosia showed up? heck yea, k23 now has the original gambit core. Are they planning to keep him? dosia has been grinding FPL a bit recently..
2021-04-12 15:11
Dosia comeback. GO for roster K23
2021-04-12 15:57
Old Gambit Pog
2021-04-12 16:28
X GOD
2021-04-12 18:25
dosia gg
2021-04-14 04:06
Login or register to add your comment to the discussion.