09:50
15th of April 2021
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Grand final. Winner qualifies for LOOT.BET Season 9
1. NAVI Junior removed Nuke
2. Case removed Vertigo
3. NAVI Junior picked Mirage
4. Case picked Dust2
5. NAVI Junior removed Overpass
6. Case removed Train
7. Inferno was left over
Mirage
NAVI Junior
16
(5:10; 11:3)
Case
13
Dust2
NAVI Junior
9
(9:6; 0:10)
Case
16
Inferno
NAVI Junior
16
(5:10; 11:4)
Case
14
Rewatch
OtherUCC (Map 1 - Mirage)Vod
OtherUCC (Map 2 - Dust 2)Vod
OtherUCC (Map 3 - Inferno)Vod
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
69-47 +22 83.5 73.8% 1.28
59-57 +2 78.1 69.0% 1.10
50-61 -11 73.8 69.0% 1.01
48-57 -9 65.8 63.1% 0.85
36-59 -23 54.9 65.5% 0.76
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
71-55 +16 90.8 73.8% 1.29
66-50 +16 79.7 73.8% 1.18
48-53 -5 69.5 75.0% 1.01
52-60 -8 67.1 67.9% 0.96
44-46 -2 55.0 75.0% 0.94
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-18 +8 83.5 72.4% 1.29
23-17 +6 84.8 69.0% 1.27
21-19 +2 84.1 62.1% 1.11
16-21 -5 67.7 72.4% 0.99
14-19 -5 54.8 62.1% 0.87
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
22-19 +3 86.5 69.0% 1.17
24-21 +3 82.1 72.4% 1.15
19-19 0 65.9 72.4% 1.01
18-16 +2 66.0 69.0% 1.00
11-25 -14 50.8 55.2% 0.57
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
18-20 -2 83.0 68.0% 1.07
17-16 +1 72.8 64.0% 1.07
12-21 -9 70.0 52.0% 0.73
11-19 -8 55.2 68.0% 0.72
7-17 -10 35.2 48.0% 0.44
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
28-15 +13 102.2 80.0% 1.63
22-13 +9 82.8 80.0% 1.48
18-12 +6 73.5 72.0% 1.16
14-15 -1 77.0 80.0% 1.11
11-12 -1 53.6 84.0% 1.02
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
29-14 +15 91.1 86.7% 1.49
21-18 +3 79.5 80.0% 1.27
20-21 -1 73.6 76.7% 1.01
16-20 -4 72.0 66.7% 0.99
11-21 -10 54.7 66.7% 0.73
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
24-17 +7 82.4 76.7% 1.26
21-21 0 85.6 73.3% 1.16
19-22 -3 69.7 70.0% 0.95
15-19 -4 66.6 73.3% 0.95
15-18 -3 45.5 73.3% 0.82
Top player in match
Matches, past 3 months
Core
Team
3 match win streak
3 weeks ago
16 - 7
4 weeks ago
2 - 0
4 weeks ago
2 - 0
6 weeks ago
1 - 2
6 weeks ago
2 - 1
6 weeks ago
2 - 0
3 weeks ago
0 - 2
3 weeks ago
2 - 0
3 weeks ago
2 - 1
4 weeks ago
2 - 0
4 weeks ago
1 - 2
6 weeks ago
0 - 2
6 weeks ago
16 - 8
7 weeks ago
8 - 16
7 weeks ago
16 - 8
7 weeks ago
1 - 2
7 weeks ago
1 - 2
9 weeks ago
8 - 16
10 weeks ago
1 - 2
11 weeks ago
0 - 2
11 weeks ago
0 - 2
11 weeks ago
1 - 2
11 weeks ago
2 - 0
11 weeks ago
0 - 2
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
Who first the pick a map? Or is it random?
2021-04-14 20:55
1 reply
No matter who's picking first, navi taking both of them
2021-04-15 06:06
Ez 4 monesy and aunkere
2021-04-14 21:08
#3
 | 
Ukraine slivdNhq
2-0 Navi jr free money
2021-04-14 22:29
1 reply
#4
NAF | 
Canada Fingy123
Unfortunately that’s not how gambling works
2021-04-14 23:18
#5
 | 
African Union EZ4GOAT
ez4 navi junior and goat monesy
2021-04-15 00:17
#6
Craft | 
Brazil MlNE
if case loses it i delete my account
2021-04-15 00:29
2 replies
#9
 | 
Ukraine slivdNhq
U can do it already
2021-04-15 01:13
#87
 | 
Estonia Jengi
Bye
2021-04-15 11:28
2-0 navi
2021-04-15 00:30
How weird to have Loot bet come back and NOT be the shadiest series being run
2021-04-15 01:11
#10
 | 
Ukraine slivdNhq
Case have a little chance on inferno only
2021-04-15 01:13
#11
 | 
Ukraine z3m4
NaVi JR can destroy this shitty random mix
2021-04-15 01:25
Case beat astralis and now navi???? Case era confirmed
2021-04-15 02:53
Case can win 1 map?
2021-04-15 08:38
1 reply
Iv gone on it
2021-04-15 09:02
1. Case removed Vertigo 2. NAVI Junior removed Nuke 3. Case picked Dust 2 4. NAVI Junior picked Mirage 5. Case removed Train 6. NAVI Junior removed Overpass 7. Inferno was left over
2021-04-15 08:50
5 replies
Case won’t pick dust
2021-04-15 09:05
3 replies
Why not?
2021-04-15 09:09
2 replies
They will be stomped there, inferno is much better for them
2021-04-15 09:11
1 reply
They look better on dust 2 than inferno and they haven't picked inferno recently
2021-04-15 09:16
#33
 | 
Asia Pcxna
90% correct
2021-04-15 10:12
Anyone else here considering case to win?
2021-04-15 09:02
6 replies
I for one give them a chance for a map! i think Casemiro is putting a big effort on making the team go and the boys are realising that from the salary point of view and the desire to be a good team they will have no problem
2021-04-15 09:21
5 replies
#26
 | 
Bulgaria NMvapa
Yes, but from skill point of view they have many problems xD Nothing against them, just facts
2021-04-15 09:47
2 replies
Skill is not important as long as you have a team and good strats! Look at NaVi, Vitality so on...and look at the upcoming teams like Gambit, VP
2021-04-15 10:27
1 reply
#49
 | 
Bulgaria NMvapa
Success is combination of talent/skill, hard work, tactics, match preparation, team chemistry and motivation. All those. VP and specially Gambit have all of those. And i get your point about NaVi Vitality etc, but their skill is still enough to keep them at tier 1. Results suffer because teamwork and mindset overall is gone. With CASE i get what you are saying, and it is good for them if they are indeed motivated. But they have to back it up with actuall performance otherwise it will work for them only in few matches, but rest gonna be losses. By the way just because they get big salaries doesnt mean they are properly into it. Some players might enjoy staying on the salary as long as they can without putting the needed effort
2021-04-15 10:30
I went for 1 map but honestly i was seriously considering the 4.35 odds
2021-04-15 09:52
Well we took a solid bet :)
2021-04-15 14:11
#24
 | 
Georgia no_scene
speedrun
2021-04-15 09:20
#27
 | 
Bulgaria NMvapa
Navi Jr should take mirage without any issue
2021-04-15 09:47
2-0 junior, also 1st map under 25,5 rounds @1,95
2021-04-15 09:47
1 reply
Lootbet and under especially 25.5 XD, been a while since we had good old lootbet I see
2021-04-15 10:52
M0nesy Gonna smurf on these Brazilians
2021-04-15 09:55
Rofl dont pick inferno against navi jr
2021-04-15 09:55
Ofc Navi bots are gonna lose mirage on purpose and win 2-1 good old shit bet
2021-04-15 10:06
Navi jr you ok bro?
2021-04-15 10:13
1 reply
2021-04-15 10:19
#35
 | 
Peru SuperGOD
izi 4 my kids
2021-04-15 10:15
#36
 | 
Bulgaria NMvapa
Navi Jr what are you doing??? THROWING??
2021-04-15 10:15
map1 16-10 navi jr ez relax
2021-04-15 10:15
3 replies
#40
 | 
Bulgaria NMvapa
its 4-9 already, no way
2021-04-15 10:24
2 replies
who knows anything happens
2021-04-15 10:24
1 reply
xaxaxaxaxaxa
2021-04-15 11:38
#39
 | 
Bulgaria NMvapa
NAvi JR ukrainian throwing pathetic cunts and losers, this is a joke. CASE can barely win a map against worse opponens, you pick mirage which Case are bots on and you CANT EVEN PLAYC T SIDE PROPERLY, 4-11 HALF YOU BOTS
2021-04-15 10:24
2v4 lost against deagles
2021-04-15 10:27
POGOR WTF
2021-04-15 10:27
What that deagle round
2021-04-15 10:29
#48
 | 
Asia Pcxna
4 vs 2 after planted. Deagle
2021-04-15 10:30
1 reply
Can't blame case there, pogor his triple was crazy
2021-04-15 10:30
#51
 | 
Asia Pcxna
NICE TRY CASE .YOU LOSE 2-0
2021-04-15 10:32
#52
 | 
Bulgaria NMvapa
This is NaVi;s chance. 5 CT rounds is bad, but enough to keep them in the game. Wont be surprised if they have better T side + mirage can easily work well for T side too. Pistol round is for Navi Jr, now its about making streak - no stupid mistakes against force/pistol and if they control CASE's economy this can be 11-11 score
2021-04-15 10:33
#53
 | 
Bulgaria NMvapa
As i say this above ^^ They lose to the first possible force buy. This is just not serious from them, are they trying/do they want to win this map 1?? Or we have to through " oh no we lost map 1 not a throw at all, now lets 2-1 easy" as SKADE.. Awesome chance to make it 8-10/10-10 and they fail to win vs force buy Ok 7-11, but they need to make a streak now
2021-04-15 10:35
12 replies
#56
 | 
Asia jkidd001
calm down boi :)
2021-04-15 10:36
10 replies
#57
 | 
Bulgaria NMvapa
I am never calm when betting. I am emotional chaotic mess that goes from inspiration to depression in seconds. Will be good entertaiment for you, i will be making a lot of HLTV comments :D GL, stay awesome!
2021-04-15 10:37
9 replies
#58
 | 
Asia jkidd001
lets pray that you win this bet :)
2021-04-15 10:38
8 replies
#59
 | 
Bulgaria NMvapa
hah, thanks <3
2021-04-15 10:39
7 replies
Gl man, i have combo Fiend + -1.5 Navi
2021-04-15 10:40
2 replies
#73
 | 
Bulgaria NMvapa
GOod luck man! Fiend was very nice bet
2021-04-15 11:01
1 reply
Gratz
2021-04-15 11:12
#70
 | 
Asia jkidd001
it looks like you're winning boi gl :)
2021-04-15 10:59
3 replies
#72
 | 
Bulgaria NMvapa
ye ye thanks, hope no chokes. GL to you too
2021-04-15 11:00
2 replies
#75
 | 
Asia jkidd001
congrats to us boi i also bet on navi game 1 :)
2021-04-15 11:06
1 reply
#77
 | 
Bulgaria NMvapa
Oh, you sneaky :D NICE FOR US yep
2021-04-15 11:07
16-11 at max relax
2021-04-15 10:40
Navi throwing so many round. Suck it
2021-04-15 10:36
It's quite painful to watch NAvi jr
2021-04-15 10:36
#62
 | 
Poland Kacpy
Pls navi win this 2:0 fast I don't want watch you more
2021-04-15 10:43
Navi Jr 1.2odd WTF!!??
2021-04-15 10:46
1 reply
lmao where? you called it lad!
2021-04-15 11:06
pogor3lov ez
2021-04-15 10:49
#65
 | 
Czech Republic fnx_legend
expected to be 2-1 for Junior
2021-04-15 10:49
land1n vs m0NESY lol
2021-04-15 10:54
I should top up my bookie account, good old lootbet is back with the overs
2021-04-15 10:56
#69
 | 
Asia Pcxna
322
2021-04-15 10:57
bet365 literally removed NaviJr games because of fixing suspictions, first map was textbook fix:)
2021-04-15 11:07
1 reply
So? Valve esea esl and police don’t care
2021-04-15 12:14
#80
 | 
Czech Republic fnx_legend
13-9, 13-16 big LUL
2021-04-15 11:10
#82
 | 
United Kingdom Paraffin
Having a punt on Case, even though I don't rate them. They're familiar with the last two maps.
2021-04-15 11:18
Navi jr please just rekt this br team and end this joke fast
2021-04-15 11:18
#84
 | 
Asia Pcxna
Easy 322 match.. 2-0 with raped map 2
2021-04-15 11:18
There was 2.7 odds on second map for Case. Is this gonna be a throw or what.
2021-04-15 11:25
5vs3 to dgls then 2vs1 hahahahah fucking crap
2021-04-15 11:25
1 reply
Ye 16-2 inc))
2021-04-15 11:30
AHAHAHHAHAHA Disgustingly ridiculous
2021-04-15 11:38
#91
 | 
Asia Pcxna
Brazil cs omega gaming. Lol
2021-04-15 11:39
yo homie, navi jr :)
2021-04-15 11:56
#93
 | 
Ukraine slivdNhq
9-6 9-16 gg navi
2021-04-15 11:57
NAVI Junior kkkkkkkkk
2021-04-15 11:58
#95
 | 
Asia editz107
2-1 ez
2021-04-15 11:59
#96
 | 
Asia editz107
0 round coming in t
2021-04-15 11:59
1-2 case thx me later
2021-04-15 12:00
oh cmon zzzzzz
2021-04-15 12:02
navi nid mani
2021-04-15 12:02
no fucking way
2021-04-15 12:02
Inferno map 3 rofl, navi jr can lose it, they are horrible on inferno
2021-04-15 12:04
1 reply
after watching astralis talent vs case. Case is even more horrible.
2021-04-15 12:06
#105
 | 
Poland Zaniu
xd navi junior good job losing on bots when you had 9;6 lead
2021-04-15 12:08
#106
 | 
Ukraine slivdNhq
fucking navi omg how can u lose dust from 9-6 ct side 0 t rounds FUCK YOU
2021-04-15 12:08
not a single fucking round on a t side of Dust, are you kidding me
2021-04-15 12:10
Ez inferno for case
2021-04-15 12:11
#110
 | 
Bulgaria NMvapa
9 6 to 9 16. Yeah, this happens. Nothing suspicious...
2021-04-15 12:11
ez 3 odds for 2nd map kkkkkkkkkkk
2021-04-15 12:12
WTF?
2021-04-15 12:12
3.25 ez odds tbh I thought that I lost it
2021-04-15 12:14
0 t round on dust2 is lowkey embarassing
2021-04-15 12:17
#117
 | 
Poland Kacpy
Now all bet on Case and Navi win 16-2 xD
2021-04-15 12:17
After literally losing my time watching overrated navi jr i hope case will win. Never watching them again. Such a waste of time. Now i understand people that are saying navi jr matches are rigged.
2021-04-15 12:20
2 replies
#121 Imagine if they themselves secretly bet on their own match xD Ez way to become a millionaire lmfao...
2021-04-15 12:36
1 reply
That's actually possible, some bet sites are not touching navi jr games so... I'm wondering why? And first of all they were some insane shots on ct side and on t side 0 rounds? :)
2021-04-15 12:47
#121
 | 
United Kingdom Paraffin
7.00 odds on Case after map one. Fingers crossed.
2021-04-15 12:20
6 replies
8.5 after map 1 ^^
2021-04-15 12:45
5 replies
#129
 | 
United Kingdom Paraffin
Nice one, mate. I'm limited on a lot of bookies, so 7.00 was the best I could get unfortunately. Looking good for us both.
2021-04-15 12:47
4 replies
jup, i mean case isn't a good team. But neither is navi (junior) , and with those 2 maps left
2021-04-15 12:48
3 replies
#136
 | 
United Kingdom Paraffin
Exactly my reasoning. Arguably Case's two best maps, and two of NaVi Juniors' worst.
2021-04-15 12:51
2 replies
rip inc?
2021-04-15 13:06
1 reply
#153
 | 
United Kingdom Paraffin
Looking like it. Either way, still a good bet at those odds.
2021-04-15 13:07
#125
 | 
Poland Kacpy
GG Navi Jr. is terible i never watch they match again xD
2021-04-15 12:42
davai lootbet kambek s 7-2 10-16 hochy porjat
2021-04-15 12:45
Lootbet magic pause pls
2021-04-15 12:47
I could have had 8.5 on case to win 2-1 but I went for map2 case, gonna be sad 😞
2021-04-15 12:48
2 replies
You won your bet tho :)
2021-04-15 12:49
#138
 | 
Russia yungyoda
Just bet skade + case in combo))
2021-04-15 12:52
#135
 | 
Asia Pcxna
2-8 7-8 0round t side incoming
2021-04-15 12:49
#137
 | 
Poland skillereq
case in good form, unbelievable xd
2021-04-15 12:52
save m0nesy
2021-04-15 12:56
Still navi junior will comeback second half
2021-04-15 12:56
1 reply
#143
 | 
Russia yungyoda
Original living legends would comeback 100% but budget one..
2021-04-15 12:58
#142
 | 
African Union axemin
Losing to case. What a shame
2021-04-15 12:57
#144
 | 
Asia Pcxna
CT side push=0round
2021-04-15 13:00
ez case
2021-04-15 13:00
Lose to navi junior xD
2021-04-15 13:02
#147
arT | 
United Kingdom h4m
Put my life savings on navi
2021-04-15 13:02
motherfucking case gonna lose it
2021-04-15 13:04
10-4 to 10-10 not rigged at all
2021-04-15 13:05
2 replies
Where did you see 10-10?
2021-04-15 13:08
#156
 | 
Russia yungyoda
Man up homie
2021-04-15 13:12
#152
 | 
Denmark estro1
3rd comeback in a row, coincidence? No just lootbet
2021-04-15 13:06
-b1t +m0nesy!
2021-04-15 13:10
1 reply
#176
B1T | 
Ukraine devitt
m0nesy overrated as fuck
2021-04-15 13:41
10-4 12-9 but still lose xD
2021-04-15 13:19
#161
 | 
Denmark estro1
Literally the same outcome of map1 obvious matchfixers
2021-04-15 13:21
lmfao case, FK OFF
2021-04-15 13:21
#164
 | 
Russia yungyoda
Bruh..
2021-04-15 13:23
#168
 | 
Philippines vrehs
Case deserves to win. But they cannot. sad.
2021-04-15 13:27
#169
 | 
Russia Razmatalo
13-9 13-16 thanks case
2021-04-15 13:27
Of coz 0 t round on fk t map dust 2 but insane t side on mirage inferno
2021-04-15 13:29
no way this team won 10-0 on ct d2 no fucking way this is not legit
2021-04-15 13:35
Navi jn insane Nt case
2021-04-15 13:35
Default lootbet 16-14 script Welcome back to hltv
2021-04-15 13:35
Thanks God Monesy for saving money 2nd S2mple for sure
2021-04-15 13:43
the perfect script))) everyone betted Case after 2nd map and it looked like they gonna win till the end, guys that seen it all knew it will end up 2-1 NaVi
2021-04-15 18:49
#180
 | 
Brazil hugoooo
DOUBLE 13-9 choke hahahaha omg I can't believe
2021-04-16 04:08
Login or register to add your comment to the discussion.