19:00
12th of May 2021
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Group E winners' match ** gubi will play instead of kory on Overpass, Basso will play instead of kory on Nuke due to technical issues.
1. Budapest Five removed Inferno
2. DBL PONEY removed Mirage
3. Budapest Five picked Overpass
4. DBL PONEY picked Nuke
5. Budapest Five removed Dust2
6. DBL PONEY removed Train
7. Vertigo was left over
overpass
Overpass
Budapest Five
8
(5:10; 3:6)
DBL PONEY
16
nuke
Nuke
Budapest Five
8
(7:8; 1:8)
DBL PONEY
16
vertigo
Vertigo
Budapest Five
-
DBL PONEY
-
Rewatch
OtherBLAST TV (Map 1 - Overpass)Vod
OtherBLAST TV (Map 2 - Nuke)Vod
Highlights
M1 | Djoko - 1vs2 MP9 clutch (CT - post-plant situation)
M1 | torzsi - 1vs2 clutch (T - bomb planted after 1 clutch kill)
M2 | afro - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
M2 | Djoko - 3 CZ75A HS kills on the bombsite A defense (second half pistol round)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
42-34 +8 90.4 62.5% 1.20
33-36 -3 77.7 66.7% 0.96
29-36 -7 69.9 66.7% 0.86
5-7 -2 20.5 79.2% 0.82
24-39 -15 62.8 52.1% 0.69
4-13 -9 17.1 66.7% 0.57
7-20 -13 34.9 45.8% 0.43
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
45-29 +16 95.8 77.1% 1.49
38-25 +13 78.9 77.1% 1.34
36-27 +9 84.5 79.2% 1.23
34-34 0 81.0 72.9% 1.08
32-29 +3 73.4 68.8% 1.08
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
18-17 +1 81.8 54.2% 1.11
20-18 +2 86.0 70.8% 1.08
20-20 0 88.2 70.8% 1.08
13-20 -7 68.9 50.0% 0.77
7-20 -13 34.9 45.8% 0.43
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-14 +9 98.2 79.2% 1.43
21-15 +6 89.9 75.0% 1.39
17-16 +1 87.0 70.8% 1.16
18-19 -1 92.7 66.7% 1.11
16-14 +2 64.9 66.7% 1.10
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
24-17 +7 99.0 70.8% 1.32
13-16 -3 67.2 62.5% 0.89
5-7 -2 20.5 79.2% 0.82
9-18 -9 53.8 62.5% 0.67
11-19 -8 56.8 54.2% 0.63
4-13 -9 17.1 66.7% 0.57
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
22-11 +11 92.9 87.5% 1.61
24-14 +10 101.7 79.2% 1.61
13-13 0 70.8 79.2% 1.07
16-15 +1 69.2 79.2% 1.06
15-13 +2 59.8 66.7% 1.00
Top player in match
Lucas 'Lucky' Chastang
0.94
KPR
0.60
DPR
77.1%
KAST
1.78
Impact
95.8
ADR
1.49
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
No matches past 3 months
No matches past 3 months
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#1
 | 
Serbia LtN))
EZ4NAVIJR wtf is this format btw
2021-05-01 23:09
2 replies
#9
 | 
Europe PowwneD
This aged like milk
2021-05-12 18:23
You're bad at predicting man Russians bettors any%
2021-05-13 03:16
Ez4Budapest5
2021-05-01 23:09
Tier 3 tournament
2021-05-01 23:09
1 reply
And ?
2021-05-12 17:23
Gobp5
2021-05-12 17:13
Ez dbl
2021-05-12 17:35
#7
 | 
Hungary iamCypress
GOBP5
2021-05-12 18:11
#8
 | 
Europe PowwneD
Ez for the Poneys
2021-05-12 18:22
#10
 | 
Ukraine 7onic
2:0 dbl
2021-05-12 18:25
#11
 | 
Czech Republic Cuttle
2-0 BP5
2021-05-12 18:27
4 replies
Rofl. Dbl 2x0 vitality and they're gonna lose 2x0 vs Bp5. Nt
2021-05-12 18:28
3 replies
You know its cs, right?
2021-05-12 18:39
2 replies
I thought it was soccer. My bad
2021-05-12 19:31
Ez. Poor Torzsi
2021-05-12 21:23
#13
 | 
Estonia E$t0
no nbk?
2021-05-12 18:39
1 reply
I heard s1mple is filling I just rumors though
2021-05-12 18:43
#15
 | 
Denmark Marvelw0w
flamez xd
2021-05-12 18:41
#17
 | 
Lithuania eqk3
flamez wtf
2021-05-12 18:42
Is flameZ allowed to play?
2021-05-12 18:42
#19
 | 
Estonia E$t0
are u fucking kidding me
2021-05-12 18:43
3 replies
2 replies
xaxaxaxaxa
2021-05-12 18:51
#36
 | 
United States burNout_
classic
2021-05-12 19:28
#21
 | 
Faroe Islands Lcebaby
WTF ???
2021-05-12 18:43
#22
 | 
United States 3manu3l
HOW TF IS FLAMEZ HERE
2021-05-12 18:44
???? flameZ gonna destroy dbl 😥
2021-05-12 18:46
#25
JUGi | 
Finland Khroni
wtf is happening with these BLAST matches today man its fucking ffa in teams borrowing players
2021-05-12 18:47
Why are there so many fills wtf xaxaxxa
2021-05-12 18:50
lol ty for 4.5 odds on 50-50 matchup
2021-05-12 18:50
1 reply
#31
 | 
Germany thanksmen
Nice donation to the bookies
2021-05-12 19:00
#29
 | 
Romania KowskyGOD
flameZ gone haha. now again eZz dbl poney
2021-05-12 18:58
BLAST Rising 2021 - Every match teams are playing with different players
2021-05-12 18:59
1 reply
#32
 | 
Hungary Reintel
8/8
2021-05-12 19:01
#33
 | 
Ukraine Lonkich
another speedrun for best french team
2021-05-12 19:02
lol hltv baiting again it was flamez now gubi (who?)
2021-05-12 19:10
lets go gubi
2021-05-12 19:11
#42
 | 
Reunion kolgab
Blast stand-in 2021
2021-05-12 20:02
GOAAT KAMIOON
2021-05-12 20:17
bruh I only betted cuz of flamez Thx hltv
2021-05-12 20:39
#45
 | 
Ukraine 7onic
what are you talking about, FlameZ doesn't even play nuke (like whole team Endpoint) that's still should be 2-0 for DBL
2021-05-12 20:41
I have bet on 2-0 for DBL Poney. Any ideas what happens if BP forfeit the 2nd map? Or something like that? (btw my bet is placed LIVE, not pre-match) Got around 10k euros in it, really beg for not getting void result.
2021-05-12 20:50
3 replies
Same here. I think dbl wins.
2021-05-12 20:53
2 replies
some guy bazuk4 just joined with hungarians. Checked him and he seems like danish player for Team Finest.
2021-05-12 20:55
1 reply
Isn't it Basso from Cph ? Damn you Bet a lot of money gl
2021-05-12 21:07
5-8 please dont make drama here, please dont, i have had enough of it today already
2021-05-12 21:03
#50
 | 
Czech Republic Korenus
I didnt see other group matches but today its super sus like how can 2 players from sinners have tech issues on match 1 and then second match budapest too? What is this tournament of who has better standins or who is more lucky to not have a standin to take that free win? Is this because of servers or just super unlucky today?
2021-05-12 21:04
PAUSE AND DBL STARTS THROWING
2021-05-12 21:06
7-1 - Looooong pause - 8-7 Understood. Yesterday we won vitality, today we throwing for money. Deadest game
2021-05-12 21:07
1 reply
don't worry bro, it was for entertainment
2021-05-12 21:22
#54
 | 
Ukraine 7onic
gg 16:8 bp5
2021-05-12 21:07
Ez -1.5 bet again ... Torzi vs 9
2021-05-12 21:19
Thank god they won pistols and didnt even give a chance to B5..... alright, that was enough for today, time to rest
2021-05-12 21:20
2 replies
Congrats for moneys mens)))
2021-05-12 21:24
1 reply
Thanks for your gratz, rly appretiate it, no joke ;) Have a good night
2021-05-12 23:22
#60
 | 
United States tictok
Vitality almost did as good as Budapest 5 did.
2021-05-12 21:24
#61
 | 
Asia Drag0nJ
Interesting
2021-05-12 21:29
#62
TBD | 
Andorra DG84
b5 is shit ffs xd they won vs sinners due to lack od 2 players
2021-05-12 21:30
Budapest Seven*
2021-05-12 21:54
what kind of retarded league is this?
2021-05-12 22:46
mix tournament
2021-05-12 23:02
7<5 wot
2021-05-13 02:28
wtf happen , so many technical issues , sinners also had problems.
2021-05-13 17:08
7v5 and still cant win what a noob
2021-05-14 12:57
Login or register to add your comment to the discussion.