03:10
27th of May 2021
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Upper bracket semi-final
1. paiN removed Overpass
2. Liquid removed Train
3. paiN picked Nuke
4. Liquid picked Dust2
5. paiN removed Vertigo
6. Liquid removed Mirage
7. Inferno was left over
nuke
Nuke
paiN
7
(3:12; 4:4)
Liquid
16
dust2
Dust2
paiN
13
(6:9; 7:7)
Liquid
16
inferno
Inferno
paiN
-
Liquid
-
Rewatch
WorldBeyondTheSummit (Map 1 - Nuke)Vod
WorldBeyondTheSummit (Map 2 - Dust2)Vod
Highlights
M1 | Grim - 1vs3 clutch (T - post-plant situation) to set Liquid on map point
M1 | NAF - 1vs2 clutch (T - post-plant situation) to secure the map victory for Liquid
M2 | Grim - ACE (second half pistol round)
M2 | Grim - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation) to set Liquid on match point following a very close defuse
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
50-33 +17 97.3 59.6% 1.33
31-40 -9 74.0 67.3% 0.93
22-30 -8 51.3 65.4% 0.79
22-38 -16 57.7 59.6% 0.72
26-42 -16 54.8 59.6% 0.67
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
38-32 +6 95.1 73.1% 1.30
40-29 +11 83.3 82.7% 1.23
42-29 +13 68.7 75.0% 1.19
33-30 +3 68.3 73.1% 1.12
30-31 -1 62.9 73.1% 1.03
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
19-16 +3 82.6 47.8% 1.09
14-20 -6 65.0 73.9% 0.90
9-17 -8 47.9 60.9% 0.68
9-18 -9 46.3 60.9% 0.55
9-20 -11 43.6 52.2% 0.52
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
22-13 +9 118.1 73.9% 1.66
20-11 +9 88.7 87.0% 1.55
21-12 +9 92.7 82.6% 1.36
13-13 0 56.1 82.6% 1.13
15-11 +4 52.1 87.0% 1.08
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
31-17 +14 109.0 69.0% 1.55
17-20 -3 81.1 62.1% 0.95
13-13 0 54.0 69.0% 0.89
13-20 -7 66.8 58.6% 0.85
17-22 -5 63.7 65.5% 0.79
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
27-18 +9 81.9 65.5% 1.29
19-17 +2 75.8 82.8% 1.14
16-19 -3 76.9 72.4% 1.02
17-18 -1 68.3 65.5% 0.98
13-19 -6 52.2 62.1% 0.81
Player of the matchwon with 59.1% of the votes
Rafael 'saffee' Costa
0.96
KPR
0.63
DPR
59.6%
KAST
1.52
Impact
97.3
ADR
1.33
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
No matches past 3 months
No matches past 3 months
Head to head
2
Wins
0
Overtimes
1
Wins
#1
 | 
Brazil S0N1CANGEL
EZ FOR FURIA
2021-05-25 02:13
1 reply
who?
2021-05-25 18:51
Furia 2-0
2021-05-25 02:14
#3
 | 
Brazil theuxslk
ez4liquid
2021-05-25 02:46
#4
 | 
Brazil EversonFR
EZ for saffee and biguzera, the next fallen and coldzera
2021-05-25 06:00
#5
 | 
France Haibara
Hopefully FalleN will be benched by now
2021-05-25 06:01
15 replies
#8
 | 
United States Americah!
0/8
2021-05-25 06:01
0/8
2021-05-26 01:29
6 replies
#25
 | 
France Haibara
+Shakezullah
2021-05-26 01:29
5 replies
#29
 | 
Brazil Suxh1
weak bait 0/8 lemme guess, your next sentence will be : “flags check out”
2021-05-26 02:15
4 replies
#33
 | 
Chile cristiaan
flag checks out
2021-05-26 03:56
#35
 | 
France Haibara
flag checks out perfectly though
2021-05-26 06:12
Flag checks out
2021-05-27 00:39
A bandeira confere
2021-05-27 04:06
#34
 | 
Finland r1CEsT1CK
Why the fuck would fallen be benched?
2021-05-26 06:11
6 replies
#39
 | 
France Haibara
not good fit
2021-05-26 10:42
1 reply
#40
 | 
Finland r1CEsT1CK
Fallen brings 2 thing to Liquid that they need 1. Awper 2. Experienced IGL My point is Fallen isnt getting benched in any time soon
2021-05-26 10:55
hes delusional
2021-05-26 14:03
3 replies
#55
 | 
Finland r1CEsT1CK
clearly a tiiny tiny bit retarded
2021-05-26 21:28
2 replies
#63
 | 
Brazil ghcnvbkn
nah hes just a baiter, look at this thread that he created, for example (the thread got deleted so here is a cache version of it) webcache.googleusercontent.com/search?q=..
2021-05-26 23:54
1 reply
#149
 | 
Finland r1CEsT1CK
Big bruh moment
2021-05-27 10:38
#6
 | 
Chile cristiaan
LETS GO LIQUID
2021-05-25 06:01
#7
 | 
United States Americah!
ez4liquid wallen and god2k gonna carry
2021-05-25 06:01
1 reply
LESSGO
2021-05-26 23:06
Fallen bottom frags = benched
2021-05-25 06:05
#LETSGOLIQUID #ELIGEBESTNA #NAFNATION
2021-05-25 06:09
#11
 | 
Finland r1CEsT1CK
LETS GO LIQUID
2021-05-25 07:34
Please don't lose this time Liquid, you don't have FalleN on 150 ping this time.. but you also aren't looking very strong right now
2021-05-25 08:37
this game is already 1-1 the decider will be epic
2021-05-25 12:14
#14
 | 
Brazil CookieH
Ez for paiN
2021-05-25 12:45
#15
 | 
United States hellokappa
two oh liquid
2021-05-25 14:23
hope pain win, but liquid wants their revenge
2021-05-25 14:50
ez for saffee
2021-05-25 15:16
1 reply
#51
 | 
Brazil 1930
+1
2021-05-26 16:46
ez4saffee
2021-05-25 17:24
#21
 | 
Italy MulaManca
High risk, high reward if someond bets on Pain
2021-05-25 17:37
nice matchup
2021-05-26 01:33
#27
 | 
Argentina kebe
Lol pain ez win,liquid form is really bad
2021-05-26 02:10
#28
 | 
United States 3manu3l
EZ4LULQUIT
2021-05-26 02:14
goPain
2021-05-26 02:35
EZ4PAIN
2021-05-26 02:43
paiN wins Liquid and Extra Salt wins FURIA. Since Liquid has not yet faced The Plan, the smallest will be The Plan x Liquid / EXTREMUM x FURIA. Easy. LOL
2021-05-26 03:49
paiN ban Overpass Liquid ban Train paiN pick Nuke Liquid pick Mirage paiN ban Vertigo Liquid ban Dust 2 Inferno decider This veto does not look promising for Liquid, with Nuke and Inferno leaning paiN and Mirage being even if not slightly favoring Liquid, Liquid can take this on a good day, but paiN should win this 65-35 considering how Liquid has been playing the last few days My prediction: paiN 2-1
2021-05-26 07:03
3 replies
Liquid at this point should ban inferno instead of d2
2021-05-26 12:03
2 replies
they did well vs extremum so they might be inclined to keep it, also liquid lost 16-8 d2 last time to paiN(albeit w/fallen @200 ping)
2021-05-26 15:49
1 reply
At the time their d2 was bad.. their d2 is way better now.. since they fixed they won against vp/g2 and almost astralis
2021-05-26 16:16
#38
 | 
Finland DTeeVee
1. Liquid removed Train 2. paiN removed Overpass 3. Liquid picked Mirage/Vertigo 4. paiN picked Dust2 5. Liquid removed Nuke 6. paiN removed Mirage/Vertigo 7. Inferno was left over I predict 2-1 Liquid but can't rule out Liquid losing at this point in fact I think the odds for Liquid are a bit too low
2021-05-26 10:39
#42
L.K.S | 
Other Xeeh
Pretty sad that i have to stop and question if Liquid can even beat pain
2021-05-26 11:56
ez 4 fallen best player
2021-05-26 14:03
i love team liquid but betting on them is the scariest thing , so im hoping pain 2 0
2021-05-26 14:06
paiN will take a map for sure!
2021-05-26 15:51
Liquid threw to extra salt so they wouldn't have to face furia first
2021-05-26 17:59
Idk but feels like ez for liquid this time , probably 2-0
2021-05-26 19:22
suprised pain arent favorites here leggoo
2021-05-26 21:12
#56
 | 
Iraq wmzgod
1.5 on liqqquid LMFAO
2021-05-26 22:50
1 reply
FREE MONEY
2021-05-26 23:07
#60
Bruh | 
Finland ihanok
i think liquid are gonna win or lose i dont know
2021-05-26 23:43
5 replies
were u born this smart?
2021-05-26 23:51
4 replies
#62
Bruh | 
Finland ihanok
no, but when i was born i was dropped whihc gave me superpowers
2021-05-26 23:52
3 replies
*gets dropped* +1 chromosome
2021-05-27 00:47
2 replies
#73
Bruh | 
Finland ihanok
get ur fax straight i got 4.5 chromosomes
2021-05-27 00:51
1 reply
bruh
2021-05-27 01:09
very ez pain
2021-05-27 00:10
7 replies
hopefuly
2021-05-27 00:41
6 replies
if i win on extra salt 2-1 it probably will aswell
2021-05-27 00:42
5 replies
no 2-0 Furia ez
2021-05-27 00:43
m8 i just got in on extra salt at 5.1 im praying they win ik alot of people who went all in on ES aswell
2021-05-27 00:43
3 replies
ES is just better than Furia. IDK how Furia won Nuke like that rushing A all the time
2021-05-27 00:44
u got 5.1 while i got 2.3 at 7-8 LOL
2021-05-27 00:47
rip
2021-05-27 03:32
#75
 | 
Ukraine TeamBet
Just need 1 map from pain
2021-05-27 01:20
Bet on Pain here ! Liquid just not worth it :)
2021-05-27 01:28
#77
sh1ro | 
Malaysia Qyyy
lulquid 2-0 this time
2021-05-27 02:20
ZTYKSSSS WHERE ARE YOU? WE NEED CHINESE INSIDER
2021-05-27 02:24
#79
 | 
United States Rayduh
LIQUID don't make me cry
2021-05-27 02:26
1 reply
Probably they will
2021-05-27 02:59
2-0 Pain incoming ez game lulquid not ready for this
2021-05-27 02:59
Ez for Pain?
2021-05-27 02:59
EZ FOR PAIN SAFFEE WILL TEACH FALLEN HOW TO AWP
2021-05-27 03:00
1 reply
Saffee can only teach fallen how to streamsniping
2021-05-27 03:09
At least NA got this dub
2021-05-27 03:00
1 reply
Liquid so terrible rn, i had feeling pain gonna take this 2-1 close match
2021-05-27 03:11
#85
grux | 
Australia Kladiz
Pain 1,5 free money
2021-05-27 03:03
5 replies
xD
2021-05-27 03:48
sure
2021-05-27 05:40
as right as -supra +hobbit being a bad move
2021-05-31 23:08
1 reply
xaxaxaxaxaxax
2021-06-01 10:11
bump
2021-06-15 23:14
first nuke?
2021-05-27 03:06
#89
rain | 
Netherlands ThomCS
2-0 liqudi
2021-05-27 03:10
NUKE, DUST2, INFERNO? DID I SEE CORRECT??? WTF
2021-05-27 03:14
Just like the extra salt vs furia game, this game will be pretty straight-forward. Should be 2-0 either side.
2021-05-27 03:16
#93
 | 
African Union EZ4GOAT
EZ FOR LIQUID AND GOD STEWIE2K
2021-05-27 03:19
Oh I thought Pain is good hahahaha
2021-05-27 03:23
Imagine talking over an entire round to tell an unfunny fake story about bojack horseman. Someone turn off Richards mic
2021-05-27 03:25
1 reply
+1 He is so annoying
2021-05-27 03:33
#97
 | 
Brazil BRA71LIAN
I will be very impressed if my fellow countrymen paiN can get more than 3 rounds on any map against the mighty Team Liquid
2021-05-27 03:33
bet against pain on nuke 16-1 bnb 16-11 eg ,bet on pain nuke get rekt :D
2021-05-27 03:34
2 replies
+1 same past few days I just lose
2021-05-27 04:01
1 reply
feels bad man.
2021-05-27 04:08
How did they won against O PLANO???
2021-05-27 03:34
Bezdarnie huesosi udalite nahui etu igru.
2021-05-27 03:45
1 reply
bezdarniy huesos tut tolko ti esli stavil na pain
2021-05-27 03:48
True face of Pain is revealed
2021-05-27 03:45
2 replies
bro youre just cringy and stupid. stop typing pls
2021-05-27 03:48
1 reply
Ahaha
2021-05-27 04:01
If they did play fair rounds in 1st half, it looks ez for them lol
2021-05-27 03:58
May i’m crazy or what, but i’ll try putting some money on pain game 2 ahahaha goodluck my 50$
2021-05-27 04:02
4 replies
Pain just bad, however gl to u tooo
2021-05-27 04:04
1 reply
Yeahh ikr but i had some feeling pain gonna take this xd, btw thanks you mann)))
2021-05-27 04:07
#111
 | 
Czech Republic Sarkod
you print money in Indeonesia??
2021-05-27 04:04
1 reply
Lol nooo, i’m using paypal for sure
2021-05-27 04:07
Liquid gotta be stupidest people ever. Picking into the opponents absolutely best map
2021-05-27 04:27
1 reply
:) did not aged well
2021-05-27 05:01
#117
 | 
Korea s2angels
Rip my first 5 round pain, holy shit that 3v2
2021-05-27 04:31
3v5 postplant with no information someone tell pain they can save weapons dirty tier 3 bots
2021-05-27 04:33
1 reply
Liquid are throwing.. PAIN gonna win or its 16-13. Liquid cant play CT for shit
2021-05-27 04:41
if there is map 3 , thing get ugly cause lulquit are absolute shit on inferno
2021-05-27 04:42
1 reply
pain is so good on T side we'll see inferno
2021-05-27 04:45
Lose all pistols thats why brazilians hate pain
2021-05-27 04:46
Here we go again bois xd
2021-05-27 04:50
GO NEKIZ
2021-05-27 04:54
TL 2-0.
2021-05-27 04:56
saffee killed FalleN with molotov LUL
2021-05-27 05:03
F u ck you liquid 3vs2 lost just throw 26.5
2021-05-27 05:07
liquid dont want to close d2 Round over - Winner: T (11 - 15) - Enemy eliminated hardzao killed EliGE with ak47 saffee killed Stewie2K with ak47 hardzao killed Grim with ak47 hardzao planted the bomb (2on3) saffee killed NAF with awp EliGE killed NEKIZ with p250 (headshot) Stewie2K killed PKL with awp (headshot) NAF killed biguzera with m4a1 biguzera killed FalleN with ak47 (headshot)
2021-05-27 05:09
it's not everyday you see a molotov kill. Coolios
2021-05-27 05:09
#132
 | 
Indonesia Vrankiy1
ty liquid for throwing my -3 hdc
2021-05-27 05:09
ez4grim
2021-05-27 05:09
Obvious throw handi xD
2021-05-27 05:10
#135
 | 
Korea s2angels
tks for throw saving my last value
2021-05-27 05:11
close game, damn
2021-05-27 05:12
#137
 | 
Brazil kaduramos
PASSARU PAU NA PAIN
2021-05-27 05:13
saffee needs a new team, he is too good for them
2021-05-27 05:17
1 reply
-1 B A I T E R
2021-05-27 05:17
saffee carries
2021-05-27 05:15
Saffee 50 kills, still loses 0-2
2021-05-27 05:15
Saffee bait awper, player of the game was GODGRIM
2021-05-27 05:17
ez revenge for liquid
2021-05-27 05:18
Save Saffee
2021-05-27 05:29
2 replies
I'd be surprised if he doesnt end up on furia
2021-05-27 05:39
1 reply
- Junior + saffee Would be awesome
2021-05-27 15:39
glad i didn't bet on this match it was risky
2021-05-27 05:43
Seems like the mericans remembered how to play cs.
2021-05-27 07:59
Saffee is a demon..
2021-05-27 13:28
paiNful.
2021-05-27 14:54
No chance for budget coldzera
2021-05-27 18:19
Login or register to add your comment to the discussion.