13:30
8th of July 2021
 
Match over
Maps
Best of 3 (LAN) * Group A upper bracket quarter-final
1. NIP removed Vertigo
2. Liquid removed Ancient
3. NIP picked Overpass
4. Liquid picked Dust2
5. NIP removed Inferno
6. Liquid removed Nuke
7. Mirage was left over
Overpass
Overpass
Liquid
19
(9:6; 6:9) (4:2)
NIP
17
Dust2
Dust2
Liquid
6
(6:9; 0:7)
NIP
16
Mirage
Mirage
Liquid
2
(2:13; 0:3)
NIP
16
Rewatch
United KingdomESL TV (Map 1 - Overpass)Vod
United KingdomESL TV (Map 2 - Dust 2)Vod
United KingdomESL TV (Map 3 - Mirage)Vod
Highlights
M1 | device - quick 1vs2 clutch (T - pre-plant situation)
M1 | Grim - 4 kills (2 AK, 2 USP-S HS) on the bombsite B defense
M1 | Grim - ACE (REPLAY)
M1 | Grim - 4 kills (2 TEC9, 2 M4A4) on the bombsite B offensive
M1 | device - AWP ACE (Part 1 - 1/5 frags)
M1 | device - AWP ACE (Part 2 - 4/5 frags - including full REPLAY)
M2 | hampus' 1vs4 clutch attempt (CT - post-plant situation) is denied by the final T (FalleN) to secure the pistol round win for Liquid
M2 | LNZ - 4 AUG kills (3 HS) on the defense
M3 | REZ - 4 AK kills (3 HS) on the bombsite A offensive
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
49-55 -6 69.7 60.5% 0.98
43-55 -12 57.2 57.9% 0.85
42-59 -17 70.0 61.8% 0.84
43-59 -16 68.0 61.8% 0.81
38-59 -21 56.2 61.8% 0.71
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
73-37 +36 94.0 84.2% 1.58
60-47 +13 88.1 76.3% 1.23
55-43 +12 77.6 76.3% 1.21
56-45 +11 74.5 75.0% 1.15
43-43 0 67.0 71.1% 1.03
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
35-22 +13 94.4 69.4% 1.50
25-26 -1 82.9 66.7% 1.10
23-23 0 68.9 69.4% 1.08
23-25 -2 67.5 77.8% 1.00
19-23 -4 59.6 63.9% 0.87
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
32-21 +11 87.2 75.0% 1.34
27-28 -1 81.1 69.4% 1.09
25-26 -1 85.2 69.4% 1.00
18-24 -6 50.3 69.4% 0.78
17-26 -9 59.2 58.3% 0.75
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
14-18 -4 85.7 68.2% 0.89
10-16 -6 45.6 50.0% 0.75
10-16 -6 49.3 59.1% 0.70
8-17 -9 47.6 59.1% 0.68
6-18 -12 40.9 50.0% 0.49
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
18-6 +12 86.6 90.9% 1.52
22-12 +10 97.9 81.8% 1.49
18-9 +9 83.1 86.4% 1.46
18-9 +9 96.1 77.3% 1.45
9-12 -3 49.4 68.2% 0.81
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
10-18 -8 63.2 50.0% 0.61
10-16 -6 48.1 44.4% 0.56
7-17 -10 69.6 55.6% 0.52
9-16 -7 52.4 44.4% 0.46
6-16 -10 47.5 44.4% 0.43
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-7 +16 120.8 100.0% 2.23
19-10 +9 109.7 88.9% 1.81
20-5 +15 91.9 94.4% 1.76
13-9 +4 81.9 83.3% 1.40
8-11 -3 58.7 72.2% 1.06
Player of the matchwon with 93.6% of the votes
Nicolai 'device' Reedtz
0.96
KPR
0.49
DPR
84.2%
KAST
1.61
Impact
94.0
ADR
1.58
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
No matches past 3 months
Liquid win
2.10
No matches past 3 months
NIP win
1.66
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
Lesgoliquid
2021-07-05 13:48
TBD bestest team
2021-07-05 13:50
ez 4 tbd
2021-07-05 13:51
#5
NAF | 
Brazil angryyyy
LETS GO BABYYY #LIQUIDWILLWINTHIS
2021-07-05 13:52
#8
 | 
Brazil Suxh1
Ez 4 liquid , the monsters of LAN
2021-07-05 14:00
#9
cu | 
Brazil veinnN
LETS GO PROFESSOR GABRIEL "FALLEN" TOLEDO
2021-07-05 14:01
liquid wins major 2021
2021-07-05 14:01
#11
 | 
Denmark pebblez
No Americans in support of Liquid here yet, only Brazilians lmao, anyways easy game for Liquid.
2021-07-05 14:02
15 replies
2021-07-06 21:32
7 replies
His nickname is a brazilian meme, he's a brazilian lmao
2021-07-07 17:36
6 replies
oh it is? lmao ok then
2021-07-07 19:49
what does it mean in portuguese?
2021-07-07 19:49
2 replies
That's kind hard to translate cuz feels too raw but it's something like "Elige of the people" meaning that he's humble, he sticks to the people, that he's not a cocky star. It's an old meme in Brazil.
2021-07-07 20:10
1 reply
ok thx
2021-07-07 20:16
Maybe reference to Felipe Massa?
2021-07-07 22:58
1 reply
could be but it isn't
2021-07-07 23:25
hello nip hater i see u everywhere hating on nip
2021-07-08 02:10
6 replies
i think he hates every team but Liquid and G2
2021-07-08 02:22
5 replies
#158
 | 
Denmark pebblez
That's not true, I only dislike NiP, Heroic and Na'Vi
2021-07-08 03:00
4 replies
Understandable fuck NIP!
2021-07-08 04:02
3 replies
*fuck navi
2021-07-08 20:46
2 replies
Rough, very rough especially considering everybody thought they had the easiest bracket. Are they actually trolling this hard? No way Renegades might actually win 2-0 lol
2021-07-08 21:37
1 reply
Unfortunately navi and renegades switched their pcs after map 1
2021-07-09 08:30
NA lol disband please
2021-07-05 14:05
1 reply
Hugo & Harry disband please!
2021-07-08 23:22
Liquid lose and disband
2021-07-05 14:06
5 replies
Will cold win his match tho? oh wait...
2021-07-05 14:15
3 replies
better not to be at the tournament than lose 0-32 every game
2021-07-05 15:14
2 replies
aged so well bro
2021-07-06 21:32
#44
 | 
Portugal _andrew_
0-32? WUT?
2021-07-07 00:23
lol
2021-07-08 15:31
#16
 | 
Denmark K0rs_
LETS GO LIQUID LETS GO
2021-07-05 14:07
Made us wait long enough for some team liquid action :/
2021-07-05 14:08
Lest go liquid
2021-07-05 21:17
FINALLYYY LIQUID ON LAN LETS GOOO
2021-07-05 21:32
#23
NAF | 
Canada Dubsyy
ez for liquid on lan
2021-07-05 21:35
pls win Lulquid
2021-07-06 05:32
this looks like it'll be an upset
2021-07-06 05:40
YUP #LETSGOLIQUID
2021-07-06 05:50
#28
 | 
United States NABOT
Fergod
2021-07-06 05:52
ez for liquid on lan
2021-07-06 16:37
Come on let's go lanquid! Liquid top 1 soon!
2021-07-06 17:16
LETS GO LIQUID ON LAN
2021-07-06 19:42
Iiquid vs vitality
2021-07-06 20:49
TBD 2-0 Liquid :D
2021-07-06 20:59
1 reply
flag doesn't check out
2021-07-06 21:32
lets go Gabriel <3
2021-07-06 23:48
1 reply
We hope so 🙏🏻
2021-07-07 04:13
EZ WALLEN
2021-07-06 23:49
Device >>> Fallen
2021-07-07 00:12
6 replies
liar
2021-07-07 10:27
1 reply
Hehe what happened
2021-07-08 18:48
#187
 | 
Canada SHL0M
astralis device > falleN > NiP device
2021-07-08 09:01
1 reply
Well this aged like fine wine
2021-07-08 17:50
Fallen already said he probably is the best of all time... (aka GOAT)
2021-07-08 15:05
1 reply
Probably? he is easily.
2021-07-09 08:46
Liquid should win this
2021-07-07 00:14
DAMN this is gonna be a good match
2021-07-07 00:16
#42
 | 
Sweden frizzahh
This game will be intense
2021-07-07 00:20
#43
 | 
China VeryXxGuy
ez deveeeee
2021-07-07 00:22
LETS GO LIQUID BORA FALLEN É AGORA OU NUNCA
2021-07-07 00:24
I don't like device but i don't like twofaced either i like rez and hampus but i also like elige and naf don't know who to cheer for
2021-07-07 00:37
3 replies
lol just cheer for sprout
2021-07-07 00:49
Why you hate FalleN? Wtf
2021-07-07 04:01
1 reply
Hate is a strong word, i don't hate him. i just don't like twofaced people))
2021-07-07 09:16
#47
 | 
Brazil ramonzin
PRESENTE
2021-07-07 00:38
#48
 | 
Finland AliSabid
time to proof for both teams! gl
2021-07-07 00:41
#49
 | 
Europe t.o.p
easy liquid
2021-07-07 00:44
Naf and elige going to drop 70+ each this series
2021-07-07 00:52
#52
 | 
Brazil S0N1CANGEL
EZ win for liquid
2021-07-07 00:52
EZ FOR THE BEST TEAM ON LAN LETS GO LIQUID! LETS GO ELIGE MA BOY
2021-07-07 00:53
Super fun matchup. Gonna be great!
2021-07-07 01:24
Fuck man playing against device already triggers me. Plz Liquid
2021-07-07 01:49
#58
 | 
Russia Trueteller
dev1ce vs Liquid we all know how this is gonna end youtube.com/watch?v=6ZSzlmHAKm4
2021-07-07 01:56
1 reply
#60
 | 
Netherlands nikxkel
Hello regular high stakes
2021-07-07 03:14
Liquid ban Ancient(probably, good map for NiP) NiP ban Vertigo Liquid pick Nuke NiP pick Overpass Liquid ban Inferno NiP ban Mirage Dust 2 decider Teams probably take each other map picks, Dust 2 is a 55-45 for NiP imo
2021-07-07 02:41
5 replies
Nip won't ban mirage
2021-07-07 08:14
#82
 | 
Other Bactuga
Very risky for NiP to go with Ancient, Liquid has alot of games and demos to watch from NiP where Liquid doesnt have any games at all. if i was Liquid i wouldnt veto Ancient, would just veto Dust 2
2021-07-07 11:52
3 replies
that's true, but nip is one of the best ancient teams right now imo
2021-07-07 16:38
2 replies
#90
 | 
Other Bactuga
Maybe, Maybe not. they havent played against top 4 teams, and has lost a game against Complexity on it
2021-07-07 16:41
1 reply
aside from complexity and the charity tournament, they haven't dropped a map but true, they haven't played the top top teams but they looked good against ldlc and mouz Though, I agree that Liquid can go for Ancient considering that most of the team was talking about strats
2021-07-07 17:01
#61
 | 
Brazil Fan_do_Trk
ez4 goat fallen
2021-07-07 03:16
1 reply
#69
 | 
United States NABOT
+1
2021-07-07 07:20
THAT'S gonna be the match
2021-07-07 04:01
#65
 | 
United States 3manu3l
#LETSGOLIQUID
2021-07-07 06:07
1 reply
#LETSGOLIQUID
2021-07-07 11:34
Liquid vs NIP. Sorry ninjas but you gonna drown.
2021-07-07 07:07
#67
 | 
Other Bactuga
Only way for Liquid to beat Astralis is to beat them when they are all alone... lmao
2021-07-07 07:14
#73
 | 
France t3r4byt3
device vs Fallen went from Astralis vs SK/MIBR to NiP vs Liquid, how times change
2021-07-07 09:17
1 reply
The teams change, but the legendary duel does not.
2021-07-07 10:26
LETS GO LIQUID
2021-07-07 11:34
5 replies
flair doesnt check out
2021-07-07 11:46
4 replies
ITS JUST A JINX BRO DONT TELL ANYBODY...
2021-07-07 11:51
3 replies
LIQUID 32-0 EZ
2021-07-07 11:54
2 replies
WOOOO STOP IT BRO LETS GIVE LIQUID A CHANCE
2021-07-07 11:54
1 reply
#149
 | 
Italy PhilD06
EZ4NIP
2021-07-08 02:18
ez liquid devi40%ce cry
2021-07-07 13:08
#86
 | 
Finland DTeeVee
1. NIP removed Vertigo 2. Liquid removed Ancient 3. NIP picked Overpass 4. Liquid picked Inferno/Nuke 5. NIP removed Inferno/Nuke 6. Liquid removed Dust2 7. Mirage was left over 2-0 NIP
2021-07-07 13:23
1 reply
Imagine Liquid picking Nuke xD. They pick d2
2021-07-07 15:25
Ez4WALLEN #LETSGOLIQUID
2021-07-07 15:26
#92
 | 
Germany StormzN9
#LETSGOLIQUID Get this W
2021-07-07 17:06
#93
 | 
United States thespecht
#LETSGOLIQUID
2021-07-07 17:19
#94
 | 
Sweden KennyKEX
EZ for NIP no cap
2021-07-07 17:23
Liquid wins 32-0, device retires and NiP disband
2021-07-07 17:28
3 replies
Liquid wins 32-0, device retires and NiP goes to valorant
2021-07-07 17:35
2 replies
flag and flair do not check out!
2021-07-07 19:52
1 reply
Nah respect him he's joined the right cause. No longer experiencing 40% packet loss, riding with the NA boys...
2021-07-08 15:10
Only liquid supporters here, where are all the device fans? #VAMOSLIQUID #VAMOSPROFESSOR
2021-07-07 17:38
1 reply
Vamos lovely brazil
2021-07-08 13:23
EZ4NiP LIQUID=CRINGE
2021-07-07 17:39
1 reply
#150
 | 
Italy PhilD06
LUL
2021-07-08 02:19
Thursday has some Lit matches! Big opportunities for teams to erase their past and really perform. Lots to lose and gain
2021-07-07 17:40
im going to see my investment multiplied by 1.7
2021-07-07 17:49
#LETSGOLIQUID
2021-07-07 18:04
Seems easy for Nip
2021-07-07 19:48
PRESENT
2021-07-07 21:40
1 reply
PRESENTE
2021-07-08 01:37
#114
 | 
United States NABOT
Fallen will teach nip ples a lesson
2021-07-07 21:46
1 reply
+1
2021-07-08 01:37
Ez 4 Nip for sure
2021-07-07 22:24
6 replies
#118
 | 
United States Rayduh
They are gonna get destroyed it will be funny to watch
2021-07-07 22:57
5 replies
xD
2021-07-08 14:37
3 replies
#379
 | 
United States Rayduh
told ya
2021-07-08 14:56
2 replies
"destroyed"
2021-07-08 14:58
1 reply
So yeah.. D2: 16-6 = destruction And so far mirage is.. a complete destruction. 13-2.
2021-07-08 16:47
Nice try :)
2021-07-08 16:58
no one wants to see NIP win so ez for liquid
2021-07-07 22:33
#117
 | 
United States Rayduh
NIP won't even win a map Lol
2021-07-07 22:56
#119
 | 
United States Rayduh
Another example of NA > EU Liquid will smack 4x major winner device
2021-07-07 22:57
3 replies
Like device smacked liquid how many times? In a row ?
2021-07-07 23:17
2 replies
#126
 | 
United States Rayduh
Bruh NIP are like tier 2
2021-07-07 23:47
1 reply
You can think liquid is better altho they haven’t been good as in what we would expected from liquid since 2019, they haven’t played in a looong while and nip is not tier 2 most likely
2021-07-07 23:50
liquid is love liquid is life
2021-07-07 22:58
El Classico
2021-07-07 23:00
#124
 | 
Argentina cheapdeed
close match but if liquid wins then gambit get to upper finals
2021-07-07 23:21
lulquid still alive
2021-07-08 00:00
NIP wins this dont worry
2021-07-08 00:02
ANY NAFFERS?
2021-07-08 00:02
1 reply
SeriousSloth SeriousSloth
2021-07-08 02:46
#131
rain | 
Norway lrs1
2-0 for NIP.
2021-07-08 00:22
LETS GO ELIGE, LETS FUCKING GO
2021-07-08 00:51
why is liquid vs nip on A stream and Gambit vs mouz on B?
2021-07-08 00:54
1 reply
#175
 | 
Other Bactuga
More Viewers.
2021-07-08 07:37
ANY NAFFERS???
2021-07-08 00:58
3 replies
#136
 | 
Denmark pebblez
Yes
2021-07-08 01:09
SeriousSloth SeriousSloth SeriousSloth
2021-07-08 02:55
#203
 | 
Belarus slpng
SeriousSloth 7
2021-07-08 12:37
#135
 | 
United Kingdom wellhyper
Time for NiP to win this legendary tournament again. If it was Liquid playing them I would say, hard game but instead its LULquid so will be very easy for the ninjas.
2021-07-08 00:59
LANQUID LETS GO
2021-07-08 01:12
#138
 | 
North America LedwigCS
Now this is a rare matchup, you see these two teams clash once or twice a year maybe. I'm surprised to see people favoring NiP so heavily, but a lot of HLTV has been sleeping on NiP as of late despite them continually punching upwards. Really looking forwards to seeing the device vs FalleN dynamic again, even if it's weird for that to be on Liquid vs NiP game. Hoping this goes to three maps just so we can get more great CS.
2021-07-08 01:18
#139
 | 
Finland Jepa29
How is this trash A stream?
2021-07-08 01:33
4 replies
lol cry me a river
2021-07-08 01:35
2 replies
#159
 | 
Finland Jepa29
Maybe more people would like to watch better cs with better casters and quality? I bet more people watch gambit than LULquid
2021-07-08 03:02
1 reply
who cars about "good cs" when its NA vs EU on LAN
2021-07-08 22:52
goat device is the reason
2021-07-08 02:55
noob device gonna go to a retirement home after liquid destroy nip
2021-07-08 01:36
8 replies
#144
 | 
Finland Jepa29
High hopes for a trash team like Liquid. They've played shitty competition for months. How can you expect them to even take a map vs better teams ( in this case Nip) ?
2021-07-08 01:38
7 replies
device 4 fluke majors gonna lose :D
2021-07-08 01:39
4 replies
#153
 | 
Finland Jepa29
How many majors does LULquid have? 2 times major mvp. Did you even check how good he was in the play-in stage? I'm not a fan of him but it's nice to make LULquid fans shush.
2021-07-08 02:30
3 replies
ez4liquid and goat WalleN
2021-07-08 02:40
2 replies
#164
 | 
Finland Jepa29
NT cut the bs. Maybe start using your brain for once and think about the realities.
2021-07-08 03:20
1 reply
nah but jokes aside this is definetely gonna be a 2-1 either way liquid was solid in europe making it to the play offs in almost every tier 1 event so im expecting the same from them this time around especially since they have always been a time that performs way better on LAN, NIP are looking good af too REZ is consistant unlike how he was in 2020 and device is playing way more confidently
2021-07-08 03:24
#188
 | 
Canada SHL0M
"trash team like Liquid" is gonna look pretty bad when NiP gets shoved into lower bracket lmfao
2021-07-08 09:08
1 reply
#665
 | 
Finland vegoo_
nt
2021-07-08 17:04
Liquid 2-0 eZ
2021-07-08 01:54
please Liquid don't disappoint us in your first EU match in like 3 months
2021-07-08 02:07
NIP
2021-07-08 02:21
#160
 | 
Ireland Niko10
Must be 5 stars match and most exciting match than gambit vs mouz no doubt
2021-07-08 03:02
1 reply
+1
2021-07-08 12:01
#161
 | 
Brazil Brunoow13
ez4PROFESSOR
2021-07-08 03:05
Ez4Fallen
2021-07-08 03:08
device still smash liquid ez
2021-07-08 03:47
Naffers? Presente? EliGE carry? Grim Reaper? Stewart Two Thousand?
2021-07-08 04:07
lIQUID should take this
2021-07-08 04:43
presente professor liquid 2-1
2021-07-08 04:57
gonna be a good one
2021-07-08 05:27
bot2k 1.1 rating lmao. Gonna be 0.89 in 1 week
2021-07-08 06:58
#GONINJAS
2021-07-08 07:34
I loooove nip and they will soon be a top3 team, however, this is the first game(+lan) for Liquid in a loooong time, they will win this as underdogs(lul) for sure brothers.
2021-07-08 07:38
#GONINJAS GO Nicolás Plopski +21 <3
2021-07-08 07:39
SO EZ FOR TL
2021-07-08 07:40
+2.5 maps is a gift
2021-07-08 07:41
Why so free?
2021-07-08 07:45
4 replies
ez for who?
2021-07-08 07:56
1 reply
Nip ofc
2021-07-08 08:12
lol
2021-07-08 15:31
1 reply
Lol
2021-07-08 16:12
NIP GOT THIS IN THE BAG.
2021-07-08 08:17
Too ez 4 liquid NiP cry on LAN cuz no 40% excuse
2021-07-08 08:37
3 replies
Cringe
2021-07-08 08:45
Liquid fans malding when can't use onliners as excuse anymore lmao
2021-07-08 09:18
#195
 | 
Poland RulikSon
+1
2021-07-08 11:19
NiP win
2021-07-08 08:45
Easy for stewart2000
2021-07-08 09:08
Goma home muthatruckas, go home! 2-0 NIP REZ and Hampus
2021-07-08 09:38
2 1 nIP
2021-07-08 09:54
this is kinda exciting, nip is on a hypetrain i feel like people are forgetting what kind of force liquid was before pandemic... i wonder how they will show up
2021-07-08 10:01
#194
 | 
Poland Krzych0a
Easy for NIP and Device
2021-07-08 11:15
Easy for walmart
2021-07-08 11:59
ez for nip only cuz stewie2k pure bot and should have retired years ago
2021-07-08 12:32
Maps?
2021-07-08 12:39
Overpass D2 Mirage Source: Trust me bro
2021-07-08 12:55
2 replies
wow you were right
2021-07-08 13:33
Lol, good work
2021-07-08 13:36
NIP ez here
2021-07-08 13:02
#209
 | 
Switzerland trap4babe
2:0 for NiP if device shows on overpass, 2:1 if not
2021-07-08 13:11
Another 0.44 kd by papa Fallen
2021-07-08 13:13
#212
 | 
Finland Doto_top1
LET'S GO LIQUID!!!!!!
2021-07-08 13:15
#213
ropz | 
Poland vrdny
easiest money on nip
2021-07-08 13:18
lulquid on lan Pog
2021-07-08 13:19
Nothing In Packet 2-1 Lulquid
2021-07-08 13:24
770$ nip 1.8 leggo
2021-07-08 13:26
2 replies
lol
2021-07-08 15:32
1 reply
actually before bet i seen strange odds on my bookiee 1rst map liquid 1.94 nip 1.8 2nd map liquid 2.1 nip 1.7 maybe hltv bug and ovp was picked by TL..
2021-07-08 16:03
Liquid and Na'Vi are winning today Let's fucking go
2021-07-08 13:28
2 replies
ez for GOAT dev1ce
2021-07-08 13:32
2:0 nip inc
2021-07-08 13:40
#222
L.K.S | 
Other Xeeh
ez for grim 4k already first round edit: ez for device clutching 1v2 already second round
2021-07-08 13:37
Godvice
2021-07-08 13:36
gg first map? Dev1ce so sick
2021-07-08 13:39
t economy is just dumb
2021-07-08 13:40
GL liquid. Really want them to kick NIP to LB.
2021-07-08 13:42
Fallen is done lol look at that hairline
2021-07-08 13:43
NA bots thinking they can beat tom cruise lmao
2021-07-08 13:49
fallen so fucking bad lmao
2021-07-08 13:53
Jesu fucking christ fallen playing extremely shitty. He doesn't even have to frag a lot he just has to not grt dicked on and give away rounds. Like, he spots one fountain, and then he runs knife out long when trying to fall back like there couldn't be anyone there? I get dropping off mechanlically, but that's just poor decision making, a pure 0 iq play.
2021-07-08 13:55
seems like fallen did hair transplant
2021-07-08 13:57
naf already had like 5wallbang kills lmao
2021-07-08 13:58
nip would have had 8-4..
2021-07-08 14:00
Liquid play well
2021-07-08 14:00
Wow nip is bad
2021-07-08 14:02
GRIM HACK ON??????????????
2021-07-08 14:02
#241
 | 
Portugal n0xiv4
WOOOOOWW GRIM
2021-07-08 14:02
grim game of life gg
2021-07-08 14:02
WTF GRIM
2021-07-08 14:02
#244
 | 
Russia Yasubey
2-5 = 9-6 rip NIp
2021-07-08 14:03
Lmfao nip ofc... getting destroyed by a random Grim and Sloth
2021-07-08 14:03
wallbang + throuh the smoke, Naf in the nutshell
2021-07-08 14:03
go home trash nip
2021-07-08 14:03
1 reply
Easy, don't bet if you don't know how to bet
2021-07-08 15:43
#248
 | 
Thailand Sventon
lose eco lose the game
2021-07-08 14:03
#249
 | 
Europe t.o.p
let's go liquid
2021-07-08 14:04
Grim, taskbar, word.exe
2021-07-08 14:04
lets go liquid GODFALLEN
2021-07-08 14:04
2 replies
Player your entire continent asks to bench and harasses after every match has lifegame and you have the guts to hype fallen because liquid are winning
2021-07-08 14:09
1 reply
nice one sadly idk
2021-07-08 14:13
#252
 | 
Philippines orengj
OMG NiP
2021-07-08 14:08
#253
ropz | 
Poland vrdny
it was fucking 6-4 and now 6-10 fucking throwers
2021-07-08 14:09
GRIM ON LAN :O
2021-07-08 14:09
6:4 lost vs deagles 6:12
2021-07-08 14:10
WENT LIQUID 2-1, AND THEY GONNA 2-0
2021-07-08 14:10
A lot of crying in here. Smelling tears everywhere.
2021-07-08 14:10
1 reply
10/10
2021-07-08 14:13
#259
 | 
Vietnam Hulkie2K
Map pick Trade INC
2021-07-08 14:11
lost eco and lost map gg young ninja is better
2021-07-08 14:13
#261
 | 
Maldives yyz999
ez Liquid back to top
2021-07-08 14:13
2-0 Liquid its gg already!
2021-07-08 14:13
Gg fucking Nip
2021-07-08 14:13
NIP = nobs in pajamas
2021-07-08 14:14
Round over - Winner: T (12 - 6) - Enemy eliminated Grim killed hampus with ak47 (headshot) Grim killed device with ak47 Grim killed LNZ with ak47 Grim killed Plopski with ak47 Grim killed REZ with ak47 Round started
2021-07-08 14:14
#268
 | 
Switzerland trap4babe
16:13-14 for NiP
2021-07-08 14:15
3 replies
OMEGAROLLL
2021-07-08 14:16
2 replies
#337
 | 
Switzerland trap4babe
Do u have any questions?
2021-07-08 14:39
1 reply
LUL.
2021-07-08 14:41
Grim on lan, O_O
2021-07-08 14:15
Grim destroying
2021-07-08 14:17
#272
ropz | 
Poland vrdny
12-6 comeback LOVE YOU NIP <3
2021-07-08 14:18
3 replies
+1
2021-07-08 14:19
rip comeback
2021-07-08 14:20
Grim says no cumback
2021-07-08 14:21
ez for my boys from nip
2021-07-08 14:19
#275
 | 
Russia Yasubey
Lose eco , eat shit NIP, goner freaks
2021-07-08 14:20
Grim 30-3-11 Wtf
2021-07-08 14:20
My God
2021-07-08 14:20
Grim is fucking cracked rn
2021-07-08 14:21
#282
 | 
Japan Legoshi
wtf triumph grim is back ????????
2021-07-08 14:21
Grim holy fuuck
2021-07-08 14:21
Wtf
2021-07-08 14:22
bait40vice so trash
2021-07-08 14:22
#286
 | 
Brazil !nStinct
CHECK HIS PC LUL
2021-07-08 14:22
Grim wtf
2021-07-08 14:23
Grim is mad at NiP for some reason
2021-07-08 14:23
POG GRIM
2021-07-08 14:23
#290
 | 
Ukraine W1ldHunt
Liquid let's goooooooo
2021-07-08 14:23
#291
 | 
Romania bLaZe_420
Liquid the saviors of NA cs ! GL to them
2021-07-08 14:23
#292
 | 
Taiwan qwea212
Ninjas in Packetloss LUL
2021-07-08 14:23
let's see if liquid can perform this well without grims once in a lifetime game.
2021-07-08 14:23
#295
ropz | 
Poland vrdny
8-14 comeback LETS FUCKING GO NIP
2021-07-08 14:24
5 replies
Agahah Retard?
2021-07-08 14:25
4 replies
why retard? 16:14 for nip
2021-07-08 14:27
1 reply
#329
ropz | 
Poland vrdny
WE ARE THE GODS MAN
2021-07-08 14:38
#300
ropz | 
Poland vrdny
just watch and enjoy the beautiful comeback
2021-07-08 14:27
1 reply
Rly
2021-07-08 16:00
-Fallen and they would be a top 5 team
2021-07-08 14:25
CHOKEQUID STILL THE SAME
2021-07-08 14:28
12:14 now xd
2021-07-08 14:28
device killed EliGE with awp device killed Stewie2K with usp_silencer device killed Grim with usp_silencer Round started Round over - Winner: CT (14 - 10) - Enemy eliminated device killed FalleN with awp device killed Stewie2K with awp (headshot) device killed Grim with awp (headshot) device killed NAF with awp device killed EliGE with awp Round started
2021-07-08 14:28
6 replies
So many aces today Grim ace Device ace Bymas ace
2021-07-08 14:31
5 replies
and me on ancient :)
2021-07-08 14:31
4 replies
Good Job man
2021-07-08 14:32
1 reply
Thanks was on A Site against full buy gambit can sign me
2021-07-08 14:32
Ahah Ropz made another ace minute ago
2021-07-08 14:33
1 reply
true i saw it
2021-07-08 14:33
#306
 | 
Portugal n0xiv4
Pls dont choke liquid
2021-07-08 14:30
1 reply
they’re choking 😭
2021-07-08 14:30
DEVIIIIIIIIIIIICE, any1 has ace-clip??
2021-07-08 14:31
Liquid lead 14-8, Get 5v3 next round against deagle forcebuy, loose 5v3. Loose 14-16. NA CS OMEGALUL
2021-07-08 14:31
device so good.
2021-07-08 14:31
fuck off stewie😡
2021-07-08 14:33
#319
 | 
Sweden Akoulad
Nip luck starts again. Noob team relies on danish player hahaha
2021-07-08 14:34
1 reply
One Danish player > Fnatic
2021-07-08 18:13
chokers back in lan :D
2021-07-08 14:34
14-14 lmfao
2021-07-08 14:34
#322
ropz | 
Poland vrdny
HAHAH KNEW IT THAT NIP WILL COMEBACK EZZZZZZZZZ
2021-07-08 14:36
chokequid
2021-07-08 14:36
15 nip haiwiqoaisolaqlsjsjkqkqllkjfjdn
2021-07-08 14:37
#327
 | 
Brazil qirdeN^
liquid kkkkkkkkkkk
2021-07-08 14:37
#328
 | 
United States NABOT
Finally fallen
2021-07-08 14:38
i’m done
2021-07-08 14:38
AHAHAHHAHA CHOKEQUID
2021-07-08 14:38
haaah noobvice peeked twice by GODWALLEN
2021-07-08 14:38
#334
 | 
Portugal n0xiv4
noooooooo wtf
2021-07-08 14:39
#335
ropz | 
Poland vrdny
PLOPSKI I FUCKING LOVE YOU, COME TO ME I WILL SUCK YOUR BALLS
2021-07-08 14:39
1 reply
#361
 | 
Montenegro IzAlaN
cringe
2021-07-08 14:42
nip so lucky
2021-07-08 14:39
someone clip ?
2021-07-08 14:39
Liquid choke xD
2021-07-08 14:39
chokequid welcome back
2021-07-08 14:39
What a luck
2021-07-08 14:39
14 - 8 => 5v3 to shit buy => 14 - 16 kek
2021-07-08 14:39
New lineup yet still old style. Chokequid is back!
2021-07-08 14:39
#345
 | 
Japan Legoshi
Pog classic liquid choke
2021-07-08 14:39
It's could be 16-8 smh
2021-07-08 14:39
Stewie2K's excited about being able to trash talk again
2021-07-08 14:40
#349
ropz | 
Poland vrdny
OT FUCK, nip pls win
2021-07-08 14:40
#351
 | 
Vietnam Hulkie2K
This is exactly like whenever I play CS with Silver friends
2021-07-08 14:40
#352
 | 
United States NABOT
NAFALLEN POG
2021-07-08 14:41
Liquid being liquid
2021-07-08 14:41
#355
ropz | 
Poland vrdny
3vs2 nip to fallen XDDDDDDDDDDDD
2021-07-08 14:42
POG FALLEN
2021-07-08 14:42
denmark carrying sweden LUL
2021-07-08 14:42
#358
 | 
Argentina Gambito71
fallen omg making overtime holy impact , stats < impact
2021-07-08 14:42
#359
 | 
Switzerland trap4babe
#268 nt for me, but it’s 19:15-19:17 for NiP
2021-07-08 14:42
surely liquid cant win this now
2021-07-08 14:42
#362
 | 
Brazil Snaipa_
FATHER FALLEN
2021-07-08 14:42
PRESENTE PROFESSOR
2021-07-08 14:44
FalleN 3:0 devve in the last three rounds
2021-07-08 14:45
SOMEONE CALL THE POLICE! FALLEN JUST SMASHED DEVICE
2021-07-08 14:49
GODWALLEEEEEEEEEEEEEEEEENGODWALLEEEEEEEEEEEEEEEEENGODWALLEEEEEEEEEEEEEEEEENGODWALLEEEEEEEEEEEEEEEEENGODWALLEEEEEEEEEEEEEEEEENGODWALLEEEEEEEEEEEEEEEEENGODWALLEEEEEEEEEEEEEEEEENGODWALLEEEEEEEEEEEEEEEEEN
2021-07-08 14:50
GREAT GAME
2021-07-08 14:55
Omg, AdreN left k23 for this?
2021-07-08 14:55
Grim 0 kills in 12 rounds
2021-07-08 14:57
vrdny HOW MUCH AHAHAHAHAHAHA
2021-07-08 14:56
nice fake comeback. What was the point of wasting all this time?
2021-07-08 14:56
Nice comeback NiP!
2021-07-08 14:57
1 reply
#627
 | 
Finland DTeeVee
yep nice comeback from 0-1
2021-07-08 16:56
yes sir manage to snag sweet odds on liquid OT
2021-07-08 14:57
outplayed by fallen
2021-07-08 14:57
2 replies
:) :) :) *cries in danish*
2021-07-08 14:58
1 reply
xd
2021-07-08 15:07
Relax lads fast 2-1 for nip anyway
2021-07-08 14:57
Nobs in Pajamas
2021-07-08 14:57
cristiano ronaldo was in Fallens pocket in the last rounds
2021-07-08 14:57
2-0 ez rip nippels
2021-07-08 14:57
ok, grim is a lan player
2021-07-08 14:58
Comeback for what again? Waste of time
2021-07-08 14:58
1 reply
So if u were down 14-8 you would just forfeit? nice mental fortitude
2021-07-08 15:05
#392
 | 
Portugal Surya
NA cant beat EU 2-0 at LAN. I bet 100
2021-07-08 14:58
nice life game grim, 2-1 nip anyways
2021-07-08 14:59
3 replies
I dont think so..
2021-07-08 15:01
2 replies
i think so
2021-07-08 16:49
1 reply
haha im so happy actually
2021-07-08 16:58
Liquid 2-1 pls. 3.7 odds!!!!
2021-07-08 15:00
lol grim not getting a single kill 13 rounds in a row and still ends up on a 1.50 rating
2021-07-08 15:00
BOT Fallen with his precious timing lucky bot
2021-07-08 15:01
device back to 1v9 sad LNZ is a new ztr
2021-07-08 15:01
I knew I knew I knew nip was better on paper, but in reality it is a coin flip. Hope liquid will win
2021-07-08 15:02
Will see you all in 2 hours time when Nip Win 2-1 - 16-9 and 16-11 :^))
2021-07-08 15:02
Liquid pick D2 = NiP wins it
2021-07-08 15:04
1 reply
no... fallen'bout to pop off
2021-07-08 15:15
#404
 | 
Switzerland trap4babe
2:1 NiP
2021-07-08 15:04
5 replies
+1
2021-07-08 15:04
#409
ropz | 
Netherlands Wtscs
Nah Liquid will win 1 of the next maps. Grim, fallen are great atm
2021-07-08 15:06
3 replies
Fallen is a boomer he only got brainpower for 1 map
2021-07-08 15:07
1 reply
xdddd
2021-07-08 15:09
fallen about to pop off
2021-07-08 15:16
PRESENTE PROFESOR
2021-07-08 15:04
#412
 | 
Portugal Surya
NIP lost like 1 one game 2-0 in last 15. Over 2.5 looks good
2021-07-08 15:07
8 replies
they are playing against fallen hes just built different im sorry.... dont waste your money
2021-07-08 15:16
7 replies
#425
 | 
Portugal Surya
I will be happy for Professor, im watching on Gaules. But i need map 3
2021-07-08 15:17
5 replies
:) ok
2021-07-08 15:19
ur rich
2021-07-08 16:04
3 replies
#515
 | 
Portugal Surya
not really only 96€ richer
2021-07-08 16:08
2 replies
nice bet
2021-07-08 16:08
1 reply
#522
 | 
Portugal Surya
1.961 at 13 8 for Liquid in Over pass. ty dude
2021-07-08 16:10
#648
 | 
Finland DTeeVee
built different
2021-07-08 16:59
#415
 | 
Canada free_ropz
LNZ is a walking L
2021-07-08 15:12
2 replies
A walking LNZ
2021-07-08 15:15
1 reply
#434
 | 
Canada free_ropz
+1
2021-07-08 15:24
#418
 | 
Iceland caverat
Grim very solid, nice for him
2021-07-08 15:15
Nip take ur shit together u cant lose vs NA bots
2021-07-08 15:15
#421
 | 
Switzerland trap4babe
4.50 ML and 2.50 on dust2 for NiP, i must try it
2021-07-08 15:16
4 replies
what does mean ML ?
2021-07-08 15:16
3 replies
#426
 | 
Switzerland trap4babe
On bo3 series (whole match)
2021-07-08 15:17
2 replies
ah okey but i think Liquid will win their pick
2021-07-08 15:18
1 reply
ML = Money Line = Entire Match
2021-07-08 15:29
2-0 Liquid
2021-07-08 15:17
Liquid just better on Dust 100%, Nip had to win first map
2021-07-08 15:22
3 replies
#467
 | 
CIS ShimonSS
yeah, lol
2021-07-08 15:54
2 replies
yeah lol I'm Mr Hindsight and I act like Liquid didn't have 1.15 odds on map 2 when the first comment was posted and make myself seem superior by posting 30 minutes later with new information
2021-07-08 15:57
1 reply
#501
 | 
CIS ShimonSS
you are the guy who shouldn't write that someone is better just because they've got a better start, I don't imply that I've expected nip to win dd2, but I was sure that their chances are a bit higher than 0, lol
2021-07-08 16:02
NIP - onliners
2021-07-08 15:22
Liquid looking so strong! #LETSGOLIQUID
2021-07-08 15:23
#433
 | 
Brazil InViktor
Update to the official statement - The match was originally scheduled for Thursday, July 8th, but is currently being rescheduled and no official re-match time has been confirmed. TL has been offered the choice between playing the full BO3 or only the last Map.
2021-07-08 15:23
Fallen??? What year is it LMFAO I didn't realize that the skill level in cs was this low that old man fallen is tier 1 LUL
2021-07-08 15:26
Easy money can't believe liquid was the under dogs lol! XD
2021-07-08 15:27
I guess NiP doesn't want to win REZ trolling with AWP for no reason
2021-07-08 15:28
Plopski why ? lol
2021-07-08 15:28
Fallen god
2021-07-08 15:28
Fallen game of life
2021-07-08 15:28
#441
ropz | 
Poland vrdny
yep ofc i bet against nip they play like gods, now bet on them and they play like shit okay
2021-07-08 15:28
7 replies
LOLOLOL AGAIN HOW MUCH HAHAHHA
2021-07-08 15:29
1 reply
#631
 | 
Finland DTeeVee
i wonder how much he won............
2021-07-08 16:57
NiP has no AWPer for Dust2, REZ is trolling around with AWP for no reason and dev0ce is missing every single AWP shot
2021-07-08 15:31
4 replies
really
2021-07-08 16:16
1 reply
yes, really
2021-07-08 16:44
#633
 | 
Finland DTeeVee
yeah right
2021-07-08 16:57
1 reply
#403 obvious
2021-07-08 16:58
#448
DAD | 
Russia synok
nerf aug
2021-07-08 15:36
#449
 | 
Montenegro IzAlaN
brainless liquid. everytime they peek 1by1
2021-07-08 15:36
#450
ropz | 
Netherlands Wtscs
Bad play from TL but lnz is a beast on B dust 2
2021-07-08 15:38
1 reply
yea hes literally 1v5'ing it
2021-07-08 15:45
stewie2kicked
2021-07-08 15:43
LULQUID
2021-07-08 15:44
#454
 | 
Brazil 1930
device what was that hen sound
2021-07-08 15:44
Nice map pick lickwid
2021-07-08 15:45
#457
 | 
Brazil aAlem
Grim only good at overpass, since triumph
2021-07-08 15:45
exact same half from Overpass. but now NIP did comeback
2021-07-08 15:45
how could u lose from 6-2 to 6-9 on dust t side...
2021-07-08 15:45
6-2 I bet liquid 6-10
2021-07-08 15:51
2 replies
#464
 | 
Switzerland trap4babe
Did u bet on 1.1 odds?
2021-07-08 15:52
6-14
2021-07-08 15:59
This is exactly what happened on overpass
2021-07-08 15:51
6-2 to 6-16
2021-07-08 15:51
fucking noob liquid throw map pick very fucking shit
2021-07-08 15:52
#466
 | 
Switzerland trap4babe
#421, let’s go!
2021-07-08 15:53
#468
 | 
Switzerland trap4babe
Liquid were lucky to win overpass, they have no chances in this bo3
2021-07-08 15:54
5 replies
One lucky map could guaranteed them the one on which they can be much better.
2021-07-08 15:56
4 replies
#483
 | 
Switzerland trap4babe
I don’t see any map where they can be better
2021-07-08 15:57
3 replies
Welp, its the last one.
2021-07-08 15:59
2 replies
#505
 | 
Switzerland trap4babe
16:10 for NiP if Fallen and Grim shows, 16:5 if not
2021-07-08 16:03
1 reply
Maybe but imo you are wrong. Lets see
2021-07-08 16:10
When liquid have significant lead you know something will happen.
2021-07-08 15:54
LOL FALLEN IS SO BALD
2021-07-08 15:55
#403 Obvious script, ty for money
2021-07-08 15:55
6-2 to 6-12 hahahaha
2021-07-08 15:56
6-2 6-13
2021-07-08 15:56
Fallen, retire.
2021-07-08 15:56
I love to see all the bettors CRYING.
2021-07-08 15:57
1 reply
#518
 | 
Australia Enzo!
+1
2021-07-08 16:08
Nice 4.65 odds at 0-3
2021-07-08 15:57
I bet on liquid map 2 and immediately afterwards nipples in pyjamas win like 12 rounds in a row
2021-07-08 15:57
stewie4k
2021-07-08 15:57
6-2 6-16
2021-07-08 15:57
#485
 | 
Poland g0dBett0r
stewie 4-15
2021-07-08 15:58
Will it rly gonna be clean choke?
2021-07-08 15:58
Why dust 2
2021-07-08 15:58
reminds me of my faceit games 1 B, 4 A
2021-07-08 15:59
6-2 to 6-16 lmaoooo
2021-07-08 15:59
#492
 | 
Montenegro IzAlaN
4. Liquid picked Dust2 bots :(
2021-07-08 16:00
casually losing 14 rounds in a row to hampuss, poopski, and LNZ xD
2021-07-08 16:00
#495
 | 
Brazil qirdeN^
liquid kekw
2021-07-08 16:01
6-2 -> 6-16 lmao Lulquid so bad
2021-07-08 16:01
13 rounds in a row k
2021-07-08 16:02
1 reply
14
2021-07-08 16:03
omg what the fk did i just witnessed from liquid game 2 lmaooooo
2021-07-08 16:02
#499
ropz | 
Poland vrdny
LULQUID BETTORSH AHAHHAHAHHAAHAA
2021-07-08 16:02
predictions on map 3?
2021-07-08 16:02
3 replies
Nip looking good, I'd bet on nip -2.5
2021-07-08 16:04
#516
 | 
Australia Enzo!
16 - 11 for nip
2021-07-08 16:08
fallen dropping 30 bombs 16-12 Liquid
2021-07-08 16:09
nice lichokers
2021-07-08 16:03
NIP gonna fuck in 3rd map. Lulquid Ez NA bots got 1 map luckily
2021-07-08 16:04
6-2 >>>>>>>> 6-16
2021-07-08 16:04
6-2 -> 6-16 xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD omegagigalul
2021-07-08 16:04
1 reply
6-2 -> 8-30
2021-07-08 16:57
#510
 | 
Switzerland trap4babe
16:10 for NiP if Liquid has some power left, if not 16:5
2021-07-08 16:04
2-1 NIP ez
2021-07-08 16:04
#514
gade | 
Poland Kacpy
2021 and still others think NA is better than EU. If you have Brasil in team propably you lose :) Gj FalleN change country or Liquid never win tournament.
2021-07-08 16:07
13 replies
lol why so mad
2021-07-08 16:09
5 replies
#523
gade | 
Poland Kacpy
Mad? I don't care about this match
2021-07-08 16:10
4 replies
why u typing here then
2021-07-08 16:10
3 replies
#537
gade | 
Poland Kacpy
Bcs on this planet others still cherring they
2021-07-08 16:21
2 replies
speak english please
2021-07-08 16:22
dafuq is that english
2021-07-09 00:37
Brasil lalalalala
2021-07-08 16:11
#533
 | 
Australia Enzo!
what does correlation about citizenship and individual skill player?
2021-07-08 16:17
5 replies
#536
gade | 
Poland Kacpy
Brasilians are brain dead.
2021-07-08 16:21
4 replies
#551
 | 
Australia Enzo!
FalleN is 2x major winner, and top 2 player in 2016. no doubt, he still great player until now.
2021-07-08 16:32
3 replies
#573
gade | 
Poland Kacpy
I don't care about 2016 now is 2021. He can win 500 majors but now he is very bad awp
2021-07-08 16:38
#577
gade | 
Poland Kacpy
I can't place bet on match in 2016 then i don't care about this :)
2021-07-08 16:38
1 reply
#589
 | 
Australia Enzo!
just dont bet on liquid, and your problem is clear. easy :)
2021-07-08 16:43
Elige and Stewie are not playing well
2021-07-08 16:12
NiP did some drugs or what?
2021-07-08 16:24
17 rounds in a row for NiP over 2 maps
2021-07-08 16:24
Nip cringe
2021-07-08 16:24
dammit, this'll be a 2-1 for NIP god DAMMIT
2021-07-08 16:24
T
2021-07-08 16:30
19rounds in a row
2021-07-08 16:30
sM0KE CriMinAL KEKW
2021-07-08 16:30
#546
 | 
Ukraine futplxyer
devve god <3
2021-07-08 16:31
NIP only lost map because they took NA bots serious
2021-07-08 16:31
20 rounds in a row
2021-07-08 16:31
gg lulquid back to farming tier 3 na teams 🤡
2021-07-08 16:32
Devve #3 2021?
2021-07-08 16:32
Why teams so often leave con open without any cover? Its so retarded yet so common.
2021-07-08 16:32
Stewie2Kekw
2021-07-08 16:33
Liquid fans? Hello
2021-07-08 16:33
2 replies
here
2021-07-08 16:35
#565
 | 
Poland Krzych0a
ahahahhhaahahhahahaha +1 EZ FOR NIP <3
2021-07-08 16:35
Liquid Disband after 16-0
2021-07-08 16:33
#556
 | 
Thailand Sventon
24 rounds in a row KEKW
2021-07-08 16:34
Elige's performance dropped so hard wtf?
2021-07-08 16:34
EliGE / Stewie / Naf please show up you guys were supposed to be the stars :/
2021-07-08 16:35
2nd map 6-2 to lost 23rounds in a row
2021-07-08 16:35
1 reply
you've been doing meth instead of math
2021-07-08 16:35
Stewie cannot shout axax
2021-07-08 16:35
16-0 inc
2021-07-08 16:35
30-0 incoming?
2021-07-08 16:35
16-0 the dream
2021-07-08 16:36
#567
 | 
Denmark Alphamon
23 rounds lost in a row, wow that must be demoralizing...
2021-07-08 16:36
I'M LOOKING FORWARD TO THE SCREAMING AND THE SHOUTING xaxaaxaxaxa
2021-07-08 16:36
1 reply
MORE LIKE TO TWETTING AND CRYING XDDDDDD
2021-07-08 16:37
i see no 'presente' comments anymore
2021-07-08 16:37
1 reply
PRESENTE
2021-07-08 16:39
rip 16-0, 23 rounds in a row over two maps not bad though
2021-07-08 16:37
23-0 NiP
2021-07-08 16:38
#574
 | 
Liberia rationale
Liquid are all sleeping, poor guys. It's basically 5am for them and they "woke up" four hours earlier - I'm sure none of them have slept more than 4 hours for the past 24 hours. They should have arrived two weeks earlier to adjust for jet lag. AFAIK they arrived just 3 or 4 days ago.
2021-07-08 16:38
5 replies
Wait I thought all teams arrived before the play-ins started no?
2021-07-08 16:39
#596
 | 
Ukraine futplxyer
they been here for like a week, Stew and Fallen playing FPL since then so no excuses....
2021-07-08 16:44
3 replies
#611
 | 
Liberia rationale
Weird. NAF and elige are both literally falling asleep.
2021-07-08 16:50
2 replies
#613
 | 
Ukraine futplxyer
he always looks like that tbh, but liquid just got no answers after 6-2 lead on d2 they all fell asleep lul
2021-07-08 16:50
1 reply
#615
 | 
Liberia rationale
LOL, makes sense. It's still weird their CT side sucks so much both on D2 and mirage.
2021-07-08 16:51
Liquid were 1-23 down LOL
2021-07-08 16:38
23 straight rounds lmao
2021-07-08 16:38
23 rounds in a row 😾👍
2021-07-08 16:39
#580
 | 
Russia Yasubey
NA CS KEK
2021-07-08 16:39
lets go!
2021-07-08 16:39
AXAXAXA Liquid
2021-07-08 16:47
2ez4rez
2021-07-08 16:40
F4Liquid
2021-07-08 16:40
Oohh I didn't lose this bet, unlucky to have only taken the prematch 1.7 because after map1 odds were better anyway thanks nip finish it fast I bet big next
2021-07-08 16:42
1 reply
big is always bad against VP so care
2021-07-08 17:08
imgur.com/a/PeTN9WD "I'M LOOKING FORWARD TO THE SCREAMING AND THE SHOUTING" -Bot2k
2021-07-08 16:42
#590
 | 
Ukraine futplxyer
Good thing about this is I can I watch gambit mous right after this finishes :D
2021-07-08 16:43
I'm not watching the game, can anyone tell me is stewie screaming?
2021-07-08 16:44
2 replies
#597
 | 
Russia brezyyy
Only of pain and demolish
2021-07-08 16:45
#605
 | 
Finland DTeeVee
no hes completely silent
2021-07-08 16:48
grim became a bot real quick. 33-11, 45-50, so 12-39 now in those maps after great start on overpass.
2021-07-08 16:44
How the hell is BOT2k still on this team? I’ve watched him single handedly lose liquid hundreds of maps through the years. Enough is enough.
2021-07-08 16:44
lmao Even vici would destroy liquid playing like this
2021-07-08 16:44
#598
 | 
Kazakhstan _Subzer0_
NA cs but its ok cause valorant and another s more profiter than cs for pro players in that region
2021-07-08 16:45
BOT2K
2021-07-08 16:45
liquid will still win
2021-07-08 16:46
3 replies
#604
 | 
Finland DTeeVee
no
2021-07-08 16:48
13-2
2021-07-08 16:48
Go on, bet your life savings on it. :) (Not financial advise)
2021-07-08 16:49
R EZ
2021-07-08 16:47
can someone tell me how the fuck plopski went out B and stew didnt hear him?
2021-07-08 16:48
Ma boi so damn good on LAN. Trust me :)
2021-07-08 16:49
gg
2021-07-08 16:49
#612
 | 
Russia F@nat!k
trash.....
2021-07-08 16:50
#616
 | 
Serbia XD___
damn bro dev1ce on fire today
2021-07-08 16:52
#617
 | 
Brazil qirdeN^
gg ez nip congrats
2021-07-08 16:52
Atrocious performance by sadly the best predominate NA team. And there seems to be no way out of this 2year funk. -Stewie2k -Fallen +Osee +Cynic
2021-07-08 16:52
DEVVEKING > liquid
2021-07-08 16:53
NA lul just go to valorant or burger king
2021-07-08 16:55
#621
 | 
Russia Yasubey
disband this trash pls, Grim firt map 35 kills third 5 kills, pice of shit, stupid invalid
2021-07-08 16:55
1 reply
how much?
2021-07-09 00:32
Upper bracket for ... ?
2021-07-08 16:55
30:2 xD
2021-07-08 16:55
oh no device dont do it to em
2021-07-08 16:56
2 replies
#634
 | 
Serbia XD___
dev1ce gonna quit awping for the bizon
2021-07-08 16:57
1 reply
Nicolai "device" Reedtz is a danish counter strike player and is the greatest csgo player of all time, the former Astralis player is now the primary bizoner for Ninjas in Pyjamas
2021-07-08 17:03
#625
 | 
Brazil Snaipa_
100% win prob lul
2021-07-08 16:56
"onliners" - h8rs gna h8 Currentlly 5-1 in maps at LAN.
2021-07-08 16:56
looks like valorant is calling
2021-07-08 16:57
NiP is playing monsterious 🔥
2021-07-08 16:57
Nip took 30 of the last 32 rounds. Insane
2021-07-08 16:57
3 replies
#649
 | 
Serbia XD___
they went like 23-0 right?
2021-07-08 16:59
2 replies
Yes lmao
2021-07-08 17:00
1 reply
#679
 | 
Serbia XD___
Insane showing for the first match on first lan
2021-07-08 17:13
SInce 14-8 on Overpass liquid won 13 rounds while NIP has won 41. Grim had 33 kills at 14-8 on Overpass and got 16 in the rest of the series.
2021-07-08 16:57
LULquid in 2021 LUL
2021-07-08 16:58
#638
 | 
Poland Krzych0a
HHAAHHAHA Liquid
2021-07-08 16:58
Lmao luckily I stopped playing over handis, 1 in 3 overs in this tournament lol
2021-07-08 16:58
Don't underestimate liquid won 2 out of the last 32 rounds LMAO
2021-07-08 16:58
#643
 | 
Russia F@nat!k
lol 6-2 in dust 6-16 and mir 2-16 : 2 round win 30 round lose Xd
2021-07-08 16:58
1 reply
yeah...sick stat
2021-07-08 17:01
#644
sh1ro | 
Malaysia Qyyy
LULquid XAXAXAXAXA
2021-07-08 16:58
#645
 | 
Russia hatake42
FINAL NIP - NAVI BTW
2021-07-08 16:58
1 reply
nip-faze))
2021-07-08 16:59
LOL HOW
2021-07-08 16:58
nt fallen devking on fire and liquid was dog shit on mirage
2021-07-08 16:59
device hard carry
2021-07-08 16:59
dev1ce 100% KAST on mirage O_O
2021-07-08 16:59
#653
 | 
Montenegro IzAlaN
botquid ;(
2021-07-08 16:59
#654
 | 
Finland DTeeVee
I actually like the fact that NIP lost Overpass cos now you can't say "but what if Liquid didn't choke Overpass and it went to Mirage?". We saw clearly who the better team was.
2021-07-08 17:00
Beautiful performance!
2021-07-08 17:00
dev40ce farming stats vs tier 3
2021-07-08 17:00
1 reply
#662
 | 
Argentina Shuanx
lmao +1
2021-07-08 17:03
#659
 | 
Other Bactuga
Whoever put Dev1ce in their fantasy for this has guaranteed top 20 holy shit.
2021-07-08 17:02
win nip's pick 6-2 on their own pick 6-16 2-16 actually 2-30 after 6-2 on dust how the fuck... what happened with them during the game
2021-07-08 17:02
Device needs Astralis's system to perform. Fucking terrible performances at Cologne so far. NiP should feel ashamed of spending money on him.
2021-07-08 17:05
18 replies
Sarcasm?
2021-07-08 17:08
17 replies
No I'm being totally serious. How can one player bottom out the scoreboard every single game? It's embarrassing.
2021-07-08 17:09
16 replies
#675
 | 
Romania h0pZy
what u talking about mad liquid fanboy?
2021-07-08 17:11
7 replies
You're not actually this stupid, right?
2021-07-08 17:14
6 replies
#686
 | 
Romania h0pZy
good joke like NA's teams in this tournament
2021-07-08 17:19
3 replies
Why do you think I care about NA teams you donkey?
2021-07-08 17:20
#706
 | 
Japan PKcrash
fan of Nexus
2021-07-08 17:45
1 reply
#723
 | 
Romania h0pZy
and?
2021-07-08 23:39
dafuq u on about, hes kicking liquids butts
2021-07-08 22:21
1 reply
2021-07-08 22:26
#676
 | 
Sweden Vidderitt
You maybe missed this game my dude. Look at the scoreboard. Is he last? no, he is first.
2021-07-08 17:12
3 replies
It. Was. Sarcasm.
2021-07-08 17:14
And rekting Liquid + many others, which isn't something NiP used to do before signing dev1ce.
2021-07-08 17:15
1 reply
Device is dumpstering the competition right now, but NiP have been relying heavily on REZ for a while. They're better with Device and LNZ than nawwk and ZTR, but that was always a given.
2021-07-08 17:22
I see what you're doing there. Good bait, I approve
2021-07-08 17:15
1 reply
I'm glad we're on the same page my friend.
2021-07-08 17:15
#699
 | 
Europe Theivze
How are people getting baited by this?
2021-07-08 17:34
1 reply
The sad part was it was a joke rather than me actually baiting.
2021-07-08 17:37
device 36+ omg nice lan)
2021-07-08 17:06
LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO LIQUID AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAAXA
2021-07-08 17:07
no hope
2021-07-08 17:09
Nip just wanted 1 more map of practice 😂😂
2021-07-08 17:09
LMAOOOOOOOOOOOO
2021-07-08 17:10
Liquid back to Tier 4
2021-07-08 17:13
#678
 | 
Ukraine Sla1ter
GODVICE
2021-07-08 17:13
1 reply
+1 Gambit vs NIP will be interesting
2021-07-08 17:20
Lanvice wtf?
2021-07-08 17:18
device is one of the 5 best players to ever play the game, he is on the Mount Rushmore of CSGO.
2021-07-08 17:19
#691
 | 
Liberia rationale
NiP v Liquid final incoming.
2021-07-08 17:20
I am not even from NA and this hurts
2021-07-08 17:21
4 replies
CSGO needs a strong NA scene.. or at least 1 team contending in every tournament. It is a big market and a huge source of funding. I am not rooting for Liquid but I hope they can make a good run from the lower bracket.
2021-07-08 17:24
3 replies
people just dont realize how valuable NA actually is to the scene..
2021-07-08 17:32
1 reply
just as valuble as a can of beans
2021-07-08 22:19
I do man but people don't
2021-07-08 17:36
pick overpass but cant play NIP -200 IQ
2021-07-08 17:21
1 reply
s0mple
2021-07-08 17:43
NIP 12-3 on T Side Mirage Mouz 0-10 on T side after pistol series))))
2021-07-08 17:24
#697
 | 
Korea yokol
device top 1
2021-07-08 17:29
Nip won 30 rounds and dropped just 2 at one point jeez
2021-07-08 17:35
SENT THEM HOME
2021-07-08 17:44
#708
 | 
Austria rdg138
Yeah... Devve won't have good stats outside of Astralis... yeah.
2021-07-08 17:51
#709
 | 
Argentina mpocsgo
devveLAN
2021-07-08 17:54
#711
 | 
Italy steven513
People roasting grim, he's the only onLANer in TL OMEGALUL
2021-07-08 18:46
device is a god
2021-07-08 19:16
stupid2k washedup bot
2021-07-08 20:06
#716
 | 
Canada free_ropz
kick this bum trash 2k already
2021-07-08 21:32
device is a nightmare for liquid since berlin major
2021-07-09 00:31
#731
 | 
Sweden saahi_hai
who have 2.23 rating on a map{mirage}
2021-07-09 12:34
GOD DEVICE
2021-07-09 16:04
Login or register to add your comment to the discussion.