20:45
29th of July 2021
 
Match over
Maps
Best of 1 (Online) * Group A
1. FURIA Academy removed Ancient
2. FURIA Academy removed Mirage
3. FURIA Academy removed Vertigo
4. VP.Prodigy removed Nuke
5. VP.Prodigy removed Inferno
6. VP.Prodigy removed Dust2
7. Overpass was left over
overpass
Overpass
VP.Prodigy
13
(8:7; 5:9)
FURIA Academy
16
Rewatch
OtherWePlayVod
Highlights
piriaz1n - 3 USP-S HS kills on the bombsite A defense (initial frags - pistol round)
zmb - 1vs3 clutch (CT - pre-plant situation)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-20 +3 76.9 72.4% 1.10
18-18 0 84.1 65.5% 1.06
15-18 -3 64.2 82.8% 1.05
17-17 0 60.5 65.5% 0.98
15-18 -3 64.5 69.0% 0.90
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-22 +4 101.5 75.9% 1.38
24-16 +8 83.3 72.4% 1.28
19-18 +1 69.0 62.1% 1.05
11-15 -4 48.0 75.9% 0.89
11-17 -6 56.9 69.0% 0.85
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-20 +3 76.9 72.4% 1.10
18-18 0 84.1 65.5% 1.06
15-18 -3 64.2 82.8% 1.05
17-17 0 60.5 65.5% 0.98
15-18 -3 64.5 69.0% 0.90
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-22 +4 101.5 75.9% 1.38
24-16 +8 83.3 72.4% 1.28
19-18 +1 69.0 62.1% 1.05
11-15 -4 48.0 75.9% 0.89
11-17 -6 56.9 69.0% 0.85
Top player in match
Guilherme 'piriaz1n' Barbosa
0.90
KPR
0.76
DPR
75.9%
KAST
1.49
Impact
101.5
ADR
1.38
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
1 week ago
7 - 16
1 week ago
22 - 20
1 week ago
16 - 11
1 week ago
14 - 16
2 weeks ago
11 - 16
2 weeks ago
5 - 16
2 weeks ago
16 - 14
2 weeks ago
1 - 16
2 weeks ago
17 - 19
2 weeks ago
14 - 16
5 weeks ago
12 - 16
8 weeks ago
0 - 2
8 weeks ago
2 - 1
8 weeks ago
0 - 2
1 week ago
13 - 16
1 week ago
10 - 16
1 week ago
8 - 16
1 week ago
3 - 16
2 weeks ago
6 - 16
2 weeks ago
14 - 16
2 weeks ago
14 - 16
2 weeks ago
5 - 16
2 weeks ago
16 - 12
2 weeks ago
16 - 10
5 weeks ago
1 - 2
5 weeks ago
0 - 2
5 weeks ago
2 - 1
5 weeks ago
2 - 0
6 weeks ago
1 - 2
8 weeks ago
16 - 4
8 weeks ago
16 - 8
Head to head
1
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#1
 | 
Hungary F1z3s
Get ready for fiesta.
2021-07-24 23:21
i really want to watch this shit show
2021-07-28 21:14
2 worst teams fighting, ez 4 vp
2021-07-28 21:41
4 replies
Shit? Where is astralias?
2021-07-28 23:38
3 replies
Astralis talent gonna get smashed by navi
2021-07-28 23:39
2 replies
flair doesnt checks out my man go change it i'll wait
2021-07-29 18:46
1 reply
My flair is astralis with legends like xyp, dupreeh and gla1ve in there, not astralis talent
2021-07-29 19:27
#4
Laz | 
Japan Inlivino
shit show incoming
2021-07-28 21:42
csgo paralympics opening game
2021-07-28 21:45
4 replies
ahahhha
2021-07-29 01:04
xD
2021-07-29 18:24
+1
2021-07-29 18:32
LMFAO
2021-07-29 20:53
Believe in my troglodyte looking boy Rufire <3
2021-07-29 03:46
#10
 | 
Brazil hugoooo
8 bo1's lost in a row... I don't think I have ever seen this
2021-07-29 06:55
Battle of the bots
2021-07-29 11:37
Shitshow
2021-07-29 12:40
this match very important for us #GoFuria
2021-07-29 14:40
#14
 | 
Other KyLu4k
ok boys if vpp wins this one then there is no chance that furia will move from embarrassing last place. LETS GO VPP, THIS MATCH IS VERY IMPORTANT FOR US #GoVPP
2021-07-29 17:35
Clash of trash tbh
2021-07-29 18:32
trash vs trash
2021-07-29 19:04
#22
 | 
United States dangalange
both should disband, but the loser should be forced to disband
2021-07-29 19:27
x3 for furia ? lol
2021-07-29 19:31
furia win this 16-9 lol so ez
2021-07-29 19:37
LETS GO FURIA !!!! cmon guys...
2021-07-29 20:20
Now you all think that furia academy will win just because every underdog won? Enjoy your lost money on this garbage rigged tournament that no1 cares about
2021-07-29 20:24
Dog vs dog 4-0 7-16 lul
2021-07-29 20:27
#28
 | 
Korea jin67300
How to lost RuFire ?????
2021-07-29 20:28
ASTRALIS 4.8 KF BIG 2.3 KF NIP 2.6 KF FURIA 2.3 KF 29.07.2021 HISTORY 322 DAY
2021-07-29 20:30
1 reply
66 odds ez
2021-07-29 20:32
vp already beat them once, they can do it again
2021-07-29 20:31
322 day all in furia
2021-07-29 20:33
#33
 | 
Brazil EversonFR
ez for furia and god pipi
2021-07-29 20:36
322 day all in VP
2021-07-29 20:36
3 replies
mostra o histórico hoje, deve tá top
2021-07-29 20:44
2 replies
O meu invejoso, deixa eu te mostrar então tá bom? Meus últimos depósitos: gyazo.com/6a5380dbc156d3e01f777620959457.. Meus últimos saques: gyazo.com/27c748f06b1bfd832cac20b0674917.. Olha a data tá bom? Você vai conseguir ter uma ideia de quanto tô tirando 🥺😘
2021-07-29 20:48
1 reply
não pô, você arrisca bem, tava elogiando mesmo ;)
2021-07-29 20:50
Lets watch how vp throw, just like all other 3 teams today
2021-07-29 20:39
furia win or 322
2021-07-29 20:40
decenty looks like he doesn't care about stats haha
2021-07-29 20:44
8 replies
hello, are u finally alive after what happened during the 100pg vs spirit
2021-07-29 20:45
7 replies
hi ruski friend i was always alive and also talk on some matchthreads after but doesnt matter i still watching games for fun ;p
2021-07-29 20:46
6 replies
was a big mistake to bet on 100pg still reret about that
2021-07-29 21:01
5 replies
Yes, I immediately realized it, it was the biggest mistake I think in my life. I could have just skip this match, but I don't know why I was sure about them. and the pain still hasn't gone away. sadness
2021-07-29 21:02
4 replies
any thoughts about this random match?
2021-07-29 21:05
1 reply
no, I just watch the match, no matter who wins these academy matches. I want to watch the final of Bravos vs / 9z / Havan later at night
2021-07-29 21:06
Biggest mistake in your life lol
2021-07-29 23:39
1 reply
ya proebival i bolshe 90k prosto etot lose bil obidniy
2021-07-29 23:44
Ez for furia Scum tournament yesterday all favourites win today all favourite lose
2021-07-29 20:45
#26 VP.Prodigy will win Rigged trash tournament, ESIC doesnt care ofc
2021-07-29 20:45
ez for VP, mark my words <3
2021-07-29 20:46
Just live bet this. Whoever will win round 1 will win the game. Its as simple as that
2021-07-29 20:46
1 reply
Today you are wrong dude :D
2021-07-29 21:04
20% overpass vs 50% overpass best map who win? vp.p win check ITS RIGGED 322 MATCH! CHECK IT!
2021-07-29 20:50
1 reply
0/8
2021-07-29 20:55
#48
 | 
Dominican Republic tyler_05
WePlay Overpass league
2021-07-29 20:52
#53
 | 
Japan CRINGEMAN
Super obvious that Furia gonna lose this game cuz already 3 underdogs won
2021-07-29 21:04
1 reply
#59
 | 
Sri Lanka arsigod
Ye
2021-07-29 21:06
furia bootcamp expires on day of final bo1 in group stage :) They have no intention of winning this tournament, just was good experience for them to travel EU and practice!
2021-07-29 21:06
3 replies
im sure they have no intention winning with 7 loserinho in a row
2021-07-29 21:09
practice lol?
2021-07-29 21:14
1 reply
yeah they not playing just 1 bo1 all day, ofc they prac with some teams
2021-07-29 21:47
#58
 | 
Sri Lanka arsigod
Throwia always starts 2-0 (when you can get good odds against them) and after it they suck fast Ez
2021-07-29 21:06
VP 20% OVERPASS HAHA RIGGED 322 CS
2021-07-29 21:12
First time in a while the team with the first round is not going to win
2021-07-29 21:13
9th straight loss for furia academy. Go back to bra71l bots.
2021-07-29 21:13
#65
 | 
Denmark Anonysto
4-5 8-7 16-12
2021-07-29 21:18
#66
 | 
Japan CRINGEMAN
I guess 10-5 half, then Furia a little comeback and end up with their famous strategy brainless +w
2021-07-29 21:20
The individual skill on this furia AC roster is so insanely low lmao.
2021-07-29 21:22
1 reply
The teamplay are just as bad.. These players are t5 or something.. Just get some 14-15year olds to play instead. Grind it from the bottom
2021-07-29 21:26
ok furia is below 10 IQ
2021-07-29 21:25
go home botia, ez vp
2021-07-29 21:25
Fuck how insanely unintelligent the furia-players are. ONE moly and everybody stacks B.... Stuuuupid
2021-07-29 21:25
what was on your mind when you came up with nickname drop? you drunk more than it should be and have it invented for a drunk head?
2021-07-29 21:26
1 reply
10iq player
2021-07-29 21:28
when ninhaz gonna have 1 kd ? -never hahaha
2021-07-29 21:27
#76
 | 
Sri Lanka arsigod
#58 So expected lul Again and again, ez 1.8 odds on VPP after 0-2
2021-07-29 21:28
Lose a fucking 5v3 oh my fucking god
2021-07-29 21:31
1 reply
Nvm
2021-07-29 21:31
Ninjaz bought kev AND helm against T.. fullbuy.. Missing 2 nades.. How stupid is it possible to actually be at a crunch moment... HAHAHA.. HE HAS 2 kills
2021-07-29 21:34
#81
 | 
Sri Lanka arsigod
Ez ct side for VPP Furia is braindead (same like their main team)
2021-07-29 21:34
LOOOOL now furia are entering with the ONLY long range pistol first.. 4 glocks.. Ofcourse send in the p250.. Fucking throwing donkz
2021-07-29 21:36
this 1 basically, LOSER is eliminated
2021-07-29 21:36
#84
 | 
Japan CRINGEMAN
As always Furia comeback in t-side but choke(mafia pause) in the end.
2021-07-29 21:37
#85
HS | 
Europe Hrscmk
vp shits coming through
2021-07-29 21:39
what the fuck vp?
2021-07-29 21:38
#87
 | 
United States dangalange
LOL no armor pistols
2021-07-29 21:38
Win pistol 5v0 then lose full eco Goodjob
2021-07-29 21:38
1 reply
#89
HS | 
Europe Hrscmk
russian retards at its finest
2021-07-29 21:42
#90
 | 
Japan CRINGEMAN
Guys take 3 odds on vpp while you are given such a gift. Literally free money
2021-07-29 21:42
2 replies
gratz my friend
2021-07-29 21:44
gratz
2021-07-29 22:01
Now vp win an eco round yeah all right definitely sus
2021-07-29 21:43
fk off with this bullshit vp
2021-07-29 21:43
#93
 | 
Japan CRINGEMAN
9-11 to 16-11 Furia is so easy to read
2021-07-29 21:44
♿ VP ♿
2021-07-29 21:44
my vp -3.5 is still alive
2021-07-29 21:44
lose eco just as usual
2021-07-29 21:45
#98
ztr | 
Russia brezyyy
Sadly but Flukia can't close matches
2021-07-29 21:45
The 21st round is the worst anti eco I've seen. Furia AC actually managed to make the worst anti eco happen. Holy fucking shit the calls are so bad.
2021-07-29 21:46
9-11 best your map in tt side lose to 5 deagles no armour GG RIGGED 322 CS 1.21 KF FURIA LOSE FULL 322 DAY
2021-07-29 21:46
3 replies
zaebal so svoim kf KF ETO V SNG V EVROPE ESTB ODDS
2021-07-29 21:47
1 reply
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
2021-07-29 21:50
kf furia? kentucky fried furia?
2021-07-29 22:02
#101
 | 
Sweden Ez_For_Me
11-9 lose to pistols 11-16, very original
2021-07-29 21:47
Just to gett over 26.5 rounds.. So rigged
2021-07-29 21:48
#105
 | 
Japan CRINGEMAN
Furia won round 23 accidentally. Kids forgot that they have to throw all the matches in league. 16-12
2021-07-29 21:50
thanks bot ninjaz for throwinf, ez -3.5
2021-07-29 21:52
2 replies
rip
2021-07-29 21:53
1 reply
19:15 then
2021-07-29 21:54
50% 20% 9-11 60% attack 5 deagles no armour win GG TRASH 322 MATCH TY FURIA EZ BAN DOGS
2021-07-29 21:54
1 reply
u have no clue how cs works just looking at percentages that show nothing lul
2021-07-29 21:55
#110
 | 
Japan CRINGEMAN
I'm still waiting for magic pause, when Furia decides to use their tactic - rush A or rush B
2021-07-29 21:54
fucking degenerates im so mald
2021-07-29 21:58
Lose 5v3 at 12-13 ♿ ♿
2021-07-29 21:58
Lose 3v5 in the most important round, nice And these dogs won fnatic and yn ninjas? Xdddd
2021-07-29 21:59
#116
 | 
Japan CRINGEMAN
OT and 19-16 for VP.P rigged tournaments so easy to read.
2021-07-29 21:59
2 replies
mens cant read it seems
2021-07-29 22:02
good reading
2021-07-29 22:05
i’m blessed
2021-07-29 22:00
Ty combo bet Bye overrated ruskies 🤩 gyazo.com/aecac0eb1f81ca66f15038fd20a015..
2021-07-29 22:02
3 replies
#140
 | 
Brazil diixon
Niceeee man, keep winning m8
2021-07-29 22:11
2 replies
Ty bro 👊🏻👊🏻🤟🏻 ta jogando nas partidas?
2021-07-29 22:39
1 reply
#147
 | 
Brazil diixon
Vou começar hoje mano, tava esperando cair uma grana na conta hahaha. Aí vou jogar um pouco pra começar hoje lá naquele site mesmo que vc recomendou.
2021-07-30 15:28
ez RuFire NoChance for brazilian boys
2021-07-29 22:02
Omg all 4 underdogs won today, ofc legit
2021-07-29 22:02
1 reply
xD thats when u rly know how legit this shit is I honestly cant believe it went that far Just hope this clown fiesta gets removed from HLTV and all betting sites
2021-07-29 22:07
19:15 ez
2021-07-29 22:02
1 reply
ntnt
2021-07-29 22:04
hardest -2.5 furia ever
2021-07-29 22:04
Thanks, Furia for free 3.15. Thanks, WePlay Academy League, all underdogs won today!
2021-07-29 22:04
4/4 underdogs won today xd xd legit tournament
2021-07-29 22:05
furia to win o27 x5.2 lol
2021-07-29 22:06
#132
 | 
Latvia im da bes
Fixed tournament. In contracts biggest odd need to lose match
2021-07-29 22:06
#134
 | 
Macedonia matzyr
gg tournament for kids full underdog win ofc fucking 322 matchfixers dogs
2021-07-29 22:07
1 reply
Imagine saying that someone is underdog against VPP
2021-07-29 22:08
#135
 | 
Sweden Ez_For_Me
LOL FURIA STILL OUT OF TOURNAMENT CUZ OF 2 ROUNDS OF DIFFERENCE OMEGALUL liquipedia.net/counterstrike/WePlay_Espo..
2021-07-29 22:08
2 replies
#139
 | 
Brazil diixon
But this is not the last day OMEGALUL
2021-07-29 22:10
1 reply
#141
 | 
Sweden Ez_For_Me
Wtf didnt see there was a second week lol
2021-07-29 22:24
RuFire what a fixing god for academy!
2021-07-29 22:09
wew, today script all underdog win. damn!
2021-07-29 22:10
we won, AAAALELUIA, AAAALELUIA, ALELUIA ALELUIA
2021-07-29 23:53
2 replies
#148
 | 
Chile cristiaan
kkkkkkkk
2021-08-02 00:39
1 reply
kkkkkkk
2021-08-02 17:12
#146
 | 
Brazil hugoooo
A MIRACLE
2021-07-30 00:51
Login or register to add your comment to the discussion.