18:20
1st of August 2021
 
Match over
Maps
Best of 1 (Online) * Group A
1. VP.Prodigy removed Inferno
2. VP.Prodigy removed Nuke
3. VP.Prodigy removed Mirage
4. MOUZ NXT removed Overpass
5. MOUZ NXT removed Ancient
6. MOUZ NXT removed Vertigo
7. Dust2 was left over
Dust2
Dust2
MOUZ NXT
19
(9:6; 6:9) (4:2)
VP.Prodigy
17
Rewatch
OtherWePlay
OtherWePlay
Next VOD
Highlights
xertioN - 3 USP-S HS kills on the Short defense (pistol round)
lom1k - 1vs2 AWP clutch (T - bomb planted after 1 clutch kill)
torzsi - 3 AWP kills on the bombsite A defense
cheerful - 3 AK kills (2 HS) on the bombsite A retake (opponent perspectives)
lom1k - 4 AWP kills on the bombsite A defense
OT | lom1k - 4 AWP kills on the Long defense
OT | JDC - 4 M4A4 kills on the T Spawn push
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-23 +3 79.2 72.2% 1.09
24-24 0 77.2 61.1% 1.02
26-23 +3 76.4 66.7% 1.02
22-27 -5 70.1 61.1% 0.93
22-26 -4 64.7 63.9% 0.88
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
33-23 +10 90.7 86.1% 1.44
30-24 +6 83.2 69.4% 1.21
22-25 -3 82.4 75.0% 1.01
22-25 -3 66.5 61.1% 0.96
16-23 -7 49.9 63.9% 0.71
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-23 +3 79.2 72.2% 1.09
24-24 0 77.2 61.1% 1.02
26-23 +3 76.4 66.7% 1.02
22-27 -5 70.1 61.1% 0.93
22-26 -4 64.7 63.9% 0.88
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
33-23 +10 90.7 86.1% 1.44
30-24 +6 83.2 69.4% 1.21
22-25 -3 82.4 75.0% 1.01
22-25 -3 66.5 61.1% 0.96
16-23 -7 49.9 63.9% 0.71
Top player in match
Ivan 'lom1k' Ovsyanik
0.92
KPR
0.64
DPR
86.1%
KAST
1.46
Impact
90.7
ADR
1.44
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
No matches past 3 months
No matches past 3 months
Head to head
1
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#1
 | 
Poland Yomenik
ez for mouz
2021-07-15 20:20
go torzsi
2021-07-26 22:00
mouz 16-8
2021-07-31 22:41
#4
 | 
Russia KEMSN
EZ 4 MOUZ
2021-07-31 22:46
Ez for Mouses
2021-07-31 22:50
vamouz
2021-07-31 23:07
#7
 | 
Germany c0mpetition
90€ on mouz pray for god torzi
2021-08-01 02:11
2 replies
Bro its bo1 and VP needs a win, mouz already qualified
2021-08-01 08:12
1 reply
#17
 | 
Bulgaria klsgbr
and VP needs a win (explain this pls)... :D vp already out... why the fuck they need a win mor thn mouz? :D
2021-08-01 15:14
ez4 matchfix
2021-08-01 08:19
2 replies
#10
 | 
Mongolia Ridd1013
Same, i think so
2021-08-01 08:29
1 reply
Same
2021-08-01 11:10
#11
Snax | 
Poland threk
Mouz
2021-08-01 10:15
MOUZNXT
2021-08-01 11:11
2 replies
ez pz for debesta rifler szejn
2021-08-01 18:01
1 reply
Yes, pl prodigy
2021-08-01 18:53
EZ4VP #GOGOVP
2021-08-01 13:47
Shld be ez 4 mouz but we all know how it ends... Imo mouz win 16:10. Less go god Torzsi!
2021-08-01 13:58
mouz fixing handicaps again
2021-08-01 14:49
#18
 | 
Korea jin67300
Rufire wll win
2021-08-01 15:32
#19
 | 
Russia Orkhon321
gooo MOUZ
2021-08-01 15:37
Vamouz go get the 1st spot
2021-08-01 16:47
If Mouz doesn’t block Vertigo, they will 1000% lose. They should’ve lost on that map the last time these two played.
2021-08-01 17:28
I think mouz not gonna play seriously this match bcs they already qualified
2021-08-01 17:44
4 replies
Can this game affect their seed though?
2021-08-01 17:47
#29
Snax | 
Poland threk
This is game for ranking points dude. Of course they will play seriously. Mouz nxt top 30hltv coming s00n
2021-08-01 18:09
2 replies
imagine pros thinking about ranking points at hltv KEKW
2021-08-01 18:12
1 reply
#33
Snax | 
Poland threk
Imagine dont caring
2021-08-01 18:13
#24
 | 
Turkey EmirCS
+5.5 for vp? what do you think guys?
2021-08-01 17:58
#26
 | 
Ukraine Sla1ter
Mouz choke again?
2021-08-01 18:04
#27
 | 
Switzerland trap4babe
Over 26.5 + over 27.5 + VP +3.5 ez money
2021-08-01 18:05
#28
 | 
Ukraine Sla1ter
Mouz already qualified, but VP is really need to win this if they want to compete for the 4th spot
2021-08-01 18:06
#30
 | 
Estonia thisba!tes
all in on vp
2021-08-01 18:10
3 replies
#32
 | 
Ukraine Sla1ter
Seems logic tbh
2021-08-01 18:13
2 replies
D2 is map bruvs, not good idea
2021-08-01 18:14
1 reply
#36
 | 
Ukraine Sla1ter
I see now, it will be hard for vp, especially on cycle side
2021-08-01 18:17
#34
 | 
Ukraine Sla1ter
Dust2, fuck, mouz too strong here
2021-08-01 18:14
Dust2, vp only chance here is if mouz players play with turned off monitors.
2021-08-01 18:18
1 reply
#40
 | 
Kazakhstan _Subzer0_
Yeah thats true
2021-08-01 18:23
over 25.5 @1.77 let's go rufa
2021-08-01 18:22
#39
 | 
Switzerland trap4babe
Over 26.5 @2.31 ez money
2021-08-01 18:23
#41
 | 
Peru SuperGOD
pls mouz turn off urs monitors
2021-08-01 18:24
#42
 | 
United States dangalange
16-6 mouz
2021-08-01 18:26
#43
 | 
Peru SuperGOD
well i lost my money no chance
2021-08-01 18:33
#44
 | 
Europe dolbyeawp
ez lom1k
2021-08-01 18:34
#45
 | 
Turkey EmirCS
I need 25.5 over and i am gonna cashout. Lets make this happen guys
2021-08-01 18:39
2 times lose to deagles, ok mouz
2021-08-01 18:45
Name a better duo than vp and losing to forcebuys
2021-08-01 18:46
1 reply
mouz nxt and losing to vpp deagles
2021-08-01 18:52
RuFire you keep bottomfragging, tell me again why you're in VP prodigy
2021-08-01 18:46
2 replies
#50
 | 
United States dangalange
someone has to igl these brainless clowns
2021-08-01 18:48
1 reply
of all IGL's in Russia (144 million people) they pick RuFire? HAHAHAHHAHAAHAHHAHAHHA
2021-08-01 19:09
xertioN has been using same t shirt now like 2 weeks in a row nasty
2021-08-01 18:47
1 reply
well marinated with his sweat for more taste and smell
2021-08-02 02:15
vpp bots just run around like 7th level faceit...
2021-08-01 18:49
2x 5v4 vs force Rip my 25.5
2021-08-01 18:51
clownfiesta
2021-08-01 18:52
#55
 | 
Russia Me1sta
Yea keep lose to pistols wp mouz
2021-08-01 18:52
2 replies
#57
 | 
Russia Orkhon321
+1
2021-08-01 18:53
More incoming.
2021-08-01 18:59
Yep looks like mouz has no intention to take this shit seriously as they keep getting deagled. They got 7 and they’re not even playing serious, vpp so bad
2021-08-01 18:55
How do you end up on T side with 1 in CT, 1 pushing b tunnel, 1 out on A site and 1 top mid...
2021-08-01 18:56
So bad
2021-08-01 18:56
hope these bots take 10 round and i will get 1.7odds!
2021-08-01 19:01
#63
 | 
Russia Me1sta
Score should be 12-3 but 9-6 cuz Mauz like lost vs deagles
2021-08-01 19:01
Mouz are so disgusting at T side wtf
2021-08-01 19:10
cant wait for vp to get to 11 than 16-11 mouz lmao over fix is obvious
2021-08-01 19:10
#67
 | 
Peru SuperGOD
cash out or vp win?
2021-08-01 19:11
3 replies
Vp wins
2021-08-01 19:13
2 replies
#76
 | 
Peru SuperGOD
no wayyyy , they lost
2021-08-01 19:17
1 reply
cant tell who threw more sorry bro
2021-08-01 19:32
thanks for 25.5 over godfire
2021-08-01 19:11
No way this is legit 😂
2021-08-01 19:12
#70
 | 
Switzerland trap4babe
@2.42 on mouse ez money
2021-08-01 19:12
11-6 -> 11-16
2021-08-01 19:12
11-6 lmaooo
2021-08-01 19:13
Mouz intentionally throw by missing spray and not hitting their target What a classic scam sweet scam since you qualified already LMAO Greedy pigs won’t achieve anything in the end fcker
2021-08-01 19:14
Mouz doesn't care coz already in playoffs
2021-08-01 19:15
+4,5 is won already right ?
2021-08-01 19:18
1 reply
+1
2021-08-01 19:22
damn mouz really losing to vp from 11-6
2021-08-01 19:20
mouz suck dick
2021-08-01 19:21
#80
 | 
Switzerland trap4babe
19:15-17 for Mouse
2021-08-01 19:21
9 replies
14-16 d0g
2021-08-01 19:24
5 replies
#90
 | 
Switzerland trap4babe
Any questions?
2021-08-01 19:25
4 replies
ez VP d0g
2021-08-01 19:26
3 replies
#97
 | 
Switzerland trap4babe
I can bet your country for mouse to win
2021-08-01 19:27
#105
 | 
Switzerland trap4babe
Gg…
2021-08-01 19:33
1 reply
Gg dude i lost so much money can u donate me some
2021-08-01 19:48
#96
 | 
Peru SuperGOD
vp win this
2021-08-01 19:27
2 replies
#99
 | 
Switzerland trap4babe
And your country too, it’s sad that u don’t understand such things
2021-08-01 19:28
#104
 | 
Switzerland trap4babe
Gg
2021-08-01 19:33
#82
 | 
Denmark xenonxd
Hahahahhaahhah i love this tournament wtf is this
2021-08-01 19:22
throw nxt xDdd
2021-08-01 19:22
HAHAHAHAHAHA YO, HE JUMP TWICE AND NOT EVEN LANDED AND YET SZEHN STILL NOT ABLE TO KNOW WHERE THE FUCK IS HE? SEEMS LIKE MOUZ NXT THROW ALOT BY NOT PLUGGING THEIR HEADSET IN
2021-08-01 19:23
#86
 | 
Russia brezyyy
Damn i hate bets on mouz matches Bet on mouz = lose Bet against mouz = lose
2021-08-01 19:23
1 reply
HAHAHHA SO TRUE
2021-08-01 19:24
MOUZ OH MOUZ YOU DESERVE TO BE BANNED THE MOMENT YOU GUYS QUALIFIED YOU FCKIN SHITCLOWN ACTUALLY THROW THIS INTENTIONALLY
2021-08-01 19:23
nouz doesnt give a shit
2021-08-01 19:24
#91
 | 
Switzerland trap4babe
Ez mouse
2021-08-01 19:34
15-15 basic academy always ot
2021-08-01 19:26
You really hate it when you see how torszi play the moment mouz already qualified. He can’t even shoot easy target properly
2021-08-01 19:27
Ahahhaah. Last round definitely called by RetardFire. Just rush even in 3v5, just rush. Congrats Mouz bettors.
2021-08-01 19:28
whaT A throw xDdd
2021-08-01 19:29
Lose to shit buy no nades, lose 5v3, 4v3, 5v3. And all this in a row. OmegaLul. That's what happens when RetardedFire is your IGL.
2021-08-01 19:32
#106
 | 
Russia Orkhon321
gooo MOUZ~~~
2021-08-01 19:33
#107
 | 
Switzerland trap4babe
#27 #39 #70 #80 ez for god bettor as always
2021-08-01 19:33
#108
 | 
Austria zuccthicc
JDC lmaoo
2021-08-01 19:37
another obvious radar hack fixed match by mouz.
2021-08-01 19:37
1 reply
#116
Snax | 
Poland threk
Radar? Dude again? Stop crying
2021-08-01 19:41
#110
 | 
Europe dolbyeawp
jdc fpl talent ez
2021-08-01 19:37
Omg Vp. Reatrded way to loose.
2021-08-01 19:37
Fuck u vp
2021-08-01 19:38
#114
 | 
Bulgaria NMvapa
THrooooooooW
2021-08-01 19:39
do not gamble kids hahaha
2021-08-01 19:41
That felt horrible
2021-08-01 19:46
#118
 | 
Russia Elvem
Just why??
2021-08-01 19:47
26 year old talent rufire carrying
2021-08-01 20:26
Matchfixers..
2021-08-23 14:23
Login or register to add your comment to the discussion.