19:00
2nd of September 2021
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Group A
1. Sangal removed Overpass
2. DBL PONEY removed Mirage
3. Sangal picked Inferno
4. DBL PONEY picked Nuke
5. Sangal removed Ancient
6. DBL PONEY removed Dust2
7. Vertigo was left over
inferno
Inferno
Sangal
17
(12:3; 3:12) (2:4)
DBL PONEY
19
nuke
Nuke
Sangal
14
(10:5; 4:11)
DBL PONEY
16
vertigo
Vertigo
Sangal
-
DBL PONEY
-
Rewatch
United KingdomTravis (Map 1 - Inferno)Vod
United KingdomTravis (Map 2 - Nuke)Vod
Highlights
M1 | bodyy - 1vs2 clutch (CT - bomb planted after 1 clutch kill)
M1 | afro - 1vs2 AWP clutch (T - post-plant situation)
M2 | Lucky - 1vs2 clutch (T - bomb planted after 1 clutch kill)
M2 | MAJ3R - ACE (with 1vs2 clutch - second half pistol round)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
51-42 +9 81.3 69.7% 1.22
51-46 +5 79.6 72.7% 1.15
42-44 -2 62.9 69.7% 0.97
41-51 -10 77.8 71.2% 0.97
33-52 -19 64.0 65.2% 0.76
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
52-47 +5 88.4 72.7% 1.18
51-45 +6 85.6 75.8% 1.16
39-36 +3 63.8 75.8% 1.08
45-45 0 68.3 77.3% 1.05
46-46 0 75.5 72.7% 1.03
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
29-21 +8 83.4 69.4% 1.25
23-26 -3 69.4 66.7% 1.00
25-28 -3 75.5 69.4% 0.96
19-23 -4 59.9 63.9% 0.94
22-29 -7 75.9 69.4% 0.91
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
31-22 +9 80.1 77.8% 1.25
27-27 0 85.1 69.4% 1.17
28-26 +2 81.8 75.0% 1.15
21-19 +2 64.1 86.1% 1.11
19-25 -6 62.9 61.1% 0.85
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
32-19 +13 107.0 76.7% 1.63
22-25 -3 75.2 76.7% 1.02
16-23 -7 80.5 73.3% 0.98
19-18 +1 55.0 73.3% 0.95
11-23 -12 49.8 60.0% 0.59
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
27-21 +6 90.5 86.7% 1.29
25-20 +5 92.2 76.7% 1.22
23-19 +4 90.2 76.7% 1.19
18-17 +1 63.4 63.3% 1.05
14-23 -9 54.1 76.7% 0.83
Top player in match
Engin 'MAJ3R' Küpeli
0.77
KPR
0.64
DPR
69.7%
KAST
1.50
Impact
81.3
ADR
1.22
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
8 weeks ago
1 - 2
9 weeks ago
0 - 3
9 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
1 - 2
10 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
2 - 1
5 match win streak
8 weeks ago
2 - 1
8 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
2 - 0
9 weeks ago
2 - 1
9 weeks ago
16 - 4
10 weeks ago
1 - 2
Head to head
0
Wins
1
Overtimes
4
Wins
#1
 | 
Turkey Steamy_Boi
No imorr no win
2021-08-22 10:22
3 replies
2 replies
#4
 | 
Turkey Steamy_Boi
Ponies are just too strong man
2021-08-22 11:19
1 reply
My littly ponny
2021-08-24 16:39
0/4 LOL
2021-08-22 10:40
#5
 | 
Turkey or_khun
Good luck Sangal. #believethemyth
2021-08-22 13:09
We’ll get obliterated.
2021-08-22 14:27
2 replies
#8
 | 
Turkey or_khun
Both teams have almost same form ranking. Still believe that Sangal will win this match.
2021-08-22 14:53
1 reply
i dont think so
2021-08-24 12:32
Go DBL
2021-08-22 14:50
3 replies
pls dont go DBL
2021-08-24 18:38
2 replies
But Turkish team is worse
2021-08-25 14:58
1 reply
thats why i said pls :(
2021-08-25 15:21
Even with imorr sangal didnt win against ponnies so without imorr close to impossible imo
2021-08-22 18:58
#10
 | 
Turkey EmirCS
I think Sangal has a change. At least they surely win a map <3
2021-08-23 11:36
#11
 | 
Netherlands n0b8m8
Go eneshan!
2021-08-23 13:21
2 replies
#35
 | 
Hungary BYZMO
Rip
2021-09-02 20:14
1 reply
#37
 | 
Netherlands n0b8m8
sadge
2021-09-02 20:17
sangal can't win without imorr
2021-08-24 01:40
#14
 | 
Turkey Ksieny
Turks spikerlerin sunmaması hüzün verici
2021-08-24 12:34
1 reply
#59
 | 
Turkey azamiturk
There is no hope nowhere man
2021-09-04 09:58
#15
 | 
Poland Krzych0a
DBL PONEY
2021-08-24 14:05
#17
 | 
Turkey moored
sangal can't win without imorr unlucky
2021-08-24 18:23
#18
 | 
Turkey moored
Paz didn't go to Eternal Fire so as not to leave his friends alone. He will never be in the top 30. But he potentially deserves the top 10.
2021-08-24 18:31
should be free win for dbl poney with hardstyle playing... esea roster lock?
2021-08-24 19:20
1 reply
#21
 | 
Poland Simpliq
yeah
2021-08-24 19:34
#22
 | 
Turkey WagaBond
hay aq what happened?
2021-08-24 19:37
1 reply
#23
 | 
Turkey Hasanacar
ertelenmiş kanks
2021-08-24 19:46
when is the match postponed to?
2021-08-25 07:44
1 reply
#27
 | 
Turkey EmirCS
last week
2021-09-02 16:59
DBL 2-0 SANGAL... SANGAL ROAD TO ADVANCED...
2021-09-02 17:20
1 reply
#32
 | 
Yugoslavia bgokhan04
onlyt unhealthy people said like this
2021-09-02 19:40
2-0 ez for DBL
2021-09-02 18:55
what is wrong huh
2021-09-02 19:26
Eseshen still playing??? I wanna see SoulFly
2021-09-02 19:31
1 reply
#34
 | 
Turkey 404404
no eneshan yes soulfly
2021-09-02 19:49
ESEA over 2.5 maps as usual
2021-09-02 19:40
Go Disband Dbl dogs
2021-09-02 20:14
1 reply
axaxaxaxaxa they were just trolling a little, gotta give a chance to Sangal :D
2021-09-02 20:56
#39
 | 
Turkey Yasino
720 option?!
2021-09-02 21:08
clips.twitch.tv/ChillyEmpathicFalconPerm.. JUST LOOK WHAT MAJ3R DOING and try to say to me it is not a throw)))
2021-09-02 21:14
2 replies
#42
 | 
Turkey EmirCS
:DD
2021-09-02 21:16
Something wrong with matchfixing?
2021-09-02 21:29
#41
 | 
Turkey EmirCS
Classic Sangal
2021-09-02 21:15
#44
 | 
France Erakis
Wasn't Calyx supposed to be part of the roster?
2021-09-02 21:29
2 replies
U mixing up sangal and EF buddy))
2021-09-02 21:49
1 reply
#48
 | 
France Erakis
Oops ty
2021-09-02 22:20
Sangal better than Eternal Fire
2021-09-02 21:45
1 reply
#49
 | 
Turkey 404404
yes, of course
2021-09-02 22:21
wrong match kekw
2021-09-02 21:51
#50
 | 
Canada firtlast
ez for cardio
2021-09-02 22:29
damn, that was close. nice try sangal!
2021-09-02 22:46
6 replies
#52
 | 
Poland g0dBett0r
nt? this shit was fixed haha
2021-09-02 22:47
5 replies
they just choked. shit happens, dont bet too much
2021-09-02 22:52
4 replies
#54
 | 
Poland g0dBett0r
nah just watch last round OT of 1st map what was maj3r doing
2021-09-02 22:53
3 replies
damn, i just saw it. even for t2, it looks dumb ngl. i could say maybe they thought the player dropped from the boost after the kill as usual but they shouldve heard the sound of it in that case. i guess they just got excited lol
2021-09-02 23:00
2 replies
#56
 | 
Poland g0dBett0r
for me it looked rly strange , 2 big throws on a maps
2021-09-02 23:04
1 reply
sangal has a good legacy, i dont think they would involve in such things. also its kind of their thing. chokes are a big reason why they are where they are
2021-09-02 23:08
insane
2021-09-02 23:34
Login or register to add your comment to the discussion.