13:00
17th of September 2021
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Stage 1 round of 16
1. mouz NXT removed Overpass
2. GORILLAZ removed Vertigo
3. mouz NXT picked Mirage
4. GORILLAZ picked Nuke
5. mouz NXT removed Dust2
6. GORILLAZ removed Ancient
7. Inferno was left over
mirage
Mirage
mouz NXT
16
(10:5; 6:4)
GORILLAZ
9
nuke
Nuke
mouz NXT
16
(15:0; 1:0)
GORILLAZ
0
inferno
Inferno
mouz NXT
-
GORILLAZ
-
Rewatch
OtherEden Esports (Map 1 - Mirage)Vod
OtherEden Esports (Map 2 - Nuke)Vod
Highlights
M1 | suNny - 2 AK kills on the bombsite A defense (2vs2 situation)
M2 | torzsi - 3 AWP kills on the defense (initial frags)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
41-19 +22 92.7 87.8% 1.66
40-19 +21 104.6 80.5% 1.57
33-21 +12 85.5 73.2% 1.27
26-22 +4 71.2 78.0% 1.16
24-21 +3 72.8 80.5% 1.08
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
25-31 -6 67.3 58.5% 0.81
21-32 -11 62.0 65.9% 0.77
23-36 -13 69.1 51.2% 0.74
21-32 -11 60.2 48.8% 0.70
12-33 -21 33.6 56.1% 0.47
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
18-16 +2 100.4 72.0% 1.28
19-12 +7 67.8 80.0% 1.27
17-13 +4 79.6 80.0% 1.16
16-14 +2 71.7 64.0% 1.07
14-16 -2 62.0 68.0% 0.98
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
19-15 +4 70.3 68.0% 1.06
14-16 -2 73.1 80.0% 1.04
17-16 +1 72.1 60.0% 0.97
12-20 -8 63.6 44.0% 0.68
9-17 -8 39.0 64.0% 0.66
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
22-7 +15 131.6 100.0% 2.34
22-3 +19 111.0 93.8% 2.07
17-7 +10 106.9 87.5% 1.62
12-6 +6 85.5 93.8% 1.46
7-8 -1 62.1 81.2% 0.97
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
11-16 -5 77.8 62.5% 0.88
6-16 -10 62.6 43.8% 0.47
7-16 -9 44.8 43.8% 0.35
4-16 -12 41.6 31.2% 0.30
3-16 -13 25.3 43.8% 0.20
Top player in match
Ádám 'torzsi' Torzsás
1.00
KPR
0.46
DPR
87.8%
KAST
1.86
Impact
92.7
ADR
1.66
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
3 match win streak
5 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
3 - 1
8 weeks ago
2 - 1
8 weeks ago
1 - 2
8 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
19 - 17
12 weeks ago
16 - 13
12 weeks ago
16 - 14
12 weeks ago
5 - 16
12 weeks ago
16 - 5
12 weeks ago
16 - 10
12 weeks ago
16 - 10
13 weeks ago
16 - 14
13 weeks ago
19 - 16
13 weeks ago
16 - 9
13 weeks ago
16 - 11
5 weeks ago
2 - 1
5 weeks ago
2 - 1
6 weeks ago
10 - 16
6 weeks ago
16 - 10
6 weeks ago
2 - 1
6 weeks ago
2 - 1
7 weeks ago
14 - 16
7 weeks ago
1 - 2
8 weeks ago
0 - 2
8 weeks ago
16 - 12
8 weeks ago
2 - 0
9 weeks ago
0 - 2
9 weeks ago
0 - 2
9 weeks ago
1 - 2
9 weeks ago
2 - 1
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
ez Gorillaz
2021-09-16 19:53
12 replies
#43
 | 
Sweden bevern
name checks out
2021-09-17 13:01
7 replies
come here after this game
2021-09-17 13:06
6 replies
We're here ;)
2021-09-17 14:20
2 replies
looks like mouz is better form than their main Ggs
2021-09-17 14:20
1 reply
LOL mousesports is much better than their academy team if they had an awper who wasn't dragging the team down they'd be even better. It's just that gorillaz is a God awful team
2021-09-17 17:21
#99
 | 
Hungary zy_k
its not ended yet, but its ended
2021-09-17 14:26
#243
 | 
Sweden bevern
Im here =)
2021-09-17 14:53
hi
2021-09-19 20:47
KEKW
2021-09-17 14:40
2 replies
after winning sinners :/
2021-09-17 14:42
1 reply
mouz NXT > Sinners
2021-09-17 14:43
#229
 | 
Nepal baral25
hahahahhahahahhaha
2021-09-17 14:45
#2
Ale | 
Finland ksiBOB
torzsi gonna show sergej how to AWP
2021-09-16 19:53
7 replies
+1
2021-09-16 19:56
+2
2021-09-17 01:45
#15
 | 
CIS Puppy_139
+1
2021-09-17 03:04
+9
2021-09-17 04:50
+69
2021-09-17 10:13
#35
 | 
Greece Lacerta
+1 exactly
2021-09-17 11:17
#232
 | 
Brazil bandindin
+1 kkkkkkkkkkkk
2021-09-17 14:46
if suNny pops off with deag again, mous NXT got no chance here
2021-09-16 19:57
5 replies
2 replies
Firepower moment
2021-09-16 22:49
Miikka ''FIREPOWER'' Kemppi
2021-09-17 05:53
Xd
2021-09-17 14:37
1 reply
16-0d lul, Sinners clearly threw the game to them then
2021-09-17 15:34
EZ4FLOOOOSHAAAA
2021-09-16 20:03
EZFORVACBANNEDTORZSI bigger cheater than toilet flusha Kappa
2021-09-16 20:46
1 reply
#29
Ale | 
Finland ksiBOB
wtf did i just REAAAAAAAAAAD
2021-09-17 10:14
#8
 | 
Hungary GaxyHUN
LETSGO MOUZ
2021-09-16 22:30
#9
 | 
United States _salmoN
former mouz player vs baby mouz very interesting
2021-09-16 22:44
#10
 | 
Japan Inlivino
Imagine have higher odds against academy team LOL
2021-09-16 22:47
2 replies
and this odds after bookies seen gorillaz somehow beat sinners mouz nxt > sinners OMEGALUL
2021-09-16 23:12
LOL I hope mouz nxt wins this from 11-0
2021-09-17 14:25
Ez for mouz
2021-09-17 01:49
sergej will teach tozsi how to play with awp
2021-09-17 03:19
1 reply
Exactly
2021-09-17 14:36
#18
 | 
Sweden pawn73
1-8 mouz ty
2021-09-17 05:38
Gorillaz so bad do not pick them Lol
2021-09-17 05:51
how can gorillaz who beat sinners have alot higher odds than mouz nxt??? Someone plz explain. Also flusha looks like a gorilla with a big brain how can they lose?
2021-09-17 06:02
3 replies
Cuz mouz actually cares about winning
2021-09-17 08:36
Its gorillaz m8, just check their results outside that fluke win over Sinners
2021-09-17 09:27
I think you got your answer
2021-09-17 14:38
gorillaz have been improving, I think it is a good risk for at least a +1.5 map hdc
2021-09-17 06:14
Monkeys won Sinners But Will lose to mous academy Kekw
2021-09-17 07:54
#25
 | 
Portugal dascouves
RIP my fantasy, they will play against Furia if they win this match and I also have Furia players :(
2021-09-17 08:50
#26
 | 
France d0py
lets go mouzNXT
2021-09-17 08:55
wait what 2.1 at gorillaz? they are gonna be destroyed in seconds fast 2-0 for mouz
2021-09-17 10:14
Ty for free Gorillaz odds, GORILLAZ already showed us what they are capable of if they want to win - vs Sinners. COMEBACK OF FLUSHA.
2021-09-17 10:31
1 reply
that fluke deagle round nothing special
2021-09-17 12:28
#32
 | 
Australia Breeww
EZ4MOUZ
2021-09-17 10:43
Let's go mouz
2021-09-17 11:00
#36
 | 
Russia dub1ov
ez 4 gorillaz
2021-09-17 12:04
1 reply
+1
2021-09-17 14:41
Mirage, dust and nuke
2021-09-17 12:27
2 replies
or 1st map dust if gorillaz picks first
2021-09-17 12:28
1 reply
nvm
2021-09-17 12:40
#41
 | 
Australia Benjipops
Lets go mouz loser eliminated, correct?
2021-09-17 12:54
2;0 mouz 16;10 16;12
2021-09-17 12:59
first 3 rounds - mouz nxt 150$ bet god bless
2021-09-17 13:02
3 replies
nt
2021-09-17 13:06
#49
 | 
Austria zuccthicc
rip you
2021-09-17 13:08
Kekw
2021-09-17 13:21
#47
 | 
Bulgaria NMvapa
Gorrilaz wins mirage and then close 16-13/14 for one of them on nuke
2021-09-17 13:06
no need to watch. ez mouz map1
2021-09-17 13:16
1 reply
#58
 | 
Indonesia Dewa
yay
2021-09-17 13:26
Ritchie 2 teams?
2021-09-17 13:17
sunny is popping off again
2021-09-17 13:19
first half full clownfiesta then ends 16-10 for mouz prob lol
2021-09-17 13:22
#59
 | 
Bulgaria NMvapa
Damn you Gorrilaz this had to be 7/8 rounds for you, this was poor CT half even when getting 5be advantage.. They need t pistol and very dominant T side but doubt we will see it, torszi gets an AWP and they cant challenge him
2021-09-17 13:35
Really love this both mouz <3
2021-09-17 13:36
#61
 | 
Sri Lanka arsigod
TRASHRILLAZ OMG can’t even fight against academy team xD I don’t talking about win, but FIGHT Xd On default map
2021-09-17 13:36
1 reply
#62
 | 
Sri Lanka arsigod
They will get c0ckS in their mouths on nuke too lol
2021-09-17 13:37
i put over 26.5 but get raped like dog kekw
2021-09-17 13:40
2 replies
15-9, 5v3. Gorillaz just had to manage their advantage but they freaked out. This team is shit as fuck
2021-09-17 13:58
1 reply
ya fml 15-9 lose = next round force or eco ez 16-11 but what to do no luck
2021-09-17 14:01
Gorillaz? Lmao should name themself wash up monkey xD
2021-09-17 13:43
2 replies
XDD ukrainian svinorus
2021-09-17 13:44
ahha
2021-09-17 13:55
mouz nxt is already better than fnatic lol
2021-09-17 13:43
getting raped by academy team on fpl map KEKW
2021-09-17 13:44
Mouz nxt are next level! Probably better from first team
2021-09-17 13:45
sheesh my over 24,5 secured? almost homeless
2021-09-17 13:53
#73
guerri | 
Slovakia zne_
This mouzNXT is something else, such a beautiful teamplay
2021-09-17 14:11
2 replies
#80
 | 
Bulgaria NMvapa
They are good but honestly Gorrilaz are so bad, mozu shouldn'be this comfortable against a decent team
2021-09-17 14:19
1 reply
They are playing against Furia next, Im hoping for tight match
2021-09-17 14:29
#74
 | 
United States Anonysto
fast 2-0 JDC
2021-09-17 14:11
Young promising mix vs trash washed mix
2021-09-17 14:18
They can’t even beat mouse, how they beat sinner? There only one answer, either sinner fix match or this match fix
2021-09-17 14:18
3 replies
#78
 | 
Bulgaria NMvapa
Not everything is fix, gorrilaz are bots and Sinners cared more for their more important qualifier matches, like the tournament where they played final vs Fiend.
2021-09-17 14:19
1 reply
+1, these bot bettors logic is beyond ridiculous, Gorillaz lost to teams like Nasr, Opaa, Hreds, Tricked etc, but they only use the Sinners match as reference to bet on Gorillaz
2021-09-17 14:22
Sinners obviously dont care about that match after beating Fnatic and qualify to IEM
2021-09-17 14:19
#77
 | 
Bulgaria NMvapa
These fking bors cant get a fking round vs an academy team....
2021-09-17 14:18
nice pick NUKE
2021-09-17 14:19
easiest 3.05 odds for 2-0 hahahaha
2021-09-17 14:20
#84
 | 
Ukraine alexftw
Disband pls
2021-09-17 14:20
#86
 | 
Bulgaria NMvapa
Man they arent fking trying, doesnt matter how bad you are you atleast get 1 fking round against an academy team for fk sake Even tier 4 team would do better
2021-09-17 14:20
pathetic. its time to stop flusha
2021-09-17 14:21
#88
 | 
Bulgaria NMvapa
Every time teams throw handicaps and maps etc and now when I need gorrilashits to win 1 map they wont even get 2 rounds
2021-09-17 14:21
I feel so bad for gorillaz. So many good players banding together in the hope of finding success just to be destroyed by an academy team. I hope they can turn this negative trend around, I'm cheering for the legends. GOrillaz!
2021-09-17 14:21
3 replies
#94
 | 
Bulgaria NMvapa
They are fking hopeless
2021-09-17 14:23
2 replies
Did you bet on this game? If so, sorry man. Definitely a disappointing result.
2021-09-17 14:24
1 reply
Ofc i did and got free mony
2021-09-17 14:30
#90
 | 
Bulgaria NMvapa
9 rounds cant get more than 3 kills
2021-09-17 14:21
#92
 | 
Bulgaria NMvapa
They had to pick dust2 not fking nuke if they know they cant play t side, they cant even get a kill
2021-09-17 14:22
1 reply
They thought they were good because sinners threw
2021-09-17 14:30
Gorillaz has no future
2021-09-17 14:23
feel bad for sinners fans, they are clearly ultra shit
2021-09-17 14:25
Gorillaz back to form. If there is a group Disbanded South, Gorillaz and Eternal fire, which team do you guys think gonna win?
2021-09-17 14:26
3 replies
EF kek no brain but better aim
2021-09-17 14:28
South cause others wont disband
2021-09-17 14:29
1 reply
And also they had msl
2021-09-17 14:29
Sinners lost to this? xdd
2021-09-17 14:27
Pls 16 0 these noobs
2021-09-17 14:27
EZ4TORZSI
2021-09-17 14:29
Hs crosshair placement lol
2021-09-17 14:29
Get your 16-0 copypastas ready boys
2021-09-17 14:29
cmon lets 16-0 these washed noobs
2021-09-17 14:29
16???? Please!
2021-09-17 14:29
mouse gods showing how bad sinners are pog
2021-09-17 14:31
Xddd
2021-09-17 14:31
16-0 LEL
2021-09-17 14:32
16-0 ahahhahaahah trash how are they won sinners ????
2021-09-17 14:32
#117
 | 
Japan Inlivino
GETTING 16-0 BY ACADEMY TEAM HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
2021-09-17 14:32
16 0 completed lmao
2021-09-17 14:32
#119
 | 
Hungary F1z3s
beat sinners then loose to god torzsi, happens to the best of us
2021-09-17 14:33
EASIEST UNDER 26,5 OF MY LIFE KEKW 15-0 GORILAZ GETTING ZEROOOO YIKEZZ
2021-09-17 14:33
gorillas pick de nuke and 0-15 on t side how come?
2021-09-17 14:33
LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
2021-09-17 14:34
#124
 | 
Russia Orkhon321
16-0 NICE
2021-09-17 14:34
#125
 | 
Russia avvakum
+1 to the collection
2021-09-17 14:34
lmao
2021-09-17 14:34
#127
 | 
Lithuania karkeris
16-0
2021-09-17 14:34
lmao
2021-09-17 14:34
lmao
2021-09-17 14:34
2021-09-17 14:34
#136
fnx | 
Greenland Bbaris
Gorillaz bought some matches from poor countries' teams but they cannot even get a round from a rich org. Lollll
2021-09-17 14:34
#137
 | 
Portugal Davdio
they will disband after that humilhation for sure.. imagine getting 16-0 by academy team edit: in map pick
2021-09-17 14:35
WOOOOOOHOOOOOOOO MOUZ NXT ARE SO FUCKING GOOD
2021-09-17 14:34
Expected
2021-09-17 14:34
Dude
2021-09-17 14:34
#143
 | 
Poland godBASR
lmaooo
2021-09-17 14:34
16-0 vs academy team nice
2021-09-17 14:34
EAZYFORMOUZ
2021-09-17 14:34
GORILLAZ picked Nuke Lmao
2021-09-17 14:34
mouz nxt future top1 confirmed
2021-09-17 14:34
16:0 on own map pick hahahahaha
2021-09-17 14:35
#161
 | 
Brazil hugoooo
From Major winner to being 16-0'd by ACADEMY TEAM Just retire man, you're a legend.
2021-09-17 14:35
#164
 | 
Indonesia lukerey
thats probably the easiest 1.6 i ever got in my life. jeez bruh
2021-09-17 14:35
#166
 | 
Poland Gocuu
16-0 lmao
2021-09-17 14:35
axaxaxaxax
2021-09-17 14:35
#170
 | 
Czech Republic SayBye777
We lost with this mix mirage and nuke...
2021-09-17 14:35
1 reply
We? Fucking cringe noob
2021-09-17 17:58
#173
 | 
Hungary GaxyHUN
gg ez
2021-09-17 14:35
#174
 | 
Finland RamboAAA
Flusha went from being a god in 2014-2015 to losing 16-0 to an academy team
2021-09-17 14:35
bruh xD
2021-09-17 14:36
unlucky
2021-09-17 14:36
#178
 | 
Poland Adelay
GORILLAZ picked Nuke Porvalo
2021-09-17 14:36
and after that we can believe that the sinners did not do 322
2021-09-17 14:37
#184
 | 
Poland crouzzz
GORILL EZ
2021-09-17 14:37
#185
 | 
Poland Jazzwa
GJ GJ MOUZ
2021-09-17 14:37
Lose to a level 3 team on the Nuke map. Win 10 rounds on the T side of the nuke map where the Sinners team is the best and lose 16-0 to the mouz team. Absolutely normal results
2021-09-17 14:37
1 reply
lost vs tricked, lost vs kova, won vs sinners, lost 16:0 to mouse nxt xDXD
2021-09-17 14:38
flusha wat doink??? :(
2021-09-17 14:37
lmao
2021-09-17 14:38
16-0’d by Mousesports academy team XD
2021-09-17 14:39
#201
 | 
Finland jakem0n
4. GORILLAZ picked Nuke R: 16 - nuke 0 : 16
2021-09-17 14:39
#203
 | 
Russia Feuerbach
what a shame
2021-09-17 14:40
xDDDDDDDDDDDDDD
2021-09-17 14:40
Nice legends
2021-09-17 14:40
haHaa
2021-09-17 14:42
#215
 | 
United States Anonysto
eZ
2021-09-17 14:42
they chose that map right?
2021-09-17 14:43
1 reply
Yes Gorillaz map pick
2021-09-17 14:47
#221
 | 
Brazil pasinato
Dude 16x0 its insane
2021-09-17 14:43
shoutenings
2021-09-17 14:43
#226
 | 
France d0py
LOL EZ MOUZ
2021-09-17 14:44
XDDDDDDDDDDDDDD
2021-09-17 14:45
AHAHAHAHAH
2021-09-17 14:45
Sinners lost to this ... And sinners beat fnatic kekw
2021-09-17 14:46
#233
 | 
Denmark N1nQa
EZ4MOUZ
2021-09-17 14:46
16-0´ed by academy team xD
2021-09-17 14:47
NO FKN WAY
2021-09-17 14:49
LUL
2021-09-17 14:49
LMAO
2021-09-17 14:53
3x major winner loses 0-16 vs academy team
2021-09-17 14:55
16 -0 THE DREAM
2021-09-17 14:57
wtf 16 0 XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD also 4. GORILLAZ picked Nuke Imagine picking a map and losing 0-16 on it HAHAHAHA
2021-09-17 15:00
imagine ending ur legendary history like this
2021-09-17 15:02
glorious
2021-09-17 15:02
mouz NXT are beasts.
2021-09-17 15:05
how the hell did this happen? twice?
2021-09-17 15:09
ritchiEE, 3 dogs, 1 next Valorant star.
2021-09-17 15:11
#256
 | 
Sweden Hasklon
flusha igl :(
2021-09-17 15:13
Disappointed in mouz, that Nuke could've been better.
2021-09-17 15:16
1 reply
#278
 | 
Canada firtlast
lul
2021-09-17 16:05
holy shit this 16-0 vs flusha sergej sunny :O
2021-09-17 15:18
YOOOO WHAT
2021-09-17 15:23
wtf? lmao
2021-09-17 15:32
Genuinely good to see Gorillaz back to their best.
2021-09-17 15:41
#269
 | 
Brazil ZerongBr
One for the history books, and I'll be there
2021-09-17 15:41
#270
 | 
CIS ShimonSS
And now tell me that sinners didnt throw against these bots yesterday, lol
2021-09-17 15:44
0-16 on your pick But won Sinners Ok
2021-09-17 15:56
#273
 | 
Romania bLaZe_420
Ahahhahahahha
2021-09-17 15:59
So they lost against mouz farm team? 16-0 is just unacceptable lmao
2021-09-17 16:01
3x major winner lose 0-16 to lower end tier 2 team
2021-09-17 16:01
Gorillaz are either horrendously inconsistent or seriously suspicious, ever since they managed to lose from being 11/12-1 up, I have avoided their games. Usually in games where you're beaten comprehensively you manage a few rounds, but to go down 16-0? More often than not, sides fluke a few rounds, but not Gorillaz.
2021-09-17 16:03
2 replies
??? they are consistently bad and have 0 teamplay
2021-09-17 22:02
I think horrendously inconsistent should be obvious just by looking at this team
2021-09-28 14:47
losing 16:0 to an academy team damn
2021-09-17 16:17
this HS guy got 12 kills in 41 rounds
2021-09-17 16:20
#281
 | 
Denmark k1ttxd
ahahahah
2021-09-17 16:22
#282
NiKo | 
Europe trey_
xD
2021-09-17 16:29
man this project has been disappointing :( please dont retire flusha
2021-09-17 16:33
HS 30 ADR XD
2021-09-17 16:36
G OMEGALUL RILLAZ ez4szejn ez4siuhy
2021-09-17 16:36
1 reply
#306
 | 
Poland paputekk
mostly ez for torzsi, the guy is sick
2021-09-18 12:58
16-0 !!!!!
2021-09-17 16:47
why ppl think it is fine to steal others nicknames? That xertion guy took the nickname of famous dutch cs player and think its fine or?
2021-09-17 17:11
1 reply
It isn’t that unqiue and he isn’t that famous
2021-09-28 14:46
ahahahha get destroyed by academy team. no way this team is getting to t1
2021-09-17 17:20
16-0 Pog
2021-09-17 17:33
#293
 | 
Hungary Shiron212
God dayum, destroyed
2021-09-17 18:11
XDDDDDDDDD
2021-09-17 18:41
16-0---------16-0---------------------------------16-016-016-0 16-0-------16-0----------------------------------16-0---------16-0 16-0-----16-0-----------------------------------16-0-----------16-0 16-0-----16-0-16-0-------16-016-0-------16-0-------------16-0 16-0----16-0---16-0------16-016-0-------16-0-------------16-0 16-0----16-0----16-0-------------------------16-0------------16-0 16-0----16-0---16-0----------------------------16-0---------16-0 16-0-----16-0-16-0------------------------------16-016-016-0
2021-09-17 18:53
LOL 2-0 was expected but the 16-0...
2021-09-17 19:18
16-0Rillaz really need to disband
2021-09-17 20:06
#298
 | 
Poland seinterc
16-0---------16-0---------------------------------16-016-016-0 16-0-------16-0----------------------------------16-0---------16-0 16-0-----16-0-----------------------------------16-0-----------16-0 16-0-----16-0-16-0-------16-016-0-------16-0-------------16-0 16-0----16-0---16-0------16-016-0-------16-0-------------16-0 16-0----16-0----16-0-------------------------16-0------------16-0 16-0----16-0---16-0----------------------------16-0---------16-0 16-0-----16-0-16-0------------------------------16-016-016-0
2021-09-17 21:26
ez4torzsi aka GOD
2021-09-17 21:27
#300
 | 
Chile cristiaan
16-0---------16-0---------------------------------16-016-016-0 16-0-------16-0----------------------------------16-0---------16-0 16-0-----16-0-----------------------------------16-0-----------16-0 16-0-----16-0-16-0-------16-016-0-------16-0-------------16-0 16-0----16-0---16-0------16-016-0-------16-0-------------16-0 16-0----16-0----16-0-------------------------16-0------------16-0 16-0----16-0---16-0----------------------------16-0---------16-0 16-0-----16-0-16-0------------------------------16-016-016-0
2021-09-17 21:37
I was there:D
2021-09-17 23:15
sheeesh! its ok tho, new team.
2021-09-18 00:01
disband :-)
2021-09-18 00:05
#305
 | 
CIS LuNaRy
mouz promote torzsi to tthe main team already botillaz go play valulrant lmaoo
2021-09-18 07:02
#307
 | 
Slovenia Rheniel
gg wp
2021-09-18 15:34
#309
 | 
Yugoslavia Acceb
16-0---------16-0---------------------------------16-016-016-0 16-0-------16-0----------------------------------16-0---------16-0 16-0-----16-0-----------------------------------16-0-----------16-0 16-0-----16-0-16-0-------16-016-0-------16-0-------------16-0 16-0----16-0---16-0------16-016-0-------16-0-------------16-0 16-0----16-0----16-0-------------------------16-0------------16-0 16-0----16-0---16-0----------------------------16-0---------16-0 16-0-----16-0-16-0------------------------------16-016-016-0
2021-09-20 17:11
16-0 LUL
2021-09-20 17:20
16-0 against an Academy team. What have you done to your career Flusha?
2021-09-20 17:32
#312
 | 
Panama FUN4ENCE
16-0---------16-0---------------------------------16-016-016-0 16-0-------16-0----------------------------------16-0---------16-0 16-0-----16-0-----------------------------------16-0-----------16-0 16-0-----16-0-16-0-------16-016-0-------16-0-------------16-0 16-0----16-0---16-0------16-016-0-------16-0-------------16-0 16-0----16-0----16-0-------------------------16-0------------16-0 16-0----16-0---16-0----------------------------16-0---------16-0 16-0-----16-0-16-0------------------------------16-016-016-0
2021-09-21 20:48
HS kkkkkkkkkk
2021-09-28 14:45
lol
2021-10-11 18:52
Login or register to add your comment to the discussion.