20:15
2nd of October 2021
 
Match over
Europe
OG
16
Maps
Best of 1 (LAN) * Group C
1. OG removed Vertigo
2. OG removed Nuke
3. Dignitas removed Dust2
4. Dignitas removed Overpass
5. Dignitas removed Mirage
6. OG removed Ancient
7. Inferno was left over
inferno
Inferno
Dignitas
10
(9:6; 1:10)
OG
16
Rewatch
United KingdomESL TVVod
Highlights
mantuu - 3 AK kills on the bombsite A bomb plant defense (2vs3 situation)
f0rest - 3 AK kills (2 HS) on the bombsite A defense
hallzerk - 1vs3 AWP clutch (T - bomb planted after 1 clutch kill)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
24-20 +4 81.1 69.2% 1.05
16-21 -5 75.9 76.9% 1.02
18-19 -1 73.9 76.9% 0.98
13-20 -7 68.4 61.5% 0.76
8-19 -11 38.5 61.5% 0.57
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
25-20 +5 108.7 92.3% 1.62
22-15 +7 80.5 80.8% 1.32
15-14 +1 83.2 84.6% 1.26
20-13 +7 63.7 80.8% 1.16
17-17 0 64.3 84.6% 1.14
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
24-20 +4 81.1 69.2% 1.05
16-21 -5 75.9 76.9% 1.02
18-19 -1 73.9 76.9% 0.98
13-20 -7 68.4 61.5% 0.76
8-19 -11 38.5 61.5% 0.57
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
25-20 +5 108.7 92.3% 1.62
22-15 +7 80.5 80.8% 1.32
15-14 +1 83.2 84.6% 1.26
20-13 +7 63.7 80.8% 1.16
17-17 0 64.3 84.6% 1.14
Player of the matchwon with 75.0% of the votes
Shahar 'flameZ' Shushan
0.96
KPR
0.77
DPR
92.3%
KAST
1.79
Impact
108.7
ADR
1.62
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
3 weeks ago
16 - 12
3 weeks ago
16 - 9
3 weeks ago
14 - 16
5 weeks ago
0 - 2
5 weeks ago
0 - 2
5 weeks ago
2 - 0
5 weeks ago
2 - 0
6 weeks ago
2 - 1
7 weeks ago
1 - 2
7 weeks ago
2 - 0
7 weeks ago
2 - 1
7 weeks ago
2 - 1
7 weeks ago
16 - 12
7 weeks ago
16 - 12
7 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
2 - 1
8 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
0 - 2
9 weeks ago
1 - 2
9 weeks ago
2 - 0
Dignitas win
2.75
3 weeks ago
9 - 16
3 weeks ago
28 - 25
3 weeks ago
16 - 7
4 weeks ago
1 - 2
4 weeks ago
1 - 2
6 weeks ago
0 - 2
6 weeks ago
2 - 1
8 weeks ago
2 - 0
9 weeks ago
2 - 1
9 weeks ago
2 - 1
9 weeks ago
2 - 0
9 weeks ago
2 - 0
OG win
1.40
Head to head
2
Wins
1
Overtimes
6
Wins
28/1 21 cs_summit 7
d2
Dust2
16 - 19
28/1 21 cs_summit 7
trn
Train
12 - 16
28/1 21 cs_summit 7
inf
Inferno
16 - 11
25/1 21 cs_summit 7
d2
Dust2
14 - 16
25/1 21 cs_summit 7
trn
Train
16 - 3
25/1 21 cs_summit 7
inf
Inferno
14 - 16
2/12 20 Flashpoint 2
inf
Inferno
5 - 16
2/12 20 Flashpoint 2
nuke
Nuke
14 - 16
#1
 | 
Other norb4ki
Go OG!!!
2021-09-27 19:41
16-14 dignitas
2021-09-27 19:44
1 reply
we can dream!!
2021-10-02 02:49
#3
 | 
Brazil Fan_do_Trk
ez4f0rest
2021-09-27 19:44
EZ 4 F0REST
2021-09-27 19:45
Sick match comin up!
2021-09-27 20:42
1. Dignitas removed Ancient 2. OG removed Vertigo 3. Dignitas removed Dust 2 4. OG removed Nuke 5. Dignitas removed Overpass 6. OG removed Mirage 7. Inferno was left over 16 - 10 OG ez for FlameZ
2021-09-27 20:53
3 replies
+1
2021-10-02 01:26
Holy shit what the fuck?
2021-10-02 22:16
Nice mens)))
2021-10-02 22:22
Lets go Dig! This is probably the most important match for Dig in this group. Their favorites vs sprout and mad lions, vs ence I say the outcome is random. Heavy underdogs vs vitality. If they want out of this group, this is the game where they can do so. Want a better game then the last 2 times they played where Dig was the better team in both bo3s but gave og the win..
2021-09-27 21:00
3 replies
I think Dig will actually manage to somehow take this. They will still manage to fuck it up by losing vs sprout and mad lions or some shit like that. I hope they make it, but they kinda never miss an opportunity to disappoint.
2021-09-28 11:30
2 replies
#12
 | 
Serbia hltvmens
just like the old nip (2019)
2021-09-28 11:35
1 reply
#39
 | 
Sweden zzAJLAcs
Been a rollercoaster of emotions since the Colonge win 2014 lol
2021-10-02 11:04
LETS GO DIG I BELIEVE IN F0REST SUPREMACY
2021-09-27 23:06
OG WIN
2021-09-28 04:35
gl dig
2021-09-28 11:33
go mirage OG feeders
2021-10-01 22:44
EZ4OG (i hope)
2021-10-01 22:55
Lets go DIG <3
2021-10-01 23:33
Please win this Dig <3
2021-10-01 23:34
Dig need this win!
2021-10-01 23:37
Betting on DIG purely because I really want them to win this one.
2021-10-02 00:06
1 reply
+1 lets go dig! GL brother lets win this one
2021-10-02 00:13
#20
 | 
Japan Legoshi
if f0rest actually tries they might win this
2021-10-02 00:16
OG 16-12 ez
2021-10-02 01:28
gogo Dignitas!
2021-10-02 01:32
#24
 | 
Greece Armodios
Go Dig!! We can take this one!!
2021-10-02 02:43
OG fraggers are inconsistent as hell so they can totally trip up here. If it was only up to good system, midrounding and tactical on-the-fly adjustments DIG would stand no chance, but in CSGO you gotta win those fights too. Good upset odds to bet on too. Can totally happen here.
2021-10-02 02:56
EZ 4 Daddy F0rest
2021-10-02 03:34
OG has the easiest group of all, if they stumble here it's just time to disband.
2021-10-02 04:26
#29
 | 
Brazil Bactuga
Dignitas 16-13 OG Im Calling it
2021-10-02 04:37
1 reply
+1 Dig will win
2021-10-02 14:52
If Dignitas win this, the odds of qualifying for the Major will be very high. If they accomplish that feat, f0rest will be the undisputed GOAT, no matter what.
2021-10-02 05:55
#31
 | 
Europe ging_beard
the hardest game of the century for dig, fingers crossed, they at home, plus in LAN, i keep believing
2021-10-02 08:13
Very important match for both teams. Cant wait! #DreamOG
2021-10-02 08:20
#33
 | 
Germany tilted_up
Cmon everyone from Dig needs to step up Big here and OG is desperate. Still sad about that lose vs Ence but doesn’t matter if you win here.
2021-10-02 09:25
#34
 | 
Albania HLTV_God
Cmond digdogs!!!!
2021-10-02 09:26
Let's go DIG
2021-10-02 09:27
I'm feeling like Dignitas will win here. They should make it tough for OG to advance regardless.
2021-10-02 09:59
#37
 | 
Albania i_love_(!)
EZ FOR GOAT FORREST
2021-10-02 10:00
will dig guarantee top 2 in group if they win this?
2021-10-02 10:26
#40
 | 
Finland DTeeVee
1. OG removed Vertigo 2. OG removed Nuke 3. Dignitas removed Dust2 4. Dignitas removed Ancient 5. Dignitas removed Mirage 6. OG removed Overpass 7. Inferno was left over OG win.
2021-10-02 11:44
1 reply
#45
 | 
Europe ging_beard
inferno, 5of5, 100% DIG win rate, gg for og
2021-10-02 17:40
If f0rest wake up, no chance for OG.
2021-10-02 12:07
lets gooo dig
2021-10-02 13:41
#43
 | 
Latvia FieryBlood
Mustwin for OG, so OG lose
2021-10-02 14:32
lets win this, go to major pls dignitas!
2021-10-02 17:46
#47
 | 
Europe ging_beard
if og wins, i will disband them
2021-10-02 17:47
ez predict man og > ence ^ ence > dig = dig > og
2021-10-02 17:54
Dignitas win @ryu
2021-10-02 18:18
LETS GO DIG MENS
2021-10-02 18:23
GOGOGO f0rp !!!
2021-10-02 18:39
CMON DIG THIS IS IT, MY BROTHER HALLZERK TO MAJOR AND FOREST GOD PLEASE!
2021-10-02 18:41
#53
 | 
Chile cristiaan
LETS GO DIG
2021-10-02 19:09
#54
 | 
Germany ChRiZOwow
Time for some Dignitas magic
2021-10-02 19:33
comon Goat f0rest and insane sprays friberg and young meat u can too it!
2021-10-02 19:46
#56
 | 
Europe ging_beard
LETS GO ITS FRIGGIN STARTING DIG MUST WIN HAAAAAAAAAAAAAA
2021-10-02 20:10
#57
 | 
Turkey SplattXy
#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG#LETSGODIG
2021-10-02 20:12
#58
 | 
Turkey SplattXy
#LETSGODIG#LETSGODIG
2021-10-02 20:12
i'm with digs here <3
2021-10-02 20:18
Dig might take this unless mantuu play good game
2021-10-02 20:19
3 odds dig, cmon betting with my heart here, not the best decision but DIG TOO MAJOR LETS GOO
2021-10-02 20:20
inferno 16-12 for OG easiest 1.44 on the day
2021-10-02 20:20
2 replies
ez loose for you
2021-10-02 20:24
rip your 200 rub already 3odds on OG
2021-10-02 20:35
#63
Snax | 
Europe skrekc
Let's go f0rest! Let's go dignitas! We need another Swedish representative at Stockholm
2021-10-02 20:21
LET S GO DIGNITAAAAAS
2021-10-02 20:26
#66
 | 
Europe ging_beard
OG DISBAND AFTER IEM FALL
2021-10-02 20:26
All I care is over 26.5 :D but dig most likely wins here
2021-10-02 20:26
1 reply
#110
 | 
Poland g0dBett0r
rip bro
2021-10-02 21:20
#68
 | 
Ukraine HZT8
this fkin team omg... just disband pls losing to frickin dignitas :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2021-10-02 20:31
2 replies
#70
 | 
Europe ging_beard
Dignitas won Liquid 2:0, don't stress yourself too much haha
2021-10-02 20:33
Well Dignitas only knows how to play well in 2 maps, Nuke and Inferno
2021-10-02 20:34
this bot bettors dont know how to bet yesterday at 10-1 ppl cry that nip gonna lose LUL same here. 1-5 is nothing OG still win 6 T rounds and still win 16-12. take odds on them, stop being bot bettors in ur life.
2021-10-02 20:32
3 replies
prediCCCCCCC
2021-10-02 20:34
1 reply
Predickkkkk
2021-10-02 20:35
Nice try but dig gonna win 16 - 3 Thanks me later
2021-10-02 20:38
#73
 | 
Sweden Walero
Ses på majorn gubbar! 😍🥺
2021-10-02 20:34
ez forest legend
2021-10-02 20:34
Mankuuuu the legend awper. He needs awp every round but dont know how to use it. but plz play with smg, atlest then u can damage the opponents. MORON MANKUU
2021-10-02 20:36
1 reply
blame urself for betting not the players u thought gonna win:/
2021-10-02 20:39
makes me happy to see friberg and f0rest doing this good!
2021-10-02 20:36
2 replies
#81
 | 
Turkey SplattXy
i cum
2021-10-02 20:40
+1
2021-10-02 20:40
Hahahahaha 😂 dOGs
2021-10-02 20:40
7-1 7-8 vs OG lmao gg
2021-10-02 20:42
hopefully dignitas dont choke like they did v ence...
2021-10-02 20:45
1 reply
Say no more
2021-10-02 21:26
#86
 | 
Macedonia matzyr
EZ FOR OG
2021-10-02 20:50
Dignitas letting their great starts slip. Nothing new.
2021-10-02 20:54
#69 way too ez where all these crying bot bettors?
2021-10-02 21:00
#89
 | 
Denmark Alphamon
Oh no dig are choking this, aren't they...
2021-10-02 21:03
1 reply
They can't take the B site when its 5v1 on that side. Its over hahha
2021-10-02 21:03
5v1 on the B site and still lose lmao
2021-10-02 21:02
7-1 > 10-16 Dicknitas
2021-10-02 21:03
dignitas have inferiority complex, couldnt close out v ence, same here unluko for goat f0rest. friberg needs to go for them to find success again
2021-10-02 21:06
DIG can still make it) please dont drop it
2021-10-02 21:08
#95
DAD | 
Russia synok
aleksib 3iq play
2021-10-02 21:10
Dignitas disgusting chokers
2021-10-02 21:11
1 reply
not chokers, they just have no t-side :S
2021-10-02 21:24
dig worst shit ever
2021-10-02 21:12
so obv that they are going b that round, executing like tier 4 team.. CMON DIG FFS
2021-10-02 21:13
But tbh what's the difference between Esl & other shit and Lootbet? Teams casually throwing after 7-1
2021-10-02 21:14
7-1 --> 10-14...
2021-10-02 21:16
2 replies
#103
 | 
Poland Simpliq
botnitas
2021-10-02 21:16
1 reply
dog*
2021-10-02 21:26
#101
 | 
Poland Simpliq
dognitas ay itw fonewt
2021-10-02 21:16
#102
 | 
Denmark Alphamon
from 7-1 to 10-16, I just knew that this would happen again :( come on dig you're better than this
2021-10-02 21:16
#104
 | 
Canada reeeZ75
they had a chance but holy fuck, Dig have no strats and why are they always standing in common nade spam spots grouped up ffs
2021-10-02 21:17
1 reply
just walking be like bots, wtf
2021-10-02 21:17
If this is the strats of dig i have NO IDEA why friberg still is in this team, get rid of him and this team can be good. FFS
2021-10-02 21:17
1 T round on inferno.... And it was 1v3 by hallzerk What a trash
2021-10-02 21:26
#108
 | 
Turkey SplattXy
oh i got nade this round , lets go same spot and get some dmg before seeing them next round
2021-10-02 21:19
#109
 | 
Russia Blyatmen
first timeout used on 10-15...
2021-10-02 21:19
friBURGER
2021-10-02 21:20
Why are dignitas still funding these
2021-10-02 21:20
#113
 | 
Canada reeeZ75
their 1 T round was a hallzerk ace, their t sides are so brain dead always just dry peek duels
2021-10-02 21:20
1 reply
indeed, they definately need to work on their t-sides
2021-10-02 21:23
#114
 | 
Finland JammuCSGO
ggs
2021-10-02 21:21
god fucking damnit
2021-10-02 21:21
1 reply
done. gg. bybye dignitas. worst t-side ive seen in a while.
2021-10-02 21:22
fuckin idiots og, fuck off
2021-10-02 21:21
2 replies
#122
 | 
Denmark Alphamon
Huh?
2021-10-02 21:21
1 reply
fucvkin hate og, they can fuck off
2021-10-02 21:37
Disband noobs
2021-10-02 21:21
god damn noobs those executions was fucking unbearable to watch jesus, i execute better than that lel.
2021-10-02 21:21
4 replies
nip needs f0rest again, please make it happen.
2021-10-02 21:22
3 replies
yes Nip should get f0rest and Olof, alongside Device, Hampus and Rez
2021-10-02 21:25
2 replies
ill take olof but i would rather want dupreeh
2021-10-02 21:26
1 reply
Not going to happen, at least I hope not!
2021-10-02 21:29
Fak...
2021-10-02 21:21
clean ct half! #DreamOG
2021-10-02 21:21
#125
 | 
Finland iblenx
GG WP DIGNITAS
2021-10-02 21:22
GG's wp both teams. Was a good game to watch
2021-10-02 21:22
gg ez
2021-10-02 21:22
#129
HEAP | 
India LRAD
I am sad now
2021-10-02 21:22
100% Inferno win rate and 63% on T side. LOL LOL LOL LOL LOL LOL
2021-10-02 21:23
They don't deserve majors!! Losing from 7-1 to 10-16. And that Ence game will always haunt them.
2021-10-02 21:24
hallzerk all aim no brain, f0rest getting washed up more and more with every match, friberg... how the fuck he is still under the relevant org? My god, my aim after 10 min of dm is 10x better than his in officials.
2021-10-02 21:26
11 replies
all this thing about "he is playing for so long so he is so experienced" is such a bullshit. I don't see so many mistakes made by most young players compared to the old guys.
2021-10-02 21:30
10 replies
#149
 | 
United Kingdom julz!
cry
2021-10-02 21:46
9 replies
fan of washed up bots that didn't learn anything through their whole career spotted.
2021-10-02 22:15
8 replies
#153
 | 
United Kingdom julz!
can u speak english
2021-10-02 22:41
7 replies
stfu and go wash your teeth
2021-10-02 22:44
6 replies
#155
 | 
United Kingdom julz!
why would i wash my teeth brushing them with tootpaste is good enough
2021-10-02 22:49
5 replies
Nope, for you brushing isn't enough
2021-10-02 22:51
4 replies
#157
 | 
United Kingdom julz!
u live in a mudhut writing hate comments on hltv lol
2021-10-02 22:57
3 replies
Having problems with locating Montenegro? UK education lmaooo
2021-10-02 22:59
2 replies
#159
 | 
United Kingdom julz!
what
2021-10-02 23:07
1 reply
It's not Africa to have mudhuts. I know, it gotta be shocking to you.
2021-10-02 23:10
f0rest underperformed hard in this tournament unfortunately
2021-10-02 21:27
2 replies
#161
 | 
Norway TheDEA
Yeah, have noticed that. Seen a few crisp shots, but they are few and far between. Would have been a walk in the park if both Hallzerk and F0rest were on form.
2021-10-02 23:15
1 reply
#162
 | 
Germany tilted_up
Seriously I think if f0rest performed like last 2 month before this tournament they would have 4-0 instead they got 2-2 here because of 2 times of choking.
2021-10-03 12:04
Hope you got in at 7-1 so freeee
2021-10-02 21:28
Ez
2021-10-02 21:28
nice T side lmao 7-1 to 10-16 kek
2021-10-02 21:31
Dognitas
2021-10-02 21:33
Login or register to add your comment to the discussion.