15:05
12th of October 2021
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Round of 16
1. Fiend removed Vertigo
2. Dignitas removed Dust2
3. Fiend picked Mirage
4. Dignitas picked Nuke
5. Fiend removed Inferno
6. Dignitas removed Overpass
7. Ancient was left over
mirage
Mirage
Dignitas
16
(11:4; 5:5)
Fiend
9
nuke
Nuke
Dignitas
16
(2:13; 14:0)
Fiend
13
ancient
Ancient
Dignitas
-
Fiend
-
Rewatch
WorldBLAST Premier (Map 1 - Mirage)Vod
WorldBLAST Premier (Map 2 - Nuke)Vod
Highlights
M1 | dream3r's 1vs3 clutch attempt (CT - pre-plant situation) is denied by the final T (HEAP)
M2 | bubble - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation)
M2 | hallzerk - 4 AWP kills on the bombsite A
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
53-28 +25 87.1 77.8% 1.41
47-31 +16 88.9 83.3% 1.35
46-34 +12 90.1 77.8% 1.34
29-33 -4 73.6 74.1% 1.08
26-34 -8 54.1 66.7% 0.83
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
39-41 -2 78.8 59.3% 1.07
35-39 -4 65.8 64.8% 0.96
34-39 -5 70.6 57.4% 0.83
27-39 -12 58.3 66.7% 0.78
25-43 -18 54.2 63.0% 0.72
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-11 +15 97.1 80.0% 1.53
23-15 +8 88.2 84.0% 1.32
20-16 +4 83.0 84.0% 1.24
12-13 -1 70.9 72.0% 1.05
14-15 -1 64.1 60.0% 0.93
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
19-19 0 79.9 52.0% 1.13
17-17 0 79.0 76.0% 1.08
17-19 -2 72.1 68.0% 0.97
13-19 -6 51.6 52.0% 0.69
4-21 -17 30.7 48.0% 0.33
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-18 +8 96.2 72.4% 1.43
24-16 +8 89.5 82.8% 1.38
27-17 +10 78.4 75.9% 1.32
17-20 -3 75.9 75.9% 1.12
12-19 -7 45.4 72.4% 0.76
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
21-22 -1 74.4 75.9% 1.09
20-22 -2 77.8 65.5% 1.03
21-20 +1 86.9 62.1% 0.98
18-22 -4 54.4 55.2% 0.88
10-20 -10 46.4 65.5% 0.64
Player of the matchwon with 94.5% of the votes
Patrik 'f0rest' Lindberg
0.98
KPR
0.52
DPR
77.8%
KAST
1.30
Impact
87.1
ADR
1.41
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
1 week ago
7 - 16
2 weeks ago
8 - 16
2 weeks ago
10 - 16
2 weeks ago
16 - 12
2 weeks ago
16 - 9
2 weeks ago
14 - 16
3 weeks ago
0 - 2
3 weeks ago
0 - 2
4 weeks ago
2 - 0
4 weeks ago
2 - 0
4 weeks ago
2 - 1
5 weeks ago
1 - 2
6 weeks ago
2 - 0
6 weeks ago
2 - 1
6 weeks ago
2 - 1
6 weeks ago
16 - 12
6 weeks ago
16 - 12
6 weeks ago
2 - 0
6 weeks ago
2 - 1
6 weeks ago
2 - 0
7 weeks ago
0 - 2
7 weeks ago
1 - 2
8 weeks ago
2 - 0
1 week ago
0 - 2
1 week ago
0 - 2
1 week ago
0 - 2
1 week ago
2 - 0
1 week ago
2 - 0
2 weeks ago
16 - 6
2 weeks ago
16 - 5
2 weeks ago
16 - 12
2 weeks ago
14 - 16
2 weeks ago
4 - 16
2 weeks ago
0 - 2
2 weeks ago
2 - 1
3 weeks ago
1 - 2
3 weeks ago
1 - 2
3 weeks ago
2 - 0
4 weeks ago
2 - 0
4 weeks ago
2 - 0
4 weeks ago
1 - 2
4 weeks ago
2 - 0
4 weeks ago
2 - 0
4 weeks ago
1 - 2
5 weeks ago
2 - 1
5 weeks ago
2 - 0
5 weeks ago
16 - 13
5 weeks ago
16 - 9
6 weeks ago
2 - 0
6 weeks ago
1 - 2
6 weeks ago
1 - 2
6 weeks ago
1 - 2
6 weeks ago
2 - 1
6 weeks ago
2 - 0
7 weeks ago
0 - 2
7 weeks ago
2 - 1
7 weeks ago
16 - 3
7 weeks ago
22 - 20
7 weeks ago
2 - 0
7 weeks ago
16 - 7
8 weeks ago
1 - 2
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
2
Wins
easy for legend f0rest
2021-10-01 15:17
1 reply
true
2021-10-12 18:19
Lets go DIG
2021-10-01 16:56
#3
 | 
Turkey ge4zy
EZ FOR G0D f0rest
2021-10-01 16:56
Thanks for free 2.0
2021-10-04 07:33
bookies seem to be drunk.
2021-10-04 12:58
no chance for dig here
2021-10-10 20:35
3 replies
#188
 | 
Norway Lodin
1-13 to 16-13 xD
2021-10-12 17:10
1 reply
yikes
2021-10-12 17:11
#212
 | 
Germany majus
this didnt age well mah dude
2021-10-12 17:19
Lmao it's so ez for bulgarian radar hackers thanks for free 2.0
2021-10-11 13:44
6 replies
#12
 | 
Belgium BradleyTD
Comment it again
2021-10-11 22:41
5 replies
So ez for bulgarian scamazzzz. Thanks for free money. Do you want more?
2021-10-12 14:47
4 replies
#21
 | 
Belgium BradleyTD
yes
2021-10-12 14:49
3 replies
Lmao I cant believe these stupid bookies offering 2.0 for bulgarian radar hackers, matchfixing gods. I'll take that, thanks for your moms money you bot bettors!!! What about now? Want some more?
2021-10-12 14:54
2 replies
aged well
2021-10-12 15:27
#139
 | 
Belgium BradleyTD
lmao enjoy your loss trash bettor
2021-10-12 17:03
ez for radar
2021-10-12 00:11
Let’s go DIG)) show that these legends still got it)
2021-10-12 00:27
weak trash dig against dirty fixers fiend blast premier fall showdown
2021-10-12 05:24
easy for my brother dub1ov and dream3r
2021-10-12 10:22
#18
 | 
New Zealand Dibzw
Nothing but love for forest... but... fiend got your number.
2021-10-12 12:19
1 reply
are you mean credit card number?
2021-10-12 13:02
Hope it will be an interesting match. May the better team win.
2021-10-12 14:58
DIGNITAS_WILL_DESTROY_FIEND
2021-10-12 14:58
3 replies
IN_YOUR_DREAMS
2021-10-12 15:16
2 replies
his dream comes true!!!
2021-10-12 17:25
#233
 | 
Germany majus
your comment didnt age well either :D
2021-10-12 18:17
@map_god
2021-10-12 14:58
NO CHANCE FRIBERG STILL ON THE LINE UP
2021-10-12 15:01
Over 2,5 maps
2021-10-12 15:07
#28
 | 
Serbia DjapeZ
Fiend still not disbanded after that throw against Flames wtf
2021-10-12 15:15
gogo friend
2021-10-12 15:24
bruh fiend getting smacked
2021-10-12 15:25
RIP OVER 2.5
2021-10-12 15:26
#34
 | 
Ukraine Sla1ter
3. Fiend picked Mirage
2021-10-12 15:27
#35
 | 
Ukraine NoSenseee
friend dont wanna win it - fast 2-0 for DiG.
2021-10-12 15:28
3. Fiend picked Mirage
2021-10-12 15:31
bet vs bulgarians always a win in low tier tourneys
2021-10-12 15:31
Expected, Fiend back to farming in tier 4 tournaments after failing to qualify for Major
2021-10-12 15:35
#39
 | 
Nigeria coolathan
Radar disabled? Someones onto them and theyre laying low?
2021-10-12 15:37
fiend comeback
2021-10-12 15:38
this is the reason why i have stopped match betting
2021-10-12 15:44
deagnitas strikes again
2021-10-12 15:45
Fiend without radar lmao
2021-10-12 15:46
Fucking son of whores
2021-10-12 15:46
1 reply
how much clown?
2021-10-12 20:25
Heap is amazinggggg
2021-10-12 15:47
victor king
2021-10-12 15:48
somebody has VACtor crosshair?
2021-10-12 15:52
vendetta IDIOT
2021-10-12 15:54
Lose to pistols
2021-10-12 15:54
victoria secret nice game
2021-10-12 15:55
This cum nuggets have autism
2021-10-12 15:56
#52
 | 
Nepal rosiek64
Vactor lets go
2021-10-12 15:57
When Dig is playing for something important doesn t throw
2021-10-12 15:58
1 reply
Wait for 2nd map dawg
2021-10-12 16:04
blast is ez for dig if this is pinnacle, they probably lose this 2-0 already
2021-10-12 15:59
#55
 | 
Ukraine Sla1ter
dignitas looking serious in this match prolly ez 2-0 for them fiend too bad
2021-10-12 15:59
The funny thing is betting on either of these shit shows is dangerous one can win first map dominantly then lose the next two or a map trade and a mother of all spastic last map.both teams have the capability of Supreme autism.
2021-10-12 16:01
Map 1 - Friberg Over 14.5 Kills. Half-time is on 12 Kills, all T rounds gets picked first over, and over..In their Anti-Eco Friberg gets two kills to win 15th Round for Dig..okay one more kill needed..NOPE. 2 Kills in 10 rounds is big oofftt. I'm absolutely cooked fellas. I've lost 27 handicaps in a row [9 by 0.5, 7 by 1.5 & 4 within 2.5] It's like I'm on the cusp of nailing them and if I had rub of the green I'd be absolutely in the positive but it just isn't happening.
2021-10-12 16:03
4 replies
#59
 | 
Romania bLaZe_420
LoL
2021-10-12 16:05
Ouch boet pel that hurts.
2021-10-12 16:06
bet skade live now all in
2021-10-12 16:09
what is happening with ur life when u bet on friberg's frags like wtf
2021-10-12 16:11
YEAH GO DADDY F0REST GO!!!
2021-10-12 16:08
And magically Dignitas loses nuke. I'm fucking done
2021-10-12 16:15
Map trade again
2021-10-12 16:17
ez 5x odds after map one
2021-10-12 16:18
2 idiots botzerk and burger king
2021-10-12 16:18
Dognitas strike again Never decent this old shit team
2021-10-12 16:20
#69
 | 
Ukraine Kastrulya
Ofc this old bots rekt on mirage and lose your one and only good map vs fiend worst
2021-10-12 16:21
BURGER IDIOT IGL
2021-10-12 16:24
33 and still able to perform at this level, you love to see it.
2021-10-12 16:26
why csgo trash nowadays hahaha
2021-10-12 16:28
Really disgusting throwers
2021-10-12 16:31
h4rn check radar nice check RAT
2021-10-12 16:32
f0rest deserves better, get back on NIP for one last run lol
2021-10-12 16:33
dig got so bad on nuke for some reason
2021-10-12 16:34
1 reply
CT side Fiend is the reason
2021-10-12 16:39
#77
 | 
Hungary Axelboi
Wasnt expecting this on nuke tell you what
2021-10-12 16:36
4 replies
ye who the fuck knows what will happen on ancient now XD logic and stats say fiend but who knows these days hahaha
2021-10-12 16:37
3 replies
#89
 | 
Hungary Axelboi
maybe we wont even get ancient looool
2021-10-12 16:45
2 replies
#108
 | 
Hungary Axelboi
lmao its getting there
2021-10-12 16:53
1 reply
holy shit 13-1 choke XD
2021-10-12 16:57
#78
 | 
Europe artilele
ahahaha classic fiend
2021-10-12 16:36
KICK IDIOT BURGER AND TRASH VENDETTA
2021-10-12 16:39
blast matchfixed okay
2021-10-12 16:39
2 replies
+1
2021-10-12 16:41
1 reply
and major earlier? why u r talking about tournament problem r teams
2021-10-12 16:43
Hahahahaha first game cant even shoot. Next game basically 5 s1mple on Fiend
2021-10-12 16:40
Somebody make this make sense. This map trading bullshit going on all the time is unreal
2021-10-12 16:42
1 reply
#87
 | 
Poland Simpliq
online cs
2021-10-12 16:43
13-2* cumback
2021-10-12 16:47
6 replies
just fiend need hit over for get some money for food
2021-10-12 16:46
13-2
2021-10-12 16:46
2 replies
13-2*
2021-10-12 16:47
1 reply
13-2**
2021-10-12 16:48
What cumback watch this digni losing 16-13 , 16-14 in the best case scenario
2021-10-12 16:48
1 reply
xD
2021-10-12 20:29
Bet365 not offering this match xd xd xd
2021-10-12 16:48
not sure if fake comeback or 1614 for Dig
2021-10-12 16:48
Nice try blast, fake comeback bait on odds more.
2021-10-12 16:49
It's honestly shocking that people have this stubborn mindset of thinking that because something does not make sense to them, they automatically assume something fishy is happening behind the scenes. You guys are the worst part of this community.
2021-10-12 16:49
4 replies
#105
 | 
Germany Bossi_15
I wish I could say most people are just trolling around like in 2015, 2016 etc but sadly 90% of people are actually serious about this stuff.
2021-10-12 16:52
1 reply
their nuke t-sides worked against astralis/g2 for a couple of rounds, they also came back from 10-15 against cph flames on lan and now like 0-14? im against 322 conspiracy and not betting but man what is this?
2021-10-12 17:53
#130
 | 
Austria Sancesto
Yeah they do cry alot, even 9-6 is a throw for so many people.. but 13-2 lead as a team that was so close to play at the major, and in that fashion not even getting kills does give them a good reason to cry Matchfixing
2021-10-12 17:00
Most ”match fixing” comments are east Europe and other normally corrupt countries. It’s normal for them.
2021-10-12 17:34
#99
 | 
Finland Stacks
Throw for food
2021-10-12 16:49
#100
 | 
Turkey tecton1c
if they losing this map from 13-2 it's probably biggest matchfixing t1 in csgo history
2021-10-12 16:50
3 replies
fiend and dignitas T1? whaaaaaat?
2021-10-12 16:52
2 replies
#107
 | 
Turkey tecton1c
both teams t2 but tourn is tier 1
2021-10-12 16:53
1 reply
Blast showdown is t2
2021-10-12 17:16
friend don't choke do 3 boomers, peanut brain and some dude.
2021-10-12 16:51
#102
 | 
Ukraine Sla1ter
ofc im gonna lose my bet from 13-1 > 13-16 xDDDDDDDDD
2021-10-12 16:51
2 replies
+1 funny shit
2021-10-12 16:55
If that happens I win lol, but it's Dig... I do not have much belief in that
2021-10-12 16:57
HAHAHAHA GREAT CSGO
2021-10-12 16:51
Fake comeback alert
2021-10-12 16:51
I had Fiend map 2 - safed a livebet for 25x :D
2021-10-12 16:53
#110
 | 
Ukraine Sla1ter
I LOST MY BET FROM 13-1 AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA JUST KILL ME PLS ALREADY
2021-10-12 16:54
1 reply
#112
 | 
Russia palll
same
2021-10-12 16:56
XDDDDDDDD nuke like everytime
2021-10-12 16:56
3 replies
#120
 | 
Turkey tecton1c
it isn't about nuke you can't explain this situation with ct sided map proof, it is pure matchfixing
2021-10-12 16:57
2 replies
ye, might be but stil
2021-10-12 16:58
1 reply
this isn't how nuke goes. neither of these teams is heavily ct sided on nuke. this match is sus as fuck
2021-10-12 17:06
No f***ing way they just lost a 13-1.....
2021-10-12 16:56
#115
 | 
Turkey tecton1c
can someone report this poor bulgarians to esic? oh sorry i forgot esic useless community
2021-10-12 16:56
bulagarians make history nice
2021-10-12 16:57
Hahahaha cumbckxxxxx
2021-10-12 16:57
Nuke from 2015-2016 years xD
2021-10-12 16:57
8 rounds 6 kills yikes
2021-10-12 16:57
bulgarians and matchfixing, name a more iconic duo
2021-10-12 16:57
ct side nuke speedrun
2021-10-12 16:57
if they gonna do this why not go from 15-0 to 15-19 that would have been more interesting.
2021-10-12 16:57
13-2 XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Fiend top23 team XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD 6kills in 10rounds on tside XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2021-10-12 16:58
jesus, this is so disturbing to watch
2021-10-12 16:59
15x when 13-2
2021-10-12 17:00
25x!!!! TY BULGARIANS! I love you!
2021-10-12 17:00
5 replies
#156
 | 
Portugal Crisj74
that didnt aged well
2021-10-12 17:06
4 replies
why? :D
2021-10-12 17:09
3 replies
#214
 | 
Portugal Crisj74
did you bet on dignitas or ?
2021-10-12 17:22
2 replies
Fiend 100 eur map2 and dig live at 13-1
2021-10-12 17:29
1 reply
#223
 | 
Portugal Crisj74
riperino :c
2021-10-12 17:36
13-1 -> 13-14 holy shit
2021-10-12 17:00
heroic vs poggers added on 365 no wonder this match didnt added hahaha fuck bulgaria fucking pigs
2021-10-12 17:00
this aint normal, just gonna let that sink
2021-10-12 17:01
Holy moly 13-1 to 13-14, did bulgarians broke their arms? Wtf happened lol.
2021-10-12 17:02
GGEZ DIGNITAS TY FOR 5X WHEN 13-8
2021-10-12 17:02
2 replies
At 13-8 odds was like 2.0 but nt
2021-10-12 17:03
1 reply
was 5.41 at csgoempire
2021-10-12 17:06
AHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
2021-10-12 17:03
1 reply
I love when you talk about fiend XD
2021-10-13 00:19
#138
 | 
Turkey tecton1c
bro it's really ended with 16-13, 13-2 to 16-13 :D most obv matchfixing in csgo history and they don'T even try to hide or win 1 round and throw :DDDDDDDDDDDDDDD
2021-10-12 17:03
Hahahaha i cant believe this shit even silver can win 13-2
2021-10-12 17:03
GOAT F0RP
2021-10-12 17:04
FIEND FORGOT THIS IS NOT PINACLE
2021-10-12 17:04
IF ISIC DIDNT CHECK THIS THEN CSGO MUST BE FUCKING RIGGED
2021-10-12 17:04
#145
 | 
Poland g0dBett0r
13-1 to 16-13 holy fuck TY FOR 11X ODDS
2021-10-12 17:04
to be real this is more from 13-1 against low buy/deagles.
2021-10-12 17:05
This one is 100% fixed if even Bet365 refused to offer it.
2021-10-12 17:05
Its legit insane to keep this fucking assholes at these events..
2021-10-12 17:05
14 rounds fiend 0 times in + kills trade How?
2021-10-12 17:06
hahahahaha
2021-10-12 17:06
#153
Ace | 
Korea xKusuo
1-13>16-13 lulllllllllllll
2021-10-12 17:06
Please Investigate This Shit Throw!
2021-10-12 17:06
hahahahhahahahahahahahahaha
2021-10-12 17:06
#157
 | 
Hong Kong sti11fac
OMEGALOL
2021-10-12 17:07
13-1 -> 13-16 XAXAXAXAXAXAXAX BULGARIAN CS XAXAXAXXAAXXAAAXAXAXAXAX
2021-10-12 17:07
kkkkkkkkkkkkk
2021-10-12 17:07
@ISIC WAKE UP BULGARIANS GETTING RICH
2021-10-12 17:07
Bettors mad, lovely day
2021-10-12 17:07
Dignitas doubter?
2021-10-12 17:08
LETS F*CKING GOOOOOOOOOOOOOOO
2021-10-12 17:08
Even though I won my miracle Dignitas -2.5 bet, I'm still thinking this is rigged for sure.
2021-10-12 17:08
1 reply
same, wtf are these games
2021-10-12 17:09
This game is fixed. I wonder what ESIC are doing right now. Honestly, these guys have been doing it for a long time and no one gives a flying fuck. They are blacklisted everywhere.
2021-10-12 17:08
5 replies
#187
 | 
Denmark Alphamon
Mega cope
2021-10-12 17:10
2 replies
I thought danish ppl were smart
2021-10-12 17:10
1 reply
you're a fakeflagger you can't say shit
2021-10-12 17:12
What can they do, do u have idea how hard it is to prove that someone is selling matches? Losing advantages isn't enough proof.
2021-10-12 17:10
EVEN in bet365 i wonder they add heroic vs poggers but this one didnt lmao
2021-10-12 17:11
What a comeback
2021-10-12 17:08
Damn!
2021-10-12 17:08
#169
 | 
Ukraine Sla1ter
im going to suicide goodbye yall
2021-10-12 17:08
4 replies
no need to suicide, just stop betting on this trash team
2021-10-12 17:09
#185
 | 
Ukraine Kastrulya
You r navi fan, so gl
2021-10-12 17:10
Please do us a favor, first go murder these matchfixers, then u can suicide.
2021-10-12 17:10
1 reply
+1 they are earning money easily holy fuck
2021-10-12 17:12
Matchfixer bulgarians xD
2021-10-12 17:08
fiend bettors omegalul
2021-10-12 17:08
ops...🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑
2021-10-12 17:08
#173
 | 
Germany yannxbr
sucks to be fiend hahahahahahahah
2021-10-12 17:09
this is how i lost over 2.5 Hahahahahahahahaha
2021-10-12 17:09
1 reply
wow, rigged match, Pog
2021-10-12 18:12
sad, that nobody give a single f about that gypsies and they keep doing their things
2021-10-12 17:09
#177
 | 
Ukraine Kastrulya
Csgo betting xd
2021-10-12 17:09
Wow.
2021-10-12 17:09
LMAO
2021-10-12 17:09
Fiend........................................... LMAO
2021-10-12 17:09
They got eliminated but I think they got more in their pocket right now. LOL
2021-10-12 17:09
13-2 t o 16-13, nice job Fiend, please delete the game and never play it again
2021-10-12 17:10
LOL CHOKE
2021-10-12 17:10
Fiend disband pls
2021-10-12 17:10
fiend fixing again, hello ESIC
2021-10-12 17:10
Papa
2021-10-12 17:10
Dignitas LEGENDS!!
2021-10-12 17:11
Fiend players are millionaires
2021-10-12 17:12
f0rest <3
2021-10-12 17:12
Cant get 1rounds in tside vs friberg
2021-10-12 17:12
Can ESIC actually do investigation, get to work man wtf
2021-10-12 17:14
i wonder when they will finally be taken accountable for their scams :D
2021-10-12 17:14
THEY GET 4ROUNDS TSIDE AGAINST ASTRALIS THEN CANT GET VS FRIBERG GOD BAN THIS PIGS
2021-10-12 17:15
f0rest <3 i love you man (no homo)
2021-10-12 17:15
#208
 | 
Sweden Trkmag
Ez 4 f0rp
2021-10-12 17:16
#210
 | 
Japan Inlivino
LET'S FUCKING GO 20 ODDS!!!!!!
2021-10-12 17:17
1 reply
Grats
2021-10-12 17:19
Nexus , Fiend = Hello ESIC !
2021-10-12 17:18
ajj lmau losing to Dignitas
2021-10-12 17:23
1 reply
friberg+f0rest 1 major, Bolgaria bots = 0
2021-10-13 17:56
Wasnt this like 1-13 at some point???????????????????? XDDDDDDDD
2021-10-12 17:25
#218
 | 
Slovakia EvErisT
f0rest <3
2021-10-12 17:26
OMG! Respect Dig! Btw keep crying about rigged match, bettors. Bolgarians playing almost every day on HLTV and u think they will really fix match like that and lose their careers? It was just amazing comeback on CT sided map.
2021-10-12 17:40
1 reply
Bet365 had inside infos about this match, if you don't see a match there you don't bet on it. And yes, why play major when you can win 10k for a map.
2021-10-12 17:48
#222
 | 
Algeria MagnumDz
what was that comeback!
2021-10-12 17:34
#224
 | 
Hungary raffai
f0rest bro... True fucking legend
2021-10-12 17:38
#225
 | 
Korea yokol
forest back nip gaming
2021-10-12 17:40
#226
 | 
Sweden Akoulad
Good that fiend didn't make it to the major
2021-10-12 17:46
1 reply
instead, Dig should have made it, well they still have 3 spots left in next qualifier to Major
2021-10-13 17:55
After this they play skade hahaha oh no nonononono
2021-10-12 17:48
13-1 to 13-16. No wonder why they didn't make major kekw
2021-10-12 17:58
Not again V1ctor lmaooooo
2021-10-12 18:00
bulgaria can only win best of 1s KEKW
2021-10-12 18:21
thankfully these bulgarian t2.5 players didnt make the major holy they are bad.
2021-10-12 18:38
what a brilliant CT side from DIG, damn.
2021-10-12 18:47
-friberg +Rusty
2021-10-12 19:20
always a good day when fiend lose
2021-10-12 19:41
#240
 | 
Serbia DjapeZ
18 kills in 14 rounds, thats shameless
2021-10-12 20:05
#241
 | 
Europe skelteR
Gg dig
2021-10-12 20:07
lol all these bettors saying 322 :DD
2021-10-12 20:30
f0rest could still be a top 20 player if he joined a decent team
2021-10-12 23:55
XD you guys laughing at them and they are getting drunk while counting that moneyssssss EZ4FIEND GOD OF MATCHFIXING
2021-10-13 00:25
4 replies
shadap
2021-10-13 12:42
3 replies
Did i say anything offensive or wrong?
2021-10-13 13:52
2 replies
no but i think shadap is a funny word
2021-10-13 14:58
1 reply
Ok :)
2021-10-13 15:19
Cry is free, when have you ever seen some penny bettor kid admitting they made a poor bet?
2021-10-13 00:30
hltv.org/stats/matches/mapstatsid/126866.. Not first time fix dogs Fiend sold their ass on nuke
2021-10-13 01:03
f0rest is the fucking GOAT of GOATS in CS's history. Holy shit he is special. s1mple can come back and talk the talk in 10 years and 3-4 majors.
2021-10-13 14:22
Goatrest with +25
2021-10-13 17:28
HAHAHAHAHA 0:14 2nd half HAHAHA, FIEND DISBAND NOW< HAHAHA
2021-10-13 17:54
4 replies
internet explorer ?
2021-10-13 17:58
3 replies
google chrome
2021-10-13 18:00
2 replies
ok, so it's you
2021-10-13 18:16
1 reply
yep, not the other me
2021-10-13 19:39
Login or register to add your comment to the discussion.