18:30
1st of October 2021
 
Match over
Maps
Best of 1 (Online) * Group A 2nd-4th place tiebreaker second round. Match will be played with MR3 overtime format. Veto process: 1. Entropiq removed Inferno 2. Spirit removed Vertigo 3. Nemiga removed Ancient 4. Nemiga removed Dust2 5. Spirit removed Mirage 6. Entropiq removed Nuke 7. Overpass was left over
Overpass
Overpass
Entropiq
10
(2:1; 1:2) (7:4)
Spirit
7
Rewatch
United KingdomESL TVVod
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
13-8 +5 92.6 70.6% 1.38
16-11 +5 85.5 70.6% 1.27
14-12 +2 89.8 64.7% 1.26
11-12 -1 82.7 70.6% 1.09
11-11 0 65.9 64.7% 0.97
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
12-13 -1 87.8 70.6% 1.03
10-14 -4 79.6 58.8% 0.90
11-14 -3 65.8 52.9% 0.83
11-12 -1 58.2 64.7% 0.79
9-12 -3 53.2 64.7% 0.78
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
13-8 +5 92.6 70.6% 1.38
16-11 +5 85.5 70.6% 1.27
14-12 +2 89.8 64.7% 1.26
11-12 -1 82.7 70.6% 1.09
11-11 0 65.9 64.7% 0.97
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
12-13 -1 87.8 70.6% 1.03
10-14 -4 79.6 58.8% 0.90
11-14 -3 65.8 52.9% 0.83
11-12 -1 58.2 64.7% 0.79
9-12 -3 53.2 64.7% 0.78
Player of the matchwon with 81.2% of the votes
Aleksei 'El1an' Gusev
0.76
KPR
0.47
DPR
70.6%
KAST
1.36
Impact
92.6
ADR
1.38
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
No matches past 3 months
No matches past 3 months
Head to head
3
Wins
1
Overtimes
7
Wins
joke
2021-10-01 18:32
What the hell was all that crap
2021-10-01 18:32
#3
 | 
Vietnam El0nMusk
Another tiebreak round robin
2021-10-01 18:33
#4
 | 
Greece RedWinter
Hahahahahahhahahah
2021-10-01 18:33
fuck this shit
2021-10-01 18:33
This format is a hell of crap
2021-10-01 18:33
What a format
2021-10-01 18:33
#8
jhd | 
Finland JHdash77
OT between 3 teams hahahahahah
2021-10-01 18:33
el1an wtf
2021-10-01 18:34
eho ein
2021-10-01 18:34
#11
 | 
Canada go1x1n00b
what a nice way to decide who is going to qualify to major.
2021-10-01 18:41
4 replies
#18
 | 
Slovakia Daev0n
Better than just giving a spot based on round difference or H2H.
2021-10-01 18:48
3 replies
#21
 | 
Canada go1x1n00b
so you think if INDE IRAE would get into playoffs instead of gambit or vp it would be fair? They would never win neither of them in bo3.
2021-10-01 18:51
2 replies
+1
2021-10-01 18:52
#30
 | 
Slovakia Daev0n
If they won both of the OT games, then yes. They won 4 of their matches, just like the other 2 teams. They deserve to have the same chance to qualify as them.
2021-10-01 18:54
What the hell is this lmao
2021-10-01 18:41
They played OT between eachother an hour ago?
2021-10-01 18:42
3 replies
all teams got 1 win so they start again
2021-10-01 18:43
this is the tiebeaker of the initial tiebreaker lmao
2021-10-01 18:43
1 reply
Haha this format is horrible
2021-10-01 20:47
Entropiq sponsored by macdonalds since when
2021-10-01 18:48
Just pay attention to this shit. Group B gonna play deciders for 1-3 and 4-6 places. Haha. ESL, you made my day
2021-10-01 18:48
1 reply
hahahahahaahah that shit is unreal
2021-10-01 18:52
Maybe use rock-paper-scissors method to decide who will go to major?
2021-10-01 18:50
At least should have changed the map in this second cycle
2021-10-01 18:50
What a clownfiesta 😂. I feel sorry for Entropiq, they deserved more this Major than k23 imo
2021-10-01 18:51
mir god
2021-10-01 18:51
what a round from mir, unreal
2021-10-01 18:52
kolya GOD
2021-10-01 18:52
OMG
2021-10-01 18:59
Why are these players getting increased amounts of money? The startmoney must have been 10'000$...
2021-10-01 18:52
is Group B going to be played tonight or I'm watching this for nothing?
2021-10-01 18:54
I was here FEELSGOODMAN
2021-10-01 18:54
No one watching short xDDD
2021-10-01 18:55
Might as well use a random number generator
2021-10-01 18:57
#35
 | 
Spain Nepomu
Boring
2021-10-01 18:58
clownfest
2021-10-01 19:03
Spirit is just fucking the schedule up while already being qualified for the major anyway. Jesus Christ, just lose already
2021-10-01 19:03
3 replies
#39
 | 
Canada Fingy123
Don’t blame spirit blame esl
2021-10-01 19:05
what? they still need points for Legend status
2021-10-01 19:05
Fighting for legend
2021-10-01 19:06
and they said there is no time to do full bo1 for tiebreakers lmao, this kind of clown fiesta is literally wasting more time than the actual bo1
2021-10-01 19:04
4 replies
its a 3 way tie breaker, would requires multiple b01s as well in case the same thing happened
2021-10-01 19:05
3 replies
OK SO DO IT THEN THIS IS FOR QUALIFICATION FOR THE WORLD CHAMPIONSHIP LMAO
2021-10-01 19:08
1 reply
i agree, im just pointing out the fact that it would take much longer lol, UK brain doesnt understand that, only if Beckham was as smart as he is kicking a football =/
2021-10-01 19:17
#46
Jame | 
Germany M1LR3K
I mean the CIS group B has b01s (place 1-3) and ot b01s (place 4-6) I wonder when they happen. Hope tomorrow, so that I can watch them. (imagine it goes round 2 as well for all of them.)
2021-10-01 19:09
Endless chokers. XD
2021-10-01 19:07
3 replies
just kick chopper and certus this is awful
2021-10-01 19:09
2 replies
4v2, match point and no one watching short xDDD
2021-10-01 19:10
1 reply
just spirit things
2021-10-01 19:20
easy for Krad !
2021-10-01 19:08
has this ever happened before?
2021-10-01 19:14
2 replies
#52
 | 
Serbia XD___
idt it has
2021-10-01 19:26
1 reply
actually entertaining)
2021-10-01 19:28
Smells like team spirit
2021-10-01 19:54
Login or register to add your comment to the discussion.