15:00
11th of October 2021
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Swiss round 1
1. Lyngby Vikings removed Dust2
2. SAW removed Mirage
3. Lyngby Vikings picked Inferno
4. SAW picked Nuke
5. Lyngby Vikings removed Ancient
6. SAW removed Overpass
7. Vertigo was left over
inferno
Inferno
SAW
16
(6:9; 9:6) (1:4)
Lyngby Vikings
19
nuke
Nuke
SAW
10
(5:10; 5:6)
Lyngby Vikings
16
vertigo
Vertigo
SAW
-
Lyngby Vikings
-
Rewatch
OtherTEB TV (Map 1 - Inferno)Vod
OtherTEB TV (Map 2 - Nuke)Vod
Highlights
M1 | rmn - 1vs3 clutch (T - post-plant situation)
M2 | rmn - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
M2 | FASHR - 3 AK HS kills on the bombsite A defense
M2 | story - 4 AWP kills on the Yard defense
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
50-41 +9 83.9 63.9% 1.15
38-41 -3 62.1 68.9% 0.96
33-43 -10 59.9 68.9% 0.90
35-46 -11 64.3 67.2% 0.89
27-42 -15 65.7 65.6% 0.74
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
44-37 +7 79.5 82.0% 1.27
45-35 +10 85.1 73.8% 1.22
45-31 +14 65.0 80.3% 1.15
41-41 0 78.6 73.8% 1.13
38-39 -1 71.9 75.4% 1.03
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
36-22 +14 102.2 74.3% 1.45
21-21 0 60.5 68.6% 1.01
21-24 -3 62.4 62.9% 0.94
17-21 -4 57.4 65.7% 0.92
14-22 -8 63.4 74.3% 0.77
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
25-20 +5 82.5 77.1% 1.20
22-18 +4 71.6 71.4% 1.11
26-22 +4 59.9 74.3% 1.09
21-25 -4 79.8 71.4% 1.08
16-24 -8 58.8 71.4% 0.85
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
17-20 -3 64.3 69.2% 0.92
16-22 -6 63.2 73.1% 0.88
14-22 -8 66.8 73.1% 0.81
14-19 -5 59.3 50.0% 0.77
13-20 -7 68.7 53.8% 0.72
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
28-13 +15 107.4 96.2% 1.86
23-17 +6 103.3 76.9% 1.37
19-9 +10 71.8 88.5% 1.23
20-16 +4 76.9 76.9% 1.20
13-19 -6 57.6 73.1% 0.81
Top player in match
Dion 'FASHR' Derksen
0.72
KPR
0.61
DPR
82.0%
KAST
1.23
Impact
79.5
ADR
1.27
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
4 weeks ago
2 - 1
4 weeks ago
0 - 2
5 weeks ago
2 - 1
5 weeks ago
1 - 2
5 weeks ago
1 - 2
6 weeks ago
1 - 2
6 weeks ago
0 - 2
6 weeks ago
0 - 2
6 weeks ago
2 - 0
6 weeks ago
16 - 9
7 weeks ago
16 - 11
7 weeks ago
1 - 2
7 weeks ago
16 - 12
8 weeks ago
0 - 2
8 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
2 - 1
8 weeks ago
1 - 2
8 weeks ago
1 - 2
8 weeks ago
11 - 16
8 weeks ago
16 - 4
10 weeks ago
1 - 2
2 weeks ago
14 - 16
3 weeks ago
2 - 1
3 weeks ago
2 - 0
3 weeks ago
0 - 2
3 weeks ago
2 - 0
3 weeks ago
2 - 0
4 weeks ago
2 - 0
4 weeks ago
2 - 0
4 weeks ago
2 - 0
5 weeks ago
2 - 0
5 weeks ago
0 - 2
5 weeks ago
2 - 1
5 weeks ago
2 - 0
5 weeks ago
2 - 0
5 weeks ago
2 - 1
6 weeks ago
2 - 0
6 weeks ago
0 - 2
6 weeks ago
2 - 0
6 weeks ago
2 - 0
6 weeks ago
0 - 2
7 weeks ago
15 - 19
7 weeks ago
2 - 0
7 weeks ago
1 - 2
7 weeks ago
10 - 16
7 weeks ago
2 - 1
8 weeks ago
0 - 2
8 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
16 - 10
8 weeks ago
10 - 16
16 - 14
9 weeks ago
2 - 0
9 weeks ago
0 - 2
9 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
2 - 1
10 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
2 - 1
10 weeks ago
2 - 1
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
ez4saw kekw
2021-10-09 16:07
Not so ez 4 saw Saw wins
2021-10-09 17:11
1 reply
Name checks out
2021-10-11 14:52
#3
 | 
Spain Nemesisalf
Vamos Saw!!
2021-10-10 01:50
#4
 | 
Spain lukasgc15
Ez Pinnacle for Saw
2021-10-10 13:52
Rip bot saw
2021-10-10 21:20
Let's go SAW!
2021-10-10 21:34
Easy Inferno for Lyngby vikings
2021-10-10 23:26
#8
 | 
Portugal n0xiv4
Doubt saw wins this one Very hard
2021-10-11 10:49
1 reply
True, the way they are playing rn, they could play a tree in a b05 and lose 3-0
2021-10-11 12:33
Wolfy 70 kills
2021-10-11 13:14
lyngby vikings gods
2021-10-11 13:21
SAW are gonna lose 16-8 and 16-11 so sad
2021-10-11 13:33
if these teams haven't met each other what is this then? hltv.org/matches/2346398/saw-vs-lyngby-v.. hltv, are you ok?
2021-10-11 14:03
12 replies
My friend from Ukraina. You see lineups?
2021-10-11 14:05
1 reply
same core players my friend from highly developed country
2021-10-11 14:11
smh... look at the rosters again
2021-10-11 14:06
9 replies
and what? same core players
2021-10-11 14:11
8 replies
for saw? yes for lyngby? u drunk
2021-10-11 14:15
7 replies
well, but kinda same cmon
2021-10-11 14:18
6 replies
only 2 of them (birdfromsky and fashr) are the same.. wdym 'kinda same'
2021-10-11 14:22
3 replies
2 players is enough for kinda, no?
2021-10-11 14:30
2 replies
as i know, i think they need at least 3 for the core
2021-10-11 14:31
1 reply
yea, if there was 3 players I would wrote "same team" but as for now kinda same :D
2021-10-11 14:33
Bruh stop with the denial. It's literally a different roster. Jeez
2021-10-11 14:24
1 reply
I said kinda, cmon!
2021-10-11 14:30
Guys, the trend in Pinnacle Fall Series seems to be that the higher ranked team picks first so the first map should be the pick of Lyngby Vikings, right?
2021-10-11 14:07
1 reply
#27
brax | 
Korea brax^^
Exactly
2021-10-11 14:50
Lyngby -2.5 round hcp @ map1 1.8 odds all in :(
2021-10-11 15:01
1 reply
eziest money of the month
2021-10-11 15:06
Was gonna bet Lyngby map 1 and the Window close right in my face. Fuck this shit. What a fucked up day
2021-10-11 15:12
Its fucking amazing how saw went from almost tier 2 in 2020 to this.....
2021-10-11 15:15
#33
 | 
Philippines frayyy
2-0 vikings for sure
2021-10-11 15:15
LV trolling? :)
2021-10-11 15:28
lv matchfixing lmao. Look at that round daffu just let his teammate die like that???
2021-10-11 15:29
#36
 | 
Norway Tsgkristiz
Too EZ4LV
2021-10-11 15:39
Omg what is that anti forcebuy round by LV…
2021-10-11 15:45
Im almost feeling bad for thaf -2.5 handi for LV @ map1
2021-10-11 15:47
1 reply
Birdfromtheass sucker dying at banana vs a forcebuy carelessly. The guy holding boiler for 5 secs then turns away the exact same second the guy goes out boiler. In a forcebuy round they end up giving away a 2v4 at B site. How shitty’s that summed up
2021-10-11 15:49
lv casually losing multiple man advantage every round?
2021-10-11 15:51
#41
 | 
Kazakhstan JuzeSu19
lv really trying hard to lose
2021-10-11 15:53
nice throw lv :)
2021-10-11 15:53
5v3 to 2v4 to 1v3 retake and still fail lmao
2021-10-11 15:55
Alright gg for LV map1
2021-10-11 15:55
wow 1vs3 at 11:10 , SOMETHING IS WRONG HERE
2021-10-11 15:55
WOW LYNGBY SHITKING IS BACK AT PINNACLE FIXER BOIS
2021-10-11 15:56
BUHEHEHEHEHEHEEHEHEHEEH LOSE TO BLINK, ABLE TO REKT LYNGBY
2021-10-11 15:58
17% win rate win? nice lv nice
2021-10-11 15:59
Such a dumbass shit from lv. Losing to fucking saw which are shit at their weakest map. Pathetic
2021-10-11 15:59
And here I thought LV wont throw. So wrong.
2021-10-11 16:00
-3.5 handicap throw nice lv
2021-10-11 16:03
#52
 | 
Kazakhstan JuzeSu19
16-14 saw, lv throwing so hard
2021-10-11 16:04
1 reply
#54
 | 
Kazakhstan JuzeSu19
or OT l;ose
2021-10-11 16:06
This is lv team is a joke. How can u die at B like that oh my fucking gos
2021-10-11 16:06
Gg lady vikings, zero iq but top 27
2021-10-11 16:06
Saw want to lose more than LV
2021-10-11 16:07
1 reply
?XD 4vs2 in last round?XD
2021-10-11 16:10
Birdfromsky you are shit from ass
2021-10-11 16:08
#58
 | 
Sweden Walero
Ot, Nice
2021-10-11 16:08
Lol enter OT live odds sick
2021-10-11 16:10
28 of 35 4vs2 lost on the matches I watched last 4 days :D
2021-10-11 16:11
#62
 | 
Philippines frayyy
fashr running on last round xD
2021-10-11 16:12
2vs4 not suspicious
2021-10-11 16:12
#64
 | 
Philippines frayyy
this will still be LV map 1 right?
2021-10-11 16:12
1 reply
yes.. as always, 90% of the comebacks are fake
2021-10-11 16:13
Why did vikings ban Dust instead of Nuke while dust is one of the worst maps in Saw's mappool?
2021-10-11 16:15
2 replies
cus this exact shit where they want to throw until OT
2021-10-11 16:16
cuz the danes barely play d2? its obvious that they rather play nuke.
2021-10-11 16:20
try hard all the way to ot but then lost 4 straight
2021-10-11 16:17
saw 15-18 was happy that my lv -3.5 gonna win but LV says NO
2021-10-11 16:21
Well shit i cashed out my big ac bet at 11-10 and put it on saw map 1 at 14-13 eco
2021-10-11 16:22
-2.5 round handicap for LV saved yet I wanna die after that helluva clown fiesta
2021-10-11 16:25
JUST VS 9
2021-10-11 16:46
4.8 odds for saw closing the second map out in regulation. Le go!
2021-10-11 16:47
1 reply
nt but lets go xd
2021-10-11 17:04
5-8 5-16
2021-10-11 17:02
throwing all the time
2021-10-11 17:03
free 2-0 odds
2021-10-11 17:06
Ty for over 25 dumbs
2021-10-11 17:07
I need a throw, lets see
2021-10-11 17:14
Hello 14-16
2021-10-11 17:14
Lyngby started throwing.
2021-10-11 17:14
Throw more LV ty
2021-10-11 17:15
OT go
2021-10-11 17:16
#85
 | 
Oceania bet_goddor
16-14 SAW pls
2021-10-11 17:18
1 reply
#87
 | 
Oceania bet_goddor
nvm lol
2021-10-11 17:19
These pathetic fixes are so obvious nowadays ...
2021-10-11 17:18
ofc gotta lose over 26 and then win
2021-10-11 17:21
#89
 | 
Oceania bet_goddor
Fashr: 16 frags in 36 rounds @ map 1 27 frags in 24 rounds @ map 2
2021-10-11 17:22
???????????????? Why are you choking this hard wtf.
2021-10-11 17:22
This last frag was the summary of the match.
2021-10-11 17:24
LV best fixers in town.
2021-10-11 17:38
#93
 | 
Portugal n0xiv4
In the end same as expected, 2-0. Saw being saw, it's sad to see... there was some improvement on inferno but nuke t side looked shit. Spain is in its best cs time ever while we are in our shittiest time. We need changes saw, more work
2021-10-11 18:13
#Sawtoualevar #Sawtoualevar #Sawtoualevar #Sawtoualevar #Sawtoualevar #Sawtoualevar
2021-10-11 20:33
and this is why SAW is the best team in Europe
2021-10-12 01:32
Login or register to add your comment to the discussion.