12:00
12th of October 2021
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Swiss round 2 (teams with a 0-1 record)
1. SAW removed Mirage
2. Eternal Fire removed Ancient
3. SAW picked Nuke
4. Eternal Fire picked Overpass
5. SAW removed Dust2
6. Eternal Fire removed Vertigo
7. Inferno was left over
nuke
Nuke
SAW
16
(8:7; 8:7)
Eternal Fire
14
overpass
Overpass
SAW
16
(7:8; 9:2)
Eternal Fire
10
inferno
Inferno
SAW
-
Eternal Fire
-
Rewatch
WorldTEB TV (Map 1 - Nuke)Vod
WorldTEB TV (Map 2 - Overpass)Vod
Highlights
M1 | JUST (T) wins the 1vs3 post-plant situation with the help of the bomb timer after falling to the final CT (woxic)
M1 | mirbit - 1vs2 clutch (T - pre-plant situation) to secure keep Eternal Fire in contention for Nuke
M2 | imoRR - 3 M4A1-S HS kills on the bombsite B defense (initial frags)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
46-37 +9 80.2 75.0% 1.19
36-33 +3 78.1 78.6% 1.18
36-35 +1 74.4 83.9% 1.17
38-35 +3 84.3 73.2% 1.15
34-34 0 61.2 75.0% 0.95
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
39-45 -6 87.3 80.4% 1.14
36-35 +1 70.4 76.8% 1.10
36-34 +2 65.6 73.2% 1.01
35-41 -6 77.2 71.4% 0.99
28-36 -8 51.0 64.3% 0.80
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
25-19 +6 76.6 83.3% 1.19
21-18 +3 89.1 76.7% 1.17
18-19 -1 68.9 86.7% 1.11
17-19 -2 73.5 83.3% 1.08
19-21 -2 61.1 76.7% 0.99
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
25-17 +8 87.3 86.7% 1.38
21-26 -5 87.4 83.3% 1.15
19-21 -2 85.0 83.3% 1.10
15-18 -3 46.8 66.7% 0.83
16-19 -3 47.4 56.7% 0.79
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
27-16 +11 102.3 73.1% 1.45
19-14 +5 83.3 73.1% 1.31
18-16 +2 80.8 80.8% 1.24
17-17 0 78.8 69.2% 1.14
9-15 -6 43.5 65.4% 0.71
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
21-16 +5 87.4 80.8% 1.24
18-19 -1 87.2 76.9% 1.13
16-20 -4 68.3 57.7% 0.88
12-17 -5 55.2 73.1% 0.83
11-18 -7 51.0 65.4% 0.82
Top player in match
Tiago 'JUST' Moura
0.82
KPR
0.66
DPR
75.0%
KAST
1.20
Impact
80.2
ADR
1.19
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
1 week ago
0 - 2
2 weeks ago
2 - 1
3 weeks ago
0 - 2
3 weeks ago
2 - 1
3 weeks ago
1 - 2
4 weeks ago
1 - 2
4 weeks ago
1 - 2
4 weeks ago
0 - 2
4 weeks ago
0 - 2
5 weeks ago
2 - 0
5 weeks ago
16 - 9
5 weeks ago
16 - 11
6 weeks ago
1 - 2
6 weeks ago
16 - 12
6 weeks ago
0 - 2
6 weeks ago
2 - 0
6 weeks ago
2 - 1
6 weeks ago
1 - 2
7 weeks ago
1 - 2
7 weeks ago
11 - 16
7 weeks ago
16 - 4
8 weeks ago
1 - 2
1 week ago
0 - 2
1 week ago
1 - 2
1 week ago
16 - 12
1 week ago
16 - 7
1 week ago
2 - 1
1 week ago
0 - 2
1 week ago
1 - 2
1 week ago
2 - 0
2 weeks ago
2 - 0
2 weeks ago
2 - 0
2 weeks ago
0 - 2
3 weeks ago
2 - 0
3 weeks ago
1 - 2
4 weeks ago
2 - 1
4 weeks ago
2 - 0
4 weeks ago
2 - 0
4 weeks ago
2 - 1
4 weeks ago
0 - 2
4 weeks ago
0 - 2
5 weeks ago
2 - 1
5 weeks ago
13 - 16
5 weeks ago
13 - 16
5 weeks ago
16 - 12
6 weeks ago
2 - 16
7 weeks ago
1 - 2
8 weeks ago
3 - 0
8 weeks ago
2 - 1
8 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
2 - 0
Head to head
1
Wins
1
Overtimes
2
Wins
ez4 ?
2021-10-11 22:06
2 replies
+1
2021-10-11 22:09
#29
 | 
Turkey taseyNN
EF
2021-10-12 09:50
ez for EF :)
2021-10-11 22:07
ef vs saw. i can feel it
2021-10-11 22:14
national embarrassment vs national embarrassment
2021-10-11 22:28
3 replies
#7
 | 
United States dangalange
+1 well said
2021-10-11 22:46
#9
 | 
Portugal n0xiv4
Yep +1
2021-10-11 22:52
Hahahaha nice one
2021-10-12 14:08
Map veto definitely favours EF
2021-10-11 22:33
#8
 | 
Portugal n0xiv4
Plz saw
2021-10-11 22:52
#10
 | 
Spain rawdr1guez
Easy for the superteam. The portuguese superteam I mean.
2021-10-11 22:55
4 replies
fuck saw. movistar is my new love <3
2021-10-12 03:04
3 replies
Hard times for SAW fans and happy days for Movistar's, but a couple months ago it was the other way around. I'm sure you guys will fix your recent issues and find your way back to the top30 soon, we'll be waiting! ;)
2021-10-12 14:21
2 replies
indeed hermano good luck for future events <3
2021-10-12 16:42
<3
2021-10-12 19:55
Ez for...... *Checks notes* .. MIRBIT???!!! Eternal fire soon disband
2021-10-11 23:02
1 reply
no
2021-10-12 11:12
Ez mirbit
2021-10-11 23:06
-mirbit -Calyx + MAJ3R + paz
2021-10-11 23:13
1 reply
#30
 | 
Turkey taseyNN
-mirbit +ISSAA -calyx +paz true man
2021-10-12 09:57
ez for EF
2021-10-12 00:44
This veto.. Vertigo and overpass most likely but who knows, if so EF got map advantage for sure.
2021-10-12 00:55
#16
 | 
Portugal tugamrs
clownfiesta
2021-10-12 02:15
1 reply
+1
2021-10-12 02:27
#17
 | 
Brazil Bactuga
internassional shame
2021-10-12 02:20
ez quick win for the portuguese super team, definitely top 5 in Europe.
2021-10-12 02:28
Please someone save XANTARES from this...
2021-10-12 02:55
1 reply
The guy’s not able to hit 1kd ratio two days in a row. So rather save the team from xantares lol
2021-10-12 12:53
shit show
2021-10-12 03:04
#23
 | 
Turkey razendd_
pazzers or xfl0ud??
2021-10-12 05:42
2 replies
Does not matter as long Xantares is igl.
2021-10-12 08:30
xflüt pls
2021-10-12 11:14
WOW SLIGHT TRASH VS PURE TRASH
2021-10-12 06:16
eternal fire? more like eternally tier5
2021-10-12 08:38
big XD
2021-10-12 08:39
gg ez lose
2021-10-12 10:11
#32
 | 
Turkey EfeZz24
SAW Removed Mirage Eternal Fire Removed Ancient SAW Picked Nuke Eternal Fire Picked Overpass SAW Removed Dust 2 Eternal Fire Removed Vertigo Decider İnferno.
2021-10-12 10:13
vamos SAW
2021-10-12 10:19
Saw are actually finished unfortunatelly
2021-10-12 11:18
they need a real IGL man
2021-10-12 11:35
hmm 2-0 ef?
2021-10-12 12:04
either way garanty match for ef either way
2021-10-12 12:06
#42
 | 
Russia d0lbaeb
holy shit they added mirbot this is new low for ef axaxa disband please
2021-10-12 12:10
ecOed KEKW
2021-10-12 12:11
I knew my eyes were gonna bleed watching this shit didn't think they were gonna pour.
2021-10-12 12:17
-calyx when
2021-10-12 12:22
#46
 | 
Poland g0dBett0r
2-1 eternal
2021-10-12 12:30
ef fix -mirbit -calyx +majer +ngin ez top40
2021-10-12 12:32
Today I decided to bet against all braindead teams and it seems working. 3vs1 lose :D
2021-10-12 12:35
Best round of eternal fire LUL
2021-10-12 12:37
idk but eternal loses almost every next round after winning pistol
2021-10-12 12:40
Xantares is such a shit recently :)
2021-10-12 12:42
Lost 2v4....my bet is ended with that, what a fucking moment
2021-10-12 12:59
4v2 lost ofc. saw matchfixers
2021-10-12 13:04
mirbit lucker omggg
2021-10-12 13:04
Quite awkward this eternal fire roster starts playing only when it comes to 15-9 scoreline. Sadly enuff it still wont help em @ map1. Wont be surprised if my bet for EF’s win @ their mappick wont work out as well.
2021-10-12 13:04
1 reply
Don't worry, sAw don't practice overpass.
2021-10-12 13:16
4v2 lost > OT >16 19
2021-10-12 13:05
1 reply
naaprobably just another fakecomeback
2021-10-12 13:06
Dead ef btw
2021-10-12 13:06
is he a stand in or permanent?
2021-10-12 13:07
lol
2021-10-12 13:10
can mirbit speak turkish or are they speaking english ?
2021-10-12 13:11
1 reply
#63
 | 
Turkey xnyll
he can speak turkish
2021-10-12 13:13
Lmao thanks for free money eternal gods 1-2 @2.6
2021-10-12 13:13
#65
 | 
Turkey xnyll
0.91 rating story life game :D
2021-10-12 13:13
2 replies
against bots its ez
2021-10-12 13:21
1 reply
kek
2021-10-12 13:26
#66
 | 
Turkey qmsnn
mirbot out paz in . Comon Paz u torture both sangal an EF.
2021-10-12 13:14
3 replies
paz has talent but no competetive spirit. he perefers to remain as the king of tier 3.
2021-10-12 13:27
2 replies
#138
 | 
Europe sm0go
No competitive spirit? Then he fits in EF perfectly. As if EF have any competitive spirit lmfao
2021-10-12 14:13
1 reply
kinda accurate xd
2021-10-12 14:17
#69
 | 
Japan ZatoizhiZ
What happened with ISSA in EF?
2021-10-12 13:23
8 replies
Got kicked for not being turkish
2021-10-12 13:26
5 replies
#75
 | 
Japan ZatoizhiZ
And replaced by a german? LOL.
2021-10-12 13:27
4 replies
If I am not mistaken this german is not german, and he prolly speak turkish.
2021-10-12 13:34
Mirbit is half turkish
2021-10-12 13:35
Sabit Coktasar is a real German guy
2021-10-12 13:39
1 reply
#84
 | 
Russia d0lbaeb
axaxaxaaxa
2021-10-12 13:46
Didnt feel comfortable adapting to Turkish comms
2021-10-12 13:27
He understand that this team gonna disband in a few week so he vanished xd
2021-10-12 13:27
EZ 4 SAW
2021-10-12 13:30
#77
 | 
Turkey qmsnn
Calix love both overpass and inferno.I thing we will win both.
2021-10-12 13:31
thanks Ef 1.6x from map 2
2021-10-12 13:35
#82
 | 
Ukraine Sla1ter
Ofc Turkish bots will find a way to lose their pick from 5-0
2021-10-12 13:41
3 replies
nah
2021-10-12 13:44
2 replies
#95
 | 
Ukraine Sla1ter
??? already 8-8 easy 3 odds for saw lmao turkey cs in 2021 xDDDDDDDD
2021-10-12 13:59
1 reply
:DD
2021-10-12 14:10
xantares had 20-50% loss on first map , so now hes back
2021-10-12 13:49
2 replies
Devveteres
2021-10-12 13:50
1 reply
yes
2021-10-12 13:52
3 awps tf
2021-10-12 13:52
#89
 | 
Dominican Republic tyler_05
3v2 post plant lose to bot couple story and stadodo = lose game
2021-10-12 13:55
#90
 | 
Turkey xnyll
8-3 lost 3v2 postplant 8-10 expected eternal dogs
2021-10-12 13:55
8-3 to 8-8 gj dogs
2021-10-12 13:56
eternal fire need IGL, they look so lost
2021-10-12 13:56
#93
 | 
Iran arshmv
this is so rigged that fake comeback again ef losing 2-0 gg guys
2021-10-12 13:57
#94
 | 
Denmark FaZeAidan
Suddenly this year there's no more "xanteres peek" there's no more amazing cs from turkish players... lolll
2021-10-12 13:58
2 replies
"suddenly"? It's not Mirbits fault lmao. You should have said "suddenly" when they announced the Eternal Fire Roster with ISAA.
2021-10-12 14:00
1 reply
#118
 | 
Denmark FaZeAidan
I'm comparing Xanteres and Woxic to the players they were last year.
2021-10-12 14:06
#96
nAts | 
Japan Ixlide
8:2=8:10 Braindead Boternal Fire strike again
2021-10-12 14:00
Xantares from top 10 best players in the world to top 1000 now if even that imo ^^ What happened?
2021-10-12 14:00
5 replies
#98
nAts | 
Japan Ixlide
He has to call his shit strats
2021-10-12 14:00
4 replies
Like a dog?
2021-10-12 14:04
1 reply
yes
2021-10-12 14:03
Top igl with his well known strat: Xantares: Xantares go kill Xantares: yes
2021-10-12 14:03
1 reply
Xantares : you go flash i go kill
2021-10-12 14:04
8-3 3v2 post plant on t side overpass 8-16 typical kebap lul
2021-10-12 14:01
and i bet saw 2-1 rofl, imagine lose ovp to saw
2021-10-12 14:02
8-3 to 8-11 lol?
2021-10-12 14:02
#104
 | 
Poland Wajsikk
Why ef is that bad?
2021-10-12 14:02
1 reply
cuz they're this bad hello
2021-10-12 14:05
#106
 | 
Ukraine Sla1ter
8-3 8-16 disband this turkish "superteam" pls fucking brainless bots xD
2021-10-12 14:03
#108
 | 
Iran arshmv
i just cant believe how they losing this rip my money call esic
2021-10-12 14:03
turkish super team xD
2021-10-12 14:04
Legendary superteam getting bitched by Just and Stadodo
2021-10-12 14:04
7 replies
#123
 | 
Portugal Davdio
Legendary superteam xDDDDDDDDDDD
2021-10-12 14:09
6 replies
But for real tho, don't you remember all the trash talk those Turkish fans were saying when this garbage formed lmao
2021-10-12 14:10
5 replies
#129
 | 
Portugal Davdio
Yeah I remember, eternal fire is ultra overhyped team, they can't even win vs Worst Saw ever
2021-10-12 14:11
2 replies
LMAO saw(during their top-20 period) with Arki would've stomped them 16-0 xD
2021-10-12 14:15
1 reply
#153
 | 
Portugal Davdio
True xD
2021-10-12 14:16
#134
 | 
Europe sm0go
Yep. Super cringe shit... Turkish "superteam" and then names their team Eternal Fire. Yikes, these guys play so bad.
2021-10-12 14:12
1 reply
Superkebab would've been better
2021-10-12 14:16
Turks can only pug, disband and keep playing fpl
2021-10-12 14:05
I cant decide which team is worst, EF or endpoint at this moment 😂
2021-10-12 14:05
Eternal fire aka South (2)
2021-10-12 14:05
From 8-3 T side to 8-16 on overpass? DISBAND THIS TURKISH FUKTARD TEAM
2021-10-12 14:06
turkish worst team disband when?
2021-10-12 14:06
Lost my combo bet to this lmao
2021-10-12 14:07
lost all trust in EF
2021-10-12 14:08
RIP the guys who bet on EF 2-1 i guess
2021-10-12 14:08
3 replies
Those guys brought this on themselves, why would you ever bet on this garbage lol
2021-10-12 14:10
2 replies
they were cheering for getting 1.6 odds for EF to win 2-1 Lmao
2021-10-12 14:11
1 reply
hahaha
2021-10-12 14:15
wp 8-3 to 9-16 :D superteam going well
2021-10-12 14:10
2 replies
ISSAA was the problem, surely not xantares's calls
2021-10-12 14:11
1 reply
yep
2021-10-12 14:11
xantares to t3 fixer
2021-10-12 14:11
Cringe
2021-10-12 14:11
#135
 | 
Faroe Islands Lcebaby
losing on SAW worst map lmao
2021-10-12 14:12
turkish SUPERSHIT lost even to saw on fucking overpass hahahahaha
2021-10-12 14:12
#137
 | 
Nepal rosiek64
So bad
2021-10-12 14:13
fucking trash lost to SAW on overpass
2021-10-12 14:13
Eternal diarrhea
2021-10-12 14:13
Retardernal fire
2021-10-12 14:13
3-8 to 14-9 cs best game no script
2021-10-12 14:14
1 reply
#149
 | 
Portugal Davdio
EF is just bad
2021-10-12 14:15
8-3 9-15 turkish super team
2021-10-12 14:14
Can’t fkin believe this..
2021-10-12 14:14
disband when?
2021-10-12 14:14
#146
 | 
Romania bLaZe_420
Issa > mirbit
2021-10-12 14:15
#150
 | 
Norway odinsg
80 million people. Trash at CS:GO trash at football lul
2021-10-12 14:15
1 reply
Trash at everything except making carpets
2021-10-12 15:38
D i s b a n d Xanteres retire he is bad
2021-10-12 14:15
its again not 322 tournament ,esic really has % from 322 matches
2021-10-12 14:16
Xantares yeah go on give them entry frag every fukin round u piece of shit
2021-10-12 14:17
1 reply
2:6 opening lul
2021-10-12 14:18
#157
 | 
Spain Nepomu
Ez for saw, Iberian cs stronk
2021-10-12 14:18
1 reply
#182
 | 
Ukraine Kastrulya
Vs tier 5 yes iberian cs strong
2021-10-12 14:36
#158
 | 
Dominican Republic tyler_05
Overpass 14% 7 maps Pick 71% 7 maps Fucking bota 0 future
2021-10-12 14:18
Just kick Mirbit and get an IGL(Maj3r at least), Xantares knows like 1.5 strats
2021-10-12 14:18
1 reply
"I go kill" "We go push"
2021-10-12 14:19
#162
 | 
Portugal H3NR
Imagine getting outsmarted/outplayed on Overpass. By SAW. Lmao.
2021-10-12 14:19
Nein amk nein
2021-10-12 14:19
ty for over
2021-10-12 14:20
2 replies
16-10 tho
2021-10-12 14:21
1 reply
yeah? wow ty I didn't know
2021-10-12 14:31
You just got 2-0'ed by sAw with story Enjoy your place in history hahahahaha
2021-10-12 14:20
#166
 | 
Russia heha
Kebab superteam
2021-10-12 14:20
yesterday against skade 9-2 -> 10-16 today vs saw 8-3 -> 10-16
2021-10-12 14:21
Only Turkish would say this team is good. Delusional fanbase
2021-10-12 14:21
2 replies
"give them time"
2021-10-12 14:23
#183
 | 
Turkey Clarityb
well i say huge shit stuff about them since 2 months, as that's what they are looking like
2021-10-12 14:36
Finally SAW playing well
2021-10-12 14:22
#172
 | 
Ukraine Sla1ter
bruh just disband why the fuck are these turkish bots still playing on tier2???
2021-10-12 14:22
1 reply
cuz they're superteam, new powerhouse in cs scene
2021-10-12 14:23
Clown superteam lmao
2021-10-12 14:23
#176
 | 
Ivory Coast JuzeSu19
If this ain’t matchfixing I don’t know what is
2021-10-12 14:23
Woxic and Xantares should never be on the same team if none of them is able to contain their desire to go agro when they're missing shots...
2021-10-12 14:25
lost to piece of hit saw is facking shame disband asap pls
2021-10-12 14:29
1 reply
They changed a player just one day ago are u idiot?
2021-10-12 14:45
#180
 | 
Dominican Republic tyler_05
8-3 score then they fucking lose 3v2 post plant position to armless story and 10 16 when disband
2021-10-12 14:32
mirbot
2021-10-12 14:36
#184
 | 
Portugal n0xiv4
YAYYYYY SAW
2021-10-12 14:38
Xanders goes from T1 BIG to T5 EF
2021-10-12 14:38
I SAW this coming
2021-10-12 14:43
No ISSA no party
2021-10-12 15:09
they actually need IGL that can call, and also can regroup or contain their desire to aggro solo for kills, might actually look decent tier 2 team after that , gl in the future
2021-10-12 15:42
we won? by 2-0? playing overpass? it seems that miracles really exist
2021-10-12 16:41
#192
 | 
Portugal dascouves
This EF team has no future with XANTARES IGL... So far it looks one of the worse if not worse roster move I've seen.
2021-10-12 16:41
3 replies
they need to get maj3r. spacesoldiers worked with him, and if the takes over this lineup he actually would have more firepower to work with. they need structure
2021-10-12 16:42
2 replies
#195
 | 
Portugal dascouves
Isn't MAJ3R and the rest of Sangal mad at these guys?
2021-10-12 17:12
1 reply
i dont know iam just saying they need an igl and it worked with him before
2021-10-12 17:15
Actually surprising how EF are down terrible
2021-10-12 17:14
mirbit is clown lol
2021-10-15 23:25
Login or register to add your comment to the discussion.