12:00
14th of October 2021
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Swiss round 4 (teams with a 2-1 record). Winner advances to playoffs
1. Nemiga removed Ancient
2. EC Kyiv removed Nuke
3. Nemiga picked Inferno
4. EC Kyiv picked Dust2
5. Nemiga removed Overpass
6. EC Kyiv removed Mirage
7. Vertigo was left over
inferno
Inferno
EC Kyiv
16
(6:9; 10:4)
Nemiga
13
dust2
Dust2
EC Kyiv
11
(8:7; 3:9)
Nemiga
16
vertigo
Vertigo
EC Kyiv
14
(9:6; 5:10)
Nemiga
16
Rewatch
OtherTEB TV (Map 1 - Inferno)Vod
OtherTEB TV (Map 2 - Dust 2)Vod
OtherTEB TV (Map 3 - Vertigo)Vod
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
61-61 0 77.7 72.1% 1.07
58-60 -2 76.4 67.4% 1.02
51-54 -3 66.9 74.4% 0.99
41-51 -10 53.4 67.4% 0.86
44-62 -18 62.6 62.8% 0.84
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
76-54 +22 100.7 73.3% 1.33
56-48 +8 75.4 76.7% 1.17
60-52 +8 74.3 76.7% 1.16
48-47 +1 60.3 74.4% 1.05
47-54 -7 60.7 64.0% 0.86
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-17 +6 92.4 82.8% 1.38
24-16 +8 81.6 79.3% 1.34
23-20 +3 88.7 79.3% 1.25
10-11 -1 31.0 75.9% 0.90
12-18 -6 52.9 69.0% 0.85
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
21-17 +4 82.4 69.0% 1.14
16-19 -3 70.5 72.4% 1.03
16-20 -4 54.7 62.1% 0.89
16-20 -4 66.6 51.7% 0.82
12-16 -4 42.4 62.1% 0.77
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
19-19 0 80.3 77.8% 1.13
16-18 -2 73.0 66.7% 0.95
16-20 -4 68.6 66.7% 0.93
14-20 -6 55.1 66.7% 0.82
14-18 -4 56.1 66.7% 0.81
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-18 +8 105.5 77.8% 1.43
21-13 +8 82.7 85.2% 1.36
23-15 +8 90.6 85.2% 1.33
12-18 -6 68.1 70.4% 0.97
13-15 -2 49.5 70.4% 0.87
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
21-20 +1 83.8 56.7% 1.02
18-26 -8 71.7 60.0% 0.78
14-19 -5 51.9 73.3% 0.78
16-24 -8 66.7 53.3% 0.78
15-22 -7 57.5 60.0% 0.76
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
29-19 +10 114.1 73.3% 1.46
24-13 +11 70.6 90.0% 1.41
21-17 +4 78.6 83.3% 1.28
19-16 +3 73.4 73.3% 1.16
18-19 -1 65.0 70.0% 0.90
Top player in match
Igor 'lollipop21k' Solodkov
0.88
KPR
0.63
DPR
73.3%
KAST
1.28
Impact
100.7
ADR
1.33
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
2 - 0
2 - 0
1 week ago
1 - 2
1 week ago
2 - 0
1 week ago
1 - 2
1 week ago
1 - 2
1 week ago
2 - 1
1 week ago
0 - 2
2 weeks ago
2 - 1
2 weeks ago
2 - 1
2 weeks ago
2 - 0
3 weeks ago
2 - 1
3 weeks ago
0 - 2
3 weeks ago
2 - 0
3 weeks ago
2 - 0
3 weeks ago
2 - 0
3 weeks ago
1 - 2
3 weeks ago
0 - 2
3 weeks ago
2 - 1
4 weeks ago
0 - 2
5 weeks ago
1 - 2
5 weeks ago
16 - 12
5 weeks ago
1 - 2
5 weeks ago
16 - 5
8 weeks ago
0 - 2
11 weeks ago
0 - 2
11 weeks ago
0 - 2
11 weeks ago
10 - 16
2 - 1
2 - 1
1 week ago
0 - 2
1 week ago
0 - 3
1 week ago
2 - 0
1 week ago
2 - 1
1 week ago
2 - 1
1 week ago
2 - 0
1 week ago
0 - 2
1 week ago
2 - 0
2 weeks ago
0 - 2
2 weeks ago
2 - 1
2 weeks ago
5 - 7
2 weeks ago
1 - 4
2 weeks ago
2 - 4
2 weeks ago
4 - 2
2 weeks ago
16 - 10
2 weeks ago
19 - 17
2 weeks ago
16 - 9
2 weeks ago
14 - 16
2 weeks ago
4 - 16
2 weeks ago
2 - 0
3 weeks ago
2 - 1
4 weeks ago
2 - 0
4 weeks ago
0 - 2
4 weeks ago
1 - 2
5 weeks ago
2 - 1
5 weeks ago
0 - 2
5 weeks ago
2 - 0
5 weeks ago
2 - 1
6 weeks ago
17 - 19
7 weeks ago
0 - 2
8 weeks ago
0 - 2
8 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
2 - 1
8 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
2 - 1
Head to head
1
Wins
0
Overtimes
2
Wins
2-1 Nemiga
2021-10-13 23:43
#2
 | 
Denmark pete605d1
Ez Kyiv
2021-10-14 00:30
#3
 | 
South Africa honeStly
EC could actually take this, both teams in good form
2021-10-14 08:06
#4
 | 
United States Rayduh
Easy for Nemiga
2021-10-14 08:07
Again. Nemiga 2-0, last match - lucky
2021-10-14 10:31
good morning guys! welcome to the "riggedacle" fall series 2 predictions! Nemiga wins this match 2-0, and both maps will go over 26.5 have fun!
2021-10-14 12:06
1 reply
clown
2021-10-14 13:06
Here goes the 1-7 to 8-7
2021-10-14 12:23
Yikes 1-7, 6-9 Nemiga will lose this
2021-10-14 12:33
3 replies
No
2021-10-14 12:37
2 replies
u sure?
2021-10-14 13:41
1 reply
I had EC winning a map as last piece on my bet to win 4000$, so im happy
2021-10-14 15:06
Pepega getting paid again lol
2021-10-14 12:34
#11
 | 
Turkey tecton1c
ful ecoed :D
2021-10-14 12:44
Pinnacle Fall Series 2 Pinnacle Fall Series 2 Pinnacle Fall Series 2
2021-10-14 12:48
Kiev 1-0 xd xd
2021-10-14 12:49
nemiga pls stop fucking picking inferno hello??? ct side doesnt exist
2021-10-14 12:51
2 replies
Ct side isn't the problem, fixing matches is
2021-10-14 12:53
1 reply
yes that too
2021-10-14 12:55
#15
 | 
Turkey tecton1c
lessssgo kievv
2021-10-14 12:52
Told u These fuckers keep push while knowing their aim absolute sucks
2021-10-14 12:52
I'm done by pinnacle again gg
2021-10-14 12:53
12-7 to 12-16 or 13-16
2021-10-14 12:54
LOL
2021-10-14 12:54
#21
 | 
Malaysia jskhoo
Gg ez +8.5 to +3.5 and kyiv win map 1
2021-10-14 12:54
Still picking inferno
2021-10-14 12:55
Nemiga shit
2021-10-14 12:55
Xd xd xd xd xd
2021-10-14 12:58
HES CHEATING
2021-10-14 12:58
2 replies
WHO?
2021-10-14 12:58
1 reply
everyone i lose money cuz cheating cyka!
2021-10-14 13:00
gg ez for kyiv
2021-10-14 12:58
Peenacle shit event made for rusky to be rich fat fck?
2021-10-14 12:59
2v4 lost to kyiv ? ok nemiga, i got u, back to fixing
2021-10-14 12:59
Lost 9 in a row, ct inferno, but there are no fixed games in csgo. It will be 1-1
2021-10-14 12:59
haha, classic
2021-10-14 13:00
How many rounds will noobmiga lose to man adv? And pushing? And also lose when they saw the shadow? HOW THE FUCK DID 1WIN LOSE TO THIS FUCKERS? VERY CLEVER IDOGBALANCE CANT EVEN LAND AWP SHOOT
2021-10-14 13:01
Yeah piece of shit beat 1win But lost to this crap from 12-8 to 12-16 But ofc lolipop game of life when he Will play against 1win again
2021-10-14 13:00
#36
 | 
Malaysia jskhoo
Go go go 6odds
2021-10-14 13:01
Fuck off Never bet noobmiga or ec kyiv match or peenacle ever again Fuck this shit
2021-10-14 13:04
So easy to fix games in csgo nowadays
2021-10-14 13:04
1-1 now
2021-10-14 13:04
#41
 | 
Poland Wajsikk
Typical pinacle trash cup over 2,5 and nemiga will win this finally
2021-10-14 13:10
3 replies
yea basically
2021-10-14 13:12
Im not surprised if EC just win 2-0 Why not
2021-10-14 13:14
2-0 in every match today same bullshit as skadog
2021-10-14 13:17
If you see 7-1 for kiev on second map, bet on nemiga 2-1
2021-10-14 13:16
Let's go Nemiga, show me the power of pinnacle with 2.43 odds
2021-10-14 13:18
iDUMBALANCE strikes again
2021-10-14 13:21
Either iDUMBALANCE/iDISABLED would be a more proper nickname for him xd xd
2021-10-14 13:23
14 replies
IDIOTBALANCE
2021-10-14 13:23
1 reply
hahahaha +1
2021-10-14 13:24
u lost another bet?
2021-10-14 13:27
10 replies
I don't bet, retard. I'm laughing at disability of individual players. Also, I'm laughing at bot bettors like you. Thank you for betting and giving me a free money.
2021-10-14 13:29
9 replies
#57
 | 
Europe Tuanis
>I don't bet. >Thank you for betting and giving me free money. ok:)
2021-10-14 13:31
8 replies
He's betting, not me. I take bettors' money every day.
2021-10-14 13:32
7 replies
How
2021-10-14 13:32
6 replies
this guy cries in 85% of hltv matches about players being retarded xD he even apparently watches some tier 10 asian games just for fun but he doesnt bet XDDDDD
2021-10-14 13:34
maybe he owns a sportsbook????
2021-10-14 13:34
4 replies
Own sportsbook and cries on hltv ab player being retard?xd
2021-10-14 13:37
2 replies
i was just memeing
2021-10-14 13:38
Why not? Also, I'm not crying. I'm laughing at CSGO pros who are a great example of having low amount of IQ. Also thanks everyone for betting on these kinds of tournaments.
2021-10-14 13:40
You don't need to own a sportsbook to take bettor's money. You can simply work for them
2021-10-14 13:54
i like the name IDISABLED, there is a reason spirit kicked him
2021-10-14 13:29
im no pro but i feel like if nemiga didnt lose so many rounds with a man advantage, they would be winning! :^)
2021-10-14 13:28
1 reply
They are not pros either
2021-10-14 13:30
"Pros" xd
2021-10-14 13:30
iDUMBALANCE will be kicked once again
2021-10-14 13:32
nemiga is one of those teams that only win when u bet against them xD dogs
2021-10-14 13:33
Probably another 9-6
2021-10-14 13:34
Nice mid peek idisabled xd
2021-10-14 13:37
EC Kyiv really improved their game lately, didnt expect that tbh, they used to be so bad and now they can fight vs anyone in t2/3, interesting
2021-10-14 13:37
Told you 9-6, seems like gg, but not in Pinnacle cup. Nemiga will win on T side even if they can't win a 5 vs 3 round
2021-10-14 13:40
aaand another 5v3 lost
2021-10-14 13:42
TI winner s4 shitting on iDISBALANCE
2021-10-14 13:42
2-1 nemiga
2021-10-14 13:45
2021-10-14 13:49
script just never changes uh? always the same 2-1 for the nemiga squad
2021-10-14 13:49
4 rusky play and trading map pick on one shit event
2021-10-14 13:56
Look mom, another rigged match where t side is the only side that is able to play
2021-10-14 13:58
1 reply
nemiga's matches are always rigged af on pinnacle tbh
2021-10-14 14:05
This one was too obvious, good luck to all bettors on the last map
2021-10-14 14:05
1 reply
#86
 | 
Malaysia jskhoo
last map dont bet lmao
2021-10-14 14:10
Pepega dont throw my handicap away pls, secure those pinnacle delicious odds
2021-10-14 14:06
2 replies
why would they throw the handi bro? this game was written a few weeks ago, pinnacle paying 68,000$ but they probably make like x10 from it from the scripts
2021-10-14 14:08
1 reply
yep, nicely done, i lookeed some of the comments and switched my bet to pepega LOL, nicely paid
2021-10-14 14:10
Who is worse? IDISABLED or dogpower?
2021-10-14 14:09
Pick CT side on vertigo after winning knife round All in nemiga
2021-10-14 14:22
Keep betting on these kind of tournaments. $$$$
2021-10-14 14:25
pinnacle at least change the script sometimes.. 2-1 nemiga always is boringgg
2021-10-14 14:26
nemiga dogs tf
2021-10-14 14:39
6-0 > 6-9
2021-10-14 14:40
1 reply
yeah nemiga throwing kek
2021-10-14 14:41
Well nemiga needs at least 10-11 T round for win but they wont xD
2021-10-14 14:42
nemiga throwing lets goooo!
2021-10-14 14:46
#101
 | 
Czech Republic Sarkod
nemiga throwing for food q.q
2021-10-14 14:46
6-0 6-9 🤡nemiga🤡
2021-10-14 14:46
6-0 > 6-9 hahhahaha
2021-10-14 14:47
HAHAHAHA
2021-10-14 14:50
6-0 - 6-9 pinnacle cup)
2021-10-14 14:51
lol it's happening every damn map
2021-10-14 14:52
ec kyiv 9 rounds in a row vs nemiga :D
2021-10-14 14:52
Typical 6-0 into 6-9 transition lolll
2021-10-14 14:53
typical fake 9 rounds in a row then they will get raped
2021-10-14 14:55
don't get fooled, it's always like that with nemiga they will be down 9-12 or something then quick 16-12
2021-10-14 14:56
1 reply
lol this guy bet ec kyiv and now jinx kek
2021-10-14 14:58
how much more lollipop need to do to carry this bot team??
2021-10-14 14:57
nemiga farm for odds and win ty
2021-10-14 14:58
1 reply
nt kiev win
2021-10-14 14:59
If you ever watch how nemiga get 6 rounds streak, go bet their enemy. Free win
2021-10-14 15:00
6-0 > 8-16
2021-10-14 15:01
just like i called. the typical 8-12 to 16-13 from nemiga. every time, every freaking time. welcome to pinnacle my friends
2021-10-14 15:04
Jyo ggreat awoopa skilz xd
2021-10-14 15:08
#124
 | 
Czech Republic Sarkod
how can Jyo miss 3 ez shots in round 23? xd
2021-10-14 15:08
8-12 to 16-13 nemiga called it tho check #121 hf :)
2021-10-14 15:10
1 reply
pinnacle at finest good call and script reading
2021-10-14 15:13
oh now noobmiga wanna try hard? too late, you gonna lose
2021-10-14 15:14
nice to livebet when u get 4x on both teams during the 3 game period :D
2021-10-14 15:16
it was so obv, didn't you watch all of nemiga games on pinnacle? every *single* time they were down 8-12 to 9-12 they cameback winning 16-14 this is scripted there's no doubt about that
2021-10-14 15:17
4 replies
won me a lot at least.
2021-10-14 15:20
"every *single* time they were down 8-12 to 9-12 they cameback winning 16-14" hltv.org/stats/matches/mapstatsid/128691.. are u delusional?
2021-10-14 15:24
2 replies
well, pinnacle had to change the script slightly so they won't get caught
2021-10-14 15:25
1 reply
xD Ok u are
2021-10-14 15:26
Ahahahahhah ec kyivvvvvvvvvv
2021-10-14 15:18
nemiga 100% winrate from being down 8-12 on *every* pinnacle game and you really thought it's gonna change? not even against na'vi lmao. you know why? because it's scripted :) written all over :) ty for ez money $$$
2021-10-14 15:22
#136
 | 
France d0py
nemiga are so on point lately lollipop is nuts
2021-10-14 15:26
Login or register to add your comment to the discussion.