13:10
14th of October 2021
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Stage 1 round of 32
1. SAW Youngsters removed Overpass
2. NLG removed Nuke
3. SAW Youngsters picked Vertigo
4. NLG picked Dust2
5. SAW Youngsters removed Mirage
6. NLG removed Ancient
7. Inferno was left over
vertigo
Vertigo
NLG
13
(8:7; 5:9)
SAW Youngsters
16
dust2
Dust2
NLG
16
(13:2; 3:2)
SAW Youngsters
4
inferno
Inferno
NLG
11
(8:7; 3:9)
SAW Youngsters
16
Rewatch
OtherEden Esports (Map 1 - Vertigo)Vod
OtherEden Esports (Map 2 - Dust 2)Vod
WorldEden Esports (Map 3 - Inferno)Vod
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
64-49 +15 83.3 68.4% 1.25
58-56 +2 83.3 68.4% 1.21
54-41 +13 78.4 76.3% 1.19
47-46 +1 66.4 76.3% 1.00
42-54 -12 68.9 73.7% 0.93
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
68-58 +10 94.7 67.1% 1.26
51-49 +2 73.8 69.7% 1.14
13-17 -4 73.4 81.5% 1.10
41-38 +3 80.3 69.4% 1.07
46-52 -6 70.2 72.4% 0.97
26-51 -25 46.4 55.3% 0.61
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-22 +4 87.2 75.9% 1.35
21-20 +1 71.3 72.4% 0.96
14-16 -2 63.6 75.9% 0.95
17-20 -3 63.8 72.4% 0.94
16-20 -4 70.8 65.5% 0.87
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
29-22 +7 109.6 65.5% 1.49
26-17 +9 92.0 79.3% 1.37
22-20 +2 72.8 69.0% 1.11
13-19 -6 64.5 79.3% 0.92
8-16 -8 42.4 55.2% 0.67
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-10 +16 119.5 85.0% 2.08
18-7 +11 87.2 80.0% 1.63
16-13 +3 97.0 75.0% 1.51
18-14 +4 99.8 95.0% 1.49
9-9 0 49.6 85.0% 1.00
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
19-18 +1 91.3 70.0% 1.02
14-16 -2 81.1 55.0% 0.94
11-17 -6 77.2 55.0% 0.74
6-18 -12 30.4 60.0% 0.46
3-18 -15 27.3 40.0% 0.23
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
22-18 +4 87.9 74.1% 1.12
17-17 0 73.4 74.1% 1.05
21-19 +2 77.4 51.9% 1.02
16-21 -5 68.9 55.6% 0.85
8-20 -12 44.0 66.7% 0.61
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
19-14 +5 86.4 66.7% 1.43
25-20 +5 88.8 77.8% 1.29
22-16 +6 71.1 77.8% 1.19
13-17 -4 73.4 81.5% 1.10
15-17 -2 65.0 66.7% 0.89
Top player in match
José 'Shr' Gil
0.89
KPR
0.76
DPR
67.1%
KAST
1.55
Impact
94.7
ADR
1.26
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
2 weeks ago
0 - 2
2 weeks ago
2 - 0
3 weeks ago
2 - 1
3 weeks ago
1 - 2
3 weeks ago
2 - 0
7 weeks ago
1 - 2
7 weeks ago
2 - 0
5 weeks ago
0 - 2
5 weeks ago
2 - 0
6 weeks ago
0 - 2
7 weeks ago
2 - 1
8 weeks ago
0 - 2
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
EZ 4 SAW JR.
2021-10-08 17:20
#2
 | 
Portugal OwnedBro
ez 4 SAW
2021-10-08 18:58
EZ GXR
2021-10-11 05:34
#4
 | 
Portugal n0xiv4
Ez for Galaxy Racer, put SAW Youngsters will put a bigger fight against them compared to what SAW did
2021-10-11 18:47
32-0 Galaxy racer
2021-10-13 21:32
5 replies
who?
2021-10-13 22:57
4 replies
nvm I'm blind xD I swear its changed ???
2021-10-13 23:04
3 replies
#11
 | 
Portugal Davdio
yeah they changed xD
2021-10-13 23:34
they moved galaxy racer to stage 2 dont know why
2021-10-14 00:33
1 reply
probably one of the teams that they were going to to invite to stage 2 dropped out aand they "promoted" galaxy racer
2021-10-14 00:41
??? what?
2021-10-13 23:03
NLG? What? RiP fantasy
2021-10-13 23:07
1 reply
+1
2021-10-14 04:44
Hello? Why changed
2021-10-13 23:16
ez for luckyman and his friends
2021-10-14 00:36
my fantasy just got fcked lol
2021-10-14 11:02
1 reply
same
2021-10-14 13:48
Ez 4 god red
2021-10-14 11:53
saw youngsters XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD , even their first team is trash why od they need youngsters XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2021-10-14 13:15
2 replies
#19
 | 
Portugal n0xiv4
Cambodia cs kekw
2021-10-14 13:36
#24
 | 
Portugal Davdio
2 iq user spotted
2021-10-14 13:58
EZ FOR KURAMA ! RIP KURAMA
2021-10-14 13:50
#22
 | 
Portugal dascouves
My fantasy is in the mud 😂😂
2021-10-14 13:52
Dear HLTV, why do you replace Stage 2 teams with Stage 1 teams?
2021-10-14 13:57
EZPz FOr LuckYmAnN
2021-10-14 13:59
#26
 | 
Finland Emvi
Why the fuck do I have this guy sin on my fantasy team??
2021-10-14 14:06
7 replies
#27
 | 
Portugal Davdio
because u picked galaxy racers players and they got switched by nlg players
2021-10-14 14:13
6 replies
why switch??? Galaxy Racer is invited team, they will have match in 3rd round
2021-10-14 14:39
My galaxy racer players stayed, just got padding for being in stage 2
2021-10-14 15:23
4 replies
#38
 | 
Portugal Davdio
idk more, i saw one guy saying that, but i hadn't done the draft, so i thought it's true, if not, my bad
2021-10-14 15:27
3 replies
Perhaps NLG players replace the team from stage 2 that dropped out
2021-10-14 15:29
2 replies
#40
 | 
Portugal Davdio
yeah maybe
2021-10-14 15:30
1 reply
#56
 | 
Finland Emvi
I had maden from FPX. I dont know what fucking logic hltv uses to replace maden with a player from a team that loses to saw academy on 1st round. God damn
2021-10-14 19:42
Easy for José Miguel Taipa de Sousa Freire da Mota
2021-10-14 14:22
Saw dont even have a decent main team and they making a academy roster. Smh
2021-10-14 14:27
12 replies
#32
 | 
Portugal skiLfuI
I dont see the problem with it tbh, I've seen so many people making fun of it and idk why. I know saw's main team isnt tier 1 but they're consistently in the tier2/3 scene, and they're supporting younger players in the scene to develop them, our scene isnt the greatest so I think this is good.
2021-10-14 15:06
8 replies
Your right. However young players perform not enough today , but they need time to practice and more some competitive matches.
2021-10-14 15:14
Supporting youngs is a such a nice thing but as organization you have priorities to do Firstly u should make a good main team after that u can go and build a academy team and it’s actually useful If movistar would do that It would’ve made sense but about saw no
2021-10-14 15:46
6 replies
#44
 | 
Germany Bossi_15
Point of an academy roster is too have young and upcoming players already under contract so its fairly easy to simply move players in the Main team once there is Space and enough experience. Cheap and really talended players already under contract, no fear of them developing elsewhere and either being picked up by other teams while free agency or paying buyouts.
2021-10-14 15:55
1 reply
Yeah you right but at the same time this is like a gamble Maybe those players that you investing your money and time aren’t just that good enough But idk its up to organization
2021-10-14 15:57
#46
 | 
Portugal Davdio
man u dont know about iberian scene.. we have only 3 professional teams, saw, offset and movistar riders, saw having a academy team is one more roster supported, and its essencial for the scene grow up. And about riders, i really doubt u will think this make sense if we were talking 1 month ago.
2021-10-14 15:57
3 replies
You right but I meant rn cause rn MR has a decent lineup so making academy team makes sense Btw idk when saw made academy team but its new to me
2021-10-14 16:00
2 replies
#49
 | 
Portugal Davdio
saw made this academy team 1 or 2 month ago
2021-10-14 16:02
1 reply
Oh thanks
2021-10-14 16:08
Both Godsent and Anonymo have academy rosters too, i think its kind of common for tier 2/3 teams
2021-10-14 15:22
1 reply
Yeah but its business like wtf are you guys doing? Paying players for nothing is bullshxt 1$ or 1000$ doesn’t matter
2021-10-14 15:48
lol
2021-10-14 16:53
why technical?
2021-10-14 14:40
Holy shit that's a long name
2021-10-14 15:16
Btw g3 for NLG
2021-10-14 15:22
32222222222
2021-10-14 15:52
damn , why did bookmakers add this :D
2021-10-14 16:02
#51
 | 
Malaysia jskhoo
HOLY SHIT
2021-10-14 16:08
Nice, I lose my fantasy on first game
2021-10-14 16:13
shr is really talented
2021-10-14 16:51
1 reply
#55
 | 
Portugal Get_Zen
+1
2021-10-14 18:54
Login or register to add your comment to the discussion.