16:15
26th of October 2021
 
Match over
Maps
Best of 1 (LAN) * Swiss round 2 (teams with a 0-1 record)
1. GODSENT removed Dust2
2. GODSENT removed Ancient
3. Spirit removed Vertigo
4. Spirit removed Inferno
5. Spirit removed Mirage
6. GODSENT removed Overpass
7. Nuke was left over
Nuke
Nuke
Spirit
16
(10:5; 6:7)
GODSENT
12
Rewatch
OtherPGLVod
WorldPGL (YouTube)Vod
Highlights
magixx - 3 M4A4 kills on the bombsite A defense (initial frags - from Rafters location)
felps - ACE (with 1vs2 clutch) - Part 1 - 3/5 frags
felps - ACE (with 1vs2 clutch) - Part 2 - 2/5 frags
felps - ACE (with 1vs2 clutch) - Part 3 - complete REPLAY
b4rtiN - 4 massive M4A4 kills on the bombsite A defense (3vs4 situation) to keep Spirit off match point
b4rtiN - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation) to keep GODSENT in the match
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
22-17 +5 80.9 82.1% 1.30
23-17 +6 85.5 64.3% 1.15
20-17 +3 75.2 75.0% 1.13
20-17 +3 77.5 75.0% 1.09
13-13 0 55.7 85.7% 1.01
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-17 +6 78.9 67.9% 1.26
17-20 -3 75.0 75.0% 0.95
15-22 -7 65.8 71.4% 0.83
12-18 -6 59.2 67.9% 0.83
13-21 -8 56.2 53.6% 0.81
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
22-17 +5 80.9 82.1% 1.30
23-17 +6 85.5 64.3% 1.15
20-17 +3 75.2 75.0% 1.13
20-17 +3 77.5 75.0% 1.09
13-13 0 55.7 85.7% 1.01
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-17 +6 78.9 67.9% 1.26
17-20 -3 75.0 75.0% 0.95
15-22 -7 65.8 71.4% 0.83
12-18 -6 59.2 67.9% 0.83
13-21 -8 56.2 53.6% 0.81
Top player in match
Nikolay 'mir' Bityukov
0.79
KPR
0.61
DPR
82.1%
KAST
1.43
Impact
80.9
ADR
1.30
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
6 weeks ago
11 - 16
7 weeks ago
1 - 2
7 weeks ago
2 - 0
7 weeks ago
1 - 2
9 weeks ago
2 - 0
9 weeks ago
4 - 1
9 weeks ago
7 - 10
9 weeks ago
2 - 4
9 weeks ago
4 - 2
9 weeks ago
10 - 16
10 weeks ago
11 - 16
10 weeks ago
16 - 3
10 weeks ago
16 - 4
10 weeks ago
16 - 4
11 weeks ago
1 - 2
12 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
2 - 0
13 weeks ago
1 - 2
13 weeks ago
2 - 1
Spirit win
1.50
6 weeks ago
10 - 16
8 weeks ago
3 - 0
8 weeks ago
0 - 3
8 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
16 - 11
9 weeks ago
16 - 11
9 weeks ago
16 - 7
9 weeks ago
16 - 4
9 weeks ago
11 - 16
9 weeks ago
2 - 1
9 weeks ago
2 - 1
9 weeks ago
1 - 2
9 weeks ago
2 - 0
9 weeks ago
2 - 0
9 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
3 - 2
10 weeks ago
2 - 1
10 weeks ago
2 - 0
11 weeks ago
2 - 0
11 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
1 - 2
12 weeks ago
16 - 11
12 weeks ago
14 - 16
12 weeks ago
16 - 2
GODSENT win
2.50
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
ez4taco
2021-10-18 20:28
7 replies
#33
 | 
Ukraine VoidWave
wtf you guessed the match with taco right lol
2021-10-26 15:45
5 replies
he have super power lol lol goo lose taco nob tier 139 china
2021-10-26 15:48
3 replies
he has* Broken English
2021-10-26 16:02
2 replies
yes yes canada g4y land ok ok i dont ned english to life haha nob
2021-10-26 16:13
1 reply
#173
 | 
Ukraine VoidWave
killed him
2021-10-26 17:28
i wrote in every match btw xd
2021-10-26 17:28
wp
2021-10-26 15:46
ez4fnatic nvm
2021-10-18 20:30
1 reply
#56
 | 
Oceania bet_goddor
fnatic with a UK flag are unbeatable
2021-10-26 16:03
Too ez for TBA
2021-10-18 20:31
#4
 | 
United Kingdom Keyed_
FAZE AGAIN
2021-10-18 20:32
#6
 | 
Czech Republic PaYaB
mouz movistar pogchamp
2021-10-18 23:27
Let's go FaZe #eZaF4FaZe
2021-10-19 07:52
#8
 | 
African Union wmzgod
EZ G2
2021-10-22 18:50
#9
 | 
Germany i_dont_car
EZ 4 navi
2021-10-24 03:39
1 reply
#10
 | 
Germany i_dont_car
ok navi dont play here
2021-10-24 03:47
Ez 4 astralis
2021-10-26 11:31
ez4gla1ve
2021-10-26 14:22
#13
 | 
Belgium K0K0SK1P
Faze-Ence
2021-10-26 14:30
2 replies
#48
lsd | 
Poland parsnip
lol you got it right but not the time, gj
2021-10-26 15:50
1 reply
#49
 | 
Belgium K0K0SK1P
i knew all buth just not the time didnt see it was 0-1 seedings
2021-10-26 15:50
Hard for everybody!
2021-10-26 14:44
#15
 | 
Norway Andjey96
I think questionmark wins this one
2021-10-26 15:01
Check bio! Im on a roll! lets get this easy money
2021-10-26 15:06
FaZe vs ENCE map:mirage
2021-10-26 15:07
1 reply
teams with 0-1 record playing
2021-10-26 15:15
Astralis vs spirit??
2021-10-26 15:38
#20
 | 
Hong Kong Angus_
ez faze
2021-10-26 15:40
#21
 | 
United States urm@m
ez for entropiq
2021-10-26 15:41
ez
2021-10-26 15:41
EZ CPH
2021-10-26 15:42
EZ4 FAZE
2021-10-26 15:43
Astralis v entropiq ?
2021-10-26 15:44
Spirit godsent
2021-10-26 15:44
Noobs
2021-10-26 15:44
#28
 | 
Russia moorlize
lets go spirit
2021-10-26 15:44
#29
 | 
Russia Veyles
16 - 12 Spirit
2021-10-26 15:45
1 reply
#155
 | 
Russia Veyles
EZ
2021-10-26 17:21
Ez for homesent
2021-10-26 15:45
Spirit - Road to 0-3
2021-10-26 15:45
#32
 | 
Brazil EversonFR
EZ4 GODSENT AND GOD DUMAU
2021-10-26 15:45
#35
 | 
Ukraine Sla1ter
VAMOS!
2021-10-26 15:46
#36
 | 
Canada Femtal
16-10 Godsent
2021-10-26 15:46
Shitpirit to 0-3
2021-10-26 15:46
ez exorcism for GODSENT
2021-10-26 15:46
#39
 | 
Brazil mrkkkkos
vamos godsent!!
2021-10-26 15:47
1. Spirit removed Vertigo 2. Spirit removed Inferno 3. Godsent removed Dust 2 4. Godsent removed Overpass 5. Godsent removed Nuke 6. Spirit removed Ancient 7. Mirage was left over 16 - 11 Godsent ez for Felpera
2021-10-26 15:47
#41
 | 
Germany MeZooZiw0w
GODSENT VAMOS
2021-10-26 15:47
#42
 | 
Ukraine futplxyer
lets go godsent! very winnable
2021-10-26 15:48
tbh GODSENT can win this, Spirit is quite dogshit recently
2021-10-26 15:48
krl fudeu mt KKKKKKKKKKKKK
2021-10-26 15:49
#46
 | 
Russia iamidiot
16-9 Godsent
2021-10-26 15:49
#47
 | 
Poland M249))
Spirit lost to faze, because they want olof stickers, now ez fast 3-1 for russian bratans.
2021-10-26 15:49
1 reply
ahahahaha its true dobje
2021-10-26 15:57
map mirage , over 26.5 4 sure
2021-10-26 15:50
Ez4spirit
2021-10-26 15:51
over 265 easiest money
2021-10-26 15:54
EZ FOR TI WINNER GO COLLAPSEEE
2021-10-26 16:01
2 replies
Best magnus ever
2021-10-26 16:08
1 reply
Cap
2021-10-26 16:12
trash vs trash, I wont be surprised if botaco's team wins this.
2021-10-26 16:08
nuke ez Magnus WIN
2021-10-26 16:13
1 reply
exactlyyy MIPOSHKA GONNA CLAP THEM
2021-10-26 16:17
ez for T1 winners
2021-10-26 16:13
Swedish dogsent best dogsent
2021-10-26 16:14
#65
 | 
Russia dev1ce_MVP
so ez4Spirit, kkkkkkk
2021-10-26 16:14
🔥🔥🔥 godsent ez
2021-10-26 16:14
Spirit can be 0-3 Kappa
2021-10-26 16:15
2 replies
will*
2021-10-26 16:16
1 reply
That would be funny but unlikely
2021-10-26 16:18
ez 4 balding
2021-10-26 16:21
5v2 AHAHAHHAHAHA br cs
2021-10-26 16:23
5v3 fucking retards
2021-10-26 16:23
0-3 incoming boys
2021-10-26 16:25
5V2 KEKW SPOROT
2021-10-26 16:29
1 reply
they won
2021-10-26 16:29
#77
 | 
Argentina Gambito71
taco JUST HOLD MAN why u peek my god
2021-10-26 16:29
I thought Spirit were wrong with Overpass against FaZe, but GODSENT nuke against Spirit is dumber
2021-10-26 16:30
#79
 | 
Ukraine futplxyer
annoys me how teams like this get to major to go 0-3 and u have extra salt who didnt qualify F
2021-10-26 16:30
2 replies
We need Global RMRs
2021-10-26 16:31
1 reply
#84
 | 
Ukraine futplxyer
yes because EU/CIS skill level is higher xD
2021-10-26 16:32
Sick calls taco
2021-10-26 16:31
already GG botsent tier 5
2021-10-26 16:32
KEKW GODSENT VS EU TEAMS
2021-10-26 16:32
#85
 | 
Argentina Gambito71
i bet on felps over 17,5 kills hahahaha unlucko
2021-10-26 16:34
Brazilian iq...
2021-10-26 16:35
Felps vs EU = BOTTTTT
2021-10-26 16:36
0-2 astralis and homeSent
2021-10-26 16:36
only 8 rounds in and they've already lost 2x 5v3 lmao disband pls
2021-10-26 16:36
This Brazilian so fucking brain-dead wtf
2021-10-26 16:36
Felps vs EU teams XD
2021-10-26 16:37
another bad slot zzzzzz 0 slot for favelas pls
2021-10-26 16:38
JAME time HAHAJAHAH
2021-10-26 16:38
1-11 felpzera
2021-10-26 16:43
who let these bots into major Jesus Christ
2021-10-26 16:43
4 replies
#99
 | 
Brazil rauni90001
how many polish teams?
2021-10-26 16:45
3 replies
There could have been 1-2, if quotas were fair
2021-10-26 16:48
polish gods 16-10 botsent nt
2021-10-26 16:51
1 reply
0 polish players, 5 brazilian gods.
2021-10-26 16:53
xddddddddddddddddddddddddddddddddddd
2021-10-26 16:44
they could probably be a reasonable team if they didn't choke so hard
2021-10-26 16:44
1/12 major player
2021-10-26 16:45
Felps such a burden to the team ♿♿♿
2021-10-26 16:46
#101
 | 
CIS ShimonSS
felps single-handedly sends godsent to the 0-2 pool, lol
2021-10-26 16:45
Felps in Lan omegalul
2021-10-26 16:46
#105
DAD | 
Russia synok
spirit 0-3 incoming
2021-10-26 16:49
Be careful spirit bettors, if spirit will lose pistols in 2nd half they might choke. Just saying.
2021-10-26 16:53
Keep picking nuke while u can’t play it
2021-10-26 16:56
#111
 | 
Kazakhstan mellstroy
4x3 lost
2021-10-26 16:56
#112
DAD | 
Russia synok
lmao why u peek brainless
2021-10-26 16:59
Even pistols wtf
2021-10-26 16:59
Lmao nice peek in 2v1 he wasn’t even defusing
2021-10-26 16:59
Ye Spirit lose this to br bots and disband asap...
2021-10-26 16:59
#116
 | 
Other simon_
easy over 26.5 I hope
2021-10-26 17:00
3 replies
Okay nice but next time not like that the jinx so strong brothet
2021-10-26 17:16
2 replies
#134
 | 
Other simon_
Iam sorry
2021-10-26 17:11
1 reply
Bro next time dont comment like that just chill and watch see they are losing now omg
2021-10-26 17:13
#117
 | 
Other simon_
omg
2021-10-26 17:11
5-10 throw
2021-10-26 17:04
Spirit throwing in major?
2021-10-26 17:05
Guys how to know which team picked side???
2021-10-26 17:05
I bet Entropig + Spirit combo and of course both ruskis arr choking I hate this fucking shit I lost +5,3 on TyLoo because they can’t win 4v2 at 15-12 on CT side with 10’seconds left
2021-10-26 17:07
1 reply
no one choking wtf are you talking and Tyloo won +5.5
2021-10-26 17:13
Spirit maybe stop throw this is major not tier 5 tournament
2021-10-26 17:08
lose to eco nice dogsent
2021-10-26 17:08
How u lose that stupids
2021-10-26 17:09
BOTACO
2021-10-26 17:09
godsent braindead team really, overrated because owning in na/sa. just like the top 18 sa teams at ti, lucky to have spots
2021-10-26 17:09
taco is the biggest bot in cs history
2021-10-26 17:10
#129
 | 
CIS ShimonSS
bot taco
2021-10-26 17:10
hahahhaahhahahah dogsent such throwers
2021-10-26 17:10
11-10 lose vs force = lose map
2021-10-26 17:11
Nice botco single handly lose two important round ♿♿
2021-10-26 17:11
Botsent ftw lmao
2021-10-26 17:12
HAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAAHAHAHAHAHHAHA AHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAAH AHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAAHHA AHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAH
2021-10-26 17:12
#138
 | 
CIS ShimonSS
how to win against godsent: 1. find taco 2. kill taco
2021-10-26 17:13
dogsent go home why br have spot ? bro this bots only playing try hard and grind br cs, only 10 team and 0 real skill but they can win each other but can't win against tier 2-3 eu team ASDASDASDAS
2021-10-26 17:13
#141
 | 
Other simon_
no way they waked up to win 3 in a row
2021-10-26 17:13
TACO threw so hard 3 rounds in a row so fking bad
2021-10-26 17:14
Tnx for the over bitch now lose
2021-10-26 17:15
boltz was right :D
2021-10-26 17:15
11-10 4vs3 i bet on godsent 16-11 wow trash dogs throw for food
2021-10-26 17:16
1 reply
they don't have money for betting how can you thinking they are throwing :D
2021-10-26 17:17
#149
 | 
CIS ShimonSS
botco strikes again
2021-10-26 17:17
2nd nuke = 0 ci ideas
2021-10-26 17:18
godsent LOL, they have no idea what are they doing
2021-10-26 17:18
only bartin deserve the win but this major winners and other noobs go die worst major champion i'Ve ever seen
2021-10-26 17:20
#153
DAD | 
Russia synok
overpeeking again, these players must have fish brains or smth
2021-10-26 17:20
3 replies
talking about sdy and co or godsent players?
2021-10-26 17:25
2 replies
#175
DAD | 
Russia synok
spirit players losing 2 v 1s identically. they so far are looking disjointed
2021-10-26 17:31
1 reply
i felt that. Just watched few rounds and that was the last round i saw. chopper and sdy don't use their brains i tell you. chopper had the time to hide and play time. sdy had the chance to play time as well, as the bomb was planted for him. sdy always goes for aim duels like a silver jeez.
2021-10-26 17:35
wtf is that 2v1
2021-10-26 17:21
no surprize gg
2021-10-26 17:21
Ok thx Spirit & Entro won my combo. Thought both were gonna choke Thx 🙏
2021-10-26 17:21
Brazilian bots
2021-10-26 17:22
#159
 | 
Europe arm1_ez
ez game -ban magnus
2021-10-26 17:22
#160
 | 
CIS ShimonSS
taco threw the game, gg spirit, sad for other godsent players to have taco in the team
2021-10-26 17:22
Godsent vs Astralis in 0-2??
2021-10-26 17:22
DOGSENT HOMESENT LUL
2021-10-26 17:22
Godsent are awful lol
2021-10-26 17:23
#164
Dosia | 
Russia Rapu
gg. mir the machine
2021-10-26 17:23
They won the game wow
2021-10-26 17:23
felps and TACO threw lol and the 2 most experienced Low IQ will always be low IQ
2021-10-26 17:24
#167
 | 
Brazil ovomexido
GG boTACO
2021-10-26 17:24
Godsent's hltv ranking #23 is too high.
2021-10-26 17:26
1 reply
#177
 | 
Poland Menaheer
Waaay
2021-10-26 17:37
CHOPPER wake your brain UP you lost all the rounds as CTs because of aggresion which wasn`t needed you had great holds,and fast yolo rushes as T thanks to mir and magixx you win,but you are the worst igl i`ve ever seen jesus christ,as well as mr let`s save and let`s stack one bomb plant jame 24/7
2021-10-26 17:26
1 reply
+1
2021-10-26 17:27
#174
 | 
Brazil fbv
When I said that Godsent would be beaten by all teams the Brazilians turn mald. Who laughs now?
2021-10-26 17:31
Login or register to add your comment to the discussion.