20:15
30th of October 2021
 
Match over
Maps
Best of 1 (LAN) * Swiss round 2 (teams with a 0-1 record)
1. Heroic removed Mirage
2. Heroic removed Dust2
3. Vitality removed Ancient
4. Vitality removed Nuke
5. Vitality removed Inferno
6. Heroic removed Vertigo
7. Overpass was left over
Overpass
Overpass
Vitality
12
(7:8; 5:8)
Heroic
16
Rewatch
WorldPGLVod
Highlights
shox - 4 M4A1-S kills on the Advanced bombsite A defense (finishing frags - clean round)
stavn - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
Kyojin - quick 1vs2 clutch (CT - post-plant situation)
refrezh - 3 AK HS kills on the bombsite B offensive (4vs5 situation)
shox's 1vs3 clutch attempt (T - pre-plant situation) is denied after 2 quick TEC9 HS kills on the bombsite B offensive
apEX's 1vs3 clutch attempt (T - pre-plant situation) is denied by the final CT (refrezh) - Vitality on eco round
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
22-17 +5 95.0 75.0% 1.28
15-18 -3 61.6 71.4% 0.97
18-20 -2 67.9 60.7% 0.89
15-22 -7 60.0 67.9% 0.82
14-23 -9 54.5 67.9% 0.75
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-17 +6 97.7 82.1% 1.52
22-17 +5 77.5 82.1% 1.26
23-17 +6 81.2 82.1% 1.26
18-15 +3 67.4 75.0% 1.13
14-18 -4 60.9 78.6% 0.88
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
22-17 +5 95.0 75.0% 1.28
15-18 -3 61.6 71.4% 0.97
18-20 -2 67.9 60.7% 0.89
15-22 -7 60.0 67.9% 0.82
14-23 -9 54.5 67.9% 0.75
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-17 +6 97.7 82.1% 1.52
22-17 +5 77.5 82.1% 1.26
23-17 +6 81.2 82.1% 1.26
18-15 +3 67.4 75.0% 1.13
14-18 -4 60.9 78.6% 0.88
Player of the matchwon with 83.0% of the votes
Ismail 'refrezh' Ali
0.82
KPR
0.61
DPR
82.1%
KAST
1.75
Impact
97.7
ADR
1.52
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
4 weeks ago
14 - 16
7 weeks ago
2 - 0
7 weeks ago
1 - 2
7 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
16 - 8
8 weeks ago
8 - 16
8 weeks ago
16 - 9
8 weeks ago
16 - 14
9 weeks ago
16 - 2
10 weeks ago
2 - 1
10 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
2 - 1
11 weeks ago
2 - 3
11 weeks ago
2 - 0
11 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
2 - 1
Vitality win
1.72
4 weeks ago
11 - 16
4 weeks ago
2 - 0
4 weeks ago
1 - 2
5 weeks ago
1 - 2
5 weeks ago
16 - 11
5 weeks ago
16 - 12
6 weeks ago
2 - 0
6 weeks ago
2 - 0
7 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
0 - 2
8 weeks ago
0 - 2
8 weeks ago
4 - 2
8 weeks ago
1 - 4
8 weeks ago
16 - 5
8 weeks ago
16 - 12
8 weeks ago
14 - 16
8 weeks ago
12 - 16
9 weeks ago
16 - 10
11 weeks ago
1 - 2
11 weeks ago
2 - 1
Heroic win
2.00
Head to head
9
Wins
3
Overtimes
13
Wins
18/8 21 ESL Pro League Season 14
inf
Inferno
13 - 16
18/8 21 ESL Pro League Season 14
nuke
Nuke
16 - 12
18/8 21 ESL Pro League Season 14
vtg
Vertigo
7 - 16
25/5 21 Flashpoint 3
ovp
Overpass
9 - 16
25/5 21 Flashpoint 3
nuke
Nuke
11 - 16
20/11 20 IEM Beijing-Haidian 2020 Europe
inf
Inferno
16 - 12
20/11 20 IEM Beijing-Haidian 2020 Europe
nuke
Nuke
15 - 19
20/11 20 IEM Beijing-Haidian 2020 Europe
ovp
Overpass
16 - 7
26/10 20 DreamHack Open Fall 2020
mrg
Mirage
7 - 16
26/10 20 DreamHack Open Fall 2020
vtg
Vertigo
16 - 10
26/10 20 DreamHack Open Fall 2020
inf
Inferno
11 - 16
26/10 20 DreamHack Open Fall 2020
nuke
Nuke
20 - 22
26/10 20 DreamHack Open Fall 2020
ovp
Overpass
19 - 17
Show all head to heads
#1
 | 
Germany ninja_pc
Navi to win the MAJOR
2021-10-24 02:28
2 replies
#2
 | 
Portugal SgwSgwER
0/8 CtrlC + CtrlV
2021-10-30 16:42
Vitality eliminated lol
2021-10-30 18:16
#3
 | 
Portugal Trisk3lion
ez 4 ence
2021-10-30 17:08
EZtality
2021-10-30 17:09
#5
 | 
Europe O1ek
vita underdog lmao
2021-10-30 17:14
1 reply
#10
 | 
United States Rayduh
that's impossible
2021-10-30 17:17
really unluky matchup for vitality
2021-10-30 17:15
#7
 | 
United States Rayduh
VITA so easy
2021-10-30 17:16
#8
 | 
Norway Napapijri
lets go Vitality
2021-10-30 17:17
V for victory axxaxxaxaxaxaxaaxaxaaxaxaxaxa
2021-10-30 17:17
#11
 | 
Poland matoss
0-2 doesn't sound good for vitality ;/
2021-10-30 17:18
#12
 | 
Finland DTeeVee
Map Overpass or Inferno Vitality should win but Heroic can def upset
2021-10-30 17:19
0-2 vita T strat. if in a round they do not get success in bombsite A, in next round, they would go to the B bomb site 200%
2021-10-30 17:20
#14
 | 
Romania Pooknezeu
Vitality's map pool seems stronger but Heroic looked better prepared than the French boys, they can definitely snatch the win here but I still cheer for Vitality
2021-10-30 17:29
not a sad match
2021-10-30 17:30
heroic better team but zywoo factor can beat heroic ez
2021-10-30 17:31
One of these team is gonna be 0-2 after two maps. Now that's a really tricky matchup for Vita, ZywOo better be on point.
2021-10-30 17:31
1 reply
+1
2021-10-30 17:33
heroic can do it, they warmed up against navi.
2021-10-30 17:33
ez4zywoo
2021-10-30 18:15
RIP VITALITY SADGE
2021-10-30 19:13
#23
 | 
Ukraine Sla1ter
Heroic.
2021-10-30 19:25
ez4zywoo attempt number 2 (analytics in my bio)
2021-10-30 19:56
#25
B1T | 
Russia DES7
0-2
2021-10-30 20:02
IT'S OVER BUDDY BOYOS VITALITY
2021-10-30 20:05
#27
 | 
Europe _EpiC_
Vitality will win ez
2021-10-30 20:08
gonna be Nuke 99%, ez for Heroic
2021-10-30 20:09
2 replies
but it is overpass
2021-10-30 20:09
1 reply
then 1% overpass, still ez for heroic
2021-10-30 20:10
I’m looking past game vitality and I don’t any chance for them
2021-10-30 20:12
heroic or vitality will be 0-2... sad seeding
2021-10-30 20:16
4 replies
#35
 | 
CIS ShimonSS
Its seeding's fault that vitality cant win vp?
2021-10-30 20:18
3 replies
Vitality literally wasting prime Zywoo with stupid roster . Apex and shox are holding vitality back imo .
2021-10-30 20:20
2 replies
#44
 | 
CIS ShimonSS
Prime zywoo could get positive kd against vp as well, lol
2021-10-30 20:24
1 reply
That's what I'm saying they're fuckin up his gameplay aswell .
2021-10-30 20:46
#33
 | 
Europe _EpiC_
heroic fav on overpass
2021-10-30 20:17
#34
 | 
African Union wmzgod
Ez for god zywoo
2021-10-30 20:17
Heroic gonna win it ! Mark my words
2021-10-30 20:18
As a Navi fan this must be the first time I want Vitality to win , cuz I'm a professional apex hater .
2021-10-30 20:19
2 replies
professional apex hater xDDDD kk
2021-10-30 20:28
#53
 | 
Canada ducksick
Defused by apex
2021-10-30 20:29
ez rush and gang up 1 by 1 lol
2021-10-30 20:20
#39
 | 
Switzerland uziG0D
bye Vitality
2021-10-30 20:20
Go home VitaLULity
2021-10-30 20:21
#42
 | 
Korea zeppyxdxd
Vitality 0-3 lmaooo
2021-10-30 20:22
Botality lmfao get outta here!
2021-10-30 20:22
pls, vitality 0-3
2021-10-30 20:25
Just run and die...... What a hilarious calls 2 rounds in a row lol
2021-10-30 20:26
#47
 | 
Russia DomRemi
Let's go Vita
2021-10-30 20:27
Shox 7 frags in 2 rounds...how can not trade him?
2021-10-30 20:27
Nice plant))))))))))))))))
2021-10-30 20:29
APEX LEGEND STRIKES
2021-10-30 20:29
AHAHAHAHAHAHHAHA APEX 2 VS 3
2021-10-30 20:29
#54
 | 
France newfreezer
lol forgot the plant
2021-10-30 20:29
refrezh popping the fuck off
2021-10-30 20:29
Sad that one of this teans will win
2021-10-30 20:30
#57
 | 
Czech Republic PaYaB
kyojin pure garbage wtf
2021-10-30 20:31
1 reply
#70
 | 
Czech Republic PaYaB
this coment surely woke him up pog
2021-10-30 20:39
casters talking about how load teams are getting and we can't even hear them in the background PepeHands
2021-10-30 20:32
#59
 | 
Switzerland uziG0D
Kyojin must be the worse player ever, hope they get rid of him ASAP
2021-10-30 20:33
#60
 | 
Canada NhiteKing1
refrezh 1v9 kyojin bot
2021-10-30 20:33
I swear if vitality ruins my pick em...
2021-10-30 20:34
10sec defuse iq
2021-10-30 20:34
BOTJIN ON LAN AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 😂😂😂😂😂😂😂😂
2021-10-30 20:34
#64
 | 
Hungary iamCypress
Rip vitality pickem
2021-10-30 20:35
Bye bye MaldpEX 👋
2021-10-30 20:35
Come on vitality
2021-10-30 20:36
Heroic is onliners waiting for choke from 6-3 to 7-13
2021-10-30 20:37
Kyojin heard you talking shit
2021-10-30 20:39
Lol zywoo where
2021-10-30 20:39
KyoGOD
2021-10-30 20:39
heroic is selling
2021-10-30 20:40
6-3 to 6-9 heroic reported
2021-10-30 20:40
losing 2v1 afterplant to bot kyojin another sold game
2021-10-30 20:40
#75
 | 
Canada NhiteKing1
kyojin just saved his vitality contract with that clutch after terrible game against vp
2021-10-30 20:41
Vita about to leave with a 0-3
2021-10-30 20:43
#77
 | 
Canada NhiteKing1
shox why run
2021-10-30 20:43
And people compare this fat bagguette to god s1mple KEKW
2021-10-30 20:43
shox what an idiot bruuuhh what is he DOOOOINK mann how he can be so stupid
2021-10-30 20:44
I like to see vitality fail but i dont like to see the hate that Zywoo gets for it.
2021-10-30 20:45
#82
 | 
Nepal rosiek64
apex and kyojin best duo
2021-10-30 20:48
#83
 | 
Canada NhiteKing1
1v5 refrezh
2021-10-30 20:48
#84
 | 
Switzerland uziG0D
kyojin fucking up another round ahahaha
2021-10-30 20:49
how the fuck. refrezh is a god
2021-10-30 20:49
Lets goooo kick this overrated Zywoo ASAP
2021-10-30 20:49
#87
 | 
France newfreezer
kyojin sleeping
2021-10-30 20:49
Kyojin please can you stop being so shit
2021-10-30 20:49
refrezh is in monster, tom
2021-10-30 20:49
Kyojin just lost a duel to a player walking through a smoke. Vitality couldn't have picked a worse player if they tried.
2021-10-30 20:50
#91
 | 
Brazil autist
CHOKEWOO 0 IMPACT LIKE THE LAST MAJOR HE PLAYED IN.
2021-10-30 20:51
1 reply
hes most overrated player in csgo history. Hes good, but u cannot compare him to s1mple and dev1. Zywoo is third best player.
2021-10-30 20:52
#92
 | 
France newfreezer
lol apex is tilt 100% its finish
2021-10-30 20:52
#94
 | 
Germany Sonnabend
Vitality playing like dogwater as expected
2021-10-30 20:53
zyWHO
2021-10-30 20:54
misutaa is so fucking bad
2021-10-30 20:59
Trashwoo and trashtality 0-3 XD
2021-10-30 21:01
GG HEROIC 3 CT round max 4 u
2021-10-30 21:02
heroic fking cmon???
2021-10-30 21:04
11:11 :o Heroic time to wake up :D
2021-10-30 21:04
i cashed out my bet on Heroic and put it on Vitality now lets pray i didnt make a mistake
2021-10-30 21:04
4 replies
bruh
2021-10-30 21:07
rip your bet bot bettor
2021-10-30 21:08
I think this map is CT map and Heroic is well known for their CT sites ?
2021-10-30 21:09
#122
 | 
Poland g0dBett0r
only bot bettors cashout
2021-10-30 21:13
cadian goat ez
2021-10-30 21:07
cadiaN stylin on em holy shit lol
2021-10-30 21:08
#106
 | 
Nepal rosiek64
gg shox
2021-10-30 21:08
#107
 | 
Indonesia Frizzie
wtf was that cadian
2021-10-30 21:08
Vitality ffs do something
2021-10-30 21:09
Heroic @2.0 at 11-11. Thanks for free money. Learn from me, you bot bettors!!!
2021-10-30 21:09
2 replies
these odds were really strange, 8-7 ct sided for vitality - 2.40 odds on heroic while they are god CT side Overpass freemoney
2021-10-30 21:12
1 reply
yeah i saw them against CPH, really God Mode on OVP
2021-10-30 21:21
zywhoo? Dont remember any that player
2021-10-30 21:09
1 reply
who? zy who? no, I don't know either.
2021-10-30 21:10
#114
 | 
Ukraine futplxyer
vitality adding misutaa and kyojin means no major playoffs, yikes. 1 rookie was enough, needed to add a player from dbl poney/ldlc after nivera left ...
2021-10-30 21:10
zywoo so underwheming...as usual
2021-10-30 21:11
ez 5v3 and 2v2 stavn and cadian at 14-11 now 15-11 goodbye vitality 0-3 you noob AHAHAHAHAHAHA CADIAN G0DDDDDDDD
2021-10-30 21:13
cadiaN is humiliating zywhoo kekw
2021-10-30 21:13
#124
 | 
Korea zeppyxdxd
ZYWOO IS SO BAD ON LAN
2021-10-30 21:14
my pickem
2021-10-30 21:15
Don't tell me Heroic gonna lose this zzz
2021-10-30 21:15
zywh0 on lan kekw
2021-10-30 21:15
Pretty expected 0-3 Vitality ez pick em
2021-10-30 21:15
1 reply
#133
 | 
Czech Republic PaYaB
screenshot ?
2021-10-30 21:18
zywoo wtf was that?
2021-10-30 21:17
fucken revenged, vitalityfucken died, revenge for dignitas, it should have been dig in major, not trash vitality
2021-10-30 21:17
fucking bot zywoo
2021-10-30 21:17
#132
 | 
Brazil Anarchybr
Zywoo is washed wtf
2021-10-30 21:18
#134
 | 
Belarus Starvoid
zywho?
2021-10-30 21:18
Sheeesh Vitality 0-2 scary stuff!
2021-10-30 21:18
Vitality needs to pull an Astralis now
2021-10-30 21:19
Kyojin fucking bot
2021-10-30 21:19
Apex top 1 in vitality hahahahahahaa 0-3 and disband let’s go
2021-10-30 21:20
zzzzzz vitalityu koyjinnynyny
2021-10-30 21:20
#140
 | 
Russia TATAPNH
Cadian MVP for sure Crazy guy who wins most important rounds and still calling his just too good
2021-10-30 21:20
#141
 | 
Nepal rosiek64
zywoo totally bot
2021-10-30 21:20
#142
 | 
Faroe Islands Lcebaby
RPK laughing so hard XDXDXD
2021-10-30 21:21
2 replies
#154
 | 
France heiwa
I don't think so...
2021-10-30 21:45
1 reply
cry is free t2 fan
2021-10-30 23:01
#144
 | 
Czech Republic PaYaB
apex should have won that clutch, he completly whiffed the spray even with shadow advantage
2021-10-30 21:21
And I literally made a last minute change to my prediction and changed G2 to Vitality xD. I expected a lot more from ex-best player in the world.
2021-10-30 21:22
2 replies
#147
 | 
Czech Republic PaYaB
i changed vp to ence last minute aswell.. of course i have vitality too
2021-10-30 21:24
1 reply
I also picked Ence, and obviously I expected more from them too. Thankfully rest of my picks are looking ok'ish.
2021-10-30 21:37
LMAOOO imagine putting KYOJIN in RPK's place. dude.
2021-10-30 21:24
There are literally only 2 teams out of the entire major that deserve to be here. Everything else is a complete nepotism scene. Recycled players from years ago that haven't done shit since that 1 single no scope in an important match 5 years ago.
2021-10-30 21:26
3 replies
gambit and faze.
2021-10-30 21:26
1 reply
Sharks and Pain
2021-10-30 21:31
+1 you wrote it well, big nepotism composed of bunch onliners, puggers, grinders Only teams who deserved to be on this major are Na'Vi, Entropiq, FURIA, NiP if I am asked 🙂
2021-10-31 11:47
zywho?
2021-10-30 21:31
#152
 | 
United Kingdom b00ka
nice job
2021-10-30 21:32
DONT EVER COMPARE ZYWHO TO S0MPLE EVER AGAIN
2021-10-30 21:46
Vitality playing like absolute sh*t . Good to know they '' didn't bootcamp ''. They must likely know a rester is coming or are there some internal issues ? Because they look like they don't even try for now...
2021-10-30 21:46
zywoo wat doink?
2021-10-30 21:55
nice "talent" kyojin addition instead of rpk lol.
2021-10-31 01:20
Good stuff they really need it, astralis game will be clsoen
2021-10-31 01:28
Zywhooo
2021-10-31 08:18
What is happening Vitality? feel sorry for apEX, he is giving his best while Kyojin and misutaa are pretty dissaster 🙂
2021-10-31 11:43
Login or register to add your comment to the discussion.