13:30
20th of October 2021
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Upper bracket quarter-final
1. SKADE removed Nuke
2. Sinners removed Dust2
3. SKADE picked Overpass
4. Sinners picked Vertigo
5. SKADE removed Ancient
6. Sinners removed Mirage
7. Inferno was left over
Overpass
Overpass
SKADE
16
(11:4; 5:6)
Sinners
10
Vertigo
Vertigo
SKADE
16
(11:4; 5:2)
Sinners
6
Inferno
Inferno
SKADE
-
Sinners
-
Rewatch
United KingdomESL TV (Map 1 - Overpass)Vod
United KingdomESL TV (Map 2 - Vertigo)Vod
Highlights
M1 | KalubeR - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
M2 | SHiPZ - 3 AK HS kills on the defense
M2 | Rainwaker - 3 AK kills on the bombsite B defense (initial frags)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
46-23 +23 87.3 89.6% 1.50
46-29 +17 94.5 77.1% 1.44
33-24 +9 87.4 85.4% 1.35
34-30 +4 80.1 81.2% 1.26
35-35 0 77.0 72.9% 1.06
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
35-35 0 81.1 68.8% 1.03
28-36 -8 73.4 60.4% 0.91
30-40 -10 74.4 52.1% 0.83
24-42 -18 65.9 68.8% 0.79
24-41 -17 54.3 50.0% 0.59
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
20-14 +6 87.4 84.6% 1.32
17-12 +5 78.7 84.6% 1.29
22-14 +8 81.4 69.2% 1.25
16-17 -1 73.2 76.9% 1.20
20-20 0 74.8 69.2% 1.08
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
21-18 +3 94.1 76.9% 1.16
18-21 -3 81.8 80.8% 1.13
14-20 -6 70.4 57.7% 0.88
14-19 -5 54.8 57.7% 0.73
10-17 -7 51.3 50.0% 0.65
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-9 +17 87.2 95.5% 1.74
24-15 +9 110.1 86.4% 1.67
16-12 +4 97.7 86.4% 1.42
18-13 +5 88.3 86.4% 1.33
15-15 0 79.6 77.3% 1.05
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
18-19 -1 99.5 72.7% 1.24
14-17 -3 65.7 59.1% 0.88
16-20 -4 79.1 45.5% 0.79
10-22 -12 53.8 40.9% 0.45
6-21 -15 47.0 54.5% 0.40
Top player in match
Aleks 'Rainwaker' Petrov
0.96
KPR
0.48
DPR
89.6%
KAST
1.40
Impact
87.3
ADR
1.50
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
7 weeks ago
0 - 2
7 weeks ago
1 - 2
7 weeks ago
1 - 2
7 weeks ago
1 - 2
7 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
19 - 17
8 weeks ago
13 - 16
8 weeks ago
14 - 16
9 weeks ago
16 - 14
9 weeks ago
15 - 19
9 weeks ago
1 - 2
9 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
1 - 2
10 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
0 - 2
10 weeks ago
1 - 2
11 weeks ago
2 - 1
11 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
0 - 2
12 weeks ago
2 - 1
12 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
0 - 2
12 weeks ago
2 - 1
12 weeks ago
1 - 2
12 weeks ago
2 - 1
12 weeks ago
2 - 0
13 weeks ago
2 - 1
13 weeks ago
1 - 2
13 weeks ago
2 - 1
13 weeks ago
2 - 0
SKADE win
2.25
6 weeks ago
2 - 0
7 weeks ago
12 - 16
7 weeks ago
16 - 8
8 weeks ago
2 - 4
8 weeks ago
0 - 4
8 weeks ago
8 - 16
8 weeks ago
14 - 16
8 weeks ago
16 - 9
9 weeks ago
16 - 12
9 weeks ago
16 - 13
10 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
1 - 2
10 weeks ago
0 - 2
10 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
2 - 1
10 weeks ago
2 - 1
10 weeks ago
2 - 0
11 weeks ago
1 - 2
11 weeks ago
2 - 1
11 weeks ago
1 - 2
11 weeks ago
2 - 0
11 weeks ago
16 - 2
11 weeks ago
16 - 9
12 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
16 - 2
Sinners win
1.57
Head to head
3
Wins
2
Overtimes
3
Wins
ez4skade
2021-10-19 10:32
#2
 | 
Canada NhiteKing1
Free for sinners
2021-10-19 10:38
Mirage, Ancient, Inferno
2021-10-19 11:18
#4
 | 
Denmark xenonxd
EZ4SINNERS
2021-10-19 12:00
Skade picked Overpass Sinners picked Vertigo Inferno was leftover 2-1 SKADE
2021-10-19 15:14
#6
 | 
Czech Republic Bumb1s
why would sinners pick vertigo :D
2021-10-19 16:09
#8
 | 
Czech Republic MatyVlaky
Think SKADE pick Overpass after seeing the game vs Wisla, Ancient and prob Nuke or Mirage
2021-10-19 20:53
#9
 | 
Poland sznycel901
skade been losing lately
2021-10-19 22:27
If skade will pick train as they did in their h2h matches vs sinners then it might be a close one.
2021-10-19 22:58
6 replies
Train?
2021-10-19 23:42
2 replies
#15
 | 
Hungary Axelboi
xd
2021-10-20 00:05
Lmao maybe they'll pick Cache hahaha
2021-10-20 13:38
#18
OK | 
Montenegro Dalyn
lol
2021-10-20 02:58
Lmao
2021-10-20 07:09
#30
 | 
United States arshmv
no more train bro...
2021-10-20 12:55
dzwoni kuzyn mówi że się nawpierdalał bułek
2021-10-20 01:45
1 reply
#27
Dosia | 
Yugoslavia Oosom
Nie wiem czy to suty czy to guzik
2021-10-20 09:54
Fixer vs fixer
2021-10-20 02:20
ez for shitz
2021-10-20 04:39
#20
 | 
Ukraine Sla1ter
Nah guys If skade is underdog, they will tryhard like bitches So they can easily upset sinners
2021-10-20 05:17
3 replies
#25
 | 
North America mostlykelp
So trying is considered being a bitch now? What are you, like 17?
2021-10-20 09:14
2 replies
#28
 | 
Ukraine Sla1ter
you didnt understand my point bruh
2021-10-20 10:08
1 reply
everybody understood your point, you're a dumb bettor
2021-10-20 15:01
oh god this bulgarians match fixers again why invite them?
2021-10-20 06:22
+poizon POG
2021-10-20 07:05
Skade Map1 @2.05x ez
2021-10-20 08:13
1 reply
#31
 | 
Ukraine dklaptop
i`m with you bruv
2021-10-20 13:10
Betting on teams like Skade and Sinners starts in lower bracket
2021-10-20 09:54
#29
 | 
United States arshmv
+1.5 ez
2021-10-20 12:54
why are bulgarians so shady lol
2021-10-20 13:50
so skade is back?
2021-10-20 13:58
1 reply
they were always on, but choked a lot
2021-10-20 13:58
Shitters cant play.
2021-10-20 13:58
3 replies
yes they cant play overpass, nothing new.
2021-10-20 14:00
1 reply
We will see next map.
2021-10-20 14:07
#55
 | 
Denmark xenonxd
And they cant play Vertigo :(
2021-10-20 14:55
#38
 | 
Denmark xenonxd
What happend to Sinners? They were so good at one point beating Heroic, Col and furia wtf
2021-10-20 14:01
6 replies
#40
 | 
Canada NhiteKing1
They cant play overpass 2-1 sinners
2021-10-20 14:03
4 replies
#41
 | 
Denmark xenonxd
Okay i trust u
2021-10-20 14:06
#59
 | 
Denmark xenonxd
And vertigo rip sinners
2021-10-20 14:57
2 replies
#66
 | 
Canada NhiteKing1
Rip my 7000€ bet
2021-10-20 15:05
1 reply
#70
 | 
Denmark xenonxd
Shouldnt have trusted fixers in upper bracket i guess
2021-10-20 15:07
They're good ( if they want to win ) But they always throw against worse team
2021-10-20 14:33
Neo Deadweight lmao
2021-10-20 14:02
#43
 | 
Canada NhiteKing1
Skade choke inc
2021-10-20 14:12
SINNERS ARE SOOOO SOOOO BAAAAD
2021-10-20 14:23
winner qualifies for the main event or what?
2021-10-20 14:24
1 reply
#48
 | 
Czech Republic PaYaB
winner will play MAD/Entropiq, that match can qualify you
2021-10-20 14:32
#46
 | 
Ukraine slivdNhq
Bet 2-1 sinners 2.75 odds let’s go
2021-10-20 14:30
3 replies
#47
 | 
Canada NhiteKing1
Sinners 2-1 no doubts
2021-10-20 14:31
2 replies
nah this is done
2021-10-20 14:58
1 reply
#64
 | 
Canada NhiteKing1
Rip my Ml,sin,fna bet
2021-10-20 15:03
#50
HS | 
Estonia qoznyyy
bulgarians and not throwing wtf
2021-10-20 14:41
#51
 | 
Peru Mirag3
This is the easiest money in my entire life. Ezzz x2.16 vs. SINNERS MATCHFIXERS
2021-10-20 14:44
omg sinners are playing so fucking bad lmao
2021-10-20 14:51
#53
 | 
Canada NhiteKing1
Sinners what are you doing
2021-10-20 14:52
what a shame for czech republic
2021-10-20 14:52
Looks like sinners cant even be bothered to play
2021-10-20 14:55
4 teams losing their mappicks in 1 time pog
2021-10-20 14:55
WTF IS THIS LMFAO embarrassing
2021-10-20 14:57
Sinners Throwers Chokers
2021-10-20 15:00
ez 4 skade
2021-10-20 15:02
pretty sure they're playing pissed or just don't want to play in this tournament at all hence throwing.
2021-10-20 15:04
#67
 | 
Europe San4izeees
3-0 4-11 wp
2021-10-20 15:05
no major, no dreamhack, no double digits on any map vs skade. CZECH
2021-10-20 15:05
Omfg. Sinners so bad
2021-10-20 15:06
Can u just stop feeding?
2021-10-20 15:07
another picking clowns map on which on t sided they are dumb as hell -,-
2021-10-20 15:07
This is why Sinners will never be a good team. Losing to bulgarian dogs who threw last 4 matches for money. Joke team will stay joke forever.
2021-10-20 15:08
0 teamplay or logic in anything Sinners are doing. Honestly looks like a disbanded team.
2021-10-20 15:07
SINNNERS 0 IQ
2021-10-20 15:08
#76
 | 
Ukraine slivdNhq
Hope sinners lose every match they will touch fucking shame for bots
2021-10-20 15:09
2 replies
#79
 | 
Czech Republic Sarkod
rip your 2 euros bro :/
2021-10-20 15:11
1 reply
#102
 | 
Ukraine slivdNhq
100 euros
2021-10-20 16:14
Then again this is upper bracket. Probably they're just match fixing like everybody else.
2021-10-20 15:09
3-0 4-14 kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2021-10-20 15:11
#80
 | 
Denmark xenonxd
2021-10-20 15:12
3 replies
wtf?xD
2021-10-20 15:13
1 reply
#85
 | 
Denmark xenonxd
Sick aim from pro player hahhaha
2021-10-20 15:13
#86
 | 
Czech Republic PaYaB
haha
2021-10-20 15:13
#81
 | 
Czech Republic PaYaB
Sinners are hot garbage right now sadly, what did they win like 1 full buy vs full buy round ?
2021-10-20 15:12
expected, sinners is overrated af
2021-10-20 15:12
wp czech scum
2021-10-20 15:13
sinners need food today
2021-10-20 15:14
#88
 | 
Faroe Islands Lcebaby
not even trying haha glad that these trash is not in the major
2021-10-20 15:15
Round over - Winner: T (12 - 4) - Enemy eliminated SHiPZ killedZEDKO with glock (headshot) dennyslaw killedbeastik with glock (headshot) dennyslaw killedSHOCK with glock (headshot) SHiPZ killedoskar with glock (headshot) beastik killedDuplicate with usp_silencer (headshot) SHOCK killedKalubeR with usp_silencer (headshot) KalubeR killedNEOFRAG with glock (headshot) oskar killedRainwaker with hkp2000 (headshot) Round started OK.
2021-10-20 15:16
Everytime you hope for sinners to finally be consistent and stomp dog teams, they pull out this shit.
2021-10-20 15:19
Sinners overrated
2021-10-20 15:19
OK TIME TO STOP BETTING FUCKING GOD SO UNLUCKY BET OVER 2.5 MAPS ON THIS ONE THEN ON FNATIC UNDER 2.5 MAPS THEN BET FORZE MAP2 I BET MAP1 GL HOLY SHIT SO UNLUCKY ON GAMBLING FUCK
2021-10-20 15:21
2 replies
ONLY SILVERS BET ON INTERNAL SHIT HAHAHAHAHHAH
2021-10-20 15:22
Bet on entripiq map2 CANT even get 1round ctside HAHAHAAHAHHA FUCKING CSGO BUNCH OF CLOWNS
2021-10-20 15:23
#94
 | 
Czech Republic PaYaB
3-0 --> 4-14 ok
2021-10-20 15:21
-beastik -ZEDKO +literally anyone
2021-10-20 15:22
VERTIGO GODS :)))) and they actually are SINNNERS 0 IQ
2021-10-20 15:22
#99
 | 
Bulgaria 41NG
BRAVO MASHINIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!
2021-10-20 15:27
#100
 | 
Romania Pooknezeu
Feel bad for Sinners, must be a bit demoralized after not qualifying to major. I hope they bounce back and maybe qualify through 3rd place!!
2021-10-20 15:37
Skade are the real goatfuckers, next game prolly lose to unique or some other shit team again
2021-10-20 15:40
1 reply
It's really frustrating they are so inconsistent
2021-10-20 16:18
i mean soo watafak moment... Sinners havent played for amlost a week and when they do its underperforming... sadge
2021-10-20 19:10
Login or register to add your comment to the discussion.