21:20
2nd of December 2021
 
Match over
Maps
Best of 3 (LAN) * Group A upper bracket semi-final
1. Liquid removed Ancient
2. G2 removed Overpass
3. Liquid picked Vertigo
4. G2 picked Dust2
5. Liquid removed Nuke
6. G2 removed Inferno
7. Mirage was left over
Vertigo
Vertigo
G2
16
(8:7; 8:6)
Liquid
13
Dust2
Dust2
G2
16
(6:9; 10:5)
Liquid
14
Mirage
Mirage
G2
-
Liquid
-
Rewatch
United KingdomESL TV (Map 1 - Vertigo)
United KingdomESL TV (Map 2 - Dust 2)
United KingdomESL TV (Map 1 - Vertigo)
Next VOD
Highlights
M1 | NAF - 1vs3 clutch (T - pre-plant situation - pistol round)
M1 | huNter- - 4 AK HS kills on the bombsite B offensive to secure the map victory for G2
M2 | NiKo - 4 kills (3 quick Deagle HS, M4A1-S) on the offensive
M2 | NAF - 4 quick M4A1-S kills on the bombsite B defense (finishing frags - clean round)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
50-40 +10 99.4 69.5% 1.34
56-41 +15 87.0 69.5% 1.27
41-33 +8 79.2 78.0% 1.24
29-35 -6 64.6 69.5% 0.92
25-34 -9 58.3 62.7% 0.83
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
40-39 +1 76.9 72.9% 1.09
41-32 +9 71.5 59.3% 1.05
41-38 +3 75.8 55.9% 1.03
36-45 -9 65.6 55.9% 0.85
25-49 -24 57.5 50.8% 0.66
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
31-19 +12 104.8 69.0% 1.49
26-20 +6 109.2 72.4% 1.45
17-16 +1 59.8 75.9% 1.12
13-19 -6 62.2 75.9% 0.89
14-17 -3 57.7 65.5% 0.80
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
18-23 -5 81.1 51.7% 0.98
18-21 -3 75.0 72.4% 0.97
20-17 +3 59.8 55.2% 0.95
17-22 -5 67.4 62.1% 0.91
18-19 -1 71.4 48.3% 0.91
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
24-17 +7 97.9 80.0% 1.38
24-20 +4 89.9 66.7% 1.27
25-22 +3 69.7 70.0% 1.07
16-16 0 66.9 63.3% 0.95
11-17 -6 58.8 60.0% 0.86
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
22-18 +4 78.7 73.3% 1.22
21-15 +6 82.9 63.3% 1.16
23-19 +4 80.1 63.3% 1.16
19-23 -4 63.9 50.0% 0.79
7-26 -19 34.6 50.0% 0.37
Player of the matchwon with 56.8% of the votes
Nemanja 'huNter-' Kovač
0.85
KPR
0.68
DPR
69.5%
KAST
1.55
Impact
99.4
ADR
1.34
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
7 weeks ago
16 - 13
11 weeks ago
0 - 2
11 weeks ago
2 - 1
11 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
16 - 7
12 weeks ago
16 - 11
G2 win
1.66
7 weeks ago
16 - 12
8 weeks ago
1 - 2
8 weeks ago
2 - 1
8 weeks ago
0 - 2
12 weeks ago
0 - 2
12 weeks ago
9 - 16
12 weeks ago
16 - 8
12 weeks ago
9 - 16
Liquid win
2.10
Head to head
7
Wins
3
Overtimes
10
Wins
Show all head to heads
#1
 | 
Taiwan ilkym00th
Ez4Liquid
2021-11-23 20:27
1 reply
Naf gonna pop off here
2021-12-02 18:05
Liquid vs tyloo kekw
2021-11-27 01:16
1 reply
#50
 | 
Portugal KINGOR
This comment didn't aged well xD
2021-12-02 20:21
#3
 | 
United States Rayduh
KennyS OMEGALUL
2021-11-27 01:17
#4
0QAQ01 | 
Germany Rxpev
Tyloo vs Liquid confirmed
2021-11-29 19:31
#5
 | 
United States DoctorCutie
LIQUID DADDY
2021-11-30 04:43
#6
 | 
Ukraine Bakagan
g2 vs vitality
2021-11-30 04:50
Enjoy these matches even more and check bio so you can win easy money with me! we on fire! dont miss out
2021-12-02 06:46
2 replies
#10
 | 
India nalinboi01
Name checks out :)
2021-12-02 16:01
1 reply
Flag checks out LOL
2021-12-02 19:02
G2 vs Liquid
2021-12-02 15:52
#9
 | 
Albania aplasa
easy win for choke2
2021-12-02 16:01
2 replies
#11
 | 
Romania wadd
battle of the chokers
2021-12-02 16:01
1 reply
#12
 | 
Albania aplasa
exactly
2021-12-02 16:01
#13
 | 
India pokedyo
tl 2-1
2021-12-02 16:01
1. G2 removed Overpass 2. Liquid removed Ancient 3. G2 picked Mirage 4. Liquid picked Dust 2 5. G2 removed Vertigo 6. Liquid removed Nuke 7. Inferno was left over 2-1 Liquid ez for Fallen
2021-12-02 16:06
1 reply
Presente Professor
2021-12-02 16:43
New roster confirmed! EliGe NAF Twistzz Osee Nitro
2021-12-02 16:06
4 replies
I would love this so much. Even if they weren't as impressive as their summer of trophies. I would still be invested in this team. But sadly I think Twistzz is long gone, and we are stuck with aging Europeans just like in MLS. And I guess this is better than aging Brazilians. I kid.
2021-12-02 20:27
1 reply
#379
 | 
Brazil xacinero
wat?
2021-12-03 13:23
#380
 | 
North America soduk_db
EliGE - NAF - nitr0 - oSee - shox is likely but unfortunately Twistzz isn't apart of the conversation!
2021-12-03 19:20
1 reply
SHIT DEAD THEM THEN
2021-12-04 01:28
#16
 | 
United States 3manu3l
LETSGOLIQUID
2021-12-02 16:07
#17
 | 
Finland DTeeVee
1. Liquid removed Ancient 2. G2 removed Overpass 3. Liquid picked Vertigo 4. G2 picked Mirage 5. Liquid removed Nuke 6. G2 removed Inferno/Dust2 7. Inferno/Dust2 was left over Over 2.5 maps
2021-12-02 16:21
1 reply
this betting is safe. G2 is favorite team but they can fail
2021-12-02 21:06
Honestly I think Liquid take it, KennyS looks rusty and Fallen should be able to be the best AWP in the server. Without Nexa that T-Side was ROUGH. It sounds crazy but I think this dead Liquid roster has more structure
2021-12-02 16:26
liquid can upset & g2 a bit shaky
2021-12-02 16:39
holy fuck o2.5 odds are 1.92?????? wtf free money
2021-12-02 16:44
Liquid T Side looks more structured than G2 rn. Hopefully Liquid take this series 2-1.
2021-12-02 16:46
liquid for the upset! let's go!!!! g2 did not look good against tyloo.
2021-12-02 16:48
Liquid ban Ancient G2 ban Overpass Liquid pick Vertigo G2 pick Mirage Liquid ban Nuke G2 ban Inferno Dust 2 decider 2-1 Liquid, trade picks, Liquid wins D2 16-13
2021-12-02 16:49
2 replies
#42
 | 
Bosnia and Herzegovina Biske
why would g2 ban inf over dust??????
2021-12-02 18:52
1 reply
maybe they wont
2021-12-02 20:31
free odds on liquid lets gooo
2021-12-02 16:50
2-0 for Lulquit, G2 always collapse in the end of the season.
2021-12-02 16:52
lets go kennyS
2021-12-02 17:11
Liquid 2.40 odds vs kennys, amanek, jackz aahahahhah
2021-12-02 17:14
#29
 | 
Canada NhiteKing1
faze-big / faze heroic-gs / heroic nip-vita / vita astra-mouz / astra g2-liq/ liq tyloo-og / tyloo 40 odds if i win ill be rich maybe giveaway something idk not sure though
2021-12-02 17:52
6 replies
#32
 | 
Belgium NaroxBe
It's already lose
2021-12-02 17:57
1 reply
#35
 | 
Canada NhiteKing1
how so
2021-12-02 18:03
most hated thing in parlays is when you lose the 1st game ahaah still better then lose last
2021-12-02 19:48
3 replies
#48
 | 
Canada NhiteKing1
i got this one though prntscr.com/21fmw1w going good for now i guess
2021-12-02 19:51
2 replies
Its a bad bet, liquid lose
2021-12-02 20:43
1 reply
liquid with a standin and without igl, good bet but risky
2021-12-02 20:49
EZ FOR NAF
2021-12-02 17:56
#31
 | 
Belgium NaroxBe
EZ4NiKo
2021-12-02 17:57
Liquid will take this
2021-12-02 17:59
#34
 | 
Korea yokol
best match
2021-12-02 18:02
Kennys vs Fallen HYPE
2021-12-02 18:43
21:10 nice time.
2021-12-02 18:46
1 reply
it's great to watch such matches in the evening :D
2021-12-02 20:36
#39
 | 
France StickyRice
Liquid : 2 G2 : 1
2021-12-02 18:50
#40
 | 
Switzerland trap4babe
Liquid @2.2 odds
2021-12-02 18:51
1 reply
Cry is for free
2021-12-02 23:36
G2-0 NIKO IGL
2021-12-02 18:52
#44
 | 
United States Cadster25
Liquid isn’t dead yet, if they win this who knows how the roster could end up
2021-12-02 19:12
#45
 | 
Chile 1cristiaan
LETS GO LIQUID
2021-12-02 19:36
#46
 | 
Canada NhiteKing1
LETS GO LIQUIIDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2021-12-02 19:42
GO KENNY GO G2
2021-12-02 20:05
#51
 | 
Luxembourg dumbBets
Amanek and Grim Brothers ?
2021-12-02 20:22
#53
 | 
Russia exoticcc
Lessgo g2
2021-12-02 20:28
2.44 Liquid, wtf
2021-12-02 20:28
1 reply
#59
 | 
France Floweegod
G2 1.67 wtf
2021-12-02 20:53
Currently 4 a.m here and I need to wake up 8 am. I'm waiting for this one to start just cause I want to watch KennyS. am I stupid?
2021-12-02 20:56
2 replies
Some people may call you stupid, i know you are passionate
2021-12-02 21:10
1 reply
<3
2021-12-02 21:13
with sexa 2-0 with bottys 2-0 chokequid maybe
2021-12-02 20:57
Without igl liquid 2_0
2021-12-02 21:03
Nexa disappeared like my future wtf where he go? D:
2021-12-02 21:05
3 replies
no visa mens)
2021-12-02 21:06
1 reply
Oh shit rip. Looks like Vitality is gonna win tomorrow. Hopefully we get zywoo and not Fatwho.
2021-12-03 07:13
visa issues :D
2021-12-02 21:07
No call!
2021-12-02 21:13
#70
 | 
Estonia E$t0
2-1 g2
2021-12-02 21:14
3 replies
2-0
2021-12-02 21:20
2 replies
#79
 | 
Canada NhiteKing1
2-0 liquid yes
2021-12-02 21:23
1 reply
nt
2021-12-02 22:12
map god?
2021-12-02 21:16
Vertigo, Dust, Mirage
2021-12-02 21:19
#74
 | 
Switzerland trap4babe
2:0 or 2:1 for Liquid with these maps
2021-12-02 21:21
dude naf is just a fucking god
2021-12-02 21:22
NAF-FLY REKTING G0-2
2021-12-02 21:22
#77
 | 
Canada NhiteKing1
Damn it feels good to be a naffer
2021-12-02 21:22
NAFFFFFF FUCKING GOD
2021-12-02 21:23
1 reply
+1
2021-12-02 21:24
3v1 pistol to 6 hp naf. Great shit
2021-12-02 21:24
#82
 | 
Ukraine futplxyer
g2 vertgo kekw go next map already
2021-12-02 21:28
#83
 | 
Poland momtr
fuck xd forgot that kenny is playing and i went on g2
2021-12-02 21:28
#84
 | 
United States ILOVEFEET
FALLEN BRAIN LOL
2021-12-02 21:30
No Navi-G2 is the winner,which can't lose here
2021-12-02 21:30
poor NiKo
2021-12-02 21:31
LULLEN???
2021-12-02 21:31
Clowns vs clowns, but G2 should win
2021-12-02 21:33
1 reply
Yea team that made it to the major finals is clown. Ur are su smart buddy
2021-12-02 22:22
hahahah liquid
2021-12-02 21:33
That is some disgusting sheit right here
2021-12-02 21:34
2-0 G2 as expected
2021-12-02 21:34
lose 2x2 in the most important round and next every round stewie10AM just pushing as a tier 3 player imagine if liquid choke on vertigo vs G2 without IGL and with KennyS lmao
2021-12-02 21:38
Niko beast!
2021-12-02 21:42
Kenny, what the fuck are you doing? Why wouldn't you save the awp in a 4 v1?
2021-12-02 21:44
Imagine lose to disbanded team
2021-12-02 21:45
5 replies
they are both disbanded teams
2021-12-02 21:46
4 replies
+1
2021-12-02 21:47
yes and one will lose chad comment
2021-12-02 21:53
Atleast g2 didnt say that they had no practice
2021-12-02 22:03
1 reply
they have no practice with KennyS
2021-12-02 22:06
NiKo "magical" deagle
2021-12-02 21:47
bot niko
2021-12-02 21:47
Nice aim Choko, overrated trash
2021-12-02 21:47
niko moment
2021-12-02 21:48
No chance without IGL and with washed up bottyS Plus, Dead Team (Liquid) = Deadly Team
2021-12-02 21:49
4 replies
Washed up Kenny? LMAO he is their best player so far.
2021-12-02 21:51
1 reply
he's benched for a reason, he's just lucky sexa is not playing today
2021-12-02 21:53
lmao watch g2 win 2-0
2021-12-02 21:53
1 reply
I hope so
2021-12-02 21:54
my first time watching KennyS x Fallen on lan :)
2021-12-02 21:50
KennyS taking vole amanek's spot on the team LESGOO
2021-12-02 21:52
trash battle
2021-12-02 21:55
wtf liquid
2021-12-02 21:57
Losing 5v2 rip naffers
2021-12-02 21:57
G2 should fail on T side without proper calls, I just don't see them winning this map with 8-7 CT half after what I saw against freakin' Tyloo on a pretty default map
2021-12-02 21:57
Pro CS and 2 pistol rounds where ct loses extreme man advantages because its not pro cs. its overpaid kids.
2021-12-02 21:58
5v2 ok gg bye
2021-12-02 21:58
#116
 | 
China withsn
nice pro pistol round.
2021-12-02 22:01
5v2 ct pistol. Im amazed at how trash you have to be to go for all those 1 on 1 duels. Stewie talking shit about grim while he does that kinda stuff. Lmao Im actually trying to figure out who would sign Stewie, since he has not shown anything in years except talking shit about teammates, lol.
2021-12-02 22:05
5v2 mental boom and lose game? bruhhh
2021-12-02 22:01
1 reply
Yeah just a lucky momentum snowball G2 still trash
2021-12-02 22:03
wtf is up with liquid
2021-12-02 22:02
#120
 | 
China withsn
rip my 1000$ for this trash team.
2021-12-02 22:02
#123
 | 
Switzerland trap4babe
Nice ct side by liquid. I like it. Gg
2021-12-02 22:03
7-6 7-16 LUL
2021-12-02 22:03
nice CT side
2021-12-02 22:04
Nice 5v4 against deagles G2
2021-12-02 22:05
let G2 end the map please who cares if TL get 8 or 10
2021-12-02 22:05
G2 gonna throw this
2021-12-02 22:06
Fallen grenade kekw
2021-12-02 22:06
#131
 | 
Germany jnsCsgo
Hunter you nerd
2021-12-02 22:07
Kenny is so ass LOL
2021-12-02 22:08
4.5 odds liquid 7-13 ty free money
2021-12-02 22:09
lol lose 13-7 eco and forget how to play Known scenario
2021-12-02 22:09
#135
 | 
Luxembourg Juuhis
lose vs eco and now lose 16-14
2021-12-02 22:09
5v4 against pistols 13-7 13-16 lmao G2 fuck off
2021-12-02 22:09
13-7 vs eco 12k Per player somehow lost
2021-12-02 22:10
Under bettors where
2021-12-02 22:10
lesgo
2021-12-02 22:16
bye bye bots, stupid calls from bottyS, just threw 5 round advantage
2021-12-02 22:11
13-7 Im cheked odds 1.01 vs 12.5 on map 1 13-16 Lol
2021-12-02 22:11
1 reply
Nt ty
2021-12-02 22:12
elige killed 1st every single round playing like a fking bot
2021-12-02 22:12
OG-Liquid rerun 7-2 lead => lose eco and forget how to play
2021-12-02 22:13
Carrygan>>>choko
2021-12-02 22:15
elige throwing entry and stewie cant trade bacuse he is shit busy with switching util
2021-12-02 22:16
never SEEN so many bunch of BOTS 2gether elige every round die first 5 seconds and trolling stewie 2 k = braindead just d0nt play if you dont want to win b0ts
2021-12-02 22:17
5v4 against trash buy HAHAHHAA fuck off G2
2021-12-02 22:17
1 reply
cry
2021-12-02 22:19
#153
 | 
Switzerland trap4babe
I hope Liquid win map 2 if not disband fast as u can as Faze and Heroic please
2021-12-02 22:19
3 replies
ofc they not gonna win br0 you dont see that they d0nt care ? last round is the perfect example grim just AFK
2021-12-02 22:20
ALREADY DONE
2021-12-02 22:20
Cry
2021-12-02 23:35
Hunter pog
2021-12-02 22:18
#155
 | 
China withsn
lose the pistol round, lose the map.
2021-12-02 22:19
1 reply
Thank stewie for the loss
2021-12-02 22:20
one ak and a dream
2021-12-02 22:19
daddy niko<3
2021-12-02 22:19
Wp Stewie you’re so fucking good lmao. Him and Elige fighting ramp in a 5v4 is just… yeah. Bo way in hell Stewie should be on this roster.
2021-12-02 22:19
2 replies
FALLEN BETTER THAN BOTH BOZOS
2021-12-02 22:20
1 reply
all off them bunch of b0ts elige trolling all the CT half , stewie just braindead plays and grim = the ABSOLUT no care b0t
2021-12-02 22:21
4.50 odds on liquid is a gift
2021-12-02 22:19
17 replies
lmao imagine actually taking that should be 7.0 at least
2021-12-02 22:21
12 replies
i dont care liquid will win
2021-12-02 22:22
11 replies
what do you mean? their chances on dust are 30% and on map 3 around 40% so their overall chances of winning the game are 12% and you are willing to take 4.5? that is pretty dumb mathematically speaking for 4.5 odds the chances of winning would need to be more than 20%, which they are clearly not
2021-12-02 22:25
10 replies
ahhahahahahahahhahaha mr.maths YO BOYS THIS DUDE IS CALCUALATING CHANCES OF WINNING A VIDEOGAME HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH only goat bettors know that this is a pure 50/50 even after g2 won the first map since liquid have much better players and only g2 carry is niko,if he turns off then they are done
2021-12-02 22:26
5 replies
you see lets just see after the match who is right. i bet you will say: yeah well of course G2 won cuz they already got map 1 and 4.5 is very hard to hit and also it is just bad luck from fallen cuz he had high ping and cuz its rigged matchfix and cuz g2 are lucky and cuz etc
2021-12-02 22:28
4 replies
i said it and i will say it again if NiKo turns off then g2 are lost.
2021-12-02 22:29
3 replies
ah okay and why would niko "turn off" explain this to me
2021-12-02 22:29
2 replies
well known choker obviously hahahahahah RIP your 1 dollar xd
2021-12-02 22:31
1 reply
RIP your 1 dollar xd
2021-12-02 23:34
I have never seen such dumb maths. Maybe pass 2nd grade before browsing hltv?
2021-12-02 22:29
1 reply
if you had just a little clue about maths and probability you would clearly see that it is right given 30% and 40% win chance tough facts brother, maybe go to university so day lmao
2021-12-02 22:30
Ahahahaha all cs matches 50/50 chances lmao
2021-12-02 22:34
1 reply
clever comment xD
2021-12-02 22:38
odds already 6.0 btw
2021-12-02 22:43
you cashed out already ? 9.5 odds seem even better! why not double down xD
2021-12-02 22:43
2 replies
Clever comment XD
2021-12-02 23:07
1 reply
xD
2021-12-02 23:18
fallen is carrying everygame he is 30y/o OLDMAN PLEASE ELIGE STEWIE GRIM NAF DO SOMETHING
2021-12-02 22:20
4 replies
#174
 | 
England julz!
what this fallens first map where he isnt a total bot
2021-12-02 22:22
3 replies
ARE U FAKING BLINDNESS?
2021-12-02 22:23
i remember that he smashed your team some months ago
2021-12-02 22:32
1 reply
#365
 | 
England julz!
i dont own a team
2021-12-03 00:28
#166
 | 
Portugal beatje
Niko is truly in incredible form
2021-12-02 22:20
6 replies
FALLEN BETTER
2021-12-02 22:22
5 replies
not today lmao
2021-12-02 22:22
4 replies
2021-12-02 22:22
3 replies
fallen is the best on liquid but niko clearly outperforms him just look at the scoreboard
2021-12-02 22:24
1 reply
yeah about niko was a joke but fallen is a monster
2021-12-02 22:26
1.49 impact vs 0.95 nt
2021-12-02 22:29
ok time to get that 2-0 G2 got 3.5 for it
2021-12-02 22:22
#180
 | 
Andorra 654
liquid win dust2
2021-12-02 22:25
7 replies
no.
2021-12-02 22:26
6 replies
#189
 | 
Andorra 654
yes
2021-12-02 22:30
5 replies
uff bro looks pretty bad forTL
2021-12-02 22:40
4 replies
#225
 | 
Andorra 654
no
2021-12-02 22:54
3 replies
16-14 G2 inc
2021-12-02 23:00
2 replies
#240
 | 
Andorra 654
no
2021-12-02 23:02
1 reply
actually pretty exactly 16-14 bro
2021-12-02 23:32
Nice 5v3 fking bots
2021-12-02 22:37
This shots from niko Otherwise...g0-2 always
2021-12-02 22:38
#199
 | 
Kazakhstan mellstroy
NiKo fpl vibes
2021-12-02 22:39
nerf niko bro what tf
2021-12-02 22:40
NiKo is 70% of this team rest 20% is hunter
2021-12-02 22:40
5 replies
#205
FASHR | 
Netherlands p2dr
Quick maths
2021-12-02 22:42
70+20=90 freakin' kz low education m0nka
2021-12-02 22:42
3 replies
10 obviously rest players, weirdo
2021-12-02 22:44
2 replies
Hey piece of uneducated trash nt but do not try to make me fool u garbage "Niko is 70% REST 20% is hunter"
2021-12-02 23:07
1 reply
Lmao, what a toxic cunt, back to your cave 5world trash
2021-12-02 23:08
#203
 | 
Netherlands Venicious
Fallen washed up bot lmao
2021-12-02 22:42
glad that liquid are changing half of the team
2021-12-02 22:42
wow that round was really really bad from liquid lol
2021-12-02 22:42
Liquid are technically so bad at cs. They have needed to full disband for awhile now not sure why they think this will be any different
2021-12-02 22:43
#211
 | 
Finland Teukkasd
NA cs is dead sorry boys
2021-12-02 22:44
1 reply
fact always has been
2021-12-02 22:46
Kenny LMAO
2021-12-02 22:46
if Elige wake up = liq wins if he keeps playing james bond idk
2021-12-02 22:46
4 replies
really doesnt matter here only a question of whether g2 win 16-12 or 16-7
2021-12-02 22:47
3 replies
well the best player of liquid, the only person who can potentially compete with niko's aim is elige and he is playing 1/8
2021-12-02 22:48
2 replies
yeah well not a bad half from liquid they might even win the map but i think G2 win 16-14 in the end
2021-12-02 23:01
naf aim >>> elige
2021-12-02 23:02
#215
 | 
Norway Tennplugg
2021-12-02 22:46
Kenny is so fucking bad, its insane
2021-12-02 22:48
1 reply
true its sad how washed he is nowadays
2021-12-02 22:52
Elige 1/8 EliGE killedGrim with m4a1_silencer Elige 0/8 then dies 0/9
2021-12-02 22:51
Kennys is literally the worst AWPer in the entire top50
2021-12-02 22:52
elige killed grim lol
2021-12-02 22:52
#224
 | 
China withsn
i have a feeling that liquid might lose both map due to some stupid rounds that they lose like vertigo round 16 and dust2 round 3
2021-12-02 22:53
Kenny is literally a 5750 decoy
2021-12-02 22:55
1 reply
plus util, 300+200+400+300+5750
2021-12-02 22:56
Holy fucking moly this can't be real, Kennys is literally worse than a fucking silver, how the fuck is he even allowed to play?
2021-12-02 22:58
#229
b1t | 
Slovakia zne_
maybe let niko play with awp or amanek maybe?
2021-12-02 22:59
5-2 6-9....
2021-12-02 23:00
6-3 to 6-9 very nice
2021-12-02 23:00
2 replies
6-4 clown
2021-12-02 23:00
1 reply
I laugh in your face
2021-12-02 23:07
4-6 TO 9-6 EZZZZ
2021-12-02 23:00
#233
 | 
Denmark twinseN
U can feel the tension on Team Liquid no one is smiling
2021-12-02 23:00
1 reply
They are just naffers
2021-12-02 23:04
Yeah its over, 6-4 6-16 because Kennys is literally playing for Liquid, everyone is dropping him the awp so he can die every round, what a fucking disgrace, fucking useless trash bot, just never play CS again
2021-12-02 23:00
If liquid lose pistol they lose map. Actually think they lose even if they win pistol.
2021-12-02 23:01
lmao bottyS again, he's a bot on dust2, what a shame losing to a disbanded team
2021-12-02 23:03
#243
 | 
Latvia Erik7691
Sorry Mr legend kennyS but you have to retire. Stop being delusional about T1 level
2021-12-02 23:05
HAHHAHHA holyyyyy shitttt Kennnyyyy just leave the game, bots are way better than this fucking garbage
2021-12-02 23:06
what is this d2 pick, it's their worst map, they lost to ence here, why not inferno?
2021-12-02 23:07
6-4 6-16, literally 12 rounds lost in a row LMAO, fucking disband
2021-12-02 23:07
Kennys time to retire baby.
2021-12-02 23:08
If Fallen were 3/14: washed up, retire now But since it's Elige: cri, cri, cri... silence...
2021-12-02 23:08
nexa can you please fix your visa issues asap?
2021-12-02 23:08
#254
 | 
Russia mshkoda
elige 3-15
2021-12-02 23:10
What’s up with elige? Haven’t watched this map, is he entry every round or something?
2021-12-02 23:10
1 reply
He was sux
2021-12-02 23:13
told ya bottyS is washed up, dust2 is the easiest map for awper and he got only 6 kills in 18 rounds
2021-12-02 23:10
gla1ve awper > amanek awper > kennyS awper
2021-12-02 23:12
1 reply
Me awping after not playing for 2 years>>>>kennys
2021-12-02 23:13
basic 12-6 choke
2021-12-02 23:13
1 reply
quick 10 ct rounds on dust in a row nothing new
2021-12-02 23:18
Annnnnnd gg for liquid lol knew once rifles came out they wouldn’t win another round. They are so bad
2021-12-02 23:14
watch classic Chokequid losing from 12-6
2021-12-02 23:15
Lmfao didn’t even check the most common spot on B after 3 ts push onto it.. absolute idiots haha imagine losing a 12-6 game to 12-16
2021-12-02 23:16
1 reply
at 9-6 odds were 1.8 for liquid. it is suspicious when g2 has standing. i don't think they wanna win
2021-12-02 23:19
liquid, check site. Thanks
2021-12-02 23:16
Wtf, that was retarded
2021-12-02 23:16
let's go g2
2021-12-02 23:16
Not even surprised Average liquid game
2021-12-02 23:18
1 reply
Average is liquid carry
2021-12-03 10:27
Elige just show respect to legeng kennys throwing every single round
2021-12-02 23:20
GO GO GO GO LIQUID.. TRASH BETTORS AND VOTERS TRUSTING THE GARBAGE FROM NA HA HA HA HA THANKS FOR 2-0 FREE MONEY
2021-12-02 23:19
#273
 | 
Estonia E$t0
banger throw
2021-12-02 23:20
Ty for making me feel better elige I also went 5 kills an entire match yesterday. LOOOOL
2021-12-02 23:21
lmao liquid bettors malding
2021-12-02 23:21
1 reply
#278
 | 
Estonia E$t0
actually had bet on g2 2-1 win
2021-12-02 23:22
I have G2 under 2.5 maps just saying
2021-12-02 23:21
Also stewie 0 IQ dies every single round without trade in 10 sec after round start
2021-12-02 23:21
4 replies
more like elige. At least stewie gets impact frags and is getting kills
2021-12-02 23:22
3 replies
I watch live score and for like 3 times it was 4v5 on 1:40 and guess who was dead
2021-12-02 23:24
2 replies
i don't think you're actually watching the game so i'll ignore your confirmation bias.
2021-12-02 23:29
1 reply
Weird flex but ok
2021-12-02 23:34
no t side rounds, damn
2021-12-02 23:22
#281
 | 
Austria zuccthicc
liquid throwing and sleeping again, gg
2021-12-02 23:23
who tf is calling every fucking round is b lmfao
2021-12-02 23:23
Actually the worst t team in cs. It’s been confirmed .. liquid disband
2021-12-02 23:23
Guys just have some respect for Elige. Imagine being such a looser balding like he in 24yo.
2021-12-02 23:23
Iem magical 6-12 to 16-12 🤡
2021-12-02 23:23
fast question for Adren, every time you go to b its a meatgrinder so why not go a for once? take long or smt
2021-12-02 23:24
1 reply
see? not that hard. just go a and win
2021-12-02 23:26
How did this team get so garbage wtf
2021-12-02 23:24
12-6 to 12-16 lmfao
2021-12-02 23:25
AmanEk looks like Jeffrey Dahmer
2021-12-02 23:25
#294
b1t | 
Slovakia zne_
GIVE AMANEK THE AWP PLEASE FFS
2021-12-02 23:28
HAHAHHAHAHAHAHAHA KENNY JUST DELETEEEE THE GAME
2021-12-02 23:29
Won 8 in a row without any chance for liquid But still lose
2021-12-02 23:29
again bottyS, but amanek saved the round
2021-12-02 23:31
FUCKKKKK
2021-12-02 23:31
imagine winning a 1v2 just cause you jump around like an idiot
2021-12-02 23:31
2 replies
out played
2021-12-02 23:32
bots don't jump like that
2021-12-02 23:33
So dumb.. makes no sense to hold mid after that. Naf gave them a chance to win then threw it away terrible 2v1
2021-12-02 23:32
#304
 | 
Finland Teukkasd
expected chokequid
2021-12-02 23:32
And you want monesy to replace amanek??? Just watch how good he is with rifles, monesy or any other awper should replace JACKZ
2021-12-02 23:32
#306
 | 
Portugal MufT4r
elige is so bad
2021-12-02 23:32
#308
 | 
United Kingdom suge
Amanek is such an underrated clutcher he's so good in 1vXs
2021-12-02 23:32
pennyS lol
2021-12-02 23:33
lmao naf u just fucked the game i had feeling liquid would lose 14-16. odds were 1.8 at 10-6 and they only started playing well after losing 8 rounds in a row. very suspicious
2021-12-02 23:33
haha what a clown team got rekt by bot AmanEk 1v2
2021-12-02 23:33
Retarded 1v2, im fucking done
2021-12-02 23:33
lost to jackz gg
2021-12-02 23:33
AMANEK GOD
2021-12-02 23:33
okay, -elige please this guy doesnt deserve shit
2021-12-02 23:33
NAF what a clown LOL HAHAHA just disband this team already GODMANEK
2021-12-02 23:33
liquid signed naf 5 years. now you will see 5 years of jumping and fucking around. liquid to blacklist with mouz and skade
2021-12-02 23:33
2 replies
Did you really bet on Mouz against Astralis? LMAO, Mouz is literally the worst team in top50
2021-12-02 23:40
1 reply
no i bet astralis, bet i placed live bet mouz 9 odds. 15-13 2 vs 5 ... you will never know that pain
2021-12-02 23:40
liquid bettos thanks for the boosted odds xD
2021-12-02 23:33
Botllen
2021-12-02 23:33
YAY -2.5 RIPPED BY G2 TY BOYS
2021-12-02 23:34
has to be EliGE's worst map of 2021, right?
2021-12-02 23:34
vai toma no cu elige e naf !!!
2021-12-02 23:34
-fallen pls
2021-12-02 23:34
9 replies
#343
 | 
United States Rayduh
it will happen soon don't worry they will rebuild around oSee
2021-12-02 23:36
8 replies
around osee or elige/naf?
2021-12-02 23:41
7 replies
#357
 | 
United States Rayduh
i mean AWPer EliGE/NAF not AWP
2021-12-02 23:42
6 replies
but elige is the star player
2021-12-02 23:43
5 replies
what a star
2021-12-03 01:06
4 replies
2021-12-03 01:08
3 replies
Jonathan 'EliGE' Jablonowski 25-49 -24 57.5 50.8% 0.66
2021-12-03 02:03
2 replies
2021-12-03 04:56
1 reply
Jonathan 'EliGE' Jablonowski 25-49 -24 57.5 50.8% 0.66 same guy
2021-12-03 13:03
bye bye team chokuid, team botkuid, team disbandquid Thanks Amanek for the free money!
2021-12-02 23:34
Naf lost the game by continuing to hold mid from the same angle he just got a kill from. Should have just went to site and play post plant .. absolute idiots with calls and ideas liquid
2021-12-02 23:34
1 reply
Fallen lost the clutch aswell. 1X1 you can't hide until your enemy appears in front of you... why those pro players have so much fear to play the game. for real -.- play confident it's 1x1 you have better chances if you peek and catch up a good timing than staying in the same position all the time and then someone can peek you easily
2021-12-02 23:42
what a round from amaneK
2021-12-02 23:34
1 reply
#336
 | 
Asia TopBaiter
+1
2021-12-02 23:36
#332
 | 
Japan Legoshi
This kennyS guy people are always talking about saying he's a good awper? doesnt seem like it to me
2021-12-02 23:35
10 replies
#341
 | 
United States Rayduh
he just standing-in for one event
2021-12-02 23:36
3 replies
#344
 | 
Japan Legoshi
hes still a bot no?
2021-12-02 23:37
2 replies
#346
 | 
United States Rayduh
he's a VALORANT player lol
2021-12-02 23:37
#348
 | 
United States Rayduh
i saw YouTube comments saying they should +kennyS -AmaNEk, it's so stupid
2021-12-02 23:38
Liquid played 6 players today with bottys, they could not even win. Kennys is such a T4 player. His time has passed long ago, he needs to rest at home and play fpl
2021-12-02 23:41
1 reply
#356
 | 
Japan Legoshi
liquids a dead team expected for them to not win
2021-12-02 23:42
#362
 | 
Portugal Davdio
yeah amanek is better than this valorant player
2021-12-03 00:00
I mean he is washed, although it's been like 9 months since his last Tier 1 match so he's also rusty. But that doesn't mean he is not a living legend.. KennyS used to carry his team with an awp à la s1mple or zywoo, if not more (not in terms of skill, but of how much solo carrying). He is older, less motivated and the AWP physics in CSGO have been changed, some may say because of him, and overall the skill and tactical level in Tier 1 has skyrocketed. Of course he's not good for this level anymore and that's why G2 have benched him and why they are trying to get m0nesy instead of switching Amenek & KennyS. But, regardless of what some may say about wanting him back in the G2 line-up (no way), we can still respect him as the Hall of Famer of CSGO that he is.. We must cherish those who made our game, pro scene and community great. Many of today's best AWPers in Tier 1 grew up watching and idolized KennyS. So when he enters the server to cover for Nexa because of visa issues, instead of attacking Kenny we should remember how much he did for the game instead of trashing him.
2021-12-03 09:39
2 replies
#374
 | 
Japan Legoshi
bro i didnt actually mean who is kennyS it was joke
2021-12-03 09:38
1 reply
It wasn't directed at you in particular, just some appreciation and love for KennyS because we tend to kill players the moment they decline.
2021-12-03 09:40
Liquid fuuuuuuuuu
2021-12-02 23:35
#335
 | 
Asia TopBaiter
Kick this toxic bot Elige already
2021-12-02 23:35
#337
 | 
Brazil jNR_1
F
2021-12-02 23:36
What a choke from 12-6
2021-12-02 23:36
#340
 | 
United States Rayduh
EliGE worst performance in a long time
2021-12-02 23:36
GG G2 and ty for money but just kick TrashS and bring in the coach, he is so bad
2021-12-02 23:36
NT Professor
2021-12-02 23:37
wth i never seen elige perform that bad
2021-12-02 23:37
So u have 2v1 and this is round for game and naf fly just jiggling wiggling LOL
2021-12-02 23:39
elige 0 motivation
2021-12-02 23:41
#359
 | 
Brazil hugoooo
EliGE gave up, worst bo3 of his life... he wants to end this agony asap, change the damn lineup already
2021-12-02 23:42
Nice dust2 lulquid
2021-12-02 23:48
#363
L.K.S | 
Other Xeeh
i picked OG earlier and elige was single handedly destroying them getting 4ks and then i picked liquid against G2 and hes 7-26 Classic
2021-12-03 00:03
ELULGE
2021-12-03 00:13
elige bot
2021-12-03 01:18
niko and hunter + french bots
2021-12-03 08:50
Yeah ur not winning without elige
2021-12-03 10:24
Login or register to add your comment to the discussion.