16:50
24th of November 2021
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Upper bracket quarter-final
1. Renegades removed Overpass
2. Extra Salt removed Mirage
3. Renegades picked Inferno
4. Extra Salt picked Dust2
5. Renegades removed Ancient
6. Extra Salt removed Vertigo
7. Nuke was left over
Inferno
Inferno
Renegades
13
(6:9; 7:7)
Extra Salt
16
Dust2
Dust2
Renegades
8
(5:10; 3:6)
Extra Salt
16
Nuke
Nuke
Renegades
-
Extra Salt
-
Rewatch
United KingdomESL TV (Map 1 - Inferno)Vod
United KingdomESL TV (Map 2 - Dust 2)Vod
Highlights
M1 | FaNg - 4 AK kills (3 HS) on the offensive to secure the map victory for Extra Salt (Part 1 - 1/4 frags)
M1 | FaNg - 4 AK kills (3 HS) on the offensive to secure the map victory for Extra Salt (Part 2 - 3/4 frags)
M2 | Hatz - 1vs2 clutch (T - bomb planted after 1 clutch kill)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
35-38 -3 68.2 67.9% 1.05
34-38 -4 63.4 67.9% 0.88
35-41 -6 70.6 62.3% 0.85
27-41 -14 75.1 58.5% 0.80
26-42 -16 67.3 60.4% 0.75
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
50-28 +22 92.9 73.6% 1.40
45-31 +14 90.4 84.9% 1.37
43-35 +8 79.4 66.0% 1.18
32-33 -1 73.7 69.8% 1.12
29-32 -3 60.7 71.7% 0.99
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
19-17 +2 60.0 75.9% 1.15
18-20 -2 82.6 62.1% 1.02
20-19 +1 65.6 65.5% 0.99
17-21 -4 77.2 65.5% 0.88
14-21 -7 65.5 69.0% 0.84
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
19-17 +2 71.5 82.8% 1.12
17-17 0 72.2 72.4% 1.08
20-17 +3 72.8 69.0% 1.08
22-21 +1 83.4 55.2% 1.07
20-17 +3 63.6 69.0% 0.99
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
16-21 -5 78.0 58.3% 0.94
21-20 +1 76.7 54.2% 0.88
14-19 -5 60.8 70.8% 0.75
9-21 -12 55.5 54.2% 0.60
9-21 -12 66.1 54.2% 0.56
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
30-11 +19 128.3 79.2% 1.93
26-14 +12 113.2 87.5% 1.69
21-14 +7 74.6 79.2% 1.35
15-16 -1 75.5 66.7% 1.16
9-15 -6 46.0 75.0% 0.89
Top player in match
Josh 'oSee' Ohm
0.94
KPR
0.53
DPR
73.6%
KAST
1.37
Impact
92.9
ADR
1.40
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
2 weeks ago
2 - 0
6 weeks ago
1 - 2
6 weeks ago
9 - 16
6 weeks ago
16 - 14
6 weeks ago
13 - 16
9 weeks ago
3 - 0
9 weeks ago
2 - 1
10 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
3 - 1
10 weeks ago
2 - 0
11 weeks ago
1 - 2
11 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
2 - 0
13 weeks ago
2 - 0
2 weeks ago
2 - 1
3 weeks ago
0 - 2
3 weeks ago
2 - 0
3 weeks ago
2 - 1
3 weeks ago
2 - 0
4 weeks ago
2 - 1
4 weeks ago
2 - 0
4 weeks ago
16 - 12
4 weeks ago
16 - 9
4 weeks ago
16 - 3
5 weeks ago
2 - 0
5 weeks ago
2 - 0
6 weeks ago
2 - 1
6 weeks ago
2 - 1
6 weeks ago
16 - 5
6 weeks ago
16 - 7
7 weeks ago
2 - 3
7 weeks ago
2 - 1
8 weeks ago
2 - 1
8 weeks ago
2 - 0
9 weeks ago
8 - 16
9 weeks ago
5 - 16
9 weeks ago
16 - 6
9 weeks ago
13 - 16
9 weeks ago
19 - 17
9 weeks ago
1 - 2
9 weeks ago
0 - 2
9 weeks ago
0 - 2
9 weeks ago
2 - 1
9 weeks ago
2 - 0
9 weeks ago
16 - 9
10 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
2 - 1
10 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
2 - 3
10 weeks ago
2 - 1
10 weeks ago
2 - 0
11 weeks ago
0 - 2
11 weeks ago
2 - 0
11 weeks ago
2 - 1
11 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
1 - 2
12 weeks ago
2 - 1
12 weeks ago
16 - 14
12 weeks ago
16 - 5
13 weeks ago
2 - 0
Head to head
3
Wins
0
Overtimes
0
Wins
#1
 | 
Portugal n0xiv4
Renegades vs Extra Salt Renegades win easy against NA cs
2021-11-23 15:01
1 reply
#54
 | 
Estonia teremartin
i miss old renegades lineups :(
2021-11-24 16:54
Let’s go NA!
2021-11-23 19:48
EZ FOR MY BOY ALISTAIR AND AUSTRALIAN K0NFIG HATZ!
2021-11-23 19:51
easiest game ever for E.S. 2:0 rng bans overpass e.s. bans d2 rng picks mirage e.s. picks vertigo rng bans nuke e.s. bans ancient decider inferno
2021-11-23 20:11
3 replies
No way ES is playing mirage Vertigo , nuke, inferno
2021-11-23 21:08
#17
 | 
New Zealand Iuca5
they're gonna float overpass and ban ancient
2021-11-24 02:38
Inferno,D2,Nuke lol
2021-11-24 19:08
#6
 | 
United States hellokappa
EXTRA SALTY 2-0 #FEELTHEHEARTATTACK #GOSALT
2021-11-23 21:22
#7
 | 
Canada Fingy123
Sallttttt
2021-11-23 21:33
#8
 | 
Ukraine Xe0m
YTB
2021-11-23 23:17
Come on SALTERS YOU GOT THIS
2021-11-23 23:26
#10
 | 
North America soduk_db
Extra Salt should totally -JT +Grim as soon as he's available IMO.
2021-11-23 23:47
8 replies
#11
 | 
Mexico Wichooou
LMAO JT IS IGL
2021-11-23 23:52
#12
 | 
Japan Legoshi
Grim overrated plus JT igl nt
2021-11-23 23:59
JT is IGL...
2021-11-24 00:22
5 replies
#25
 | 
North America soduk_db
Than -MarkE and find a decent IGL who can frag? And if XANTARES can IGL anyone can if you have insane aim, chemistry and solid fundamentals the IGL role becomes less important IMO.
2021-11-24 07:28
4 replies
JT, floppy, and oSee (and Sonic too but he's benched) have been together for years, he's not leaving any time soon lmfao
2021-11-24 07:22
#30
 | 
Canada Yeepss
woxic is IGL now
2021-11-24 12:12
2 replies
#38
 | 
North America soduk_db
See you're only proving my point even more lol
2021-11-24 15:02
1 reply
how? your point was that xantares can igl but he can't lol + they're still bad with woxic clearly they'd be better with a real igl
2021-11-24 21:00
Battle for #26
2021-11-24 00:10
easy for renegaydes
2021-11-24 00:11
#16
 | 
New Zealand SkirmishX
YTB
2021-11-24 01:42
Why are we the betting favs lol
2021-11-24 03:19
1 reply
#33
 | 
United States Rayduh
Cuz SALT is clear and heavy favorites 1.60 is very good odds
2021-11-24 14:05
free odds on Renegades, not sure why they are underdogs here
2021-11-24 03:26
3 replies
#34
 | 
United States Rayduh
Keep in mind Salt is literally ex Cloud 9
2021-11-24 14:05
2 replies
Ex ex cloud 9
2021-11-24 14:18
1 reply
#102
 | 
United States Rayduh
True and they delivered
2021-11-24 19:50
#20
 | 
United States gweees
2 of my favorite teams :(
2021-11-24 03:41
#21
 | 
Asia M@GNU5
Everyone do the flop
2021-11-24 03:52
1 reply
CAN'T STOP THE FLOP #LETSGOSALTERS
2021-11-24 04:05
extra shit 0-2 incoming
2021-11-24 04:19
BANGERWATCH
2021-11-24 04:35
Clash of tr... Actually no, this could be fun.
2021-11-24 07:22
1 reply
gonna be fun but i dont see how renegades will win here
2021-11-24 13:32
#28
GKaay | 
North America Wakir
100% renegades win
2021-11-24 07:47
#29
 | 
Russia dub1ov
EZ4Floppy
2021-11-24 08:03
#32
 | 
United States Rayduh
SALT 32-0?
2021-11-24 14:04
Renegades boosting stats in AU🤣
2021-11-24 14:17
1.70 on betway... free
2021-11-24 14:34
Renegades can surprise on this veto. My thinking is they ban Overpass, but depending on E.S banning D2 or Mirage. They can take the map not banned or even go inferno and. I think this goes Over 2.5. Prediction Renegades 2-1
2021-11-24 16:01
1 reply
Renegades bot LUL
2021-11-24 16:15
im gonna bet high here, renegades is best team in this tourney
2021-11-24 16:30
7 replies
clown
2021-11-24 16:32
renegade should take mirage since es will ban dust 2 or if they will ban mirage then ez for renegades on dust 2
2021-11-24 16:37
1 reply
why would they ban dust 2, it would be better to ban ancient
2021-11-24 16:49
if u bet high bet on extra salt... 1,70 is great
2021-11-24 16:46
3 replies
this is typical bookie odds to outsmart people like you.
2021-11-24 16:47
2 replies
on this match i believe its different. 2,20 odds on renegades are more tempting but they shouldnt win this, its not real renegades its this old au cs team which never did anything outside of au, like ever... max they can do is take a map here imo, and that if, but they shouldnt win
2021-11-24 16:48
Hate to say buut told you so?
2021-11-24 17:28
ES!
2021-11-24 16:46
inferno interesting, they dominated sprout but renegades are good in it. double digits on both but extra salt win imo
2021-11-24 16:51
after seeing how bad es is on ancient makes no sence why renegades pick inferno instead of ancient. this should be 2-0 es, lets be fair
2021-11-24 16:51
4 replies
cause if it somehow gets to 3rd, renegades should be slight favourites imho
2021-11-24 16:52
renegades banned ancient later, im guessing they dont like the map and dont see the risk worth it i guess
2021-11-24 16:53
2 0 renages
2021-11-24 16:57
1 reply
Lol delusion is a sickness
2021-11-24 17:27
Renegades 2-1
2021-11-24 16:52
damn good retake there by Osee
2021-11-24 16:59
#57
 | 
Russia zj2
hatz looks like tarik + kNg
2021-11-24 17:14
renegades having chances on inferno, ES throwin hc or map?
2021-11-24 17:16
jesus what a round
2021-11-24 17:19
6:4 u have good economic on t side, 6:9 with no chance = disband fast
2021-11-24 17:22
At least we get free odds on Renegades map 2 not sure what ES was thinking picking dust 2.. they are sht on both sides…
2021-11-24 17:29
6-4 -> 6-16 go home renegades
2021-11-24 17:31
renegades should not be losing to teams like extra salt, come on get your shit together
2021-11-24 17:32
2 replies
they win navi in inferno but cant win extra salt
2021-11-24 17:35
1 reply
true, renegades are like tier above these shitters
2021-11-24 17:36
6-4, place bet for Renegays -> instant 6-16.
2021-11-24 17:36
1 reply
imagine bet in AU cs
2021-11-24 17:45
giving up b there xd, with no utility whatsoever wtf are you doing boys
2021-11-24 17:39
#70
 | 
Germany jnsCsgo
Omg sico and Malta haha gold novas
2021-11-24 17:40
Damn , Renegades are not even close to tier3/4 in Europe..
2021-11-24 17:41
1 reply
au cs is dead half of players are banned and the other half suck
2021-11-24 17:42
Go back to Australia bit ches
2021-11-24 17:41
#75
 | 
Germany jnsCsgo
Dude Alistair no brain wtf are they doing XD so lucky
2021-11-24 17:51
1 reply
How much
2021-11-24 18:08
Nt rene maybe 2,5 maps have a chance
2021-11-24 17:58
dd2 should be ez for renegods and nuke probably even easier against rpa bot
2021-11-24 17:59
2 replies
im going to I'm going to take a nap to see 5000 euro more when I get up
2021-11-24 18:00
1 reply
yikes
2021-11-24 18:41
Renegades decisions its so bad.
2021-11-24 18:00
#80
 | 
Germany jnsCsgo
I don't understand how they are so clueless and anticipate that the enemy won't take banana! It's just no possibility for renegades. Let's smoke top and die to fang. Two times in a row xD
2021-11-24 18:00
3 replies
well what did u expect? this is australian team, they dont play vs good teams at all how can they be good. literally free 1,70 for salts, i mean they demolished sprout, how were they ever loosing to australians, take a gift when the bookies give it to you and smile it doesnt happen very often! allthought they offered 3,30 for +1,5 today apeks rebels vs finest
2021-11-24 18:02
2 replies
sprout kek
2021-11-24 18:07
1 reply
kek? sprout vs au scene is uncomparable. sprout vs renegades 1,15
2021-11-24 18:47
classic handicap throws from shitters
2021-11-24 18:02
1 reply
+1
2021-11-24 18:04
2-1 ES ... renegades will somehow win d2
2021-11-24 18:11
Lol ES lose so many dumb rounds how can 4 people knowing where a guy is not force him out and let him win the round. So bad
2021-11-24 18:43
What a fkn throw! 5v3 they always do this shy they are so fkn stupid
2021-11-24 18:49
#91
 | 
Ukraine futplxyer
ES looking good but will lose to Mad Lions next for sure
2021-11-24 18:50
So fknnnnn stupid. Just have scout stick. Bomb and Ak cover. ES seriously lose the dumbest fkn rounds
2021-11-24 18:53
1 reply
AK had kit bruhhhhhhhhhhh
2021-11-24 18:59
honestly expected 1.35 - 1,40 max. thx betway for 1,70 i suppose, wish i put more than 400
2021-11-24 19:01
#96
 | 
United States joke_cs
Floppy and Osee Supremacy
2021-11-24 19:07
Expected
2021-11-24 19:12
expected from sico without cheat
2021-11-24 19:15
Big floppy gigachad
2021-11-24 19:15
Login or register to add your comment to the discussion.