17:00
5th of January 2022
 
Match over
Maps
Best of 1 (Online) * Group A
1. Young Ninjas removed Dust2
2. Young Ninjas removed Ancient
3. Young Ninjas removed Inferno
4. fnatic Rising removed Nuke
5. fnatic Rising removed Mirage
6. fnatic Rising removed Vertigo
7. Overpass was left over
Overpass
Overpass
fnatic Rising
11
(2:13; 9:3)
Young Ninjas
16
Rewatch
OtherWePlay
OtherWePlay
Next VOD
Highlights
Sapec - 4 AK kills on the bombsite B defense
Kevve - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation)
phzy - 1vs3 clutch (T - pre-plant situation) to set Young Ninjas on match point
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
20-21 -1 75.8 70.4% 1.08
13-21 -8 68.9 59.3% 0.88
16-24 -8 76.3 66.7% 0.85
16-24 -8 59.7 63.0% 0.83
16-20 -4 56.5 44.4% 0.74
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
29-17 +12 110.4 88.9% 1.53
26-15 +11 95.7 85.2% 1.51
17-17 0 79.6 85.2% 1.20
23-17 +6 85.7 66.7% 1.17
15-16 -1 63.5 77.8% 0.94
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
20-21 -1 75.8 70.4% 1.08
13-21 -8 68.9 59.3% 0.88
16-24 -8 76.3 66.7% 0.85
16-24 -8 59.7 63.0% 0.83
16-20 -4 56.5 44.4% 0.74
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
29-17 +12 110.4 88.9% 1.53
26-15 +11 95.7 85.2% 1.51
17-17 0 79.6 85.2% 1.20
23-17 +6 85.7 66.7% 1.17
15-16 -1 63.5 77.8% 0.94
Top player in match
Anton 'Sapec' Palmgren
1.07
KPR
0.63
DPR
88.9%
KAST
1.27
Impact
110.4
ADR
1.53
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
7 weeks ago
0 - 2
7 weeks ago
0 - 2
7 weeks ago
2 - 0
7 weeks ago
2 - 1
7 weeks ago
2 - 1
8 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
1 - 2
9 weeks ago
2 - 1
10 weeks ago
1 - 2
3 match win streak
3 weeks ago
16 - 14
3 weeks ago
16 - 8
7 weeks ago
2 - 1
7 weeks ago
0 - 2
8 weeks ago
0 - 2
8 weeks ago
1 - 2
9 weeks ago
0 - 2
10 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
1 - 2
11 weeks ago
0 - 2
11 weeks ago
2 - 0
13 weeks ago
1 - 2
13 weeks ago
2 - 1
Head to head
3
Wins
2
Overtimes
3
Wins
ez for phzy
2021-12-29 03:56
#2
 | 
Romania bLaZe_420
Ez 4 regali & co
2021-12-29 08:53
Bo'Oh'O'Wa'er innit fanatic
2021-12-30 22:34
#4
iM | 
Romania Lupu
So fucking ez for regali just chill noobs he will destroy these young bots
2022-01-02 00:06
1 reply
Noob
2022-01-05 17:18
so ez 4 fragali
2022-01-03 16:43
ez for phzy
2022-01-03 22:28
#7
 | 
Europe Ap0cA1yps3
I like this yn lineup, could be the best one so far. I think both teams will win one game each (yn on overpass and fnatic on inferno), let's go fnatic rising and gl to both!!!
2022-01-04 17:17
#8
 | 
Serbia Djomla.
young El Classico
2022-01-04 20:58
32-6....
2022-01-04 21:53
I like how 3/5 of them have played for nip
2022-01-04 21:58
2 replies
I like how 3/5 of them have played for nip Being decent or greater than the original player and get kicked only to fall to academy struggling againts astralis talent
2022-01-05 03:07
1 reply
Name
2022-01-05 10:19
fnatic win i think
2022-01-04 23:01
#13
saffee | 
Australia beqz
EZ4 FNATIC BEST ACADEMY TEAM
2022-01-05 06:45
#14
 | 
Romania Kuchi
ragali god
2022-01-05 08:42
1 reply
Lmao
2022-01-05 17:58
Why are the odds so good for YN, shouldn’t they easily win both maps?
2022-01-05 09:14
1 reply
They lost their last match against fnatic R
2022-01-05 11:00
Young Ninjas were also a solid tier 2 team untill they kicked their best players mann3 and nilo lol
2022-01-05 10:50
3 replies
#20
 | 
São Tomé and Príncipe WHITEGRASS
tier2 - CPH, godsent, movistar, ecstatic, ES etc. YN have never been at this level
2022-01-05 12:16
1 reply
young ninjas used to be tier2. They used to win against ex-winstrike (entropiq) skade and others. But then nip robbed their players 1 by 1 and team kinda fell down
2022-01-05 13:35
nilo left
2022-01-05 12:35
mini el classico
2022-01-05 12:14
#22
 | 
Europe FallY
i mean.. can regali carry this 4 bots? i dont know can YN 2-0 them ? i don't know literally this 2 matches are coinflip
2022-01-05 13:17
4 replies
check regali's lan rating for an answer lul
2022-01-05 13:36
2 replies
#26
 | 
Europe FallY
but this tournament online , no?
2022-01-05 13:58
1 reply
If you think it's a coinflip, you must bet the better odds, or avoid betting at all.
2022-01-05 16:16
#30
 | 
Papua New Guinea AlphaSwede
+1 whoever bets on this, just buy a lottery ticket instead
2022-01-05 14:52
dude really named "love"
2022-01-05 13:46
ez for ence
2022-01-05 14:11
#28
 | 
Germany ChRiZOwow
Hello
2022-01-05 14:23
no pic wtf
2022-01-05 14:47
1 reply
this is no pic buff no pic > pic
2022-01-05 16:49
yo who wins this?
2022-01-05 14:53
ez +25.5 rounds
2022-01-05 16:42
3 players from tier 1 gonna lose vs trash fnatic?
2022-01-05 16:55
2 replies
3 players from tier 1?? They team lose to trash teams from tier 4
2022-01-05 16:58
1 reply
Z2022
2022-01-05 17:02
nvm, fnatic is a pure trash
2022-01-05 17:11
#39
 | 
Other simon_
lose vs force -> 1-16
2022-01-05 17:12
Round over - Winner: CT (1 - 4) - Bomb defused ztr defused the bomb ztr killedregali with ak47 (headshot) regali + Kevve (assist) killedRo1f with ak47 (headshot) Ro1f killedKevve with m4a1_silencer (headshot) Ro1f + ztr (assist) killedPeppzor with m4a1_silencer ztr killedkst with ak47 (headshot) Peppzor + Banjo (assist) killedLNZ with ak47 (headshot) Kevve planted the bomb on B (4on3) lost 4v2 postplant xD just disband bots whats the point
2022-01-05 17:12
Fnatic Downing
2022-01-05 17:12
wtf fnatic?
2022-01-05 17:16
I was starting to believe then the second round happened and I realised I fucked up
2022-01-05 17:16
so ez for nip no doubt
2022-01-05 17:18
#45
 | 
Germany ChRiZOwow
Okay maybe use an actual mouse instead of steering wheel for aiming fnatic lmao
2022-01-05 17:18
#46
 | 
Other simon_
This stupid academy league is not even competitive so far. All these kids are trash. I would really like to have a rich parents and time to play faceit all day and then suck balls in weplay.
2022-01-05 17:18
this is so bad
2022-01-05 17:19
YN are solid on overpass, why FNC not ban it? :L
2022-01-05 17:19
Nice gameplay fnashits
2022-01-05 17:20
fnatic rising = parody of a team worst team in this tournament for sure, even furia is better cuz at least they have some aim XD
2022-01-05 17:21
1 reply
You mean decenty with radar?
2022-01-05 17:23
#52
shox | 
Europe Meaf
Daaamn that flick onetap was INSANE
2022-01-05 17:22
#53
 | 
Germany ChRiZOwow
Wanna see some comedy? Watch LNZ play haha
2022-01-05 17:22
4 replies
Still better than these fnc tards.
2022-01-05 17:24
3 replies
#59
 | 
Germany ChRiZOwow
Bro. This turnament is basically: whoever starts on CT wins the map lmafao
2022-01-05 17:28
2 replies
They will do fuck all on second map as well.
2022-01-05 17:34
1 reply
#117
 | 
Germany ChRiZOwow
Dude that fake comeback. WTF
2022-01-05 17:58
why so good
2022-01-05 17:23
#57
 | 
Europe arm1_ez
Nice pick fnatic xD
2022-01-05 17:25
1 reply
#61
 | 
Germany ChRiZOwow
Whoever starts on CT side wins script. Bet fnatic next map;)
2022-01-05 17:28
Wow even Vp comedy or Navi kids are far more better
2022-01-05 17:27
sad that these trashes have a salary while a lot of true talants tryhard on faceit and cannot find a team (((
2022-01-05 17:28
1 reply
truee
2022-01-05 17:30
just go all in map next map on ninjas, these fnatic bots won't win a single map vs any team
2022-01-05 17:28
2 replies
#66
 | 
Poland oxxz666
its a trap
2022-01-05 17:33
-3.5 for fnatic rising next map
2022-01-05 17:34
thx for scum
2022-01-05 17:31
Map trades incoming
2022-01-05 17:32
#67
 | 
Armenia kingdavo
ot win for fnc
2022-01-05 17:33
won both pistols rounds and still only got 3 rounds. what a shame
2022-01-05 17:33
#71
 | 
Malaysia jskhoo
Gg bot
2022-01-05 17:34
regali overrated
2022-01-05 17:36
broo ninjas threw the -11.5
2022-01-05 17:37
#74
 | 
Other simon_
fnatic cant win 2 rounds in a row XD
2022-01-05 17:37
2 replies
#76
 | 
Other simon_
Just as I say that they do cuz cancer
2022-01-05 17:40
1 reply
#83
 | 
Romania bLaZe_420
That second round 4v2 lose to forcebuy rekt fnatic so bad, if they didn't lose that they could of had like 4,5 - 0 start on t side.
2022-01-05 17:46
Im so jealous of their life Suck at cs, don't practise, get free invites to cups, get salary while not even trying to play because you know you will achieve nothing Free money, don't need to work
2022-01-05 17:39
3 replies
dont cry
2022-01-05 17:43
1 reply
utkaj
2022-01-05 17:47
Farming money, what do u think, else where did the money from kid
2022-01-05 17:45
choke is real GG
2022-01-05 17:43
fake comeback mens)))
2022-01-05 17:45
1 reply
VP did same thing from 14-6 or smth
2022-01-05 17:46
Young ninjas lose XD
2022-01-05 17:46
Peppzor looks like the type of dude to just say ''that's funny'' when someone tells him a joke
2022-01-05 17:48
1 reply
#88
supra | 
United States Virgin Islands zj2
he looks like someone who would moderate hltv forums
2022-01-05 17:49
#86
 | 
Netherlands kibitz-
14 2 comeback leggggggggooooooooooo
2022-01-05 17:49
#87
supra | 
United States Virgin Islands zj2
14-3 14-16
2022-01-05 17:49
1 reply
Yesterday Conquer threw 2 maps in a row from 14-4 to 19-22 and 15-19 xD' hltv.org/forums/threads/2567976/bets-war..
2022-01-05 17:51
over 26.5 bettors enjoy, from 14-3 lead it looked like gg xD
2022-01-05 17:49
14:3 oemgaluil
2022-01-05 17:49
#92
 | 
Other simon_
T side doesnt exist and who says it does is a conspiracy theorist
2022-01-05 17:52
#93
 | 
Other simon_
m4a1 goes brrr
2022-01-05 17:52
#94
 | 
Russia Lumen1
phzy god
2022-01-05 17:53
#95
shox | 
Europe Meaf
You cant close it under 26.5 when you won 1st half 13-2 in acad league. Fkin team need more money Damn P.S. Yeah yeah and you close it out right when fnatic take 11. Clown fiesta
2022-01-05 17:57
#96
 | 
Ukraine nek1shine
3v1
2022-01-05 17:54
#97
 | 
Netherlands kibitz-
1v3 vs pistols wtf man
2022-01-05 17:54
Round over - Winner: T (15 - 11) - Enemy eliminated phzy killedregali with m4a1_silencer phzy killedkst with m4a1_silencer phzy killedPeppzor with m4a1_silencer kst killedLNZ with m4a1_silencer kst + Kevve (assist) + Kevve(flash assist) killedSapec with m4a1_silencer phzy + Ro1f (assist) killedBanjo with p250 Sapec + phzy(flash assist) killedKevve with tec9 (headshot) Banjo killedRo1f with m4a1_silencer Kevve killedztr with m4a1_silencer Round started clowns
2022-01-05 17:54
3vs1 stupid lol
2022-01-05 17:55
as always xd
2022-01-05 17:55
#101
 | 
Kazakhstan JuzeSu19
XDDDDD worse then faceit
2022-01-05 17:55
#102
 | 
Ukraine nek1shine
doing comeback< losing to pistol 3v1
2022-01-05 17:55
This game has become super weird at the 2nd half. So salty that my U26.5 lost after 14-3
2022-01-05 17:56
phzy save the day
2022-01-05 17:56
3vs1 then lose game lmao
2022-01-05 17:56
1 reply
Classic fake comeback hdc throw.
2022-01-05 17:56
XD pls disband
2022-01-05 17:56
NICE PLAY KST 1V2 FIGHT BOT
2022-01-05 17:57
Game for over
2022-01-05 17:57
gg YN, hope 2nd game will be competitive both halves
2022-01-05 17:57
#111
 | 
Other simon_
throw for over then win haha
2022-01-05 17:57
#112
 | 
Germany ChRiZOwow
Imagine live betting on Fnatic and then seeing them lose this easy round omfg hahhhahahaahahahaaa
2022-01-05 17:57
#113
 | 
Sweden aBLONski
phzy god hahaghha
2022-01-05 17:57
Gg yn, good comeback attempt fnatic but that ct economy is always there to cuck you unfortunately. Hope the next game is even better 👍
2022-01-05 17:58
isnt rigged))))))))))))))))))))))))))
2022-01-05 17:58
1 reply
so why u still betting on dat shit? :p
2022-01-05 17:59
#118
 | 
China withsn
rip 50 odds.
2022-01-05 17:59
Hahahaha ovepoes again
2022-01-05 18:11
Login or register to add your comment to the discussion.