17:00
11th of March 2022
 
Match over
Maps
Best of 3 (LAN) * Group A
1. Looking For Org removed Mirage
2. Entropiq removed Inferno
3. Looking For Org picked Dust2
4. Entropiq picked Ancient
5. Looking For Org removed Vertigo
6. Entropiq removed Nuke
7. Overpass was left over
Dust2
Dust2
Looking For Org
7
(3:12; 4:4)
Entropiq
16
Ancient
Ancient
Looking For Org
9
(9:6; 0:10)
Entropiq
16
Overpass
Overpass
Looking For Org
-
Entropiq
-
Rewatch
GOTV Demo sponsored by Bitskins
United KingdomESL TV (Map 1 - Dust 2)
United KingdomESL TV (Map 2 - Ancient)
United KingdomESL TV (Map 1 - Dust 2)
Next VOD
Highlights
M1 | El1an - 4 AWP kills on the bombsite A defense (vs upgraded pistols)
M1 | sterling - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation - second half pistol round)
M2 | El1an - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
M2 | SaVage - 4 kills (3 M4A1-S, AWP) on the bombsite A defense (initial frags)
M2 | NickelBack - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
34-33 +1 73.5 60.4% 1.00
35-36 -1 80.7 66.7% 0.97
26-40 -14 68.2 52.1% 0.73
22-35 -13 53.1 60.4% 0.67
13-39 -26 41.5 41.7% 0.44
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
45-22 +23 98.1 77.1% 1.61
38-23 +15 72.0 77.1% 1.24
37-27 +10 84.2 75.0% 1.23
34-30 +4 86.3 75.0% 1.19
29-29 0 69.4 72.9% 1.08
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
14-16 -2 69.1 56.5% 0.97
15-18 -3 75.3 56.5% 0.91
15-19 -4 77.6 47.8% 0.88
9-17 -8 48.8 65.2% 0.63
4-19 -15 32.2 34.8% 0.28
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
21-10 +11 100.3 73.9% 1.63
20-9 +11 76.3 78.3% 1.34
15-13 +2 84.0 78.3% 1.19
18-13 +5 85.7 78.3% 1.19
15-12 +3 66.3 78.3% 1.12
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
20-17 +3 77.6 64.0% 1.03
20-18 +2 85.6 76.0% 1.02
13-18 -5 57.1 56.0% 0.72
9-20 -11 50.1 48.0% 0.64
11-21 -10 59.6 56.0% 0.60
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
24-12 +12 96.0 80.0% 1.59
19-14 +5 82.8 72.0% 1.30
19-17 +2 88.4 72.0% 1.19
18-14 +4 68.1 76.0% 1.15
14-17 -3 72.2 68.0% 1.05
Player of the matchwon with 85.7% of the votes
Aleksei 'El1an' Gusev
0.94
KPR
0.46
DPR
77.1%
KAST
1.99
Impact
98.1
ADR
1.61
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
39 weeks ago
1 - 2
39 weeks ago
0 - 2
41 weeks ago
5 - 16
41 weeks ago
16 - 13
41 weeks ago
14 - 16
41 weeks ago
16 - 5
43 weeks ago
0 - 2
43 weeks ago
0 - 2
43 weeks ago
0 - 2
43 weeks ago
1 - 2
44 weeks ago
0 - 2
44 weeks ago
2 - 0
45 weeks ago
0 - 2
46 weeks ago
2 - 0
46 weeks ago
0 - 2
46 weeks ago
2 - 0
46 weeks ago
0 - 2
47 weeks ago
1 - 2
51 weeks ago
3 - 2
51 weeks ago
2 - 1
51 weeks ago
2 - 1
51 weeks ago
1 - 0
51 weeks ago
1 - 2
51 weeks ago
2 - 0
39 weeks ago
0 - 2
39 weeks ago
2 - 0
40 weeks ago
0 - 2
41 weeks ago
0 - 2
41 weeks ago
1 - 0
42 weeks ago
0 - 2
42 weeks ago
2 - 0
42 weeks ago
9 - 16
43 weeks ago
2 - 0
44 weeks ago
2 - 0
45 weeks ago
2 - 0
45 weeks ago
2 - 0
45 weeks ago
2 - 0
46 weeks ago
0 - 2
46 weeks ago
2 - 1
46 weeks ago
2 - 1
46 weeks ago
2 - 1
46 weeks ago
1 - 2
46 weeks ago
2 - 0
47 weeks ago
0 - 2
51 weeks ago
0 - 3
51 weeks ago
2 - 0
51 weeks ago
2 - 1
51 weeks ago
1 - 2
51 weeks ago
2 - 1
51 weeks ago
2 - 0
51 weeks ago
2 - 1
51 weeks ago
0 - 2
51 weeks ago
1 - 2
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
2
Wins
#1
 | 
England Jerry2805
YTB! No 16-0 this time please 🙏
2022-02-21 17:35
1 reply
sad bro but this team lfo lookin fked off
2022-03-11 17:14
REVENGE!
2022-02-21 17:45
#3
 | 
Netherlands JUNG13
Dust2, Ancient, Nuke 2:1 eQ or 2:0 Lfo
2022-03-06 22:56
3 replies
dumb
2022-03-10 20:23
#15
 | 
United States UgaaG
dumbbbbbb
2022-03-11 04:00
Very dumb
2022-03-11 16:39
ez 4 NZ god sterling
2022-03-10 18:08
#6
 | 
Finland DTeeVee
1. LookingForOrg removed Mirage 2. Entropiq removed Inferno 3. LookingForOrg picked Dust2 4. Entropiq picked Ancient 5. LookingForOrg removed Overpass 6. Entropiq removed Vertigo 7. Nuke was left over 2-0 Entropiq
2022-03-10 22:41
#7
 | 
Serbia Garbrandt_
Eiq will take it more convincigly than last time
2022-03-10 22:46
Looking for disband 0-2 EQ
2022-03-10 22:57
#9
 | 
Poland thomasward
Mind says 2-0 Entropiq, but after they got trashed by NiP...
2022-03-11 01:31
2 replies
nip tier 1 lfo tier 4
2022-03-11 02:13
1 reply
#26
 | 
Poland thomasward
True that
2022-03-11 15:04
#10
 | 
Sweden Acexgood
Entropiq rank 12, what is going on HAHA
2022-03-11 01:48
6 replies
+1 LMAO I guess farming Pinnacle cups and Winter sweet winter gives hltv points.
2022-03-11 03:03
#18
 | 
Serbia Garbrandt_
What's fnatic's rank? Oh right... LMAO
2022-03-11 10:06
Well If you look at top 30 ranking, there is only 1 or 2 teams that you can make an argument is definitely better than Entropiq. Their ranking is about right.
2022-03-11 13:40
1 reply
#24
 | 
Finland Cucumber))
+1
2022-03-11 14:37
#32
 | 
Canada Femtal
CIS team playing bad is expected but even still they are def top 15 even in current form
2022-03-11 16:42
fnatic #16 feels more wrong tho
2022-03-11 18:29
Lack1 got this, easy for Entropiq 🙂
2022-03-11 02:25
#17
 | 
Russia saicoZarmy
EZ FOR AU GOD BEN
2022-03-11 07:01
#19
 | 
Antigua and Barbuda Flooad
Entrpoiq played so bad LFO lets goo
2022-03-11 12:00
ez for our lord and saviour ben
2022-03-11 12:21
fake rank team shiropiquit
2022-03-11 13:19
BEN BEN BEN BEN BEN BEN BEN BEN BEN BEN BEN
2022-03-11 14:09
even if entropic plays like yesterday, they still win
2022-03-11 14:46
16-0 flashback
2022-03-11 15:21
lfo can win 2-0 i think
2022-03-11 15:54
2 replies
0-16 again LEL
2022-03-11 16:40
#33
 | 
Serbia Garbrandt_
Get a life fakeflager
2022-03-11 16:45
Why this stupid team is in ESL? There so many other teams that should have a shot. Did they qualify?
2022-03-11 16:42
2 replies
#36
 | 
Brazil Necro_Spa
yes
2022-03-11 16:47
qualified over Order and rng
2022-03-11 17:08
#34
 | 
Ukraine NoSenseee
Entropiq will throw 1 map here - for money - 3 odds so good for this.
2022-03-11 16:46
#35
 | 
Serbia Garbrandt_
People actually think lfo are going to get a win in epl 🤦🏻‍♂️
2022-03-11 16:46
7 replies
maybe they can win againts entropiq only hahah
2022-03-11 16:50
1 reply
#42
 | 
Serbia Garbrandt_
They got 6 rounds in 2 maps against entropiq like a month ago
2022-03-11 16:54
They are trolling, this will be quick 2-0 for Entropiq
2022-03-11 16:51
I don't think people understand just how bad they really are, credit to them for playing better then expected but even then they still can't beat a Fnatic mix that had little time to prep.
2022-03-11 16:51
3 replies
People were calling them tier 2 but I think most tier 3 European teams beat them quite comfortably
2022-03-11 16:56
1 reply
For real, tier 3 is fair. I'll give them credit for playing decent against very tough competition on LAN.
2022-03-11 18:29
#45
 | 
Serbia Garbrandt_
I think some academy teams are better than these guys. Navi junior with m0nesy aunkere fear would rekt them, mouz nxt would destroy them, astralis talent would probably beat them as well. They are bad for tier 3 cs let alone tier 1
2022-03-11 16:56
#40
 | 
Peru Grimethk
lol they really look down Lookingfororg
2022-03-11 16:52
1 reply
Wym?
2022-03-11 16:55
Entropiq (-1.5) 1.44 free odds thanks
2022-03-11 16:56
#48
 | 
CIS Cresscent
What are those odds? Aussies definitely can take one map
2022-03-11 17:00
5 replies
#49
 | 
Antigua and Barbuda Flooad
+1 almost against g2 and they got one against fnatic
2022-03-11 17:00
4 replies
Last time they played against each other entropiq 16-0 them
2022-03-11 17:01
2 replies
#53
 | 
Antigua and Barbuda Flooad
it wasnt lan
2022-03-11 17:06
1 reply
Entropiq more experience on lan
2022-03-11 17:32
#92
 | 
United States cybonics
I know Ben is amazing and all, but hudzm not being there has to hurt, especially for a smaller team
2022-03-11 17:32
#51
 | 
Denmark ntpxx10
+1.5 is best free ever
2022-03-11 17:02
1 reply
lmao
2022-03-11 18:02
LFO always starting strong and then 5-16
2022-03-11 17:06
3 replies
#56
 | 
Serbia Garbrandt_
Because only rounds they can win against these teams are pistol, force buy and a full eco, they are getting showed levels on full buys
2022-03-11 17:08
2 replies
Yep now 7-16 hahaha
2022-03-11 18:28
1 reply
And out of those 7 rounds 2 were pistol rounds and one was a full eco which they barely won lmao
2022-03-11 18:34
#54
s1mple | 
Congo, Democratic Republic of zne_
GG, Lfo dust2 abusers.. skip to ancient
2022-03-11 17:06
BEN! Coach your team, you got 100% winrate on Dust 2 mate!
2022-03-11 17:09
waiting for another banger LAN match by el1an
2022-03-11 17:09
2 replies
#59
 | 
Serbia Garbrandt_
Botlz is also an animal on LANs Oh wait...
2022-03-11 17:11
1 reply
boltz only cares about gamersclub pugs
2022-03-11 17:24
#60
 | 
Europe S0me_dude
2-0>2-16 LUL
2022-03-11 17:12
Actual bot
2022-03-11 17:16
no chek bomb game iq
2022-03-11 17:17
2-0 > 2-6 ok lfo still bad even in LAN
2022-03-11 17:19
1 reply
#69
s1mple | 
Congo, Democratic Republic of zne_
tell me exactly what . did . you . expect?
2022-03-11 17:22
#66
 | 
Serbia Garbrandt_
El1an farming stats against tier 4 team kekw
2022-03-11 17:20
They are running like a bot XD
2022-03-11 17:21
#68
 | 
CIS CIS_ERA
lmfao this team is awful. cant even jump down from short to ct
2022-03-11 17:21
rip money in mouz choke and now rage bet on LFO rip life
2022-03-11 17:22
10 replies
#72
 | 
Serbia Garbrandt_
You deserve it for betting on lfo tier 4 team at best
2022-03-11 17:24
6 replies
7-1 on t-side and lost it’s painful After that I’m mad as fuck and betted ragebetted LFO
2022-03-11 17:25
5 replies
#81
 | 
Serbia Garbrandt_
Dude rage or no rage why are you betting on lfo in esl PRO league lol
2022-03-11 17:28
4 replies
They could’ve beaten fnatic yesterday didn’t look bad at all
2022-03-11 17:29
3 replies
Bro, Entropiq is not in a good shape, but 10x better than handicapped fnatic
2022-03-11 17:33
#99
 | 
Serbia Garbrandt_
Look what entropiq did to them less than a month ago, and you really cant compare fnatic with 2 academy players to entropiq
2022-03-11 17:34
#105
 | 
Antigua and Barbuda Flooad
fnatic is trash with this standins but did you bet +1,5 or win ?
2022-03-11 17:37
Mine is worst got lose a combo bet of 100 x19 and last game was g2 vs mouz ( g2 lost ) .i did bet again another combo x7 and last game was mouz vs nip and the d-o-g-s throwed it like shit. And now rage beted on this ausi kangaroos
2022-03-11 17:35
1 reply
That sucks man. GL to us maybe they could somehow win still
2022-03-11 17:38
rage betting on LFO lmao you have better chance on roulette
2022-03-11 17:37
entropiq in esl strong in pinancle sad
2022-03-11 17:23
I see entropiq so good at lfo pick Maybe they throw ancient
2022-03-11 17:25
2 replies
really?
2022-03-11 17:34
1 reply
U know entropiq?
2022-03-11 17:42
#76
 | 
Serbia Garbrandt_
This is sad to watch, even for entropiq fans
2022-03-11 17:27
sterling probably worst awper in any top100 team, dude is holding angles and missing xDDD
2022-03-11 17:27
#80
 | 
CIS CIS_ERA
apoc 0-18 inc?
2022-03-11 17:28
I would be ashamed to show such dreadful CS performance... This is unwatchable.
2022-03-11 17:28
#84
 | 
Romania SkipLD
Ap0c
2022-03-11 17:30
#85
 | 
Europe arm1_ez
Ayyo Entropiq chill dude
2022-03-11 17:30
ap0c ap0c ap0c
2022-03-11 17:31
#88
 | 
Antigua and Barbuda Flooad
Entropiq player looking mad why
2022-03-11 17:31
5 replies
cuz they are n00b
2022-03-11 17:32
#95
 | 
Serbia Garbrandt_
They were hoping for another 16 0
2022-03-11 17:33
3 replies
#98
 | 
Antigua and Barbuda Flooad
xD
2022-03-11 17:34
2 replies
Maybe on ancient tho
2022-03-11 17:36
1 reply
#106
 | 
Antigua and Barbuda Flooad
i hope so
2022-03-11 17:37
2-0 2-16 sad
2022-03-11 17:31
2-0 I bet LFO +1,5 and 2-12
2022-03-11 17:31
1 reply
isnt your name SoundsDummy?
2022-03-11 17:43
#93
 | 
Serbia Garbrandt_
Bro if entropiq signs mir they could legit be a staple in top 10 El1an Forester Mir Deadly trio
2022-03-11 17:32
6 replies
Elian against top 30 team ?
2022-03-11 17:36
1 reply
He did good at the major, funspark and katowice, you cant shit on him for performing bad at one big tournament out of many
2022-03-11 17:38
I think their riflers are fine. Elian is too inconsistent for top 10.
2022-03-11 17:40
2 replies
I'd argue because Krad seems to choke a lot recently
2022-03-11 17:54
He has highest rating in this team since their winstrike days and I think there isn't a CIS tier1/tier 2 awper better than him rn who doesn't have a team
2022-03-11 18:00
True
2022-03-11 17:49
Caster curse? They win with silence lmao
2022-03-11 17:35
#108
 | 
Brazil guelzy1
easy for Russian Imperial kkkkkk
2022-03-11 17:38
3 replies
#118
 | 
United States cybonics
russian imperial > brazilian entropiq
2022-03-11 17:55
2 replies
#134
 | 
Brazil guelzy1
true sadly
2022-03-11 18:06
1 reply
fallen & co won against entropiq in practice so IDK
2022-03-11 18:29
i think my LFO 1.5+ cant win here
2022-03-11 17:50
1 reply
lmao
2022-03-11 17:54
how tf did they qualify here, such utter garbages
2022-03-11 17:55
4 replies
free spot from ESEA AU
2022-03-11 17:58
3 replies
AU's best btw... holy moly
2022-03-11 17:59
2 replies
AU best but rekt by EU teams like Attax, AGF, Unique, Pact, Tricked etc
2022-03-11 18:01
1 reply
#131
 | 
United States cybonics
I'm just glad they're playing in EU. Great opportunity to learn from
2022-03-11 18:05
2-0 2-12 team lan :V
2022-03-11 17:56
Ez under
2022-03-11 17:57
I guess they won't find an org any time soon KEKW
2022-03-11 17:58
can LFO win ancient?
2022-03-11 17:58
2 replies
is this even a serious question?
2022-03-11 17:59
1 reply
yes mate a pleasure if youre answer my question
2022-03-11 18:05
if enthrowpiq follows the scripts, they will magically lose ancient like nip did in map 2
2022-03-11 18:03
4 replies
Don't bet on it
2022-03-11 18:05
3 replies
best advice i've ever seen on hltv so far, thanks bruhv
2022-03-11 18:15
2 replies
Watch lfo magically win ancient now lmao
2022-03-11 18:18
1 reply
yea like what I said earlier lol, fucking scripts is magical
2022-03-11 18:21
Mjaas
2022-03-11 18:09
Sterling unintall CS
2022-03-11 18:14
fnatic and lfo will lose all their games 0-2
2022-03-11 18:14
2 replies
Yup
2022-03-11 18:17
remmber g2 lose to sinner 2-0?
2022-03-11 18:20
another 2-0 2-16
2022-03-11 18:15
if a heavy underdog is gonna win anywhere it will be on ancient
2022-03-11 18:20
#144
 | 
Antigua and Barbuda Flooad
nice pick xD bots +1,5 still alive
2022-03-11 18:20
#146
 | 
CIS Cresscent
5-2 and 3.8 odds for LFO taking 2nd map hmm
2022-03-11 18:21
#147
 | 
Sweden Shraggy
LFO got Map 2, 8.0 hahaaa. Starting ct side ancient proven to be able to take a map against top caliber players, fuck yeah i take that
2022-03-11 18:23
ez+7.5 LFO
2022-03-11 18:25
#149
 | 
Antigua and Barbuda Flooad
i dont understand picks these days
2022-03-11 18:25
Dang should have took the +7.5 hdc on LFO, they may hit on ct side lul
2022-03-11 18:26
Lose to eco no armor
2022-03-11 18:26
Full eco lmao
2022-03-11 18:26
Lmaoo ecoed
2022-03-11 18:27
And the braindead force
2022-03-11 18:27
1 reply
#157
 | 
Antigua and Barbuda Flooad
they won
2022-03-11 18:29
#159
 | 
Romania SkipLD
Lol , bad mistake taking hdc on entropiq
2022-03-11 18:29
Looking For Disband
2022-03-11 18:29
#162
 | 
Europe S0me_dude
Well, Ancient is definitely more interesting but Entropiq gonna dominate ct anyway...
2022-03-11 18:30
1 reply
#163
 | 
Antigua and Barbuda Flooad
nobody knows
2022-03-11 18:30
ap0c 1vs1 go lol
2022-03-11 18:31
Just quit game and give entropiq 2-0
2022-03-11 18:32
#167
 | 
CIS Cresscent
Apoc lmao clutching like silver
2022-03-11 18:32
SCOTT STERLING!!!
2022-03-11 18:33
#169
 | 
Ukraine NoSenseee
Entropiq nice throw!
2022-03-11 18:33
#170
 | 
CIS Cresscent
Russians seething kek struggling vs ausies
2022-03-11 18:33
Look at this shitty map! Even LFO can eco enemey twice at ct
2022-03-11 18:33
#172
 | 
Romania SkipLD
What in the actual fuq
2022-03-11 18:34
#173
 | 
Antigua and Barbuda Flooad
elite pistoles omg
2022-03-11 18:34
COULD BE EASY 10-5 BUT LOSE TO DUAL BERETAS WTF
2022-03-11 18:34
1 reply
and how many rounds LFO won with five-seven and deagle?
2022-03-11 18:37
3x eco lose CT siiiiiiiiiiiite
2022-03-11 18:34
lmao lfo is trash as fuck
2022-03-11 18:34
lose to pistol totaly riggerd lfo
2022-03-11 18:34
Lfo bro losing to deagles
2022-03-11 18:35
1 reply
Entropiq bro losing to five-seven
2022-03-11 18:38
this map is a lottery
2022-03-11 18:36
#182
 | 
Antigua and Barbuda Flooad
LFO LETSS GOOO
2022-03-11 18:36
Krad 36.5 adr against LFO
2022-03-11 18:38
Praying to God for LFO to win the pistol and convert anti-ecos
2022-03-11 18:39
4 replies
Ok god doesn’t exist
2022-03-11 18:41
2 replies
#192
 | 
Antigua and Barbuda Flooad
not over yet bro
2022-03-11 18:42
1 reply
I think it is
2022-03-11 18:45
nt
2022-03-11 18:41
Lfo coach > Zonic Zonic doesn't have cape like this man : twitch.tv/esl_csgo/clip/GrotesqueSparkli..
2022-03-11 18:40
16-9 incoming XD No chance for LFO on t side xddd
2022-03-11 18:41
only lfo can win if half round they made 14-1
2022-03-11 18:43
is lfo have coach?
2022-03-11 18:43
why else orgs play at t1 level what nonsense????
2022-03-11 18:43
4 replies
its LAN dude
2022-03-11 18:44
3 replies
don't give a shit, they are generally weak and play at t1 level, let them take dexter and go to australia to farm 322
2022-03-11 18:45
2 replies
well like you can see in lan anycan happened
2022-03-11 18:49
1 reply
Russians don’t pour against such vegetables
2022-03-11 18:50
0t round incoming
2022-03-11 18:44
Looks like 10 in a row for Entropiq
2022-03-11 18:45
post plant lose 3vs2 gg
2022-03-11 18:49
Look at this photograph
2022-03-11 18:49
HOW THE FK THIS ENTROPIG KEEP HITTING THRU SMOKE
2022-03-11 18:49
Ok 16-9 not wasting my time watching this useless T side
2022-03-11 18:49
#206
 | 
CIS Cresscent
Just double peek him wtf lfo cunts
2022-03-11 18:49
50 hp with usp > 100 hp with AK lol
2022-03-11 18:49
1 reply
100hp? it was 44hp and nickelback had 73hp xd
2022-03-11 18:50
aussien tier 1 team btw hahhahaha nice joke
2022-03-11 18:50
LOSE MY -6.5 HANDICAP LIKE THIS?
2022-03-11 18:50
8 replies
you bet lfo -6.5 hdc? are u crazy?
2022-03-11 18:53
3 replies
I went entro win ancient but over 25,5 Expect my face at 9-6 for them and 9-16 at the end
2022-03-11 18:54
2 replies
good bet considering lfo starting ct
2022-03-11 18:58
1 reply
Yeah it could be a sweet 2,2 odds win, but these nabs couldnt get a single T round 😐
2022-03-11 19:00
U won.
2022-03-11 18:54
Ez
2022-03-11 18:56
shitty pick, how you go -6.5 starting t side on ancient… lucky win
2022-03-11 18:58
Indon math lul
2022-03-11 18:58
THIS ENTROPIG KEEP HITTING PEOPLE THRU SMOKE REALLY MAN\
2022-03-11 18:51
Lfo had a chance and fucked it up
2022-03-11 18:52
LFO zero T round, expected
2022-03-11 18:52
9-6 > 9-14 wow cant score ct side hahaha
2022-03-11 18:53
Ez #46
2022-03-11 18:54
Australia should have been expelled for a long time and Europe should not be launched from the era of renegades in general zeros
2022-03-11 18:54
No wonder odds were 2.0 for +5.5 at 6-3 Literally worst T side I’ve ever seen
2022-03-11 18:54
#225
 | 
Asia banana276
+6.5 was happy ct 9 round then 9-16 :)
2022-03-11 18:57
1 reply
haha i have -6,5 handicap on entropiq, i was so tilted after first half
2022-03-11 18:58
I was a lil bit scared that LFO take pistol round and play with it but man ... haha
2022-03-11 18:57
#228
Dosia | 
Russia Rapu
gg :)
2022-03-11 18:57
WHAT A WAY TO LOSE + 6.5
2022-03-11 18:57
2 replies
I thought u had -6.5 ?
2022-03-11 19:00
1 reply
OPPOSITE
2022-03-11 19:00
Omegalul
2022-03-11 18:57
El1an showed up today, you love to see it
2022-03-11 18:58
Ty entropiq betted lfo under 10 rounds :D
2022-03-11 18:58
MY UNDER 25.5 SAVEDDDDDDDDD NickelBack I LOVE U MAN
2022-03-11 18:58
#235
 | 
CIS Cresscent
Lmao i lost +6.5 on these clown team. Never gonna trust these aussie cunts
2022-03-11 18:58
lol enthrowpiq teasing with that 6.5 handicap, what a butt clench
2022-03-11 18:59
Must not be fun for ap0c... he got fewer kills than his team had rounds in 2 maps total
2022-03-11 18:59
LOL MY -6,5 handicap saved from 9 6
2022-03-11 19:00
1 reply
nothing to sweat this aussians have no brain tbh
2022-03-11 19:01
Looking for t side
2022-03-11 19:01
friendly tips: always bet on over 12.5 CT-rounds on Ancient (low 1.40 odds but its free)
2022-03-11 19:08
1 reply
Where u have this kind of bets
2022-03-11 19:17
#248
 | 
United States cybonics
Forester deserves more fans
2022-03-11 19:06
Looking For Org they say. trust me dude, no Org will take u, just Quit CS and play valorant.
2022-03-11 19:11
1 reply
Man it's a team that just met and played with 1 of the dad's as coach, just let them enjoy this moment. Ofc they weren't gonna make it
2022-03-11 20:04
Looking For Retirement
2022-03-11 20:03
#253
 | 
Estonia Kukkel
What org wants them?
2022-03-11 20:39
#254
 | 
Other roeJ_fan
Why hating on lfo? I mean, wtf did you expect from them against tier-1.5 European teams??
2022-03-11 23:29
2 replies
AGF, Attax, Tricked, Pact aint tier 1.5 tho
2022-03-12 04:55
1 reply
#256
 | 
Other roeJ_fan
I mean this exact tournament. If these guys can't beat agf, I don't get what some people expect them to do against g2, entropiq etc
2022-03-12 23:30
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
Other
IESF
3379 viewers
Top streams
All(12)
Casters(6)
Streamers(4)
Organizers(2)
Other
IESF
(3379)
Russia
Dosia
(1958)
Brazil
gaules
(1706)
United Kingdom
ESL TV
(687)
France
KRL
(322)
Brazil
mch
(352)
Brazil
Jogando Junto
(288)
United States
Laski
(87)
Argentina
NikoM
(77)
Russia
Winstrike TV
(35)
Australia
topguN
(23)
Brazil
BTSBrasilFPS
(15)