19:30
27th of March 2022
 
Match over
Maps
Best of 3 (LAN) * Group C
1. Liquid removed Vertigo
2. Players removed Nuke
3. Liquid picked Dust2
4. Players picked Overpass
5. Liquid removed Ancient
6. Players removed Mirage
7. Inferno was left over
Dust2
Dust2
Players
16
(14:1; 2:0)
Liquid
1
Overpass
Overpass
Players
16
(7:8; 9:3)
Liquid
11
Inferno
Inferno
Players
-
Liquid
-
Rewatch
United KingdomESL TV (Map 1 - Dust 2)
United KingdomESL TV (Map 2 - Overpass)
United KingdomESL TV (Map 1 - Dust 2)
Next VOD
Highlights
M1 | HObbit - 3 quick USP-S HS kills on the bombsite B defense (initial frags - pistol round)
M1 | sh1ro - ACE to secure a dominant map victory
M2 | sh1ro - 1vs2 clutch (CT - bomb planted after 1 clutch kill) to secure the match victory
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
47-18 +29 105.0 84.1% 1.72
39-25 +14 93.0 79.5% 1.42
34-24 +10 81.4 77.3% 1.29
28-15 +13 67.3 90.9% 1.29
23-24 -1 62.7 70.5% 0.99
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
33-33 0 72.4 61.4% 0.98
18-37 -19 57.5 47.7% 0.66
18-33 -15 45.5 63.6% 0.62
18-33 -15 45.5 47.7% 0.61
19-36 -17 52.0 54.5% 0.59
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
24-6 +18 132.8 94.1% 2.25
21-7 +14 116.8 88.2% 2.07
12-4 +8 74.1 100.0% 1.51
12-8 +4 92.3 88.2% 1.41
13-7 +6 71.4 100.0% 1.41
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
11-16 -5 64.7 52.9% 0.77
9-17 -8 54.9 64.7% 0.59
8-16 -8 56.9 70.6% 0.56
3-17 -14 35.8 35.3% 0.23
1-17 -16 13.4 17.6% 0.06
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-12 +11 87.4 77.8% 1.43
21-17 +4 87.6 63.0% 1.24
16-11 +5 63.0 85.2% 1.17
18-18 0 78.1 74.1% 1.03
11-16 -5 44.0 59.3% 0.73
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
22-17 +5 77.3 66.7% 1.12
17-16 +1 65.7 66.7% 0.99
15-20 -5 71.1 55.6% 0.96
9-16 -7 39.6 63.0% 0.67
11-20 -9 48.9 44.4% 0.62
Player of the matchwon with 83.4% of the votes
Dmitry 'sh1ro' Sokolov
1.07
KPR
0.41
DPR
84.1%
KAST
1.68
Impact
105.0
ADR
1.72
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
7 weeks ago
2 - 1
8 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
1 - 2
8 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
0 - 2
12 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
2 - 0
13 weeks ago
2 - 1
13 weeks ago
1 - 2
16 weeks ago
2 - 0
16 weeks ago
2 - 0
17 weeks ago
2 - 1
17 weeks ago
2 - 1
7 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
1 - 2
8 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
14 - 16
10 weeks ago
19 - 16
10 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
16 - 0
12 weeks ago
0 - 2
13 weeks ago
1 - 2
15 weeks ago
0 - 2
15 weeks ago
17 - 19
15 weeks ago
19 - 17
15 weeks ago
15 - 19
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
EZ4GAMGODS LULQUID SCARED
2022-02-21 18:48
3 replies
Ez for SENSEi
2022-02-24 10:12
1 reply
#199
 | 
Finland pokka
elige 0.06 rating wtf
2022-03-27 20:09
#14
 | 
Italy PhilD06
who is gambit?
2022-03-25 15:15
#2
 | 
Chile 1cristiaan
LEETS GOO LIIQUIIIID
2022-02-21 19:03
Liquid ban Dust 2 Gambit ban Nuke Liquid pick Inferno Gambit pick Vertigo Liquid ban Mirage Gambit ban Ancient Overpass decider Gambit 2-0, slight chance of 2-1 if Liquid sneak an Inferno win
2022-02-23 05:28
7 replies
I don't think liquid will ban d2, gambit don't play a lot of d2 and liquid will almost better on d2 than inferno. Sure, Gambit does not look better on inferno.
2022-03-27 00:03
4 replies
yea, this was made a while back, if i made a re-veto now, it would be Liquid ban Vertigo Gambit ban Nuke Liquid pick Dust 2 Gambit pick Ancient Liquid ban Overpass Gambit ban Inferno Mirage decider
2022-03-27 01:58
3 replies
Liquid have to pick Mirage.,Don’t let that 100% on D2 fool you…look at their oooinents
2022-03-27 16:51
1 reply
well their mirage got exposed the other day against movistar on their T side
2022-03-27 19:23
well i doubled back on my overpass decision cause they lost to GODSENT, and interesting that Gambit go Inferno>Mirage
2022-03-27 19:32
Gambit will lose inferno, I think. Prob 2-1
2022-03-27 00:02
1 reply
very possible, gl to gambit
2022-03-27 01:57
in paper this liquid team should be really good, idk whats happening rn.
2022-02-23 05:32
1 reply
On paper, this is like the worst liquid team since 2017. It was the previous lineups if anything that should've been really good, not this one.
2022-03-28 03:02
#6
 | 
Argentina Lukem_Fan
Lets go liquid but ez 4 gambit anyway
2022-02-25 02:39
vyalie pitoni 100% winrate vs hunter ez hltv.org/matches/2328282/vyalie-pitoni-v..
2022-03-13 10:28
ez 4 players
2022-03-14 22:38
Free 4 odds vs tier 3 Gambots
2022-03-24 15:49
Only match worth watching in this group.
2022-03-24 21:29
1 reply
#24
 | 
Australia thisba!tes
+1
2022-03-26 05:19
#11
 | 
France marponche
free value bet on Liquid
2022-03-24 21:30
LIQUID 5 - 0 AFTER THIS
2022-03-24 23:18
2 replies
#25
 | 
Europe arm1_ez
doesn't age well
2022-03-26 05:28
1 reply
LIQUID 4 - 1 AFTER THIS
2022-03-26 05:49
#13
 | 
United States 3manu3l
LETS GO LIQUID
2022-03-25 13:33
Thanks Liquid for easiest money in my entire life Gambots so trash
2022-03-26 22:12
1 reply
#253
 | 
Ukraine Gazesin
U so trash hahahah
2022-03-27 20:43
Gambot 1.5 odds after trash performance lmao
2022-03-26 23:52
3 replies
Trash Gambit > lulquid
2022-03-27 00:03
2 replies
I will say yes most of the time, but three maps against godsent. 16 - 14. 16 - 13 against a dead/rebuild team. Way too trash. Liquid is anything but solid rn, but I won't be surprised if they win this one.
2022-03-27 00:16
1 reply
#57
 | 
Vietnam El0nMusk
Gambit 2-0 ez
2022-03-27 12:47
#29
 | 
United States charybids
EZ4Liquid
2022-03-26 23:58
Would really like to watch mirage. want to see how aggressive liquid ct playstyle will work against gambit. Probably the maps will be: vertigo, dust 2 and mirage. I think Liquid take this 2-1
2022-03-27 00:22
2 replies
#54
 | 
India nalinboi01
I think Liquid probably remove Mirage/Vertigo first as gambit's permaban is also Nuke. It will probably be vertigo though I think as it is gambit's best map(I think Mirage is the 2nd best).
2022-03-27 12:27
1 reply
i guess if Liquid first ban Vertigo then Gambit chose Overpass even though they lost it to Godsent. But despite the fact that the Liquid did not play this map in current line-up, I think they have an understanding of how Gambit plays this map and it is a big plus for them that gambit does not know about liquid defaults and in most cases will try to guess where liquid can go. Gambit have heavy map pool advantage over Liquid, they can try to play Ancient
2022-03-27 12:44
Liquid 2 - 1 imo
2022-03-27 01:27
So all 3 matches tmrw have no effect on standing correct..? If so I can see gambit losing..
2022-03-27 06:20
1 reply
#60
 | 
Italy PhilD06
only for seedings yeah, playoffs are already secured for movistar, Liquid and Gambit, whoever wins in this matchup will get 2nd
2022-03-27 12:55
#41
 | 
India nalinboi01
Only match that means something and that too only for playoff seeding as movistar, TL and gambit have already qualified.
2022-03-27 07:19
Match for nothing. 2 and 3 place for this teams anyway.
2022-03-27 07:47
2 replies
#45
 | 
Latvia 103829199
this is for seeding ?
2022-03-27 09:28
1 reply
#47
 | 
Latvia 103829199
mistake sorry
2022-03-27 09:31
#43
 | 
Denmark ntpxx10
lq +1.5 free
2022-03-27 08:37
TL 2-0 PLAY, cuz Hobbit having tilt after match against Goatsent
2022-03-27 08:43
#46
 | 
Latvia 103829199
So Movistar still get a first round bye if they lose cause of beating players and liquid? So actually this game is for nothing? because 2nd or 3rd doesn't mean anything except first map veto?
2022-03-27 09:31
1 reply
#59
 | 
Italy PhilD06
yep, this game is just to decide who will be 2nd seed
2022-03-27 12:54
#48
 | 
Ukraine Gazesin
Players gonna play god mode lastday like G2 in group A
2022-03-27 09:34
1 reply
+1
2022-03-27 11:49
Lulquid will destroy these noobs players
2022-03-27 10:42
1 reply
#62
 | 
Estonia Kukkel
+1
2022-03-27 14:43
gambit 32-0
2022-03-27 11:53
1 reply
#58
 | 
Italy PhilD06
couldn’t even beat Godsent 2-0 HAHAHAHAH KEKW
2022-03-27 12:53
two teams that i like play against each other :( Liquid played really well so far, while Gambit didn't look so crisp and sharp even against teams like BIG and Godsent, but I think that the veto is in favor of the gambit in this series. Game can go either way to be honest, but since both teams are in the playoffs I'll just hope the game won't be boring.
2022-03-27 12:25
#55
mir | 
Russia M31F
Gambit ez, pizda pendosam
2022-03-27 12:27
#61
 | 
Estonia Kukkel
Let's go Liquid, so gambit will get bad seeding and goes home fast.
2022-03-27 14:42
#63
 | 
Norway Snaids
Why are they all broadcast at the same time on sundays?
2022-03-27 15:52
#64
 | 
Finland RamboAAA
Wtf how many comments do I have to leave before I can post again?
2022-03-27 15:56
2 replies
#66
 | 
Canada Femtal
its 20 comments I think
2022-03-27 16:42
1 reply
#169
 | 
Finland RamboAAA
Aight, thank you
2022-03-27 20:06
#65
 | 
Denmark ntpxx10
lq+1.5 free
2022-03-27 16:13
Ez 4 lulquid
2022-03-27 17:17
@1.7 on gambit have to try with those odds
2022-03-27 17:40
#71
 | 
North Macedonia m3tAce
lets go liquid!
2022-03-27 17:50
50/50 I want to see liquid win
2022-03-27 17:59
5 replies
how is it 50/50, nothing against you, just want to know why do you think that
2022-03-27 18:19
4 replies
is np i expected players to do much better against godsent they haven't looked good, neither team really has.
2022-03-27 18:52
#84
 | 
Hungary Axelboi
gambit havent looked too good this event at all, while liquid are gaining form but still far from great so i think its a farily 50/50 game yeah
2022-03-27 19:01
2 replies
#85
 | 
Hungary Axelboi
will depend a lot on individuals showing up for liquid like osee and elige, and nafanys bad individual form imo
2022-03-27 19:02
1 reply
#132
 | 
Hungary Axelboi
elige 0-10 lool
2022-03-27 19:53
Gambit got this, placing 350$ on them to win this shit, Lets go
2022-03-27 18:11
#76
 | 
United States Philmill
Gambit is going to take the day off ... Liquid 2-1
2022-03-27 18:21
The winner gets the second place and will have the risk of playing against FAZE (3rd place) on the first round of the playoffs, right?
2022-03-27 18:37
3 replies
right, so that's nuts
2022-03-27 18:38
if nothing change, seeding should be like last season.
2022-03-27 18:50
They could also play against fnatic or astralis which should be easy for both so i think its more worth to try hard
2022-03-27 18:58
Dust Vertigo Mirage
2022-03-27 19:11
#88
 | 
Ukraine NoSenseee
Maps?
2022-03-27 19:20
1 reply
Cobble Train Cache
2022-03-27 19:23
#92
 | 
Finland N11K
Lets go Liquid!!
2022-03-27 19:25
Maps?
2022-03-27 19:25
Biden vs Putin. Hope they watch this!
2022-03-27 19:26
2 replies
Disband nato or disband soviet?
2022-03-27 19:28
#98
 | 
United States Philmill
I hope Putin kicks his ass
2022-03-27 19:29
ban mirage for inferno kekw
2022-03-27 19:32
2.0 inc
2022-03-27 19:32
wtf is this veto lmao, inferno is decider? Gambit better to win this 2:0
2022-03-27 19:35
#105
 | 
Albania aplasa
gg
2022-03-27 19:39
TL no chance, wow
2022-03-27 19:41
Players started playing
2022-03-27 19:42
continent difference
2022-03-27 19:43
Flukes getting exposed
2022-03-27 19:43
Sooo
2022-03-27 19:45
#111
b1t | 
Belgium zne_
peace was never an option
2022-03-27 19:45
lol murica cucks picking dust 2 against URAAA
2022-03-27 19:46
agent EleGiggle
2022-03-27 19:45
#114
 | 
Albania aplasa
can't wait to see elige highlight like this youtube.com/watch?v=-Hy9Uf8T0G8
2022-03-27 19:48
#115
 | 
Europe shitshow
ok players so you decided to start playing today huh?
2022-03-27 19:46
pick d2 against ruskies XD
2022-03-27 19:47
cmon lost map vs godsent
2022-03-27 19:47
Liquid back to the same form they showed against Movistar😎
2022-03-27 19:48
Meet you after liquid come back and 2 - 1
2022-03-27 19:49
rip fantasy elige gonna get -30 here F
2022-03-27 19:49
seems like vyalie pitoni played yesterday, today i see gambit playing
2022-03-27 19:50
16-0 letsgoo shox and elige have 0 kills after 9 rounds lol
2022-03-27 19:51
NA CS lul
2022-03-27 19:50
Elige and shox 0-9 Washed up
2022-03-27 19:50
agent elige and agent shox lul
2022-03-27 19:51
0-9 x2 :(
2022-03-27 19:51
The said ez +1.5 liq lol #43 #65
2022-03-27 19:51
16:0
2022-03-27 19:52
lol?
2022-03-27 19:52
First time ever two players going 0-16 in the same map?
2022-03-27 19:52
#131
 | 
Finland N11K
What the hell liquid? hahahahah
2022-03-27 19:53
#133
 | 
Ukraine Gazesin
#48 I told u guys
2022-03-27 19:53
This Liquid lineup aint looking good, they haven't even been close to a victory over a better team yet.
2022-03-27 19:53
#135
 | 
Denmark xenonxd
Wtf is going? Gambit gods, and liquid forgot to play?
2022-03-27 19:53
somebody call a bully hunter please
2022-03-27 19:53
shox + elige = 0/4/20 and 40 damage per round between the 2 of us Hard for Liquid to win in 5v5, so 3v5 is another story xD
2022-03-27 19:53
#138
 | 
Germany liddarn
Hahahahahahaa 0-0-10
2022-03-27 19:53
LMAO 2x 0:11 hahahhahaa
2022-03-27 19:53
#140
 | 
Hong Kong sti11fac
16-0
2022-03-27 19:53
ELIGE and shox 0/allof em. wow Liquid, 11-0 SO BAD
2022-03-27 19:54
NA clowns wat doink?
2022-03-27 19:55
this is straight up embarrassing...
2022-03-27 19:55
HObbit the Major winner schooling some NA scrubs
2022-03-27 19:55
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2022-03-27 19:55
Never seen so one sided map :D lmaooo the fuck is going onn
2022-03-27 19:55
1 reply
same, this is extremely dominant
2022-03-27 19:57
16-0
2022-03-27 19:56
#148
NAF | 
Spain mar1no
rip my fantasy but please 16-0
2022-03-27 19:56
2 replies
rip both
2022-03-27 20:00
1 reply
#160
NAF | 
Spain mar1no
ofc i had to jinx it
2022-03-27 20:02
rip 16-0....
2022-03-27 19:57
#152
 | 
Hungary szia
13-0 on your map pick, not a good start, although great for my bet
2022-03-27 19:58
oh boy
2022-03-27 19:58
map2 throw pls
2022-03-27 19:59
1 reply
It would have to be fixed
2022-03-27 20:00
PARTY ASTRONAUTS >>>>>>> LULQUID
2022-03-27 19:59
Lose one round to NA team its kinda bad result.
2022-03-27 20:00
OMG. Of course, Liquid does this bullshit.
2022-03-27 20:01
Lol wut ?
2022-03-27 20:03
#163
 | 
Slovakia mmairo
liquid bunch of random wannabe noobs ahahahaha
2022-03-27 20:03
lmao liquid.
2022-03-27 20:05
dont pick dust2 vs jokasteve guys
2022-03-27 20:05
So this is the power of NA CS
2022-03-27 20:05
Elige 1-16 so as the score AXAXAXXAXAA Just announce end of career, no more wins for you
2022-03-27 20:05
atleast not 16 0 ahaha
2022-03-27 20:06
gambit basically made Liquid their own bitch on dust 2 lmao
2022-03-27 20:06
#171
 | 
Ukraine Ashley18
i went to shit and the map was over till i got back !!
2022-03-27 20:06
#172
REZ | 
Romania noxoNN
Trash game for Liquid
2022-03-27 20:06
#173
 | 
United States Virgin Islands zj2
16-1 to orgless mix lmaoo NA scene is sad
2022-03-27 20:06
2 replies
You mean the “orgless mix” that won tournaments last year and placed at least 3rd-4th in most events in 2021 including the major with 3 top 10 HLTV players? That orgless mix? Come on man you can post better bait than this
2022-03-27 20:13
1 reply
#220
 | 
United States Virgin Islands zj2
It's a joke bro xd
2022-03-27 20:16
LMAO that was sick.
2022-03-27 20:06
1 17 and they said elige super star
2022-03-27 20:06
AYOO WTF HAPPENED TO LIQUID TODAY
2022-03-27 20:07
#177
 | 
Denmark ntpxx10
let see ex gambit thorw map2 like lq map1
2022-03-27 20:07
#178
 | 
Portugal beatje
Elige hahaha
2022-03-27 20:07
0.06 rating Omg is this a record
2022-03-27 20:07
2 replies
+1 LOL
2022-03-28 08:00
Dang so close to 007
2022-03-28 12:58
0.06 Rating LMAO
2022-03-27 20:07
Juicy fantasy points from Elige
2022-03-27 20:07
only 2 rounds but a 5.18 t side rating is still funny
2022-03-27 20:07
LMAO what is this
2022-03-27 20:07
#184
 | 
Europe _pedrin
0.06 rating HAHAHAHA
2022-03-27 20:07
And now liquid will win map 2 kekw
2022-03-27 20:07
2 replies
#193
 | 
Albania aplasa
I will cut my dic. if thats happen
2022-03-27 20:08
1 reply
You should try haha
2022-03-27 20:18
0.06 vs 2.25 ratings LMAO
2022-03-27 20:07
#187
 | 
Denmark nicram64
Love you sh1ro <3 The player makes an ace. 8% of matches
2022-03-27 20:07
#188
 | 
Ukraine Gazesin
Map2 gambit win 16-10
2022-03-27 20:07
0.06 rating POG
2022-03-27 20:07
Its all what y must know about na cs
2022-03-27 20:08
0.06 rating damn lmao
2022-03-27 20:08
2 replies
#196
 | 
Russia Drain3r
almost beat 0.04 by get right
2022-03-27 20:08
1 reply
#207
 | 
Vietnam El0nMusk
Shox ct site 0.01 hahaha
2022-03-27 20:13
oh
2022-03-27 20:08
USA, USA!!! Way to represent guys!
2022-03-27 20:08
elige 0.06 k/d on first map WHAT XDDDDDDD LMAO
2022-03-27 20:08
#197
 | 
Poland Natalija
ELIGE xDDDDD
2022-03-27 20:09
13 dmg average lol i do this with nades only
2022-03-27 20:09
2 replies
wanna see you do 13 ADR of nades against a decent team, that's a lot, Xyp and gla1ve have 6.2, TabseN 8.1 over their whole career.
2022-03-27 20:13
1 reply
nade noobs
2022-03-27 20:14
#200
 | 
Russia evg1804
Why you didn't play like this earlier guys) Insane
2022-03-27 20:09
Gambit has a really good individual day. Should be clean 2-0 since Liquid dont play overpass
2022-03-27 20:09
look.... this liquid is lacking fire power.... there utility uses is so poor...... can't even throw a single smog perfectly and there strat is so weak. similar result will happen again if they play against Navi or heroic. Gambit/Navi are way way better than this Liquid teams. Liquid with stewee2k was way better than this.
2022-03-27 20:11
bro what?
2022-03-27 20:13
Map trade inc
2022-03-27 20:13
1 reply
You've said that already. We know you have a bet on Liquid
2022-03-27 20:15
sh1ro with the casual 5.18 t side rating lmao
2022-03-27 20:14
What a rekt
2022-03-27 20:14
Agent (less than) 0.07 rating, that hurts, GOD elige
2022-03-27 20:15
Elige???
2022-03-27 20:15
#217
 | 
CIS Laggy
lmao
2022-03-27 20:15
Not mirage, not inferno This guys just pick d2 and take 1 round Sick preparing lulquid
2022-03-27 20:15
0.06 worst rating ive ever seen in this website lol
2022-03-27 20:15
1 reply
Get right 0-18 0.04 never forget
2022-03-28 03:26
HOLY WHAT ?????????????????? AHHAHA
2022-03-27 20:17
I don't wanna be mean but I think all of us would've got 1 kill against Gambit in 17 rounds
2022-03-27 20:17
nice elige sick warmup 65-1 vs afk but 1-17 in game
2022-03-27 20:19
1 reply
thats why you stay afk all warmup and get 0-20 in order to avoid these kind of accidents
2022-03-27 20:23
LMFAO 0.06
2022-03-27 20:18
Players if u win overpass and let elige get +16 would be appreciated :) or just go to map3 like y'day
2022-03-27 20:19
1 reply
they heard you if you meant 16 kills and not k-d difference
2022-03-27 21:40
Liquid exposed XD
2022-03-27 20:19
#228
arT | 
Brazil NayxL
ELiGE'S PERFORMANCE LMAO
2022-03-27 20:20
0.06 rating, could this be the lowest rating in a tier 1 match?
2022-03-27 20:20
#230
 | 
CIS Cresscent
0.06 rating lmao Only when i bet this shit happens
2022-03-27 20:20
2022-03-27 20:21
throwing cuz qualified?
2022-03-27 20:22
#234
 | 
Kazakhstan Avantc7
Daddy hobbit too stronk
2022-03-27 20:22
Jonathan 'EliGE' Jablonowski 1-17 -16 13.4 17.6% 0.06
2022-03-27 20:24
I demand a regulatory investigation with authorities into both teams and all bets and wagers across websites and VPN logs. There is something completely shady and I believe we have a scandal again
2022-03-27 20:24
5 replies
xD
2022-03-27 20:26
lmaoooooo
2022-03-27 20:28
#251
 | 
Bulgaria ramkain
dude stuff are scripted and no one can stop it because cs:go is not a sport, but a investment :D
2022-03-27 20:42
1 reply
Yup. Funny liquids doing pretty good now.
2022-03-27 20:44
lmao how much dude?
2022-03-27 20:44
L O ST OVERPASS VS GODSENT SOMEEEEEEEE H O W
2022-03-27 20:25
Imagine if this was the most one sided series ever
2022-03-27 20:28
waiting for that Fort Minor - Remember the Name fragmovie
2022-03-27 20:28
3 replies
+1
2022-03-27 20:32
if no one does it ill do it later
2022-03-27 20:54
+1
2022-03-27 21:35
#243
b1t | 
Belgium zne_
elige 2 kills pog
2022-03-27 20:32
#245
 | 
France Fran6k1D
United States Jonathan 'EliGE' Jablonowski 1-17 -16 13.4 17.6% 0.06
2022-03-27 20:33
2 replies
NA's best XD
2022-03-27 20:38
0.06 omg wtffff
2022-03-27 21:04
Hahahaha Liquid is a joke. -botr0. washed up valulrant player with silver aim. -Shox. also washed up -elige. toxic mood killer
2022-03-27 20:34
Classic NA mentality. Give up and play like shit, go back to NA.
2022-03-27 20:34
Liquid are playing super bad, but honestly, watching the game live, it's UNREAL how lucky Players are being right now with timings and that jump shot with the ak and also now with the M4.
2022-03-27 20:40
#252
 | 
Hungary TheBudi34
amazing i bet naf>nafany and he naffany is playing match of his life what a prick
2022-03-27 20:42
2 replies
he just has 6-4 lol
2022-03-27 20:44
1 reply
#259
 | 
Hungary TheBudi34
in whole bo3
2022-03-27 20:48
#254
 | 
Ukraine Gazesin
Liquid bettors so stupid
2022-03-27 20:43
I dont think Liquid will be going for any Korean barbecue tonight, will have to settle for McDonalds.
2022-03-27 20:47
so funny to see osee carrying liquid so bad lmao dead team
2022-03-27 20:55
#262
 | 
Canada Femtal
oSee should go international tbh
2022-03-27 20:57
0 t rounds incoming
2022-03-27 21:02
nice pistols x4 rounds x4 EZ for gambit fck NA bots go home
2022-03-27 21:05
only way for Lulquid to get a kill, is to do Navi's Kato 2016 boost LMAO gg ez money
2022-03-27 21:10
gambit is playing beautifully today
2022-03-27 21:10
#268
 | 
CIS CIS_ERA
godsent > liquid?
2022-03-27 21:11
so juicy 2-0 odds versus lulquid
2022-03-27 21:11
#270
 | 
Russia mshkoda
maybe guys finally find their form
2022-03-27 21:15
who is igl for liquid?
2022-03-27 21:19
4 replies
Nitr0000000000000000
2022-03-27 21:22
Shox, and he calls in french language so nobody understands
2022-03-27 21:24
1 reply
#291
 | 
Fiji Juuzou_
Seems like it
2022-03-27 22:19
Liquid look completely lost, whoever is calling they are terrible
2022-03-27 21:25
b0t nitr0 ahahahhaha
2022-03-27 21:25
USA bots
2022-03-27 21:25
gg wp now deserved rest for young gods, hope they will play like this in play-offs
2022-03-27 21:26
#278
 | 
Argentina Renardo
3. Liquid picked Dust2
2022-03-27 21:28
if only sh1ro played so freely in games that matter, nonetheless well played Gambit. AdreN, buy some bitter polish nail for kids and paint it on Elige's nails.
2022-03-27 21:34
Fuck Liquid man... I was hoping for a better showing.
2022-03-27 21:30
SH1RO BOOSTING STATS ON NA CREEPS BTW DISBAND THIS TRASH AFTER LAST PLACE IN PLAYOFFS
2022-03-27 21:31
1 reply
seethe
2022-03-27 21:45
Elige 1-17 rating 0.06 really!! ¡
2022-03-27 21:35
#285
REZ | 
Romania noxoNN
Sh1ro top1 this year
2022-03-27 21:41
3 replies
nah, considering current situation, he might miss some future events due to visa issues + it's kinda confirmed that gambit wont play any Blast events this year
2022-03-27 21:51
2 replies
#288
REZ | 
Romania noxoNN
That's suck..
2022-03-27 21:50
1 reply
i missed something, winners of EPL 15 and 16 get slots for BLAST WORLD FINALS, but even if Gambit manage to win one of two epl seasons, i dont think that Blast will allow them to play until the situation in Ukraine stabilizes, there is also fall showdown that will be held in October, and in theory, Gambit might get invited. Putin has plenty of time to get things done in Ukraine till October, but then everything will depend on other countries and brands, whether they want to lift sanctions or not. Also, do not forget about all the rumors about the sale of the line-up. The future is hazy and unclear.
2022-03-27 22:03
GAMBIT >>>>>>>>>>>>>> usa
2022-03-27 22:17
@1.77... Gambit vs lulquit...... Can u imagine.........
2022-03-27 23:21
shiro top1 2022 so far
2022-03-27 23:33
Elige 0.06 rating. I've never seen a rating this low in my life Are you happy now, mr. Liquid's Owner?
2022-03-27 23:59
I fell asleep at the start of the game and just woke up to see Elige got a 0.06 rating on dust2. pretty sure I’m still sleeping cause wtf
2022-03-28 00:23
#296
 | 
Brazil hugoooo
I can't believe what I'm seeing... those d2 stats, wow EliGE will never forget this match
2022-03-28 02:04
bro 16-1 this may be the worst perfomance liquid roster since adreN lineup as a player when optic csgo is still around
2022-03-28 03:08
1 reply
This team managed to go through, what a disaster of a group C was. They shouldn't have passed
2022-03-31 08:32
#301
 | 
Turkey duxs1
poor elige :(
2022-03-28 08:23
#302
 | 
Germany who|cars
-elige->valurent roster +edshot_machine ->csgo roster
2022-03-28 08:30
#303
 | 
Brazil miguelo
Wow elige
2022-03-28 08:40
Guess we found out what happens when this Liquid plays a true tier 1 team. Shox and Nitro weren't the answer.
2022-03-28 09:19
1 reply
no idea why shox is still in a t1 team
2022-03-28 09:24
#307
 | 
Russia 1hebest!
Russia best! EZ4Players! CIStrong!
2022-03-29 02:01
rating 0.06 factory new
2022-03-29 03:09
Interesting personality
2022-03-31 08:30
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
Brazil
gaules
4974 viewers
Top streams
All(15)
Casters(11)
Streamers(2)
Organizers(2)
Brazil
gaules
(4974)
Other
Pimp
(2020)
United Kingdom
ESL TV
(837)
Poland
fines
(466)
France
KRL
(463)
Brazil
mch
(412)
France
1pv
(303)
Brazil
Apoka
(255)
Spain
the real fer
(187)
Denmark
VNG
(142)
Sweden
Luddiie
(132)
Brazil
nahzinhaa
(85)
United States
JoJo
(41)
Denmark
NaToSaphiX
(5)
Other
Allied Esports
(1)