17:15
18th of April 2022
 
Match over
Maps
Best of 3 (LAN) * Swiss round 3 (teams with a 0-2 record). Losing team is eliminated.
1. Dignitas removed Mirage
2. GamerLegion removed Nuke
3. Dignitas picked Inferno
4. GamerLegion picked Vertigo
5. GamerLegion removed Dust2
6. Dignitas removed Ancient
7. Overpass was left over
Inferno
Inferno
GamerLegion
8
(8:7; 0:9)
Dignitas
16
Vertigo
Vertigo
GamerLegion
13
(9:6; 4:10)
Dignitas
16
Overpass
Overpass
GamerLegion
-
Dignitas
-
Rewatch
WorldPGL (Map 1 - Inferno)
WorldPGL (Map 2 - Vertigo)
WorldPGL (Map 1 - Inferno)
Next VOD
Highlights
M1 | friberg - 3 USP-S HS kills on the bombsite A defense (2vs3 situation)
M2 | isak - 1vs2 clutch (CT - post-plant situation)
M2 | f0rest - 1vs3 clutch (T - pre-plant situation)
M2 | Lekr0 (2 AK HS) and f0rest (3 AK) turn a 2vs5 situation in favor of Dignitas on the bombsite A offensive to secure the match victory for Dignitas
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
42-36 +6 85.9 75.5% 1.27
36-36 0 71.7 71.7% 0.99
34-40 -6 71.6 67.9% 0.96
36-36 0 69.6 67.9% 0.94
26-39 -13 58.2 67.9% 0.78
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
47-36 +11 87.2 75.5% 1.27
41-32 +9 82.8 73.6% 1.26
38-35 +3 81.5 75.5% 1.16
36-34 +2 74.6 75.5% 1.15
25-38 -13 62.9 64.2% 0.86
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
20-17 +3 87.1 70.8% 1.07
15-17 -2 72.7 66.7% 0.98
20-20 0 84.4 70.8% 0.96
10-17 -7 52.8 66.7% 0.75
12-18 -6 56.4 66.7% 0.72
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
21-14 +7 98.0 91.7% 1.50
23-16 +7 84.5 79.2% 1.44
16-15 +1 75.0 70.8% 1.15
16-16 0 67.5 79.2% 1.14
13-16 -3 65.5 70.8% 1.01
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
32-19 +13 113.3 82.8% 1.74
16-16 0 61.2 72.4% 1.04
19-23 -4 70.7 69.0% 0.95
16-19 -3 55.2 65.5% 0.84
14-21 -7 59.7 69.0% 0.84
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
25-17 +8 89.2 75.9% 1.36
24-20 +4 89.3 72.4% 1.18
20-18 +2 80.5 72.4% 1.15
17-21 -4 67.8 62.1% 0.89
12-22 -10 60.7 58.6% 0.75
Player of the matchwon with 56.7% of the votes
Adam 'friberg' Friberg
0.89
KPR
0.68
DPR
75.5%
KAST
1.29
Impact
87.2
ADR
1.27
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
10 weeks ago
14 - 16
10 weeks ago
5 - 16
13 weeks ago
0 - 2
13 weeks ago
2 - 1
13 weeks ago
2 - 1
14 weeks ago
0 - 2
14 weeks ago
2 - 0
14 weeks ago
0 - 2
15 weeks ago
0 - 2
15 weeks ago
2 - 0
15 weeks ago
2 - 0
15 weeks ago
2 - 0
15 weeks ago
1 - 2
15 weeks ago
0 - 2
16 weeks ago
2 - 0
16 weeks ago
16 - 13
16 weeks ago
16 - 8
16 weeks ago
2 - 1
16 weeks ago
16 - 7
17 weeks ago
0 - 2
17 weeks ago
0 - 2
17 weeks ago
2 - 1
17 weeks ago
1 - 2
17 weeks ago
2 - 1
17 weeks ago
11 - 16
18 weeks ago
1 - 2
18 weeks ago
2 - 0
18 weeks ago
2 - 1
19 weeks ago
2 - 1
20 weeks ago
2 - 0
20 weeks ago
0 - 2
21 weeks ago
1 - 2
21 weeks ago
0 - 2
21 weeks ago
2 - 0
22 weeks ago
0 - 2
22 weeks ago
0 - 2
22 weeks ago
2 - 1
22 weeks ago
1 - 2
22 weeks ago
2 - 0
22 weeks ago
1 - 2
10 weeks ago
20 - 22
10 weeks ago
6 - 16
12 weeks ago
1 - 2
13 weeks ago
2 - 0
14 weeks ago
0 - 2
14 weeks ago
16 - 12
14 weeks ago
16 - 8
14 weeks ago
12 - 16
14 weeks ago
1 - 2
14 weeks ago
0 - 2
15 weeks ago
2 - 1
16 weeks ago
0 - 2
17 weeks ago
2 - 1
17 weeks ago
16 - 19
17 weeks ago
11 - 16
17 weeks ago
2 - 1
17 weeks ago
16 - 7
18 weeks ago
1 - 2
19 weeks ago
0 - 2
19 weeks ago
0 - 2
19 weeks ago
1 - 2
19 weeks ago
9 - 16
19 weeks ago
2 - 0
19 weeks ago
2 - 1
20 weeks ago
2 - 1
21 weeks ago
1 - 2
21 weeks ago
2 - 1
21 weeks ago
2 - 0
21 weeks ago
0 - 2
21 weeks ago
2 - 0
21 weeks ago
2 - 0
22 weeks ago
2 - 1
22 weeks ago
2 - 0
Head to head
1
Wins
1
Overtimes
2
Wins
#1
 | 
Singapore kmslol
ez 4 navi
2022-04-15 03:43
ez4money
2022-04-15 03:45
EZ 4 faze
2022-04-15 03:48
#4
tiziaN | 
Germany Scath
GOBIG
2022-04-17 20:38
#5
 | 
Portugal zzzSh3riff
ez 4 saw
2022-04-17 21:12
#6
f0rest | 
Estonia VssVK
3-2 run for diginitas starts here u heard it here first #robbed
2022-04-17 21:27
1 reply
#34
 | 
United States burzeus
0-3 run incoming
2022-04-18 09:51
#7
 | 
Ireland AirOK
Unfortunate circumstances for DIG in that EF game with the bomb glitch. Bo3 should treat them better, best of luck to the boys #DIGWIN
2022-04-17 21:27
fml idk who to cheer for flair+flag check out
2022-04-17 21:28
1 reply
#10
 | 
Sweden gNeJS
Lol You can atleast be happy whoever win i Guess
2022-04-17 21:29
2 dead teams LOL
2022-04-17 21:29
gogo GL !!
2022-04-17 21:33
lol this will be GamerLegion vs Eternal Fire cause PGL will listen to comms and see they intentionally played the round without bomb just to have 2 chances
2022-04-17 21:39
1 reply
#21
 | 
Romania Munstur
great job if bait, I'm sorry for you if not.
2022-04-17 23:10
budget Swedish derby
2022-04-17 21:50
Usual pinnacle cup match
2022-04-17 22:01
ez 4 lekro
2022-04-17 22:16
Go GL
2022-04-17 22:23
#18
 | 
Poland dragst3r
ez 4 goat f0rest let's make 3-2
2022-04-17 22:25
2 replies
#41
rain | 
Turkey zane_
You meant 0-3 didnt ya?
2022-04-18 13:11
1 reply
#42
 | 
Poland dragst3r
bruh
2022-04-18 13:23
pineapple cup
2022-04-17 22:50
2-1 Dignitas
2022-04-17 23:13
dignitas robbed
2022-04-18 00:39
#25
 | 
Brazil Pedrin0206
would i be crazy if i'd believe in dignitas 2-0 here ?
2022-04-18 00:47
No matter what happens, it's one less swedish team. Swedish fans got robbed.
2022-04-18 00:51
4 replies
#40
rain | 
Turkey zane_
Why? Losing=getting robbed?
2022-04-18 13:11
3 replies
Yes. Now one swedish team will be eliminated because of this match.
2022-04-18 15:24
2 replies
#51
rain | 
Turkey zane_
But i cant see anyone who got robbed if you lose you lose if you win you win
2022-04-18 15:32
1 reply
It's two swedish teams. If we win we lose. You are correct, nobody was threatened with violence unless they give up their items.
2022-04-18 15:36
don't let history repeat
2022-04-18 01:41
EZ 4 gigachad daddy F0rest
2022-04-18 02:00
GamerLUL back home Diggods to Major EZ for Major Winners God f0rest and God friberg
2022-04-18 03:27
2 replies
#54
rain | 
Turkey zane_
saw 2-1 ez saw holos
2022-04-18 15:37
1 reply
it was a great game, still one more to go!
2022-04-18 15:44
#30
 | 
Philippines kylurself
dig 2-0 no troll actually
2022-04-18 05:13
ofc they do sweden vs sweden sadeg
2022-04-18 06:34
1 reply
#32
 | 
Australia Whatajoke
atleast 1 swedish team gets a win
2022-04-18 08:17
I was expecting new Dignitas stickers since 2016 :/
2022-04-18 08:57
So easy for GAMERLEGION. zero chance for fat halzerk
2022-04-18 10:43
GamerLegion are ex-Natus Vincere players, so ez for them
2022-04-18 10:43
#37
 | 
Croatia nAmeless69
Dignitas needs to replace hallzerk and 1 more player except f0rest and HEAP to be decent f0rest HEAP Lekr0/friberg draken grux/plopski if he gets benched on NiP
2022-04-18 10:50
2 replies
Hallzerk is ok, maybe friberg and move IGL to Lekr0 f0rest hallzerk HEAP Lekr0 GTR (he still got it, trust me)
2022-04-18 17:12
1 reply
-1 GODberg is insane today, top fragger <3
2022-04-18 19:36
#38
 | 
Europe ChRiZOwow
Please Dignitas make sticker dreams true
2022-04-18 11:03
#39
rain | 
Turkey zane_
Ez4godmerlegion No major for dig
2022-04-18 13:10
GL NOOB TEAM 16-0 loser dogs
2022-04-18 13:37
Too easy for GOAT F0rest
2022-04-18 13:47
Dig go rekt tier 3 bots
2022-04-18 14:43
#46
 | 
Brazil flytw4tp
gl f0rest you gonna need it
2022-04-18 14:44
Map dust 2 Clown battle ground
2022-04-18 14:47
Sad to say but, Friberg can't hang anymore.. Not having a lot of impact in either kills, assist, flashes etc. If Dignitas have ambitions of advancing in tournaments and rankings they need to replace atleast Friberg and maybe one more player (Not F0rest). 1-2 Younger talents and give them TIME.
2022-04-18 14:53
8 replies
Friberg have improved a lot lately, i missed the matches yesterday though so i don't know if he changed since the last time.
2022-04-18 15:26
5 replies
What match are you talking about? That series against BLUEJAYS? He hasn't improved at all, just go see his history. It's time to move on my guy, friberg isn't what he was long time ago
2022-04-18 15:37
Didn't play well yesterday atleast, hopefully he will play better today because I like to see Dig go through, but it will be EXTREMELY hard.
2022-04-18 15:38
3 replies
Its really unlikely DIG to win 3 bo3 vs remaining teams, they gonna have at least one really good team to beat and they cant. I wish my guy f0rest would play for a competitive team but I dont think he have the time anymore to practice for tier1.
2022-04-18 15:56
2 replies
I agree with you
2022-04-18 16:13
1 reply
i truly believe that f0rest and friberg makes sure to do their job properly
2022-04-19 03:33
can't hang anymore? he has been trash for like 5-6 years already
2022-04-18 16:12
Ez4friberg
2022-04-18 19:50
papa forest school these bots please
2022-04-18 16:19
i feel like it is 2:0 for GL
2022-04-18 17:02
#62
 | 
Portugal n0xiv4
Vamos GamerLegion
2022-04-18 17:02
GL from 0-2 to 3-2 and win major against g2
2022-04-18 17:03
Dig inferno GL vertigo Decider overpass source trust me
2022-04-18 17:11
2 replies
#68
 | 
Greece UZAYLI
wow
2022-04-18 17:15
1 reply
ez for UZAYLI
2022-04-18 17:16
#66
 | 
Kosovo ins4n1ty
gl will win even though i dont like them at all
2022-04-18 17:12
If you're feeling greedy.. -2.5 Dignitas 1st Map for the high odds but riskkkkyy. Wouldn't advise if you don't have extra bankroll.
2022-04-18 17:14
bizon?
2022-04-18 17:20
Trash veto by GL
2022-04-18 17:20
iM on LAN omegalul
2022-04-18 17:21
2 replies
cant perform on his home ground lul
2022-04-18 17:31
1 reply
Still better rated player from his team this game
2022-04-18 19:40
Let's go DiG!
2022-04-18 17:23
your time is over old mans
2022-04-18 17:30
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2022-04-18 17:31
GayLegion have no firepower. Eraa has to be one of the dumbest and unskilled awpers I've ever seen in my life. I remember him going outside, trying to hit some astonishing flicks against fnatic, costing GL many rounds on CT side. He's useless both on LAN and online. iM is online warrior, probably a little LAN experience and maybe some sort of pressure affecting him badly. Zero is just a washed-up bot, nothing more to say. Rusty has always been a good-fragging IGL but he's been struggling quite a lot recently. Isak just trash. Tbh I like GamerLegion as an org a lot but this roster has no future at all. Huge lack of firepower.
2022-04-18 17:32
PGL ECO WIN MAJOR TRASH
2022-04-18 17:31
dig is such a n00bs
2022-04-18 17:33
Dignitrash wtf
2022-04-18 17:37
leko pls retire n00b
2022-04-18 17:37
lekro pls retire game ruiner useless old b0t
2022-04-18 17:40
#83
 | 
Portugal n0xiv4
Come on GamerLegion please win this game so we get forZe
2022-04-18 17:41
both teams so terrible
2022-04-18 17:42
GL are trash but still better than Dicknitas. Friburger has been stealing paychecks since Dignitas formed this roster, consistently dropping 0.85 rating. Hallzerk is washed-up at 21. You can't have an awper who averages 1.05 rating in a T2/T3 scene. Awper should be the most important and impactful piece of the team and is expected to at least muster 1.15 rating.
2022-04-18 17:44
Losing to every eco
2022-04-18 17:45
My eyes are fucking bleeding. Both games are pure clownfiestas but that beats everything.
2022-04-18 17:47
Friburger with 3K in a pistol round. What year is it?
2022-04-18 17:54
6 replies
The you loosing more money year
2022-04-18 18:06
5 replies
"loosing"
2022-04-18 18:07
I thought Norwegians were educated enough to spot the difference between "losing" and "loosing"
2022-04-18 18:09
3 replies
Butthurt because your 10 euros is lost? :D
2022-04-18 18:09
2 replies
yea i'm in bits due to your english
2022-04-18 18:10
1 reply
Butthurt confirmed. Good luck with your betting addiction. I can see you rage in every thread, even in tier 3-4 matches. Imagine using so much time on something that only steals your money ;)
2022-04-18 18:16
Rusty sees friberg and just looks away xDDDD and friburger gets 3 kills in 2v3
2022-04-18 17:55
GamerLegion or Dignitas will win second map?
2022-04-18 17:56
1 reply
probably 3 maps
2022-04-18 17:58
Go next map
2022-04-18 17:57
iM on lan LMAO
2022-04-18 17:57
3 replies
32-19 LMAO
2022-04-18 19:41
2 replies
70-77 in major qual as the star player oof
2022-04-18 22:02
1 reply
Still the best in his team lul and also GL still better than 90% of NA s teams KEKW
2022-04-18 23:05
#93
AZR | 
Russia x44_x44
lose 3 vs 2 pistol > lose game go next map for sure
2022-04-18 17:57
#95
 | 
Poland DzikiMiki
letsgo DIG! want to see friberg and forest on major again, eraa can only remove his tweets, as he tends to
2022-04-18 18:05
This match is disgustingly bad
2022-04-18 18:02
Let's go Dignitas!
2022-04-18 18:03
Bro how many ecos do you want to lose? YES
2022-04-18 18:04
Leessssgoooo 33 y/o talent f0rest!!!
2022-04-18 18:05
#102
 | 
Greece UZAYLI
gg
2022-04-18 18:07
#106
 | 
Portugal Davdio
IM onliner
2022-04-18 18:10
1 reply
Nah, still top fragger
2022-04-18 19:41
funny
2022-04-18 18:11
#108
 | 
Turkey ColdZer00
ez dignitas 1-3
2022-04-18 18:12
2 game with dignitas 0 T round this FIx or what? gg GL
2022-04-18 18:12
#111
 | 
Portugal n0xiv4
GamerLegion, come on, you need to win
2022-04-18 18:13
Bruh gamerlegion is really bad
2022-04-18 18:13
what
2022-04-18 18:13
#114
 | 
Indonesia lukerey
This kind of international team with very average players not gonna work out in LAN. Especially in major qualifier like this. Maybe they can do reach some position on tourney like dreamhack open, but not this major qualifier. Dignitas player might not be more skillful than GL players, but they're definitely more steady as a team. And that's good enough to win a bo3. inb4, GL 2-1 lol
2022-04-18 18:15
3 replies
#117
 | 
Romania bLaZe_420
They have alot of experience and chemestry, of course it's gonna help them have good comms and play better on lan
2022-04-18 18:19
not every org can be tier 1 and have tier 1 players and pay tier 1 salaries. for a team/org like gamerlegion (and others at these RMRs), just making it here is already a success
2022-04-18 18:56
1 reply
#128
 | 
Indonesia lukerey
True.
2022-04-18 19:07
Ez4friberg
2022-04-18 18:15
we godberg today, 2-0 and let the classic thanks mr.friberg pic be shown in reddit post pls !!!
2022-04-18 18:15
DIG on vertigo ez
2022-04-18 18:27
thank mr friberg mens )))
2022-04-18 18:29
ez 1-1
2022-04-18 18:48
Botnitas have all chances to throw this
2022-04-18 18:51
iM's glasses were the problem
2022-04-18 18:56
#124
 | 
South America NaegeN
Who’s the igl on GL?
2022-04-18 19:00
1 reply
Rusty
2022-04-18 19:06
rip dig 2-0 bet
2022-04-18 19:00
#126
 | 
Poland lustro
f noob lekro
2022-04-18 19:01
GayLegion will choke
2022-04-18 19:07
1 reply
we all know dig win map2
2022-04-18 19:10
H@H@H@H@H@ this game
2022-04-18 19:08
Classic... lose force > lose map trash cs
2022-04-18 19:09
10-7 and lose just watch
2022-04-18 19:10
hahahahahahha DIGNITAS HOW CAN U LOSE TO GL HAHAHAHAHAH
2022-04-18 19:13
sad for iM
2022-04-18 19:13
Comeback to pinnacle cup, gamerlegion
2022-04-18 19:14
#137
 | 
China RADNIKEY
Friedlegion
2022-04-18 19:14
no way dignitas wins map 2. all matches must be over 2.5 maps ahahahahah
2022-04-18 19:14
1 reply
Nt, Dignitas and BIG win 2-0
2022-04-18 19:33
lets gooo
2022-04-18 19:15
Bros lost a 2v5 and most likely the series with it
2022-04-18 19:14
5v2 xDDDD
2022-04-18 19:15
2v5 XD
2022-04-18 19:15
bruh 5v2, ace by trash isak
2022-04-18 19:15
Lose 2v5 lose 10 16 FUCKING DOGS
2022-04-18 19:16
What an ace lol
2022-04-18 19:16
Hahahha lose 2v5 lose game Bots The day of throws: 17-15 og, fnatic lose vs 30 yo saw, navi lose 1-0 advantage, faze can't get 10 rounds vs big, dig gonna lose vs GL gg
2022-04-18 19:17
Ok Dig Pls lose and get out
2022-04-18 19:16
5v2 lost so GL wins map 2 and series. WP lekro
2022-04-18 19:16
Could've been a flawless comeback but DIG decided to lose unlosable round.
2022-04-18 19:17
#150
 | 
Laos axemin
2vs5 = 2-1 gl win
2022-04-18 19:17
#151
 | 
Sweden pawn73
Gamerlegion wont make it to major lmao
2022-04-18 19:17
5v2 unlako
2022-04-18 19:17
1 vs 5 to noob isak))) get out from major. Don't deserved.
2022-04-18 19:18
even my mm teammates will not peek like donkey in that 2v1 post plant round
2022-04-18 19:18
#155
 | 
Europe Zwenix
5v2 lul
2022-04-18 19:18
Btw dig win
2022-04-18 19:19
5v2.... what a clash of trash
2022-04-18 19:19
#158
 | 
Germany liddarn
Lose 5v2 lose game...
2022-04-18 19:19
From 10-10 to 10-16 in a span of few minutes Wtf god f0rest, nvm
2022-04-18 19:20
lol 3 v1 wtf
2022-04-18 19:20
lose 2v5 u deserve to lose this map
2022-04-18 19:20
Ty for money, im bet to gamerLegion for 2-1 3.7 odds, 3325$
2022-04-18 19:21
4 replies
#164
 | 
Switzerland XhahaD
lose 3v1 13-13 XD
2022-04-18 19:21
ahhaahahahahahahahahhahahahah no problem man
2022-04-18 19:22
u lost xd
2022-04-18 19:25
GOD BETTOR LMAO
2022-04-18 19:32
Reverse choke 13-10 > 5v2 > 14-16
2022-04-18 19:21
Typical Pinnacle Cup game
2022-04-18 19:22
grandpa F0REST WTF
2022-04-18 19:23
and 5v3
2022-04-18 19:23
Getting wrecked by friberg in 2022 lmao
2022-04-18 19:24
they are forcing to end this game too much 2v5 push and lose 3v5 push and lose
2022-04-18 19:25
lekr0 8-20 ahahahahahhahahah
2022-04-18 19:25
typical pinnacle throw
2022-04-18 19:25
2v5 and they literally cant play safe 3v5 also same this team is such a b0t
2022-04-18 19:27
#175
 | 
Russia shinnou
1x3 forest win the game lol
2022-04-18 19:28
2 replies
they shouldve won before they just lost unlucky 2v5
2022-04-18 19:28
they just didnt peek together instead they give him enough space and peek 1 by 1
2022-04-18 19:30
FRIIIIIIBERG
2022-04-18 19:28
#179
mSx | 
Latvia CVJMZ
2022-04-18 19:29
3 replies
thank mr friberg
2022-04-18 19:34
thank mr friberg
2022-04-18 19:34
thank mr friberg
2022-04-18 19:38
#180
 | 
Portugal n0xiv4
gamerlegion is a trash team, i was rooting for them so we would get forze but it's impossible, how can u play this bad
2022-04-18 19:29
1 reply
#210
 | 
Portugal Davdio
onliners
2022-04-18 19:33
1 round DONT CHOKE PLEASE
2022-04-18 19:29
3 replies
game over already
2022-04-18 19:29
2 replies
19-17 GL
2022-04-18 19:31
1 reply
KEKW
2022-04-18 19:32
again 2v5
2022-04-18 19:31
ANOTHER 2V5 AHAHAHAHAHAHAHAHAHA YEAH I WON MY 120$ BUT THIS BETTING IN 2022 FULL OF CANCER OMG
2022-04-18 19:32
#187
 | 
Asia banana276
rofl 5v2
2022-04-18 19:32
#188
 | 
Russia shinnou
xDDDDDDDDDDDD
2022-04-18 19:32
Lmao 2x 5v2, major level plays. so nice to watch
2022-04-18 19:32
#190
 | 
Lithuania yungz0r
ggwp gratz dignitas lets watch together this beautiful clutch by swedish pro RUSTY youtu.be/WOH1vj_DJeI imagine if he hit shot like this xD
2022-04-18 19:34
GOD f0rest
2022-04-18 19:32
#192
 | 
South America NaegeN
Round over - Winner: T (16 - 13) - Enemy eliminated f0rest killedisak with ak47 (headshot) f0rest killederaa with ak47 f0rest killedZero with ak47 (headshot) Lekr0 killedRuStY with ak47 (headshot) Lekr0 killediM with ak47 (headshot) iM killedfriberg with m4a1_silencer (headshot) iM killedhallzerk with m4a1_silencer iM killedHEAP with m4a1_silencer Round started
2022-04-18 19:32
F0rest lets gooooooooooooo
2022-04-18 19:32
2022-04-18 19:32
#195
 | 
Switzerland XhahaD
5v2 5v2 3v1 lost XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2022-04-18 19:32
Lose 2v5 vs lose 2v5 x2
2022-04-18 19:32
#198
 | 
Portugal karky
lekro and f0rest pog last round to win the match
2022-04-18 19:32
1 reply
Caster: "it's just the bottom fraggers left for Dig now" Imagine referring to f0rest as "the bottom fragger"
2022-04-18 21:30
GOD DAMN F0REST
2022-04-18 19:32
f0rest man, Legends never die
2022-04-18 19:32
WHAT WAS THAT F0REST AYOOOOOOO
2022-04-18 19:32
God f0rest <3!!!
2022-04-18 19:33
#204
 | 
Romania SkipLD
Thx forest , nt IM, finally a good map.
2022-04-18 19:33
EZ MONEY <333333 prnt.sc/4uEI5M34Xjne ty f0rp
2022-04-18 19:33
#206
 | 
Poland KrzyzaK__
f0rest god
2022-04-18 19:33
how can you play a 2v4 situation that bad man, cmon....
2022-04-18 19:33
Finally can thanks mr.friberg
2022-04-18 19:33
Forest papa And fribergod
2022-04-18 19:34
2 more bo3s boys
2022-04-18 19:33
1 reply
Ez when you have weak teams like Fnatic, Unique, OG in the pool
2022-04-18 19:38
#213
 | 
Sweden t3ngrist
these f0rest clutches. damn. old but gold
2022-04-18 19:34
#215
 | 
Europe Zwenix
2022-04-18 19:34
gg, congrats Dignitas iM is a beast
2022-04-18 19:34
ggs
2022-04-18 19:34
GL will certainly kick zero and eraa after this event.
2022-04-18 19:35
17 replies
zero? yes. Eraa? he is insane just not put in good posi. watch them play without coms and plans, you think he's bad. He's above average. if anything better than KRIMBO
2022-04-18 19:37
why zero? Zero has a completely different position at the time than he had before the arrival of IM. IM lost this tournament unfortunately and one map that didn't save where the bottomfrag The first problem in Gamerlegion is the unstable AWP. The second problem is IGL. The third problem is IM and its unstable performance, which confirmed the LAN. Do you know what is interesting? See statistics from Zero when Dobbo and Adam played in the team, 1.16 KD, 1.4 impact. Upon arrival of the IM player, his position changed from top fragger to lurker with whom he is not identified. Zero doesn't play what he wants or could.
2022-04-18 19:47
15 replies
iM unstable performance? lmao, he's the best rated player of GL while also being the entry. you are delusional
2022-04-18 19:52
14 replies
If KD still has a positive match in most matches, it does not mean that he is the best player at the time, before his arrival Zero had better statistics when he played with Dobo and Adam. And no, what we could see on the LAN now
2022-04-18 19:53
13 replies
i don't care about zero, flag checks out. zero is not what he used to be in the past, his time is over. iM had a bad LAN but on online he's their best player by far.
2022-04-18 19:55
12 replies
yea "but onliner"
2022-04-18 19:57
11 replies
who cares? this was his first RMR lan, of course he played bad.
2022-04-18 19:59
10 replies
Both of your flags check out tbh. Now stop it. Glad that romanian CS finally has someone at least on the RMR level btw, because Nexus just don't cut it.
2022-04-18 20:05
5 replies
xellow is also about to join ecstatic, and we have lots of promising players. finally.
2022-04-18 20:07
4 replies
Hey, that's good to hear. But he was promising like back in 2015-2016, at the very least I remember him. Glad he's still playing.
2022-04-18 20:10
3 replies
he's still good. not at 2015-2016 level of course, but good enough for top 30 team. launX on the other hand is insane and only 16 years old. I can't wait to see his next team.
2022-04-18 20:15
2 replies
He's only 21 and with that much experience. If it goes good for him he might end up in some big international team in the next like 2-3 years. Unless you decide to make "Romanian superteam". Don't recommend that though, look at Eternal Fire as an example that best players from one country is not guaranteed to work.
2022-04-18 20:16
1 reply
true, we shall see.
2022-04-18 20:23
Yes, that's why you need to be quiet about Zero, who keeps it there with his experience from better tournaments and the LAN that IM played. Zero is the last player to be kicked at GL. He has a stable place, he plays there longer than IM. He is more experienced and has more in his head. And I'm writing without me and Zero
2022-04-18 20:06
3 replies
did i say zero should leave? i don't think i did. I only said he's not as good as he used to be, which is true.
2022-04-18 20:06
2 replies
I'm not writing about you because you wrote it, but in general for everyone who writes -Zero
2022-04-18 20:07
1 reply
Yo man, is fine everyone is defending his countryman and is understandable. I understood you being mad over the ones that are saying -zero but from that to saying that they should kick iM- who s literally carrying this team for an year just for playing poor this lan ( even tho i think he might be the highest rated this rmr from gl ) is not ok. Maybe there should be some changes in the team but who knows, we gonna see what the future brings
2022-04-18 23:13
This is impossible to throw 1v3 and 2v5 iM the only one getting kills teammates complete garbage
2022-04-18 19:35
hahahahha onliners dont have any experience on lan thats why they lose from 13-10 such a weak
2022-04-18 19:35
Bro the last few rounds of this match were literally INSANEEEEEEE WHAT ON EARTH, DIG just made a new FAN. putting DIG flair until G2 play
2022-04-18 19:36
does anyone have clip of that 1v3 by f0rp?
2022-04-18 19:36
1 reply
use youtube stream and rewind
2022-04-18 19:37
Vacrest goat
2022-04-18 19:36
#227
 | 
China RADNIKEY
GODBERG
2022-04-18 19:37
F0rest with some GOD rounds and Friberg playing a good series finally ggz
2022-04-18 19:37
changes needed
2022-04-18 19:38
GL need to change their roster if they want to develop, zero been on the decline past year. eraa not enough impact on awp...
2022-04-18 19:42
2 replies
I ve been telling this on their twitter that they have to remove eraa and Zero and they just blocked me😂 this team has no future
2022-04-18 19:48
1 reply
rofl they cant take the criticism after friberg top fragger v them.
2022-04-18 19:51
GL on lan is terrible
2022-04-18 20:00
#247
 | 
Brazil ImReverx
LESSSSSS GO DIGNITAS
2022-04-18 20:02
#253
 | 
Peru SuperGOD
GODfriberg legend GODhallzerk GODf0rest GODHEAP GODLekr0
2022-04-18 20:08
IM, please find a better team..
2022-04-18 20:13
#259
 | 
Germany KimpaVita
gg
2022-04-18 20:25
friburger top fragger in 2022 kekw
2022-04-18 20:52
#261
 | 
Albania polici17
FRIGOD TOP 1 PLAYER 2022
2022-04-18 21:11
godberg wtf
2022-04-18 21:36
WHAT A FUCKING SHOT f0rest
2022-04-19 03:32
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
France
kennyS
3397 viewers
Top streams
All(21)
Casters(16)
Streamers(4)
Organizers(1)
France
kennyS
(3397)
Russia
Aunkere
(1920)
Russia
watchfulTV
(1717)
France
KRL
(1536)
Poland
CyberwolvesTV
(867)
Brazil
deercheerup
(522)
United States
Dugaid
(432)
Romania
Werty
(428)
Brazil
bt0
(351)
Norway
jkaem
(301)
Spain
the real fer
(225)
Brazil
nak
(210)
Romania
Antonia Nuckle
(166)
Brazil
Jogando Junto
(121)
Romania
Nexus
(105)
Brazil
clodovildocs
(28)
Poland
Majki
(19)
United States
Benikage
(9)
Russia
watchfulTV 2
(6)
Turkey
ESL TV (YouTube)
(3)
Other
Allied Esports
(1)