21:20
9th of May 2022
 
Match over
Maps
Best of 1 (LAN) * Swiss round 2 (teams with a 1-0 record)
1. Vitality removed Ancient
2. Vitality removed Overpass
3. Astralis removed Inferno
4. Astralis removed Dust2
5. Astralis removed Vertigo
6. Vitality removed Nuke
7. Mirage was left over
Mirage
Mirage
Astralis
8
(6:9; 2:7)
Vitality
16
Rewatch
OtherPGL
OtherPGL
Next VOD
Highlights
misutaaa - 3 quick AK kills (2 HS) on the bombsite B offensive (3vs5 situation)
ZywOo - quick 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
ZywOo - 3 USP-S HS kills on the bombsite B retake (second half pistol round)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
25-12 +13 117.2 87.5% 1.71
16-21 -5 71.3 62.5% 0.82
11-16 -5 39.0 70.8% 0.79
11-19 -8 58.8 70.8% 0.72
9-19 -10 51.2 58.3% 0.54
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
24-11 +13 101.1 83.3% 1.70
18-15 +3 83.2 79.2% 1.25
15-16 -1 81.4 75.0% 1.08
16-14 +2 61.1 79.2% 1.05
14-16 -2 63.5 83.3% 1.04
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
25-12 +13 117.2 87.5% 1.71
16-21 -5 71.3 62.5% 0.82
11-16 -5 39.0 70.8% 0.79
11-19 -8 58.8 70.8% 0.72
9-19 -10 51.2 58.3% 0.54
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
24-11 +13 101.1 83.3% 1.70
18-15 +3 83.2 79.2% 1.25
15-16 -1 81.4 75.0% 1.08
16-14 +2 61.1 79.2% 1.05
14-16 -2 63.5 83.3% 1.04
Player of the matchwon with 62.6% of the votes
Mathieu 'ZywOo' Herbaut
1.00
KPR
0.46
DPR
83.3%
KAST
1.79
Impact
101.1
ADR
1.70
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
2 weeks ago
16 - 2
4 weeks ago
1 - 2
4 weeks ago
2 - 0
4 weeks ago
2 - 0
5 weeks ago
2 - 1
5 weeks ago
1 - 2
5 weeks ago
1 - 2
5 weeks ago
16 - 11
5 weeks ago
16 - 5
7 weeks ago
1 - 2
7 weeks ago
2 - 1
8 weeks ago
2 - 1
8 weeks ago
1 - 2
8 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
1 - 2
8 weeks ago
2 - 0
14 weeks ago
1 - 2
14 weeks ago
2 - 1
14 weeks ago
2 - 1
14 weeks ago
0 - 2
14 weeks ago
2 - 1
14 weeks ago
16 - 11
3 weeks ago
16 - 1
5 weeks ago
2 - 1
5 weeks ago
0 - 2
6 weeks ago
16 - 11
6 weeks ago
14 - 16
6 weeks ago
16 - 6
8 weeks ago
0 - 2
10 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
0 - 2
10 weeks ago
1 - 2
10 weeks ago
0 - 2
10 weeks ago
2 - 0
14 weeks ago
0 - 2
14 weeks ago
0 - 2
14 weeks ago
2 - 1
Head to head
2
Wins
1
Overtimes
6
Wins
#1
 | 
Finland J70
EZ4ENCE
2022-05-07 13:15
2 replies
#2
 | 
Turkey Quizexp
ez4eF
2022-05-08 23:42
1 reply
#39
 | 
Turkey sedo7
Lets go Astrality, you have no chance Vitralis
2022-05-09 17:02
EZ 4 TBD
2022-05-08 23:43
#4
 | 
China RADNIKEY
Imperial is just too good
2022-05-09 14:36
#5
 | 
Hungary aexer0e
EZ for VITALITY
2022-05-09 16:54
big one
2022-05-09 16:58
2 replies
#13
 | 
Bosnia and Herzegovina Pehla
Ez 4 astralis 😆
2022-05-09 16:58
1 reply
hopefully brate
2022-05-09 16:58
DAMN BEST MATCH IN THE ENTIRE MAJOR
2022-05-09 16:58
1 reply
+1
2022-05-09 17:08
EZ4Astralis
2022-05-09 16:58
Astralis gonna smash them sadly
2022-05-09 16:58
3 replies
#103
 | 
Czech Republic sersh1cs
hhaa lets see
2022-05-09 18:43
THIS AGED WELL
2022-05-09 22:28
1 reply
thank god
2022-05-09 22:28
Vita win
2022-05-09 16:58
#11
 | 
Pakistan LoOuU2
This had to be a BO3, would have been perfect.
2022-05-09 16:58
lets gooooooooooooooo hoping for a banger
2022-05-09 16:58
#14
 | 
Romania aLeeeeex
ez for the 2 og astralis players
2022-05-09 16:58
Glaive versus old friends
2022-05-09 16:58
Astralis vs French Astralis
2022-05-09 16:58
#17
 | 
Iceland undih
Finally!! Hope its a draw! :S
2022-05-09 16:58
9 replies
#23
 | 
Denmark twinseN
I dont think we got a chance here mate sry :)
2022-05-09 16:59
7 replies
#44
 | 
Iceland undih
Yea, too bad! But Astralis for my 3-0 pickems!
2022-05-09 17:03
6 replies
#54
 | 
Denmark twinseN
60/40 for vita i would say depends on the map aswell if its vertigo/inferno But ez for astralis if it's Nuke/Ancient I think we can see Overpass here
2022-05-09 17:08
5 replies
Vitality don't play Ancient but true, looks like it's going to be Overpass Astralis ban vertigo, inferno and dust2; Vitality surely remove Ancient&Nuke, and then it's between mirage / overpass, but Astralis have had a strong CT side on mirage recently + vita aren't that good on this map as well
2022-05-09 17:16
4 replies
#81
 | 
Denmark twinseN
So yeah Overpass / Mirage let's go :P Who do you think will win?
2022-05-09 17:18
3 replies
well, looks like a 50/50 but since Astralis is my 2nd fav team, my delusion favours them lol If Mirage, I think Astralis are the favourites If Overpass... then idk
2022-05-09 17:24
2 replies
#91
 | 
Denmark twinseN
I think vita got this , but ofc im hoping astralis :)
2022-05-09 17:33
1 reply
Astralis just have a better map pool for this one imo 4 good maps for them vs 3 for vita, so Astralis will 100% play a comfortable map
2022-05-09 17:35
#89
 | 
Netherlands wesbvb
Atleast we get nice souvenir packages :)
2022-05-09 17:26
#18
 | 
Denmark twinseN
Finally its there this match :)
2022-05-09 16:58
#20
 | 
Syria morosamppi
POG
2022-05-09 16:58
#21
 | 
United States Sassupreme
Win for Vitality in my opinion, but it will be close.
2022-05-09 16:58
#22
Lucky | 
Montenegro Hikio
LETS GO
2022-05-09 16:59
banger matchup
2022-05-09 16:59
#25
 | 
Netherlands wesbvb
unlucky it's just bo1 but exciting stuff
2022-05-09 16:59
#26
JK | 
Asia flipflop
16-1 vs 16-2 Let's goooo
2022-05-09 16:59
#28
 | 
Chile 1cristiaan
Vitality
2022-05-09 16:59
lmao why this mm?
2022-05-09 16:59
#30
 | 
Poland Astoner55
Yooo this match will be sick!
2022-05-09 16:59
#31
 | 
India kindaman17
Astralis vs NIP at Stockholm and now this POG
2022-05-09 16:59
#32
 | 
France Uexo
Nice reunion matchup, let's go Vitality ! #VforVictory
2022-05-09 17:00
Xyp9x gla1ve vs dupreeh Magisk.. damn it's gonna be a big one
2022-05-09 17:00
1 reply
#35
 | 
Denmark Nico97Hero
Indeed :-3
2022-05-09 17:01
Why do my favourite teams have to meet already. :(
2022-05-09 17:01
1 reply
agree...sucks bigtime
2022-05-09 17:47
#36
 | 
France Guilsz_
#VforVictory
2022-05-09 17:01
Banger incoming !!!
2022-05-09 17:02
some top teams will play only top teams and might not quality while some tier 2 team gonna play only tier 2 teams to qualify.. again this broken format just to get some viewers , you have ruined all competitions since begining of the year with this format
2022-05-09 17:04
1 reply
+1
2022-05-09 17:06
#40
 | 
Romania Ghostpawn
what is that bug? how it's possible to have astralis vs astralis,lwl
2022-05-09 17:02
didnt expect they meet so early.but at least no one gets eliminated after this.
2022-05-09 17:02
leeets go dupreeh and magisk
2022-05-09 17:03
#43
 | 
Russia mshkoda
nice matchup, great leader apex will lead to win
2022-05-09 17:03
Sad for me, cause im huge fan of Astralis and in supportun them since 2018, but also i like magisk and dupreeh :( Today will win better but its bo1 so for me it means nothing, bo1 is random format.
2022-05-09 17:05
1 reply
#69
 | 
Russia mshkoda
so just enjoy)
2022-05-09 17:13
#46
 | 
Denmark EqualCSGO
Astralis wins this game here, and meet the winner of BNB/forZe, so we might have a 2-0 game that is Astralis VS forZe :)
2022-05-09 17:05
4 replies
the most likely outcomes are Astralis - G2 or Astralis - ENCE (if 9z win) though
2022-05-09 17:08
2 replies
#64
 | 
Denmark EqualCSGO
9z won't win
2022-05-09 17:11
1 reply
then Astralis G2
2022-05-09 17:16
It will be Ast vs Ence and G2 vs Forze if they all win
2022-05-09 17:15
Free odds for Astralis. Thank me later. Communication is the most important thing in CS. English Com for those guys = shit. Prove me wrong:)
2022-05-09 17:06
1 reply
Vitality did.
2022-05-09 22:34
banger
2022-05-09 17:06
#50
 | 
Finland DTeeVee
Map Mirage idk who wins
2022-05-09 17:06
1 reply
#62
 | 
Denmark twinseN
mirage / overpass i would say
2022-05-09 17:11
First time astralis meets astralis
2022-05-09 17:06
1 reply
#52
 | 
Denmark Rubix__
+1
2022-05-09 17:07
hard match but vitality got it.
2022-05-09 17:07
#56
 | 
Switzerland trap4babe
G2 EF Forze Ence Liquid Vita @8.5 odds parlay G2 EF Ence Liquid @2.5 odds parlay
2022-05-09 17:08
1 reply
no forze that can go either way ence liquid g2 ef vita @6.43 also add mibr its probably like @10 odds parlay but my bookie hasnt got the game yet
2022-05-09 17:09
this matchup-system in BO1´s makes no sense to me....
2022-05-09 17:08
1 reply
Had the same thought, but it's based off their placement in the RMR quals and not the world ranking. So ence is like #9, G2#10, Forze #11, Astralis #12 and Vit #13 major.ieb.im/22antwerp
2022-05-09 17:13
#59
NAF | 
Canada Mizwu
13-16
2022-05-09 17:09
Astralis vs. Astrality?
2022-05-09 17:09
#63
 | 
Denmark TOdiDs
this is gonna be wild
2022-05-09 17:11
Major final/
2022-05-09 17:11
#67
 | 
France t3r4byt3
Xyp9x and gla1ve vs dupreeh and Magisk spicy
2022-05-09 17:12
battle of goats
2022-05-09 17:13
#70
 | 
Brazil flytw4tp
ez zywho
2022-05-09 17:13
Vitality
2022-05-09 17:14
Banger
2022-05-09 17:14
Astrality vs Astralis
2022-05-09 17:15
maaan, why the last match
2022-05-09 17:16
I wonder if device is watching this match.
2022-05-09 17:16
1 reply
i wonder if device is casting this match
2022-05-09 17:22
#79
 | 
Czech Republic Vacas
Match of the day?
2022-05-09 17:16
1 reply
#83
 | 
Poland GasparD707
Ofc
2022-05-09 17:19
fallen vs his ex-teammates Dupreeh, magisk and zonic vs their ex-teammmates These will be spicy ngl
2022-05-09 17:18
1 reply
#82
 | 
Poland GasparD707
Yup match of the day
2022-05-09 17:19
#84
 | 
Faroe Islands Lcebaby
they should put device in the mix
2022-05-09 17:20
ez astrality destroys aSStralis <3
2022-05-09 17:22
core teammates vs each other spicy shit
2022-05-09 17:37
Lets goo
2022-05-09 17:38
New Astralis vs. Old Astralis (+ some Frenchman)
2022-05-09 17:38
#97
 | 
Finland AliSabid
Damn, hot match up!
2022-05-09 17:56
#98
 | 
Kazakhstan tffm
Thanks for the free money, Astralis!!!
2022-05-09 18:10
ez astralis
2022-05-09 18:12
Ooo spicy
2022-05-09 18:17
#101
 | 
Russia EMDIE
inferno ez
2022-05-09 18:17
#102
 | 
Belarus slpng
imagine this in bo3
2022-05-09 18:34
ez for astralis , better map pool missuta and apex will shit the bed and drop a below 0.90 rating
2022-05-09 19:06
Holy shit I feel conflicted.. who the fuck do I cheer for???
2022-05-09 19:49
Why astralis underdog?
2022-05-09 20:00
mirage is the map astralis start on ct side no way dupreeh and zywoo carry through k0nfig and blamef
2022-05-09 20:04
7 replies
how you know
2022-05-09 20:20
4 replies
just look at astralis best / banned maps (best are vita bans, bans are vita best maps ) and vitality is the lower seed team so astralis will get to choose the side to start on ez for astralis
2022-05-09 20:25
3 replies
ty I bet Asstralis win -5.5
2022-05-09 20:34
2 replies
GL brother
2022-05-09 20:35
1 reply
thank you I appreciate you and your effort
2022-05-09 20:36
#114
 | 
Denmark twinseN
Ur mind or source?
2022-05-09 20:31
1 reply
glave told me read #112
2022-05-09 20:32
Lets gooo Farlig
2022-05-09 20:07
this is the one that I'm not gonna miss.
2022-05-09 20:15
hard game but 16-11 Vita
2022-05-09 20:29
#119
 | 
Finland N11K
EASY FOR ASTRALIS!
2022-05-09 20:39
prnt.sc/arWvva_AUD1r after this i can chill))
2022-05-09 20:45
3 replies
hope over 26.5 ast vita so interesting game will be
2022-05-09 20:45
2 replies
Zywoo 2 games 0 deads)))
2022-05-09 20:46
1 reply
dev1ce wins against zywoo oh wait
2022-05-09 20:47
#121
 | 
Switzerland trap4babe
Ence Vita Mibr @4 odds live
2022-05-09 20:45
1 reply
#127
 | 
Poland Simpliq
gz
2022-05-09 20:55
Zywoo 50-0 after this match
2022-05-09 20:48
mirage astralis CT
2022-05-09 20:55
2 replies
How u know
2022-05-09 21:08
1 reply
source : trust me bro
2022-05-09 21:08
astra vs lis
2022-05-09 21:03
gonna forget dupreeh and magisk arent astralis anymore and get confused for a moment mid match
2022-05-09 21:04
Astralis underdog vs mix??? Looks like freemoney
2022-05-09 21:05
2 replies
they are playing like 2-3 mounths
2022-05-09 21:07
Yea free odds, english commu lol ez for astralis
2022-05-09 21:07
How tf Vitality favorite???? Free odds for Astralis. Vita tier2 max
2022-05-09 21:08
3 replies
0/8
2022-05-09 21:11
zywoo 0 deads on magor POG
2022-05-09 21:11
1 reply
Lol will get rekt by Astralis soon. French speaks English hahahahaah
2022-05-09 21:13
#136
 | 
Other Quagmire_
Probably Inferno or Mirage
2022-05-09 21:08
I think this is the best match to watch today
2022-05-09 21:10
#141
 | 
Brazil diixon
Over 25.5 rounds safe bet
2022-05-09 21:14
ZONIC leaked all glaive strats 😦😦😦
2022-05-09 21:15
Why is Vita favoured here? Like I don't understand, it's not because they defeated "NA saviors" 16-1 that they erase their bad past on the last tournaments.
2022-05-09 21:19
4 replies
#145
 | 
Kazakhstan nugop
Cuz Astra always sucks on mirage and Fatlig bad
2022-05-09 21:20
What did Astralis do? lol
2022-05-09 21:20
2 replies
Destroyed ENCE and NIP on Mirage, considering it was their pick, maybe ?
2022-05-09 21:25
1 reply
Woooow, favourites for sure then!!!
2022-05-09 21:25
#144
b1t | 
Belgium zne_
VIIITALITY VIIITALITY VIIITALITY
2022-05-09 21:20
1 reply
#147
 | 
Kazakhstan nugop
WINTALITY
2022-05-09 21:20
#148
 | 
Pakistan LoOuU2
Kinda funny how the veto ends up at Mirage for their first meeting, a map that 4 of the players and 1 coach had as their perma ban up until 6 months ago for very long
2022-05-09 21:22
Vitality with 14% on mirage LOL
2022-05-09 21:21
1 reply
lmao
2022-05-09 21:30
blameof o.19.5 kills 2 odds, so easy. start baiting already pls
2022-05-09 21:28
ecoed ahaha
2022-05-09 21:30
nice lost to pistols ffs
2022-05-09 21:30
Botwoo nothing when he cant bait his bad teammates
2022-05-09 21:30
i hope xyp wont be double agent
2022-05-09 21:31
I hate when french teams want to play Mirage
2022-05-09 21:31
Vitality throwing=))
2022-05-09 21:32
spicy game
2022-05-09 21:32
#162
 | 
Turkey Xipshke
OT confirmed
2022-05-09 21:33
5v3 throw xd
2022-05-09 21:34
wow apex and missuta life game dogshit luck for astralis
2022-05-09 21:35
#166
 | 
Kazakhstan nugop
Fatlig reaction XDDDDDD
2022-05-09 21:35
lose eco lose match gg botralis
2022-05-09 21:36
Been looking forward to this matchup for a while :)
2022-05-09 21:37
#169
 | 
Brazil flytw4tp
new vitality ruining zywoo career he used to be way better and fun to watch now he can barely make his moves and get kills
2022-05-09 21:38
2 replies
Zywoo is average player at best when he doesnt have meat shields he can bait for stats
2022-05-09 21:43
yeah, literally looks like he plays every position kyojin played in wtf is this
2022-05-09 21:44
wtf xyp cant even kill him after 5s lmao
2022-05-09 21:39
Astralis win half and lose game👍
2022-05-09 21:40
Another many 5v3 loses....... Fml
2022-05-09 21:44
XYP costed astralis every B round
2022-05-09 21:45
#177
 | 
Russia mshkoda
misuta the entryfragger
2022-05-09 21:44
Astralis already 2 x 5v3 lost.. and its not even half of the game.
2022-05-09 21:46
asstralis is so bad xd
2022-05-09 21:46
Lets go vitality
2022-05-09 21:47
#183
 | 
Russia mshkoda
Apex hyping professor😇😇😇
2022-05-09 21:47
LULstralis choking against 14% mirage t side? OMEGALUL
2022-05-09 21:47
#185
 | 
Pakistan LoOuU2
Misutaa back in form and Vitality are already looking much better
2022-05-09 21:47
lose every fucking advantage rip astralis
2022-05-09 21:48
#187
 | 
Albania jamefun1
wtf this danish mongoloids doing???? why u cant just fkcking hold A side, why u push danish scum
2022-05-09 21:48
#188
 | 
Croatia Akagami
what is astralis doing? 5vs3 then 3vs2 with eyes on bomb and they push
2022-05-09 21:48
konfig is hot no homo
2022-05-09 21:49
KONFIG GET REKT BY ZYWHO LUL
2022-05-09 21:49
f u astralis how can you lose that 2vs1 XD
2022-05-09 21:50
3 replies
timing was unreal, zywoo looking at mid, and xyp jumping from ticket, just landed and zywoo turned around.
2022-05-09 21:54
2 replies
but second player didnt even shoot zywoo did have 10hp xD
2022-05-09 21:55
1 reply
zywoo too stronk this game, running and shooting everyone.
2022-05-09 22:10
france again full luck, astralis cant hit any shots
2022-05-09 21:50
ZYWOO EZZZZZZ
2022-05-09 21:50
9 5 ez lulstralis fangays
2022-05-09 21:50
MY GOAT ZywOo <3
2022-05-09 21:50
Astralis throwing again
2022-05-09 21:50
apex is so fucking annoying manchild
2022-05-09 21:50
#198
 | 
Latvia Erik7691
Astralis lost all possible + situations, looking embarrassing. 16:9 Vitality
2022-05-09 21:51
nah man betting is completely cursed this event holy fuck 5-5 to 16-5 again I guess
2022-05-09 21:51
ZywOo's major for sure
2022-05-09 21:51
farlig is missing
2022-05-09 21:51
#202
 | 
Kazakhstan nugop
I hope you understand now “why vitality is favorite here” LOL
2022-05-09 21:52
2 replies
apex and missuta life game blamef is 1 v 9 rn
2022-05-09 21:54
1 reply
#215
 | 
Kazakhstan nugop
Astralis already have two anchors in their team (xyp9x and glave), they are not need third anchor. They need to get good player (sick awper)
2022-05-09 22:00
cmon vita lose becuase of that 4vs2 round
2022-05-09 21:54
zywoo activated
2022-05-09 21:54
ZywOo woke up Gg ez
2022-05-09 21:55
goodwo
2022-05-09 21:55
Go to valorant Astralis bots
2022-05-09 21:55
vita could have 12:5 but now 11:7 and lose 14;16
2022-05-09 21:58
2 replies
Well astralis could have win first half but lose to eco 2 times
2022-05-09 22:03
#244
 | 
Canada Femtal
lul
2022-05-09 22:11
11-6 choke?
2022-05-09 21:59
Astralis why so trash? destroyed ence and nip
2022-05-09 22:00
GODWOOO EZZZZZZ
2022-05-09 22:02
apex so punchable its insane
2022-05-09 22:03
HAHAHAHAHAHAH 3 times lose to fucking eco just disband astralis
2022-05-09 22:03
#221
 | 
Kazakhstan nugop
I want to see newStralis: Cadian K0nfig BlameF Refresh Sjush
2022-05-09 22:03
#226
 | 
Kazakhstan jeltoqsan
Farlig 40yo reaction
2022-05-09 22:05
If zywoo likes to rifle now and can be second awp , Vitality should pickup James since Yekindar is leaving Outsiders they will be a weak team.
2022-05-09 22:05
Serioussly fucking trash tralis at this level... Even bne wont throw such rounds.
2022-05-09 22:05
Astrality ez win
2022-05-09 22:05
baitF is one of the worst stat padders of all times...
2022-05-09 22:06
#231
 | 
Russia mshkoda
misutaa does the most important kills
2022-05-09 22:07
#232
 | 
Kazakhstan nugop
French trio in Vita is crazy
2022-05-09 22:07
#233
 | 
Brazil flytw4tp
anyone has the website where we can see the seending?
2022-05-09 22:08
2 replies
2022-05-09 22:08
1 reply
#242
 | 
Brazil flytw4tp
ty
2022-05-09 22:11
Astralis need too scream like apex, to release their stress. Its obvious astralis played underpressure, seem lost, tilted, confused, they need to learn how to not let their mentality down. Not bad, vitality is a better team tho, at least try not to be kicked on the first stage astralis!
2022-05-09 22:08
losing numerous round advantages on heavily ct sided map i just cant
2022-05-09 22:08
You just can’t lose rounds like that on “major” level. Hope baitf somehow won’t get it to legend stage
2022-05-09 22:09
CLASSIC BAITF Stat padding as fucking, lots of exit, no impact :-)
2022-05-09 22:09
1 reply
+1
2022-05-09 22:12
prnt.sc/IL0X5KK8GJ2f ez under 27.5 ty
2022-05-09 22:10
V for Vitality
2022-05-09 22:11
#245
 | 
Other _n1ght
Seeding rigged in your favour can only get you so far. The first legit opponent they face they get destroyed. Seeing cocky danish bots get smashed just makes my day.
2022-05-09 22:12
7 replies
Same ahahah and all the delusional baitf fans will thinks he's great because he had 10 exits frags
2022-05-09 22:13
6 replies
I've rarely seen such an embarassement of a player. Yes he has good aim, but my god, he even makes prime coldzera look like a mega aggressive player... So many eco/exit/useless kills... GOAT statpadder
2022-05-09 22:15
1 reply
+1 At least godzera at a lot of impact despite baiting
2022-05-09 22:16
#258
 | 
Other _n1ght
He just plays for kills and for padding stats, a win for his team is just a plus lol
2022-05-09 22:16
3 replies
Yeah he is the ultimate iteration of the "I play to pad my stats for HLTV Top 20" player. And people were calling device " ecolai " LUL
2022-05-09 22:18
2 replies
#263
 | 
Other _n1ght
Lmao baitF strikes again
2022-05-09 22:19
Ecov1ce LUL
2022-05-10 03:30
misutaaa
2022-05-09 22:12
sad astralis T side
2022-05-09 22:12
xyp aka topfragger against mongolians
2022-05-09 22:13
2 replies
at least he tries to get them the win while BaitF goes 25-12 again and doesn't even try to win unfavorable rounds. Mark my words, as long as BlameF stays BaitF Astralis won't win a single tournament, k0nfig alone can't carry them.
2022-05-09 22:18
1 reply
#277
 | 
Denmark MRFREAK
Lol! Xyp ran all the way across A site to jungle with the bomb in a 4v3 situation and threw the freckin bomb i to the hands of Vitality like a proper bot or a stupid random f-witt in matchmaking who only seek to grief....
2022-05-10 01:34
So good map for Astralis, but still they lost, or should i say got destroyed. Maybe 3 or 4 5v3 rounds lost. So many rounds with opening kill, and still won only 8 rounds.. Really bad performance, i was hoping that they gonna at least fight, but they didnt, on a map where vita have 17% winrate in 7 matches.
2022-05-09 22:14
#252
 | 
Guam maL0VAS
vintage baitF performance
2022-05-09 22:15
2 replies
Same stats as ZywOo but half + of his kills are eco/anti eco/exit
2022-05-09 22:16
1 reply
as usual 12 deaths with 16 rounds lost, useless player when it comes to winning them rounds.
2022-05-09 22:19
#254
 | 
Brazil bruno_
baitF
2022-05-09 22:15
#256
 | 
France RAPEEEEX
EZ4VITALITY <3<3
2022-05-09 22:16
I don't know why, but never liked Apex.
2022-05-09 22:17
3 replies
You do know why. We all know why, haha. His weird obnoxious immature behaviour and facial expressions
2022-05-09 22:47
1 reply
yeah, might be so.
2022-05-10 13:11
how? i though its impossible to dont like him
2022-05-10 00:14
#265
 | 
France d0py
baitF
2022-05-09 22:20
#266
 | 
Sweden Akoulad
Benjamin 'blameF' Bremer 25-12 +13 117.2 87.5% 1.71 baitF ahahah
2022-05-09 22:23
1 reply
happy baitF +3 can't see this roster not winning Majors 16 times in a row
2022-05-10 00:54
Astralist is so unlucky
2022-05-10 00:39
1.71 on a 8-16 game, lol, must suck playing with animals
2022-05-10 01:06
Nice game!
2022-05-10 10:13
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
Other
Champion of Champions
9112 viewers
Top streams
All(17)
Casters(8)
Streamers(6)
Organizers(3)
Other
Champion of Champions
(9112)
Sweden
GeT_RiGhT
(3305)
Russia
Champion of Champions
(2651)
United Kingdom
ESL TV
(728)
Poland
innocent
(657)
Brazil
Apoka
(477)
Denmark
NaToSaphiX
(459)
Portugal
mucha
(361)
Kosovo
XPortal
(304)
Russia
magixx
(237)
Ukraine
1mpala
(227)
Spain
the real fer
(201)
Brazil
KHTEX
(186)
Spain
Brandineli
(148)
Germany
Fragster
(49)
Brazil
clodovildocs
(23)
Poland
Majki
(0)