13:45
15th of May 2022
 
Match over
Maps
Best of 1 (LAN) * Swiss round 3 (teams with a 1-1 record)
1. FaZe removed Vertigo
2. FaZe removed Mirage
3. Cloud9 removed Inferno
4. Cloud9 removed Dust2
5. Cloud9 removed Overpass
6. FaZe removed Ancient
7. Nuke was left over
Nuke
Nuke
Cloud9
8
(7:8; 1:8)
FaZe
16
Rewatch
OtherPGL
OtherPGL
Next VOD
Highlights
nafany - 3 USP-S HS kills on the bombsite A defense (initial frags - pistol round)
rain - 4 quick AK kills (2 HS) to eliminate the Ladder Room CT stack (anti-eco)
Ax1Le - ACE (with 1vs4 clutch) to keep FaZe off match point (Part 1 - 1/5 frags)
Ax1Le - ACE (with 1vs4 clutch) to keep FaZe off match point (Part 2 - 4/5 frags)
karrigan - 3 M4A1-S kills on the bombsite A defense to help FaZe reach match point
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
17-19 -2 89.5 54.2% 1.13
14-21 -7 72.0 62.5% 0.80
11-17 -6 63.7 54.2% 0.73
12-19 -7 45.8 58.3% 0.57
9-20 -11 33.9 45.8% 0.45
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-10 +13 98.6 79.2% 1.62
24-16 +8 92.7 83.3% 1.46
17-14 +3 79.0 70.8% 1.26
15-9 +6 66.5 79.2% 1.21
17-14 +3 80.2 83.3% 1.19
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
17-19 -2 89.5 54.2% 1.13
14-21 -7 72.0 62.5% 0.80
11-17 -6 63.7 54.2% 0.73
12-19 -7 45.8 58.3% 0.57
9-20 -11 33.9 45.8% 0.45
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-10 +13 98.6 79.2% 1.62
24-16 +8 92.7 83.3% 1.46
17-14 +3 79.0 70.8% 1.26
15-9 +6 66.5 79.2% 1.21
17-14 +3 80.2 83.3% 1.19
Player of the matchwon with 77.4% of the votes
Robin 'ropz' Kool
0.96
KPR
0.42
DPR
79.2%
KAST
1.55
Impact
98.6
ADR
1.62
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
2 weeks ago
14 - 16
2 weeks ago
16 - 12
5 weeks ago
2 - 1
5 weeks ago
16 - 10
5 weeks ago
16 - 7
7 weeks ago
1 - 2
9 weeks ago
2 - 0
9 weeks ago
2 - 1
9 weeks ago
2 - 0
9 weeks ago
1 - 2
9 weeks ago
2 - 0
13 weeks ago
0 - 2
14 weeks ago
2 - 0
14 weeks ago
2 - 0
14 weeks ago
2 - 1
14 weeks ago
1 - 2
2 weeks ago
16 - 4
2 weeks ago
8 - 16
5 weeks ago
2 - 0
6 weeks ago
0 - 2
6 weeks ago
16 - 14
6 weeks ago
16 - 4
7 weeks ago
3 - 1
7 weeks ago
2 - 0
7 weeks ago
2 - 0
7 weeks ago
2 - 1
10 weeks ago
2 - 1
10 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
0 - 2
10 weeks ago
1 - 2
13 weeks ago
3 - 0
13 weeks ago
2 - 0
13 weeks ago
2 - 0
14 weeks ago
1 - 2
14 weeks ago
2 - 1
14 weeks ago
2 - 1
14 weeks ago
2 - 1
Head to head
4
Wins
2
Overtimes
7
Wins
5/4 22 ESL Pro League Season 15
ovp
Overpass
9 - 16
5/4 22 ESL Pro League Season 15
mrg
Mirage
16 - 5
5/4 22 ESL Pro League Season 15
inf
Inferno
4 - 16
25/2 22 IEM Katowice 2022
inf
Inferno
11 - 16
25/2 22 IEM Katowice 2022
d2
Dust2
5 - 16
4/12 21 IEM Winter 2021
anc
Ancient
16 - 10
4/12 21 IEM Winter 2021
ovp
Overpass
25 - 22
4/12 21 IEM Winter 2021
inf
Inferno
13 - 16
17/7 21 IEM Cologne 2021
inf
Inferno
9 - 16
17/7 21 IEM Cologne 2021
ovp
Overpass
22 - 20
17/7 21 IEM Cologne 2021
anc
Ancient
13 - 16
#3
 | 
Russia define_epta
ez TBA
2022-05-03 18:12
2 replies
#25
 | 
Brazil flytw4tp
C9 ruined the major hope FaZe smash them
2022-05-14 23:02
1 reply
#133
 | 
Europe Alek37
+1
2022-05-15 13:36
2022-05-14 16:25
2 replies
KEKW
2022-05-15 13:26
it is funny how g2 is not even in the playoffs
2022-05-20 18:32
#5
 | 
Estonia f0ntz
ez
2022-05-14 21:20
#FaZeUp
2022-05-14 21:26
#7
 | 
Brazil MrLucas
EZ for Faze
2022-05-14 22:59
#8
 | 
Canada Femtal
FaZe 16-12
2022-05-14 22:58
#9
 | 
Bangladesh ImpacT_
OH NO NO NO
2022-05-14 22:58
3 replies
Oh no boston major flashbacks for karrigan
2022-05-14 22:59
2 replies
#27
 | 
Bangladesh ImpacT_
cloud9 karrigans kryptonite
2022-05-14 23:03
1 reply
True
2022-05-14 23:12
#10
 | 
Norway KhT
Lets go FaZe Clan!
2022-05-14 22:59
#12
 | 
Finland AliSabid
Vietnam flashbacks... Lets go FaZe!
2022-05-14 23:00
#13
 | 
Belarus duban
2018 is back
2022-05-14 23:00
Thanks for ruining fantasy again with this stupid matchup
2022-05-14 23:00
FaZe vs C9 LMFAO.
2022-05-14 23:00
#16
 | 
Spain YiXx_
Vietnam flashbacks
2022-05-14 23:00
#17
 | 
Russia mshkoda
Sergey sleeps well, wakes up before the game's warm-up and save my fantasy
2022-05-14 23:00
#18
 | 
Hong Kong sti11fac
kekw
2022-05-14 23:00
A preview of the Major Grand Final.
2022-05-14 23:01
xd
2022-05-14 23:01
stewie is on his own, but look at the time...
2022-05-14 23:01
#23
 | 
Turkey shadjeh
Respect to number 2 of Fantasy game. EZ for Ax1Le and Interz.
2022-05-14 23:01
...... Ez inferno for Fase, its 0-1 before the game 1-2 score for Cloud9 - it will be awful
2022-05-14 23:02
#26
 | 
Indonesia sTakaTaka
this is a great matchup
2022-05-14 23:03
oof
2022-05-14 23:04
#29
 | 
Russia qvverty
3rd defeat in a row from Faze incoming
2022-05-14 23:04
1 reply
3rd time is the charm
2022-05-14 23:06
#30
 | 
Russia mcs#
doesnt matter how this game ends - two of heroic/faze/g2/c9 will be in 1-2... sad
2022-05-14 23:05
1 reply
#64
swag | 
Cyprus Porgos
I expected g2 to go 0-3 or 1-3 tbh
2022-05-15 05:25
FAZE UP
2022-05-14 23:12
dust2/ancient
2022-05-14 23:13
1 reply
Dust 2 / overpass
2022-05-14 23:17
#36
 | 
Other Quagmire_
WTF IS THIS SEEDING HEROIC VS G2 AND C9 VS FAZE
2022-05-14 23:14
3 replies
Are you okay kid? Crying in every post.
2022-05-15 01:21
2 replies
#54
 | 
Other Quagmire_
Why don't you let me cry in peace? I don't remember asking u shit
2022-05-15 01:27
1 reply
#65
 | 
Estonia Kukkel
It's okay to have mental breakdown
2022-05-15 05:46
lol
2022-05-14 23:15
CLOWN9 GONNA 1-3 or 2-3
2022-05-14 23:20
cloud9 22-19 faze map is inferno
2022-05-14 23:22
2 replies
#43
 | 
CIS Dude_Love
tarik MVP
2022-05-14 23:28
1 reply
#49
 | 
Scotland Sermis
skadoodle*
2022-05-15 00:13
#41
 | 
United States gweees
C9 22-19
2022-05-14 23:27
oh hoh hoh hoh
2022-05-14 23:28
1 reply
karrigan make sure to not pick inferno
2022-05-14 23:28
#46
 | 
Brazil Necro_Spa
easy for NAs best awper sh1ro
2022-05-14 23:50
Ah shit here we go again 1. Cloud9 removed Nuke 2. Cloud9 removed Inferno 3. FaZe removed Vertigo 4. FaZe removed Mirage 5. FaZe removed Ancient/Overpass 6. Cloud9 removed Dust2 7. Overpass/Ancient was left over
2022-05-14 23:56
2 replies
why will faze remove mirage?
2022-05-15 13:28
1 reply
last time they got destroyed by Players and yesterday was destroyed by Ence, i hink it's reasonable for them to remove it
2022-05-15 13:29
#48
 | 
Russia zykeNj
Karrigan see Cloud9 and gets flashbacks, Cloud9 will win here 16-13
2022-05-15 00:11
1 reply
you were wrong.
2022-05-15 21:39
#50
 | 
Canada go1x1n00b
Damn this is brutal
2022-05-15 00:18
C9 ban Nuke C9 ban Inferno FaZe ban Vertigo FaZe ban Mirage FaZe ban Overpass C9 ban Ancient/Dust 2 Ancient/Dust2 decider
2022-05-15 00:29
#52
 | 
Estonia thisiseku
overpass or ancient
2022-05-15 00:31
allin c9
2022-05-15 01:58
#56
 | 
Russia l3aRaCuDa
But look at the timeee
2022-05-15 02:58
lol
2022-05-15 02:58
It's getting rough out here for C9. Sadge.
2022-05-15 03:10
I hope gmb have mental boost since they’re c9 now vs faze but faze always winning somehow against this roster
2022-05-15 03:23
Jeaus. Major winners beatdown
2022-05-15 03:36
#62
 | 
India taco9873
BOSTON CALLING KARRIGAN, C9 UP TOP WOO
2022-05-15 03:43
Ancient/overpass
2022-05-15 03:53
Gambit|Players|Cloud9 always start slow and then become better as time goes on so i believe they will be better than against NIP
2022-05-15 07:34
1 reply
#67
 | 
Vietnam El0nMusk
Sh1ro need to step up to carrying
2022-05-15 08:35
#68
 | 
Russia sharazami
faze will take revenge for boston 2018
2022-05-15 10:09
4 replies
#70
 | 
Poland Simpliq
gold comment
2022-05-15 11:12
They already did after the major at Katowice 2018 :))
2022-05-15 12:31
2 replies
#76
 | 
Russia sharazami
but was it a major?)
2022-05-15 12:38
1 reply
Doesn't matter :D !
2022-05-15 12:38
Imagine this is not battle for 3-0 XDDD
2022-05-15 11:24
#72
 | 
Hungary TimonZh
go go Heaven9
2022-05-15 11:32
50-50 game tbh im not surprised if FaZe lose
2022-05-15 11:33
one of them going 1-2 damn
2022-05-15 12:23
1 reply
#78
 | 
Poland Simpliq
ikr hard
2022-05-15 12:54
boston 2018 rematch in the darkest timeline
2022-05-15 12:55
hope both of these teams make playoffs
2022-05-15 12:55
clown9 or cloud9?
2022-05-15 12:57
ALL IN Faze Nuke is picked
2022-05-15 12:58
3 replies
No way
2022-05-15 13:03
2 replies
yes way, it seems C9 have been praccing this map, also left it open in veto v Outsiders
2022-05-15 13:04
1 reply
outsiders never played nuke since avangar times lol thats why they left it open
2022-05-15 13:05
#83
cyx | 
Spain mitt@
Nuke, C9 CT
2022-05-15 12:58
8 replies
LOL ULTRA LOL
2022-05-15 12:59
#86
 | 
Russia zykeNj
C9's perma ban bro
2022-05-15 13:00
5 replies
With a reason
2022-05-15 13:02
#95
cyx | 
Spain mitt@
but whty will play nuke
2022-05-15 13:11
3 replies
#96
 | 
Russia zykeNj
Weird to think that Cloud9 will play nuke...
2022-05-15 13:16
2 replies
#97
cyx | 
Spain mitt@
but this is alrdy decided
2022-05-15 13:18
1 reply
#99
 | 
Russia zykeNj
I can't belive this till I dont see official on HLTV xD
2022-05-15 13:21
Its confirmed? :D
2022-05-15 13:20
map ?
2022-05-15 12:59
3 replies
#92
 | 
Canada mosik
Nuke, C9 ct
2022-05-15 13:06
2 replies
Source?
2022-05-15 13:06
Where did u got this info all time earlier than hltv ? Please give a link
2022-05-15 13:07
Faze only stat Pat vs bad news
2022-05-15 13:06
ahaha
2022-05-15 13:22
nuke? am i missing something?
2022-05-15 13:24
9 replies
Cloud 9 probably practiced nuke before the major and wanted to surprise teams just like Faze with the vertigo pick against Ence :D
2022-05-15 13:28
7 replies
yeah true
2022-05-15 13:29
#132
 | 
Russia zykeNj
I think same, It is like a joker map by Cloud9 could be like this
2022-05-15 13:36
5 replies
Yeah makes sense and people didnt see you play it so they cant even prepare :D if it was like 2nd game on Nuke it would be different but Cloud 9 can surprise easily
2022-05-15 13:37
4 replies
#142
 | 
Russia zykeNj
Also FaZe are not like they used to be, the game against ENCE shown it. BNE not a team to pull a fight to FaZe. Will be very interesting game
2022-05-15 13:39
3 replies
Yeah but at least Faze are not useless on Nuke, at least they werent before the major so we will see Could be a great map but hopefully Faze takes it!
2022-05-15 13:40
2 replies
#147
 | 
Russia zykeNj
Yeah, FaZe are good on nuke but you know, none of teams have standed a chance to watch how Cloud9 playing this map. So I can say the most interesting game is this one in day 2 :) I like FaZe but I'm rooting for my boys ;) GL
2022-05-15 13:41
1 reply
Yes will be interesting gl !
2022-05-15 13:43
#102
 | 
Poland Simpliq
c9 missclick map
2022-05-15 13:26
1 reply
#106
 | 
Russia zykeNj
Maybe they was preparing it? And FaZe got baited?
2022-05-15 13:28
nuke all in faze
2022-05-15 13:28
WTF NUKE
2022-05-15 13:28
#110
 | 
Romania ryad_0192
faze up
2022-05-15 13:28
which betting site shows the map early?
2022-05-15 13:29
3 replies
b365
2022-05-15 13:30
2 replies
that one is banned in my country lol gotta use a vpn
2022-05-15 13:31
1 reply
#364
 | 
Serbia DjapeZ
Just use alternative links
2022-05-15 20:58
#114
 | 
Other Quagmire_
Easily match of the day Faze down ass up
2022-05-15 13:29
2 replies
Ok..
2022-05-15 14:26
1 reply
#328
 | 
Other Quagmire_
I have one word for u - Nuke
2022-05-15 14:34
#115
 | 
Indonesia rerhea
rain better show up
2022-05-15 13:29
i think C9 has prepared for nuke
2022-05-15 13:30
2 replies
#137
 | 
World QPM
No, they just picked it for fun on major
2022-05-15 13:38
1 reply
ye maybe :D
2022-05-15 13:38
C9 on their permaban? wtf?
2022-05-15 13:30
#FAZEUP
2022-05-15 13:30
nuke wtf
2022-05-15 13:31
#122
 | 
Asia flameZzZ
rain vs interz (frags) rain @1.7
2022-05-15 13:31
4 replies
#130
 | 
Russia zykeNj
rain slumping, interz doing very good
2022-05-15 13:36
1 reply
#382
 | 
Asia flameZzZ
but c9 ovp lul
2022-05-16 10:39
cograts
2022-05-15 14:13
1 reply
#383
 | 
Asia flameZzZ
ty 😀
2022-05-17 05:38
#123
 | 
Other Quagmire_
So they are playing on C9's permaban Common logic says faze destroy them on Nuke, but this is CSGO where nothing makes sense, so go all in on C9. Thank me later
2022-05-15 13:32
#124
 | 
Kazakhstan nugop
Wow, Cloud9 gonna surprise. First their nuke on Pro scene 🔥
2022-05-15 13:32
FINALLY NUKE!! LETS GO GAMBIT
2022-05-15 13:33
hold on.. c9 on nuke? hmm
2022-05-15 13:33
lmao they really picked it man wtf
2022-05-15 13:34
#128
 | 
Russia qvverty
No way they'll play nuke. Their permaban for the first time in a BO1 at major gainst Faze? Are they either stupid or gigachads?
2022-05-15 13:35
3 replies
+1
2022-05-15 13:39
#159
 | 
Russia zykeNj
I think HObbit gonna IGL this map or will help Nafany. Since OLD roster of Gambit was playing this map very good.
2022-05-15 13:45
#172
 | 
Fiji Juuzou_
Gigachads bro
2022-05-15 13:47
Lucky FaZe will go back to a nub form now. Thanks for free odds FaZe Fanguy.:)
2022-05-15 13:35
So C9 (Gambit) has 0 officials on NUke for 3 years and now they play in against FaZe? rly?
2022-05-15 13:36
2 replies
maybe they pracced in scrim
2022-05-15 13:37
1 reply
maybe , but practise and officials is not the same at all
2022-05-15 13:39
Karrigan full tilt lmao, never would he expect
2022-05-15 13:37
3 replies
You know Faze could have ban it? :D
2022-05-15 13:41
2 replies
He floated nuke to get advantage in veto men)
2022-05-15 13:44
1 reply
Yes I understand but still :D I mean they let it go against Outsiders (ik they dont play it also) and still but yeah the last time Faze didnt expect the pick was against Cloud 9 on mirage and they lost it 16-5...
2022-05-15 13:46
not again
2022-05-15 13:38
#140
 | 
World QPM
C9 hiding their starts on all other maps, so they just picked nuke cuz it's 100% loss either way
2022-05-15 13:39
Im afraid c9 will antistat shit out of karrigan
2022-05-15 13:39
4 replies
+1. FaZe gonna get rekt.
2022-05-15 13:42
Yeah and even Faze starting on T side :D I feel like every time they dont win pistol on T side its just useless and they go like 4 rounds on it
2022-05-15 13:44
2 replies
Well, that was fast
2022-05-15 13:50
1 reply
This is how it starts man :( the pain
2022-05-15 13:50
Cloud9 upset. FaZe about to go 2-3
2022-05-15 13:41
#150
 | 
Romania SkipLD
16-1 for cloud9 , nuke too easy
2022-05-15 13:42
Nuke pog wtf cloud 9 hates that map
2022-05-15 13:43
nuke??? gg c9
2022-05-15 13:44
#155
 | 
Russia coldmint1
wtf
2022-05-15 13:44
#157
 | 
Estonia E$t0
NUKE WTF
2022-05-15 13:45
C9 ct start any chance?
2022-05-15 13:45
first nuke ever?
2022-05-15 13:45
RIP AAXXAAXXAAXAXXAXAAXXA
2022-05-15 13:46
#163
 | 
Russia qvverty
OMFG WTF is this? 16-0 incoming
2022-05-15 13:46
nuke OMEGA EZ4 FAZE.
2022-05-15 13:46
#165
 | 
Hong Kong sti11fac
Cloud9 600 iq move 16-4 c9 ez
2022-05-15 13:46
#166
 | 
Pakistan LoOuU2
didnt work out for Vitality that well yesterday
2022-05-15 13:46
NUKE???????
2022-05-15 13:46
can interz make 15 frag ?
2022-05-15 13:47
#169
mir | 
Russia M31F
WTF
2022-05-15 13:47
#170
 | 
Canada go1x1n00b
NUKE??? WTF???
2022-05-15 13:47
Nice mafany misclicked the map Nuke wth
2022-05-15 13:47
Lulwhat
2022-05-15 13:47
U wot m8
2022-05-15 13:48
#175
 | 
Singapore AffinityZ
Nuke?!?!?!
2022-05-15 13:48
New org new map
2022-05-15 13:48
#177
 | 
Brazil flytw4tp
omg have c9/gambit ever played this map?
2022-05-15 13:48
C9 thanks for throwing :D
2022-05-15 13:48
ez counterstrat
2022-05-15 13:49
C9 saved strats for the major apparently
2022-05-15 13:49
NUKE???? WHAT?
2022-05-15 13:49
Suddenly the bo1 looks exciting :p lets see if they anti stratted faze
2022-05-15 13:49
1 reply
#352
 | 
North America aismtk
sadly they didnt
2022-05-15 14:54
If faze lose I suicide
2022-05-15 13:50
thats a vitality pick if ive ever seen one
2022-05-15 13:50
Lmaooo big brain nafany outsmarted karrigan
2022-05-15 13:51
#188
 | 
Germany Bossi_15
Last time Gambit played Nuke was 2019 btw lul as Youngsters. Even then it was perma ban. Hobbit hasnt played it since 2018
2022-05-15 13:54
#189
 | 
Germany who|cars
?????? imagine letting faze plant
2022-05-15 13:51
i am here just for the history
2022-05-15 13:52
15:0 inc
2022-05-15 13:52
#192
 | 
Germany who|cars
karrigan over 23.5 letsgoo 30yo talent
2022-05-15 13:53
shiro destroyy them !!!
2022-05-15 13:53
#194
 | 
Russia zykeNj
Hahhhahha twistzz r8 and faze got baited for Nuke xDD This gonna be fun
2022-05-15 13:53
#195
 | 
Poland oxxz666
r8 and nuke, troll match
2022-05-15 13:53
Facedown ahahahha
2022-05-15 13:53
nuke will be best map in this major for c9 they will pick it as always lets goo
2022-05-15 13:53
srs?
2022-05-15 13:54
#199
 | 
Germany who|cars
rip 16-0 dream :'((((((
2022-05-15 13:55
#200
 | 
Pakistan LoOuU2
why didnt Hobbit go aggressive against the lone planter in 5th round there ? he could have won it than and there
2022-05-15 13:56
2 replies
first time nuke so he didnt know
2022-05-15 13:58
1 reply
#206
 | 
Pakistan LoOuU2
weird but ok
2022-05-15 14:00
#201
 | 
Germany who|cars
big round for my boy karrigan
2022-05-15 13:58
game is so fast lol
2022-05-15 13:58
Ez 4 c9
2022-05-15 13:58
jumps from silo and starts shooting lol bro u need to wait 2 sec atleast for your 1st bullet accuracy resets wtf is this Prayge spray
2022-05-15 13:59
#207
 | 
Netherlands kibitz-
G2 and FaZe deserves 1 3
2022-05-15 14:01
nice push through the smoke in most important round. FaZe trolling, gg
2022-05-15 14:02
#209
 | 
Croatia Akagami
why would you push smoke there after getting bomb
2022-05-15 14:02
1 reply
nafany is braindead
2022-05-15 14:03
nafany such a trash
2022-05-15 14:03
Bot clan worst top 1 after old Na'Vi with Zeus , Edward and Seized lmao
2022-05-15 14:03
I wonder if c9 got any nice t side strats prepared
2022-05-15 14:04
2 replies
c9 will have a hard time playing on t against faze xd
2022-05-15 14:05
i wonder if they even know how to throw flashes and outside smokes
2022-05-15 14:11
lost to force again xd seems good
2022-05-15 14:06
#216
 | 
Russia zykeNj
HAHHAHAH BROKY
2022-05-15 14:06
faze twice lost vs force
2022-05-15 14:06
1 reply
#224
 | 
Croatia Akagami
broky pushed smoke and then didnt fully clear
2022-05-15 14:07
broky?????
2022-05-15 14:06
#219
 | 
Croatia Akagami
broky throwing haaaard
2022-05-15 14:06
#220
 | 
Poland Puchacz9
Faze are going to get 1-3 if they play against g2
2022-05-15 14:06
How many force-buy rounds have FaZe lost so far?
2022-05-15 14:06
fck u faze,nice rounds throwing retards
2022-05-15 14:07
Of course Faze cant win 2 rounds against mainly pistols which would reset the economy...
2022-05-15 14:07
GarbaGe
2022-05-15 14:08
losing to mix gun c9 kekw can they win nuke T the answer is yes if they can 10-5 faze and win pistol kekw
2022-05-15 14:08
ez faze @2 haahaha, imagine vs c9 nuke
2022-05-15 14:08
#228
 | 
Pakistan LoOuU2
i dont expect C9 to have a good T side, Faze already very much ahead with 4 T rounds
2022-05-15 14:08
c9 keep forcing buy againts faze lmao
2022-05-15 14:09
Could've been 7/8 rounds for FaZe already if they didn't throw all these rounds vs pistols
2022-05-15 14:09
faze gonna get 7 t rounds already its over xD
2022-05-15 14:09
Easiest 2,2 odds of my life ngl ez new house
2022-05-15 14:12
7-2 to this? man these team reallg trash nowdays
2022-05-15 14:11
1 reply
bro it was 7:3 and cloud 9 dont play nuke at all, dont cry
2022-05-15 14:13
reality check came earlier than expected XD
2022-05-15 14:12
#238
 | 
Other Quagmire_
C9 will get smashed on T side I'm afraid
2022-05-15 14:13
c9 had chance to get 10 rounds atleast but now they lose fast Xd
2022-05-15 14:14
Imagine changing name to cloud 9 org and fucking get shit on… jokes how yoy let them get 8 rounds on ct… pieces of shits
2022-05-15 14:14
c9 t side will destroy faze ass
2022-05-15 14:14
1 reply
sure bro
2022-05-15 14:19
#242
 | 
World QPM
That's how I lost my bet on 1st half
2022-05-15 14:15
0 t rounds incoming, c9 look so clueless
2022-05-15 14:15
Ez max ty Faze <3
2022-05-15 14:15
good luck to c9 on t side
2022-05-15 14:15
Adapt clown9 choke real quick
2022-05-15 14:15
Rip 4v2
2022-05-15 14:16
losing 4vs2 pistol greag fking great
2022-05-15 14:16
5v3 and they get fucked because they let ct players walk to b site...
2022-05-15 14:17
how can you lose this pistol?
2022-05-15 14:17
TWISTZ YOU SEXY MOTHERFUCKER WP 10-7 CLOSE THIS GAME OUT FAZE
2022-05-15 14:17
#252
 | 
Pakistan LoOuU2
welp , it was fun while it lasted , and it lasted 8 rounds
2022-05-15 14:17
this pistol axaxaxaxaxax
2022-05-15 14:17
#254
 | 
Fiji Juuzou_
Looked promising, but it seems we have to concede this match..
2022-05-15 14:17
oyoyo so ez for faze
2022-05-15 14:17
Why are gambit not tryharding
2022-05-15 14:17
1 reply
so the veto seems alright to you :DD
2022-05-15 14:21
5vs3 and they peek 1 by 1
2022-05-15 14:17
Nice veto Gambot
2022-05-15 14:19
Honestly, I don't know why some of you guys bet on c9 on nuke especially vs FaZe. It is faze's best map, and in my opinion taking faze to win was the best bet. Really stupid from c9 trying to test out their first time nuke vs faze's best map :D
2022-05-15 14:19
6 replies
It isnt faze's best map
2022-05-15 14:21
3 replies
it really is tho
2022-05-15 14:21
2 replies
They scared to play Nuke vs Ence and played their perma ban on finals bro It is mediocre map for faze
2022-05-15 14:22
1 reply
nuke is aswell ences best map, ofc you wouldnt try to gamble on a mappick mhm
2022-05-15 14:23
Faze inferno wants to talk to you.
2022-05-15 14:21
#296
 | 
Singapore AffinityZ
No, nuke isnt faze best map but they are pretty decent on it
2022-05-15 14:28
new lvl clown9 left best enemy map in bo1
2022-05-15 14:20
7-3 7-13
2022-05-15 14:20
Playing for cloud9 Instant turn into trash
2022-05-15 14:21
okay mb mb thought they had a plan when they picked nuke
2022-05-15 14:21
Why not ban nuke ? What a matchfix
2022-05-15 14:22
#270
 | 
Norway Snaids
pls sit up straight nafany, that can't be good for your back
2022-05-15 14:22
#273
b1t | 
Russia DES7
7-3>7-16
2022-05-15 14:23
got 2.2 odds at 0;3 ty faze
2022-05-15 14:23
GAMBIT_BACK_2_TIER4
2022-05-15 14:24
#277
ropz | 
Estonia fezco
rip o26.5 bcz of retard pick 🤣
2022-05-15 14:24
#278
 | 
Poland KrzyzaK__
7:3 -> 7:16 wp
2022-05-15 14:24
testing your permaban map on Major, why not.
2022-05-15 14:25
3 replies
+1 lmfao
2022-05-15 14:26
#290
 | 
Netherlands kibitz-
YOLO
2022-05-15 14:27
1 reply
+1
2022-05-16 00:16
nice nuke pick, literally braindead lmao
2022-05-15 14:25
#281
 | 
Canada Donicoo
Just fuck u c9
2022-05-15 14:25
Tomorrow news : C9 release rosters .
2022-05-15 14:25
Clown 9
2022-05-15 14:25
XD 7-3 7-16
2022-05-15 14:26
From 7-3 to this hahahah
2022-05-15 14:26
only one word - CRINGE
2022-05-15 14:26
top3 braindead vetos right there
2022-05-15 14:27
well, this backfired lol
2022-05-15 14:27
u are idiots, c9 0 nukes in overall, just experiment i think freebet on faze, 0 maps gambit 00000
2022-05-15 14:27
CLOWN9 1-3 or 2-3
2022-05-15 14:28
Bye clown9
2022-05-15 14:28
LOL
2022-05-15 14:28
From 7:3 to 7:16 ICANT
2022-05-15 14:28
#298
 | 
Asia banana276
hahaha kekw got mindfcked by c9
2022-05-15 14:28
#299
 | 
Singapore AffinityZ
Thanks faze for losing first 4 rounds :D
2022-05-15 14:29
karrigan is fucking hilarious
2022-05-15 14:29
#301
 | 
Hong Kong sti11fac
Ax1Le planted the bomb on B (1on0) Round over - Winner: T (8 - 14) - Enemy eliminated Ax1Le killedropz with inferno Ax1Le + nafany (assist) killedrain with m4a1_silencer (headshot) Ax1Le killedTwistzz with m4a1_silencer (headshot) Ax1Le killedkarrigan with galilar (headshot) rain killedHObbit with m4a1_silencer (headshot) karrigan killedsh1ro with m4a1_silencer (headshot) rain killednafany with m4a1_silencer Twistzz killedinterz with m4a1_silencer Ax1Le + sh1ro (assist) killedbroky with galilar Round started kekw
2022-05-15 14:29
Ax1le is a god
2022-05-15 14:29
#303
 | 
Russia zykeNj
damn Ax1le
2022-05-15 14:29
The Clown9 curse is on
2022-05-15 14:29
#305
 | 
Portugal beatje
Ropz???
2022-05-15 14:29
ill playing csgo meet so much riggerd ppl and this pro player in biggest scane make all us riggerd what a clown9
2022-05-15 14:29
2 replies
are you speaking english or what language is this?
2022-05-15 14:30
Xddd
2022-05-15 14:31
ropz trolling?
2022-05-15 14:29
ROPZ???
2022-05-15 14:29
kek
2022-05-15 14:29
#310
 | 
Russia qvverty
1 t round lets fucking goooo
2022-05-15 14:29
ropz 100% drunk
2022-05-15 14:29
LMAO, this is literally embarassing by c9
2022-05-15 14:30
Ax1Le planted the bomb on B (1on0) Round over - Winner: T (8 - 14) - Enemy eliminated Ax1Le killedropz with inferno Ax1Le + nafany (assist) killedrain with m4a1_silencer (headshot) Ax1Le killedTwistzz with m4a1_silencer (headshot) Ax1Le killedkarrigan with galilar (headshot) rain killedHObbit with m4a1_silencer (headshot) karrigan killedsh1ro with m4a1_silencer (headshot) rain killednafany with m4a1_silencer Twistzz killedinterz with m4a1_silencer Ax1Le + sh1ro (assist) killedbroky with galilar Round started
2022-05-15 14:30
One round pog
2022-05-15 14:30
#316
 | 
Italy Nafas
damn
2022-05-15 14:30
Gambit not vetoing Nuke (Faze best map) is a joke
2022-05-15 14:31
#319
 | 
Europe Cr3eP_70
And now, ladies and gentlemen, for something completely different, hereeeeeeeeeee's ropz!
2022-05-15 14:31
Losing is ok But motherfookers 7-3 to this shit is not cool man
2022-05-15 14:31
1 reply
#339
 | 
Singapore AffinityZ
What do you expect from a team that has never played the map officially, the veto is disgusting
2022-05-15 14:39
rekt
2022-05-15 14:31
tactial pause at 15-8 nuke 8)
2022-05-15 14:32
#323
 | 
Trinidad and Tobago r41
Russian csgo lul
2022-05-15 14:32
12 replies
ukrainian military lul
2022-05-15 15:53
11 replies
#361
 | 
Trinidad and Tobago r41
clearly better than Russian
2022-05-15 15:54
10 replies
#367
 | 
Serbia DjapeZ
copium overdose
2022-05-15 21:00
9 replies
#368
 | 
Trinidad and Tobago r41
flag omegalul
2022-05-15 21:12
8 replies
#369
 | 
Serbia DjapeZ
yeah my flag has something with Ukraine losing
2022-05-15 21:13
6 replies
#371
 | 
Trinidad and Tobago r41
Serbia is known of being Russia ass kissers
2022-05-15 21:19
5 replies
#372
 | 
Serbia DjapeZ
And ? What does that have to do with situation in Ukraine ?
2022-05-15 21:25
4 replies
#373
 | 
Trinidad and Tobago r41
youre saying russia has a better military, they dont. And Ukraine is not the one losing
2022-05-15 21:28
3 replies
#374
 | 
Serbia DjapeZ
I can be Mongolian, Russia will still be winning and thats completely normal, its much bigger country with so much stronger army. U need to be really young and imature if u really think Ukraine is winning
2022-05-15 21:30
2 replies
#375
 | 
Trinidad and Tobago r41
there is no winner, both are losing
2022-05-15 21:30
1 reply
#379
 | 
Serbia DjapeZ
In some way yes, in some way no, depends how u watch it
2022-05-16 02:30
#370
 | 
Serbia DjapeZ
Couldnt i just say FLAIR to u then
2022-05-15 21:13
#324
 | 
World QPM
What a joke
2022-05-15 14:32
gg
2022-05-15 14:33
#326
fnx | 
Greece 1926
faze on nuke look really strong actually
2022-05-15 14:34
rainmonsta
2022-05-15 14:34
C9 map veto throw in majors
2022-05-15 14:34
Man, when Faze is looking good, they are looking good.
2022-05-15 14:34
Imagine betting on 0 maps played lmao ty for money
2022-05-15 14:35
#333
 | 
Norway Snaids
lmao pgl did the dirty on nafany
2022-05-15 14:35
should have floated vs a worse team tbh
2022-05-15 14:35
#336
 | 
Canada go1x1n00b
what a desperation pick. idk c9's map pool seems so weak rn, getting into playoffs would be a miracle
2022-05-15 14:35
#337
 | 
Fiji Juuzou_
Well that worked out well😂
2022-05-15 14:35
#340
 | 
Turkey hansolo26
Humiliation
2022-05-15 14:39
#341
 | 
Sweden Max44508
Where is Robban? and who is the new guy behind faze?
2022-05-15 14:40
#342
 | 
United States urm@m
ofc the MVP is :)
2022-05-15 14:41
why the fuck did I put C9 3-0..
2022-05-15 14:41
5 replies
Just imagine put Clown9/Gamb0t chokers in lan 3-0... Jesus...
2022-05-15 14:46
1 reply
it was gamble for sure
2022-05-15 14:47
#355
 | 
Latvia wassupgee
are you aware that majors are played on LAN?
2022-05-15 15:04
2 replies
#357
 | 
Canada go1x1n00b
are you aware that they made into the playoffs of every LAN they played?
2022-05-15 15:20
1 reply
#358
 | 
Latvia wassupgee
are you aware that they have NEVER been consistent?
2022-05-15 15:28
6 replies
ahaha
2022-05-15 14:47
#349
 | 
Czech Republic CopeXar
certified bruh moment
2022-05-15 14:50
im dying
2022-05-15 14:51
what a bs, just continue in veto as nuke is banned and then put the fcking map manually on the server which was left…its not a rocket science
2022-05-15 14:52
1 reply
#366
 | 
Serbia DjapeZ
idk what problem was in changing maps if mistake happened but it is a completely bullshit
2022-05-15 21:00
#354
 | 
Latvia wassupgee
who had the shaky ass hands on c9?
2022-05-15 15:04
FaZe need to lose some early matches every event just to get their shit together not bein overconfident and thats when they starts to win
2022-05-15 14:58
2 replies
You a prophet man.
2022-05-26 15:31
1 reply
call me lulstradamus
2022-05-26 15:45
cloud9 actually misclicked when banned overpass, so they had to play nuke what a tilt
2022-05-15 15:16
1 reply
source?
2022-05-16 08:22
sh1ro zero awp kills
2022-05-15 15:54
Lmao nice prod pgl Idiot admin cant change map XDDD
2022-05-15 15:59
#365
 | 
Serbia DjapeZ
twitter.com/karriganCSGO/status/15258183.. didnt ban permaban Gigachads
2022-05-15 20:59
#380
 | 
Russia juS7max
Recently, all the players who fall into the organization Cloud9, begin to play badly...
2022-05-16 06:46
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
United Kingdom
ESL TV
8098 viewers
Top streams
All(47)
Casters(26)
Streamers(9)
Organizers(12)
United Kingdom
ESL TV
(8098)
Brazil
Apoka
(7657)
Russia
Maincast
(3150)
Other
Champion of Champions
(2958)
Other
ohnePixel
(2221)
Netherlands
D0cC
(2119)
Poland
Snax
(1789)
Other
FURIOUSSS
(1777)
United States
fl0m
(1731)
Portugal
RTP Arena Main
(1611)
Other
WePlay
(1505)
Portugal
RTP Arena
(1412)
Other
Teleperformance
(1195)
Russia
magixx
(816)
Germany
99Damage
(718)
Czech Republic
PLAYzoneTV
(555)
Brazil
GODSENT
(541)
Russia
Champion of Champions
(540)
Norway
jkaem
(461)
Russia
Dima
(306)
Russia
sL4M
(305)
Portugal
mucha
(282)
Denmark
Dust2 TV
(277)
Spain
the real fer
(255)
Slovakia
Y-Zone
(223)
Spain
DreamHack
(189)
Romania
Digital Crusade
(178)
Poland
GoodGame
(178)
Ukraine
WePlay
(175)
Bulgaria
A1 Gaming League
(150)
Russia
watchfulTV
(127)
Brazil
cutzmeretz
(103)
Ukraine
1mpala
(102)
Hungary
Esport1 TV
(85)
Brazil
LorranBs
(69)
Brazil
JokerBR
(67)
United Kingdom
BARDOLPH
(60)
Russia
FinigaN
(53)
Ukraine
WePlay (YouTube)
(53)
Czech Republic
fredi
(26)
Other
WePlay (YouTube)
(19)
Serbia
ArenaEsport
(17)
Serbia
A1 Adria League (YouTube)
(15)
Serbia
Kuvo TV
(15)
United States
Dugaid
(12)
Germany
Fragster
(9)
Poland
SPORTPL
(6)