16:00
21st of June 2022
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Upper bracket round of 16
1. BLUEJAYS removed Nuke
2. Apeks removed Vertigo
3. BLUEJAYS picked Mirage
4. Apeks picked Overpass
5. BLUEJAYS removed Ancient
6. Apeks removed Inferno
7. Dust2 was left over
Mirage
Mirage
BLUEJAYS
16
(12:3; 4:3)
Apeks
6
Overpass
Overpass
BLUEJAYS
14
(13:2; 1:14)
Apeks
16
Dust2
Dust2
BLUEJAYS
16
(11:4; 5:3)
Apeks
7
Rewatch
AustraliaJosh (Map 1 - Mirage)
AustraliaJosh (Map 2 - Overpass)
AustraliaJosh (Map 3 - Dust 2)
AustraliaJosh (Map 1 - Mirage)
Next VOD
Highlights
M1 | CacaNito - 1vs2 clutch (T - pre-plant situation)
M1 | nawwk - 1vs3 clutch (T - pre-plant situation - second half pistol round)
M1 | nawwk - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
M2 | Polly - 1vs3 clutch (CT - post-plant situation)
M3 | kyxsan - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
70-50 +20 98.8 69.3% 1.33
48-46 +2 77.3 73.3% 1.10
53-47 +6 73.2 60.0% 1.08
52-48 +4 70.3 72.0% 1.05
47-45 +2 68.2 66.7% 1.05
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
57-50 +7 81.5 62.7% 1.12
52-56 -4 83.8 65.3% 1.00
49-53 -4 67.3 69.3% 0.92
40-55 -15 64.1 58.7% 0.81
37-57 -20 49.0 57.3% 0.65
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
21-10 +11 94.8 86.4% 1.67
19-12 +7 86.5 77.3% 1.44
17-11 +6 92.3 81.8% 1.42
13-12 +1 57.5 81.8% 1.08
14-12 +2 64.6 72.7% 1.07
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
21-12 +9 93.0 68.2% 1.44
10-15 -5 58.6 59.1% 0.65
9-19 -10 50.5 59.1% 0.60
10-19 -9 63.8 45.5% 0.57
7-19 -12 32.0 45.5% 0.38
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
28-23 +5 95.1 63.3% 1.13
23-21 +2 80.5 56.7% 1.09
22-21 +1 75.3 73.3% 1.08
15-20 -5 67.5 70.0% 0.85
14-20 -6 54.6 56.7% 0.74
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
25-22 +3 99.5 70.0% 1.29
24-22 +2 68.3 76.7% 1.12
18-19 -1 73.0 70.0% 1.10
19-19 0 60.2 70.0% 0.96
19-20 -1 74.3 60.0% 0.94
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
20-13 +7 96.1 65.2% 1.46
21-17 +4 107.4 60.9% 1.33
16-15 +1 75.8 69.6% 1.14
16-15 +1 69.1 69.6% 1.00
11-14 -3 51.0 47.8% 0.77
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
18-15 +3 95.2 65.2% 1.12
17-18 -1 79.8 60.9% 1.06
15-16 -1 74.3 69.6% 0.97
12-17 -5 52.8 56.5% 0.68
11-19 -8 50.5 52.2% 0.57
Top player in match
Aleksandar 'CacaNito' Kjulukoski
0.93
KPR
0.67
DPR
69.3%
KAST
1.36
Impact
98.8
ADR
1.33
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
3 match win streak
1 week ago
2 - 0
2 weeks ago
2 - 0
2 weeks ago
2 - 0
2 weeks ago
0 - 2
2 weeks ago
0 - 2
2 weeks ago
3 - 2
3 weeks ago
2 - 0
3 weeks ago
2 - 0
3 weeks ago
2 - 1
3 weeks ago
2 - 0
3 weeks ago
2 - 0
3 weeks ago
1 - 2
3 weeks ago
2 - 0
4 weeks ago
1 - 2
5 weeks ago
2 - 0
5 weeks ago
2 - 0
5 weeks ago
2 - 0
5 weeks ago
2 - 0
5 weeks ago
2 - 1
6 weeks ago
8 - 16
7 weeks ago
1 - 2
7 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
1 - 2
8 weeks ago
1 - 2
9 weeks ago
2 - 1
9 weeks ago
2 - 1
9 weeks ago
1 - 2
9 weeks ago
0 - 2
9 weeks ago
2 - 1
9 weeks ago
2 - 0
9 weeks ago
1 - 2
11 weeks ago
8 - 16
11 weeks ago
16 - 10
13 weeks ago
0 - 2
13 weeks ago
2 - 0
14 weeks ago
2 - 0
3 match win streak
2 weeks ago
2 - 0
2 weeks ago
2 - 0
3 weeks ago
2 - 0
4 weeks ago
1 - 2
4 weeks ago
1 - 2
5 weeks ago
1 - 2
5 weeks ago
2 - 0
5 weeks ago
0 - 2
8 weeks ago
2 - 1
8 weeks ago
1 - 2
8 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
1 - 2
8 weeks ago
0 - 2
8 weeks ago
2 - 1
9 weeks ago
2 - 0
11 weeks ago
1 - 2
11 weeks ago
16 - 9
11 weeks ago
16 - 10
12 weeks ago
2 - 0
13 weeks ago
2 - 0
13 weeks ago
2 - 1
13 weeks ago
16 - 9
13 weeks ago
0 - 2
13 weeks ago
2 - 0
14 weeks ago
16 - 13
14 weeks ago
16 - 8
14 weeks ago
2 - 1
14 weeks ago
16 - 9
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
2
Wins
ez jks jkaem duo
2022-06-18 13:23
#2
 | 
North Macedonia PlakyHere
3.20 odds for bluejays. High odds means bluejays are winning, you already know the process!
2022-06-20 14:08
8 replies
#3
 | 
Ukraine TimaSicK
Didn't work last 2 matches
2022-06-20 22:08
6 replies
script says it'll work this time. trust the process!
2022-06-21 00:26
5 replies
nope
2022-06-21 00:39
woah, youre right
2022-06-21 16:28
3 replies
#153
 | 
Nepal askyee
bro
2022-06-21 17:53
2 replies
daymn...
2022-06-21 17:54
1 reply
ML bj win, bj known scripters too
2022-06-21 18:23
#240
 | 
North Macedonia LeMatej
ez win hehe
2022-06-21 19:19
Bj should pick mirage
2022-06-21 02:48
Ez for Apex
2022-06-21 08:44
#8
Calyx | 
Europe Kephea
let's go dan1
2022-06-21 09:19
#9
 | 
Belgium NaroxBe
Apeks, 2-0 AGAIN
2022-06-21 09:36
bye bye nawwk, degster incoming
2022-06-21 11:59
#12
 | 
Finland Makelele71
jkaem ill, coach stand in apeks
2022-06-21 13:28
GUYS BET now for bluejays. Polly (coach) will play instead of jkaem
2022-06-21 13:51
15 replies
#14
 | 
Singapore introspect
Source?
2022-06-21 13:54
2 replies
1 reply
#16
 | 
Singapore introspect
Alright thank you sir :)
2022-06-21 14:00
Is the coach any good tho?
2022-06-21 14:04
3 replies
Polly play not bad as i remember
2022-06-21 14:10
nah hes not good
2022-06-21 14:27
played at a major a couple of years ago
2022-06-21 15:07
just dont go ham on BJ they still have to deal with nawwk
2022-06-21 14:09
3 replies
jkaem is a huge loss tho tbh
2022-06-21 14:12
2 replies
their best and most consistent player. i wish azr and jks would join that lineup instead of acilion and chawzy. i know it wont happen but would be cool to see
2022-06-21 15:16
1 reply
Lol, halfway there
2022-06-23 16:52
Tnhx FOR info Hoope THEY can win It Apeks should BE shaky af withouth Jkaem, right?
2022-06-21 15:54
3 replies
I'd say it's a 4.5 vs 5 and not a 4 vs 5. Their coach isn't a complete bot like some coaches are tbh
2022-06-21 16:00
1 reply
lol
2022-06-21 16:15
Nvm, i think he's actually a bot lmao
2022-06-21 16:16
2:0 Apeks
2022-06-21 14:17
1 reply
#24
 | 
North Macedonia PlakyHere
nt
2022-06-21 14:40
Who have seeding won?
2022-06-21 14:30
#26
 | 
Poland mimsonqq
cacanito is playing today?
2022-06-21 15:12
1 reply
#29
 | 
North Macedonia bilesk1
yes
2022-06-21 15:31
Finally get a free 3.27 odds on BLUEJAYS earlier hahahaha Coach standin look at his rating hltv.org/stats/players/matches/3631/poll.. this is going to be a 4v5 free money on BLUEJAYS 2-0 for sure 16-7 and 16-5
2022-06-21 15:24
No teams in the history of CSGO win a series with coach standin ez bye APEKZ
2022-06-21 15:42
ez 4 apeks guys :)
2022-06-21 15:51
hard to tell i think Bluejays have a good chance taking this 2:1
2022-06-21 16:02
No way apeks will loose to this bots hahahah
2022-06-21 16:09
Okeu gg they playing with coach hltv also nice roster updates hahahahaah
2022-06-21 16:10
Apex banned thier %100 winrate map. Intentionally throw is coming watch it
2022-06-21 16:11
Mirage is already lost hahah
2022-06-21 16:11
Ofc they playing with coach hahahah
2022-06-21 16:12
2 replies
xD i said earlier #13
2022-06-21 16:16
dude you should have checked the comments ...
2022-06-21 16:23
0-16 inc
2022-06-21 16:18
no hands poly
2022-06-21 16:18
bans inferno -> smelled fishy -> put -1.5 2u & ML BJ 5u free money literally
2022-06-21 16:20
1 reply
i wish i could do that without my bookie limiting me to $50
2022-06-21 17:16
#48
 | 
Canada Donicoo
Ofc apeks scam team
2022-06-21 16:27
im not surprised cazz bluejay win, im suprised apeks are losing that badly =) fml
2022-06-21 16:33
naaaah 💀
2022-06-21 16:37
#55
 | 
Kazakhstan flywarlock
Nice pistol round
2022-06-21 16:38
#56
 | 
Ukraine StyleZzZ
APEX piece of fucking shit. - my money
2022-06-21 16:41
4 replies
why did you even bet on them playing with a coach?
2022-06-21 16:45
3 replies
#64
 | 
Ukraine StyleZzZ
when i bet i dont know that jkaem dont playing. It was yesterday
2022-06-21 16:46
2 replies
well your own fault if you bet on matches days before...
2022-06-21 16:48
game was sold even with jkaem playing. we already warned you
2022-06-21 16:56
seen polly playing, I thought acilioN got kicked
2022-06-21 16:42
What a joke
2022-06-21 16:45
Apeks without jkaem is nothing hahaha
2022-06-21 16:46
And fucking hltv showing bad roster hahaha
2022-06-21 16:46
#68
 | 
Netherlands Verstappen
Michael Jordan dropped 30 or something points when he had a flu in a playoff game, and these guys can't sit on a chair, move their mouse and press some buttons lel
2022-06-21 16:48
1 reply
players are fat
2022-06-21 17:11
apeks m2 -2.5 @1.76 cant compare the teams bj won against with teams apeks played on ovp should be comfortable quick 1-1
2022-06-21 16:49
3 replies
#71
 | 
Switzerland Lacerta
Hope
2022-06-21 16:50
1 reply
if apeks win pistols I am pretty sure they will be solid on ovp
2022-06-21 16:56
apeks playing with coach but I hope ur right
2022-06-21 16:57
#70
 | 
Switzerland Lacerta
Rip over 2,5 ? Polly lets go apex
2022-06-21 16:50
Xddd apeks will loose overpass to this bots blujeys lost on overpass to pact hahaha
2022-06-21 17:01
Esea roster lock so stupid
2022-06-21 17:02
1 reply
what u mean lmao. jkaem is just ill
2022-06-21 17:20
And now loosing full eco hahahahahhahaahahahahahahahahahahahhaahh
2022-06-21 17:05
1 reply
#89
 | 
Ukraine Gazesin
Malding ? Haha How much u bet on apeks
2022-06-21 17:16
holly shit they are fucking terrbile hahaaha again 5 vs 4 and they going one by one
2022-06-21 17:09
I expect matchfix Why bookie gives 1.5 on BlueJays 5-1 score?
2022-06-21 17:10
How manny rounds with advantage this dogs will throw hahahahah
2022-06-21 17:11
and ofc again smoke shots hahahaha
2022-06-21 17:11
Xdddddddddddd apeks not even trying hahahahah
2022-06-21 17:12
Without jkaem this team is tier 10000 go disband
2022-06-21 17:13
2:1 loosing full eco to one m4a1 and 14:1 xddddd
2022-06-21 17:14
xddddd why they playing this match xddddd
2022-06-21 17:15
1 reply
#91
 | 
Ukraine Gazesin
Why u bet on apeks XD
2022-06-21 17:16
caca deserve to play in better team
2022-06-21 17:16
16:1 go fast loose dogs and get money
2022-06-21 17:17
Probably 5 random faceit players will play better than apeks
2022-06-21 17:18
1 reply
XDD u deserve to lose all if u bet apeks with coach
2022-06-21 17:20
what are apeks doing? failed project?
2022-06-21 17:20
2 replies
playing with standin + they play like the team is disbanding soon... too bad they could actually be a top20 team if they get rid of chawzy and aciilion
2022-06-21 17:22
1 reply
i didnt see polly playing, but still inexcusable results
2022-06-21 17:24
XDDDDDDD they getting paid for playing like this hahahaahahhah
2022-06-21 17:22
1 reply
stop crying in comments and do better research next time you put money on something
2022-06-21 17:26
never betting on esea match again xd
2022-06-21 17:22
Polly 1v3 HAHAHAHAH
2022-06-21 17:27
If BlueJays from 13-2 and 13-4 lose to Polly 3v1 throw this game…….
2022-06-21 17:28
apeks bettors malding lul, why would u bet on acilioN ?
2022-06-21 17:29
polly 1vs3 HAHAHAHAH POSTPLANT HELLO
2022-06-21 17:29
apeks gonna win now after that 1v3 polly clutch 10-13 steamcommunity.com/id/dan1daking
2022-06-21 17:32
2 replies
apeks m2 @4 (9-13)
2022-06-21 17:33
1 reply
+1 already 13-12 ezpz
2022-06-21 17:37
lose 3vs1 to coach and lose map?
2022-06-21 17:35
XD styleeez full 322 in that 3v1 stay in molotov
2022-06-21 17:36
fake comeback
2022-06-21 17:37
1 reply
13-12 :D apeks gonna win m2
2022-06-21 17:38
I think I am gonna lose my +2.5 here
2022-06-21 17:38
these guys might lose a series from 1-0 13-2 vs a coach ahhahahh
2022-06-21 17:39
hahaha what a fix omg
2022-06-21 17:40
14-0?
2022-06-21 17:41
#119
 | 
Australia Aersia
sick throw bj
2022-06-21 17:42
what are theses clowns even doing? xd
2022-06-21 17:45
AND 14-14 HERE WE GO BOYS APEKS GONNA CLOSE THIS OUT NOW
2022-06-21 17:47
XDDD 15-14 already for apeks
2022-06-21 17:47
ok its a throw for live odds so obvious
2022-06-21 17:47
these 322 made me mad and rich
2022-06-21 17:48
1 reply
but i dont get why so many players are getting away with it...
2022-06-21 17:50
What a bots, omg
2022-06-21 17:48
APEKS 15-14 where you at bj bettors hahah
2022-06-21 17:48
HAHAHAHAHAHA 16-14 APEKS GG S
2022-06-21 17:50
#130
 | 
Ukraine StyleZzZ
HAHAHAH OMFG
2022-06-21 17:50
this is legit so fucking rigged its actually disgusting fucking unreal
2022-06-21 17:50
5 replies
+1
2022-06-21 17:51
MALD?
2022-06-21 17:51
nah they are just really bad at t side overpass, did you watch game vs masonic? they almost lost it from 14:1 i think
2022-06-21 17:51
2 replies
did you watch the rounds they lost? 3v1 vs a coach, that 1v1 vs acillion at 14-12 was won if he just hide instead of fight
2022-06-21 17:52
1 reply
yes i saw this match, but im not surprised. And i checked the masonic game it was 14:1 in favor for them, but they won only 16:14
2022-06-21 18:04
HAHAHAH
2022-06-21 17:51
bluejays blacklisted
2022-06-21 17:51
#136
 | 
South America yoNNi
THAT COMEBAACKKK!!!! I LOVE U POLLY
2022-06-21 17:51
LMAO
2022-06-21 17:51
#141
 | 
Poland raf99
can anyone stop this #82 guy? :D
2022-06-21 17:52
yesss, not rigged btw
2022-06-21 17:52
Poor Macedonians strikes once again, money is money. Just bet against yourself at 13:2 and let's go.
2022-06-21 17:52
Thanks apeks haha , gave up after 2-13 but that comeback oooywahh
2022-06-21 17:52
Hahahahahahaha 13 -2 to 14 16ahhahhah
2022-06-21 17:52
1 reply
Against Coach! Wtf?
2022-06-21 17:54
Bluejays just made more money than from whole Major prize pool
2022-06-21 17:52
1 reply
+1
2022-06-21 18:10
BLUEJAYS MILLIONAIRES AFTER THIS GAME LUL
2022-06-21 17:52
lmao this is straight up throw
2022-06-21 17:53
what in the fuck just happen? 13-2 to 14-16 LUL what were the live odds at 13:2?
2022-06-21 17:53
8 replies
322 league bruh, will not be surprised if apeks gonna win the series with coach who isn’t playing at all
2022-06-21 17:54
7 replies
then you clearly dont know anything about cs
2022-06-21 17:57
6 replies
XD looks like a pro is here lmao haha
2022-06-21 18:11
5 replies
since when is esea a throw league? and since when does polly not playing csgo? he played shit tons of tier1 and tier2 cups and events in the past... he even played on a major seems like you little toxic kid have lost some money :)
2022-06-21 18:23
4 replies
haha, read again your comment if you have ever watched his games you clearly know how he plays, you know his low micro playing and you know why he is so low rated player since when is esea a throw league? look at the results of latest season and turn on ur brain, damn child with no iq
2022-06-21 18:23
3 replies
haha and yet you keep on betting on it? seems like your iq isnt that high either btw how much?
2022-06-21 18:24
2 replies
Did I write I bet? Since I've seen this comment I'm not even going to argue with you cuz dumb people like you dont deserve my attention, hf bot
2022-06-21 18:25
1 reply
yeah you clearly didnt bet on this match. you clearly watch a random esea advanced match for fun :D so tell me how much did you lose?
2022-06-21 18:26
impressive comeback
2022-06-21 17:53
another money making day for bluejays. Styleez went full 322 mode in the 3v1 vs polly
2022-06-21 17:53
insane comeback holy shit!
2022-06-21 17:53
1 reply
hahaha bro matchfix 3 v 1 against smg coach and lose
2022-06-21 17:59
Macedonian monkeys
2022-06-21 17:54
Who is going win now?
2022-06-21 17:54
2 replies
apeks 100% bluejays suck
2022-06-21 17:56
50/50 dont bet on it
2022-06-21 17:56
ez 10k for every player in this match
2022-06-21 17:56
BLUEJAYS players are multi-millionaire right now :)
2022-06-21 17:56
1 reply
odds must have been around 30 xd
2022-06-21 17:57
1-0 13-4 3v1 postplant into losing the game Esic: Clearly no matchfix
2022-06-21 17:56
2022-06-21 17:56
13-2 >14-16 cheaters wanna food
2022-06-21 17:57
Ez 322
2022-06-21 17:57
#171
 | 
Brazil lul321
you love to see it
2022-06-21 17:59
Not rigged btw
2022-06-21 18:00
1 reply
This is weird but styko isnt someone random like SKADE
2022-06-21 18:02
#174
 | 
Uzbekistan xeztoR
How? Xd
2022-06-21 18:00
ESIC: Let's catch HUNDEN again while there's blatant fixing going on in other leagues
2022-06-21 18:00
2 replies
1000% one OF the craziest throws I have seen
2022-06-21 18:07
1 reply
ESIC probably laughing their asses off to the bank as well with BJ lol
2022-06-21 18:11
BJ will win this anyway
2022-06-21 18:01
Ok this is weird
2022-06-21 18:03
#180
 | 
France d0py
13-2 COMEBACK LOLOLOLOLOLOLOLOLLLLOLOLOLOLOOLLLLLLLLLLLLLL
2022-06-21 18:06
Thanks for wasting everyones time apeks. Teams playing with coaches is an absolute disgrace. Imagine real sports teams doing this - its fucking ridiculous
2022-06-21 18:08
2 replies
there is roster lock are you dumb or what
2022-06-21 18:09
#192
 | 
Yugoslavia Acceb
Polly a legend nt
2022-06-21 18:13
esic sleeping... clowns
2022-06-21 18:08
#186
 | 
Norway fuxzer
the amount of crying gambling addicts on this thread is soo funny. Crying their asses of cause they lost their 10 dollar bet. You all need to see help, cause with this level of complaining and crying you all 100% got a gambling problem.
2022-06-21 18:10
3 replies
mostly agree with you, especially the ones spammimg one comment per minute
2022-06-21 18:13
2 replies
rofl prob ppl who bet their last pocket money on apeks
2022-06-21 18:15
1 reply
look at the one below „ ahahahahahahahahahahahahahaah this doga from apeks loosing unreal rounds hahahahah“ xD
2022-06-21 18:35
Doesnt matter this bots still will loose this game
2022-06-21 18:11
6 pistol rounds and one win xddddd
2022-06-21 18:11
ahahahahahahahahahahahahahaah this doga from apeks loosing unreal rounds hahahahah
2022-06-21 18:16
Don't forget to throw, Macedonians.
2022-06-21 18:16
#196
 | 
Sweden Lackstrom
what the dat comeback
2022-06-21 18:17
Macedonian scammers XD
2022-06-21 18:17
This matches so damm cringe wtf
2022-06-21 18:17
#200
 | 
Germany who|cars
lololol wonderful map2
2022-06-21 18:18
Again again and again loosing 4 vs 2 loosing 5 vs 4
2022-06-21 18:19
and now loosing to 4 pistols and ak zero money forcebuy hahahahahaahhaah
2022-06-21 18:21
#204
 | 
Wales tinribs
i have money on apeks but if u bet on apeks to win dust 2 when odds were 50/50 you are dumb
2022-06-21 18:22
biggest clownfiesta ever
2022-06-21 18:23
hahahaahahahahahahahaahhahahaahahahagagga with polly its unreal to win hahahahaha again 5 vs 4 and again lost round hahahahahahahah
2022-06-21 18:23
#209
 | 
Philippines vrehs
why is this polly playing lmao
2022-06-21 18:24
1 reply
He is loosing this game for apeks
2022-06-21 18:24
ahahahahahaahahahahahaha fucking shitjeys so lucky that apeks laying with this shit coach
2022-06-21 18:24
they going every round a but apeks still loosing hahahhaahahha
2022-06-21 18:25
Apeks lost this map after this zero money force
2022-06-21 18:26
apeks will win d2 anyway
2022-06-21 18:30
2 replies
Xd how?
2022-06-21 18:38
1 reply
well idk haha lul
2022-06-21 18:38
Two retard teams. How in the fuck bluejays manage to lose that 2nd map and waste everyones time with this nonsense. Meanwhile jkaem is such a pussy he is too ill to sit at a computer for two hours
2022-06-21 18:31
2 replies
Owner of bluejays bet on apeks on map 2
2022-06-21 18:45
1 reply
source
2022-06-21 19:10
clown fiesta
2022-06-21 18:31
wtf was that pistol, this game is rigged
2022-06-21 18:32
I need +8.5 Apeks Is it possible from 3-11?
2022-06-21 18:33
1 reply
7-11 lose 5v3 Apeks disband right now
2022-06-21 18:42
watch them lose from 11-4 again haha
2022-06-21 18:34
2 replies
Impossible
2022-06-21 18:38
Not after 5v3
2022-06-21 18:38
#229
 | 
Philippines vrehs
where is jkaem? this coach is a liability
2022-06-21 18:39
1 reply
Illness
2022-06-21 18:45
Unreal how many rounds this dogs throw again 7:11 and 3 vs 5 to 7:16 xdddd
2022-06-21 18:44
Uselless coach doing nothing and loosing this game
2022-06-21 18:46
1 reply
please get help, this shit aint healthy
2022-06-21 18:51
ofc jkaem miss match and fucking coach with 0.3 rating stand-in when shit apeks stop use him
2022-06-21 18:50
sometimes i really just miss tier 1 cs
2022-06-21 18:50
1 reply
just dont watch anything but tier 1, fixed
2022-06-21 19:35
With Jkaem ez game with shit coach no chance lol
2022-06-21 18:53
1 reply
How much? Crying 24/7 it must have been at least 20 bucks...
2022-06-21 19:40
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
Brazil
hen1
2410 viewers
Top streams
All(25)
Casters(13)
Streamers(11)
Organizers(1)
Brazil
hen1
(2410)
United States
fl0m
(1870)
Portugal
zorlaK
(1822)
Montenegro
Lobanjica
(1718)
Brazil
Gamers Club
(1425)
United Kingdom
smooya
(1142)
Russia
Dosia
(737)
Poland
hades
(672)
Russia
Patsi
(567)
United Kingdom
ESL TV
(411)
Argentina
FiReSPORTStv
(295)
France
SmithZz
(265)
Brazil
Jogando Junto
(138)
Brazil
boltz
(97)
Spain
ZaCkETiZOR
(82)
United States
stamina
(72)
Brazil
Stars Horizon
(72)
Argentina
Gamers Club
(68)
Brazil
JokerBR
(65)
Russia
FinigaN
(37)
United States
Swisher
(33)
Brazil
reeh
(15)
Other
leszklareN
(11)
Spain
ChirinCSGO
(7)
Bulgaria
qnchosad
(1)