21:55
2nd of August 2022
 
Match over
Maps
Best of 1 (Online) * Group B
1. ENCE Academy removed Inferno
2. ENCE Academy removed Vertigo
3. ENCE Academy removed Dust2
4. FURIA Academy removed Mirage
5. FURIA Academy removed Nuke
6. FURIA Academy removed Ancient
7. Overpass was left over
Overpass
Overpass
FURIA Academy
19
(5:10; 10:5) (4:2)
ENCE Academy
17
Rewatch
WorldWePlay
WorldWePlay
Next VOD
Highlights
HENU - 1vs2 clutch (CT - bomb planted after 1 clutch kill)
decenty - 1vs2 clutch (CT - pre-plant situation)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-22 +1 85.7 86.1% 1.16
28-27 +1 83.4 63.9% 1.13
32-22 +10 71.5 69.4% 1.13
15-23 -8 48.6 66.7% 0.82
21-30 -9 73.3 63.9% 0.77
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
34-25 +9 92.6 83.3% 1.37
26-25 +1 77.3 75.0% 1.16
24-22 +2 67.1 77.8% 1.06
19-23 -4 71.4 80.6% 0.98
21-25 -4 62.9 63.9% 0.95
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
23-22 +1 85.7 86.1% 1.16
28-27 +1 83.4 63.9% 1.13
32-22 +10 71.5 69.4% 1.13
15-23 -8 48.6 66.7% 0.82
21-30 -9 73.3 63.9% 0.77
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
34-25 +9 92.6 83.3% 1.37
26-25 +1 77.3 75.0% 1.16
24-22 +2 67.1 77.8% 1.06
19-23 -4 71.4 80.6% 0.98
21-25 -4 62.9 63.9% 0.95
Top player in match
Ville 'myltsi' Vilkman
0.94
KPR
0.69
DPR
83.3%
KAST
1.29
Impact
92.6
ADR
1.37
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
2 weeks ago
9 - 16
2 weeks ago
12 - 16
2 weeks ago
16 - 11
7 weeks ago
0 - 2
7 weeks ago
0 - 2
7 weeks ago
2 - 0
9 weeks ago
2 - 0
9 weeks ago
2 - 1
9 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
7 - 16
10 weeks ago
14 - 16
10 weeks ago
13 - 16
10 weeks ago
12 - 16
10 weeks ago
16 - 13
11 weeks ago
19 - 17
11 weeks ago
3 - 16
11 weeks ago
16 - 3
11 weeks ago
16 - 13
11 weeks ago
16 - 6
12 weeks ago
13 - 16
2 weeks ago
13 - 16
2 weeks ago
13 - 16
2 weeks ago
5 - 16
2 weeks ago
16 - 11
2 weeks ago
9 - 16
2 weeks ago
16 - 6
2 weeks ago
13 - 16
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
EZ4ENCE
2022-07-22 00:21
chamo juissi we can win theese guys men
2022-08-01 18:31
#3
 | 
Poland Simpliq
gl REFREHZ
2022-08-01 23:58
ENCE Academy is trash ez for Furia
2022-08-02 16:31
4 replies
Cant be worse than furia
2022-08-02 19:07
3 replies
#6
 | 
Poland pix3w
Meanwhile apeks rebels:
2022-08-02 19:08
Name checks out
2022-08-02 23:15
1 reply
luckiest W for furia ever wdym lmao. My name checks out regarding you
2022-08-03 17:48
if ence lose disband instant
2022-08-02 20:08
#8
 | 
Brazil williamhsk1
Juissi is the goat But here i am Furia Academy
2022-08-02 21:31
should be ez for ENCE but idk after that spirit game
2022-08-02 21:44
9 replies
nah bro u trippin, just like with spirit, furia are way better, didnt u see
2022-08-02 21:47
8 replies
we will see my friend, spirit was my first loss for today
2022-08-02 21:49
7 replies
damn good on u, i got fucked twice, once mouz once fnatic against astralis xd
2022-08-02 21:51
6 replies
yeah i am lowkey salty i missed out on apeks tho, i knew 5x was too high but didnt take the chance, hit all of the rest :D
2022-08-02 21:52
1 reply
took 4.5 pre-match apeks at 150 bucks, good for me I suppose.
2022-08-02 21:53
Furia will win Today I sucked only against NaVi.jr and all matches won
2022-08-02 21:53
3 replies
I just hope not to watch third overpass in a row xd
2022-08-02 21:54
2 replies
bro cmon now
2022-08-02 21:54
1 reply
#23
 | 
Other trinarr
Bad day 4 u :D
2022-08-02 21:55
#10
 | 
Poland Simpliq
gl refresh
2022-08-02 21:44
16-10 furia max, I cash out 1200 bucks from today
2022-08-02 21:48
This last match is the hardest. Both teams suck
2022-08-02 21:53
map?
2022-08-02 21:54
1 reply
overpass, as it is the least played map today
2022-08-02 21:54
accidently bet on ence ggggg
2022-08-02 22:00
1 reply
maybe u will get lucky, u never know with weplay xd
2022-08-02 22:10
-5.5 furia with 3.10 $$
2022-08-02 22:00
3 replies
bruh that is a terrible bet sorry
2022-08-02 22:04
2 replies
small bet for fun, my high retake is on furia ml, if they lose nothing to do
2022-08-02 22:12
1 reply
same
2022-08-02 22:13
fckn podi bro, first time I go against him he goes insane XD
2022-08-02 22:10
#31
 | 
Ukraine SmoothLife
Clearly furia academy is the worst brcs hahaha such joke
2022-08-02 22:14
#32
 | 
Poland Simpliq
brazil kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2022-08-02 22:19
#33
 | 
Poland Simpliq
refresh bad day
2022-08-02 22:22
Nowadays u can't say some words coz people will get offended but still I feel like my black n..eighbour is living his dream so gg
2022-08-02 22:26
s1rva gamesense level 0, could've stayed literally anywhere near monster, decided to push further and die at 1:20
2022-08-02 22:27
5-10 and 2.10 odds on Ence lool
2022-08-02 22:27
lost over 25.5on 50/50 daily shit
2022-08-02 22:41
2 replies
#42
 | 
Niger 322always
wdym? it already hit
2022-08-02 22:45
1 reply
Hit because of braindead round from ence I cant predict such shit
2022-08-02 22:49
fckn valve and their see through walls xd
2022-08-02 22:42
16-14
2022-08-02 22:48
holy shit these guys are badddd
2022-08-02 22:50
8-14 best score for chokes
2022-08-02 22:50
How did ENCE lose that xDDD
2022-08-02 22:54
Lmao choking every afterplant situatiln which should be won easily
2022-08-02 22:55
juissi such a bot
2022-08-02 22:55
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAH
2022-08-02 22:55
14-8 3v2 to lose thank god i skip this match XD
2022-08-02 22:55
how does juissi play in this team can someone answer me?
2022-08-02 22:56
2 replies
Diversity quota. Need atleast one woman or a person of color to be diverse.
2022-08-02 22:59
1 reply
LMAOOOOOOO 404 BUT GOT ME LAUGHING NGL
2022-08-02 23:04
so hard to hit with black crosshairs
2022-08-02 22:57
Juisi next time bottom fraging
2022-08-02 22:57
FURIA 19-16 so ez
2022-08-02 22:58
1 reply
#111
 | 
Brazil ImReverx
close
2022-08-03 16:21
ence can't win this
2022-08-02 22:59
Ence look so nervous in these rounds... Overthinking and panicing. Sadge, they’ve played a LOT better
2022-08-02 22:59
2 replies
how much
2022-08-02 23:01
1 reply
I’ve profited 1.4k euros today, lost 300 here tho id u have to know!
2022-08-02 23:17
gonna go play some aimlabs to remember what crisp aim looks like
2022-08-02 23:01
Gg, ence losing every single advantage situation since 14-8. Deserve to lose
2022-08-02 23:03
myltsi had a 1v1 too at 14-12 or 14-13, has a free hs as he's not spotted and turns into shakerbye rofl. ENCE kids biggest chokers in this league, worst ct side too
2022-08-02 23:05
#65
 | 
Ukraine Gazesin
64.4% vote for ence XD Absolutely braindead
2022-08-02 23:05
4 replies
18-18 already And now Ence on ct side Ence still win )
2022-08-02 23:08
3 replies
#71
 | 
Ukraine Gazesin
They both trash so who cares
2022-08-02 23:09
#80
 | 
Ukraine Gazesin
18-18?
2022-08-02 23:11
1 reply
Bil ne prav izvini
2022-08-02 23:11
i know people will flame juissi for this loss, but he actually played decent on T side got a kill almost every single round with some important trades, rest of team went fully missing what is HENU doing here? just plant safe behind quad?? he threw the round lol clips.twitch.tv/CrispyFunHerbsFrankerZ-Q..
2022-08-02 23:06
7 replies
he prolly expected one of the CTs flanking, therefore going for safer plant spot on truck
2022-08-02 23:07
3 replies
i guess, but decenty just killed one from bank, so he KNOWS at least one is bank still runs out with bomb in hand
2022-08-02 23:08
2 replies
yeah unluko for you, ence choked big time
2022-08-02 23:09
1 reply
i didnt bet, but cheering for ENCE
2022-08-02 23:10
out of all clips u could choose, this one isnt even bad lol This was maybe the round that was crucial: clips.twitch.tv/AmorphousGloriousEggRiPe..
2022-08-02 23:22
They lost because they are nervous as shit, in a fucking academy league. They overthink every single decision. Look what a retarded round Furia wins at the end. But they do it because they trust the call lade. I think ence lost the bomb 7 times on that T side. Bomb carrier going in last multiple times and bomb gets dropped in nomansland
2022-08-02 23:16
1 reply
yeah probably Myltsi toxic kid start flaming team and create bad atmosphere after losing a few rounds, u can see their mental game is weak ASF
2022-08-02 23:29
20 bucks on 10 odds ence lets go
2022-08-02 23:10
3 replies
#76
 | 
Poland Simpliq
ez
2022-08-02 23:10
1 reply
ez loss :D
2022-08-02 23:11
kutyak mind
2022-08-02 23:13
#74
 | 
Poland Simpliq
furia kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2022-08-02 23:09
free cash ty FURIA <3
2022-08-02 23:11
what a comeback WTF ence really fucked that one up, thank god i skip this match i would have been pulling out my hairs x) GGWP to FURIA
2022-08-02 23:11
My name checks out on every match today
2022-08-02 23:12
outplayed
2022-08-02 23:13
#85
 | 
Czech Republic Devidee
at least little W at the end of the day
2022-08-02 23:13
not rigged btw
2022-08-02 23:13
Furia played so much worse lmfao, it’s insane that ence didn’t close this one. I Don’t understand how these finns can be so nervous in a fucking academy league, imagine how they’ll be on LAN.
2022-08-02 23:14
3 replies
true bro, there's no explanation
2022-08-02 23:18
1 reply
que ota
2022-08-02 23:18
they will be shaking
2022-08-02 23:18
#89
 | 
Wales tinribs
14-8 to loss overpass in the academy league just reaks 322
2022-08-02 23:14
2 replies
no, if you watched the game you'd see they're literally shit
2022-08-02 23:19
1 reply
#98
 | 
Wales tinribs
ik it wasnt 322 but never bet on overpass in this leagu always a comeback or just a dumb game
2022-08-02 23:20
ence big choke
2022-08-02 23:15
Ence academy players have 0 gamesense in clutch moments How the fuck do you donkeys plant default on B without water control when you KNOW they are there from the flashbang How do you go to truck on A when you are in a 2v2 and the long player has been cleared How the fk do you double up 😂 n the same spot on B in the last round when you can go pillar, barrels, push water as 2 or even 1 or just play safe and go water (in that order of effectiveness) but nooo let me show you how I'll never be a T1 player and double up on a tight angle when their is a lurk smoke for that position (and heaven to a lesser extent) Well done for trying to lose
2022-08-02 23:22
3 replies
Academy players bro, theyre there to learn. I watched most of their post plants and it looked pretty dogshit ever since they got to 14
2022-08-02 23:22
2 replies
Do they not watch T1 games? They can't watch the NaVis/faZe/gambit/heroic setups and emulate that at least until they get enough competency to try improve it Apeks rebel did the same crap even though they won - I was pulling my hair out when they triple stacked long constantly leaving sites wide open or 1 super passive player on a site - leaving themselves wide open for mid rounds and fast pushes - I get they were antistratting there however its a case of adaptation and understanding the TIMING of a strat - they didn't have even an efficient followup - if they didn't get peeked they just sat there for 40 seconds without even trying to double swing or create would could have been effective flanks. They sat there till it was too late and lost those rounds except one time where they finally got pushed at the 4th attempt
2022-08-02 23:30
1 reply
brother, don't try to understand. clearly it's something external. 9x3 and they lose an echo round on the belt? 14x8 in a 3x2 the solo player with the c4?are mistakes that not even beginner teams make. this is clearly for money gain
2022-08-02 23:44
#101
 | 
Finland Teukkasd
damn unluko game..
2022-08-02 23:25
Any comebackers
2022-08-02 23:36
5 replies
Furia didnt win that game Ence lost it
2022-08-02 23:52
4 replies
You wouldn't have enough mentality and psychological to return to the game 14x8 on a MM, imagine in a event with awards far from your continent like Furia is
2022-08-03 00:32
ENCE bettor?
2022-08-03 00:35
#109
 | 
Brazil hugoooo
KEKW
2022-08-03 03:16
1 reply
Answer the phone
2022-08-03 18:29
23-22:better ratkng than 32-22
2022-08-03 06:54
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
Brazil
gaules
2861 viewers
Top streams
All(10)
Casters(6)
Streamers(3)
Organizers(1)
Brazil
gaules
(2861)
United Kingdom
Champion of Champions
(1683)
Other
BLAST Premier
(1334)
France
kennyS
(969)
United States
Cooper-
(789)
Slovakia
REPUBLEAGUE A
(304)
Brazil
Jogando Junto
(233)
Australia
Rickeh
(48)
Mongolia
KuroXy
(21)
Spain
the real fer
(7)