17:20
4th of October 2022
 
Match over
Maps
Best of 1 (LAN) * Swiss round 1
1. FANTASY removed Vertigo
2. FANTASY removed Inferno
3. Vitality removed Mirage
4. Vitality removed Nuke
5. Vitality removed Ancient
6. FANTASY removed Overpass
7. Dust2 was left over
Dust2
Dust2
Vitality
16
(10:5; 6:1)
FANTASY
6
Rewatch
GOTV Demo sponsored by Bitskins
United KingdomESL TV
United KingdomESL TV
Next VOD
Highlights
dupreeh's 1vs4 clutch attempt (T - pre-plant) is denied by the final CT (tudsoN) - second half pistol round
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-9 +17 109.6 81.8% 1.91
18-9 +9 86.4 77.3% 1.40
16-12 +4 85.2 81.8% 1.26
12-12 0 79.0 86.4% 1.20
14-13 +1 64.2 72.7% 0.99
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
18-14 +4 71.9 68.2% 1.18
11-17 -6 81.9 59.1% 0.92
11-18 -7 71.5 59.1% 0.71
7-19 -12 32.5 59.1% 0.50
8-19 -11 40.0 45.5% 0.50
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
26-9 +17 109.6 81.8% 1.91
18-9 +9 86.4 77.3% 1.40
16-12 +4 85.2 81.8% 1.26
12-12 0 79.0 86.4% 1.20
14-13 +1 64.2 72.7% 0.99
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
18-14 +4 71.9 68.2% 1.18
11-17 -6 81.9 59.1% 0.92
11-18 -7 71.5 59.1% 0.71
7-19 -12 32.5 59.1% 0.50
8-19 -11 40.0 45.5% 0.50
Player of the matchwon with 92.9% of the votes
Mathieu 'ZywOo' Herbaut
1.18
KPR
0.41
DPR
81.8%
KAST
2.47
Impact
109.6
ADR
1.91
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
8 match win streak
9 weeks ago
3 - 2
9 weeks ago
2 - 0
9 weeks ago
2 - 0
13 weeks ago
2 - 0
13 weeks ago
2 - 1
13 weeks ago
2 - 1
13 weeks ago
2 - 0
13 weeks ago
2 - 0
14 weeks ago
1 - 2
14 weeks ago
0 - 2
14 weeks ago
2 - 1
15 weeks ago
17 - 19
15 weeks ago
16 - 12
15 weeks ago
16 - 11
21 weeks ago
1 - 2
21 weeks ago
1 - 2
21 weeks ago
2 - 1
21 weeks ago
2 - 1
21 weeks ago
0 - 2
21 weeks ago
16 - 9
3 match win streak
14 weeks ago
2 - 1
14 weeks ago
19 - 17
14 weeks ago
16 - 14
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
0
Wins
ez for fantasy and god ayken ayken +2 lan rating inc
2022-08-29 17:37
4 replies
vitality get 2nd at epl then lose to mix lul
2022-10-02 20:29
2 replies
nt
2022-10-03 01:03
wdym we won EPL and we destroy this fpl mix
2022-10-04 23:50
What is Ayken? Lul
2022-10-04 13:55
#2
 | 
Estonia sokolaad123
ez4fantasy my favorite team
2022-08-29 17:37
#3
 | 
Poland hillock
less go tudsą
2022-08-29 17:41
#4
 | 
Equatorial Guinea Karlheinz
aykeN 30+ Kills inc
2022-08-29 17:49
Topa > Spinx
2022-08-29 17:50
Ayken > zywoo
2022-08-29 18:04
16-0 for vitality
2022-08-29 18:49
1 reply
sad but true
2022-10-03 16:59
so ez for topa 40 bombs inc
2022-08-29 18:51
#9
 | 
Sweden Hasklon
Ayken first time on lan, welcome
2022-08-29 21:51
50/50 on who wins this
2022-08-29 23:36
Fantasy never lost a match
2022-08-30 12:37
#12
 | 
Eswatini  xyzoo
could have named theirself " Future Valorant Stars" too
2022-08-30 12:39
zybot 0-36
2022-08-30 12:43
4 replies
0-32*
2022-09-19 14:49
1 reply
#21
 | 
United States 1Tuurtle
This is gonna be a long best of one, I doubt it goes 32 rounds if Zywoo doesnt get kills
2022-09-19 14:58
quik maffs
2022-10-02 05:46
1 reply
OT
2022-10-02 08:41
apEX 40 ADR if lucky
2022-08-30 12:47
#15
 | 
Denmark pete605d1
Br0>magisk & Dupreeh
2022-08-30 19:59
#16
 | 
Russia Vedoth
Wtf is this team
2022-09-04 09:35
ez4ayken
2022-09-06 12:26
DUPREEH EZ GOAT, GOES 80-0 AND ACES EVERY ROUND GOING 16-0 EZ WIN FOR GOATPREEH AND VITA
2022-09-08 03:54
2 replies
#65
 | 
United States burzeus
everything checksout
2022-10-03 20:38
1 reply
Check him pc
2022-10-04 13:10
Bro You can't underestimate this team they've won los kogutos... NOTSOEZ4VITA
2022-09-08 14:57
1 reply
You can't win los kogutos. Los kogutos just lost to them because they're very dobroduszny DZIOBAC☠️KATOWAC☠️
2022-09-20 22:20
ez4br0
2022-09-22 14:42
ez4god Rilax
2022-09-24 15:18
#25
 | 
Belarus jugadorJJ
Vitality 14-16 Fantasy
2022-09-26 00:28
snax gonna play this game
2022-09-27 10:28
1 reply
i want to belive
2022-10-01 10:04
#27
allu | 
Germany aL1337
ayken will smoke these kids
2022-09-28 02:42
2 replies
He couldn't smoke s1mple on banana he aint smoking shit inshallah, topa on the other hand
2022-10-04 16:21
1 reply
Unlucko his teammates drag him down. He would bash the shit out of s0mple in a 1v1
2022-10-06 03:31
#28
 | 
France Guilsz_
ZywOo gonna farm these bettors EZ #VforVictory
2022-09-30 21:01
2 replies
ayken >>>>>>>> botwOo
2022-09-30 21:35
1 reply
#30
 | 
France Guilsz_
Copium
2022-09-30 23:41
I thought it was hltv fantasy.
2022-10-01 13:14
let's go bro
2022-10-01 15:35
#40
 | 
Germany |imperator
ayken on LAN axaxaxaxx check his pc before match pls
2022-10-02 08:43
4 replies
Never thought I'd come to see the day ayken plays on lan after matchfixing and cheating online for like 8 years lmao.
2022-10-02 19:50
3 replies
#42
 | 
Germany |imperator
exactly my friend, and people like swag or fxy0 for example are banned forever
2022-10-02 20:15
2 replies
Yep haha, Perfecto is in NaVi, nealan in EG after fixing their asses off with Syman, at one point before Starladder Major, no sites on hltv offered odds for syman games lmao. Torzsi chilling in mouz after bet365 blacklisted budapest five for fixing too much, Monte is in RMR, I swear CS:GO is dead lmao. In before 2023 FunSpark online major with no anticheat, where Bluejays and Skade HVH in the grandfinals.
2022-10-03 07:54
1 reply
Facts
2022-10-04 00:31
#44
 | 
United Kingdom Kyrbai
1.05 odds way too high lol should be 1.01
2022-10-03 00:48
ayken on lan GIGALUL
2022-10-03 00:58
Lets go Vitality, this victory should give them the boost.
2022-10-03 01:04
6 replies
#123
 | 
United States 1Tuurtle
Yep, a win over Fantasy is what they need to become tournament contenders
2022-10-04 17:30
5 replies
I meant EPL ...
2022-10-04 19:19
4 replies
#205
 | 
United States 1Tuurtle
That's not what it looked like
2022-10-04 19:30
3 replies
what do you mean apex literally had good day today they only need dupreeh now and they can do insane shit...
2022-10-04 19:31
2 replies
#207
 | 
United States 1Tuurtle
I meant your original comment did not look like you meant EPL
2022-10-04 19:33
1 reply
well yeah in a way but i still meant it so im glad i corrected it out.
2022-10-04 19:38
GL fantasy
2022-10-03 01:04
picking fantasy play for fantasy lol
2022-10-03 04:53
Ez for Fantasy, Vitality tired after bo5 final yesterday
2022-10-03 10:42
1 reply
+1
2022-10-03 13:54
Ez for vitality
2022-10-03 13:24
ayken > s0mple
2022-10-03 14:01
rilax bro
2022-10-03 16:58
ayken on lan? I aren't think that
2022-10-03 18:05
ayken gonna fight s1mple???
2022-10-03 18:26
can someone explain why is this team ranked #48?
2022-10-03 18:35
2 replies
42 now XD
2022-10-03 19:06
1 reply
#124
 | 
United States 1Tuurtle
Won RMR open and... Nothing else :)
2022-10-04 17:30
#66
 | 
France Uexo
First match for road to rio, let's go Vitality ! #VforVictory
2022-10-03 20:52
A bunch of no namers versus this god squad Fantasy line-up? Good luck
2022-10-03 23:55
if vitality still drunk then upset is coming
2022-10-04 00:35
#73
 | 
Belgium Ch333
Easy for Zywoo
2022-10-04 07:50
#75
 | 
Eswatini  xyzoo
ofc german cheater sneaked in
2022-10-04 09:01
Tranquilou Zywoo
2022-10-04 13:14
#80
 | 
Australia NgeL
going small on Fantasy +8.5 @ 2.1
2022-10-04 13:30
Another 16-0 incoming
2022-10-04 13:58
1 reply
we will see
2022-10-04 14:54
lets go tudson <3
2022-10-04 14:36
Botality so bad
2022-10-04 15:09
#88
NiKo | 
Germany Booya
Winning last Tournament means hard loss against Tier5 next Tournament!!!!
2022-10-04 15:29
Big fun guys Big fun p. S apEX
2022-10-04 16:12
#90
 | 
Serbia DjapeZ
I swear this is most random team we will get to see in rmrs
2022-10-04 16:13
ez for the future major winners, FANTASY
2022-10-04 16:22
#93
 | 
Japan Inlivino
easiest BO1 for Vitality
2022-10-04 16:33
1 reply
Thx for jinx now they lose
2022-10-04 17:05
16-9 or less
2022-10-04 16:43
Topa with jersey that looks like smth from 2007
2022-10-04 16:59
#96
Thorin | 
Portugal GN27
go fast 16-0, I want to watch SAW before OM-Sporting
2022-10-04 17:04
#98
 | 
Denmark xenonxd
ayken and br0 check him pc and game please
2022-10-04 17:11
Tudson topa...
2022-10-04 17:12
Ayken been sus for years online on lan he is just bad
2022-10-04 17:13
easy fantasy lmaoo wtf with odds
2022-10-04 17:17
ez for Rilax
2022-10-04 17:18
#103
 | 
Poland Broken_BS
Vitality both pistols for 2.2 hopium
2022-10-04 17:19
7 replies
#109
 | 
Denmark bunagi
lost
2022-10-04 17:23
fast lose KEKW
2022-10-04 17:23
#112
 | 
Poland Broken_BS
Well... d2 moment
2022-10-04 17:23
HAHAHAHAHAHA
2022-10-04 17:23
#116
 | 
Poland Broken_BS
Ofc they convert easily after pistols... should've gotten-8.5
2022-10-04 17:25
#120
 | 
Other KittyVN
Betting on pistols is always a coin toss unless it is faze maybe xD
2022-10-04 17:29
1 reply
#135
 | 
Poland Broken_BS
Ye and i put it before knowing the map, random mixes are the best on pistol d2 :((
2022-10-04 17:38
play dust2 against vitality KEKW
2022-10-04 17:20
2 replies
Kekw
2022-10-04 17:23
+1 lmao
2022-10-04 17:27
Vitality have hangover during epl, they might lose this kekw
2022-10-04 17:21
1 reply
it's not faze mate kekW
2022-10-04 17:22
dust2 vs random mix xD
2022-10-04 17:23
1 reply
RANDOM WINNING POG
2022-10-04 17:24
ayken first map on LAn ever
2022-10-04 17:24
Clean 16-6 or 16-8
2022-10-04 17:26
1 reply
no way 8 rounds man XD 3 or 4
2022-10-04 17:32
#118
 | 
Latvia nyahB
16-2
2022-10-04 17:26
Ayken vs woro2k Battle of lan titans
2022-10-04 17:29
3-1 sya in 20 minutes its over 16-1
2022-10-04 17:29
1 reply
5-1 so boring
2022-10-04 17:33
Ayken cheater online he will suck dicks here
2022-10-04 17:31
16-2
2022-10-04 17:31
I got 1.82 -8.5 and 1.25 -5.5
2022-10-04 17:33
Bomb drop on DD2 A site again!
2022-10-04 17:35
god damn brooo.. oh no
2022-10-04 17:36
#132
 | 
Serbia DjapeZ
twitch chat is hilarious
2022-10-04 17:36
I've 3.4k elo I've passed throughth master league to FPLC qual YEKINDAR invited me once to his team to play on FACEIT w turned on stream,,, Guys... im watching this.... FANTASY players have more elo and experience than I.... why they move so bad lan feels or what.... Im watching with eyes closed
2022-10-04 17:38
2 replies
If I'm on Lan Partys im much better than online. Idk what is wrong with other player
2022-10-04 17:41
1 reply
I also have. I don't have nervousness, on the contrary, I have more concentration and zeal to win...
2022-10-04 17:47
#134
 | 
Finland AliSabid
ayken looks a bit like pasha, the facial expressions are really similar
2022-10-04 17:38
#137
 | 
Brazil flytw4tp
zywoo coming for that #1 player
2022-10-04 17:41
What is bro doing??
2022-10-04 17:43
ZyQLY
2022-10-04 17:44
Even my +11.5 wont save me This team so sucks hahaha
2022-10-04 17:44
#141
 | 
Poland Broken_BS
Thx Fantasy for winning only pistol when I had vitality 2 pistols won 🤩
2022-10-04 17:44
They have strats, they clearly know how to play. no mentality though. they seem so disorganized it’s like panicking while facing Goliath
2022-10-04 17:44
1 reply
#158
 | 
Belgium BradleyTD
No shit, they are not so experienced
2022-10-04 17:58
Fantasy could have potentially gotten a 7 - 8 half
2022-10-04 17:46
1 reply
But here it goes 12-3 or 11-4 and 16-7 vita
2022-10-04 17:48
I hope vitality not gonna throw -8.5 from 9-1>10-2
2022-10-04 17:52
1 reply
lose 4v2 okay vitality))) I got u)))
2022-10-04 17:55
dupreeh 0 impact
2022-10-04 17:52
botpreeh dont deserve any win
2022-10-04 17:52
FASHR + rilax goat NL duo
2022-10-04 17:53
4 replies
antivaxer J hello?
2022-10-04 17:56
3 replies
#155
 | 
Belgium BradleyTD
nah he can pass
2022-10-04 17:57
rilax + FASHR duo lyngby vikings hello
2022-10-04 17:57
1 reply
ok ok understood
2022-10-04 18:04
unlucky for fantasy, should've had at least 7 rounds on t side
2022-10-04 17:56
#152
 | 
Brazil lul321
Ofc vitality will lose 3 rounds in a row on ct dust2
2022-10-04 17:56
2 replies
#154
 | 
Belgium BradleyTD
how much did you lose?
2022-10-04 17:56
ofc brazil malding
2022-10-04 18:00
Rilax bro we got this!
2022-10-04 17:57
#159
 | 
Ukraine d3s7r
Good throw 5v3 and 4v2 back-to-back Vitality🐐
2022-10-04 17:58
#161
 | 
Germany who|cars
pog 3 T-side awper new meta
2022-10-04 17:59
again this team as named Vitality gonna choke from 10-2 ct leading
2022-10-04 17:59
EZ +11.5
2022-10-04 18:00
Last round = Sniper round
2022-10-04 18:00
Wtf hahaha the only real t1 team is G2
2022-10-04 18:01
nice lose 5v3 and 4v2 to ruin my - 8.5
2022-10-04 18:01
rilax on fire today
2022-10-04 18:01
10x on fantasy 6-10 worth a try Edit: ok nevermind 😂 thank god i didnt get my bet on Literally 0 upsets today wtf
2022-10-04 18:06
No doubt for +8.5 . Lets go fantasy
2022-10-04 18:04
ofc dupreeh cant win 1v1 I lost all my money bye bye
2022-10-04 18:04
11 replies
11-6 how.... I need -8.5 pls
2022-10-04 18:06
3 replies
16-7 you won ;)
2022-10-04 18:07
why have u bet all your money on -8.5? lol
2022-10-04 18:07
1 reply
tilt after GL and Astralis 10-10 nuke<3
2022-10-04 18:08
Bye see you later
2022-10-04 18:06
bye, see ya next week
2022-10-04 18:06
2 replies
wait wait wait not bye..... maybe -8.5... and ama rich after the worst all in in my life
2022-10-04 18:07
1 reply
alright, see ya next match
2022-10-04 18:08
He was 1v4 man What did u bet on??
2022-10-04 18:06
#178
 | 
Niger 322always
lmao "ofc he cant win 1v1" it was 4v1
2022-10-04 18:07
1 reply
u saw a situation? he could go to ct plant b and win but he decided play like a bot and just jump in site when he was expecting him on short
2022-10-04 18:08
They will get one more buy round that's it
2022-10-04 18:06
lol this shit is funny af, 2 pistol won but zero conversion
2022-10-04 18:07
Rip my +9.5 :D
2022-10-04 18:11
2 replies
Yeah br0, same story… Bet on +10.5 = accepted +8.5 somehow (imo after pistol or idk)
2022-10-04 18:13
1 reply
Of course they push on last round ffs -.-
2022-10-04 18:15
Spinx I love u 16-6 PLS -8.5 PLS
2022-10-04 18:13
1 reply
OH YEAH AHAHAHAHA EZ -8.5 FROM 10-6
2022-10-04 18:14
ez under 22.5
2022-10-04 18:13
#190
 | 
Brazil rude_kid
MAKE ZYWOO #1 AGAIN
2022-10-04 18:14
-8.5 saved wew
2022-10-04 18:14
Easy -9.5HC at 2x on Vitality. ...PHEW
2022-10-04 18:14
Lol, just realized that br0's surname is Bro :)
2022-10-04 18:14
#196
 | 
Serbia DjapeZ
Zywoo is clearly smurfing, so what smurf do u think he is ?
2022-10-04 18:15
1 reply
papa smurf
2022-10-04 18:17
lmao all the degens who had +8.5 thought they had such a lock after first half xd
2022-10-04 18:15
#198
 | 
Romania Fimbly
I am betting B8 +9.5 vs C9 - lost 16-6 , now betting +9.5 on Fantasy , same... i am having a hell of a day
2022-10-04 18:16
1 reply
i had exact same bets lol.
2022-10-04 18:19
Did they think they have a chance after going from 10-2 to 10-6
2022-10-04 18:16
ZywOo 1.91 rating, is normal
2022-10-04 18:29
1 reply
another day in the office
2022-10-04 20:01
nt rilax but this time Zyw0o smoke u ^^
2022-10-04 19:22
#210
 | 
Eswatini  xyzoo
ez clap for godwoo
2022-10-04 21:07
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
Sweden
olofmeister
3932 viewers
Top streams
All(28)
Casters(16)
Streamers(9)
Organizers(3)
Sweden
olofmeister
(3932)
Sweden
f0rest
(2419)
Other
Pimp
(2054)
United Kingdom
Champion of Champions
(1407)
Sweden
GeT_RiGhT
(1357)
Russia
RuHub
(1221)
Other
Anomaly
(1177)
Russia
MPKBK
(572)
United Kingdom
ESL TV
(504)
France
shox
(503)
Other
Dktruman
(441)
Slovakia
GuardiaN
(426)
Finland
natu
(243)
Spain
the real fer
(193)
Poland
dycha
(142)
Russia
UCC Studio 5
(124)
Sweden
Luddiie
(119)
Brazil
Liminha
(117)
Brazil
mch
(110)
Poland
fines
(97)
Brazil
Jogando Junto
(87)
Russia
watchfulTV
(61)
Other
Champion of Champions 3
(30)
United States
FishTheHusky
(25)
Brazil
BTSBrasilFPS
(22)
Spain
Brandineli
(21)
Australia
viridian
(18)
Brazil
BTSBrasilCSGO
(13)