02:10
20th of September 2022
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Group B
1. BHOP removed Overpass
2. Strife removed Ancient
3. BHOP picked Inferno
4. Strife picked Vertigo
5. BHOP removed Mirage
6. Strife removed Dust2
7. Nuke was left over
Inferno
Inferno
BHOP
16
(8:7; 7:8) (1:4)
Strife
19
Vertigo
Vertigo
BHOP
37
(10:5; 5:10) (22:25)
Strife
40
Nuke
Nuke
BHOP
-
Strife
-
Rewatch
Russia1ceN1ce116 (Map 1 - Inferno)
Russia1ceN1ce116 (Map 2 - Vertigo)
Russia1ceN1ce116 (Map 1 - Inferno)
Next VOD
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
89-71 +18 83.8 78.6% 1.19
70-80 -10 75.6 72.3% 1.04
77-74 +3 73.2 59.8% 1.02
72-84 -12 76.8 64.3% 0.92
61-81 -20 58.4 67.9% 0.86
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
78-72 +6 71.8 74.1% 1.12
83-75 +8 76.9 74.1% 1.09
75-79 -4 79.3 71.4% 1.08
79-76 +3 73.6 72.3% 1.08
72-70 +2 75.8 68.8% 1.03
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
30-18 +12 82.8 77.1% 1.33
26-21 +5 84.0 77.1% 1.20
21-22 -1 75.7 80.0% 1.15
16-23 -7 55.7 74.3% 0.91
15-22 -7 49.6 51.4% 0.80
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
24-22 +2 72.6 65.7% 1.09
23-22 +1 75.2 71.4% 1.07
22-24 -2 72.8 74.3% 1.03
20-20 0 70.3 68.6% 0.98
16-20 -4 50.9 77.1% 0.92
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
62-52 +10 83.9 63.6% 1.13
59-53 +6 84.2 79.2% 1.13
49-58 -9 75.5 68.8% 0.99
45-58 -13 59.6 64.9% 0.84
46-63 -17 73.5 58.4% 0.80
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
62-52 +10 81.3 72.7% 1.22
61-51 +10 78.8 74.0% 1.13
52-57 -5 81.2 71.4% 1.09
55-54 +1 74.1 75.3% 1.08
52-50 +2 78.4 68.8% 1.05
Top player in match
Brody 'BeaKie' Kelly
0.79
KPR
0.63
DPR
78.6%
KAST
1.03
Impact
83.8
ADR
1.19
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
2 weeks ago
1 - 2
2 weeks ago
1 - 2
2 weeks ago
2 - 0
2 weeks ago
16 - 12
2 weeks ago
16 - 8
2 weeks ago
1 - 2
3 weeks ago
14 - 16
3 weeks ago
1 - 2
4 weeks ago
0 - 2
4 weeks ago
16 - 13
4 weeks ago
16 - 10
4 weeks ago
0 - 2
4 weeks ago
16 - 11
4 weeks ago
16 - 7
4 weeks ago
2 - 0
6 weeks ago
14 - 16
8 weeks ago
6 - 16
10 weeks ago
2 - 1
10 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
1 - 2
12 weeks ago
16 - 10
12 weeks ago
1 - 2
12 weeks ago
19 - 16
2 weeks ago
0 - 2
2 weeks ago
12 - 16
2 weeks ago
16 - 3
2 weeks ago
2 - 0
3 weeks ago
21 - 25
4 weeks ago
12 - 16
4 weeks ago
1 - 2
4 weeks ago
16 - 13
4 weeks ago
16 - 3
5 weeks ago
0 - 2
6 weeks ago
0 - 2
6 weeks ago
16 - 11
6 weeks ago
16 - 5
14 weeks ago
1 - 2
14 weeks ago
1 - 2
Head to head
1
Wins
0
Overtimes
0
Wins
bhop quick 2x0
2022-09-19 12:45
2 replies
HAHA very quick Bhop
2022-09-20 07:45
1 reply
#72
ICY | 
Russia Zel0cE
So quickly
2022-09-20 11:10
ez for BRETT
2022-09-19 12:50
Bhop match fix
2022-09-20 03:56
What a fantastic throw
2022-09-20 03:59
#5
ropz | 
Russia F1qster
BHOP 2-1
2022-09-20 04:12
8-0 pause 8-7
2022-09-20 04:43
bhop are so fucking bad holy
2022-09-20 05:18
13-7 pause ez fix i hope ban this fixers
2022-09-20 05:19
Na teams FOREVER Throw and Throw XDDDDDDD
2022-09-20 05:49
2v4
2022-09-20 05:49
BThrow Esports 🤡
2022-09-20 06:03
You already know j0LZ told mafia to bet on OT rofl
2022-09-20 06:07
NA teams are the Kings of OT 🤣
2022-09-20 06:07
just go get 50-50 for memes
2022-09-20 06:15
#15
 | 
Brazil talesmarqs
and another one
2022-09-20 06:23
and another one
2022-09-20 06:41
And another one
2022-09-20 06:41
#18
 | 
Australia Sadartha
And another one
2022-09-20 06:46
1 reply
#20
 | 
Europe kuu1
The caster is a bit desperate.
2022-09-20 06:52
Last piece of combo crumbling once again jesos
2022-09-20 06:46
#21
arT | 
Brazil lobssz
and another one
2022-09-20 06:53
#22
 | 
Europe ASH69
i wont say which team i bet on map2. but i bet 430$. and i have a heart attack
2022-09-20 06:58
3 replies
I think you bet BHOP
2022-09-20 06:59
me too bro, i'm fucking done
2022-09-20 06:59
Jinxjinx
2022-09-20 07:07
and another one
2022-09-20 06:59
annnnnnnd anoooother onnnneeeeee
2022-09-20 07:00
worst OT system in eSport at its best
2022-09-20 07:00
quite a long game isnt it
2022-09-20 07:01
They try to break longest match in history
2022-09-20 07:01
#30
 | 
Australia Sadartha
Aaand another one
2022-09-20 07:07
#31
 | 
Brazil magicsgo
here we go again... it's so scripted
2022-09-20 07:07
#33
arT | 
Brazil lobssz
guy doesnt buy armor with 10 k lol
2022-09-20 07:09
1 reply
#35
 | 
Europe kuu1
Armor is for woosies, gigachads go in battle with their bare chests forward!
2022-09-20 07:11
#34
NAF | 
United States ATR7718
this caster is actually getting more depressed after each round
2022-09-20 07:11
NA clownfiesta OT again and again
2022-09-20 07:15
#37
 | 
United States cybonics
WTF IS GOING ON
2022-09-20 07:21
2 stupid ass team, its not funny anymore
2022-09-20 07:32
wtf
2022-09-20 07:28
Lmao
2022-09-20 07:30
Wtf lol
2022-09-20 07:30
Yisus craist
2022-09-20 07:32
#43
 | 
Germany Pforzfox
Imagine if this were the last bet in your parlay to win big You'd probably have died fifty different deaths by now
2022-09-20 07:32
#44
 | 
Europe jkidd001
wtf HAHAHAHA the caster in strife is mad
2022-09-20 07:32
6 replies
How is that possible? An angry canadian? No way
2022-09-20 07:33
3 replies
#47
 | 
Europe jkidd001
ikr he's tired af lol
2022-09-20 07:34
2 replies
Great, then I'm rooting for BHOP & 3rd map Let's go
2022-09-20 07:35
#52
 | 
Germany Pforzfox
And now BHOP are gonna win the map to bring it to a third Bro would die from exhaustion lmao
2022-09-20 07:36
#50
 | 
Europe kuu1
He is running out of water and food, the situation is getting desperate.
2022-09-20 07:35
#65
 | 
China fuckerotic
He did his job brilliantly to be fair, imagine casting one map for 3 hours straight without having time for even a water break D:
2022-09-20 07:52
Is this Isner vs Mahut in CS version ?
2022-09-20 07:33
1 reply
#55
 | 
Russia P0vTr
xD interesting analogy
2022-09-20 07:41
#48
i am | 
Poland pix3w
Just woke up, tf is this. 5 hours for 2 maps?
2022-09-20 07:34
imagine if bhop wins and theres one more map
2022-09-20 07:35
#53
 | 
North Macedonia PlakyHere
36:36 xdxd
2022-09-20 07:36
What's their local time
2022-09-20 07:40
1 reply
#57
 | 
Germany Pforzfox
Approaching 1am for BHOP
2022-09-20 07:43
#56
arT | 
Brazil lobssz
ez money hahaha
2022-09-20 07:42
#58
 | 
United States notawaffle
save this poor strife caster
2022-09-20 07:45
good actors.. lol
2022-09-20 07:46
#61
 | 
Canada nikeewT
LOL 47 Overtime Rounds
2022-09-20 07:46
#62
 | 
Brazil bandindin
40x37 kkkkk
2022-09-20 07:48
Dont forget to report Bhop to valve for investigation
2022-09-20 07:48
#64
 | 
Australia Sadartha
Finally
2022-09-20 07:48
#66
 | 
United States cybonics
gg
2022-09-20 07:56
trying to beat the record but record is 88 rounds, nt
2022-09-20 08:00
this what happens when an unstoppable shit meets an immovable feces
2022-09-20 08:07
1 reply
nice
2022-09-20 09:10
#69
 | 
India Noobd1an
Damn I was here
2022-09-20 08:37
#71
 | 
Denmark Rubix__
Vertigo is boring..pls remove it and bring back tuscan
2022-09-20 10:14
Shit I missed the major final
2022-09-20 11:12
3 replies
#74
 | 
Europe kuu1
It might have been more exciting , especially with the desperate caster praying for it to end. Maybe someone will make a video out of it, it should get a decent number of views :)
2022-09-20 11:23
2 replies
Streams were in Russian I guess, right?
2022-09-20 16:15
1 reply
#77
 | 
Europe kuu1
Wrong button. #76
2022-09-20 19:02
#76
 | 
Europe kuu1
Nope, English. And the casting was great!
2022-09-20 19:01
3 replies
damn, I missed the action. Only the Russian streams are listed here above. I will try to find on Youtube if someone has uploaded
2022-09-20 20:33
2 replies
#79
 | 
Europe kuu1
I think I found it: twitch.tv/videos/1595827752 edit: six hours video for a two maps match
2022-09-20 20:47
1 reply
Lmao 6 hrs Thanks
2022-09-21 12:48
yo
2022-09-20 21:37
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
United Kingdom
ESL TV
2038 viewers
Top streams
All(13)
Casters(9)
Streamers(2)
Organizers(2)
United Kingdom
ESL TV
(2038)
United States
Cooper
(1005)
Canada
jasonR
(419)
Serbia
Fortuna (YouTube)
(278)
Brazil
Jogando Junto
(182)
France
1pv
(117)
Brazil
Liminha
(112)
Brazil
Apoka
(104)
Brazil
BTSBrasilFPS
(52)
United States
stamina
(22)
Poland
fines
(2)
Denmark
MinisterN
(1)
Brazil
BTSBrasilCSGO
(1)