19:00
5th of November 2022
 
Match over
Maps
Best of 1 (LAN) * Legends stage swiss round 1
1. fnatic removed Vertigo
2. fnatic removed Ancient
3. Ninjas in Pyjamas removed Dust2
4. Ninjas in Pyjamas removed Nuke
5. Ninjas in Pyjamas removed Overpass
6. fnatic removed Mirage
7. Inferno was left over
Inferno
Inferno
Ninjas in Pyjamas
13
(5:10; 8:6)
fnatic
16
Rewatch
GOTV Demo sponsored by Bitskins
United KingdomESL TV
United KingdomESL TV
Next VOD
Highlights
mezii - 1vs3 clutch (T - post-plant situation)
REZ - 4 AWP kills on the bombsite B defense to complete his ACE
KRIMZ - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
Aleksib - 4 M4A1-S kills (2 HS) on the bombsite B defense (finishing frags)
KRIMZ - 4 AK kills on the bombsite A defense
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
22-15 +7 81.2 75.9% 1.20
18-13 +5 53.3 75.9% 1.16
17-19 -2 69.8 62.1% 0.99
15-19 -4 69.3 72.4% 0.98
13-17 -4 55.4 72.4% 0.83
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
22-17 +5 70.3 86.2% 1.23
18-16 +2 75.1 75.9% 1.14
14-16 -2 57.1 86.2% 1.08
15-19 -4 68.5 62.1% 0.94
13-18 -5 48.0 65.5% 0.80
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
22-15 +7 81.2 75.9% 1.20
18-13 +5 53.3 75.9% 1.16
17-19 -2 69.8 62.1% 0.99
15-19 -4 69.3 72.4% 0.98
13-17 -4 55.4 72.4% 0.83
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
22-17 +5 70.3 86.2% 1.23
18-16 +2 75.1 75.9% 1.14
14-16 -2 57.1 86.2% 1.08
15-19 -4 68.5 62.1% 0.94
13-18 -5 48.0 65.5% 0.80
Player of the matchwon with 62.9% of the votes
William 'mezii' Merriman
0.76
KPR
0.59
DPR
86.2%
KAST
1.07
Impact
70.3
ADR
1.23
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
7 match win streak
7 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
2 - 0
9 weeks ago
2 - 1
9 weeks ago
16 - 7
9 weeks ago
16 - 12
13 weeks ago
2 - 1
14 weeks ago
2 - 0
14 weeks ago
0 - 2
14 weeks ago
0 - 2
14 weeks ago
0 - 2
14 weeks ago
2 - 1
15 weeks ago
0 - 2
15 weeks ago
2 - 1
16 weeks ago
9 - 16
16 weeks ago
12 - 16
16 weeks ago
16 - 10
5 weeks ago
2 - 0
5 weeks ago
0 - 2
5 weeks ago
1 - 2
5 weeks ago
16 - 13
5 weeks ago
19 - 17
9 weeks ago
2 - 0
9 weeks ago
2 - 0
9 weeks ago
9 - 16
9 weeks ago
17 - 19
9 weeks ago
16 - 4
10 weeks ago
1 - 2
12 weeks ago
1 - 2
12 weeks ago
16 - 9
12 weeks ago
10 - 16
12 weeks ago
16 - 11
13 weeks ago
2 - 1
13 weeks ago
16 - 6
13 weeks ago
2 - 0
14 weeks ago
2 - 0
14 weeks ago
1 - 2
14 weeks ago
1 - 2
14 weeks ago
2 - 0
15 weeks ago
16 - 14
15 weeks ago
16 - 3
15 weeks ago
2 - 0
15 weeks ago
16 - 3
15 weeks ago
16 - 4
16 weeks ago
14 - 16
16 weeks ago
16 - 14
Head to head
0
Wins
0
Overtimes
2
Wins
#4
 | 
Sweden XenoRex
LETS GO FNATIC
2022-10-30 13:08
9 replies
ez4gl
2022-11-01 02:42
4 replies
SWEDISH DERBY!
2022-11-04 00:45
3 replies
this is what first came to my mind too but then you look and both teams don't even combine for 5 swedish players
2022-11-04 02:02
1 reply
RIP swedish CS
2022-11-04 10:50
EL CLASSICO
2022-11-04 15:37
#31
 | 
Sweden XenoRex
HAAHAHHA PREDICTED
2022-11-04 02:34
what is fnatic, i only know fantic
2022-11-05 17:35
2 replies
#103
 | 
Sweden XenoRex
twitter.com/FNATIC/status/15872072280035.. i got fnatic to say that they will change their name to fantic if they win major
2022-11-05 17:54
1 reply
i will change my name to fantic if they win the major
2022-11-05 18:01
#6
 | 
China RADNIKEY
VAMOSQUID
2022-11-01 02:43
#7
 | 
Chile 1cristiaan
EZ4NICOO2
2022-11-04 00:45
#8
 | 
Sweden KennyKEX
EZ FOR NIP
2022-11-04 00:45
#9
jemi | 
Finland FISHEY
Ez for aleksib
2022-11-04 00:45
ez nip
2022-11-04 00:45
#12
 | 
Sweden LennartX
NIP 3-0
2022-11-04 00:47
sexyb EZ
2022-11-04 00:49
EZ4 NIP
2022-11-04 00:51
SCANDINAVIAN DERBY, EZ FOR BISKELINHA!
2022-11-04 00:52
#16
 | 
Indonesia nouser
El classico
2022-11-04 00:52
1 reply
It was, when it was all Swedish Derby
2022-11-04 07:08
#17
 | 
Sweden godofost
hampus may be good, but he's no match for god roeJ.
2022-11-04 00:52
1 reply
This
2022-11-05 00:51
NiP wins
2022-11-04 00:54
NIP will smoke these fools
2022-11-04 00:54
#20
 | 
Finland AliSabid
Sick match!!
2022-11-04 00:58
EZ NIP EZ GOAT HAMPUS
2022-11-04 01:07
#22
 | 
Spain Hiec
FNC > Noobs in Pyjamas #EZCLAP
2022-11-04 01:13
#23
 | 
Uzbekistan iDead_asdd
EZ MAJOR FOR NIP
2022-11-04 01:26
#24
rigoN | 
North Macedonia ibre
Ah the old fnatic vs NIP, this reminds me of Katowice 2015.. man what a time
2022-11-04 01:28
2 replies
#32
 | 
Sweden Acexgood
Golden days my man. It was so much joy watching cs back then!
2022-11-04 02:41
that missed shot on d2 A...
2022-11-04 21:40
Nip honeymoon period already over, ez fantic
2022-11-04 01:33
2 replies
EZNATIC
2022-11-05 00:51
i'd say theres still some honeymoon left especially in bo1's when the opponent has zero clue about what your map pool actually is
2022-11-05 03:46
Why NiP have so easy games?
2022-11-04 01:40
2 replies
Becouse we first seeded go 3-0 in rmr
2022-11-04 01:56
1 reply
Aleksib better rating that roej kekw
2022-11-04 01:59
#29
 | 
Sweden hayliN
Let’s go fnatic!
2022-11-04 02:00
#33
 | 
Sweden Acexgood
Fnatic is warmed up, I think they have a small advantage by that. Nip on the other hand is looking very scary tho. This team is a top 5 team within short period!
2022-11-04 02:44
3 replies
Fnatic did played with 4 strongs team previous, so yeah, i think they r much better, than nip, who spent only one tournament in this line-up.I also think that fnatic can easily past group with 3-0.
2022-11-04 02:47
NIP has a 7 match win streak, two of which was against navi and cloud 9. So i dont know how fnatic is more warmed up.
2022-11-04 13:59
1 reply
He meant they are coming from Challenger Stage .
2022-11-04 18:53
People say easy for NIP but i will hold my tounge and bite my lip until its over
2022-11-04 02:53
4 replies
#61
 | 
Finland LIPISMIES
I tried that, but I couldn't get my tongue out to hold it while biting my lip
2022-11-04 21:34
3 replies
You have to get your tongue out and try to get your lower lip between your teeth and the tongue. I managed to do it, just believe in yourself!
2022-11-05 12:59
1 reply
#413
 | 
Finland LIPISMIES
That way it works!
2022-11-08 13:19
This made me lol irl. 😂
2022-11-05 17:20
#36
 | 
Sweden errasgbg
This is a realy important game for nip. If they lose they most likely will play either c9 or Vitality in the next game down 0-1… So yeah hopefully a win here.
2022-11-04 05:46
Nip to win major
2022-11-04 06:04
#38
 | 
Sweden frizzahh
what a banger match
2022-11-04 06:29
#39
 | 
Finland Teukkasd
lets go nip
2022-11-04 06:44
biskela is the not stopping for this team. no.
2022-11-04 07:48
1 reply
#85
 | 
Sweden O7D
O BISKELA É BRASIL
2022-11-05 07:39
Map Ovp/vertigo?
2022-11-04 07:55
ez for biskela 1.1+ rating
2022-11-04 07:58
Ez4nip
2022-11-04 09:04
Nip>
2022-11-04 10:56
#47
 | 
Finland _rinne_
NIP W
2022-11-04 11:47
32-8 kekw
2022-11-04 11:51
#49
 | 
Sweden flippig
fnatic will forever own nip
2022-11-04 12:26
#50
ropz | 
Mongolia Hlnaa
GOOD BYE NOOB FNATIC DOG
2022-11-04 13:57
#52
 | 
Sweden bag0fdicks
El classico
2022-11-04 14:59
BISKELA 3-0
2022-11-04 16:10
#55
 | 
Indonesia nouser
Hope the map pick is ovp just for the possible redemption for either team. NIP with the 4-16 against fnatic at EPL and fnatic with the 1-16 against VP.
2022-11-04 17:05
1 reply
if its ovp fnatic are done nip always been a ovp team and im betting nip high
2022-11-04 21:41
ty for odds fnatic fangirls
2022-11-04 20:13
#58
 | 
Brazil jmario
Ez 4 biskela
2022-11-04 20:25
Lets fucking go nip aleksigod first major for finland this is it
2022-11-04 20:40
2 replies
Aleksibob gonna make atleast semis
2022-11-04 20:54
#79
 | 
Sweden aBBLONski
Ez major Sweden <3 Finland
2022-11-05 03:07
NIP 16:5 fast win Fnatic so bad
2022-11-04 22:32
there is no way nip loses this? right?
2022-11-04 22:41
2 replies
#77
 | 
Sweden aBBLONski
right?
2022-11-05 03:05
#78
 | 
Sweden aBBLONski
lets hope aleksigod has some good strats 3-0 i belive
2022-11-05 03:05
NIP is much better, but the AWP factor could be decisive in bo1. Nicodoz is mediocre, but I feel like he will have a game here
2022-11-04 22:41
These odds LUL HONEYMOON for NIP is OVER! NO AWP vs NICOODOZ on FIRE. El classico = FREE odds on FNATIC, like ALWAYS!
2022-11-05 00:50
14 replies
#70
 | 
Sweden KennyKEX
Stop cap noob
2022-11-05 00:51
5 replies
4 replies
#72
 | 
Sweden KennyKEX
2022-11-05 00:59
3 replies
2 replies
1 reply
>peppzor >banjo >RETIRED ALEX >BOT poizon nicely done from NIP here, beating an academy team LUL
2022-11-05 13:49
#84
 | 
Sweden O7D
hello mens, why argue. i hope for enjoyable match and excitement (OT?) :DD
2022-11-05 07:38
7 replies
No i want nip to advance to playoffs thx
2022-11-05 12:07
6 replies
Ain't happening, at least not on the cost of FANTIC :)
2022-11-05 13:49
4 replies
100 nip win this :)
2022-11-05 14:22
3 replies
IF I win my earlier bets today I will just easy "all in" fnatic, its free money min broder.
2022-11-05 14:42
2 replies
Thank you for your money
2022-11-05 18:53
1 reply
Went with an aight amount on fnatic, still having gotten my heroic and soon Vitality winnings zzzZZ..
2022-11-05 18:58
#412
 | 
Sweden O7D
yes but also i want good match)))
2022-11-06 07:37
#75
EliGE | 
Angola DNSS
REZ masterclass incomiing
2022-11-05 01:10
#76
 | 
Sweden aBBLONski
i love both teams but i gotta cheer for nip on this one
2022-11-05 03:05
Easy 1-0 for NIP
2022-11-05 03:43
#82
 | 
Nepal Ekadeshcs
nip vs fnatic is this 2015?
2022-11-05 06:10
2 replies
#83
 | 
Lithuania yungz0r
Krimz feels this 2015 vibe
2022-11-05 07:35
#86
s1mple | 
Congo, Democratic Republic of zne_
no this is 31st august 2022
2022-11-05 11:34
#87
 | 
Sweden ooze_
NiP 4 Rio Major winners - this is how it begins!
2022-11-05 11:44
2 replies
#89
 | 
Sweden Walero
+1
2022-11-05 12:10
flag+flair fr
2022-11-05 18:58
1. fnatic removed Dust2 2. fnatic removed Inferno 3. Ninjas in Pyjamas removed Ancient 4. Ninjas in Pyjamas removed Nuke 5. Ninjas in Pyjamas removed Overpass 6. fnatic removed Vertigo 7. Mirage was left over
2022-11-05 12:30
#96
 | 
Finland RamboAAA
I wish this was 2014-2015
2022-11-05 15:19
#98
 | 
Russia w1ndcast
EL CLASSICO #GONINJAS
2022-11-05 17:33
over 25.5 free money map nuke or inf
2022-11-05 17:34
1 reply
#104
 | 
Sweden aBBLONski
ancient is ez over 26.5 if it get played
2022-11-05 17:55
Finally, "El Clasico" in a major
2022-11-05 17:34
Wtf would anyone pick NIP here? This is EZ4FNATIC
2022-11-05 17:46
2 replies
+1 EZ4FNC
2022-11-05 19:13
1 reply
Hahahaha 😂😂😂😂😂 free 2,10 odds
2022-11-05 19:41
NIP BEST 0-3 PICK GG
2022-11-05 18:01
NIP!!!!
2022-11-05 18:11
KRIMZ GONNA SAW THEM THAT HE IS THE KING OF SWEDISTAN
2022-11-05 18:15
3 replies
Sultan*
2022-11-05 19:02
2 replies
truee sorry islam states have sultans not kings
2022-11-05 19:07
1 reply
mashaallah
2022-11-05 19:12
El Classico!!
2022-11-05 18:43
Lfg biskela
2022-11-05 18:54
16-3 NIP
2022-11-05 18:57
#113
 | 
Sweden skorpan
Well, this matchup doesnt appear that often nowadays! Will be really interesting for sure!!!
2022-11-05 18:57
let's go NIP
2022-11-05 18:58
NIP VS FNATIC Pog
2022-11-05 18:58
Inferno??? Ok Fnatic. Better bring some spice then...
2022-11-05 18:58
2 replies
1 reply
I know it used to be their home soil, but its a different team now.... Anyway. I still believe in Fnatic. Like i said #102 Cheers, enjoy this el Classico! Yiiihaa 🤠
2022-11-05 19:10
R EZ
2022-11-05 19:00
#120
 | 
Germany ConAction
holy shit inferno? fnatic wtf? I was so convinced you were gonna win this match but now it might get out of hand because of that veto
2022-11-05 19:01
7 replies
Fnatic are BEASTS on fnatic, perhaps their best map.
2022-11-05 19:03
6 replies
fnatic are beasts on fnatic?
2022-11-05 19:04
3 replies
2 replies
oh yeah but you just said they were beasts on the map ''fnatic''
2022-11-05 19:07
1 reply
LUL
2022-11-05 19:14
xDDDDDDDD
2022-11-05 19:05
1 reply
krimz gonna show the younger Swedes they still have a lot to learn POG
2022-11-05 19:03
#132
 | 
Germany grabke
Pretty sure Fanatic wins this.
2022-11-05 19:09
nip fucking dogshit, rip pickem
2022-11-05 19:13
wait that was 1v3 by uk cs?
2022-11-05 19:13
meziii moment fr fr
2022-11-05 19:13
0-5 start on t side, is it liquid vs mouz replay? Probably yes easy 16-2 fnatic
2022-11-05 19:13
1 reply
Gonna be 12-3
2022-11-05 19:16
Nipples 3-0 in quali >>> 0-3 in legends aleksiBOT forever
2022-11-05 19:14
Nip what doink
2022-11-05 19:15
Nip fluke on rmr because no one knew how they played Ez 0-3
2022-11-05 19:15
nip 0-3
2022-11-05 19:17
Classic NIP right? Hit shoots like god one day then stumbles like bot the other day. Lmao most inconsistent team in the world
2022-11-05 19:17
#146
 | 
Sweden aBBLONski
nip waht doink?
2022-11-05 19:17
1 reply
Its aleksib... What did U expect?
2022-11-05 19:18
axaxaxaxa 🤣😂🤣😂🤣😂 aleksi "team destroyer" b
2022-11-05 19:18
No way they are THIS bad
2022-11-05 19:18
7 replies
aleksib has never established solid structure on any of his teams. He's a trash igl.
2022-11-05 19:19
6 replies
Shat ap
2022-11-05 19:22
1 reply
Truth hurts?
2022-11-05 19:25
He is biggest paycheck stealer that ever existed.
2022-11-05 19:32
3 replies
U mean niko right?
2022-11-05 19:35
2 replies
They are both up there. All teams they joined failed.
2022-11-05 19:37
1 reply
Gg never doubt in mastermind aleksib comeback is real
2022-11-05 19:48
#150
 | 
France Re3p
Nip dumb , fluke over
2022-11-05 19:18
FLUKE 3-0 NIP BOTS
2022-11-05 19:20
Nip the best map 0-8 ct side XD
2022-11-05 19:20
Rip pickem
2022-11-05 19:20
nip overrated
2022-11-05 19:20
WTF IS THIS
2022-11-05 19:20
What the fuck is there left to say about this legendary hair model.....
2022-11-05 19:21
#158
 | 
Ukraine Ashley18
Wtf is happening here
2022-11-05 19:21
38 percentage t side is Winning 8-0 XD
2022-11-05 19:21
#160
 | 
Romania Peanspey
Aleksib dogshit igl
2022-11-05 19:21
5 replies
Comedian flair talking shit, but I still kind of agree, his igling style is way different to most igls
2022-11-05 19:23
4 replies
#180
 | 
United Kingdom BenPortas
Let's be honest. I hate cadian but he's 100% a better igl than aleksi. He's actually formed a consistant team.
2022-11-05 19:30
1 reply
I wouldn't really say consistent but their team is really solid
2022-11-05 19:31
#222
 | 
Romania Peanspey
Coping even while bantering me but you’re right
2022-11-05 19:42
1 reply
Its not cope, I know aleksib is a bad igl but I still wouldn't go around calling peoples igls bad when the team I'm fan of has a bad igl, not even a fan of aleksib
2022-11-05 19:43
Lol.. These kids crying for first game and first rounds. :D
2022-11-05 19:22
1 reply
+1
2022-11-05 19:23
Sont be surpsie if fnc throw it
2022-11-05 19:23
Rez ace pog
2022-11-05 19:23
how to win rounds - REZ GO ACEE
2022-11-05 19:23
N71P
2022-11-05 19:24
aleksib the fraud in action once again!
2022-11-05 19:24
#170
 | 
Lebanon Dogman69
swedish derby
2022-11-05 19:24
"rez cant awp" yea sure bruv
2022-11-05 19:27
1 reply
he’s a better rifler by far
2022-11-05 19:32
#173
ropz | 
Mongolia Hlnaa
DOG FNATIC SHIT OUTSIDERS 2-0 LOL
2022-11-05 19:27
#174
 | 
France Re3p
Hampus Knife ?????
2022-11-05 19:27
#175
 | 
Ukraine Ashley18
Comeback will happen
2022-11-05 19:28
#176
 | 
France Re3p
Legend stage are all fluke , its real
2022-11-05 19:28
BROLLAN U OK?
2022-11-05 19:29
i wonder why this aleksib and brollan play B?
2022-11-05 19:29
still cant believe i catch 2.35 odds on fnatic against bots in pyjamas on a bo1 xddd
2022-11-05 19:30
I really thought There's not gonna be worse team on inferno than liquid... But nip omg
2022-11-05 19:30
1 reply
#187
 | 
France Re3p
+1
2022-11-05 19:31
#182
 | 
Ukraine Ashley18
Brollan never shits this bad what's aleksib done to him ?
2022-11-05 19:30
1 reply
2022-11-05 19:40
brollan is total garbage
2022-11-05 19:30
#191
 | 
Peru Grimethk
>lose because a glock thanks apex
2022-11-05 19:34
aleksibot in team > no chance for win
2022-11-05 19:35
#194
 | 
Hungary Axelboi
bruh
2022-11-05 19:35
#195
 | 
France Re3p
2vs4 RETAKE LMAOOOOOOO nip disband
2022-11-05 19:35
b defender omg
2022-11-05 19:35
1 reply
Aleksib defenders omg
2022-11-05 19:38
goat FASHR
2022-11-05 19:36
#198
 | 
France Re3p
Brollan kekwwwwwwwww
2022-11-05 19:37
#199
 | 
Ukraine Ashley18
Ok brollan is throwing they are just humiliating him
2022-11-05 19:37
#203
 | 
Sweden flippig
hahaha get rekt brollan snake
2022-11-05 19:38
why aleksib keep making brollan the one go first=,=
2022-11-05 19:38
i thought brollan is pit player=,=
2022-11-05 19:38
#206
 | 
Hungary Axelboi
this game may be bad because the b players shat the bed but atleast REZ looks good on the awp, exciting
2022-11-05 19:38
BROLLAN WAKE UP PLS
2022-11-05 19:39
nip pistol and i believe we have a 50/50 game
2022-11-05 19:39
brollan throwing for his old pal KRIMZ freest B site of all time, And thats when his parter is aleksib mind you, it takes skill to perform that way
2022-11-05 19:39
What a teams to play inferno I’m back in Kato 2015
2022-11-05 19:39
1 reply
#224
 | 
CIS NaegeN
orgs*
2022-11-05 19:43
Free 2x odds on fnatic
2022-11-05 19:40
Fnatic would have been even better if brollan stayed. He actually downgraded, playing with aleksibot, pric3tag and no awper KEKW
2022-11-05 19:40
1 reply
#220
 | 
France Re3p
Here its brollan the problem , he sleeping
2022-11-05 19:42
nip gonna comeback t side
2022-11-05 19:40
HAHHAAHAHHAHAHAHS HONEYMOON IS OVER
2022-11-05 19:42
poor Brollan on this trash team
2022-11-05 19:42
#225
 | 
CIS NaegeN
Waiting for 10-3 t side choke because I’m 0/6 on bets today
2022-11-05 19:43
T side comeback, just to break the chain.
2022-11-05 19:44
Fnatic is gonna win force for 11-6
2022-11-05 19:45
I think its NIP comeback 11-4 tside
2022-11-05 19:46
2 replies
Fnatic shutdown their comeback at 7-10. Deagles too strong for. Nip
2022-11-05 19:47
1 reply
Nice bc i want fnatic to win
2022-11-05 19:50
I catched nip +6.5 1.52 odds
2022-11-05 19:46
3 replies
Ez lose
2022-11-05 19:49
2 replies
10-14 ez 3v5
2022-11-05 20:02
1 reply
Well done!
2022-11-05 20:03
#230
REZ | 
Romania noxoNN
Sexyb genius call
2022-11-05 19:46
wtf was that round?
2022-11-05 19:47
#232
 | 
CIS NaegeN
10-3 on t side 10-10
2022-11-05 19:47
2 replies
Meybe next major xD
2022-11-05 19:49
Predictor of the year!
2022-11-05 19:51
GO NIP
2022-11-05 19:48
Nipples 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂
2022-11-05 19:48
brollan are you okay?
2022-11-05 19:49
16-9 fnc leggo
2022-11-05 19:49
nice entry to lose whole round anyways xDDDD
2022-11-05 19:50
#243
 | 
Sweden aBBLONski
gg
2022-11-05 19:51
krimz goat krimz goat krimz goat krimz goat krimz goat
2022-11-05 19:51
Imagine top 5 best fragger and nip pick him as main awper lmao, this line up gonna end soon
2022-11-05 19:51
2 replies
i swear lmao dumb management
2022-11-05 19:52
1 reply
xd
2022-11-05 19:57
gg nip trash cya next
2022-11-05 19:52
rip my 3-0 and 0-3 XD
2022-11-05 19:53
#250
 | 
CIS imixiu
Where are nip fans who told that nip better without device? xD They are, they were and they will be trash org.
2022-11-05 19:54
2 replies
#252
 | 
Sweden Akoulad
People really thought aleksib and nip were something after 1 fluke event ;D
2022-11-05 19:54
1 reply
#254
 | 
CIS imixiu
Nip fans worst fans, same for navi fans;d
2022-11-05 19:55
Fashr 7 kills But all his kills is important
2022-11-05 19:54
Nip win 2 rounds somehow from 8-13 pls
2022-11-05 19:55
RoeJ is awful tbh, Brollan overtakes him from 1-9 kills to have more kills and more impact lmao
2022-11-05 19:56
brollan wake up, nip will take this.
2022-11-05 19:56
Nice round nip again lets go XD
2022-11-05 19:57
LMAOOO NIP
2022-11-05 19:58
Axaxaxaxa 🤣😂🤣😂🤣😂🤣 Nipplesss
2022-11-05 19:58
Aleksib is read like a book, 2 forcebuy losses because bad A plays
2022-11-05 19:58
Ofc ecoed
2022-11-05 19:58
AleksiiiiiiiiiiiiBOT
2022-11-05 19:58
ecoed fucking nip
2022-11-05 19:58
I see what a good play at T by nip Always lose to econ
2022-11-05 19:58
fnatic so fucking lucky
2022-11-05 19:59
1 reply
Yes
2022-11-05 20:00
No matter the lineup, NiP will always make ridiculous mistakes.
2022-11-05 19:59
#270
 | 
Ukraine Ashley18
Double ecoed how nice of this noob NIP dogs
2022-11-05 20:00
IMAGINE HAVING NIP ON UR PICKEMS LMAO
2022-11-05 20:00
both teams with 64 kills but NIP losing 8-14 lol
2022-11-05 20:00
Very fun map this :D:D:D:D
2022-11-05 20:00
Nip win 1 round pls from 9-14 somehow pls
2022-11-05 20:01
#277
 | 
CIS NaegeN
Nicdooz throwing
2022-11-05 20:03
#279
 | 
Russia mshkoda
no kits classic
2022-11-05 20:05
ez nip hahaha thx for @8.00 odds ez comeback nip im rich now ez
2022-11-05 20:05
4 replies
LMAO
2022-11-05 20:06
HOW MUCH? GETTING FULL ECOED HAHAHAHAHAHAHA
2022-11-05 20:06
1 reply
19:15
2022-11-05 20:08
LUUUUUUL
2022-11-05 20:08
Nip lost 3 time eco okay
2022-11-05 20:06
usp gg
2022-11-05 20:06
NIP lost to like 3 full ecos this game
2022-11-05 20:06
omg nip wtf
2022-11-05 20:06
#286
 | 
Europe yDoFFer
5 usp, gg fuck you nip
2022-11-05 20:06
#287
 | 
United States moppiii
embarrassing
2022-11-05 20:06
ahahaha what is happening rn?
2022-11-05 20:06
1 reply
#301
 | 
France Re3p
Nip fluke team
2022-11-05 20:06
Axaxaxaxa 🤣😂🤣😂🤣😂🤣 UNREAL 🤣😂🤣😂🤣
2022-11-05 20:06
nip should disband, usp?? are you fucking kidding me?
2022-11-05 20:06
nip 0-3
2022-11-05 20:06
OMEGALUL
2022-11-05 20:06
ECOED AGAIN NO WAY
2022-11-05 20:06
LMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAO
2022-11-05 20:06
4 USP kills bruh 😩 they need device
2022-11-05 20:06
usp classic
2022-11-05 20:06
I HOPE this BOT of a TEAM gets 0-3d ASAP
2022-11-05 20:06
ok NIP
2022-11-05 20:06
worst team in the tournament. lost to fulllllllll eco
2022-11-05 20:06
Even silvers check pit
2022-11-05 20:06
#303
 | 
Czech Republic PaYaB
nip= bunch of dumbos how do you just tank like 4 usp shots and do nothing?
2022-11-05 20:06
djl will slap these guys after the match
2022-11-05 20:06
#305
 | 
Ukraine Ashley18
I hate u fucking NIP Noobs 3 times ecoed to lose I am losing braincess watching this bullshit
2022-11-05 20:06
Ecoed
2022-11-05 20:07
Losing to full eco disband after this
2022-11-05 20:07
JUST CS GO
2022-11-05 20:07
TU AleksiBOOOOOOT
2022-11-05 20:07
#310
 | 
France Re3p
Nip honetsly , this Eco prove ur a FLUKE team , just Go 0-3 please
2022-11-05 20:07
lost to 3x shitgun
2022-11-05 20:07
1 reply
#382
 | 
Ukraine Ashley18
4x**
2022-11-05 20:16
NIP SHOULD WIN THAT IF U JST FUCKING CANT WIN VS ECO 1 TIME FINE 2 TIME FUCK 3 TIME? QUIT
2022-11-05 20:07
1 reply
how about 4 times?
2022-11-05 20:15
Aleksib is read like a book for 3rd time
2022-11-05 20:07
3 ecos , 1 round 3 dead to usps
2022-11-05 20:07
fnatic again with lucky rounds
2022-11-05 20:08
NIP lost because of ecos lmao nt aleksiB, out of major you go
2022-11-05 20:08
how many ecos Lost??
2022-11-05 20:08
#319
 | 
Serbia DjapeZ
any over bettors kkk that was close
2022-11-05 20:08
nicodoz is finished bruh
2022-11-05 20:08
#321
 | 
Europe TheSaiL
nicodoz is ruining every round
2022-11-05 20:08
play like a tier1 team in gun rould, but play like a faceit level1 against shitbuy
2022-11-05 20:09
#324
 | 
Indonesia nouser
Nicoodoz cost three rounds so far but fnatic got 3 ecos
2022-11-05 20:09
lost 200 odds parlay just because this shit dont fight at all. fuck off
2022-11-05 20:09
3 replies
#329
 | 
Europe yDoFFer
same here, sad bro
2022-11-05 20:11
#336
 | 
Slovakia arasidd
do a smaller parlay so you dont have to mald
2022-11-05 20:12
nicodooz max throw
2022-11-05 20:13
#326
 | 
Europe yDoFFer
bruh 2v5?
2022-11-05 20:11
throw -4.5 2 vs 5
2022-11-05 20:11
5v2 ahahahah. time to throw the whole game now
2022-11-05 20:11
#330
 | 
CIS NaegeN
5v2 axaxxaxaxaxaxca all go repeek for no reason
2022-11-05 20:12
i told u noobs ez for nip, 19:15
2022-11-05 20:12
#332
 | 
Slovakia arasidd
KEKW
2022-11-05 20:12
THROW HDC LOL
2022-11-05 20:12
losing my -4.5 like that
2022-11-05 20:12
LOL!!!! I <3 THIS GAME
2022-11-05 20:12
Nip and fnc disband rn
2022-11-05 20:12
2v5 HAHAHAHAHAHAA
2022-11-05 20:12
fuck off man wtf is this shit now I hope they lose this. throwing 5v2 like that
2022-11-05 20:13
if they lose this match because of this 2v5 fnatic will be blacklisted for life and nicodooz learn to play
2022-11-05 20:13
hampus absolute godlike mode w/o igl role
2022-11-05 20:13
#343
 | 
Sweden wyv0
How do you lose a 5v2 when you win USP ECO after USP ECO
2022-11-05 20:13
OT Athen FNC EZ 16-19
2022-11-05 20:13
This machup is some OG major grandfinal vibe
2022-11-05 20:14
#346
 | 
Russia brezyyy
Nip challenge — don't lose to every eco in the game (failed)
2022-11-05 20:14
#347
 | 
Singapore AffinityZ
how many times nip wanna get ecoed
2022-11-05 20:15
ok to lose my -3.5 like this mannnnnnnnnnnnnnnn fuck handi bets I'm so malding rn
2022-11-05 20:16
Again lost to eco lmao
2022-11-05 20:15
#350
HooXi | 
Sweden souI
holy shit these guys love to lose vs pistols
2022-11-05 20:15
4 ecos
2022-11-05 20:15
NiP lost 4/5 force/ecoes
2022-11-05 20:15
#353
 | 
Sweden aBBLONski
3 ecos
2022-11-05 20:15
What were NIP thinking? 1. Going with international comms 2. Getting a shit IGL 3. NO AWP ONCE MORE LUL
2022-11-05 20:15
lost to eco XD
2022-11-05 20:15
kekw what was that call?
2022-11-05 20:15
BOTS HOPE THEY GO 0 3
2022-11-05 20:15
#359
 | 
Czech Republic PaYaB
gg, kick nip from the tournament right now, they can't win vs pistols with full gear
2022-11-05 20:15
4x ecoed
2022-11-05 20:15
#361
 | 
Sweden flippig
ezzzz as always, nip forever owned by fnatic
2022-11-05 20:15
NIP 4 eco rounds lost
2022-11-05 20:15
2 replies
yea, a lot of silly mistakes
2022-11-05 20:16
How to lose against eco ? Doing contact play over and over and don't clear common spots at the time. Aleksib 200IQ strats.
2022-11-05 20:17
NIP LOOOOOL 🤣😂🤣😂😂😂🥂 NO WAI
2022-11-05 20:15
RIP 3-0 Pick'em lul
2022-11-05 20:15
LOL OUT LOUD NIP
2022-11-05 20:15
OMG HOW MANY ECO CLOWNS????
2022-11-05 20:16
1 reply
5 eco + 1 force buy
2022-11-05 20:16
4 back to back eco losses
2022-11-05 20:16
#368
 | 
France Re3p
Ok 0-3
2022-11-05 20:15
what the fuck is those calls against ecos :DDD
2022-11-05 20:16
and lucky round again
2022-11-05 20:16
ez fnatic hahaha thx for @2.30 odds ez game eva im rich now ez
2022-11-05 20:16
2 replies
Biography vegan soiboi
2022-11-05 20:37
1 reply
kokoidioto with 2 iq
2022-11-05 21:14
nip is so braindead team
2022-11-05 20:16
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, go a = lose to pistols, still going a
2022-11-05 20:16
Axaxaxaxa 🤣😂🤣😂🤣😂🤣 UNREAL 🤣😂🤣😂🤣
2022-11-05 20:16
This would've finished 16-4 if Hampus didn't carry these bots
2022-11-05 20:16
lmfao nip what a joke
2022-11-05 20:16
I never saw a team lose so many fucking ecos in my entire life I swear to god, this is so fucking stupid it's unbelievable
2022-11-05 20:16
SO MANY ECOS GG
2022-11-05 20:16
#381
 | 
Poland lustro
damn i bet on nip... rip my money they had chance but so bad..
2022-11-05 20:16
1 reply
is a fucking joke, brollan jumps in bannana with bunnyhop movementm9nster ... but instead of holding the push from fnatic it should been atleast 6:9 or 10:0 for nip ON ct side... i dont know, if the players having pc problems or something but this is really not normal... and even this comments are aswell from psycho bastards
2022-11-05 20:19
Horrible calling from aleksib as usual. Lets just run into stacks blind and not take any control from anywhere
2022-11-05 20:17
#384
 | 
Sweden ooze_
too many eco rounds lost... incredible...
2022-11-05 20:17
Damn that 4x fuck up vs pistols was hard to watch :D
2022-11-05 20:17
Fnatic literally won 0 gun rounds on their CT-side lul
2022-11-05 20:17
If you got ECOed three clutch rounds you never think of victory LOL
2022-11-05 20:17
Rip this major all over the place
2022-11-05 20:17
#390
 | 
Ukraine Ashley18
My hate for NIP is on next level rn .. this fucking 4xecoed Noobs fucked up my 16x odds ... I feel like crying 😭😭
2022-11-05 20:18
3 replies
#397
 | 
Poland lustro
me same.. last match on combo.. trash nip
2022-11-05 20:21
1 reply
#411
 | 
Ukraine Ashley18
Yeah they suck ass I pray from the bottom of my heart that they go 0-3 silvers won't lose to USPs
2022-11-06 01:01
Bet on NiP is just like bet on NaVi, lol
2022-11-05 20:40
this major is pure joke dont tell me thats not rigged jeeez
2022-11-05 20:18
1 reply
#400
 | 
France Biche_XXX
thats not rigged jeeez
2022-11-05 20:27
Ecoed 4 times…
2022-11-05 20:18
es3tag is very useless player. he is not a rifler, not a real support not awper not anything. a bit from all. he is total waste. kick him and find an awper asap.
2022-11-05 20:19
never seen this many lucky rounds in one map
2022-11-05 20:20
4 replies
not even about luck, just stupid gameplays from NIP
2022-11-05 20:21
#401
 | 
Czech Republic PaYaB
i wouldn't call it luck some of the rounds vs ecos included stupid dry peeks..
2022-11-05 20:29
#406
 | 
Indonesia nouser
Lucky rounds countered by nicoodoz throws though
2022-11-05 20:40
#410
 | 
Sweden Acexgood
There is nothing called luck in cs go, I hope you're joking with by using that word
2022-11-05 22:55
#398
 | 
United Kingdom kpiz
kingmezii on top
2022-11-05 20:24
good one pric3tag
2022-11-05 20:26
aleksib is on a mission to destroy yet another team
2022-11-05 20:32
1 reply
+1
2022-11-05 22:51
Nvm im wrong
2022-11-05 20:40
#409
 | 
Sweden Acexgood
Im so proud, lets go! #ForeverFnatic
2022-11-05 22:55
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
Russia
Aunkere
6196 viewers
Top streams
All(39)
Casters(20)
Streamers(12)
Organizers(7)
Russia
Aunkere
(6196)
United Kingdom
Champion of Champions
(4279)
Brazil
Liminha
(2406)
Other
FISSURE
(2390)
Brazil
nak
(1428)
Netherlands
D0cC
(1161)
Sweden
GeT_RiGhT
(1155)
Russia
Champion of Champions
(1003)
United Kingdom
ESL TV
(830)
Sweden
Lilmix
(822)
Russia
zoneR
(751)
Denmark
mertz
(411)
Russia
watchfulTV
(406)
Sweden
Luddiie
(361)
United States
freakazoid
(357)
France
1pv
(319)
Belarus
leniniw
(289)
Brazil
Jogando Junto
(286)
Russia
Dima
(281)
Russia
SGL
(257)
Russia
RuHub
(200)
Brazil
BTSBrasilFPS
(199)
Denmark
NaToSaphiX
(174)
Poland
Majki
(172)
United Kingdom
Travis
(160)
Ukraine
1mpala
(131)
Portugal
hdstr
(122)
Slovakia
REPUBLEAGUE A
(122)
Brazil
mch
(116)
Romania
Nexus
(117)
Serbia
Partizan
(98)
Denmark
rizc
(60)
Russia
handy
(33)
Ukraine
Champion of Champions
(33)
United Kingdom
BARDOLPH
(27)
Romania
Infinite Gaming
(22)
Denmark
SandeN
(8)
Russia
Gold1x
(5)
Russia
PainEsports
(1)