18:30
7th of November 2022
 
Match over
Maps
Best of 3 (LAN) * Legends stage swiss round 4 (teams with a 2-1 record). Winner advances to IEM Rio Major 2022 Champions Stage.
1. fnatic removed Dust2
2. BIG removed Ancient
3. fnatic picked Overpass
4. BIG picked Mirage
5. BIG removed Inferno
6. fnatic removed Vertigo
7. Nuke was left over
Overpass
Overpass
BIG
14
(6:9; 8:7)
fnatic
16
Mirage
Mirage
BIG
7
(5:10; 2:6)
fnatic
16
Nuke
Nuke
BIG
-
fnatic
-
Rewatch
GOTV Demo sponsored by Bitskins
United KingdomESL TV (Map 1 - Overpass)
United KingdomESL TV (Map 2 - Mirage)
United KingdomESL TV (Map 1 - Overpass)
Next VOD
Highlights
M1 | k1to - 3 AK kills (2 HS) on the bombsite A offensive (2vs3 situation) to keep BIG in the running for Overpass
M2 | KRIMZ - 4 USP-S HS kills on the bombsite B defense (pistol round)
M2 | syrsoN - 3 AWP kills on the bombsite A bomb plant defense (2vs3 situation)
M2 | nicoodoz - 1vs2 clutch (T - pre-plant situation - second half pistol round)
M2 | mezii - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
38-40 -2 73.4 62.3% 0.99
32-40 -8 69.9 64.2% 0.88
30-39 -9 62.4 66.0% 0.87
31-45 -14 69.2 62.3% 0.87
31-46 -15 71.8 66.0% 0.82
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
48-32 +16 91.8 86.8% 1.40
45-33 +12 84.7 81.1% 1.29
47-36 +11 89.4 81.1% 1.28
36-28 +8 81.8 79.2% 1.24
34-36 -2 72.8 75.5% 1.08
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
24-22 +2 79.8 60.0% 1.04
17-25 -8 69.8 63.3% 0.93
19-22 -3 66.5 63.3% 0.86
13-20 -7 54.7 63.3% 0.79
16-25 -9 64.7 60.0% 0.76
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
31-18 +13 98.4 86.7% 1.53
20-17 +3 84.7 76.7% 1.22
24-19 +5 77.2 83.3% 1.20
19-19 0 72.8 80.0% 1.18
20-19 +1 73.8 80.0% 1.10
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
17-19 -2 72.5 69.6% 1.00
14-18 -4 65.0 65.2% 0.92
15-21 -6 81.2 73.9% 0.90
13-18 -5 74.4 65.2% 0.90
14-20 -6 68.3 60.9% 0.80
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
28-13 +15 115.3 95.7% 1.84
21-14 +7 94.4 78.3% 1.40
16-11 +5 78.0 82.6% 1.27
16-18 -2 77.6 73.9% 0.97
15-17 -2 72.7 69.6% 0.96
Player of the matchwon with 91.7% of the votes
Freddy 'KRIMZ' Johansson
0.91
KPR
0.60
DPR
86.8%
KAST
1.27
Impact
91.8
ADR
1.40
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
12 weeks ago
0 - 2
12 weeks ago
16 - 7
12 weeks ago
16 - 11
12 weeks ago
2 - 0
13 weeks ago
16 - 6
13 weeks ago
11 - 16
13 weeks ago
19 - 16
14 weeks ago
1 - 2
16 weeks ago
2 - 1
16 weeks ago
0 - 2
16 weeks ago
0 - 2
16 weeks ago
16 - 10
17 weeks ago
16 - 3
20 weeks ago
0 - 2
20 weeks ago
2 - 1
20 weeks ago
2 - 1
20 weeks ago
0 - 2
20 weeks ago
0 - 2
22 weeks ago
0 - 2
23 weeks ago
14 - 16
23 weeks ago
16 - 6
23 weeks ago
13 - 16
12 weeks ago
16 - 7
12 weeks ago
2 - 16
12 weeks ago
16 - 13
12 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
0 - 2
13 weeks ago
1 - 2
13 weeks ago
16 - 13
13 weeks ago
19 - 17
16 weeks ago
2 - 0
16 weeks ago
2 - 0
16 weeks ago
9 - 16
16 weeks ago
17 - 19
17 weeks ago
16 - 4
18 weeks ago
1 - 2
19 weeks ago
1 - 2
19 weeks ago
16 - 9
19 weeks ago
10 - 16
19 weeks ago
16 - 11
20 weeks ago
2 - 1
20 weeks ago
16 - 6
21 weeks ago
2 - 0
21 weeks ago
2 - 0
21 weeks ago
1 - 2
21 weeks ago
1 - 2
21 weeks ago
2 - 0
23 weeks ago
16 - 14
23 weeks ago
16 - 3
23 weeks ago
2 - 0
23 weeks ago
16 - 3
23 weeks ago
16 - 4
24 weeks ago
14 - 16
24 weeks ago
16 - 14
Head to head
2
Wins
0
Overtimes
1
Wins
Ez4?
2022-10-30 00:16
7 replies
Ez4 ?
2022-10-30 00:18
4 replies
#16
 | 
Germany aL1337
BIG
2022-11-07 01:01
3 replies
fnatic > Furia so RIP BIG
2022-11-07 01:24
2 replies
#62
L.K.S | 
Saint Kitts and Nevis Xeeh
Furia > fnatic so EZ BIG
2022-11-07 09:05
1 reply
Furia is bad at using utility. I'm curious what would happen if they meet fnatic.
2022-11-07 23:20
#26
NAF | 
Canada Bak2BED
time for fnatic making their first playoffs appearance in years bug clan fluke ends here
2022-11-07 01:24
1 reply
another day another correct prediction
2022-11-07 20:44
Ez4faze
2022-11-06 09:56
#5
 | 
Australia walmartlol
Bro lets go ? absolute legends they can beat ? fuck them up
2022-11-06 09:58
#6
 | 
Finland AliSabid
Lets go fantic 🙂
2022-11-07 00:53
2EZ4FASHR
2022-11-07 00:56
FNC EZ
2022-11-07 00:56
#9
 | 
Tunisia Sk1zo10
Lets go fantic
2022-11-07 00:58
BIG 3:1 one more time
2022-11-07 00:59
Ez4BIG
2022-11-07 00:59
probably the easiest path to the playoffs for both teams
2022-11-07 00:59
#13
 | 
Ukraine whitetark
go krims 🙂 go messi 🙂 go fashen 🙂 go nicodoos 🙂 go roj 🙂 go fantic 🙂
2022-11-07 01:00
#14
 | 
Sweden flippig
lets go fnatic
2022-11-07 01:00
LETSGO FASHR #FASHISM
2022-11-07 01:01
1 reply
#PLSNOFASHISMTHX
2022-11-07 10:38
#17
 | 
Australia Roarix
Stoked with this! Lesss go Fnatic!
2022-11-07 01:02
BIG 2:1 Fnatic
2022-11-07 01:03
go krims 🙂 go messi 🙂 go fashen 🙂 go nicodoos 🙂 go roj 🙂 go fantic 🙂
2022-11-07 01:04
It’s sad that one of these teams go on to the top8 this early. What a messed up seeding.
2022-11-07 01:07
2 replies
#78
 | 
France ayygurl
Top 10 teams shouldn't have choked
2022-11-07 11:06
Who would you rather see in playoffs? (:
2022-11-07 13:25
ez 4 BIG
2022-11-07 01:08
finally krimz in playoffs
2022-11-07 01:15
holy fuck one of these 2 mid teams are going to the playoffs?
2022-11-07 01:15
2 replies
#96
 | 
Bosnia and Herzegovina IamErko
cry me a river
2022-11-07 16:33
At least it isn’t faze here. Big would win 32-0
2022-11-07 18:43
Fun fact: nicoodoz after 3 maps in the Legends Stage has 5 AWP kills
2022-11-07 01:23
5 replies
Man if this is true, this is huge info, Syrson when he delivers he is a beast, but even when he was sick he delivered much more than that, +1.5 big is huge value even though the map pool...
2022-11-07 03:01
3 replies
germany banned esports bets sometime ago, any idea where i can still place a bet?
2022-11-07 10:27
2 replies
csgo roll, csgo empire, csgo 500, :)
2022-11-07 10:40
asianconnect
2022-11-08 09:09
#49
 | 
Indonesia nouser
Yeah he plsys fkn entry fragger in t side for some reason
2022-11-07 04:08
#29
 | 
Russia Sun_R1see
2-1 game... It's killing the playoffs
2022-11-07 01:24
#31
 | 
Australia boblao
2.3 odds on big wtf biggest steal??
2022-11-07 01:25
#36
 | 
Finland Tusku
its such a joke that this is a 2-1 game
2022-11-07 01:30
51/49 game for fnatic
2022-11-07 01:31
easily 2-0 for fnatic
2022-11-07 01:32
Go fantic go krimz
2022-11-07 01:50
These BIG odds. Easiest Money i've seen in my life
2022-11-07 01:54
both teams can be happy that they face each other for the champions spot
2022-11-07 01:54
BIG probably will pick Mirage instantly.
2022-11-07 03:07
#50
 | 
Indonesia nouser
Doable for fnatic
2022-11-07 04:09
come on fantic we've been gifted with a godlike path don't waste it!!!!!
2022-11-07 04:19
#52
Jame | 
Brazil siphas
My pickems demand BIG
2022-11-07 04:49
Go BiG
2022-11-07 05:54
If the two German geniuses has been working on the antistrats and syrson can hit shots this should be comfy for jermans
2022-11-07 06:46
big overpass ve ancient 0 maps? which fnatic is good on both of them?
2022-11-07 07:05
2 replies
fnatic lost 4 of their last 5 ancient games. big ban ovp and they dont pick ancient, ez money.
2022-11-07 10:53
go fnatic, go for Pickems :))
2022-11-07 07:16
#58
 | 
Russia pix3w
Big underdogs????
2022-11-07 07:54
Most of the time im wrong, but lets try again ;) fnatic bans d2 big bans overpass/ancient fnatic picks ancient/overpass big picks mirage fnatic bans vertigo big bans inferno decider nuke
2022-11-07 08:27
5 replies
#64
 | 
Germany Constikdw
Fnatic will most likely pick nuke. Their ancient has been pretty bad lately and overpass will be banned I reckon.
2022-11-07 09:08
#65
 | 
Ukraine whitetark
if fnatic pick overpass, they will start on t side. Not their best t side map (outsiders-fnatic). Also, BIG always ban Ancient, so I expect something like: fnatic ban d2 big ban ancient fnatic pick nuke (their t and ct sides are pretty good there) big pick mirage (they won 16-7 vs mouz and fnatic lost 2-16 to heroic) fnatic ban vertigo big ban overpass decider inferno (fnatic won vs c9, mouz and nip. No idea why they should leave vertigo instead of this)
2022-11-07 09:25
3 replies
#67
 | 
Germany Constikdw
If big are smart they will ban nuke/overpass first because fnatic won’t pick ancient
2022-11-07 10:16
2 replies
#76
 | 
Ukraine whitetark
Yeah, but it's kinda risky to experiment. Yesterday, FaZe gave their worst map to BNE. Noone wants to go 2-2 with teams like Vitality and NaVi, so my guess is Big is going to play safe. Also, They picked nuke yesterday vs Furia. Maybe, I can expect that fnatic will pick inferno and leave nuke for decider but anyway they will play these 3 maps for sure
2022-11-07 10:58
#149
 | 
Ukraine whitetark
Fuck predictions. They actually picked overpass. Praying for decent t side
2022-11-07 18:38
These odds should be 50/50
2022-11-07 08:59
#61
 | 
Portugal MR_CAL
wasted spots, why the fuck are this idiots playing for a spots in playoff.
2022-11-07 09:05
3 replies
#63
L.K.S | 
Saint Kitts and Nevis Xeeh
because they won 2 of their games while other teams didn't
2022-11-07 09:07
#66
 | 
Germany Constikdw
Faze, vitality, Navi are the idiots for letting it come so far :D
2022-11-07 10:15
calm down penaldo boi !!
2022-11-07 17:30
come on fnatic! Enter the stage!
2022-11-07 10:27
I hope BIG wins so pickems are fucked even more
2022-11-07 10:30
#79
 | 
France ayygurl
GOBIG!!
2022-11-07 11:09
#80
 | 
Germany who|cars
ez4 KRIMZ king of kings
2022-11-07 11:19
Is this in front of crowd?
2022-11-07 12:39
2 replies
I doubt it, since it will be shown on the B stream.
2022-11-07 12:50
#88
 | 
Estonia Azdador
No they play online at hotel
2022-11-07 12:53
#84
 | 
Sweden hayliN
Let’s go fantic :) go roj :)
2022-11-07 12:39
#85
 | 
Peru Grimethk
Kinda curious why bookies keep downplaying BIG lol
2022-11-07 12:44
1 reply
because big have not really won vs any high ranking teams compared to fnatic
2022-11-07 13:32
S1n in playoff ? Ez!
2022-11-07 12:44
BIG vs Fnatic is a modern day el classico Maybe Fnatic major winning run has already started :) maybe not :) With the favourites shitting the bed and Fnatic looking good, this is the best chance a UK player has ever had at a major so far. It's a very very small chance, but a chance nonetheless :))))
2022-11-07 12:59
1 reply
#100
 | 
United States urm@m
ratio
2022-11-07 17:22
Big afraid to get rekted by crowds so they lost to flukia 2-0 Fnoobtic struggles againts nip Big win ez
2022-11-07 13:28
ez4fnatic
2022-11-07 13:30
#94
 | 
Sweden aBBLONski
well nip is out lets go fnatic
2022-11-07 13:33
#95
 | 
Germany marvinnnn
2-3 big
2022-11-07 16:02
Fnatic save my pickems
2022-11-07 16:50
fnatic will shit on bug /closed
2022-11-07 17:18
1 reply
Wørd
2022-11-07 17:43
cant believe 1 of em making playoffs
2022-11-07 17:22
1 reply
fnatic is not bad lol
2022-11-07 17:45
Lets go FNC! ez 3-1 to champions stage!
2022-11-07 17:23
$100 ON BIG THANKS FOR JUICY ODDS FANBOYS
2022-11-07 17:27
4 replies
I will put 100 on fnatic 2-0 for fun. This team has saved my major betting, all my max bets won on them v C9, NIP and ENCE. I believe in them!
2022-11-07 17:34
3 replies
Ofc ez 4 Fnatic. Only morons think BUG has a chance here.... Ez moni
2022-11-07 17:41
2 replies
yeah BIG can only take mirage. Fnatic have veto advantage by a mile
2022-11-07 17:43
1 reply
So fkn ez. S1n is actually good, but k1to and krimbo both <1 rating. Fnatic are all between 1,06-1,1. Everyone is performing at a consistent high level. Thats what you like to see in a Championship winning team. (Not saying they win the major, but they will go far IMO)
2022-11-07 17:51
#104
 | 
Russia grg00dkrg
Fnatic take it.Ez money
2022-11-07 17:30
after mouz loss i feel like fnatic gonna shit their pants
2022-11-07 17:30
1 reply
Lul. 100% Fnatic win this.
2022-11-07 17:39
FNATIC EZ. Free 1,5
2022-11-07 17:38
Express bet Vitality win + Fnatic win + Liquid win + Sprout +1,5 maps @7.25 odds Leeeesgoooo! gl me
2022-11-07 17:38
13 replies
2/4 gl tho
2022-11-07 17:41
4 replies
why only 2? what do u think gonna lose?
2022-11-07 17:42
3 replies
Fnatic and Liquid gonna choke
2022-11-07 17:44
2 replies
Not today pls
2022-11-07 17:52
1 reply
u never know gl bro
2022-11-07 17:53
Heroic got this man
2022-11-07 17:47
1 reply
I hope not
2022-11-07 17:52
Looks meh tbh Spirit is much better, and wouldnt be suprised if they 2-0 them Fnatic is 50/50, so is heroic Only Vita will win for sure imo
2022-11-07 18:12
5 replies
There is nothing for sure. It's clown fiesta major and all things possible xD
2022-11-07 18:28
2 replies
Yeah, but the probability of all these matches hitting is not very high imo. 1-2/2-1 bo3s are usually different than the early group stage. But GL I have Vitality and Spirit on my parlay left (+2-0 navi and outsiders)
2022-11-07 18:31
1 reply
gl to u
2022-11-07 18:40
Lmao Couldn't surprise if only Vita lose in my express
2022-11-07 19:54
1 reply
Yeah, seems like it. Fuck this major. Gold 3 mm looks better
2022-11-07 19:58
why Fnatic favorites?
2022-11-07 17:39
1 reply
Cuz theyre better, ofc.
2022-11-07 17:47
#121
 | 
Latvia nyahB
fnc 2 - 0
2022-11-07 17:47
I went through 250 different scenarios, and BIG comes out 98.5% of the time. BIG MONEYLINE.
2022-11-07 17:51
5 replies
2-0 fntic free
2022-11-07 18:30
1.5% of the time nice typo
2022-11-07 18:37
3 replies
My prediction scenario also has BIG both pistols + map 1.
2022-11-07 18:38
2 replies
well this is the best possible veto BIG could have asked for with d2 banned
2022-11-07 18:43
Your prediction is shite
2022-11-07 18:46
this fraudnatic is overrated as hell, beat 2 0-3 teams and ppl think they are good LMFAO
2022-11-07 18:03
Big way better than fnatic
2022-11-07 18:04
What is this odds lol
2022-11-07 18:25
Big not ban overpass``??
2022-11-07 18:25
#134
 | 
Niger 322always
overpass free for fnatic lmao
2022-11-07 18:25
ovp, mrg, nuke
2022-11-07 18:26
2-0 fntic
2022-11-07 18:30
#139
 | 
Finland Trob1950
Why did Big let Overpass go in the veto???
2022-11-07 18:31
4 replies
#142
 | 
Finland Trob1950
Wouldn't you rather get the CT start on Ancient if you don't play either map??
2022-11-07 18:31
They need to choose Ancient or Overpass bro, they suck on both. And Fnatic are really strong on both!
2022-11-07 18:32
1 reply
#145
 | 
Finland Trob1950
#142 Wasn't sure if there was an actual reason? Was more curious dont follow BIG that closely
2022-11-07 18:34
They've played 7 games on overpass in the last 6 months, with 4-3 record. So it's not that terrible. Maybe they prepared something on it as well
2022-11-07 18:35
#141
 | 
France Re3p
Bug clan free
2022-11-07 18:31
Fnatic why u not pick inferno? always free win v BIG man
2022-11-07 18:32
1 reply
Ez Fnatic. No worries
2022-11-07 18:44
Fnatic what a bad veto hahaha
2022-11-07 18:40
1 reply
Nah, its fine. 2-0 methinks
2022-11-07 18:44
#152
 | 
Brazil lul321
Feels like fnatic is overwhelming the best team but almost losing 5v2s can cost them too much
2022-11-07 18:41
jebaited
2022-11-07 18:42
SYRSON XDDDDDDDDDDDDDDD
2022-11-07 18:44
Love big economy management , lose round -> double eco -> buy round -> lose -> double eco. Keep giving them free round lmao
2022-11-07 18:44
jebaited kkkk
2022-11-07 18:45
syrson already back to his normal form
2022-11-07 18:45
#162
 | 
Europe Bambangg
lollll Syrson
2022-11-07 18:45
1-1 hopium fnatic to win overpass bug clan to win mirage
2022-11-07 18:45
fnatic 2-0 gg
2022-11-07 18:46
#166
 | 
France Re3p
My bad , Syrson AFK
2022-11-07 18:47
1 reply
#176
 | 
France Re3p
Lmao Syrson is not a good player at all
2022-11-07 18:57
#168
 | 
Russia DES7
6-3 bookie gave me 1.3 odds fnatic 1st map without ot ty for these odds
2022-11-07 18:49
4 replies
+1
2022-11-07 18:50
2 replies
#173
 | 
Russia DES7
7-5 seems 8-5 no money BIG ez for us
2022-11-07 18:54
#239
 | 
Russia DES7
ez for us
2022-11-07 19:38
was 1.7/1.8 at start of map lol
2022-11-07 18:55
BUG AF
2022-11-07 18:49
Mirage pick was so predictable from BUG. Surely Fnatic prepped for this. Very likely 2-0
2022-11-07 18:49
1 reply
#190
 | 
Indonesia nouser
Well they almost win against VP so yeah
2022-11-07 19:03
BUG sooper lucky to win even a few ct rounds
2022-11-07 18:54
big look completely lost in some rounds, I have no idea what they are doing
2022-11-07 18:56
2-1 fnatic at the very least
2022-11-07 18:57
ez under 2.5
2022-11-07 18:57
SYRSON AFK KKKKKKKK
2022-11-07 18:57
1 reply
#182
 | 
France Re3p
Il est tellement nul c’est grave à ce stade
2022-11-07 18:59
Big throwing on purpose or what the fuck is this?
2022-11-07 18:59
#181
 | 
Asia editz107
Big is dead
2022-11-07 18:59
#183
 | 
Germany who|cars
krimz the goat
2022-11-07 19:00
Hehehe BUGGER off BIG
2022-11-07 19:00
#185
 | 
France Re3p
Its cant be real , tf do S1n ????? Tell me this guy its just stupid
2022-11-07 19:02
this is such a low level of cs, so many bad decisions from both side, Big walking through map like they are alone. Fnatic planting to put them in bad spots etc etc
2022-11-07 19:03
Free 2-0 of the day I went allin
2022-11-07 19:03
#188
 | 
Indonesia nouser
Lucky round of course
2022-11-07 19:03
pls win big
2022-11-07 19:03
1 reply
Fnatic will win big, yes
2022-11-07 19:06
syrson's hair.... I can't. So annoying to look at.
2022-11-07 19:05
#193
 | 
Australia Roarix
Fnatic could’ve won this map already.. some silly decision making coming in again :(
2022-11-07 19:08
#194
 | 
Russia DES7
tabsen win pistol for what? for lose 7-16? ahahah
2022-11-07 19:09
1 reply
#198
 | 
Libya ggsx1_
xd
2022-11-07 19:12
gg
2022-11-07 19:09
Won pistols -> lost again force, useless bug clan
2022-11-07 19:10
#197
 | 
Asia editz107
tabseN WTF bot 😐
2022-11-07 19:10
fnatic cant stop being braindead hahaha
2022-11-07 19:12
nicoodoz..... Why?
2022-11-07 19:12
#201
 | 
Russia DES7
I dont understand why big tryhard on overpass just forfeit and go mirage or what u picked there
2022-11-07 19:13
Fnatic playing so bad lmao but still have a lead. BIG lower individual skill checks out
2022-11-07 19:13
#203
 | 
Russia DES7
fnatic leadin 10-9 ct side overpass 1.5 odds on them Im laughing ahahhahahahaha
2022-11-07 19:14
6 replies
dont worry BIG will win overpass ez
2022-11-07 19:15
3 replies
#207
 | 
Russia DES7
stop baiting comrade, 322better, etc. PLEASE be urself
2022-11-07 19:18
Lul. Just give up FFS. Dont you ever get tired of losing money?
2022-11-07 19:26
1 reply
i did not bet on these matches lol just trolling
2022-11-07 19:28
But they will need to stop doing stupid pushes for no reason vs deagles.
2022-11-07 19:15
Free 2-0 bro
2022-11-07 19:22
#206
shox | 
Europe Meaf
All teams on that major have huge %wr on ct side overpass. but not this two :)
2022-11-07 19:16
botseN botsoN
2022-11-07 19:21
#209
 | 
Libya ggsx1_
Berlin Imbecile Gaming 🥲
2022-11-07 19:21
gg FNC! as soon as u see monster push u know its desperate strats rofl
2022-11-07 19:23
#212
 | 
Russia DES7
BIG nice economy managment 12-10 eco 13-10 eco 14-10 eco third time maybe?
2022-11-07 19:24
1 reply
Classic BUG
2022-11-07 19:28
silver strats
2022-11-07 19:25
BIG FINNA GO 2-3 FROM 2-0 LMAO
2022-11-07 19:25
I wonder if Syrson will go on an explicit & egotistical rant after this shellacking?
2022-11-07 19:26
uff over 26,5 saved
2022-11-07 19:27
Losing a 4v2 to throw handicaps 😂😂😂
2022-11-07 19:31
BIG are nowhere near Fnatics level. 2-0 confirmed
2022-11-07 19:31
Big was good in challenger and first 2 legend games. Believing. Now everything is gone and it feels like the lost pre-major time. Sad to see.
2022-11-07 19:31
1 reply
relax this game is matchfixed, FNATIC is justing trolling these last rounds 322
2022-11-07 19:32
#225
 | 
Russia DES7
Fnatic if u lose my bet win without ot after that stupid round on 15-11 5v3 4v2.....
2022-11-07 19:32
1 reply
#241
 | 
Libya ggsx1_
bb suicide bettor
2022-11-07 19:39
fnatic struggling to close BIG of all teams on overpass LMFAO
2022-11-07 19:32
1 reply
Theyre just having a little fun.
2022-11-07 19:34
rip -2.5 tnx for throw fnatic
2022-11-07 19:33
1 reply
dont bet -hdc lol
2022-11-07 19:37
16-14. Classic Fnatic
2022-11-07 19:33
Fake comeback from useless bots
2022-11-07 19:36
Hahahaha 😂🤣😂🤣 EZ 2-0
2022-11-07 19:37
#236
 | 
Portugal dracø
16-14 wins and fnatic, name a more iconic duo LETS GO BALD EAGLE <3
2022-11-07 19:37
#237
 | 
Indonesia nouser
Clown round hahahhaah
2022-11-07 19:38
lol why not just push through monster as 5? 15 seconds left and syrson and tabsen just go back
2022-11-07 19:38
dogson dogsen
2022-11-07 19:38
big doing classic navi strats
2022-11-07 19:39
syrson learn how to awp pls
2022-11-07 19:39
Fnatic are really bad on Oversap and BiG managed to throw this game away.
2022-11-07 19:39
#245
 | 
Brazil Beatrixx
I honestly think Big turns the series. 2-1
2022-11-07 19:39
2 replies
doubt that, even on nuke this FNC team will pop flash and headshot them easy. They played very bad and still won overpass lol
2022-11-07 19:42
1 reply
#255
 | 
Brazil Beatrixx
Despite the negative percentage, I never underestimate Big's Nuke.
2022-11-07 19:59
#246
 | 
Canada h0ly_
Syrson back to being a ghost
2022-11-07 19:41
#248
 | 
CIS totoroDD
k1to yungmiragedemon666
2022-11-07 19:44
Wtf BUG really picked Mirage VS Fnatic
2022-11-07 19:47
thank god fnatic is winning BIG making it to playoffs off of these draws is like a fucking human rights violation lmao
2022-11-07 19:49
1 reply
mouz would be worse, the NXT roster making champions with dexter would be something else
2022-11-07 20:01
#251
 | 
Russia pix3w
let me guess reverse sweep inc?
2022-11-07 19:51
2-0 fntic and 2-0 Ence big combo ez
2022-11-07 19:56
#256
 | 
Brazil lul321
huge round for big to win it 4v2, they would get their t side crushed if lost that without plant
2022-11-07 20:00
2-0 ence then 2-1 big letsgoo
2022-11-07 20:01
nicoodoz is trash, fashr is trash, the rest of the team is average. how can anyone support this team
2022-11-07 20:04
4 replies
#263
 | 
Romania ryad_0192
how much
2022-11-07 20:07
3 replies
real
2022-11-07 20:15
1 reply
#284
 | 
Romania ryad_0192
Hi kurkku
2022-11-07 20:23
around 80 euro and i got 3 odds on 2-0 fnatic so ez money.
2022-11-07 20:22
lose eco lose game, nothing new :D
2022-11-07 20:07
Bug got ecoed Was worried about my 2-0 ez pz
2022-11-07 20:07
#262
 | 
Russia DES7
I don't know how BIG team can lose mirage even after losing this economic round by 4-2, already 4 for an attack is a lot for them, Fnatic play very badly on mirage, which we saw against Heroic
2022-11-07 20:07
1 reply
big are pathetic bots
2022-11-07 20:10
#264
 | 
Brazil lul321
fnc lose too many guns on unlosable rounds unbeliavable
2022-11-07 20:09
when u make a big mistake and go all in on big instead of fnatic to win :(
2022-11-07 20:12
#267
 | 
Russia DES7
BIG can lose this map only because of their economy, I have not seen worse buying decisions. From the best strategic team with the perfect use of grenades to people who do not understand how to buy
2022-11-07 20:15
syrson looks good but he has to play with k1to pain
2022-11-07 20:15
Ez 2-3 bots
2022-11-07 20:15
fnatic m2 @1.8 7-5 lol those odds at 7-5 with big on eco makes no sense gonna be 9-6 10-6 half 100%
2022-11-07 20:15
1 reply
Oh my god??? Comrade you wonnn, congratulations fr!
2022-11-07 20:44
#272
 | 
Kazakhstan nugop
Big will lose map 2 for sure P.S imagine losing mirage to fnatic XDDD
2022-11-07 20:16
1 reply
well fnatic >>> big
2022-11-07 20:18
their money management is so bad wtf triple low buy ?
2022-11-07 20:18
4-2 lost to eco 5-10 nice bots, disgusting
2022-11-07 20:19
Fast 2 0
2022-11-07 20:20
Bug clan 😂 losing Mirage to Fnatic. Deagles 2 strong for jermans
2022-11-07 20:20
4-2 5-10
2022-11-07 20:20
#270 stupid if you missed those fnc odds ngl xDD were free af
2022-11-07 20:21
1 reply
Rule number one of csgo betting. If ComradeVonAustria bets on a team, bet on the other team.
2022-11-07 20:24
#280
 | 
Russia DES7
4-2 lost eco > 5-10 this team Im laughing ahahahah how in my head could I even imagine that they would win this map
2022-11-07 20:21
Please fnatic DONT YOU DARE winning this in 2 maps DONT YOU DARE
2022-11-07 20:21
1 reply
Ofc course they will. It was obvious from the start.
2022-11-07 20:24
can big comeback it?
2022-11-07 20:23
1 reply
No
2022-11-07 20:24
Common bugg i can do it
2022-11-07 20:24
1 reply
No lul
2022-11-07 20:25
KRIMZ is BIG's daddy
2022-11-07 20:25
Lose 2v1 with 1 second left
2022-11-07 20:27
lmao
2022-11-07 20:27
Just how.....
2022-11-07 20:27
#294
 | 
Brazil lul321
CS go is disgusting holy shit KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
2022-11-07 20:27
2 replies
how is it disguisting? these type of clutches make cs fun to watch
2022-11-07 20:28
1 reply
#303
 | 
Brazil lul321
Idk if the word disgusting is right, but like in an "good" way where impossible things can happen
2022-11-07 20:31
Bots international gaming
2022-11-07 20:28
#296
 | 
Russia LonD0n
clowns
2022-11-07 20:28
NICOODOZ THAT WAS SO CLUTCH
2022-11-07 20:28
#298
 | 
Romania SkipLD
Delete game
2022-11-07 20:28
#299
 | 
Brazil Beatrixx
Pistol? 2v1? 4s? ???
2022-11-07 20:28
1 reply
sick
2022-11-07 20:30
nicodoz ur actually a legend
2022-11-07 20:28
#305
 | 
Russia LonD0n
Big shit
2022-11-07 20:33
big loosing another eco :D
2022-11-07 20:34
GJ BIG you obviously dont want to go to playoffs
2022-11-07 20:34
Seems like bug clan fluke is over
2022-11-07 20:34
dang I should have clipped that 1v2 from nicoodoz, should never be winning that aha
2022-11-07 20:34
Disband everyone and gobb too
2022-11-07 20:35
This big is so horrible
2022-11-07 20:37
wow, fnatic is not lucky at all.
2022-11-07 20:37
#314
 | 
Kazakhstan nugop
#272 Expected from Bug clan
2022-11-07 20:37
Krimz is a living legend. GJ FNATIC, Welcome to Play-offs
2022-11-07 20:37
#316
 | 
Russia DES7
BIG disband asap
2022-11-07 20:37
Bug shit
2022-11-07 20:37
2015 KRIMZ VIBES
2022-11-07 20:38
Oh well, just fuck off BIG thats just horrible to watch
2022-11-07 20:38
BIG lose to random UK ensemble xd
2022-11-07 20:38
#321
 | 
Brazil lul321
After those close rounds big just crumble, unlucky, rip over
2022-11-07 20:38
berlin international garbage. approved.
2022-11-07 20:38
5-4 to 6-16 for real bots in Germany?
2022-11-07 20:39
big deserves to be eliminated after that 2v1 pistol with 4s missing
2022-11-07 20:39
fnatic will win major ez im rich
2022-11-07 20:40
1 reply
ez, me too
2022-11-07 20:41
i.imgur.com/Y8mB1EH.png FNATIC CLOSE PLZ
2022-11-07 20:40
2 replies
its ENCE u gotta worry about GLGLGL
2022-11-07 20:42
holy shit, congratz
2022-11-08 09:20
How I wish I hadn't put Fnatic 2-0 with Vitality 2-0 on the same betslip.
2022-11-07 20:41
1 reply
Sucks. Put Outsider 2-0 with Vita 2-0
2022-11-07 20:43
fantic :)
2022-11-07 20:42
omg big
2022-11-07 20:42
Wow, unexpected but nice
2022-11-07 20:43
Fashr from eating shit with birdfromsky to Play-offs of the Major. Sad his bro rilax fked-up :(
2022-11-07 20:43
1 reply
: )( yas
2022-11-07 20:55
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
2022-11-07 20:43
Im hoping either Fnatic or Furia wins this major :)
2022-11-07 20:43
KRIMZ DEMANDS RESPECT!
2022-11-07 20:43
I SAY GO YOU SAY FANTIC GO
2022-11-07 20:44
5 replies
#345
 | 
Sweden flippig
FANTIC
2022-11-07 20:51
2 replies
reported
2022-11-07 20:50
1 reply
#364
 | 
Sweden flippig
Saved
2022-11-07 20:59
#349
 | 
Indonesia nouser
FANTIC 🙂🙂😀🙂
2022-11-07 20:45
FANTIC
2022-11-07 20:46
GOD krimz
2022-11-07 20:44
go back to your bedroom syrson you bot
2022-11-07 20:44
#343
 | 
Sweden flippig
So ezz
2022-11-07 20:44
#344
 | 
Sweden Akoulad
Brollan was the problem :D
2022-11-07 20:44
#346
 | 
World waltsuu
MEZII as IGL LMAO!!!!!!!!
2022-11-07 20:45
1 reply
#350
 | 
Indonesia nouser
Has 3 less years than Tabsen but still outcalled him ezzzz
2022-11-07 20:46
KRIMZ IS SO CONSISTENT , SINCE 2014 UNTIL NOW WTF HE IS THE LIVING LEGEND OF CSGO
2022-11-07 20:45
#348
 | 
Germany aL1337
krimz too stronk
2022-11-07 20:45
Didn’t see match but I guess we’ll done og Krimz
2022-11-07 20:46
#353
 | 
Brazil hugoooo
THANK YOU FNATIC!!!
2022-11-07 20:47
bug trash
2022-11-07 20:47
Gj fantic, happy for Krimz. Would be cool seeing him go far into playoffs
2022-11-07 20:49
KRIMZ BACK TO PLAY-OFFS FeelsStrongMan
2022-11-07 20:51
the real big is back.
2022-11-07 20:51
KRIMZ 2015 LEGEND
2022-11-07 20:54
#361
 | 
Australia Australis
bug clan from 2:0 to 2:3 lmao
2022-11-07 20:54
#363
L.K.S | 
Saint Kitts and Nevis Xeeh
was looking good when BIG were winning early on T side not sure what happened after that though
2022-11-07 20:57
KRIMZ ABSOLUTE LEGEND let's fucking goooo so happy for Fnatic
2022-11-07 21:05
#366
 | 
United States DarkFX
Woohoo!!! LETS GO FNATIC!!! Who was Syrson trying to fool with that bold statement he made in a recent interview?
2022-11-07 21:07
Big shit lol 2-0 to 2-3 obvious
2022-11-07 21:08
1 reply
Deserved for messing with the crowd previously
2022-11-08 01:39
Yeahh baby
2022-11-07 21:10
this fntc roster is surprisingly so f'n good nobody, i stand it - nobody would predict them goin 3-1 and winning quite good teams
2022-11-07 22:13
Lets go krimz only swede left
2022-11-07 23:38
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
Estonia
Esport EESTI
2329 viewers
Top streams
All(28)
Casters(16)
Streamers(7)
Organizers(5)
Estonia
Esport EESTI
(2329)
United Kingdom
Champion of Champions
(1828)
Other
Champion of Champions 2
(1488)
France
KRL
(1267)
Romania
jaxi
(1134)
Poland
byali
(727)
Mongolia
MESA
(664)
Poland
Saju
(523)
Russia
Champion of Champions 2
(489)
Turkey
MAJ3R
(416)
Russia
zoneR
(400)
Brazil
mch
(363)
France
BeHopGG
(299)
Brazil
Jogando Junto
(199)
Brazil
bt0
(169)
Spain
the real fer
(169)
Russia
aferaTV
(159)
France
MGG
(141)
Russia
n0rb3r7
(20)
Russia
FinigaN
(86)
Ukraine
1mpala
(9)
Brazil
BTSBrasilFPS
(48)
Bulgaria
eSports Bulgaria
(47)
Russia
FRAG
(23)
Poland
AVEZ
(27)
Ukraine
Champion of Champions 2
(31)
Mongolia
OZEN TV (YouTube)
(11)
Brazil
BTSBrasilCSGO
(1)