13:00
9th of December 2022
 
Match over
Maps
Best of 3 (Online) * Swiss round 4 (teams with a 1-2 record). Losing team is eliminated.
1. Into the Breach removed Ancient
2. PROSPECTS removed Vertigo
3. Into the Breach picked Inferno
4. PROSPECTS picked Overpass
5. Into the Breach removed Nuke
6. PROSPECTS removed Dust2
7. Mirage was left over
Inferno
Inferno
PROSPECTS
26
(8:7; 7:8) (11:13)
Into the Breach
28
Overpass
Overpass
PROSPECTS
16
(10:5; 6:4)
Into the Breach
9
Mirage
Mirage
PROSPECTS
16
(6:9; 9:6) (1:4)
Into the Breach
19
Rewatch
GOTV Demo sponsored by Bitskins
United KingdomChampion of Champions (Map 1 - Inferno)
United KingdomChampion of Champions (Map 2 - Overpass)
United KingdomChampion of Champions (Map 3 - Mirage)
United KingdomChampion of Champions (Map 1 - Inferno)
Next VOD
Highlights
M1 | draken - 4 kills (Deagle HS, 3 AK) on the defense
M1 OT | hype - 1vs3 AWP clutch (T - bomb planted after 2 clutch kills)
M2 | FRANSSON - 1vs3 clutch (T - bomb planted after 2 clutch kills)
M2 | Ro1f - 1vs2 clutch (T - post-plant situation)
M3 | bobeksde - 4 M4A1-S kills (3 HS) on the bombsite B defense (anti-eco)
Match stats
Side
Both
TerroristT
Counter-TerroristCT
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
88-75 +13 85.0 71.9% 1.22
83-87 -4 83.9 69.3% 1.12
76-71 +5 66.2 67.5% 1.00
67-79 -12 64.9 64.0% 0.89
61-74 -13 63.6 63.2% 0.89
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
80-70 +10 74.6 69.3% 1.11
38-29 +9 71.1 74.1% 1.10
86-82 +4 85.2 68.4% 1.08
79-72 +7 73.8 72.8% 1.05
35-38 -3 68.8 68.3% 0.98
67-87 -20 71.4 68.4% 0.90
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
43-36 +7 84.1 66.7% 1.19
41-44 -3 92.9 72.2% 1.15
33-35 -2 63.2 59.3% 0.95
28-35 -7 57.9 68.5% 0.83
26-34 -8 54.6 63.0% 0.81
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
45-37 +8 91.7 70.4% 1.23
38-32 +6 71.1 77.8% 1.10
38-29 +9 71.1 74.1% 1.10
31-33 -2 66.5 63.0% 0.97
31-41 -10 75.3 72.2% 0.94
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
18-15 +3 94.7 68.0% 1.31
17-14 +3 73.9 80.0% 1.30
18-15 +3 71.3 84.0% 1.12
18-18 0 68.8 76.0% 1.11
18-17 +1 78.1 68.0% 1.07
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
22-17 +5 92.5 76.0% 1.22
18-18 0 79.0 64.0% 1.03
18-21 -3 88.5 64.0% 0.92
11-17 -6 58.9 64.0% 0.79
10-18 -8 48.0 68.0% 0.71
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
28-25 +3 94.4 74.3% 1.21
24-25 -1 80.9 60.0% 1.10
25-21 +4 67.3 68.6% 0.99
23-28 -5 71.5 62.9% 0.88
15-24 -9 50.1 51.4% 0.71
K-D +/- ADR KAST Rating2.0
39-19 +20 106.0 80.0% 1.66
24-21 +3 75.9 71.4% 1.12
23-24 -1 72.9 68.6% 0.97
19-23 -4 64.7 62.9% 0.88
18-28 -10 60.0 65.7% 0.76
Top player in match
Kalle 'Ro1f' Johansson
0.77
KPR
0.66
DPR
71.9%
KAST
1.33
Impact
85.0
ADR
1.22
Rating 2.0
Matches, past 3 months
Core
Team
12 - 16
8 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
0 - 2
8 weeks ago
1 - 2
9 weeks ago
0 - 2
9 weeks ago
12 - 16
9 weeks ago
16 - 14
9 weeks ago
0 - 2
9 weeks ago
2 - 1
9 weeks ago
0 - 2
2 - 0
10 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
2 - 1
11 weeks ago
0 - 2
13 weeks ago
0 - 2
14 weeks ago
2 - 0
14 weeks ago
2 - 1
14 weeks ago
2 - 1
14 weeks ago
2 - 1
14 weeks ago
14 - 16
14 weeks ago
16 - 14
14 weeks ago
16 - 8
14 weeks ago
16 - 12
14 weeks ago
19 - 16
15 weeks ago
0 - 2
15 weeks ago
2 - 1
15 weeks ago
22 - 19
15 weeks ago
2 - 0
16 weeks ago
17 - 19
16 weeks ago
1 - 2
16 weeks ago
8 - 16
16 weeks ago
16 - 19
16 weeks ago
0 - 2
16 weeks ago
2 - 1
16 weeks ago
16 - 13
16 weeks ago
11 - 16
16 weeks ago
16 - 2
16 weeks ago
2 - 0
18 weeks ago
2 - 1
18 weeks ago
2 - 0
18 weeks ago
2 - 0
18 weeks ago
0 - 2
8 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
0 - 2
8 weeks ago
0 - 2
8 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
2 - 0
8 weeks ago
0 - 2
9 weeks ago
17 - 19
9 weeks ago
1 - 2
9 weeks ago
11 - 16
9 weeks ago
2 - 1
10 weeks ago
2 - 0
10 weeks ago
2 - 0
12 weeks ago
0 - 2
12 weeks ago
2 - 1
12 weeks ago
6 - 16
14 weeks ago
1 - 2
14 weeks ago
0 - 2
15 weeks ago
2 - 1
15 weeks ago
1 - 2
15 weeks ago
1 - 2
15 weeks ago
2 - 0
15 weeks ago
0 - 2
16 weeks ago
2 - 0
16 weeks ago
1 - 2
16 weeks ago
2 - 1
16 weeks ago
1 - 2
18 weeks ago
0 - 2
18 weeks ago
2 - 1
18 weeks ago
2 - 0
18 weeks ago
0 - 2
19 weeks ago
0 - 2
19 weeks ago
2 - 0
19 weeks ago
2 - 0
19 weeks ago
0 - 2
19 weeks ago
0 - 2
19 weeks ago
1 - 2
19 weeks ago
2 - 0
20 weeks ago
2 - 0
20 weeks ago
2 - 1
21 weeks ago
9 - 16
Head to head
4
Wins
0
Overtimes
1
Wins
#1
 | 
Namibia CharlieeUK
no dobbo?
2022-12-09 01:27
1 reply
#4
 | 
Niger 322always
he has exam i guess
2022-12-09 07:44
question is which game itb forfeits ?
2022-12-09 02:42
2 replies
#6
 | 
Lithuania Al0neee
Can't they swap games with other teams? Like swap this game with Ninjas and Brugge
2022-12-09 09:18
1 reply
#7
dupreeh | 
Europe YkZz
I doubt it this is CCT they wont allow it
2022-12-09 09:55
susp god player ez for itb
2022-12-09 04:22
#5
 | 
Denmark sundevve
lol take susp when have jackinho in lilmix facepalm
2022-12-09 09:16
1 reply
#9
 | 
Indonesia lukerey
Why have jackinho and Draken on one team?
2022-12-09 10:25
#8
 | 
Ireland Jappett
EZ for hypeGOD
2022-12-09 10:09
#10
 | 
Poland mimsonqq
susp top onliner
2022-12-09 10:26
nice to see susp playing!
2022-12-09 10:31
PROS played recent games quite well, so must be 2-1 or 2-0 imho
2022-12-09 10:56
2 replies
#13
 | 
Latvia SigMale
quite well? all games are scripted doesn't matter what teams are playing script is the key
2022-12-09 11:03
1 reply
R u 12 yo? Do u really believe in it?
2022-12-09 11:09
People who say matches are rigged and stuff... Guys, here are so many diff factors: -Underdog teams come here to play and show themselfs, meanwhile other teams may not care until they are about to be eliminated -Players as humans can have good and bad days, so if your opponent is popping off and you can't hit, it happens to everyone and in this kind of tournaments is even harder to know, at the top level you expect some consistency that you cant find here -Bet responsable guys, you cant be rich tomorrow, but who knows in a few years 😉
2022-12-09 11:29
3 replies
You're right!
2022-12-09 11:35
This last sentence is true!!
2022-12-09 12:25
#104
 | 
Ukraine ShimonSS
Big +, but betting junkies won't read it, it's much easier to blame teams, players, scripted games than to confess to yourself that betting isn't the way to earn money, but just an entertainment, and if you spend everything that you have, then you should seek help. Also, with regards to the second point, even at t1 level consistency is a vague thing, especially in 2022, the skill gap is so low that everything is decided by who's having a better game on a particular day
2022-12-09 14:17
ez4itb
2022-12-09 12:08
#21
 | 
Lithuania Al0neee
Should be close game, but ITB win this :)
2022-12-09 12:10
OMG is Dobbo finally kicked?? LETS GOOO ITB TOP1 with this roster
2022-12-09 12:18
3 replies
nah he can't play due to exams
2022-12-09 12:46
2 replies
bruh got my hopes up for nothing susp is just SOO much better
2022-12-09 13:00
1 reply
individually probably :p
2022-12-09 13:02
Itb 2-0 maybe 2-1
2022-12-09 12:27
#25
INS | 
Europe syrp0se
dobbot finally kicked?
2022-12-09 12:42
1 reply
2022-12-09 12:48
#26
 | 
Sweden Pomiz
more sWedes more Ws
2022-12-09 12:44
No dobbot prospeks with rolf ez sweep
2022-12-09 12:48
Is susp good or tier 5 farmer?
2022-12-09 12:49
Kinda funny how dobbo has exam for his future career while it’s actually making burden of his present career
2022-12-09 12:50
Who picked first and what map?
2022-12-09 12:51
1 reply
#34
 | 
Sweden Pomiz
#33 and m3 mrg :)
2022-12-09 12:53
#33
 | 
Sweden Pomiz
ITB picks INF Prospects picks OVP
2022-12-09 12:52
ITB with susp ez
2022-12-09 12:56
susp funies its time to deposit again
2022-12-09 12:57
2 replies
#38
Patsi | 
Netherlands MejT
What do you mean?
2022-12-09 13:01
1 reply
everyone saying itb easy with susp probably easy prospects
2022-12-09 13:02
Susp 17yo looking like my barber who’s 36yo LMAO
2022-12-09 13:01
how do u even lose this pistol round
2022-12-09 13:11
#44
 | 
Niger 322always
free map 1 for 00GODS
2022-12-09 13:12
1 reply
00DOGS
2022-12-09 13:18
#45
 | 
Ireland Jappett
GODSPECTS 2-1
2022-12-09 13:15
lost 4v3 postplant and 5-0
2022-12-09 13:18
2 replies
#50
 | 
Latvia Faaakk
edit one more time
2022-12-09 13:21
7-0, 5-0, then 3-0?
2022-12-09 13:26
#48
br0 | 
Ukraine t1v3n
susp>dobbo
2022-12-09 13:18
#49
 | 
Latvia Faaakk
susp is pretty good
2022-12-09 13:20
draken XD
2022-12-09 13:24
#52
 | 
Ireland Jeppat
Prospect 2-1 confirmed
2022-12-09 13:25
#53
 | 
Poland mimsonqq
now inf is pure tt, but itb still struggling
2022-12-09 13:26
Draken awping 😂😂😂 Edit Susp is very sus would like to see him instead of dobbo on daily basis
2022-12-09 13:28
#56
br0 | 
Ukraine t1v3n
draken LMAO
2022-12-09 13:28
draken is a meme jesus
2022-12-09 13:28
ofc trash draken cant get a kill
2022-12-09 13:29
Itb win inf Prospects win overpass Itb win mirage
2022-12-09 13:32
2-0 itb,bet while u can
2022-12-09 13:32
3 replies
#61
 | 
Poland Simpliq
ez lose
2022-12-09 13:44
2 replies
They wont even win their pick
2022-12-09 13:49
1 reply
Not even close
2022-12-09 15:13
8-7 no over haha
2022-12-09 13:52
easy 2 odds on prospects map1 itb lul insta jinxed :XD
2022-12-09 13:57
5 replies
no ITB will lose
2022-12-09 14:07
4 replies
14-14
2022-12-09 14:10
3 replies
2v4 lmao
2022-12-09 14:11
2 replies
happens yeah :)
2022-12-09 14:11
1 reply
Reminds me of ECSATIC vs ESUKA same shit happened there, ecstatic won 2v4 retake
2022-12-09 14:12
ITB always starting every half like 0-5 and need to make insane comebacks x)
2022-12-09 13:56
#67
 | 
Poland Simpliq
throw over and ez win
2022-12-09 14:01
#68
 | 
Ireland Jeppat
odds permablock for M1 = 🤡 fiesta inc
2022-12-09 14:03
ITB so bad on their own map
2022-12-09 14:01
losing 3 players and giving away plant in a 5v1 going to cost ITB map1 also losing 3v2 in the round after :))
2022-12-09 14:06
1 reply
yup
2022-12-09 14:07
#71
 | 
Ukraine rexyyCSGO
why no eng stream?
2022-12-09 14:05
1 reply
CCT_EN on twitch bro
2022-12-09 14:08
Rusty throwing on purpose idk second round already not shooting enemies
2022-12-09 14:08
#75
 | 
Poland Simpliq
i stop bet this online junk
2022-12-09 14:08
#77
 | 
Niger 322always
322
2022-12-09 14:13
1 reply
reversed score
2022-12-09 14:13
Sheeesh
2022-12-09 14:14
hahahah 2v4 retake Prospects so bad
2022-12-09 14:10
oh wait its cct i forget
2022-12-09 14:13
#86
 | 
Niger 322always
ahahaha 15-15 always OT
2022-12-09 14:13
1 reply
where you get info about ot so early ? bet point 365 is still behind
2022-12-09 14:14
#87
 | 
Niger 322always
haha itb lose 5v3 to go Overtime
2022-12-09 14:14
#88
 | 
Russia DES7
ITB lost 5v3 on 15-14 ahahaha
2022-12-09 14:14
1 reply
bot bettor spotted
2022-12-09 14:15
Chipher life map
2022-12-09 14:14
Yeah ofc ITB lose 5v3 last round, this team always fake comeback bruh
2022-12-09 14:15
2 replies
Prospects lost 4v2 afterplant this game is clownfiesta deluxe everyone throwing
2022-12-09 14:15
can't win a game when your awper can't hit a tree that is stuck in the middle of nowhere.
2022-12-09 14:15
OTs clownfiesta, expect 19-17 or 19-15 fast
2022-12-09 14:15
its gg 4v2 Lost they gonna lose ot for sure
2022-12-09 14:15
Dogs losing 5v3 when map1 could be over long ago
2022-12-09 14:16
how is draken a pro player hes so fucking shit
2022-12-09 14:16
draken you fucking dog
2022-12-09 14:16
holy shit susp really should have won that 1v1 that timing was INSANELY unlucky lmao If ITB lose now i will tilt of planet earth
2022-12-09 14:17
2 replies
#105
br0 | 
Ukraine t1v3n
this could have ended earlier when draken missed 3 easiest shots on long
2022-12-09 14:20
1 reply
true, very unluko map for ITB so far lets hope they still can pull of the W
2022-12-09 14:22
Unreal timing :D
2022-12-09 14:17
i never saw a timing like that, wtf
2022-12-09 14:17
1 reply
Same, he literally missed him twice in like 5 seconds, that was super unfortunate
2022-12-09 14:23
Draken xD
2022-12-09 14:17
who wins 1st round of OTs - lose map. Will it work this time? hmmm
2022-12-09 14:19
Kick this draken ahaha what is he up to
2022-12-09 14:20
#111
 | 
Niger 322always
too ez 18-17 prospects
2022-12-09 14:24
1 reply
lmao
2022-12-09 14:26
Is there any single cct match that’s not having bullshit comeback?
2022-12-09 14:27
1 reply
#129
 | 
France Re3p
Maybe 1 or 2 match dont have OT lmaoo
2022-12-09 14:42
2nd OT here we go
2022-12-09 14:27
#115
 | 
Niger 322always
18-18 POGG
2022-12-09 14:27
1 reply
who wins?
2022-12-09 14:29
ahaha draken
2022-12-09 14:28
TOP G TOP G TOP G
2022-12-09 14:29
Can they end this s2pid match already?
2022-12-09 14:29
1 reply
prospects win its fine everything under control
2022-12-09 14:30
#121
 | 
Niger 322always
xaxaxa itb lose 5v3 at 19-19 fast 22-19 prospects
2022-12-09 14:35
quick little 5vs3 as T's mhmmmm that's yummy
2022-12-09 14:35
another 5v3 lost .. lest go into the bin
2022-12-09 14:37
#124
 | 
Europe TheSaiL
21-21
2022-12-09 14:40
3 replies
#126
 | 
Niger 322always
nt bot ended 22-20
2022-12-09 14:40
2 replies
#133
 | 
Russia brezyyy
Karma
2022-12-09 14:42
#143
 | 
Europe TheSaiL
Cry
2022-12-09 14:46
#125
 | 
Niger 322always
finally over 22-20 ty
2022-12-09 14:40
1 reply
#144
 | 
Slovakia Zolo22
:D
2022-12-09 14:46
draken again :D solo lose game
2022-12-09 14:41
So fucking s2pid then suddenly itb will win map 2
2022-12-09 14:41
LMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAO
2022-12-09 14:42
00PROSPECTS 5V3 WITH POST PLANT ON FUCKIN INFERNO HAHAHAHAHAHAHA HOW YOU CAN LOSE??
2022-12-09 14:42
Ayo, what a fiesta
2022-12-09 14:42
Dogshit game like havu vs finest
2022-12-09 14:43
5v3 post plant and lose ofc
2022-12-09 14:44
#136
 | 
Ireland Jeppat
#68 told ya guys
2022-12-09 14:44
How is every CCT game a god damn thriller
2022-12-09 14:44
#138
 | 
Poland roburok
5vs3
2022-12-09 14:44
Draken had 22 kills at 14 14 and what now XDDD
2022-12-09 14:44
lul 5vs3 postplant choke instead of 22-20 Round over - Winner: CT (21 - 21) - Bomb defused susp defused the bomb susp killedFRANSSON with m4a1_silencer (headshot) FRANSSON killedRuStY with ak47 (headshot) susp killedspooke with m4a1_silencer (headshot) spooke killeddraken with ak47 (headshot) susp + draken (assist) killedhype with m4a1_silencer RuStY killedbobeksde with m4a1 susp + Adam9130 (assist) killedRo1f with m4a1_silencer Ro1f planted the bomb on B (5on3) FRANSSON killedCYPHER with ak47 (headshot) Ro1f killedAdam9130 with ak47 (headshot) Round started
2022-12-09 14:44
EZ NOW WITH NO CHANCES FOR ITB
2022-12-09 14:45
Yesterday's ESEA match going like that, and it was fucking disgusting and brainless match I've ever seen
2022-12-09 14:46
#145
 | 
Niger 322always
should be quick 24-21 24-24
2022-12-09 14:48
21-20 5 vs 3 half timer post plant lose 21-21 3 vs 2 half timer post plant lose
2022-12-09 14:49
If they don’t win now then ITB may as well disband
2022-12-09 14:50
24-24 is the new script
2022-12-09 14:50
Omfg these 2 teams can't end the s2pid game
2022-12-09 14:52
#150
br0 | 
Ukraine t1v3n
shitshow
2022-12-09 14:52
In the fuckin end it will be 0-1 1-1 2-1 Same script g1 OT map pick win, g2 struggles too G3 over 26.5
2022-12-09 14:53
#152
 | 
Niger 322always
ez 24-24 POGG
2022-12-09 14:53
HAHAHAHAHA
2022-12-09 14:55
How the fuck do you choke a 24-21 lead lmao what the fuck
2022-12-09 14:55
1 reply
prospects threw 5v3 post plant...
2022-12-09 15:00
ofc they can't close it
2022-12-09 14:55
S2PID GAME 3 ROUNDS IN A ROW THEN CANT WIN SINGLE ROUND IN T SIDE. GO LOSE ALR ITB
2022-12-09 14:55
21-24 24-24 :>
2022-12-09 14:55
Biggest ccllown game and again i will leave as looser. Itb what a garbage team. Now they will lose 28-24 mark my words. Itb cant handle tilt but random mix with 2 standins can
2022-12-09 15:00
hahaah 24-24 xDD
2022-12-09 14:56
OMG
2022-12-09 14:57
prospects map1 still stands :o
2022-12-09 14:57
This OT ends for sure
2022-12-09 14:58
#163
 | 
Niger 322always
25 - 24 00prospect
2022-12-09 14:58
1 reply
#166
 | 
Europe TheSaiL
How can you always be so wrong? If you don’t have any real ways except the shitty bookies to see the real score, don’t imagine that shit
2022-12-09 15:01
ahaha ofc now win first t round 5v0
2022-12-09 14:59
Again ITB 3-0 then 3-3?
2022-12-09 15:01
prospects fucking threw 5vs3 at 21-20 now lose 2 rounds in a row, ggwp
2022-12-09 15:02
#169
 | 
Niger 322always
bruh 26-24 to 26-28 haha
2022-12-09 15:05
bruh lose 1v3… for the love of god don’t go 27-27 i just want this match to end
2022-12-09 15:08
#171
 | 
Niger 322always
HAHAHAHA 3V1 lose at 26-25 gg 27-26 prospects
2022-12-09 15:06
ez hype 1v3
2022-12-09 15:06
of course they can't win a 3vs1 with 15 seconds left...
2022-12-09 15:06
hype 3v1 26-26 xD
2022-12-09 15:06
Bruh how you cant lost so many 5v3 and now even 1v3.. disband into the bin
2022-12-09 15:06
Lmao just stop you pathetic trash. Jesus....
2022-12-09 15:06
ahaha draken again
2022-12-09 15:08
#178
 | 
Niger 322always
ahaha how many ot again 27-27
2022-12-09 15:08
#179
 | 
Europe TheSaiL
Looks like it’s 26-28 already but I hope to see another ots, this shits so funny
2022-12-09 15:08
My god draken again ahahhaha what a shit tier4 player :D
2022-12-09 15:08
00 prospects braindead
2022-12-09 15:09
A useless fight when it’s all scripted for itb to win map 1
2022-12-09 15:09
Into the butt
2022-12-09 15:09
Finally ITB won
2022-12-09 15:09
YEEESSS THANK FUCKING GOD ITS OVER Never again betting on ITB so fucking bad, choked 100000000 times and still somehow won thanks to susp
2022-12-09 15:09
3 replies
Your lucky they won that couldve gone either way with so many 3v5s and other clutch wins etc
2022-12-09 15:26
btw bet prospects map 2 they take it 100%
2022-12-09 15:27
1 reply
i did Also bet them map3 but Idk who wins it
2022-12-09 16:55
finally, so tired of losing my bets from 15:13 or 15:14, finally I'm on the winning side
2022-12-09 15:09
Retards from BOTSpects
2022-12-09 15:11
#188
 | 
Latvia SigMale
imagine thinking these tournaments are legit kekw
2022-12-09 15:12
2 replies
Imagine still watching it while thinking it’s fixed
2022-12-09 15:20
1 reply
#211
 | 
Latvia SigMale
if u watch this without betting u are more dumb
2022-12-09 15:36
rip 6.5 odds :(
2022-12-09 15:12
#190
 | 
Denmark ram1n
pls BLAST. WHy fking 14 dec. Just come earlier so i can watch some proper T1. Im so tired of this CCT trash tourney being set up every fucking day. Its christmas, why u have to scam me!
2022-12-09 15:12
4 replies
You dont have to bet on every single game you degenerate
2022-12-09 15:16
2 replies
Are you blind? He clearly said "watch".
2022-12-09 15:23
#196
 | 
Denmark ram1n
I dont throw stupid money like u dumb ass rat. People like u complain every day and cry 24/7 for being stupid enough to bet on these tourneys. 322always wannabe cunt
2022-12-09 15:26
It’s christmas, they need more money to buy gifts. Exactly the reason why they throw
2022-12-09 15:29
dobbbo is playing or still susp ? map1 susp and now it shows dobbo@bet365
2022-12-09 15:25
3 replies
#201
 | 
Singapore AffinityZ
dobbo playing
2022-12-09 15:27
Dobbo His exam is finish and he’s ready to make his team lose
2022-12-09 15:28
then easy 2-1 3.4 prospects after that fiesta on map1
2022-12-09 15:28
2-0
2022-12-09 15:26
Ez prospects 2nd
2022-12-09 15:27
2-1 prospects, ITB is trash af XD
2022-12-09 15:30
ITB only wins 2-0 or loses 0-2 so ez 2-0 ITB
2022-12-09 15:32
2 replies
prospects are good on overpass btw
2022-12-09 15:33
it's pretty much guaranteed prospects win with these maps, it was just matter of 2-0 or 2-1 and they choked so it'll be 2-1
2022-12-09 15:36
Already 6-0 prospects on T side XD
2022-12-09 15:34
#210
 | 
Latvia Faaakk
2022-12-09 15:36
ok i bet on 00, so go itb, its free
2022-12-09 15:37
8 replies
its my christmas gift, u dont need to say thanks
2022-12-09 15:39
7 replies
Cmon you dont have to do all that shit, ITB is literally garbage and they wont win
2022-12-09 15:40
1 reply
bro, 00 gonna lose 2-0 with some lucky ahahha
2022-12-09 15:47
Dude dont make draken win bet on itb :D
2022-12-09 15:49
4 replies
8-1 to 8-6, only wait for it
2022-12-09 15:50
3 replies
they won eco lol
2022-12-09 15:52
2 replies
Yeah draken again doing his things :D
2022-12-09 16:00
1 reply
from 2 map i said, i hope u bet
2022-12-09 17:42
Woah draken clown again
2022-12-09 15:37
Ovp gonna be 16-1 XD
2022-12-09 15:38
#217
 | 
France Re3p
2-1 script for prospect
2022-12-09 15:41
#218
 | 
France Re3p
Ovp is an easy Ct map , idk how « pro » ( more pro fixer ) cant play this side
2022-12-09 15:44
Dobbot got back now lose so bad. Maybe they dont want to tell susp to fix map 1.
2022-12-09 15:45
1 reply
lmao didn't noticed dobbot back
2022-12-09 15:52
8 1 8 7 11 16 Draken 0.8r
2022-12-09 15:49
Lmfao ecoed
2022-12-09 15:51
1-1 already
2022-12-09 15:51
Itb ecoed every other round
2022-12-09 15:58
3 replies
They won next thoo
2022-12-09 16:00
But still trash game :D
2022-12-09 16:00
1 reply
2-1 for ITB
2022-12-09 16:02
#232
 | 
Poland Simpliq
bet over every map ez
2022-12-09 16:02
1 reply
very ez haha u lose
2022-12-09 16:13
#234
 | 
Latvia Faaakk
2022-12-09 16:02
itb can win every full buy enemy, but cant win against eco or force lmao
2022-12-09 16:07
Itb cant win against shit buy
2022-12-09 16:08
Funny end of the map2 LOSE WIN LOSE WIN LOSE WIN XD
2022-12-09 16:08
How one team can lose 3 enemy eco rounds in one game and then 3 rounds with 2 players advantage. That's literally pathetic
2022-12-09 16:11
what the hell is this, win buy rounds and lose to shitty ones xd
2022-12-09 16:12
Draken Just go bavk to valo ahaha
2022-12-09 16:13
i dont like itb
2022-12-09 16:13
fuckın dogs wait for last 30 min and push like an level2
2022-12-09 16:13
anyone know which team is prematch favorite?
2022-12-09 16:17
1 reply
it was 50/50
2022-12-09 16:19
#246
 | 
Sweden Pomiz
welcome dobbo
2022-12-09 16:19
#247
 | 
Romania Fimbly
you're 5v3 with draken lurking , rotate to A insta? NO! Let's wait for draken to die , then allow FRANSSON to lurk us and lose the round
2022-12-09 16:20
win with stand-in, lose with main team classic CCT lul
2022-12-09 16:25
3 replies
#249
 | 
Lithuania Al0neee
What do you mean? Prospects gonna win mirage easy and 2-1 for them
2022-12-09 16:28
2 replies
yes thats what im saying ITB win first map with stand-in now they lose next 2 maps when dobbo is back
2022-12-09 16:30
1 reply
#255
 | 
Lithuania Al0neee
Ohh sorry, I didn't see that Dobbo is back :D
2022-12-09 16:36
skrinshoter.ru/p/091222/XpLZ6L prospect ez 2+ odds ty
2022-12-09 16:29
2 replies
u back lets goo
2022-12-09 16:30
but i think ITB take it
2022-12-09 16:32
5vs3 vs shit buy, fuck this cct XD
2022-12-09 16:32
I bet on Prospects to win map3 gg itb well done, every fucking time
2022-12-09 16:37
1 reply
#261
 | 
France Re3p
U Will win
2022-12-09 16:51
#257
Patsi | 
Netherlands MejT
Dobbo delivers
2022-12-09 16:38
i literally said, i will bet on 00 so bet on itb, if u listen me, ez farm for u
2022-12-09 16:39
2 replies
#260
 | 
France Re3p
Itb trash
2022-12-09 16:50
1 reply
00 not to much better
2022-12-09 16:52
#264
 | 
Poland Simpliq
XD 3V5
2022-12-09 16:55
#265
 | 
Poland Simpliq
Ez 2.7 odd itb LULE
2022-12-09 16:57
#266
 | 
Poland Simpliq
1 ct round now
2022-12-09 17:04
1 reply
Itb will luz rofl)
2022-12-09 17:08
Itb wil somehow Lose
2022-12-09 17:04
1 reply
#271
 | 
France Re3p
Cause itb haven’t futur
2022-12-09 17:10
Drake - 10/10 cis minor))
2022-12-09 17:08
Draken game of the life but still losing lol
2022-12-09 17:10
Yeeaah, prospects 14-10, the cum on ITBs back is real
2022-12-09 17:12
itb getting reverse sweep from a academy team lmfao
2022-12-09 17:12
13-10 atctical timeout, is it going to OT OR 16-14?
2022-12-09 17:12
4 replies
16-10 win Prospects, ITB are clueless on T side.
2022-12-09 17:15
ot and itb squeeze out with a random 1v4
2022-12-09 17:15
#278
 | 
Europe TheSaiL
still a possibility for itb win, but i think it was called to get totals or something
2022-12-09 17:15
#274 OT IT IS HAHAHAHAAH 13-10 MAFIAPAUSE TO 15-15
2022-12-09 17:29
#275
 | 
Niger 322always
too ez 14-13 prospects
2022-12-09 17:18
1 reply
Draken says no
2022-12-09 17:18
is 00prospects rly gonna lose from 13-10 vs eco
2022-12-09 17:23
#281
 | 
Niger 322always
free GOd prospects
2022-12-09 17:19
Eeeyyu leezzgooo the choke again leezzgooo vamoooss ez x8
2022-12-09 17:19
I see, these kiddo starve to dead that they forgot how to play mirage even after winning pistol :D
2022-12-09 17:20
#284
 | 
Niger 322always
ez 15-13 00PROSPECTS ezzzz
2022-12-09 17:20
Classic fake comeback
2022-12-09 17:22
1 reply
15 15 1000 % shance
2022-12-09 17:25
Rolf with an MP is better than entire ITB
2022-12-09 17:24
are we going to another OT again that would take 24 rounds in Ot?
2022-12-09 17:25
15-14 pls end it you have money & buy
2022-12-09 17:26
1 reply
#291
 | 
Niger 322always
already ended 16-14
2022-12-09 17:27
#290
 | 
Niger 322always
pog finally prospects won 16-14 almost lost 14-10 lead
2022-12-09 17:27
1 reply
u must have been dropped as a baby because u always wrong
2022-12-09 17:29
HAHA LONG OTs coming guys
2022-12-09 17:28
YUP OT IT IS :) NOW GO FAST LOSE PROSPECTS PLEASE
2022-12-09 17:28
and again a match where on 15 13 the bookmaker gives 50/50 an obvious 322
2022-12-09 17:29
1 reply
The odds at 15-13 were 1.01 - 8.50, basically on every bookie. Im not good with numbers but im pretty sure thats not 50-50.
2022-12-09 17:36
How retarded are you wtffff 2nd map 21-20 5vs3 now 3rd map 15-13 , cant even close it out 15-14 5vs3
2022-12-09 17:29
cashouted my bet on Prospects at 15-15 with profit better than lose good luck all
2022-12-09 17:30
Good loss trashspects
2022-12-09 17:30
insane xd
2022-12-09 17:30
#302
 | 
Poland Simpliq
TOP
2022-12-09 17:30
15-13 to 15-16 just delete
2022-12-09 17:31
Ok 5vs3 gg
2022-12-09 17:31
19-16 ITB
2022-12-09 17:32
#306
 | 
Poland Simpliq
mot even close
2022-12-09 17:32
Always same shit when i bet
2022-12-09 17:32
Damn, I knew i should have been happy with map1 and map2 wins, 00prospects fucked up map3 so bad so many chances thrown
2022-12-09 17:33
this shit always happen with me, thats why i said for u to bet on itb
2022-12-09 17:33
#310
 | 
Niger 322always
322
2022-12-09 17:38
5 replies
Stop with the fake scores
2022-12-09 17:37
4 replies
#318
 | 
Niger 322always
322 is not score? quit this site
2022-12-09 17:38
3 replies
You wrote 17-17 nice edit you are doing it every time
2022-12-09 17:40
2 replies
#329
 | 
Niger 322always
yep ofc u lying always
2022-12-09 17:41
1 reply
Good thing you lost your bet b0t bettor
2022-12-09 17:42
draken might miss the easy shots but he is still a beast when it comes to awping
2022-12-09 17:35
#312
 | 
Poland lustro
prospect nice. no words. just disband
2022-12-09 17:35
How much shitspects how much ?
2022-12-09 17:37
ggwp ITB! impressed with their mirage recently, used to be dogshit. prospects be young ballers farming those kronas too pog
2022-12-09 17:37
#317
 | 
Niger 322always
always new ot... 18-16 18-18
2022-12-09 17:37
1 reply
not this time
2022-12-09 17:38
#320
 | 
Poland Simpliq
ty ez 2.7 odd
2022-12-09 17:39
sudeenly forgot how to play
2022-12-09 17:39
not even mad about losing map3 when i see draken pull of this GODLIKE performance holy shit what a carry draken haters where u at??
2022-12-09 17:39
WOW WOW WOW. What the hell
2022-12-09 17:40
wp wp wp 00proskek 14-15 u can end but nope, being idiots is ur surename
2022-12-09 17:40
1 reply
u keep doubting ITB and they keep proving u wrong aha
2022-12-09 17:43
and my cashout was right :) wp ITB deserved win in OT
2022-12-09 17:40
Rename your team to "5vs3" retards
2022-12-09 17:40
322
2022-12-09 17:41
what a game ! ty for odds
2022-12-09 17:42
olol
2022-12-09 17:42
#334
 | 
Poland lustro
15-13 ct side ---> 16-19 . prospects
2022-12-09 17:42
How many 5v3s ?? nice scam
2022-12-09 17:42
O my kurwa god :D
2022-12-09 17:42
so much 5v3s
2022-12-09 17:43
#340
 | 
Poland roburok
prospects cant even close 2 maps when 5v3
2022-12-09 17:46
LMAO easiest ITB cash of my life. stay mad prospect bettors
2022-12-09 17:54
#274 CASUAL CCT TOURNA SCAMS HAHAAHHAAHAHA
2022-12-09 18:02
Login or register to add your comment to the discussion.
Now playing
Thumbnail for stream
Brazil
gaules
4532 viewers
Top streams
All(23)
Casters(14)
Streamers(7)
Organizers(2)
Brazil
gaules
(4532)
Argentina
Luken
(2085)
United Kingdom
ESL TV
(1210)
United States
Cooper
(966)
Canada
jasonR
(761)
Portugal
zorlaK
(672)
United States
freakazoid
(386)
Brazil
mch
(341)
Brazil
BTSBrasilFPS
(303)
Brazil
Jogando Junto
(220)
Brazil
Apoka
(165)
Brazil
bt0
(139)
United States
JoJo
(105)
Brazil
JokerBR
(84)
France
1pv
(71)
United States
Justhoohaa
(11)
United States
Detonate
(9)
United States
Slugy
(9)
United States
Unjustified
(9)
Brazil
kabrafps
(7)
Australia
Hatz
(4)
Brazil
crawzao
(3)
Brazil
BTSBrasilCSGO
(1)