SK reveal new CS:GO team

SK Gaming have announced that they have completed the signing of Team4Balkan.

SK had been quiet on the CS:GO front since December following the breakup of their team in the wake of a disappointing campaign at DreamHack Winter, where they came in last of their group.

With Dh Summer in mind, the Germany organisation decided to go back in business and secured the services of the former Property team, who had recently been playing under the name Team4Balkan.


pita to wear SK's shirt once again 

Not all the players from the old Property team made the move to SK, though, as Christian "Spitfire" Schiölde and Jerry "xelos" Råberg are nowhere to be seen, while Joel "emilio" Mako, who recently attended Copenhagen Games with the Lemondogs mix, has been brought in.

"It feels great to once again be back in SK Gaming," Faruk "pita" Pita told SK's website.

"I had a great stay here last time and I'm looking forward to representing this organization and its sponsors at the best possible level.

"With SK Gaming we get the support we need in order to be able to fully focus on our performance. I want to give a big shoutout to Alexander for bringing us in, and also the sponsors of SK Gaming who believe in us! We won't let you down. Thanks!"

SK's CS:GO division consists of the following players:

Sweden Mikail "eksem" Bill
Bosnia and Herzegovina Faruk "pita" Pita
Sweden Joel "emilio" Mako
Sweden Alexander "SKYTTEN" Carlsson
Sweden Fredrik "Roque" Honak 

Related videos:

#2
 | 
Ukraine gungrave
gl
2014-05-26 19:27
2 replies
Gl to them.
2014-05-26 21:27
Not that it matters, but what is the difference between GL and N1? Admins mad.
2014-05-27 13:42
ooooooooooh sick <3
2014-05-26 19:27
mistake
2014-05-26 19:27
1 reply
#302
 | 
Venezuela cubek
pika = oompa loompa
2014-05-26 23:20
n1
2014-05-26 19:27
#7
Grim | 
United States Bibby
Love you papa Joel :( Time to train you son and bring him to SK!
2014-05-26 19:29
9 replies
stop being annoying
2014-05-26 19:51
1 reply
Too much ask for this noob.
2014-05-26 21:28
most awkward noob ever
2014-05-26 20:25
stfu
2014-05-26 21:25
no-one actually likes you, please stop with this first name basis shit
2014-05-26 22:53
liar. scammer. whore.
2014-05-26 22:58
1 reply
where is my awp redline ?
2014-05-27 01:39
where's my zowie FK?
2014-05-27 14:03
Not a brilliant lineup but I guess it's nice to see the tag back in CS, despite the history of the org behind it.
2014-05-26 19:27
aaahhh, not 1st..
2014-05-26 19:27
nice
2014-05-26 19:27
sry but dennis and co would be better :)
2014-05-26 19:27
4 replies
+over9k
2014-05-26 19:28
+1
2014-05-26 19:55
#174
 | 
Russia xenich
agree +1
2014-05-26 20:24
SK is not worthy
2014-05-26 20:34
What about Delpan though?
2014-05-26 19:27
2 replies
Delpan is playing for another team currently
2014-05-26 19:52
1 reply
no one wants to play with delpan. His a dick
2014-05-27 14:13
gl
2014-05-26 19:27
daaamn
2014-05-26 19:28
top20
2014-05-26 19:28
TEAM4SK
2014-05-26 19:28
top10
2014-05-26 19:28
very niceeeee
2014-05-26 19:28
its time
2014-05-26 19:28
top2 swe for sure
2014-05-26 19:28
3 replies
top4
2014-05-26 23:01
2 replies
Yup. NiP TG and fnatic are all better.
2014-05-27 13:25
1 reply
srly only totally nabs can say fnatic is better
2014-05-28 17:24
no ex-LGB === FUCK SK IDIOTS
2014-05-26 19:28
7 replies
actually they're ex-lgb. they're like ex-ex-lgb
2014-05-26 19:48
6 replies
no fuck was given
2014-05-26 19:50
5 replies
then dont reply dickwad.. jeez.
2014-05-26 19:52
1 reply
turk....................................................................xD
2014-05-26 21:03
then dont reply dickwad.. jeez.
2014-05-26 21:02
then dont reply dickwad.. jeez.
2014-05-26 22:06
then dont reply dickwad.. jeez.
2014-05-26 22:14
heuheuheuheuheuheuheuheuheuehuehueheuheuheuheuheuhauhsdsjklal,rjckasrvajsopfjvniasdjfnavjsfm.ai,apsfdopask my favorite organisation surely knows how NOT to pick best solutions...
2014-05-26 19:29
no ex-lbg no party
2014-05-26 19:28
4 replies
they ARE ex-lgb
2014-05-26 19:56
3 replies
ok murican
2014-05-26 20:07
2 replies
:D
2014-05-26 21:29
He is right
2014-05-28 17:25
gl maikel
2014-05-26 19:28
gl guys
2014-05-26 19:29
NICE <3 GL
2014-05-26 19:29
goooooood
2014-05-26 19:29
ex LGB will be the new Alliance or what?
2014-05-26 19:29
5 replies
yes
2014-05-26 19:29
4 replies
when ?
2014-05-26 19:38
2 replies
yes
2014-05-26 20:33
When DHS groups are drawn.
2014-05-26 21:38
would be so awesome :>
2014-05-26 20:28
top 20
2014-05-26 19:29
Good luck SK!
2014-05-26 19:29
legend
2014-05-26 19:29
gl
2014-05-26 19:30
gl SK
2014-05-26 19:30
o_o
2014-05-26 19:30
gl
2014-05-26 19:30
Nice, all good, I remember Roque was rekking people last year
2014-05-26 19:30
1 reply
That's right Anders <3
2014-05-26 23:11
g1
2014-05-26 19:31
no ocelote no SK Keepo
2014-05-26 19:31
2 replies
no scarf no ocelerino
2014-05-26 22:16
LOL
2014-05-27 21:55
#42
 | 
Brazil oc^
good luck guys!
2014-05-26 19:31
#43
 | 
India h8or
Could have picked LGB doe. Anyways, welcome to CSGO SK Gaming.
2014-05-26 19:31
bad pick, lgb deserved it. pita noob and emilio has alot to prove.
2014-05-26 19:31
4 replies
pita noob?lol o_O
2014-05-26 19:32
pita is a good and smart player
2014-05-26 20:24
lol you'll see how good pita is
2014-05-28 07:19
Pita Silver 2xD
2014-06-09 16:06
noooooooooo emilio..llolol
2014-05-26 19:32
lol what? pita?!
2014-05-26 19:32
Bout time we saw that tag back in the game, hope pita & co start headshotting some faces.
2014-05-26 19:32
nice, gl guys !
2014-05-26 19:32
now SK > TeamGlobal
2014-05-26 19:32
5 replies
#115
 | 
Ukraine petruska
no
2014-05-26 19:47
heaheaehaehheahe
2014-05-26 23:08
1 reply
xD
2014-05-27 09:53
YE JUST RIGHT NOW CUZ THEY JOINED SK MOMENTUMB00STER1337.EXE OMG SK>TG stfu already
2014-05-27 09:54
hehahehaeheahhaheh yep
2014-06-09 16:07
wasnt spitfire with them?
2014-05-26 19:32
hahahahah sk so bad
2014-05-26 19:32
can someone explain to me why Delpan isnt in this team and 2nd why spitfire was replaced by emilio?TY
2014-05-26 19:33
3 replies
Delpan is absolutely shit.
2014-05-26 19:38
1 reply
still better than emilio
2014-05-26 19:39
delpan was never in this team and spitfire left for some reason.
2014-05-26 19:54
#55
mason | 
World PRQN
n1
2014-05-26 19:33
wtf?
2014-05-26 19:34
similar would be presented some time ago and they didn't survive...
2014-05-26 19:34
1 reply
same as last time major tour comming/sk team SK revealed/sk team failed badly/sk disband/hl3 confirmed...
2014-05-26 19:35
gl
2014-05-26 19:34
&#1077;&#1093;&#1088;&#1077;&#1089;&#1090;&#1077;&#1076;
2014-05-26 19:34
finally! :) gl guys :)
2014-05-26 19:34
expekteg
2014-05-26 19:35
lol when I read this notice on twitter first what I thought is ex-lgb.. but anyway great new!
2014-05-26 19:35
No offence but you take these guys when you have ex-LGB? I guess its cause of pita, goodluck anyway
2014-05-26 19:35
SK chose this team over ex-LGB ? LOL SK definitely doesn't know how to pick a decent team and they are gonna fail again for the 2nd time in a row.
2014-05-26 19:35
3 replies
You don't know shit. How would you possibly know they didn't ask TEAMGLOBAL? Maybe they didn't accept the offer?
2014-05-26 22:17
2 replies
I read on fragbite that TG didn't want to join SK, don't know if it's true tho
2014-05-27 09:55
1 reply
LGB don't wanna play for SK
2014-05-27 16:00
:3
2014-05-26 19:35
not bad
2014-05-26 19:35
#68
 | 
Ukraine petruska
ex-LGB>SK! SK is sooo bad ;C
2014-05-26 19:35
DELPAN ? .......
2014-05-26 19:36
1 reply
He plays for AliGon now.
2014-05-26 20:38
There are better options to be honest.. Pimp's team has more potential TeamGlobal but goodluck to them EDIT: delpan is bad
2014-05-26 19:37
#73
cyx | 
Chile L1PPE
like more ex-LGB, but good Luck
2014-05-26 19:36
Gogogo
2014-05-26 19:36
Great to see the old org. back, though I don't expect big results... let's see how it goes.
2014-05-26 19:36
disband after dh summer, 4so
2014-05-26 19:37
Welcome back, SK. :D
2014-05-26 19:37
omg with emilio, this will last to DHS at max
2014-05-26 19:37
n1
2014-05-26 19:38
SK.eksem > NiP :D:D:D
2014-05-26 19:38
#84
 | 
Lithuania mao~
I thought I am old for video games, but now I know that I am not worst
2014-05-26 19:39
no delpan no party
2014-05-26 19:39
Nice, hoping that ex-LGB will soon found new org too. :) Good luck guys!
2014-05-26 19:39
guess i'll never see Delpan playing again... good luck to you guys tho
2014-05-26 19:39
1 reply
#118
 | 
Sweden Snipatore
he's playing in Aligon
2014-05-26 19:48
-someone,+delpan
2014-05-26 19:39
#89
 | 
World breezy0
SK you are a fucking joke, another fail team haha
2014-05-26 19:39
pita probably one of the most overrated csgo players
2014-05-26 19:39
2 replies
#376
tHm | 
Denmark tHm
underrated*
2014-05-27 13:12
1 reply
Lol, I thought the same instantly I finish reading his comment ..
2014-05-27 22:10
bad call.. pita will keep them going but never get to the top, why invest in a team which will never, in any world, be among the three best teams
2014-05-26 19:40
3 replies
be among the three best teams, you mean in sweden right?
2014-05-26 19:52
they arent investing, do u really think they chosed this team over ex-LGB if they were "investing" something?
2014-05-26 20:16
Like last time, they picked the best available swedish team/.
2014-05-26 20:34
GG pita, good luck!
2014-05-26 19:40
hmmm
2014-05-26 19:40
not worthy of the SK tag imo good luck though, prove me wrong
2014-05-26 19:41
I was sure that ex-LGB to SK, so I want teamglobal to Alliance )
2014-05-26 19:42
n1, will make dhs even more interesting :) Also, can some pick up ex-lgb already ffs
2014-05-26 19:42
+ Delpan !!!!!!!
2014-05-26 19:43
LMFAO, Pita return to SK again like Delpan~~~ ...wait...where's Delpan (Kappa)
2014-05-26 19:43
ex-lgb?!?!
2014-05-26 19:44
Hell cs:go is booming :) So curious to see this game in 6 or 12 month, in terms of playerbase , viewership etc... best of success SK!
2014-05-26 19:44
How many guys here want a SK-Gaming (HOLO) Sticker?
2014-05-26 19:44
1 reply
#116
 | 
Lithuania crxyolo
none :D
2014-05-26 19:47
so stupid
2014-05-26 19:44
+spawn :> sick
2014-05-26 19:45
gl SK!
2014-05-26 19:45
and delpan ? :c
2014-05-26 19:45
Could be better.
2014-05-26 19:45
gl!
2014-05-26 19:45
BTW, why not pick up TEAM-GLOBAL(EX-LGB)?
2014-05-26 19:45
1 reply
+1 Another SHIT move by SK. -.-'
2014-05-26 19:47
n1
2014-05-26 19:46
expected
2014-05-26 19:47
nice to se SK back :D miss Delpish tough!
2014-05-26 19:49
#121
 | 
Japan mameloff
YEEEEEEEAH!! Welcome back SK!! glhf!!
2014-05-26 19:50
ex-lgb > sk x100
2014-05-26 19:51
awesome
2014-05-26 19:52
+spawn +delpan maybe top8 bad move sk
2014-05-26 19:52
When I saw that SK-Gaming revealed new CS:GO team, hoped to see there SpawN or mr.zet. Not today ; [
2014-05-26 19:52
1 reply
same ;(
2014-05-26 21:12
still better than fnatic. and please no delpan in the future.
2014-05-26 19:53
top5 good team, no more!
2014-05-26 19:53
good luck :)
2014-05-26 19:53
another mistake... they should pick up ex-LGB and emilio < Spitfire
2014-05-26 19:54
HYPE
2014-05-26 19:56
where face and robbban
2014-05-26 19:57
#141
 | 
Korea saddummy
Better option was ex-LGB, but who knows.
2014-05-26 19:58
#142
 | 
Lithuania HORNAS!
Worst pick @ 2o14
2014-05-26 19:58
love these guys, but i just cant see enough firepower in this lineup
2014-05-26 19:59
but at least delpan's awp skill is very good no delpan no party
2014-05-26 19:59
GL#
2014-05-26 20:00
#146
 | 
Czech Republic Creedy
nice !
2014-05-26 20:01
Sat that not exlgb
2014-05-26 20:01
Maybe top #10... ...In sweden
2014-05-26 20:02
2 replies
then they're at least #1 in norway xDd
2014-05-27 00:56
1 reply
Think that ex-H2k would have small problems with these guys. TeamGlobal, fnatic and NiP is another story.
2014-05-27 01:10
who are these people
2014-05-26 20:02
lol why not delpan,eksem,dennis,pita,skytten/roque :(
2014-05-26 20:03
1 reply
#159
 | 
Malta WATSKy
dennis is in LGB
2014-05-26 20:07
expected
2014-05-26 20:03
Nice team glad I don't see delpan there
2014-05-26 20:03
Oh hello once again
2014-05-26 20:03
actually i dont think SK nowadays is the same as before,so not picking tier1 team seems reasonable for me.
2014-05-26 20:04
roque<3
2014-05-26 20:04
finally sk without delpan gl!
2014-05-26 20:05
n111
2014-05-26 20:05
1 dreamhack and they are done if they don't do well.
2014-05-26 20:07
Can't they just create a superteam of pita roque olofm pyth krimz
2014-05-26 20:09
I hope they won't fail :(
2014-05-26 20:12
n1, gl boys!
2014-05-26 20:12
terrible
2014-05-26 20:14
very happy for Pita and his crew to sign a name we all recognize even though the latest history of SK isn't the best remember the past my friends remember the past. Hope u do great Pita & crew
2014-05-26 20:16
^nice SK
2014-05-26 20:18
no SpawN ?
2014-05-26 20:19
this instead of ex-LGB? LOL
2014-05-26 20:20
1 reply
ex lgb are the biggest pack of chokers since the 2007 patriots
2014-05-26 20:23
better than the old one for sure
2014-05-26 20:22
gl
2014-05-26 20:26
nice team :D gl & hf
2014-05-26 20:27
+SpawN
2014-05-26 20:31
top 66
2014-05-26 20:31
Expecting this news ! :) Good Luck... They can surely challenege other top teams :)
2014-05-26 20:31
#183
 | 
Ukraine velm
the hype is real
2014-05-26 20:33
-emilio + ?
2014-05-26 20:36
1 reply
#359
 | 
Poland metal_cs
+ xelos
2014-05-27 09:01
Woohoo!
2014-05-26 20:37
SK picking up teams like its 2003 or something. Wrong choice again
2014-05-26 20:38
3 replies
In 2003, when SK had Heaton, Potti, fisker, ahl, and Element/Spawn and won CPL Winter, CPL Summer, and WCG?
2014-05-26 21:23
2 replies
My point is that SK are again trying to convince themselves that picking up Swedish players and trying to make a team out of them will somehow work. It didn't worked out for the first time, there's a chance it won't work out now Players you mentioned above were individually talented/proved players. The only team right now with that status is ex-LGB. And guess what, SK won't invest in them because they're rather gamble than spend money on a good team
2014-05-26 21:43
1 reply
haha I agree I just thought it weird for you to say 2003 when they weren't retarded as an organization yet.
2014-05-26 22:39
spawn, we're waiting you now
2014-05-26 20:38
This has potential if they put in the hours, they were very close to taking out titan and with the support from sk this will hopefully prosper.
2014-05-26 20:38
Typical SK will kick 4 players within a month, take in new ones, then disband.
2014-05-26 20:41
oh jeez these delpans fanboys...:D im so glad that he isnt in this lineup
2014-05-26 20:41
yeeees eksem to rule! GL
2014-05-26 20:44
eksem ? i think he want the name maikelele ?
2014-05-26 20:48
First the mousepad, now this...
2014-05-26 20:48
#200
 | 
Lithuania mao~
so eksem or maikel? don't understad... on SK gaming there is no eksem, instead of him there's maikel, but here on hltv.org eksem is on the roster and no maikel. which site is right? or I don't understand something?
2014-05-26 20:50
2 replies
eksem = maikel he wants to be called as maikel now
2014-05-26 21:02
1 reply
#219
 | 
Lithuania mao~
thanks mate, so why hltv.org still call him eksem?
2014-05-26 21:11
-someone+pyth
2014-05-26 20:53
1 reply
+1
2014-05-26 20:59
pita finally !
2014-05-26 20:53
sick, gl
2014-05-26 20:53
no Delpan no SK
2014-05-26 20:54
top32 eu
2014-05-26 20:55
gl emilio )))
2014-05-26 21:00
niceeeeeeeeee gl fellas
2014-05-26 21:01
#211
 | 
Ukraine potapUA
Well, we saw what motivation did with Virtus.pro though. I think if they will train hard they can be good.
2014-05-26 21:02
THIS NOT SK ! This is sucks
2014-05-26 21:04
where is spawn?:(
2014-05-26 21:07
4 replies
turn on the nightvision
2014-05-26 23:15
3 replies
hahah I dont like this joke actually because it sounds a bit racist but it was still a good on e:D
2014-05-27 00:34
LOL
2014-05-27 09:57
naah he has cold blood, remember that cbble ninja defuse?
2014-05-27 22:27
New SK ? hehehehehehe please... #2MonthsMax
2014-05-26 21:08
SpawN pleez
2014-05-26 21:09
lol
2014-05-26 21:10
Great organisation...They picked good players.This is promising lineup! GL Guys
2014-05-26 21:12
+Delpan.
2014-05-26 21:14
-Roque +pyth #2 swedish team guaranteed
2014-05-26 21:15
-roque +SpawN
2014-05-26 21:20
month later: SK disband CS:GO team
2014-05-26 21:21
siiiiiiiiiick, so glad to see these guys playing for SK :) gl
2014-05-26 21:22
interesting gl guys <3 pita but I don't see how he can compete with the other teams if he's working a 9-5 job
2014-05-26 21:23
Wait this probably means that ex-LGB will go to Alliance maybe ;D?
2014-05-26 21:25
Good luck.
2014-05-26 21:26
N1 gl first time that i can see emilio without dalito and rape:d
2014-05-26 21:29
PITASHOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!
2014-05-26 21:29
-Rogue -Emilio +Delphan +Somebody else!
2014-05-26 21:29
2 replies
+pyth
2014-05-26 21:48
rogue..gg
2014-05-26 22:45
gl maikel
2014-05-26 21:32
#240
 | 
Slovakia kubiaxk
SPOOOOOOOOOOOWN PLS :(
2014-05-26 21:32
eksem to carry them, skytten also, gl i like this team a lot and i hope we can see some good results
2014-05-26 21:34
1 month
2014-05-26 21:37
if they remove emilio and rogue..it is going to be nice
2014-05-26 21:39
2 replies
emilio is not so bad..
2014-05-26 21:54
1 reply
yes but still..this is SK and they need good players..
2014-05-26 21:56
n1
2014-05-26 21:39
good luck!
2014-05-26 21:40
WHERE IS SPAWN
2014-05-26 21:42
ex-LGB/TEAMGLOBAL didn't want to sign with SK thats why they didn't get picked up.
2014-05-26 21:43
1 reply
proof?
2014-05-27 00:56
expected !!!! not.
2014-05-26 21:44
good luck! I hope emilio shows himself a bit more, he has had so many chances! hf
2014-05-26 21:45
n1
2014-05-26 21:46
good to see such a legend organization back on business
2014-05-26 21:47
-eksem +Maikelele
2014-05-26 21:55
+delpan
2014-05-26 21:56
nice!
2014-05-26 22:17
Good to hear SK is back in CS:GO scene. Good luck.
2014-05-26 22:18
-roque + dennis - emilio + twist - pita + olof and then, TOP 5 in 3 months.
2014-05-26 22:22
5 replies
*sigh*
2014-05-26 22:45
3 replies
why would ex-lgb ruin already a top5 team to make something that may not work ?
2014-05-26 23:27
2 replies
A top 5 team, ex-lgb? Nah, not at all.
2014-05-27 02:08
1 reply
ofc they are based on latest lan results...
2014-05-27 16:44
Well, you probably know that would be the same as the original LGB from 2013. They never made it past top5 unfortunately.
2014-05-26 23:32
isn't pita going to work? If this team get top5 i would be impresd and if they don't disband after 2 months it also would be impresive
2014-05-26 22:22
wanted a new mousepad :((((
2014-05-26 22:25
n1
2014-05-26 22:26
not sure if trolling
2014-05-26 22:36
good luck guys
2014-05-26 22:43
Good luck bros!
2014-05-26 22:48
eksem skytten and roque three madfragers pita as top 5 sniper on the wurld and emilio as igl hmm this team could be in top 7
2014-05-26 22:54
Good luck :)
2014-05-26 23:00
gl!
2014-05-26 23:01
so this is what everyone was waiting for huh...
2014-05-26 23:01
GL but be sure this matches was for donate and the players play just like 1 traning day. The real picture of players coming soon so my friends be ready.
2014-05-26 23:13
GL eksem bro
2014-05-26 23:16
meh
2014-05-26 23:28
-emilio +any semi pro swede will make this team much better, but maybe he prove me wrong. Gz with organisation, and gl in future.
2014-05-26 23:29
Wow! Why not get a team that will actually stick together for more than a month? This team is so not worth the SK org.
2014-05-26 23:31
I can't see this ending well.
2014-05-26 23:34
wanna SpawN and Delpan there :P
2014-05-26 23:44
eksem/maikelele most under rated player atm! gl hf
2014-05-26 23:45
Yay SK, gl!
2014-05-26 23:45
gl SK!!!
2014-05-26 23:51
well GL. but in 1.6, SK were powerhouse. in GO they are joke so far :/
2014-05-26 23:51
Would have been hilarious if SK decided to pick up NA's manajuma.
2014-05-26 23:58
-Roque and emilio + pyth and Delpan
2014-05-27 00:00
#317
 | 
Russia monte:)
Agreed!! -Roque +Delpan, -emilio +pyth and this team will awesome. gl to eksem)
2014-05-27 00:16
shitty team
2014-05-27 00:22
For Ever
2014-05-27 00:32
Spawn ? :S
2014-05-27 00:44
#324
 | 
Argentina thankzz
omg, GL guys!! :D
2014-05-27 00:57
Don't understand why they would settle for this team when clearly they are as an organisation one of the biggest in the world, if not history. I mean, the heaton, potti, ahl, fisker, spawn/element lineup was top tier, the walle, Robban, zet/spawn, allen, tentpole was also great, and then the last get_right, f0rest, robban, delpan, moddii team was great. Now they got pita. Good heart, but not what SK needs.
2014-05-27 01:05
3 replies
they WERE one of the best/bigest,not anymore afaik
2014-05-27 01:25
reply | | | v
2014-05-27 14:08
1 reply
moddii???? LOL, remove dat cunt and add face nigga, face was like one of the best players in the fucking world, im not fan of face but he had an awesome brain and aim, he was one of the best "bombsite keepers" in 1.6 dude.
2014-05-27 14:08
2 months
2014-05-27 01:10
3 weeks
2014-05-27 01:36
not impressed. they will be cut shortly
2014-05-27 02:34
Gl
2014-05-27 02:41
yuppelidubbleii
2014-05-27 03:02
gl
2014-05-27 03:04
+1
2014-05-27 03:05
+1
2014-05-27 03:05
#339
 | 
Brazil hugoooo
haha wtf, who's the guy that choose SK GO rosters? Fail written all over it.
2014-05-27 03:10
6 replies
#343
 | 
United States Zinnoc
What's wrong with it?
2014-05-27 04:11
5 replies
#345
 | 
Brazil hugoooo
SK has so much tradition on counter-strike, their CS squads always have been top tier teams. These five guys certainly won't fight for trophies, I don't even see them as a top 10 team. And that's a TOO LOW standard for a SK CS lineup. Not to mention that there were at least three beter lineups that they could have signed.
2014-05-27 04:26
4 replies
+1
2014-05-27 07:32
#358
 | 
United States Zinnoc
Unfortunately it's not that easy as it might seems. It's not like everybody is willing to play for us. Besides that, I don't see anything wrong with this lineup. As I said, all of them are already well known in the world scene and were playing for big names in past. Give us time!
2014-05-27 08:51
2 replies
#391
 | 
Brazil hugoooo
I didn't even knew you were part of SK team... now I saw that you was the guy that announced this news on SK site. Anyway, it's hard to believe that not everybody is willing to play for the mighty Schroet Kommando. Even more if you think that there are very good teams playing under 'friend tags' or very small organizations.
2014-05-27 16:34
1 reply
you dont know much about sk and their relations with players from pass i guess if you wrote: "it's hard to believe that not everybody is willing to play for the mighty Schroet Kommando" im not surprised at all and if you will search like 30 sec,you will find why
2014-05-27 16:42
Roque is an awesome player. :-)
2014-05-27 03:14
-emilio +pyth
2014-05-27 03:45
no delpan :(
2014-05-27 03:46
- rogue + khrystal - emilio + zneel
2014-05-27 04:22
2 replies
+2
2014-05-27 10:12
lol, roque & emilio > khrystal & zneel in GO, i've seen khrystal playing in official matches once and he was low. Zneel was active during the first months of go, then he dissapered from the scene & he prolly isn't in a good shape nowadays.
2014-05-27 13:56
Who?
2014-05-27 04:32
I was fan of eksem, roque, spitfire and SKYTTEN line-up but now ... who the fuck is emilio SPITFIRE OR RIOT
2014-05-27 04:51
Yea SK is back~
2014-05-27 06:11
what a joke
2014-05-27 06:46
go go go go SK!
2014-05-27 07:03
gl
2014-05-27 07:27
This team is not a Joke! They won their DHS qualifier easy and their T half against Hashtag/Dat was aweseome and Puta the IGL was not playing.
2014-05-27 07:52
- roque - emilio + (pyth/MODDII/Delpan/spitfire/SpawN) then it may be top 10 other wise with current roster it won't in top 10 4 sure
2014-05-27 07:55
2 events max
2014-05-27 08:14
Why does emilio keep trying all the time? He's changing team every week/month
2014-05-27 09:58
Guys, you must understand that SK Gaming as organization more focus on League of Legends,because that game brings them more money than any other.. so i think that this is the mainly reason why they selected some team which is top15 in the world and didn't team which is top5 in the world..
2014-05-27 10:11
no futcha
2014-05-27 10:30
1 week max
2014-05-27 10:40
Glgl
2014-05-27 11:31
-rogue +spitfire/Xelos/Delpan
2014-05-27 11:41
4 replies
+1
2014-05-27 12:23
+1
2014-05-27 16:46
roque is a very good player with alot of potential imo =)
2014-05-27 18:20
1 reply
IKR but these guys have lots of Experience ithink mostly the need 1 more aimstar with good exp so they should get Xelos or delpan or pyth !!
2014-05-27 19:58
This kind of team would be grabbed by h2k, lemdondogs or begrip. SK should remain as a trademark organisation for top tier teams like ex-LGB, ex-VG etc... gl anyway
2014-05-27 11:45
where is delpan wtf.
2014-05-27 12:39
1 reply
fortunately not in this team...
2014-05-27 16:37
ezskinsezlife
2014-05-27 12:59
pyth
2014-05-27 13:21
Sad to not seeing ex-LGB in that team. Would be interesting to know if they were contacted before and they refused, or if Go4Balkans was first choice.
2014-05-27 13:44
1 reply
I think ex-LGB got bigger plans, although SK Gamings reputation isnt what it used to be.
2014-05-27 19:29
nice to see they found a new home! great guys with big hearts!!! respect
2014-05-27 13:55
just no
2014-05-27 14:28
-roque +spawn
2014-05-27 14:29
How are there so many players in Sweden
2014-05-27 16:34
1 reply
You should rephrase yourself to "why are there so many GOOD players in Sweden?"
2014-05-27 17:20
I hope they are win some tournaments
2014-05-27 16:46
where's Delpan :(
2014-05-27 17:39
I think something big is coming up soon. SK gaming came back, CM players decided to leave the org supposedly for another org(maybe much larger than CM) and the formation of "LeftoverZ", a Danish superteam. There might be a large tournament being announced soon, maybe even bigger than DHW and EMS Katowice. Hopefully I won't be totally wrong about this.
2014-05-27 17:47
delpan in need
2014-05-27 18:06
People saying it should be ex-LGB and that SK "shouldve chosen us". We do not want to play for SK, not now, not ever. Great things come to those who wait. #TEAMGLOBAL
2014-05-27 18:09
emilio? oO
2014-05-27 18:10
TG > SK ty.
2014-05-27 18:13
+MODDII +Delpan
2014-05-27 19:30
Old lineup way better than this anyway they don't win nothing so soon disban :D
2014-05-27 21:52
good luck, we love you guys^^
2014-05-27 22:50
omg stop hate noobs
2014-05-28 17:29
Keen to see SK return to glory
2014-05-29 06:13
WHO? 2 WEEKS.
2014-05-29 14:54
1 reply
5 weeks :D
2014-07-04 12:06
#423
 | 
Greece her-1g
i dont like emilio but gl
2014-05-31 17:57
#427
 | 
Netherlands xdanny
SK.NiP or no csgo support.
2014-07-04 12:13
Login or register to add your comment to the discussion.