Na`Vi confirm flamie deal

MIRAA
April 10th, 2015 20:14

Natus Vincere have announced that Yegor "flamie" Vasiliev has joined the team on a permanent basis after completing a trial period.

Egor "flamie" Vasilyev had been playing for Na`Vi for almost a month as a temporary replacement for Sergey "starix" Ischuk, who stepped down from the active line-up to become the team's coach.

During his trial period, the former HellRaisers member attended the StarSeries XII finals, where Na`Vi came in sixth place following defeats against EnVyUs and Titan. 


flamie joins Na`Vi on a permanent basis 

Shortly before the ESL Pro League finals, Na`Vi announced on their official website that flamie has signed a long-term deal with the organisation as his performances "matched the expectations" of the management.

Natus Vincere currently have:

Ukraine Danylo "Zeus" Teslenko
Ukraine Ioann "Edward" Sukhariev
Russia Denis "seized" Kostin
Slovakia Ladislav "GuardiaN" Kovács
Russia Egor "flamie" Vasilyev

Ukraine Sergey "starix" Ischuk (coach) 

Related videos:

Russia Denis 'seized' Kostin
Denis 'seized' Kostin
Age:
24
Rating 1.0:
0.99
Maps played:
1154
KPR:
0.68
DPR:
0.67
APR:
0.16
Ukraine Ioann 'Edward' Sukhariev
Ioann 'Edward' Sukhariev
Age:
30
Rating 1.0:
1.01
Maps played:
1273
KPR:
0.70
DPR:
0.67
APR:
0.13
Ukraine Danylo 'Zeus' Teslenko
Danylo 'Zeus' Teslenko
Age:
31
Rating 1.0:
0.93
Maps played:
1287
KPR:
0.64
DPR:
0.69
APR:
0.17
Slovakia Ladislav 'GuardiaN' Kovács
Ladislav 'GuardiaN' Kovács
Age:
27
Team:
Rating 1.0:
1.14
Maps played:
1303
KPR:
0.76
DPR:
0.62
APR:
0.11
Russia Egor 'flamie' Vasilyev
Egor 'flamie' Vasilyev
Age:
21
Rating 1.0:
1.06
Maps played:
1101
KPR:
0.73
DPR:
0.67
APR:
0.14
Ukraine Sergey 'starix' Ischuk
Sergey 'starix' Ischuk
Age:
30
Rating 1.0:
0.97
Maps played:
515
KPR:
0.65
DPR:
0.66
APR:
0.14
#2
United Kingdom lliW 
gl
2015-04-10 20:14
who to what?
2015-04-10 22:52
expected
2015-04-11 00:46
n1
2015-04-10 20:14
good for him!
2015-04-10 20:14
#6
AZK | 
United States Dood 
Na'Vi have been pretty lacking with flamie tbh
2015-04-10 20:14
but flamie was performing nevertheless. the lack of power did have other origins than him not providing good games
2015-04-10 20:18
navi have been lacking in whole csgo. Flamie has been by far their best player in their important matches since he joined.
2015-04-10 20:26
#72
ceh9 | 
World mukas17 
Na`Vi have the worst communication and teamplay in the universe. They probably win more 1v3s than 3v3s.
2015-04-10 21:03
The answer is captain, BOT Zeus ;)
2015-04-11 13:38
I kinda feel the same too in a way. I feel navi is slowly becoming like titan where they're relying on a player to carry them most of the time. Navi needs to work on their teamwork with their new player more amd not rely too much on Flamie for the frags
2015-04-11 00:56
#7
Sweden sc7ry 
nuff said
2015-04-10 20:14
n1
2015-04-10 20:15
expected
2015-04-10 20:15
#28
kennyS | 
Turkey J1T_T3R 
no way
2015-04-10 20:19
hf
2015-04-10 20:15
#11
 | 
Ukraine gungrave 
why UA flag in the news?
2015-04-10 20:15
#21
Xeno | 
Netherlands Xenoo 
That went from UA to CIS real fast.
2015-04-10 20:17
lol should be europe flag cuz guardian :D
2015-04-10 21:51
I guess its because 2 players + org are from Ukraine.
2015-04-10 20:22
#12
 | 
Norway analystHLTV 
n1
2015-04-10 20:15
now UA flag, lmao.
2015-04-10 20:15
#14
Germany ynck 
whos the igl?
2015-04-10 20:16
Zeus
2015-04-10 20:19
#32
 | 
World scrape 
zeus
2015-04-10 20:20
CadiaN
2015-04-10 20:40
HLTV confirmed
2015-04-10 20:16
YEAH!
2015-04-10 20:16
gl navi, good lu
2015-04-10 20:16
mm
2015-04-10 20:16
actually worse then their dota 2 team, just disband
2015-04-10 20:17
#20
 | 
Ukraine gungrave 
༼ つ ◕_◕ ༽つ HLTV GIVE UA FLAG BACK
2015-04-10 20:17
UA doesn't exist anymore, its Russia now!
2015-04-10 20:19
#48
 | 
Europe _jUNGLE 
bad joke tbh -_-
2015-04-10 20:34
Hello, Portugal!
2015-04-10 20:39
#30
 | 
Ukraine gungrave 
wtf "edit" dosnt work :S
2015-04-10 20:19
mnogohodovochka on HLTV
2015-04-10 20:20
ot* s*ka
2015-04-10 20:21
+1 BRO
2015-04-11 09:38
poor starix :/
2015-04-10 20:18
n1, now if they'll actually practice all the maps they could potentially take a major this year
2015-04-10 20:18
veri guut nevs
2015-04-10 20:18
NaVi is always Ukraine GET THE FUCKING FLAG BACK HLTV !!!!!!
2015-04-10 20:18
Glory to Ukraine xd
2015-04-10 20:50
RiP NaVi [*]
2015-04-10 20:18
Ukraine and Slovakia aren't CIS... RIP UA FLAG [*]
2015-04-10 20:22
;'(
2015-04-10 20:23
[*] MIRAAA WTF ARE YOU WANT DUDE
2015-04-10 20:43
GL !
2015-04-10 20:22
#39
smike | 
Russia jmqa 
gl
2015-04-10 20:24
gl!
2015-04-10 20:24
big mistake from navi D:
2015-04-10 20:24
but why? ur arguments?
2015-04-10 20:27
he is not teamplayer
2015-04-10 21:28
#104
swag | 
Latvia `DinGo 
best argument EU hahaha "he is not teamplayer" ofcourse he isn't he was picked up before 1 month. After 2 - 3 months we will really see if he is not a teamplayer or maybe just MAYBE he is.
2015-04-11 09:54
plz real navi flag !!!!
2015-04-10 20:32
I have no idea why NaVI has CIS flag. Since when Slovakia is in CIS?
2015-04-10 20:33
at last normal flag for Na'Vi
2015-04-10 20:34
n1
2015-04-10 20:35
best news is starix becoming the coach
2015-04-10 20:37
+1
2015-04-10 20:38
#52
Iceland bist 
now either make Zeus/Seized be stable players that can actually frag or they will fail like they did before with starix
2015-04-10 20:39
when starix was at his best flamie was just 12-13 year old kid. time passes
2015-04-10 20:40
Bring UA flag back plz. It looks retarded since Slovakia was never in CIS
2015-04-10 20:41
More like Flamie the new carry.
2015-04-10 20:42
stupied deal
2015-04-10 20:42
Great player
2015-04-10 20:42
The ironic part is that Flamie has had like 1 good performance and then got some Starix curse and gets down by the first bullet in each round of every match. I hope it'll get better for him though.
2015-04-10 20:43
no wonders as he carries the game
2015-04-10 20:47
flamir is a good aimer+cluther
2015-04-10 20:49
gl monster!!!
2015-04-10 20:49
Smtimes he carrys smtimes he sucks That bad MB coz of his age and he should have more experience on pro stage
2015-04-10 20:49
#68
hooch | 
Finland Freisör 
still better than starix in go who was almost always the weakest performer in navi
2015-04-10 20:50
i think that being stable shit is better then being unstable But i hope he will get used to NaVi m8s
2015-04-10 20:53
+++ NAVI
2015-04-10 20:49
+s1mple -seized and na`vi is ready for facing strong teams
2015-04-10 20:54
yeah good luck with that. ESL gonna monopolize top tier tournaments and s1mple is banned on ESL, so basically he is useless for any top team.
2015-04-10 21:31
agree. but simple could really strengthen navi imo. sad that he is banned. tbh zeus should think about emotional part of the game. he ofter can't deal with his anger\upset and as result underperforms. Happy is a good example of really strong igl
2015-04-11 02:00
s1mple would've strenghten any team if you was more mature and not banned for cheating lol
2015-04-11 10:51
he was* (fucking hltv, cant edit my posts)
2015-04-11 10:52
actually i would like to see zeus as a coach, and s1mple in navi.
2015-04-11 02:05
NaVi is not a Ukrainian team. GL Egor
2015-04-10 20:59
Tomorrow is pasha's birthday!!!
2015-04-10 21:08
t3 team
2015-04-10 21:17
yeah good start lol losing vs dignitas hahahaha
2015-04-10 21:30
Slovakia isnt part of CIS. hltv please
2015-04-10 21:35
I'm glad to see someone strong took starix's spot... This will be very good for Natus Vincere.
2015-04-10 22:55
Slovakia isnt part of CIS. hltv please
2015-04-10 23:07
Slovakia isnt part of CIS. hltv please
2015-04-10 23:15
rip NaVi was my favorite team 2009-2013 <3 since 2014, its not NaVi anymore
2015-04-10 23:41
They have played since 2010. Organisation "Na'Vi' was made in 2009. It's very nice, that starix retired, he's old for cs, but he was amazing. Markeloff is a peace of shit, because he left Na'Vi to earn more money, not for being "1st in the world" with the ex-AD and HR. And markeloff doesn't play with the awp, because he has stopped his training. I'm glad that he has left Na'Vi. 2012 was the worst year for Na'Vi.CS, but since the 2nd half of 2013 they are good, not very good, but it's all ok. This lineup is the best for the last 2 years, I think. Guardian is one of the best players with awp, zeus is a very good captain, seized and Edward are good aim-players. And finally flamie. I thought it was not a good choice for Na'Vi, but flamie has shown us that he can, he can play very good and he has deserved a place in Na'Vi. Now they are strong and I think they can win some titles this year.
2015-04-11 03:07
#85
 | 
Sweden TomodachiOM 
Good deal, Flamie is an exceptional player. I'm still reflecting upon his amazing deagle play from the Starseries matches.
2015-04-10 23:47
fk u hltv,change navi's flag back. Slovakia isnt part of CIS. hltv please
2015-04-11 00:09
#87
 | 
Serbia R4ngO 
that pic, mmmm hhahah
2015-04-11 00:26
Well done NaVi.
2015-04-11 01:15
this team will get better and better fo sho
2015-04-11 02:01
#95
 | 
Ukraine charakternyk 
Ukraine is not a member of the CIS and Slovakia too.
2015-04-11 02:27
He has been playing fantastic this event.
2015-04-11 03:30
NAVI PLAY TOO FUKING SLOW JUST LIKE WHTA THEY DID IN 1.6 SO EVEN IF NAVI GOT THREE FLAMIE ADD A GUARDIAN AS LONG AS ZEUS THE OLD HORSE STILL IN THE TEAM NAVI COULD ONLY KEEP SUCKING TILL THE WORLD DIE
2015-04-11 06:46
#113
 | 
Turkey Grimstborith 
:))))
2015-04-12 23:41
i can feel the soviet union
2015-04-11 08:09
right now , i totally support navi over any other teams !!
2015-04-11 09:00
flamie just flamer kid deserves ban
2015-04-11 10:24
Now navi even stronger
2015-04-11 11:01
LOL , Ukraine is not a member of CIS
2015-04-11 16:53
n1
2015-04-12 16:35
Login or register to add your comment to the discussion.
80%
vs
80%