Video: flusha vs. NiP

Highlight info

Player: Sweden Robin "flusha" Rönnquist
Match: Sweden fnatic vs. Sweden NiP
Final result: 16:14 (11:45:10)
Match date: 15.06.2015
Map: de_train
Event: DreamHack Open Summer 2015
Weapon: CZ75-Auto Pole Position
Action situation: fnatic up 6-2

You can find the rest of HLTV.org's videos by going to our YouTube channel here.

Sweden Robin 'flusha' Rönnquist
Robin 'flusha' Rönnquist
Age:
26
Team:
Rating 1.0:
1.07
Maps played:
1511
KPR:
0.73
DPR:
0.65
APR:
0.18
nice
2015-06-15 18:46
flusha highlight on hltv's mainpage? do you want to start the witchhunt again?
2015-06-15 18:46
+1 the worst thing is how he get these 4 kills... he should be ban 9000 years.
2015-06-15 19:26
+1 frenchies know something about pro cheaters
2015-06-15 21:18
it's getting boring we must do smth
2015-06-15 21:24
you guys are pathetic =D
2015-06-16 12:15
and you ignorant =/
2015-06-16 18:45
No you are delusional, you have no evidence different than a few videos that prove nothing. You are just mad the majorty of the cheaters caught were Baguettes.
2015-06-16 20:30
they were being sarcastic the entire conversation you thick headed retard
2015-06-17 12:43
i was really serious. But it's also fun :d
2015-06-17 17:30
"the worst thing is how he get these 4 kills... he should be ban 9000 years." thats pure sarcasm right there
2015-06-17 18:53
i arent think that
2015-06-17 18:56
so you were serious thinking flusha should get banned? if so you don't know how to use the english launguage, wtf, everything you said screams sarcasm
2015-06-17 18:57
"You are just mad the majorty of the cheaters caught were Baguettes." ROFLMAO
2015-06-17 17:31
Prove me wrong?
2015-06-17 19:12
it's not the point can you think ? dude pls
2015-06-17 19:52
Show us evidence he is cheating. Everything alse you say is jaw flapping.
2015-06-17 19:54
See it yourself on livestreams. Watch hours of gameplay, and then make your opinion. It's how I came to think he is really cheating. hf & good night.
2015-06-17 19:59
I havent missed Fnatic match in the past year. Gtfo.
2015-06-17 20:03
I never said only fnatic cheat, watch all the teams pls kid hf & gn
2015-06-17 20:05
dafuq are you talking about ?
2015-06-16 12:48
new ?
2015-06-16 18:46
k
2015-06-15 18:47
#7
 | 
Finland jayss 
Never would've thought that TATU would fit in CS:GO clips, but it does. Crazy play by flusha
2015-06-15 18:47
#116
dsn | 
Sweden triiton 
thought the same :P got a bit surprised
2015-06-18 12:53
god
2015-06-15 18:47
Lifting dat mouse
2015-06-15 18:51
flusha is a god
2015-06-15 18:52
vac
2015-06-15 18:53
#12
Jame | 
Iceland xijmplr 
TaTu song,respect
2015-06-15 18:55
NAS NE DOGONYAT
2015-06-17 00:17
tatu <3
2015-06-15 18:57
sick!
2015-06-15 18:58
#15
 | 
India php_developer 
Great video
2015-06-15 18:59
No highlight will ever be as ncie as this one, taking to thought that he does this with a cz only aswell..
2015-06-15 19:05
Tatu wtf brcho No homo<3 n1 moviefrag
2015-06-15 19:05
sick!
2015-06-15 19:06
headshotflusha is a god
2015-06-15 19:10
NAS NE DOGONYAT
2015-06-15 19:10
+1 hahaha
2015-06-15 19:37
+1 bro
2015-06-15 19:50
#24
 | 
Bulgaria FAVORITE! 
Headshot Player
2015-06-15 19:11
Yeah, ofcourse. "Mouselifter". Say what you want, and the defenders of fnatic can f'k off, but I say it's aimlock. And I don't care if you call me a Silver/Nova, because you aren't higher than that yourself.
2015-06-15 19:16
#29
Sweden thof 
stfu where are ur country in CSGO hum? BRONZE 1, we all know that u guys don't have that kind of skill fuck off noob
2015-06-15 19:18
WOW, how surprising. A little faggot with "<3 flusha" at the end of his nickname commented.
2015-06-15 19:19
#31
Sweden thof 
flusha isn't my fav. player it is JW and OLOFM but i'm don't want to change it.
2015-06-15 19:21
still he is right.U have 0 knowledge about this game and flusha is one of the top10 players in the world ;).
2015-06-15 19:23
#37
Sweden thof 
+1337
2015-06-15 19:28
Hahahaha. 0 knowledge? LOL, made me laugh. There is so much evidence scattered around the web that proves, that fnatic have been using, and, possibly, are still using cheats. If you'd stop being a little ignorant kid, maybe then you'd start understanding shit. Have a good day, friend. :)
2015-06-15 19:52
still i have not seen a real evidence that they cheat or have cheated.And i am probably older than u.
2015-06-15 19:54
A professional player has said, that they cheat. Isn't that enough?
2015-06-15 21:18
and he probably regrets it right now xD.I am still waiting even for a slight evidence where i can see that flusha is cheating.Untill than he is one of the best csgo players with no doubt ;).And btw i checked your previous posts - seems like you dont have any other idea what to do and u just try to hate on him on every topic(i wont even ask u how much) :D.
2015-06-15 21:25
Fxyo told, that Area cheated. And in the end what? AREA went on a VACation. :) Same will be for Flusha and JW.
2015-06-15 22:00
best evidence i ve ever heard.You better arrest me also for a rape only because i have a penis.Deal with it dude,flusha is clean and u have no way to proove it no mather how hard u try ;).
2015-06-15 22:06
We will see. :)
2015-06-15 22:18
see what?You are trashtalking at a guy who trained a lot to achieve this form.Please dont get mad only because u dont know what shit u are talking about.
2015-06-15 22:22
I know what I'm saying. I base my verdict on known and less-known facts. I know what I do. :) It's my life, I do what I want.
2015-06-15 23:33
you have not posted any fact yet dude,are u delusional or smth?
2015-06-15 23:34
Why should I post anything? If you're so curious, google will help. I don't neet to prove anything, as my verdict has been made.
2015-06-15 23:36
"i base my vedict on known ... facts" "there is so much evidence..." I have seen some random youtube clips from 16tick demos which are actually hilarious.If their creators wanted just to make a troll - than they would be something.Anything else is pure shit - not even a single shady move from flusha , so he can be considered a cheater as much as every other pro player at the moment.And you should be really having some mental issues if u cant realise how retarded you look from what you are trying to say.
2015-06-15 23:38
"Retarded", "Mental issues" - even if i'd have them, so what? That would make me a worse human being that I currently am? The fact, that flusha cheats, is my opinion, which I base on things I have found out. Locking the aim through the fucking wall straight into the enemys' head ir purely legit.
2015-06-15 23:41
It's not an opinion, it's an assumption, and a baseless one at that. You have proved yourself to be an idiot thus far. First you call out a player for cheating - based on zero evidence, all while stating "there is so much evidence" then when asked to produce the evidence you cannot. I'd advise you to think before you post.
2015-06-16 10:32
Do you know the meaning of the term "Idiot"? I'd suggest you studying the meaning of words before posting shit on forum. If you research, there is evidence. I don't need to provide it. If you are so eager, look it up yourself.
2015-06-16 14:23
Strange how they aren't banned from any leagues with all this 'evidence'...
2015-06-15 21:06
you are right dude, sadly you are right.
2015-06-15 19:28
Lol, you're a silver it Latvia? Who even plays CS in Latvia?
2015-06-21 05:03
#28
Sweden thof 
FLUSHA IS A GOD!
2015-06-15 19:17
I hate Anders.
2015-06-15 19:24
they are not going to get us !!! FYEAH !!
2015-06-15 19:32
easy with cheats
2015-06-15 19:36
flusha going for the top1 spot 2015 :)
2015-06-15 19:41
<3 Yulia Volkova my crush
2015-06-15 19:44
nice
2015-06-15 19:57
lol!!! how u did it? omg Nas Ne Dogoniat!!!
2015-06-15 20:14
classic track
2015-06-15 20:26
epic song and epic frags
2015-06-15 20:48
this is my boy, i love him
2015-06-15 20:48
Anders omg :d dat reaction_)
2015-06-15 20:49
that wasnt anders
2015-06-15 21:03
that was izakOOO
2015-06-15 21:04
insane! <3 flusha
2015-06-15 22:46
I hate your song picks. Long live BRCHO!
2015-06-15 23:42
too bad he used to cheat
2015-06-16 00:20
#93
 | 
Finland cockcheek33 
2015-06-16 12:51
fukin amazing
2015-06-16 18:38
Flusha is a GOD
2015-06-16 20:35
OMG THAT WAS THE WORST FRAGMOVIE SONG I'VE EVER HEARD
2015-06-16 22:28
Login or register to add your comment to the discussion.