GPlay lose team

GPlay have witnessed the departure of their CS:GO team, Nikolay "nkl" Krustev has told HLTV.org.

The Bulgarian team have established themselves as one of the rising sides in Europe following a series of convincing displays in both online and offline tournaments.

After winning the Belgrade qualifier for the Gaming Paradise, GPlay gave a great account of themselves at the StarSeries XIII Finals, where they beat EnVyUs, HellRaisers and Gamers2 in the group stage before finishing 3rd-4th following a 2-0 defeat against the French giants in the semi-finals.


Bulgarians are looking for a new home 

But despite all this success, the team could not come to an agreement with the GPlay management regarding a new contract. The last offer made by the organisation was not to the liking of the players, who are now free to discuss their future.

"We part ways with GPlay because of different visions in terms of our new contracts," Nikolay "nkl" Krustev told HLTV.org.

"We would like to thank our CEO and our manager for believing in us during these 10 months, but we are looking ahead and we will try to find a new home.

"All organisations interested in helping us and supporting us can contact us by e-mail at nkrustev93@gmail.com."

Until a new organisation is found, the Bulgarian team will play under the name Mortal Kombat. Their next event is expected to be the offline finals of the Acer Predator Masters league, in which they currently lie in sixth place.

GPlay had the following CS:GO team:

Bulgaria Nikolay "nkl" Krastev
Bulgaria Simeon "dream3r" Ganev
Bulgaria Viktor "v1c7oR" Dyankov
Bulgaria Emiliyan "spyleadeR" Dimitrov
Bulgaria Kamen "bubble" Kostadinov 

Related videos:

Bulgaria Viktor 'v1c7oR' Dyankov
Viktor 'v1c7oR' Dyankov
Age:
22
Team:
Rating:
1.07
Maps played:
776
KPR:
0.73
DPR:
0.66
APR:
0.17
Bulgaria Simeon 'dream3r' Ganev
Simeon 'dream3r' Ganev
Age:
20
Team:
Rating:
1.15
Maps played:
587
KPR:
0.77
DPR:
0.61
APR:
0.13
Bulgaria Kamen 'bubble' Kostadinov
Kamen 'bubble' Kostadinov
Age:
25
Team:
Rating:
1.09
Maps played:
758
KPR:
0.73
DPR:
0.63
APR:
0.17
Bulgaria Emiliyan 'spyleadeR' Dimitrov
Emiliyan 'spyleadeR' Dimitrov
Age:
27
Team:
Rating:
1.04
Maps played:
672
KPR:
0.74
DPR:
0.71
APR:
0.18
Bulgaria Nikolay 'nkl' Krastev
Nikolay 'nkl' Krastev
Age:
23
Team:
No team
Rating:
0.90
Maps played:
637
KPR:
0.60
DPR:
0.67
APR:
0.15
RIP
2015-07-01 00:46
#4
United States enrgy 
:(
2015-07-01 00:46
RIP
2015-07-01 00:46
RIP :( IBUYPOWER INC!!! PLS
2015-07-01 00:46
wtf
2015-07-01 00:46
#10
CIS w3 
ez for kebapland :D
2015-07-01 00:46
why do these teams leave the org before finding a new one
2015-07-01 00:46
learn how they world works lol if they sign contracts they dont agree with, they're still bound to the org for whatever duration the contracts lasts for. :D so they cant just accept a contract and join a new org 3 months after.
2015-07-01 00:50
Learn how the world works yourself. They wouldn't sign contracts they don't agree with. If they're re-neweing a contract, it means that the old one has expired. They simply refused to sign a new one with Gplay's terms and got dropped by the org.
2015-07-01 01:39
..which is what i was saying? ofcourse nobody wants to accept conditions they don't agree with, hence why they got dropped. xD?
2015-07-01 01:45
That is exactly what he said...
2015-07-01 07:55
You're a really big troll btw.
2015-07-01 11:15
Thanks, I'm trying.
2015-07-02 17:04
well they cant start scouting the market and saying openly they accept offers while being in an org, obviously.
2015-07-02 00:20
Epiphany heard it here first
2015-07-01 00:46
but why
2015-07-01 00:46
its how the esports system works. a small team with a small org becomes good ( like gplay, ex-ldlc, ex-dignitas etc.) , so they want a better contract with more money. small orgas arent able to follow their wishes, so they get dropped and signed by a bigger org, while the smaller one signs a smaller team and the process begines again.i hopew they will find what they need, gplay is a good team
2015-07-01 02:52
i hope they find another team soon , but do you know any organisation that is not working in cs scene and wants to support a team or a big organisation which is not supporting any team right now ?
2015-07-01 11:59
Could be anything. gplay isnt a org too, its a website which sells pc gear
2015-07-01 13:42
Roccat?
2015-07-01 15:49
Wonder who'll pick them up
2015-07-01 00:46
who?
2015-07-01 00:47
RIP CHEATERS [*]
2015-07-01 00:47
They did perform on LAN though.
2015-07-01 00:47
cuz u cant hack on lan
2015-07-01 07:16
you can but you only can have aimasistance cuz hax like no smoke no flash WH will be very soon finded...
2015-07-01 09:16
Hope they can find a new org asap!
2015-07-01 00:47
OMG NO WAY
2015-07-01 00:47
lol some good organisation is gonna pick them up i called it
2015-07-01 00:47
nah, likability matters and these guys are not well liked.
2015-07-01 00:55
why?
2015-07-01 00:58
cheaters
2015-07-01 01:00
they proved themselves at lans mate
2015-07-01 01:02
kqly proved himself on lan too oh wait
2015-07-01 01:22
kukli cheated on lans too
2015-07-01 01:23
0 evidence of that lol
2015-07-01 01:28
yeah, of course. What about that USP-S jump shot? A single freaking shot, not even 2 or 3.
2015-07-01 06:31
What about Olof doing that 20 times per match?
2015-07-01 08:09
That shot doesn't mean a shit. I've seen a lot shots like these on lans by other pro players and they're still not banned. Do you think before talking or you just call someone cheater only cuz of one kill? Or the kills on NUKE, where you're watching the vod with 16 tickrate and it seems that he isn't even shooting on their bodies and still killing them? Dude please think before typing shits like these.
2015-07-01 11:16
Yeah, that definitely proves absolutely fuck all. It's only seen as cheating because it was an important round and he got VAC'd later. No proof.
2015-07-01 15:05
FUCK OFF HE'S HACKING
2015-07-01 18:29
I'm not saying they cheat but that's the reason why most people hate them.
2015-07-01 02:48
Oh yeah well, I forgot people were retards, true.
2015-07-01 13:52
what do you mean, they are top balkan team and they showed that they can beat envy and most of the european teams , i think that prooves them that they have more than average skill
2015-07-01 00:59
No good organization would pick up a team that won't be able to play at majors
2015-07-01 00:59
they are about to play in a Gaming Paradise tournament for $50,000 with teams like Envyus in it , i think that is a pretty good tournament as a start , and i think they could only go up from there , if they get a good organisation to back them up
2015-07-01 01:00
They can play at majors. They just don't qualify.
2015-07-01 01:47
they cant cuz dreamer has vac
2015-07-01 07:18
That's a bullshit. If he has a vac, he isn't able to play any tournament like kqly right now. Dreamer's esl is clear, so he can attend majors. Stop that shit already.
2015-07-01 11:18
vac = cant attend lans which are supported by valve IS IT that hard to understand? is life that hard and sad in bulgaria? do u have schools there?
2015-07-01 11:23
In fact the people in our country are the saddest in EU :(( . About the majors he is able to attend them they solved the problem. And yes we do have schools in Bulgaria and our students are always wining gold or silver medals in mathematical stuffs. Our mathematicians are one of the best in the world so i think our education is good mate and the schools too. ;))
2015-07-01 11:35
Why the hell you're mixing 2 completely different things? I hate people like you... if you can't say something smart, just don't say something that would make you stupid.
2015-07-01 12:43
well if u cant understand simple thing, i feel sorry for you
2015-07-01 12:45
Your comment is just stupid...
2015-07-01 12:55
sorry if guy with iq of banana cant understand
2015-07-01 12:57
This finnish guy too drunk with redbull.
2015-07-01 13:01
redbull is shit sory kory
2015-07-01 13:07
u are so finnished
2015-07-02 19:09
Stop embarassing ur country.
2015-07-03 11:48
they are allowed to play in majors , the reason they did not attend esl cologne quals was that some of their players were unable to paly :).
2015-07-01 10:05
Mortal Kombat :DDD
2015-07-01 00:47
vitya1337 @Deller
2015-07-01 00:47
they deserve a good ORG.
2015-07-01 00:47
rip ez skins
2015-07-01 00:47
#26
United States Dood 
FATALITY
2015-07-01 00:47
Who?
2015-07-01 11:19
It was a joke because they renamed to Mortal Kombat
2015-07-01 17:07
The joke is not funny when you have to explain it.
2015-07-09 23:02
tricked inc
2015-07-01 00:47
Smart choice, they will probably just join to better organization. I really like Gplay, their t side is fun to watch, and nice team. Good luck to them.
2015-07-01 00:47
Good temporary name
2015-07-01 00:47
rip in india
2015-07-01 00:47
MTW INCOMING
2015-07-01 00:47
Good they suck, lose to Space Soldier
2015-07-01 00:47
3-4th at sltv starseries lan finals and they suck ? also they won over space soldiers on lan 3-0
2015-07-01 00:52
It should've been 3-2
2015-07-01 00:56
how should have it been 3-2 , since SS could not win more than 8 rounds on any map(even nuke with its strong ct)?
2015-07-01 10:06
that was a bo1 online where they got ddosed tho ^^
2015-07-01 10:10
someone will pick these up in notime
2015-07-01 00:48
I hope they get a good org, this team deserves more chances.
2015-07-01 00:48
LGB ^^
2015-07-01 00:48
"Their next offline event will be the Gaming Paradise, from September 7-9, where $50,000 will be on offer." I guess theyll try to play the ESL Cologne LAN Qualifier to play the major, wouldnt they?
2015-07-01 00:48
They didn't attend the online qualifiers and aren't invited to the offline qualifiers, so I think they're out.
2015-07-01 00:52
Its weird, they were registered for yesterdays qualifiers for ESL, but for some reason they didn't play. But they played Balkan championship instead, which is so strange since the prize money was so low. They had a strong chance to reach ESL LAN Qualifiers, can't for the life of me figure out why they didn't take it.
2015-07-01 00:53
They need to play with stand-in because of the dream3r problem. Thats why they refuse imo
2015-07-01 00:56
Oh that's a shame, forgot about that. When will he get unbanned? They deserve at least a place in the LAN qualifier.
2015-07-01 00:59
One of their players has a VAC ban.
2015-07-01 00:58
dream3er banned , thats why they didnt played and cant play.
2015-07-01 00:58
dreamer vac ban - no major for them with him
2015-07-01 00:59
I thought that it got cleared out? Strange how we can play other tournaments then with a Vac ban but players like KQLY or Emilio can't. This will hurt their chances of getting a good org.
2015-07-01 01:02
Well, his story is that he got hijacked. Emilio got caught live on stream, while from dreamer there is no valid proof that he is cheating (except VAC ban, but in this community thats not enough). So he is able to play some events, because he never said that he cheated like kqly, emilio, sf..
2015-07-01 01:03
They send a lot of proofs on valve support but they still doesnt have any answers which is sad.
2015-07-01 01:06
I saw only proofs from hltv, that he changed id's few weeks before he got Vac banned, but tho, imo thats not enough. If his password was changed, or if somebody acces to his profile from other pc, he should get msg on mail, and that would be solid evidence.
2015-07-01 01:08
Bro, do you know how all of the keyloggers work? Its so easy to bypass the steam guard. Dream3r is a retarded kid who loves skins, one hijacked account is not a suprise at all. :D But im sure he is not a cheater, last week on SLTV he also proove that. Like I said its sad for them because Valve doesnt care at all.
2015-07-01 01:15
I got hijacked, one and half year ago via keylogger. I got msg on my mail that somebody acces to my account from other country. I got his ip adress, city and country info (cant remember ip, country Sweden, city Stockholm). If somebody wanted his skins, he would just clean inventory, but since guy played, dreamer had to recive mail about password change (since i guess scammer didnt want to let him to move his items), or that his account is used on other PC. Dont get me wrong, nothing against dreamer, same goes to mystic, and kf. But they didnt show any decent proof that they are innocent.
2015-07-01 01:18
why and who would say "i cheated like kqly emilio and sf" lmao
2015-07-01 07:20
I meant, that he didnt came up with statement that he cheated, like kqly, emilio did when they got vac bnaned
2015-07-01 07:31
If I am not mistaken ex-GPLAY is not able to attend ESL tournaments. I think it's because of an old VAC-ban on dreamer's side. I might make a mistake right here but I'm pretty sure I've heard something like that.
2015-07-01 00:57
Nice one! The payback!!11 ahahahahhaahhahahaaaaaaaaaaaaa Kappa
2015-07-01 00:48
I hope they will get a nice organisation, these guys definitely deserve it for all the hard work they've put into CS
2015-07-01 00:48
omg whyyyyyyyyyyyyyyyyy ??
2015-07-01 00:49
spoko e brat,otbora ne se e razdelil :c
2015-07-01 13:08
ggplay
2015-07-01 00:49
#45
World fns1 
OMG what a loss
2015-07-01 00:49
IBUYPOWER INC
2015-07-01 00:49
Bit weird, as I'm not sure who is available to pick them up...
2015-07-01 00:49
These guys deserve to be salaried. I hope they find a serious organisation. There is hope if players like the ones on team Liquid or CLG can earn money to play CS.
2015-07-01 00:50
Hope they find a good org they are pretty good actually :D
2015-07-01 00:50
mortal combat theme youtu.be/lRWKEG11LFs
2015-07-01 00:51
Finally a good and strong orga can support balkan team. They are so much better than the danish SK was gonna be epic if one of the most famous orgas move to the Balkans :D
2015-07-01 00:53
Likability matters and no one outside of Bulgaria and some Easterners like Gplay. They look like killers and rapists and are vac banned so can't play ESL qualifier. Worthless for orgs.
2015-07-01 00:58
Yeah like someone like this faggot tenzki and Hunden[*]. Plz, you are the worst fanboy here :D
2015-07-01 01:01
Tbh, with the amount of comments you have on every single thread relating to GPlay or any other Balkan team, let's not talk about being a "worse fanboy" here.
2015-07-01 01:20
they can play on majors
2015-07-01 11:57
killers and rapists. must agree XD
2015-07-02 12:21
y would SK a Sweedish ORG ever pickup an eastern european team? When a shit team like the one they signed already would probably outplay them. Doesnt Bulgaria still use horse and carriage? Morse code? Get real, no western european ORG will touch them with a 10 ft pole. Especially with ban histories.....lawl. If they want any chance of that drop dr3amer, with him on team no one will want anything to do with them, other than Bulgarian folk
2015-07-02 02:50
You dont know anything sir :D First of all SK is a german organisation, secondly one of their most famous players in the past Delpan was one of the most well known cheaters in the history of cs if you talk about ban histories... and no their current line up cant outplay Gplay and no the real braindead horses are 70% of the population in ur country.
2015-07-02 02:57
RIP :'/
2015-07-01 00:51
I like Gplay..they are very good...sad to hear that this happend.. I hope they will find a new org soon! gl to them
2015-07-01 00:51
w0w
2015-07-01 00:52
rekt by kebabs=disband
2015-07-01 00:53
ikr xantares too good
2015-07-01 00:55
xantares on lan 20 kills for 3 maps hahaha LOL 3-0 for gplay on lan 15 rounds for 3 maps nice try hackers.
2015-07-01 09:12
:( gl guys
2015-07-01 00:53
2015-07-01 00:57
They deserve for really good organization
2015-07-01 00:54
SS beated TRICKED, they lost the organisation SS beated Gplay, they lost the organisation lol
2015-07-01 00:54
i was thinking that lol
2015-07-01 00:57
uhsadfhusadfhusdfhusdfa lol
2015-07-01 00:58
Yeah...Sup with that lol.
2015-07-01 00:59
i love online matches gg wp for them! - on spyleader facebook and they want new organisation lol
2015-07-01 09:30
see ya next time on lan =) gl
2015-07-01 13:40
Hm.. "We part ways with GPlay because of different visions in terms of our new contracts," Nikolay "nkl" Krustev told HLTV.org. they isn't like new contract from GPLAY If we talk about beats GPLAY Beated on LAN Final SS 3-0 (Inferno:16-1)(Nuke:16-8)(Mirage:16-6) so close your mouth
2015-07-01 15:26
BTW this is not disband. Gplay.bg is just a bulgarian gaming gear website. You know how poor we are do you know how much cost them one trip to Ukraine compared to our salaries? :D This is actually a good move hope they can find the best.
2015-07-01 00:54
mhm, sltv has $3,000 travel support, so organization has more profit :D
2015-07-01 01:15
i was thinking that gaminggear or ozone are more famous then gplay?
2015-07-01 13:39
sad hope they can find a good org. tho
2015-07-01 00:55
One of NA orgs should drop they team and pick them up. This team have potential.
2015-07-01 00:55
Mortal Kombat lel
2015-07-01 00:55
HAHAHAHA GOT REKT BY XANTARES AND DISBAND
2015-07-01 00:56
ez for xantares ahaahahahahaha
2015-07-01 00:56
This is sad man. Best of to them in the future :)
2015-07-01 00:56
They can't even ply ESL qualifier because they have a VAC banned player (who they claim was hacked). RIP GG
2015-07-01 00:56
ESC incoming ;)
2015-07-01 00:56
#83
United Kingdom Mio1 
LDLC.Maraschino
2015-07-01 00:57
SS destroyed them xd
2015-07-01 00:57
yeah, online
2015-07-01 00:59
if SS face with them on LAN same maps. SS will destroy them again.
2015-07-01 01:01
we saw ss on lan vs gplay stop being such a fanboy right now im so sad ;d
2015-07-01 01:05
SS was bad only against g-play on LAN. Other matches they was so good. Im sad too but they will find a team soon dont worry
2015-07-01 01:23
15 rounds for 3 maps, wp guys you are too good offliners :) btw they cant even qualify for a tournament whn gplay already won 3 and got 3rd place on StarsSeries XIII. Beated envyus HR and G2 so yeah think how bad SS are :) btw if you didnt watch the video write in youtube HS ONLY THUG LIFE. thats enough how they cheat :))
2015-07-01 07:06
yeah i watched it. just lucky.
2015-07-01 07:08
15 rounds for 3 maps. they are g-play's maps. SS had 1 map advantage so g-play picked 3 maps. But we have seen yesterday :)) if it was LAN SS still win. (best english)
2015-07-01 07:11
Awww, someone is mad
2015-07-01 02:47
:D
2015-07-01 03:09
you wish
2015-07-01 01:11
WTF!! Totally not expected. I hope Gplay can find a team soon!
2015-07-01 00:57
why arent these guys playing in cologne qualifiers? would be ez for them
2015-07-01 00:57
TOTALLY UNEXPECTED no kappa
2015-07-01 00:57
Good luck, hope it wont take long before a new home is found.
2015-07-01 00:58
#93
Russia lkj 
gg
2015-07-01 00:58
They deserve a big ass organisation, great potential in these guys!
2015-07-01 00:58
Xantares rekt them so hard, they lost their org.
2015-07-01 00:58
Space Soldiers definitely destroyed GPlay.
2015-07-01 00:59
I don't think they'd kick the team because of some stupid online match. There were deeper reasons behind this, i'm sure of it. Plus GPlay said it was nothing to do with the match, just they didn't come to an agreement for new contracts.
2015-07-01 12:00
forgot the BO5 at lan? hellooooooooo??
2015-07-01 15:25
Alt Tab aTTax to take them.
2015-07-01 00:59
ez for XANTARES <3 xaxaxaxa
2015-07-01 01:00
RIP go to daytime normal jobs
2015-07-01 01:00
FINISH HIM
2015-07-01 01:00
My brothers have always with you <3
2015-07-01 01:02
Rip in pepperinos
2015-07-01 01:04
TEST YOUR MIGHT
2015-07-01 01:04
feel sorry for them ..one of my favourite team with huge potential ..hope you will find new home guys :) keep it up
2015-07-01 01:04
Don't even try turkish braindead boys in facebook it says, the lost today doesn't have anything to do with that.
2015-07-01 01:06
they are just mad kids bro
2015-07-01 01:12
[*] Was a great team for sure
2015-07-01 01:11
they didn't dispersed. they are just lost hem sponsor(g-play) looking for a new sponsor/team.
2015-07-01 01:13
ok [*]
2015-07-01 01:27
rip throwers
2015-07-01 01:12
hopefully it means bigger things?
2015-07-01 01:13
NICE
2015-07-01 01:13
SK Gaming Please! You deserve each other!!!!
2015-07-01 01:14
just new name ... They can't do a work with GPlay
2015-07-01 01:14
hope these guys do get a bigger org to support them. would like to see more of them at bigger lans, solid group of players
2015-07-01 01:16
awesome to see a supporter from NA... thanks man!!!
2015-07-01 02:06
EG.v1c7or inc
2015-07-01 01:19
LGB should pick these guys instead of the retards they have at the moment.
2015-07-01 01:21
dream3r is a hacker .. playing good on a lan or two doesnt mean shit .. just like delpan here in sweden when he was making name for himself back in clanbase days this guy was so hate he was caught cheating BY ALOT OF players even his team mates admited he cheated. fragbite.se/cs/file/2220/delpan-vs-skill.. (old topic from 2006 after RZ Lan u can just translate it on page 3 u can see firat explaining everything and also there was alot of demos which showed his wh back in the days) .. so dream3r is a hacker just an excuse just like delpan is
2015-07-01 01:30
delpan cheated in 2006 therefore dream3r cheats in 2015. FLAWLESS logic. You managed to prove (1) delpan cheated through comments on a blog and then (2) concluded that because delpan cheated (obviously) dream3r must also be a cheater. I wish I could give you a PhD in logic.
2015-07-01 01:34
Holy shit, this is some sick stuff right here guys . what a smart specimen.. I just read this to my brother and he thought i was reading him a scenario of sherlock holmes 3 . i feel enlighted now, and only cuz of u tesla
2015-07-01 01:48
Dreamer isnt hacker lol. They stole his account and then he got VAC banned. + dreamer is 17 yrs old who just rapee everyone on lans. He did 2 cluthes 1v4 vs envuys which shows his potential. I say it for 2nd time that they have won 3 tournament, got 3rd place on gamers assembly and 3rd on StarSeries XIII. That are not 2-3 tournaments. Btw about the match yesterday SS CHEATERS. On lan got 15 round out of 3 maps they had map advantage and they didnt get another map lol.
2015-07-01 07:12
tier3 news again
2015-07-01 01:35
tier 2 middle. 16th place
2015-07-01 10:38
there are tons of threads about t2 na teams everyday one about balkan one can't hurt my friend
2015-07-01 10:57
it's not tier3 news since it's not about an UK team
2015-07-01 11:35
They have big future ! :)
2015-07-01 01:36
-titan current +old-gplay4titan
2015-07-01 01:45
INSHOCK and GPlay lose teams. Which orgas should we expect? I guess we have tRICKED?
2015-07-01 01:45
INSHOCK pick up ex-GPlay GPlay pick up ex-INSHOCK ? :D
2015-07-01 09:46
inb4 picked up by FaZe
2015-07-01 01:47
I feel good for those boys but i feel sad because of ZinG (their ex-manager) cuz he will probably no follow them...
2015-07-01 02:09
Sad Gplay played so well lately
2015-07-01 02:28
That's why they throw today's game....0-2 lose to SS
2015-07-01 02:32
hahaha Space soldiers> gplay
2015-07-01 02:45
in your dreams
2015-07-01 02:55
LAN>Online. Just saying. I'm not calling them Onliners, but a LAN win in a bo5> Online win in a bo3.
2015-07-01 12:01
AFTER SPACE SOLDIERS <3
2015-07-01 02:57
Come on over to NA! :) And InShock too!
2015-07-01 03:07
youtube.com/watch?v=N5c-3hRwl7c Problem of the people is , they cant buy more brain than have xaxa
2015-07-01 03:14
jacob_starcraft
2015-07-01 03:23
HA, they left thinking they're hot shit...
2015-07-01 03:28
Expected after having good resulsts
2015-07-01 03:42
RIP
2015-07-01 03:53
they are changing the organization but they will play... its not rip :D
2015-07-01 03:58
No wonder. Which orga would pick up a team that can't attend Majors or their qualifiers :(
2015-07-01 04:08
They can attend Majors, get your facts straight man, they would've gone to the qualifier for cologne, but dream3r had exams and didn't manage to play. And before you sent me the twitter link about that they can't attend majors I will tell you that it's outdated.
2015-07-01 04:16
They've got two chances to qual and they missing both online quals although they are already signed there. All of that because of exams? Plz...
2015-07-01 04:26
If you haven't watched spyleader's stream, better don't talk.
2015-07-01 04:28
I dont watch any players streams at all but missing the chance to qual for one of the biggest events of the year due to exams... that cant be taken serious.
2015-07-01 04:37
dont forget that dreamer is quite young and he still have not finished high-school.Finishing the 1st part of your education is more important and valuable than winning an average ammount of money , which you will spend for 1 year...
2015-07-01 10:10
Dunno mate maybe I can be wrong but with that scenario even if Gplay can attend majors they gonna be the first team with top 10 ambitions who dodge major tournament just like this LMAO. All the dates for all qualifications are known from months ago so in my opinion is fishy as f. Also you are not right about the money, players get all the prices from their own stickers profits so even if Gplay lose all their matches there the amount is HUGE.
2015-07-01 13:59
"All of that because of exams?" Yes. Why not? I think some1 has plans after the game. Do you have any? If not, then hurry boy. Come out from your room, breath fresh air and realize that there is life outside. Maybe dream3r wants to work somewhere with his degree or something. Grow up kid.
2015-07-01 06:32
So they said he had exams both days? I honestly don't believe they would potentially miss out on potential sticker money for exams that are on the 27th and 29th of June when school finishes on the 30th? They were signed up for both tournaments and I saw dream3r on TS till 4 am so how did he have exams?
2015-07-01 08:18
The first quals was saturday at 14 CET. I can understand that altought dream3r is 17 y/o, what exams he can have at saturday :D Ok, like I said I can understand that. But the second ones was at monday 20 CET time thats 21 bulgarian time which is almost perfect. The truth is somewhere in the middle :D
2015-07-01 08:30
dude i think he meant that he has exams during the offline qualifier?
2015-07-01 10:11
On Saturday and Sunday 25/26th July? Wow school life in Bulgaria is tough.
2015-07-01 17:51
sry i got wrong info . Spyleader streamed today and he confirmed that on both quals some of the players had personal issues , which kept them away from playing in both quals.Also he mentioned that he feels sad about this but they could do anything . Also he confirmed that there is not a problem for dreamer to play in majors and they are 100% allowed to play at any tournament. Also they finished 3rd in esl esea main , which means that ex-Gplay have a chance to qualify for the pro league(they have to beat either mouz or penta)
2015-07-04 18:00
I hope this is right, because they are a really good team and they belong there. It would be cool if they make it to the pro league and next major.
2015-07-04 19:50
Why did they play against Space Soldiers then in a BO3? You can't play ESL qualifiers cuz of exams, but you play in a lesser tournament agains Space Soldiers in the same evening? How come?
2015-07-01 17:49
GL guys! I'm sure you find new better home.
2015-07-01 04:57
=\
2015-07-01 05:06
too much xantares for gplay :D
2015-07-01 05:14
It all depends whether they can attend majors or not.
2015-07-01 05:31
Mortal Kombat round 1... Fight!
2015-07-01 05:38
dont worry now they will find a better org ;)
2015-07-01 06:36
Goodluck in Canada boys
2015-07-01 06:41
These guys deserve to be picked up by a good organisation for sure. They proved they're good @ lan unlike those cheating turks.
2015-07-01 07:15
greedyu fucks,won 3 games and sudenly top 3 world
2015-07-01 07:18
r u stupid ?
2015-07-01 10:16
hahaha get rekt by SpaceS = insta disband :) same as racist hungarian team hltv.org/news/15151-tricked-esport-relea..
2015-07-01 07:18
#230
Brazil nnz 
xantares ftw! but GPlay are a good team.. i hope the best for them
2015-07-01 08:26
they did not disbanded retarded asian kiddo.As spyleader announced they are moving to another orga where they will probably get paid as well ;).
2015-07-01 10:11
who said they disband? fucking brainless turk, and 16-14 is really a 'rekt' + it was online match we saw them what are they capable of on LAN.
2015-07-01 13:01
deny him he is stupid im sorry for that 13 years old fanboys invading hltv hltv will be never same again just saying
2015-07-01 13:57
then they throw 1 last time before they are done :)
2015-07-01 07:20
They deserve a better organization. GL
2015-07-01 08:28
kebabs are disbandbringers, hltv confirmed. what will be the 3rd lucky team?
2015-07-01 08:38
themselves :D
2015-07-01 08:44
Spyleader confirmed at his fb page before 15 minutes that they are joining a new organisation very soon and also the team sticks together and they will attend Gaming Paradise.
2015-07-01 10:25
yay!
2015-07-01 10:46
awww yeeeaaahh!
2015-07-01 10:57
good news, there are upon finalizing their contracts with a new organisation
2015-07-01 10:54
Rip
2015-07-01 11:10
I'm gonna laugh so hard when SS disbands without achieving shit and then I'll read through all of the Turk comments to amuse myself.
2015-07-01 11:34
:D hope they disband
2015-07-01 12:49
+1
2015-07-01 14:53
R.I.P :[[
2015-07-01 12:03
h2k v4c7oR pls
2015-07-01 12:59
Well nice, now they will find a better organization good job!
2015-07-01 13:03
Nice email, looks very professional Kappa
2015-07-02 12:26
i have sweex@valvepowered.net (.NET!!!, not com) and im not even a "professional"
2015-07-02 14:13
And it was such a good team (
2015-07-02 15:30
read again
2015-07-02 16:02
Very nice
2015-07-02 16:18
Emiliqn 'spyleader' Dimitrov 11:40 3.7.2015· big news coming very soon! Spyleader's FB page
2015-07-03 11:42
Its h2k gaming
2015-07-03 12:40
how u know?
2015-07-04 18:02
source?
2015-07-04 18:02
spyLeader confirmed that they found organisations and that they are going to announce the changes during this upcoming week.
2015-07-04 20:55
source?
2015-07-09 23:06
facebook.com/spyleadeR in one of the comments that he made
2015-07-10 07:01
mTw
2015-07-09 23:07
source?
2015-07-09 23:10
it's STFUNerd omg ahahahahahahhaa
2015-07-09 23:54
Login or register to add your comment to the discussion.