fnx set to leave Immortals

Immortals are set to part ways with Lincoln "fnx" Lau, a source close to the team has told HLTV.org.

The news comes as a major surprise as Lincoln "fnx" Lau has been part of the team for only three months, having signed for Immortals in February as a replacement for João "felps" Vasconcellos.

The 27-year-old was an instant hit, helping Immortals to finish third-fourth at IEM Katowice, but the team's next event ended in disappointment as they placed 9th-11th at the SL i-League StarSeries Season 3 event.

fnx is out of Immortals after just three months on the team

The Brazilian giants then picked themselves up with a runners-up finish at DreamHack Austin before winning the EsportsArena Showdown Championship - fnx's first and only title with the team.

Immortals are expected to formalise fnx's departure in the coming days and shed some light on the move, which was caused by internal issues, according to a source close to the team.

The Brazilian team are now in a hurry to find a new fifth member before the start of the ESL Pro League Season 5 finals, on May 31. Rafael "zakk" Fernandes, the team's coach, has stepped in as a substitute this week, including in the Subaru Invitational, in which they were defeated by SK in the semi-finals.

Immortals now have the following lineup:

Brazil Ricardo "boltz" Prass
Brazil Henrique "HEN1" Teles
Brazil Lucas "LUCAS1" Teles
Brazil Lucas "steel" Lopes

Brazil Rafael "zakk" Fernandes (coach) 

Brazil João 'felps' Vasconcellos
João 'felps' Vasconcellos
Age:
22
Team:
No team
Rating 1.0:
1.06
Maps played:
731
KPR:
0.75
DPR:
0.71
APR:
0.16
Brazil Henrique 'HEN1' Teles
Henrique 'HEN1' Teles
Age:
24
Team:
Rating 1.0:
1.11
Maps played:
778
KPR:
0.72
DPR:
0.58
APR:
0.12
Brazil Lucas 'steel' Lopes
Lucas 'steel' Lopes
Age:
25
Rating 1.0:
0.97
Maps played:
959
KPR:
0.66
DPR:
0.66
APR:
0.13
Brazil Lucas 'LUCAS1' Teles
Lucas 'LUCAS1' Teles
Age:
24
Team:
Rating 1.0:
0.98
Maps played:
800
KPR:
0.67
DPR:
0.67
APR:
0.16
Brazil Ricardo 'boltz' Prass
Ricardo 'boltz' Prass
Age:
22
Team:
Rating 1.0:
1.06
Maps played:
953
KPR:
0.71
DPR:
0.64
APR:
0.17
Brazil Rafael 'zakk' Fernandes
Rafael 'zakk' Fernandes
Age:
-
Team:
No team
Rating 1.0:
0.76
Maps played:
95
KPR:
0.51
DPR:
0.70
APR:
0.13
Brazil Lincoln 'fnx' Lau
Lincoln 'fnx' Lau
Age:
29
Team:
Rating 1.0:
1.06
Maps played:
502
KPR:
0.73
DPR:
0.66
APR:
0.17
#3
 | 
United Kingdom Tendies 
Ez for skoolage The phoenix shall rise again tho
2017-05-15 00:24
#23
 | 
United States donaldjae 
WAT
2017-05-15 00:20
#59
 | 
United States Cario 
gg no:re rip brazillian scene
2017-05-15 00:20
true. immortals will be tier 4 now, he was the only player who didnt do stupid pushes and won lots of clutches. its a shame he's a bad teammate
2017-05-15 00:51
You are not wrong at all, but Hen1 is a good clutcher also.
2017-05-15 03:04
true hen1 does. he is just more inconsistent than fnx. i dont see how they can survive losing their most reliable star vs tier1 opponents. all that improving they did when they got him will be lost
2017-05-15 03:08
Yes, I think the answer really lies on the end of your statement: "its a shame he's a bad teammate"... unfortunatelly, he is not doing good inside the teams.
2017-05-15 03:12
One thing I saw recently in IMT's players interviews, they were saying FNX is very fussy playing. While Lucas1, Hen1 and the other guys are too calm, and they were telling that his "hate" was because FNX was too much motivated.
2017-05-15 03:17
yes it seems he has a hard time expressing himself positively, that brings down team morale and performance a lot
2017-05-15 04:04
#346
 | 
India Ad1_KaM 
Brazilian s1mple?
2017-05-15 05:02
yea pretty much. not sure what s1mple is like now but im guessing fnx is similar to how he was at liquid and flipsid3
2017-05-15 17:28
#473
 | 
Brazil alphace 
Unfortunately was the same reason he was removed from SK.
2017-05-21 07:47
#209
 | 
South Africa Bot_Marley 
Rip brazilian scene? kkkkkk SK > USA.
2017-05-15 00:59
#351
 | 
Europe Hempxz 
stewie>sk
2017-05-15 05:22
0/8
2017-05-15 09:35
Yep, pr0 net.
2017-05-15 15:56
#466
 | 
South Africa Bot_Marley 
I like Stewie! But, has major? Has best of the world of games any time? Sorry. BR > USA.
2017-05-16 22:25
#469
 | 
Europe Hempxz 
stewie the best player in NA the smoke criminal
2017-05-17 00:52
I knew it!
2017-05-15 00:20
#42
 | 
Brazil Desvain 
rip
2017-05-15 00:20
FNX TO MOUZ
2017-05-15 00:20
FNX to ENCE
2017-05-15 00:26
EZ 4 FNX AND ENCE
2017-05-15 02:19
#98
 | 
Brazil tsfs 
skoolage the best
2017-05-15 00:23
youtube.com/watch?v=Jt1uOLv_nMU OPskins cases i uncased a FIRE SERPENT
2017-05-15 00:59
Congrats, now sell it and get 24 hours of real life, real sun, real people... men, get a life and stop posting bullshit, that's free.
2017-05-15 04:58
#419
rain | 
Norway Rudra2 
boltz banged fnx's girlfriend
2017-05-15 13:05
#451
fnx | 
Brazil perinGGWP 
True story
2017-05-15 19:49
#4
Brazil jlp11 
wat
2017-05-15 00:20
#223
CeRq | 
Canada Timings 
tbh he will join sk :p
2017-05-15 01:08
#239
 | 
Brazil nexthi 
he gonna kicked by sk, and he will join in sk? no, its obivius
2017-05-15 01:20
wat?
2017-05-15 02:23
LONDON NEXT GENERATION.
2017-05-15 03:06
XD better than pasha london school
2017-05-15 11:39
wat?
2017-05-15 09:10
#5
 | 
Argentina ZaraLarsson 
nice
2017-05-15 00:19
expected
2017-05-15 00:20
#7
SaufS | 
Switzerland zulecsgo 
why
2017-05-15 00:20
#9
 | 
Russia v1p3rrr 
What??
2017-05-15 00:20
#11
 | 
Finland Jodecast 
Kicked from two teams, there seems to be bad relation between him and other players. They say Brazilians are humble Lost all respect for Fnx
2017-05-15 00:20
#104
 | 
Finland Smoonah 
who says that? BuddyInsane? lmfao During the tournament in São Paulo people were getting mugged and punched in the face. Can't even drink the water there lulstons
2017-05-15 00:25
#154
 | 
Switzerland pazzo0 
wtf? im 100% sure that you dont have a source
2017-05-15 00:38
#177
 | 
Switzerland pazzo0 
"during tournament"
2017-05-15 00:43
lol, that problem with water in São Paulo lasted like only 3 months, its been solved long time ago, the water storage is in 94% of its maximum capacity at the moment rofl. g1.globo.com/sao-paulo/noticia/sistema-c..
2017-05-15 00:53
'lasted only 3 months' lmao
2017-05-15 01:08
"lasted like only 3 months". You know how bad that is right?
2017-05-15 01:41
Im the one asking you, do you know how bad it was? Because I lived that "crisis", it was not like we didnt had water, the fact was that some times of the day (like 2 or 3 hours) we had no water in some regions of São Paulo and there was set some rules to save water, you would pay a fine if you didnt follow this rules. Whatever, the situation is solved now. You should really read about Flint Water Crisis in Michigan and the ocasionally water crisis that go on in California before talking shit about how brazil manage its waters.
2017-05-15 01:53
Do you all drink dirty water?
2017-05-15 02:05
The crisis was about shortage of water, not pollution, retarded.
2017-05-15 02:29
#355
 | 
Finland Smoonah 
it's actually both. "the contamination of the city’s waterways with raw sewage has earned the international sporting event the vivid, if ungracious, epithet “Poop Olympics”. circleofblue.org/2016/south-america/braz..
2017-05-15 06:03
I don't mean to insult you but why are you even defending Brazil? Everybody knows the country is completely fucked up in pretty much every possible sector or field. I don't mean to say you don't have good things also but cmon, as a society it's fucking shit.
2017-05-15 14:15
lol, what kind of stupid question is that? Maybe im defending because its my country, and I know much better my country than some stupid gringos who never touched our soil, but they think they are some kind of experts in brazil matters.
2017-05-17 05:30
AS if we did not have any kind of water shortage in places such as California...
2017-05-15 16:02
#372
Xyp9x | 
Cyprus Xeeh 
3 months WTF 3rd world
2017-05-15 08:00
#217
 | 
Brazil lawzera 
jesus, you're so fucking dumb lmao
2017-05-15 01:05
#251
 | 
Portugal Tooxic13 
hahahahaha São Paulo had a water emergency and what??? that's not normal in country's like your's cold has f*** whit lots of water... but in Brazil Africa it can happen... "people were getting mugged and punched in the face." that's 300% lie, and u can't get a source for shore!!!
2017-05-15 01:36
#356
 | 
Finland Smoonah 
have you ever tried cold drinking water that's clean? It's delicious.
2017-05-15 06:04
#461
 | 
Portugal Tooxic13 
hahahaha not i never tried... can u donate me some €? so i can try it..
2017-05-16 01:26
#463
 | 
Finland Smoonah 
I can donate you cold water made from snow but if I give you money I feel you'll get drugs instead of water m8
2017-05-16 20:06
#464
 | 
Portugal Tooxic13 
hahahaha maybe... bring me some water them plz ;) algarve is where i leave...
2017-05-16 20:47
>source for shore
2017-05-15 18:25
#258
 | 
Brazil Observer10 
You 100% was never in São Paulo to say something as retarded as that. I live here and it wasn't like that at all. There's 11 million people in this city, if something like you said happened it would become close to a warzone (which obviously didn't occur).
2017-05-15 01:41
what the fuck are you talking about mate
2017-05-15 05:28
#254
 | 
Brazil Observer10 
"They say brazilians are humble": this is so stupid that I will explain it as clearly as I can: 1) fnx is a person, therefore he cannot represent all of Brazil's population; so you simply can't say brazilians aren't humble just because -maybe- fnx isn't. 2) Brazilians are humans (believe it or not) just as finnish people, so they can be humble, arrogant, stupid, smart, etc just as everyone else.
2017-05-15 01:39
#373
 | 
Latvia Ke]R[4u 
this response is way too rational for hltv
2017-05-15 08:13
he must have thought he was on reddit or something
2017-05-15 09:12
He aint your dad to speak nice to
2017-05-15 09:47
It's astounding to me how short some people's memories are. FNX has has this problem basically his entire career. That he was with SK as long as he was is pretty crazy, honestly.
2017-05-15 01:41
Saw the headline and thought not again. Even back in 1.6 he's always had this problem. Great talent but all these personal problems.
2017-05-15 11:42
fnx said in a livestream that he was going to retire from CS
2017-05-15 02:05
#12
 | 
Netherlands RichRamp 
Here we go
2017-05-15 00:20
#16
jks | 
World Spourma 
expected
2017-05-15 00:20
#17
 | 
Europe SteffeM 
nooo really?!
2017-05-15 00:20
LUL
2017-05-15 00:20
#19
 | 
Brazil RauleS 
BAD Maybe this time He already Know
2017-05-15 00:20
wtf unexpected af
2017-05-15 00:20
#21
Monkey | 
Brazil Cupinxa 
ez
2017-05-15 00:20
WUT
2017-05-15 00:20
expected/10
2017-05-15 00:20
IMT to tier 200, GJ
2017-05-15 00:20
#28
 | 
China holy]FTW 
bye
2017-05-15 00:20
wp
2017-05-15 00:20
#30
 | 
United Kingdom Cowyyy 
lol
2017-05-15 00:20
wow!
2017-05-15 00:20
Lulz
2017-05-15 00:20
expected.
2017-05-15 00:20
nooo :(
2017-05-15 00:20
#35
 | 
France Ryzerr 
KnG to Immortals ?
2017-05-15 00:20
I hope so
2017-05-15 00:21
#37
Netherlands LRCS 
xaxaxxa
2017-05-15 00:20
#39
 | 
Ukraine ConTriiD 
obvious
2017-05-15 00:20
#40
 | 
Sweden godname 
LUL fnx back to SK
2017-05-15 00:20
#43
 | 
Denmark Baitvice 
expected
2017-05-15 00:20
+1
2017-05-15 00:20
#44
 | 
Chile furpU 
LUL, kicked again
2017-05-15 00:20
#46
aizy | 
Europe Winde 
+KNG and fnx is joining Red Reserve with bit and cogu.
2017-05-15 00:20
#78
 | 
Brazil c0nt 
fake news
2017-05-15 00:21
#88
aizy | 
Europe Winde 
Alright :-) I'm saving this for a response when it's officially announced.
2017-05-15 00:22
#157
 | 
Brazil c0nt 
No way... Cogu is starting a new team, living in utah. Gorilla Core E-Sports, with PBF1, nkzaj, gut0 and xand. Red Reserve? Bit? fnx? lul
2017-05-15 00:42
#178
 | 
Brazil ilovemywife 
tbh cogu, fnx, xand + 2 would be sick... not pfb tho.
2017-05-15 00:43
#187
 | 
Brazil c0nt 
It's true, but do you imagine fnx training with newly created team? Unfortunately he must retire.
2017-05-15 00:47
#241
 | 
Brazil nexthi 
pbf can join in imt, 3 brothers and steel and boltz
2017-05-15 01:23
#308
g0d | 
Brazil L4x @.@ 
pbf is worse than showtime lol
2017-05-15 03:14
#310
 | 
Brazil nexthi 
Can bem shoowtime back to imt too, but PBF is more easy, why they are brothers
2017-05-15 03:16
#313
g0d | 
Brazil L4x @.@ 
esquece o google tradutor cara ta tudo errado oq vc escreveu,mas eu acho que o pbf ta muito abaixo do nivel de todos os players da LG
2017-05-15 03:17
#433
 | 
Brazil Poshoclo 
"why they are brothers" kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2017-05-15 16:00
wow unexpected
2017-05-15 00:20
Lol
2017-05-15 00:20
#52
kNgV- | 
Brazil brzcsgo 
fnx is problem
2017-05-15 00:20
#53
TACO | 
Brazil BATBILLA 
Wtf
2017-05-15 00:20
rip multicolor hair guy
2017-05-15 00:20
Rip "Hey look at me u am still youngster! I am still a cool kid :D"
2017-05-15 06:28
wtf fnx u noob, stop fucking up remember when people called fallen stupid and toxic for kicking him? he has problems
2017-05-15 00:20
They called FalleN stupid and toxic because of the way that SK went about removing him.
2017-05-15 01:15
Fallen is stupid and toxic lol
2017-05-15 04:21
#58
 | 
Sweden hypersenator 
jesus
2017-05-15 00:20
#60
 | 
France StickyRice 
SHOOWTIME taking the empty seat ?
2017-05-15 00:20
#302
 | 
Brazil erfur 
They cant take a player from LG because they are playing the Minor qualifyings...
2017-05-15 03:06
Noooooo :'(
2017-05-15 00:20
#63
 | 
China Yanick 
Haha internal issue agian. Toxic fnx?
2017-05-15 00:20
#64
 | 
Brazil c0nt 
lol
2017-05-15 00:20
#65
 | 
Slovakia bombmeister 
fnx was the problem
2017-05-15 00:20
wtf rip?
2017-05-15 00:20
what is he doing wrong?
2017-05-15 00:21
FaZe FNX?
2017-05-15 00:21
you're funny
2017-05-15 17:17
Fnx has no discipline and doesn't speak English.
2017-05-15 18:17
Wtf unxpected
2017-05-15 00:21
fnx deserved this
2017-05-15 00:21
#76
fer | 
Brazil Luizim 
FalleN was the problem LUL
2017-05-15 00:21
Rip FNX... Hope he will find a new team soon.
2017-05-15 00:21
Geez Immortals are screwed to find another good player. Cant see anyone.
2017-05-15 00:21
The only option is kNg. Even he is a primary awper, his rifle isn't that bad and he is probably better than everyone in LG. Besides him, LG or Pain players can't play since they already played major qualifiers. So kNg is the best option and he already proved himself carrying Red Reserve against tier2 and tier3 in Europe.
2017-05-15 00:30
Yeah but hes not close to FNX rifle skills so will be a downgrade anyway. Maybe Chelo or Nekiz can join Immortals later.
2017-05-15 00:34
He has way more potential than those 2 and can bring a good double awp setup. Plus, he deserves the chance.
2017-05-15 01:06
Hes not a better riffler than any of these 2
2017-05-15 01:19
#283
 | 
Brazil MiBrS2 
Hen1 can be a good riffler
2017-05-15 02:29
Learn how to read. "He has way more potential." I've never said he is a better rifler. Just he can become a monster, with potential to carry IMT while Nekiz and chelo can't.
2017-05-15 03:18
Back to SK?
2017-05-15 00:21
Don't even think about it, SK is in a good shape since cs_summit, to be honest i think he's going to brazil
2017-05-15 01:19
Good shape for like 2 months but losing to c9 2-0
2017-05-15 04:27
#367
 | 
Netherlands EliteBekkers 
Don't forget losing to NRG and Renegades. BOT SK really making me money these days.
2017-05-15 07:34
#84
Brazil Slv2 
:(
2017-05-15 00:21
Rip FNX career lmao
2017-05-15 00:21
Sad to know this, fnx is a good player.
2017-05-15 00:21
#87
 | 
Brazil jstrr 
It's hard to judge when you don't know shit about something, but damn he looks like an idiot throwing his career and talent down the drain.
2017-05-15 00:22
+1
2017-05-15 10:31
#89
Canada zhel 
If I was IMT, I would try to pick one of the raising players of LG
2017-05-15 00:22
"Fallen was the problem"
2017-05-15 00:22
expected
2017-05-15 00:30
Pava Going to immortals
2017-05-15 00:23
#287
 | 
Brazil MiBrS2 
Kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk You made me laugh
2017-05-15 02:32
#96
 | 
Brazil KriMb3R 
fnx is a legend, he was born to play this game.....BUT, he is troublesome as hell....always has been, always will be
2017-05-15 00:25
KNG to IMT
2017-05-15 00:23
Just bring kNg already.
2017-05-15 00:24
Damn wtf
2017-05-15 00:24
LUL
2017-05-15 00:26
This guy most be the most annoying human being ever, if even brazilians cant stand him
2017-05-15 00:26
Immortals Will probably pick someone from brazillian scene.
2017-05-15 00:27
#117
 | 
Paraguay mcraepy 
expected
2017-05-15 00:29
This is old news some Brazilians have been posting this info for a while now on HLTV at least a week, kNg is joining immortals and FNX is joining Gorilla Core.
2017-05-15 00:29
#129
 | 
Dominican Republic Okieant33 
You sure about this? Why wouldn't they get yel or DESTINY from Luminosity?
2017-05-15 00:31
why would they get another awper? PKL would be the best choice if you had to choose from LG
2017-05-15 00:35
I'm pretty sure just because of the situation, kNg needs a team so they won't have to deal with contracts or any other bullshit if they poach one of luminosity's players, also Gorilla Core has a spot open right now and FNX wants to join his former team mates that he played with in 1.6.
2017-05-15 00:37
#161
 | 
Brazil Mirekz 
cus kNG > yel > destiny, i would even say that kNG > Hen1 since he is more consitent.
2017-05-15 00:40
Yel is the best from this list. I would pick him...
2017-05-15 01:15
They aren't better than kNg. And they can't play in the minor or the major for IMT since they played for LG already.
2017-05-15 03:19
Yeah saw it as well. Hltv is getting slow
2017-05-15 16:14
#122
 | 
Brazil vinnyzeraNTC 
hahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahhaha
2017-05-15 00:30
expected
2017-05-15 00:31
he cant go anywhere this guy cant speak london
2017-05-15 00:31
KNG
2017-05-15 00:33
Lol all those shitty posts about fnx leaving immortals were actually right hahahahhahahahah
2017-05-15 00:33
Of course they were, it was pretty obvious. Brazilians were all saying he was back to brazil and shit
2017-05-15 00:34
Yeah he will join Gorilla Core and they will move to NA to compete so rip NA you guys are going to have BR teams in the top of all your leagues and more and more teams are moving over until your entire scene is BR and not NA anymore.
2017-05-15 00:38
Or until we decide to kick them all from our country hahahha
2017-05-15 00:42
Kick your only good teams without BR In your scene is compete shit honestly, those teams you want to kick from your country were essential in your scene getting stronger, if NA has no one to compete with they will never improve. As much as you hate teams like SK without them teams like C9, Liquid, Optic ect would still be at losing to tier 4 EU teams on LAN, SK, Immortals and all those other BR teams are the reason your scene is getting stronger, so even though they are dominating NA they are important to have around if you want your own teams and players to improve.
2017-05-15 00:47
Oh i don't hate the brazilian teams lol, i just hate the brazilian people... They play good cs, bu they're annoying, that's all.
2017-05-15 00:48
How are they annoying? It's been 2 years with them in NA and basically little to no drama and they don't bother anyone. Their fans are annoying though but so are C9 fans, so are NiP 12 year old fanboys, so are VP fans, Na'vi fans etc VP fans are the absolute worst though.
2017-05-15 00:50
Not the players specifically, brazilians in general. I used to be a traveler, went to a lot of countries, and that includes brazil and south america. From all SA countries i've been, Brazil and Chile were the worst. People were ridiculously stupid, loud and unpolite.
2017-05-15 00:52
That's pretty normal my bro, even some Europeans are loud af when they talk that isn't annoying that's just how they talk, the unpolite should be expected if your travelling as an American to another country since no one likes your country you should expect hostility, when they hear your accent and recognize where you came from that's pretty normal especially in countries your country has fucked over in the last 30-40 years like many of the South American ones. In terms of stupid I couldn't really tell since I don't really know Portuguese or Spanish to know what they're talking about.
2017-05-15 00:58
LOL gorilla core is awful, only good player is xand and sometimes cogu
2017-05-15 01:10
#292
 | 
Brazil MiBrS2 
Fnx is still in the US, he's playing league of legends on NA servers. Look for fnxNTC, it's his nickname.
2017-05-15 02:39
#345
 | 
Brazil sprk1 
ikr
2017-05-15 05:00
Fallen was right.
2017-05-15 00:33
#138
fer | 
Brazil ronibr 
hahahahahahahahahahahahahahahaha
2017-05-15 00:34
#139
 | 
Brazil VictorGM_ 
WHAT??
2017-05-15 00:34
kNg to immortals
2017-05-15 00:34
#142
 | 
Sweden 4Sweeeden 
+KNG
2017-05-15 00:34
First he was kicked by Fallen,now he is kicked by the team who are full of players that were kicked by Fallen.
2017-05-15 00:36
#295
 | 
Brazil MiBrS2 
Lmao true
2017-05-15 02:42
kicked by Fallen²
2017-05-15 08:36
wasted his career
2017-05-15 00:36
How is it a waste when you have 3 majors?
2017-05-15 00:42
because he had potentials to win more majors
2017-05-15 01:23
Duuuude
2017-05-15 00:36
Fnx has always had problems with motivation and in the past his temper. Compared to the other guys in SK and IM I can definitely see him being a bit lazy and not putting as much effort into practicing and the team as needed to challenge for titles at this level. Though, I cant blame him as he won his first major series in 1.6 when he was 16 years old. I guess he just wants to have fun instead of playing CS:GO fulltime. He put in enough effort in the past to win two major titles with Luminosity/SK and now he just cant feel it anymore.
2017-05-15 00:39
#176
 | 
Brazil Heus 
no, he is a little bit toxic inside the game, they bro said that he just want to win and win, and sometimes it can bring some problems or issues
2017-05-15 00:43
#210
 | 
Estonia swag420weed 
Happens when 4 other players are worse than fnx. Carry, carry, and some bot foes a retardod mistake and lose game. Ofc you will tell your bot teamm8 to go fuck himself
2017-05-15 01:00
#296
 | 
Brazil MiBrS2 
Like cold and falleN ? Hahaha shut up idiot
2017-05-15 02:44
he was raised full of shit around him, if you know what I mean. Until he moved to NA, he was living with his grandma. He must be a bit "unbalanced", when it comes to comportamental stuff, always with personal aspects of his life impacting his ingame performance.
2017-05-15 00:53
fnx the brazilian maikelele
2017-05-15 00:40
#160
 | 
Italy rCrico 
+Vito "kNg" Giuseppe, ez for Italy
2017-05-15 00:40
fnx join MSI
2017-05-15 00:40
toxic confirmed. the br lele
2017-05-15 00:41
#170
 | 
Brazil Collee 
he was doing good :( gl kNg
2017-05-15 00:42
#171
 | 
Brunei FeelsHoodMan 
EXPECTED
2017-05-15 00:42
uat, they were playing on stream laughing 3 days ago. I don't think there is internal problem.
2017-05-15 00:43
Im mad but at the same time I dont buy this shit talk too . Drugs maybe? who knows
2017-05-15 00:47
You do not people are acting on stream right? They have a personality on stream to entertain their viewers they are nothing like that IRL, look at fallen you watch his stream and you feel like the guy is one of the nicest people in the world always helping people and in a good mood having fun. Guess what IRL Fallen is a real douche bag, look at this google.se/search?q=fallen+scary+picture&.. Does this look like how Fallen acts on stream? This is him in real life.
2017-05-15 06:55
ROFL
2017-05-15 22:44
#180
 | 
Bulgaria vectralsoul 
bad boi fnx FeelsBadMan
2017-05-15 00:44
#182
 | 
Brazil WWWWWWW 
lol
2017-05-15 00:45
FNX TOXIC
2017-05-15 00:45
#192
 | 
Germany luciuscram 
The problem 4Head
2017-05-15 00:48
+Lugin
2017-05-15 00:48
wow ;D
2017-05-15 00:52
optic FNX
2017-05-15 00:56
I don't think it was internal issues. I think they did this to improve the BR scene in NA, fnx will bring experience to Gorilla Core/LG and carry them to better places while kNg will finally play for a good team. NA CS LUL
2017-05-15 01:04
fnx to SK to replace TACO TACO to immortals
2017-05-15 01:00
fnx nao sabe fazer a função do taco.
2017-05-15 03:17
taco nao faz porra nenhuma... se o fnx saber fazer flash pro fallen fazer a pick é sucesso , quem joga de entry na Sk la é o fer e o felps . o role do taco é morte todo round , entry dead
2017-05-15 05:15
#426
g0d | 
Brazil L4x @.@ 
HAUAHUAHAUAHAUAHUAAHAYHAHA
2017-05-15 13:52
fer e felps... esse manja ahahhahaha
2017-05-15 22:08
#212
Brazil Ph6 
T0x1c-Fnx.
2017-05-15 01:01
#213
 | 
South Africa Bot_Marley 
I dont know why brazilians fans godfying FNX a lot. He has your value, but a long time ago he is loaded by your teammates. 6 mundials? Only on side of COLDzera, Fallen, COGU e etc. He broke all teams BR. It's no use playing well and being unbearable.
2017-05-15 01:04
You can't deny that fnx is one of thr greatest clutch players. Great gamesense and pretty good aim.
2017-05-15 10:04
#465
 | 
South Africa Bot_Marley 
I agree with that!
2017-05-16 22:23
:(( I thought fnx,hen1 and lucas are good friends...they always posted pictures and videos on instagram of them together "partying" or just having fun..I can't believe that they don't like each other anymore..wtf
2017-05-15 01:05
-taco +fnx = easy top1 in the world
2017-05-15 01:07
#224
 | 
Brazil chococaine 
fnx wont join sk in the next 200 years
2017-05-15 01:08
#242
 | 
Chile Cristoff 
+1
2017-05-15 01:23
#270
Happy | 
Brazil Kurtt 
+1
2017-05-15 02:03
#277
 | 
Macau fAKEs2j 
+1
2017-05-15 02:13
fnx has no commitment
2017-05-15 01:09
sad
2017-05-15 01:09
#232
fer | 
Brazil maiazin 
ez skoolage
2017-05-15 01:14
#235
 | 
Chile Cristoff 
he must be the worst teammate that anyone could have hahahahaha
2017-05-15 01:18
kng or caike to replace? Can't think of any other choices.
2017-05-15 01:23
#245
 | 
Portugal CARRAXAANTC 
my god :(
2017-05-15 01:25
#247
ppk | 
Brazil 4vengerr 
lol worst teammate ever ?
2017-05-15 01:32
Was born with the gift, but he sometimes does not dedicate himself or behave correctly. I remember when he fought with the COGU in the defunct MiBR, when the owner, Paulo Velloso, said that the team was Cogu and 4 more. I wish the best for him, for I have followed him and admired him as a player since the beginning of his career. Let him review the mistakes that have been made, and magnify all this. I think the KNG deserves a chance because it's a dedicated, skilled and highly competitive player.
2017-05-15 01:32
I was glad to see him come back to the scene with SK and thought he had matured already. Still a great player but always has these problems.
2017-05-15 11:50
#249
HUNDEN | 
Other ToRu 
twitter.com/IMTzakk/status/8638838674756.. zakk : Tuesday the org will pronounce, until we are not allowed to speak.
2017-05-15 01:34
Legend br rest in peace primo
2017-05-15 01:35
#253
fer | 
Argentina MyMatkhev 
May be shoowtime again in IMT? or any br talent like shz/khtex/chelo/dzt or KillDream(pt ex-PaiN)
2017-05-15 01:38
#421
ZywOo | 
New Zealand ezywoo 
showtime is fucking trash lol
2017-05-15 13:14
#259
 | 
Chile nachooww 
not again hahaha
2017-05-15 01:44
Sad to see him jeopardize his career like this.
2017-05-15 01:46
#347
 | 
Brazil chococaine 
not the first time tho, back in 1.6 he got kicked from the best br team at the time for pretty much the same reasons, that's just his personality
2017-05-15 05:06
reasons were? he nees some self control, hes being too impulsive or smth like that?
2017-05-15 10:41
#453
 | 
Brazil chococaine 
well, he seems to be someone who gets mad at everyone when something he wants to be done is not, ppl are saying that he would rage at all his teammates in imt but lucas and hen1, who are close friends didn't care, but boltz and steel were really frustated with his rages. in 1.6 he would misses flights to lans in europe on porpuse, he has always been this way, in sk i doubt he was any different
2017-05-15 20:44
i c, ty
2017-05-16 11:05
#261
 | 
Brazil BuddyINSANE 
RIP Adriano Imperador, ops FNX Emperor! We smart, we loyal, we friendly, we are from BRAZIL! Kreygasm
2017-05-15 01:46
Fnx is a legend, its true but he's also a pussy
2017-05-15 01:46
You mean He loves also a pussy right? :D
2017-05-15 13:21
We smart, we loyal, we friendly, we are from BRAZIL! Kappa
2017-05-15 01:54
#265
 | 
Ukraine Kuera 
wtf
2017-05-15 01:55
#267
 | 
Brazil vass28 
Where's the guys who called fallen 2 face LUL fnx still good player but toxic
2017-05-15 01:56
fnx is the problem
2017-05-15 01:59
#274
g0d | 
Brazil L4x @.@ 
pava will join
2017-05-15 02:07
fnx ruining his career, from best team in the world and second best br team to nobodies now gg, he is going to regret his actions
2017-05-15 02:08
This guy was born to play Counter-Strike, if only he wasn't a fucking douche
2017-05-15 02:11
#288
EliGE | 
United States CiToX 
What do you mean? Was he toxic?
2017-05-15 02:35
Yeah, apparentely he has a very difficult personality. That's why he left SK and now Immortals
2017-05-15 02:36
#291
EliGE | 
United States CiToX 
Oh, I thought I liked FNX... Not anymore
2017-05-15 02:38
tbh he got really bad results/stats when he got kicked from SK
2017-05-15 10:45
#324
 | 
Brazil qmatt 
hes REALLY toxic..
2017-05-15 03:21
#278
 | 
Brazil Charizaldo 
FalleN was the problem 4Head Fnx too good and too toxic
2017-05-15 02:18
#285
 | 
Brazil Djentleman 
No FNX rip immortals...
2017-05-15 02:30
#297
 | 
Argentina roulettesoad 
well.. guess he will join luminosity?
2017-05-15 02:50
#299
 | 
Brazil AfKW 
He's not toxic it's a lie he is just tired of play the game but he cant stop cuz the money
2017-05-15 03:02
2017-05-15 03:09
#359
 | 
Russia xtkjdtr01 
Omg so disrespectful
2017-05-15 06:19
#320
 | 
Brazil 9Rain 
expected. Shoowtime is about to get back
2017-05-15 03:19
FNX with Cogu lets do disss
2017-05-15 03:21
#332
 | 
Sweden 133665 
Rip
2017-05-15 04:11
#338
 | 
Brazil VAC0 
what now NTC fan kids? the rage with fallen was stupid
2017-05-15 04:29
#339
AdreN | 
United States kg773 
FNX TO LUMINOSITY LETS GOOOO
2017-05-15 04:29
So.. Why is he leaving? No speculation, pls
2017-05-15 05:06
#365
 | 
Pakistan perth 
Lets just leave it at 'personal issues' with his team. How can you be such a dick to get kicked by two teams.
2017-05-15 06:59
These players think they are safe after kicking FNX. FNX doesn't need cam to steal your girl
2017-05-15 05:51
+fnx -taco
2017-05-15 06:17
#361
 | 
Sweden Alheny 
R.I.P Immortals tiver 1
2017-05-15 06:37
lol wtf
2017-05-15 06:53
#366
 | 
Korea kire101 
kng will join im guessing
2017-05-15 07:27
Renegayaids -Nifty + Fnx
2017-05-15 07:35
We decided to remove him from the active lineup due to internal struggles between FNX and Steel + Boltz. We are currently looking out for potential players but its most likely going to be KnG.
2017-05-15 08:25
thats not me m8
2017-05-15 09:02
#381
 | 
China zhoQueeN 
whose gf did fnx bang?
2017-05-15 09:11
#384
 | 
Latvia Ke]R[4u 
gl
2017-05-15 09:17
#427
 | 
Denmark qwedsa 
you've been here 7 years and fall for that shit bait ?!? delete account please
2017-05-15 13:56
link?
2017-05-15 10:48
no major for immortals again
2017-05-15 08:47
#379
 | 
Australia closet 
nooo :(
2017-05-15 09:09
and people here were bitching FalleN for dropping fnx LUL in the first place.
2017-05-15 09:21
fnx should play with s1mple in the same team + 3 more toxic/bad guys AHAHAHAAHAH
2017-05-15 09:34
#392
 | 
Finland f0pZ 
+1, third would be mekelek lol
2017-05-15 09:52
#394
 | 
Poland Aloes 
s1pmle fnx Maikalele +2 toxic
2017-05-15 10:02
already not a bad team skillwise LOL
2017-05-15 10:26
#399
fnx | 
Poland redfinka 
why you guys hating on him? he's cool guy enjoying his life, getting contract for few months earning a lot of money from the game he likes to play, travel the world, partying, gettin chicks and then finding new team again if required to repair his cashflow. Cool guy nothing against him - it's his own life and he can do what he wants, stop crying nolifes
2017-05-15 10:38
fnx is one of the best players in brazil,no idea why is this keep happening to him.. sucks bruhh gl
2017-05-15 10:39
#409
 | 
Japan kitzune 
wtf??
2017-05-15 11:14
bAd.
2017-05-15 11:30
expected
2017-05-15 12:27
end of line for fnx in tier 1 teams
2017-05-15 12:48
fnx the real sex god?
2017-05-15 13:08
#422
 | 
France cedd 
hide yo sisters hide yo girlfriends fnx will sex all of them
2017-05-15 13:18
lul
2017-05-16 22:27
Being a talented guy is a great thing .. but being a fucking talented prick is another. This is it for him i think .. RIP Fnx and let that be a paradigm to all what happens to toxic and bad mannered people , talented or not.
2017-05-15 13:47
#429
 | 
India Gandhii4 
who he sexed now?
2017-05-15 14:23
Zews clarified te situation a bit...... mobile.twitter.com/Thooorin/status/86406..
2017-05-15 14:32
#431
 | 
New Zealand PROALTO 
makes a lot more sense
2017-05-15 14:56
Dude just can't keep it in his pants can he?
2017-05-15 16:11
#436
NEO | 
Poland camarpl 
when he joined Immortals I said it's only a matter of time before he has sex with boltz's girlfriend looks like I was right
2017-05-15 16:13
liquid fnx please if anybody in liquid even has a gf i don't think fnx will boost her
2017-05-15 16:45
Lincoln "THEPROBLEM" Lau
2017-05-15 17:27
#DIDICO XD
2017-05-15 17:28
#448
s1mple | 
Germany N0vaa 
He's toxic as fuck, this is the second team he joined that made him left or get kicked with "internal issues" just come out and ruin his name already
2017-05-15 18:39
#449
 | 
Brazil agosho 
EZ 4 SKOOLAGE
2017-05-15 19:01
#450
 | 
Sweden lagcats 
fnx wants back in SK <,<
2017-05-15 19:06
#452
 | 
Brazil smL6 
FNX make new team with COGU. IMT KnG;
2017-05-15 19:50
#470
 | 
Europe Hempxz 
no way,kng wants to play only in brazil now,sad but is the real truth
2017-05-17 01:04
what happened?
2017-05-15 22:05
Phoenix's raising cicle! Again & Again & Again...
2017-05-15 23:03
#458
 | 
Portugal MLSe 
j46g345wev34t5jhgfdgdfgdfgfw
2017-05-15 23:05
expectewd
2017-05-15 23:06
#460
 | 
Brazil VictorGM_ 
fnx nooooo
2017-05-16 00:03
CRISP CLEAN FUCK BOIS
2017-05-16 22:27
#471
NiKo | 
France Meduza 
fnx too good 4 immortal
2017-05-17 04:21
Login or register to add your comment to the discussion.