Major Round 4 match-ups revealed

ELEAGUE has revealed the match-ups for the fourth round of matches in the Boston Major's New Legends Stage.

SK, who lost to FaZe in the previous round, will go up against Gambit, who survived a scare against Space Soldiers after being 13-2 up at the end of the first half.

Two giants of European Counter-Strike - fnatic and Natus Vincere - were paired in the fourth round, which will pit mousesports against Quantum Bellator Fire.

SK will face defending Major champions Gambit

 The 1-2 pool will be headlined by the exciting match between Astralis and Cloud9. Liquid will be hoping to exact revenge on Vega Squadron after losing to the Russian team in the New Challengers Stage, while Space Soldiers will face BIG, who knocked out North in the previous round.

Below you can find the draw in full:

1-2 Pool
Denmark Astralis vs. United States Cloud9
Turkey Space Soldiers vs. Germany BIG
United States Liquid vs. Russia Vega Squadron
2-1 Pool
Russia Quantum Bellator Fire vs. Europe mousesports
Kazakhstan Gambit vs. Brazil SK
Sweden fnatic vs. Ukraine Natus Vincere
Astralis > Cloud9 BIG > Space Soldiers Vega > Liquid QBF > Mouz Gambit > SK Fnatic > NaVi All CIS teams but NaVi will get into playoffs
2018-01-22 01:56
87 replies
#2 AGAIN FUCKING HELL
2018-01-22 01:56
20 replies
They removed my comment
2018-01-22 01:56
19 replies
F
2018-01-22 01:56
14 replies
rip gambit
2018-01-22 01:57
13 replies
ez gambit tbh
2018-01-22 01:57
12 replies
gambit lost to sk with felps at cs_summit last year in finals
2018-01-22 02:06
11 replies
do we talk about last year result ?
2018-01-22 02:11
7 replies
Some sk haters do “Do u remember at eleague premier and dh masters” “Sk was struggling with felps”
2018-01-22 03:28
4 replies
I prefer Shroud9 beating SK in the EPL finals on Brazilian soil tbh
2018-01-22 08:53
3 replies
#205
 | 
Europe tweekzter
Be careful, that Cloud9 won't get eliminated on US turf soon. :P
2018-01-22 09:08
1 reply
Shroud9 =/= Cloud9 -RUSH +BnTeT
2018-01-22 16:43
I prefer the current C9 roster, it’s stronger
2018-01-22 12:14
Everybody insults sk with renegades 16-0 aswell
2018-01-22 08:35
1 reply
doesn't matter how long ago, if you lose to that roster of renegades 16-0 , you messed up
2018-01-22 19:11
Virtus.pro won AKON 5 in 2005
2018-01-22 04:22
2 replies
Good answer dear sir
2018-01-22 07:11
#239
 | 
Hungary Shaperz
+1 :D
2018-01-22 13:57
LETS GO MOUZ
2018-01-22 01:56
2 replies
LOL
2018-01-22 18:20
1 reply
y u do dis man
2018-01-22 18:21
Rip
2018-01-22 07:16
Astralis < Cloud9 FTFY :)
2018-01-22 01:56
31 replies
LOL
2018-01-22 01:57
#44
 | 
Portugal kippster
Astralis > Cloud9*
2018-01-22 01:57
14 replies
#130
 | 
Uruguay Faqn2
Let's watch anime dude
2018-01-22 02:16
#134
 | 
Costa Rica NotAnt
+1 so expected
2018-01-22 02:22
Astralis are in terrible shape, they almost lost to North ffs... Cloud9 are in great shape and every player are hitting their shots, in what world is astralis above C9 at this moment?
2018-01-22 02:35
11 replies
When they beat C9 at ECS. But then again...I'm a believer in C9. They beat VP for the first time in 3+ years, ending their streak. Mouz will probably end ChrisJ's streak of not making playoffs tomorrow. It'd be quite sad if Skadaddy is the only one to not have his streak broken.
2018-01-22 03:12
3 replies
Device wasn't even playing for them at ECS. Playing with a stand-in making it hard for c9 to predict what they're going to do when glaive is bringing in a different approach than usual giving dupreeh the spotlight
2018-01-22 03:23
2 replies
you are the first guy to say a stand-in favours the opponent
2018-01-22 06:08
1 reply
With great a IGL it is actually true...
2018-01-22 06:47
Astralis in terrible shape is still better than C9 in their best shape tbh
2018-01-22 03:36
Great shape means losing to SS? It's clear NA has a different view on the term "great". All they beat so far is a super weak VP.
2018-01-22 06:07
1 reply
#209
 | 
Israel ranco101
Vp goin to win the major...note it
2018-01-22 09:26
#238
 | 
Portugal kippster
It's a major though, c9 don't do very well in majors but I still think they'll win this match
2018-01-22 13:48
#240
 | 
Hungary Shaperz
yeah C9 are in great shape that's why they are 1-2 and lost to fucking SpaceSoldiers xD
2018-01-22 13:59
1 reply
It's not like space are bad tbh
2018-01-22 16:39
Great shape? Only win is vs a weak VP side and lost to SS....
2018-01-22 14:41
#57
 | 
Canada Rax_7
LMAO come on dude, come to your senses... NA is simply not as talented
2018-01-22 01:58
12 replies
#73
 | 
Canada _Dark__
agreed
2018-01-22 02:00
#75
 | 
United States NA_CS_FAN
saving this for when c9 beats asstralis
2018-01-22 02:00
7 replies
+1
2018-01-22 02:02
#94
 | 
Canada Rax_7
Didn’t know astralis was the only EU team? LMAOO
2018-01-22 02:03
5 replies
Germany??
2018-01-22 02:10
3 replies
#119
 | 
Canada Rax_7
What in the world does Germany have to do with anything lol
2018-01-22 02:11
2 replies
How is Astralis the only EU team?
2018-01-22 02:13
1 reply
#126
 | 
Canada Rax_7
Jesus I’m out, can’t even tell what sarcasm is... smh
2018-01-22 02:13
Didnt know all of NA was playing all of EU.
2018-01-22 02:24
We'll see ;)
2018-01-22 02:00
NA has more talent than any other region. They're just all braindead fucks who can't mesh in a team setting
2018-01-22 03:08
1 reply
#166
 | 
Canada Rax_7
im dead lmaoo
2018-01-22 04:12
+1
2018-01-22 01:58
1 reply
+1
2018-01-22 05:26
#47
fox | 
Portugal naskal
SK mouz and SS will win tho
2018-01-22 01:57
3 replies
lol
2018-01-22 18:22
2 replies
#259
fox | 
Portugal naskal
Not my fault they were over confident, they're obviously better than QBF. Lucky timings, stupid mistakes and overconfidence led mouz to their L. Your predictions were shit anyhow, u were probably trembling minutes ago, don't come at me with "See? I knew they were gonna win!".
2018-01-22 18:27
1 reply
Nah I always had faith
2018-01-22 18:31
C9 SS Vega Mouz Sk Fnatic
2018-01-22 01:58
2 replies
Agreed, although I think the qbf and mouse sports match is going to be close
2018-01-22 02:36
1 reply
Nah ez mouz
2018-01-22 06:28
#55
 | 
Czech Republic sponka
Mouz > QBF +1 Mention me later
2018-01-22 01:58
1 reply
Hi
2018-01-22 18:22
liquid > vega
2018-01-22 01:59
#85
 | 
Sweden Trkmag
Astralis SS Vega Mouz Gambit Fnatic 100% predictions
2018-01-22 02:01
3 replies
Vega gonna loose. Mark this commemnt
2018-01-22 09:17
Gambit>Sk lol sure, if it's not inferno Gambit is rekt
2018-01-22 10:53
Nope
2018-01-22 18:23
Worst logic ever.
2018-01-22 02:03
#93
 | 
Brazil HueyNewton
C9 > Astralis Space > BIG Liquid > Vega Mouz > QBF SK > Gambit Fnatic < Navi
2018-01-22 02:03
Astralis Space Soldiers Vega Mousesports SK Fnatic 100% predictions ez
2018-01-22 02:09
1 reply
50% are jokes
2018-01-22 05:43
+1
2018-01-22 02:10
relax mouz will not lose to qbf
2018-01-22 02:25
1 reply
Hmmmmmmmmmmmm
2018-01-22 18:27
#152
 | 
United States onesix
Cloud 9 > Astralis Space Soldiers > BIG Vega Squadron > Liquid Mousesports > QB Fire Gambit > SK - a really close game, could be OT winner Fnatic > Navi
2018-01-22 03:03
lul qbf is going to get raped
2018-01-22 03:04
2 replies
hmmmmm
2018-01-22 18:23
1 reply
perfect example of why mouz is retarded. also perfect example of a team that doesnt deserve legends status. also perfect example of how shit bo1 is in a MAJOR tournament.
2018-01-22 20:37
Excellent prediction, you are probably the first person in HLTV to get every single prediction wrong
2018-01-22 03:16
2 replies
hmmmmmm
2018-01-22 18:23
1 reply
I mean you did get 4 out of 6 predictions wrong lol
2018-01-23 02:01
#177
 | 
Ukraine minemax
No. Mouz will also win against Quantum.
2018-01-22 05:43
1 reply
lol
2018-01-22 18:23
Space Soilders >BIG
2018-01-22 05:48
BIG>SS HAHAHA LUL
2018-01-22 06:01
I would like that +1
2018-01-22 11:02
EZ 4 BIG
2018-01-22 11:47
Rip mousesports
2018-01-22 01:56
RIP BIG
2018-01-22 01:56
12 replies
#18
 | 
Germany GeoRg___J
BiG gonna remove the kebab trash
2018-01-22 01:56
8 replies
Gob B is kebab though
2018-01-22 01:57
7 replies
#68
 | 
Germany GeoRg___J
he lives in germany, has a german pass and speaks fluent german so why would he be a kebab?
2018-01-22 01:59
6 replies
He's of turkish descent, and had a turkish flag on hltv for all (or most of) his 1.6 career.
2018-01-22 02:00
he's of turkish descent, he has a turkish pass and speaks fluent turkish so why would he be german?
2018-01-22 02:01
2 replies
Who cares his nationality. Actually He is so talentless. Maj3r's Squad will be destroy them
2018-01-22 02:05
1 reply
"will be destroy them" nice english change your flag
2018-01-22 10:48
Sometimes you just gonna hate germans for being like that
2018-01-22 02:16
1 reply
#136
 | 
Germany GeoRg___J
+1
2018-01-22 02:24
agree
2018-01-22 01:57
Not sure about that
2018-01-22 01:58
+1
2018-01-22 01:58
#5
 | 
World neomax360
first
2018-01-22 01:56
1 reply
Nope.
2018-01-22 08:29
Shit
2018-01-22 01:56
Oof
2018-01-22 01:56
#8
 | 
Australia KatVian
Close
2018-01-22 01:56
#9
 | 
Sweden dinolinoxd
ezi 4 fnatic
2018-01-22 01:56
#11
 | 
Denmark DONney
Gg big
2018-01-22 01:56
#12
 | 
Turkey Altruan
LETS GO SS
2018-01-22 01:56
Fnatic vs navi Olof vs guardian
2018-01-22 01:57
#14
 | 
Europe Kjudge97
C9, ss, liquid, mouse, gambit, fnatic
2018-01-22 01:59
Rip pick-em
2018-01-22 01:56
#20
 | 
Denmark JustYes
wtf
2018-01-22 01:56
C9 vs Astralis sucks but the rest are fine
2018-01-22 01:56
#24
 | 
France Guedain
lmao
2018-01-22 01:56
#25
 | 
Germany BIG2020
GO BIG
2018-01-22 01:56
1 reply
OR GO HOME
2018-01-22 01:58
#26
 | 
United Kingdom Fizzhaz
RiP C9
2018-01-22 01:56
#27
 | 
Portugal kippster
Rip Na´Vi and SK
2018-01-22 01:56
C9 lose 12-16, SpaceS lose 8-16 (fanboism), Liquid loses 11-16, QBF loses 4-16, Gambit lose in OT, Fnatic lose 9-16 basically all right side will win bets will bet gambit HC for sure and BIG ML + whatever the HC they want me to C9 could be an upset
2018-01-22 01:57
2 replies
#110
 | 
United Kingdom DominnX26
+1 but SS win 16-8 (sry i am not a big fanboi)
2018-01-22 02:06
1 reply
Only one way to find out...
2018-01-22 02:07
#30
 | 
Germany AutiSimple
rip c9
2018-01-22 01:57
C9 Big Vega Mouz gambit navi
2018-01-22 01:57
wew
2018-01-22 01:57
ok
2018-01-22 01:57
bribed
2018-01-22 01:57
Rip c9
2018-01-22 01:57
And thats why you need seeding, even tho i must admit astralis doesnt deserve it from what they showed.
2018-01-22 01:57
1 reply
The c9 astralis game wil basicly be a decider
2018-01-22 08:31
#38
 | 
Brazil GodMac
C9 x Astralis, RIP Pick'n Challenge! C9>Astralis SS>BIG Liquid>Vega Mouz>QBF SK>Gambit Fnatic>Navi
2018-01-22 01:57
noice
2018-01-22 01:57
FNATIC EZ>NAVI
2018-01-22 01:57
#45
 | 
Germany Chivezz
fuckin hard route for astralis this time -.-
2018-01-22 01:57
#48
 | 
Sweden Rexz
Astralis > C9 SS > BIG Liquid > Vega Mouz > QBF SK > Gambit fnatic > navi
2018-01-22 01:57
GO NAVI PLS FUCK FNATIC IN THE ASS
2018-01-22 01:58
astralis vs c9 the most unpredictable game imo
2018-01-22 01:58
I'm going to be a little biased when I say I kinda like this Swiss System where things go unseeded. High quality CS in Faze/SK, but some real bangers like an Astralis/C9 loser goes home match. The purist in me is disgusted though.
2018-01-22 01:58
2 replies
#112
 | 
China Yao_Ming
meanwhile SS vs BIG
2018-01-22 02:07
1 reply
Considering the matches SS deserves playoffs, so if they win it's just fair and BIG bomb out on the other hand if BIG gets another win they show they actually can play some cs still but need another one to go through and have to make a 3win streak which isnt bad at all the hottest teams are all 2-1 and will get into playoffs anyway
2018-01-22 02:54
#56
 | 
Ukraine extezy10
s1mple will fuck fat pigs jw flusha
2018-01-22 01:58
1 reply
#108
 | 
Mongolia Chuluun
16-6 for fnatic thank me later.
2018-01-22 02:06
C9 SS VEGA MOUZ SK FNATIC
2018-01-22 01:58
Ez Legend status for mousesports
2018-01-22 01:58
#62
 | 
Belgium Odynessia
C9>Astralis SS>BIG Liquid>Vega Mouz>QB Fire SK>Gambit Navi>Fnatic watching and seeing
2018-01-22 02:00
Denmark Astralis < United States Cloud9 Turkey Space Soldiers > Germany BIG United States Liquid < Russia Vega Squadron Russia Quantum Bellator Fire < Europe mousesports Kazakhstan Gambit < Brazil SK Sweden fnatic < Ukraine Natus Vincere
2018-01-22 01:59
Ez for ss
2018-01-22 01:59
C9 Space Soldiers Liquid QBF SK Fnatic
2018-01-22 01:59
3 replies
QBF U L T R A O M E G A L U L Highest rated player of the major oskar gonna stick his awp so far up their asses they will be crabwalking back to Russia
2018-01-22 02:00
2 replies
#189
 | 
United Kingdom galaxzy
+11111 people think QBF have a chance after mouz raping Vega.
2018-01-22 06:59
1 reply
Mouz know how to take on these russian upset team ez pz
2018-01-22 11:34
Astralis < Cloud9 Space Soldiers > BIG Liquid < Vega Squadron QBFire < Mousesports Gambit < SK Fnatic > NaVi
2018-01-22 01:59
1 reply
#133
 | 
Sweden flippig
I agree
2018-01-22 02:20
SK could be in trouble here. They haven't looked that great.
2018-01-22 01:59
2 replies
Neither has Gambit tho, i think SK will take it
2018-01-22 02:01
1 reply
Yeah, its worrying that Gambit lost to qbf and nearly choked against SS. I still think it will be a close match.
2018-01-22 02:02
#71
 | 
Brazil hugoooo
Cheering for: c9 SS Liquid QBF SK Na'Vi
2018-01-22 02:00
4 replies
Qbf? Rly?
2018-01-22 03:38
2 replies
#173
 | 
Brazil hugoooo
I have a very strong tendency to root for underdogs. *I said I'm cheering for those teams, I'm not predicting the winners, just in case you didn't read it properly.
2018-01-22 05:02
I hope qbf loses so theu can get c9
2018-01-22 08:32
Navi in 2018 LUL
2018-01-22 07:07
LMAO get fucked Astralis or C9
2018-01-22 02:00
C9 SS Vega Mouz SK fnatic
2018-01-22 02:01
C9 Space soldiers Liquid Mouse Sk Navi
2018-01-22 02:01
Astralis>C9 SS>BIG Vega>Liquid Mousesports>QBFire SK>Gambit NaVi>Fnatic
2018-01-22 02:01
#84
 | 
Turkey EngiNNE
C9 > Astralis SS > Big Liquid > Vega Mouz > QBF SK > Gambit Navi > Fnatic
2018-01-22 02:01
#88
 | 
France Moutono
Why it's gambit vs SK and not vs Mouz ?
2018-01-22 02:06
#90
 | 
Turkey LONELY_MFC
astralis ss liquid mouz sk fnatic
2018-01-22 02:03
Let's go Space Soldiers. #hatersgonnahate
2018-01-22 02:03
#96
fnx | 
Brazil Nfcntc
Astralis Space Liquid Mous Sk Fnatic
2018-01-22 02:03
Astralis(i feel like they will be motivated) SS Liquid Mouz SK FNC
2018-01-22 02:04
1 reply
EZ C9 over AST, other than that agreed.
2018-01-22 03:36
#98
 | 
Romania EXiBE
God damn it those reseedings are awful. How is Astralis playing C9 for elimination when there are weaker teams in the same bracket. BO1 sucks and small teams are close to the legend status with pure luck. Make it that all matches at the major are BO3. Its the biggest csgo tournament of the year after all, you can extend it with 2 days.
2018-01-22 02:04
#99
 | 
Australia NotSoMLG
I hope qbf beats mouse But it probably wont happen
2018-01-22 02:04
Quantum or mouz M A J O R L E G E N D S A J O R L E G E N D S srsly wtf is going on
2018-01-22 02:05
6 replies
these matchups are a fucking disgrace
2018-01-22 02:09
#124
 | 
Romania EXiBE
While Astralis and C9 are matching for elimination. That guy selecting the matches is really pissing me off. Dumb system..
2018-01-22 02:13
You don't watch much CS I suppose, if you think mouse legendspot is undeserved.
2018-01-22 04:17
1 reply
i think it is deserved, i just mentioned it because a few years ago no one would have thought that mouz could become a legend major team.
2018-01-22 15:20
Mouse was top3 so far in terms of what they've shown , they deserve semis or better . Watch the games before talking.
2018-01-22 10:36
1 reply
i think it is deserved, i just mentioned it because a few years ago no one would have thought that mouz could become a legend major team. "watch the games before talking" like wtf not my fault if you don't understand my statements
2018-01-22 15:20
c9 SS liquid mouz SK fnc
2018-01-22 02:05
#103
 | 
Turkey CHAMPTZ
SpaceS winning against BIG might let them play against QBF, which will link themselves right into the playoffs. Either there's a 50/50 chance that they can match up against Na'Vi, which is for me doesn't matter what form Na'Vi in is a dangerous but might winneable team; a classic thriller movie. The worse case scenario is losing against another German team in this journey of Major which should not happen.
2018-01-22 02:05
5 replies
#172
 | 
Australia NotSoMLG
Um. Sorry to ruin the party but qbf beat ss during the group stage at wesg so it would b qbf making finals not ss
2018-01-22 05:00
1 reply
#216
 | 
Turkey CHAMPTZ
sAvInG sTrAtS fOr mAjOr*.
2018-01-22 10:43
Ss doesnt deserve legend spot. They lost the all the matches against good teams. It would be a major fluke if they go throught. I just hope its not gonna be qbf - ss as a 2-2 match so navi or fnatic can go trought by beating ss and qbf will play liquid or astralis or c9.
2018-01-22 10:41
2 replies
#215
 | 
Turkey CHAMPTZ
I sadly agree, they had -again- lots of mistakes in their matches, maybe it's because they were playing bo1, stressed a lot, I don't know. But a hype is a hype, and I'm still going to cheer for them to playoffs.
2018-01-22 10:43
1 reply
Good luck
2018-01-22 10:45
C9 SS Liquid Mouz SK fnatic
2018-01-22 02:05
I really hope Astralis beats C9 but I'm just too scared
2018-01-22 02:06
1 reply
#165
 | 
United States Doge14
Same! But other way around. After c9 beat VP I was like as long as we don’t get astralis c9 will go 2-2 and then this happened
2018-01-22 04:10
Astralis vs Cloud9. The match I didn't want to happen :(
2018-01-22 02:06
2 replies
We still got it. Astralis in their current form during this torny isn't good.
2018-01-22 03:34
1 reply
True but you never know when Astralis is going to start playing better because when they do I don’t think cloud9 will have a chance
2018-01-22 05:37
nice matches
2018-01-22 02:07
c9 big vega mouse sk fnatic
2018-01-22 02:09
#118
 | 
Australia StVincent
hard for c9
2018-01-22 02:10
PLS SPACE SOLDIERS <3
2018-01-22 02:11
lol why put astralis vs c9 and big vs ss fucking shit matchups and also qbf vs mouz.
2018-01-22 02:11
1 reply
#129
 | 
Czech Republic JakamanCZ
Guess what. Its drawing.
2018-01-22 02:15
#123
 | 
Poland ramones1
Astralis < Cloud9 BIG < Space Soldiers Vega > Liquid QBF < Mouz Gambit > SK Fnatic > NaVi
2018-01-22 02:11
Bye Cloud9. Liquid have a slim chance. Vega is crashing.
2018-01-22 02:15
#128
 | 
Turkey lodeen
C9 SS Liquid Mouz SK NaVi
2018-01-22 02:15
C9 SS VEGA MOUZ SK FNC come on guys, isn't it obvious?
2018-01-22 02:19
bad luck for c9
2018-01-22 02:22
C9 SpaceSoldiers Liquid QBF SK Fnatic
2018-01-22 02:24
#140
 | 
Italy ciliatus
Astralis is much worse than C9 atm. c9 SS vega mouz sk fnatic
2018-01-22 02:26
Cloud9 Space Soldiers Vega Squadron mousesports Gambit fnatic
2018-01-22 02:26
astralis SS liquid mouse gambit fnatic
2018-01-22 02:36
#147
 | 
Portugal dracø
c9 SS Vega Mouz SK Fnatic Leggo boysssssssssssssss
2018-01-22 02:41
SS > BIG ez maybe 16:0 QBF > mouz 50/50 Cloud9 > Device Vega > zews Gambit > SK NaVi > fnatic Next: Cloud9 > Liquid Vega > SS SK > fnatic NaVi > mouz
2018-01-22 02:50
15 replies
0/8 all CIS teams will lose tomorrow.
2018-01-22 04:19
fixed: Next Cloud9 > mouz, vega > ss, SK > fnatic.
2018-01-22 04:55
10 replies
i wish knowing C9's luck if they do beat Astralis somehow they're gonna face SK or something
2018-01-22 06:54
9 replies
They had accesible matches in the first 2 rounfs and lost like bots ofc they face stronger opponents now
2018-01-22 08:29
8 replies
G2 wasn't an easy matchup at all, SS they should have won though
2018-01-22 12:35
7 replies
they're bo1's tho , especially made for underdogs.
2018-01-22 12:44
6 replies
C9 werent even underdogs in that matchup vs G2 it was a 50-50 match but in C9 vs Astralis, C9 are the underdogs
2018-01-22 12:46
5 replies
i think its 50-50 and with astrlis current form clown9 has the slight edge , they just need to play fearless and not scared and probably will win
2018-01-22 12:47
4 replies
Probably who knows Stewie and Ska tend to drop off at the biggest events and Astralis might finally find some form. They played fearless against G2 and got shut down early then went into full tilted mode
2018-01-22 12:49
3 replies
g2 is not exactly the team you want to play loose against , they are the kings of loose play atm , you need a more tactical approach to punish their pushes and stuff. but with astralis , the loose fearless play will be the best call imo.
2018-01-22 12:52
2 replies
True true well they tried tactical against Faze and look where it gets them. But yeah hopefully Astralis isn't back in form yet for the sake of C9
2018-01-22 12:53
1 reply
im not a c9 fan , i just want so see a great match , i slighlty tend to cheer a bit for astralis because i know that if they get back in form and get their confidence together they will be great contenders for the trophy , i dont beleive that c9 can pass qf's they usually choke against very big names. Anyway good luck to both teams
2018-01-22 12:56
Qbf > mouz LUL flags checks out. It will be a clean sweep by mouse.
2018-01-22 10:47
2 replies
LUL ?
2018-01-22 18:58
1 reply
it was just as i said , and then they choked, still qbf its a joke , lords of bo1's and of the underdog position , not even taken into consideration , thats why they win btw. when they'll start bo3's and people will start checking their demos they are done just like big and flipside and vega and all these shit tier 3 teams.
2018-01-22 19:01
NaVi tier2 fnatic tier3 So NaVi > fnatic
2018-01-22 02:55
ALGA GAMBIT
2018-01-22 02:59
EZ 4 c9
2018-01-22 03:33
Easy for sk.. Unless gambit have studied them and can play as good as they did vs astralis on mirage.. 16:3 win..
2018-01-22 04:46
Astralis > Cloud9 BIG < Space Soldiers Vega > Liquid QBF > Mouz Gambit > SK Fnatic < NaVi
2018-01-22 05:10
#179
 | 
Ukraine minemax
Poor Navi... :)
2018-01-22 05:43
c9 > astra ss>big vega>liquid mouz>qbf gambit>sk navi>fnatic
2018-01-22 06:11
imo > > < < > >
2018-01-22 07:59
Lucky draw for space kebabs and liquid. Astralis clown9 will be crucial for astralis future. Easy game for mousey. Navi vs fnatic and sk vs gambit should be amazing matches to watch. G2 and Faze are chillin in the corridor.
2018-01-22 08:25
Ez SK
2018-01-22 08:39
I hope Na'Vi will play their game and not let the pressure get to them. GO NAVI
2018-01-22 08:51
fak rip navi
2018-01-22 08:51
NEED RESEEDING FOR THESE BO1'S TO MAKE ANY SENSE
2018-01-22 08:53
#206
 | 
Europe tweekzter
nvm
2018-01-22 09:14
#208
 | 
Romania ASTiX
Rip astralis Rip big Rip liquid Rip Quantum rip gambit Rip navi
2018-01-22 09:19
#210
 | 
World taco__
C9 SS Liquid Mousesports SK NaVi
2018-01-22 09:41
Ez for VP
2018-01-22 09:49
HI! I really love playing PUBG and my favorite player is byali, so when does VP play? :)
2018-01-22 10:00
Vega 1-3 Gambit & QBF 2-2 Not CIS round...
2018-01-22 11:26
C9 SS Vega Mousesports SK NaVi
2018-01-22 11:48
#241
 | 
Belgium dazone80
Cloud9 Space Soldiers Liquid mousesports SK fnatic
2018-01-22 14:06
#243
 | 
Latvia Tibro
lmao navi ez win i say bro
2018-01-22 14:43
ppl think bug can beat ss top kek
2018-01-22 14:46
1-2 Pool Denmark Astralis > vs. United States Cloud9 Turkey Space Soldiers > vs. Germany BIG United States Liquid >vs. Russia Vega Squadron 2-1 Pool Russia Quantum Bellator Fire < vs. Europe mousesports Kazakhstan Gambit < vs. Brazil SK Sweden fnatic < vs. Ukraine Natus Vincere
2018-01-22 15:42
Login or register to add your comment to the discussion.