Signify sign CS:GO team

Signify have announced their entry into the competitive CS:GO scene with a roster comprised of Vietnamese star Cong "crazyguy" Anh Ngo and former OpTic India players.

Signify is an Indian esports organisation, which was founded in mid-2017 with a Dota2 roster competing in the local and SEA circuits. Following some success in their first esports title, Signify announced on Facebook that it was time to expand to another title.

One of the familiar names to join the new CS:GO squad is crazyguy, the "Beast from the East", formerly of Skyred, Recca, UTM, GameTV and more. The Vietnamese AWPer was last seen playing for Revolution at eXTREMESLAND 2018 Asia Finals in late October.

Signify expands into CS:GO

Following the aftermath of the infamous forsaken scandal, ex-OpTic India duo Lukas "yb" Gröning and Agneya "Marzil" Koushik have moved on from the incident and will further their careers on Signify.

Tejas "Ace" Sawant, one of India's most experienced players has been revealed on the active lineup, commonly known for his time representing his country at ESL One Cologne 2014 Major under the Wolves banner.

Filling the last spot is 20-year-old Debanjan "DeathMakeR" Das, an upcoming Indian talent that previously played for JMD and Entity in the upper echelons of the domestic scene from 2017 onwards.

Signify's multinational roster currently looks as follows:

Vietnam Cong "crazyguy" Anh Ngo
Germany Lukas "yb" Gröning
India Agneya "Marzil" Koushik
India Tejas "Ace" Sawant
India Debanjan "DeathMakeR" Das

Tournament officials have confirmed to HLTV.org that the new Signify squad will take part in the DreamHack Mumbai Invitational BYOC qualifiers, which is set to kick off today.

India Tejas 'Ace' Sawant
Tejas 'Ace' Sawant
Age:
25
Team:
No team
Rating 1.0:
1.07
Maps played:
103
KPR:
0.72
DPR:
0.65
APR:
0.15
Vietnam Cong 'crazyguy' Anh Ngo
Cong 'crazyguy' Anh Ngo
Age:
22
Team:
No team
Rating 1.0:
1.11
Maps played:
182
KPR:
0.76
DPR:
0.67
APR:
0.12
India Agneya 'Marzil' Koushik
Agneya 'Marzil' Koushik
Age:
21
Team:
No team
Rating 1.0:
1.10
Maps played:
58
KPR:
0.76
DPR:
0.69
APR:
0.15
Germany Lukas 'yb' Gröning
Lukas 'yb' Gröning
Age:
27
Team:
No team
Rating 1.0:
0.86
Maps played:
39
KPR:
0.54
DPR:
0.62
APR:
0.16
India Debanjan 'DeathMakeR' Das
Debanjan 'DeathMakeR' Das
Age:
21
Team:
No team
Rating 1.0:
1.09
Maps played:
50
KPR:
0.74
DPR:
0.66
APR:
0.12
#3
allu | 
Korea ALLU_AKBAR 
optic india pt.2 confirmed
2018-12-21 07:08
LOL
2018-12-21 07:30
Forsaken is the big gay
2018-12-22 15:24
forsaken's teammate should be banned for 2 years !!!
2018-12-24 14:02
U stupid?
2018-12-30 15:45
omg jdm?
2018-12-21 07:30
#59
 | 
China VanNostelrooy 
Nice nick lul
2018-12-21 07:38
#90
 | 
Netherlands ZoMilan 
+1
2018-12-21 08:20
#132
RpK | 
France KepleR82b 
+1
2018-12-21 10:26
Omegalul
2018-12-21 10:42
#200
Ale | 
Sweden LeoNKING 
HAHA
2018-12-21 13:02
you give us once in a life time opportunity and we will shit on it harder than any man has shit before
2018-12-21 17:01
HAHHAHAHA SAD BUT TRUE LMAO
2018-12-22 09:35
Loooooooooooooooooooooool
2018-12-22 12:26
XD
2018-12-22 21:51
#349
 | 
India ASTRALNINJA 
I don't think there's any point in either discussing forsaken shitasco nor moving past it, the reason being the comment I'm replying to... Indian cs won't be taken seriously now. Guys don't buy those expensive builds, now just play the game for fun and watch the good events with hardworking teams competing. P.S. real BS was the "team had no idea about it"
2018-12-23 03:33
lol
2018-12-21 22:04
Nice
2018-12-21 07:08
#5
 | 
Palestine zwe 
Nice
2018-12-21 07:09
#11
 | 
Argentina EnvyJ 
Signify? Never saw that org
2018-12-21 07:09
#17
 | 
Turkey CHAMPTZ 
cause they just signified
2018-12-21 07:10
+1
2018-12-21 07:12
#52
 | 
India Tritium 
+1
2018-12-21 07:33
++111
2018-12-21 07:37
+1
2018-12-21 08:07
#88
 | 
Argentina W0LFy[RushB] 
+1
2018-12-21 08:15
#156
JW | 
United Kingdom Hamshanks 
+1
2018-12-21 11:42
#75
device | 
India lyncix 
Well, they were DotA 2 only org, which has a team which doesnt lose a single match in India. Ofcrs CS players wont know. This is their first CSGO roster.
2018-12-21 07:58
Never lose,tier7 dota2 team at most
2018-12-21 08:55
#109
device | 
India lyncix 
Yeah, and "whatever flag you have" has the epitome of DotA 2 teams
2018-12-21 09:12
#110
device | 
India lyncix 
I just said in India.
2018-12-21 09:12
i just said they are tier7 and you got mad
2018-12-21 09:39
#148
device | 
India lyncix 
I never said they were tier 1.
2018-12-21 11:29
He didnt imply that at all
2018-12-21 13:39
#236
device | 
India lyncix 
I said Signify is a top Dota 2 team in India and he had to say it is tier7. Unnecessary dig imo.
2018-12-21 14:14
#286
f0rest | 
Mexico bfish8 
+1
2018-12-21 18:07
#309
jks | 
North America Fule 
+11
2018-12-21 22:24
#145
 | 
India Chichiyum 
I haven't even seen that flag in my entire life xD
2018-12-21 11:18
#150
device | 
India lyncix 
Same. And i got 95 in geography in 10 xD
2018-12-21 11:30
really?? macedonia is a really historical country in eu😎 thought most people knew that
2018-12-21 11:42
#162
Delpan | 
Bulgaria Ju7y 
They are Indians
2018-12-21 11:58
xdd u like macedonia my friend? or only sofia))😎
2018-12-21 11:59
#165
Delpan | 
Bulgaria Ju7y 
I have nothing against Macedonia
2018-12-21 12:00
do you know much about their history?😎
2018-12-21 12:01
#173
Delpan | 
Bulgaria Ju7y 
I know a decent amount, I am Bulgarian after all
2018-12-21 12:08
yes is alexander the great story real or is it modified somewhat?😎
2018-12-21 12:19
#182
Delpan | 
Bulgaria Ju7y 
Haha I knew you would mention him. No comment! And stop using this annoying emoji every time you post a reply
2018-12-21 12:34
nooo men its a signature have to use it😎
2018-12-21 13:01
#201
Delpan | 
Bulgaria Ju7y 
man*
2018-12-21 13:05
#245
oof | 
Montenegro Fraggot 
Men*
2018-12-21 14:35
kkkkkkk eae men q ota. caralho filho da puta
2018-12-21 16:46
#300
 | 
India arr0w_24 
Nobody cares about Macedonia that's all
2018-12-21 21:19
#212
device | 
India lyncix 
Why wont I know Macedonia? I said nobody knows that flag cause the country aint relevant anymore. We Indians actually have brains than ya Balkan plebs. I have never seen that flag any freaking where.
2018-12-21 13:36
Enough brain to work in a call center and shit somewhere on the street. But not enough brain to go on his profile to see what flag it is.
2018-12-21 13:43
#234
device | 
India lyncix 
Do you know why we have people working in a call centre? We dont have enough well paid jobs to accommodate all. Care trying IIT(Engineering exam) or the medical exam here, you will never qualify against the finest brains from our country. Ive seen my friends, relatives flee to Russia and China to study Medical Science because they didnt pass the exam here.
2018-12-21 14:12
Not my Problem that your education system is fucked up.
2018-12-21 16:03
#308
device | 
India lyncix 
Our education system is not fucked up lol. Dont you get it. Our population and troubles educating everyone is the problem. Our educatiok system is one of the best.
2018-12-21 22:22
#312
 | 
India spiderCAKE 
stfu
2018-12-21 23:00
#338
device | 
India lyncix 
Make me
2018-12-22 09:19
You are basically saying that your education system is fucked up.
2018-12-23 18:18
+1
2018-12-22 00:34
im not from the balkans, but macedonia is pretty well known and the flag stands out by a lot. anyone with half a brain would recognize it after seeing it only once😎
2018-12-21 13:47
#231
device | 
India lyncix 
Name one place, one sport, one event you can see a Macedonian flag waving high?
2018-12-21 14:09
history my dude, you've studied that in school or no? i never mentioned sports lul😎
2018-12-21 15:53
#306
device | 
India lyncix 
In which book of history do you see flags specially when the history is in BC.
2018-12-21 22:20
#314
 | 
India spiderCAKE 
dude, stop being a ignorant loudmouth. you're only embarrassing yourself.
2018-12-21 23:05
#339
device | 
India lyncix 
Idts. Im quite sure about what im talking about. F off.
2018-12-22 09:22
can we see indians have brains when we walk in your streets and see its full of shit?
2018-12-21 13:47
#230
device | 
India lyncix 
Thats just overpopulation and because all dont have the money for the proper education. Care to remind me who is the current CEO of Google? We have overpopulation and illiteracy which mainly started because British robbed us and left us nothing. Stop criticizing people from a country if you dont know what they have been through.
2018-12-21 14:08
lmao who gives a shit about google's ceo, ofc u will have one guy thats a ceo of a big company when ur population is over a billion retard, u would still be a shit country even with 1 million ppl only, letting the brits do that just shows how retarded you are, i dont think u need proper education to know that u shouldnt shit in the streets and that u should clean up after ur mess or keep having babies ur whole lives
2018-12-21 14:55
#265
 | 
India Chichiyum 
Leave everything aside just tell me what do you have except ice And sharks ? xD
2018-12-21 15:42
im not from greenland but id pick greenland over india any day
2018-12-21 16:01
#307
device | 
India lyncix 
>fake flagger. >Doesnt even know how we indians got invaded. >Comes and argues.
2018-12-21 22:21
lel go worship some cows and shit on the street kthxbye, i can smell the curry from here
2018-12-22 01:42
#322
device | 
India lyncix 
See, you are the stereotypical assholes. The ones who hides his identity and thinks can shit on other's identity. Get HaLp DuDe
2018-12-22 02:55
mad
2018-12-22 03:08
+1.
2018-12-21 17:14
#228
 | 
Brazil Cold_beast 
I don't
2018-12-21 14:04
#189
 | 
Indonesia Astranesia 
dumbass LUL smh
2018-12-21 12:51
u dumb
2018-12-21 15:45
#313
 | 
India spiderCAKE 
Now we know where those 5 marks were lost.
2018-12-21 23:06
wtf
2018-12-21 07:10
#21
 | 
Belgium Gloth 
One random german??
2018-12-21 07:10
#32
 | 
Germany Sabba1 
optic brought him to india to coach optic india but when one guy left because he was sure f0rsaken was cheating he took over the role
2018-12-21 07:12
I bet he s studying or working in India, cant travel to India just to coach/play in a CS team
2018-12-21 07:19
#39
 | 
Germany Sabba1 
iirc optic payed them fulltime so that was his job in india
2018-12-21 07:20
Yea but I mean how much? 2000$ would be so much for an Indian team and its still not worth it for a German to travel that much for it, like Bob said he probably liked the country and lived in it before so..
2018-12-21 11:19
#149
 | 
Belgium 69Savage 
+1 2000 for a german is nothing to write home about.
2018-12-21 11:30
#154
 | 
Spain N0Love 
It'd depend. In Germany that means nothing because brought into euros and with the price of Life Germany has you can barely pay your bills. However brought into Indian currency and the much lower price of Life India has 2000$ can be a decent salary to live there despite not being able to make some real money to then go back to live in Germany however.
2018-12-21 11:35
True, he can afford a lot more with 2000$ in India than 3000 euros in Germany.
2018-12-21 11:59
#198
 | 
Belgium 69Savage 
Good point. However working and living in Germany (based purely on finances) will almost always be preferable, despite the much higher cost of living.
2018-12-21 12:59
#203
 | 
Spain N0Love 
Well yeah oh course but that also depends on every individual as well. Maybe he found an Indian chick worth to live there for, who knows xD
2018-12-21 13:09
#211
 | 
Belgium 69Savage 
Hahah yeah, that’s why I said based purely on finances
2018-12-21 13:19
#235
 | 
India Tritium 
But I am pretty sure they are not going to pay $2k/month to their players (not sure for yb). One of the few organisations in India, Entity (They also have a Serbian player playing for them) pay less than $1k to their players (Marzil told this on his stream) per month which is not good at all.
2018-12-21 14:13
#243
 | 
India Tritium 
And this is also the reason why gaming isn't safe to make your career in at this point in India.
2018-12-21 14:27
#55
 | 
India Tritium 
He studied Computer Science engineering in Germany, later came to India for 3 years in 2008. Went back to Germany came back again in India in June. He lived in Kochi, India.
2018-12-21 07:35
Nice stalk
2018-12-21 07:57
#78
 | 
India Jan7Y 
+1
2018-12-21 08:02
#85
 | 
India bozzmob 
+100 :D
2018-12-21 08:08
#91
Boo | 
France mbl4 
lmao +1
2018-12-21 08:24
#92
 | 
India Tritium 
Go watch OpTic India page, they had an interview with yb where he told this.
2018-12-21 08:24
nt stalker
2018-12-21 08:30
#106
suNny | 
United States VAZ1R 
+1 this is how you win internet LMAO
2018-12-21 09:07
#66
 | 
India Tritium 
That one guy didn't leave, he was kicked coz he was not performing at the level he was supposed to.
2018-12-21 07:49
#69
BOOBIE | 
United States lybrel 
One random asian??
2018-12-21 07:51
#147
 | 
North America SK_Skay 
random? when did u start playing csgo? 2018?
2018-12-21 11:27
+1 never forget crazyguy beast from the east
2018-12-21 12:43
#289
BOOBIE | 
United States lybrel 
Random in the context of a group of Indians
2018-12-21 18:43
I met marzil in matchmaking once, he dropped 40 bombs. Insane lmao
2018-12-21 07:11
#54
 | 
United States @phenomen 
excel.exe
2018-12-21 07:34
Ye man he was streaming, i tried to counter with powerpoint.exe but excel is too much...
2018-12-21 07:44
Try using photoshop.psd it's way better than excel.exe
2018-12-21 07:55
Do tseries.exe exist? :)
2018-12-21 07:58
not as good as pewdietrash.exe
2018-12-21 09:29
damn bro pewdiepie.charity is better than tseriesbtchlasagna.exe
2018-12-21 09:31
if you think pewdiepie.charity is a genuine act and not a way to gain more subs, then you must be the most naive asian ever.
2018-12-21 09:32
It's a charity, do you even know he has been donating even on early days? What about trashseries?
2018-12-21 09:42
This world is gonna chew you up and spit you out like a chewing gum. Stay naive mate.
2018-12-21 15:01
Hopefully you'll open your heart and eyes so u can differenciate between a fucking douche channel that produces fucking worse drama than barney and be generous to those who donates, also indian csgo is dead. Hosting a tournament with only 4 teams on it? I'm sure signify n co. Will take this one home.
2018-12-21 15:13
To be dead there must be a scene. And coming to producing drama, is exactly what pewdietrash does. His main content is reactions and racist abuses about other's content.
2018-12-22 06:29
there's already a scene. Thanks to forsaken and pewdiepie does like to react to those, but. Remember. There's a but. There are a lot of people out there and they have different opinions and pov about things. If you don't like it u can always criticize it and unlike his vids n roast him just like what i'm doing now roasting trashseries
2018-12-22 06:35
#310
 | 
India spiderCAKE 
I don't watch T-Series but they actually provide people with real jobs. Providing stable jobs will do more good than some charity ever would. How many people does pewdiepie employ?
2018-12-21 22:39
Do they really provide jobs for unemployed and unskilled people? All i know is that only people who are good at dramas can actually be decent at doing dramatical things. If that's what happening, tackling down unemployment then that would be ridicilously good, but if they only give the jobs to skilled people then that's no other than pewdiepie asking for donations for himself. Pewdiepie is awesome, he gave his donation money for charity. He earns money from youtube and all those things he works since the beggining ALONE. Without any help, he only got himself, his pc, edgar, marzia, and his parents and his loyal subs.
2018-12-22 03:36
You think drama is the only aspect tseries provides? What about the jobs given to editors, cinematographers and other personnel who are responsible for a good video? Time and skill goes into that and being a huge company, this cannot handle by a handful of people. On the other hand trashdiepie reacts to trash content and hurls racial abuses for no reason.
2018-12-22 06:32
If i could react to a video and gain more money because i have more views and subs and the universe loves it, why not? :)
2018-12-22 06:37
FUCK OFF fuck tseries. Pewdiepie <3 Suck tseries dick bhai
2018-12-21 12:23
#229
 | 
Brazil Cold_beast 
LMAO kids thinking PewDiePie actually did that donation to help kids ahahah
2018-12-21 14:08
Not supporting anyone here. I am neither a f an of pewdieTrash or T(rash)-Series but you just made my point that most of pewdietrash's following are 9 yo kids.
2018-12-21 14:59
Nice
2018-12-21 07:12
#33
 | 
India L1nu5 
Ayy lmao Forsaken v2 inc. JK GL bois.
2018-12-21 07:14
Quite a random lineup they have there lol, interesting to see how they’ll do in the Asian scene
2018-12-21 07:14
here we rise again.
2018-12-21 07:15
#41
 | 
Sweden meistr0 
Why do orgs never learn? ill give this team 2 months.
2018-12-21 07:23
#79
 | 
India Jan7Y 
Signify dota 2 is working from last 2 year
2018-12-21 08:04
Haters gonna hate.
2018-12-21 08:41
#191
 | 
Indonesia Astranesia 
At least 3 month and choke
2018-12-21 12:52
Hahahah Crazy guy cheats tooo Eveyone on sostronk knows it, ive seen the vods
2018-12-21 07:24
found the golden serpent.
2018-12-21 13:13
Well it's about time tbh
2018-12-21 07:26
Tseries.war.exe confirmed.
2018-12-21 07:26
#48
 | 
United Arab Emirates p1peb0mb 
youtube.exe
2018-12-21 07:30
#45
 | 
Brazil ^7|1 
No forsaken no top 1
2018-12-21 07:28
#46
 | 
Argentina M4estre 
NO FORSAKEN NO WIN
2018-12-21 07:29
#50
 | 
India Tritium 
NICE
2018-12-21 07:30
#51
 | 
India Tritium 
Marzil + yb (ex OpTic), crazyguy (last player to play against OpTic India).
2018-12-21 07:37
word.exe inc
2018-12-21 07:33
#57
 | 
United States anymor3 
no forsaken no party
2018-12-21 07:37
#58
 | 
Russia Sur10n 
Beast from the east is back PogU
2018-12-21 07:37
Damn..
2018-12-21 07:38
#61
 | 
Brazil hugoooo 
wtf... crazyguy should be on TyLoo or some other better Asian team, he's insane
2018-12-21 07:38
maybe in 2014. Right now he is too much of an egoistic rager and not that good.
2018-12-21 13:14
#254
Xyp9x | 
Denmark Khronov 
Nah he overrated
2018-12-21 15:21
#62
 | 
Thailand beam2546 
forsaken hltv top 1
2018-12-21 07:38
#63
s1mple | 
India se7eNNN 
This team has serious potential.
2018-12-21 07:43
idk man, how would the chemistry and comms work out between crazyguy and the rest of them..😎
2018-12-21 11:45
Yeah, I am not sure of Crazyguy's london skills too. The rest of them wont have problems in communication. Marzil and Ace are top 2 Players in India + yb is a decent IGL. Deathmaker has insane raw aim. I hope it works out for them.
2018-12-21 13:43
yeah seems a bit odd if they're going international to just have 1 guy who doesnt speak the same language as the other 4 would make more sense if they had like 3 from different countries and 2 from same, idk😎
2018-12-21 13:48
#192
 | 
Indonesia Astranesia 
bookmarked lets see in 2 month later
2018-12-21 12:52
i aren't think that.
2018-12-21 13:14
XD where you at now?
2018-12-23 11:24
sorry, i take my words back. you were right :c
2018-12-23 14:18
#65
 | 
Indonesia nicojaewpunk 
Lmao this team Btw signify dota never get anything
2018-12-21 07:46
#67
BOOBIE | 
United States lybrel 
no forsaken no major
2018-12-21 07:50
they should hire forsaken as the coach
2018-12-21 07:50
Nt Spotify
2018-12-21 07:52
who is this random german guy who always hangs around with indians i never heard of yb before optic india
2018-12-21 07:54
He used to play in Bluejays
2018-12-21 10:10
yb is a coach, not a player
2018-12-21 07:55
He was a coach in optic IND then switched to player role.
2018-12-21 13:44
He played in germanys highest leagues. So hes probably better than 99% of india
2018-12-21 13:50
#76
 | 
Iceland caverat 
unexpected
2018-12-21 07:58
t series.exe
2018-12-21 08:05
t series.exe
2018-12-21 08:05
t series.exe
2018-12-21 08:05
#83
 | 
Ukraine tomzey 
who cares
2018-12-21 08:05
#86
 | 
United States ferric 
-crazyguy +forsaken
2018-12-21 08:11
Where is forsaken?
2018-12-21 08:14
Looks like an IT team. The Manager in the middle, the asian is the rockstar programmer. The indians are the DBA (database admin), Sysadmin and Support.
2018-12-21 08:19
Racial stereotyping is never not funny :D
2018-12-21 09:54
#193
 | 
Indonesia Astranesia 
lmaooo
2018-12-21 12:53
#232
 | 
Brazil Cold_beast 
Afaik Google CEO is indian so aren't indians best managers?
2018-12-21 14:11
Google, Microsoft and Pepsi, they all have Indians CEO. But still india is the place to go for cheap workers :)
2018-12-22 00:32
#94
 | 
Georgia Fatal Fighter 
RIP Astralis domination
2018-12-21 08:33
#95
 | 
Australia BrycePhoenix 
Breaking news: DeathmakeR caught cheating on LAN
2018-12-21 08:35
#96
 | 
Lithuania KingOfPing 
haha cheaters :D
2018-12-21 08:40
good luck and no cheat
2018-12-21 08:40
EZ4CRAZYGUY
2018-12-21 08:56
#102
 | 
Russia NOD777 
inb4 another ban
2018-12-21 08:58
JMD = ForsakeN under new name hmmm...? Think about it for a sec
2018-12-21 09:01
#104
 | 
Germany Einzberg 
Who will be new forsaken?
2018-12-21 09:05
PowerPoint.exe
2018-12-21 09:10
Outlook.exe
2018-12-21 09:11
#112
 | 
Hungary saxxo 
Where is forsaken?
2018-12-21 09:17
#116
 | 
United States ichibaNcs 
forsaken top 1 inc
2018-12-21 09:34
Forsaken?
2018-12-21 09:37
No forsaken no w1n😂😂😂😂😂😂😂😂
2018-12-21 09:38
#122
 | 
South Africa kHYRR73 
crazyguy what are you doin' in India, mate?
2018-12-21 09:47
#123
 | 
Austria gex0r 
how come this german guy is playing in india??
2018-12-21 09:52
Rip
2018-12-21 09:56
3 forsaken & 2 international players
2018-12-21 10:01
#127
shrek | 
New Zealand is_love 
Time for powerpoint.exe
2018-12-21 10:08
#129
 | 
France GORILLA_BAR 
Coach Microsoft 'Forsaken' Word
2018-12-21 10:16
crazyguy.exe
2018-12-21 10:25
#133
 | 
Argentina epov.boris 
No forsaken no party
2018-12-21 10:28
#134
ile | 
Finland Vkims 
Why not forsaken
2018-12-21 10:29
#135
 | 
Ukraine ksay 
vietnam cs :0 welcome to the rice fields
2018-12-21 10:38
Tier10 team No hope with this team Ace is outdated
2018-12-21 10:43
word.exe 2.0 incoming xD
2018-12-21 10:46
notepad.exe spotted
2018-12-21 10:50
ez for signify
2018-12-21 11:04
i knew you would be here :D
2018-12-21 12:26
Signify signed sign
2018-12-21 11:04
put forsaken
2018-12-21 11:06
#144
 | 
Korea Hunyango 
start taking a bath indians before signing csgo teams. Hygiene is more important than cheating in csgo.
2018-12-21 11:10
imagine having a .86 rating on an indian team LUL fake German pro
2018-12-21 11:31
One german One Vietnam rest from India xDDDDDDDDDD
2018-12-21 11:32
#153
 | 
Latvia Tibro 
the prodigy of word
2018-12-21 11:34
fuck off india csgo :@ banned pls hltv all
2018-12-21 11:48
+1+1+1+1
2018-12-21 11:48
#262
 | 
North America SK_Skay 
fuck off turkey csgo turkish dog
2018-12-21 15:35
lol noob c9 :D puhahaha
2018-12-21 19:53
#336
 | 
North America SK_Skay 
space soldier is trash sorry turkish dog
2018-12-22 06:46
Tejas "Ace" Sawant 1 major yb 0 major
2018-12-21 11:51
Xd
2018-12-21 12:06
#161
 | 
United Kingdom trtr098 
Subscribe to pewd
2018-12-21 11:53
+ban
2018-12-21 12:07
free The homie forsaken
2018-12-21 12:02
EzforSignify
2018-12-21 12:06
Nice
2018-12-21 12:06
What were you thinking Signify? This is gonna be another major disappointment when Deathmaker gets caught
2018-12-21 12:20
can anyone tell me who is yb? why is a German player playing in Indian teams?
2018-12-21 12:20
Where is forsaken
2018-12-21 12:23
#187
Snax | 
Asia editz| 
Check with your mom
2018-12-21 12:47
So creative
2018-12-21 14:30
WTF CRAZYTHROW NOW IN INDIAN WTF
2018-12-21 12:29
eXTREMESLAND 2019 Asia Finals: Marzil is caught cheating and Signify is disqualified from the tournament. Revolution proceed to the Grand final.
2018-12-21 12:37
#263
 | 
North America SK_Skay 
+1+1+1+1+1+1
2018-12-21 15:36
Excel.exe
2018-12-21 12:42
lets go chinaaaa
2018-12-21 12:48
#190
 | 
China M1rAiwOw 
2ez4 forsaken GOD
2018-12-21 12:51
#FreeForsaken
2018-12-21 12:53
#195
 | 
Indonesia Astranesia 
Tier 5
2018-12-21 12:54
#197
 | 
World taco__ 
Put random german to the team to not be suspicious
2018-12-21 12:59
Always need Eu to carry them, just like with NA
2018-12-21 13:15
#242
 | 
Brazil Cold_beast 
lol yb is noob and bottom frag, check his rating on an Indian team lul
2018-12-21 14:25
#202
 | 
India |sKy| 
No hopes = no disappointment
2018-12-21 13:09
They sign a player of two rival teams, pretty interesting
2018-12-21 13:15
word.exe activated windows.exe activated notahack.exe activated csgo2.exe activated anticheat.exe activated
2018-12-21 13:16
#333
 | 
India Tritium 
vacnet.exe
2018-12-22 06:40
#210
 | 
Algeria Zawwy 
#FreeForsaken Word.EXE
2018-12-21 13:16
3rd world bots
2018-12-21 13:40
EZ4ENCE.
2018-12-21 13:45
Nt gold nova master
2018-12-21 15:28
if you cant accept india is a 3rd world country, youre a complete retard. #EZ4ENCE #EZ4BAERIAL #EZ4SEX7 #EZ4GODLEKSIB #EZ4DOGULLA #EZ4SIRGAY
2018-12-21 16:24
Ez for god farsaken
2018-12-21 16:29
#FreeForsaken
2018-12-21 13:52
who cares about some bots ? !!! ? ? !!! ?? ?
2018-12-21 13:58
#226
 | 
Germany Ezekiel23!20 
yb safed. but why not coach?
2018-12-21 14:00
Coach : Forsaken
2018-12-21 14:12
#237
 | 
Luxembourg alex24 
forsaken did nothing wrong
2018-12-21 14:18
#238
shox | 
India iejesus 
Oooo fuck yeah
2018-12-21 14:22
#239
 | 
Turkey xRa1n 
where is forsakeng0d?
2018-12-21 14:24
yb
2018-12-21 14:24
#246
s1mple | 
Iran Abolix 
forsaken was not enough for india ? new team for Word 2019 ?
2018-12-21 14:43
So u mean Na shud had been banmed after subroza cheat
2018-12-21 15:35
#280
s1mple | 
Iran Abolix 
NA is not a country btw + don't compare nice players to players in your country
2018-12-21 16:49
Stfu compare lul
2018-12-21 18:31
#292
s1mple | 
Iran Abolix 
Stupid indian
2018-12-21 19:09
Thing is not abt comparing its about not reviving u can't read Stupid what Iranian
2018-12-21 20:59
Are these the four leftovers from Optic India that of course didn't know about forsaken cheating?
2018-12-21 14:51
Yes
2018-12-21 15:35
forsaken did nothing wrong
2018-12-21 14:56
"deathmaker" .......
2018-12-21 15:11
No forsaken no win
2018-12-21 15:27
DeathMakeR = new forsaken
2018-12-21 15:30
Later in the news "Signify sign Forsaken as the Head Coach"
2018-12-21 15:34
Lmao wud be sick
2018-12-21 15:35
yea
2018-12-21 15:36
is crazyguy and the german dude only for temporary until they get a better player in india?
2018-12-21 16:05
I guess they are for permanent basis as marzil and yb are close friends since they were on Optic India .
2018-12-21 16:40
Sponsored by: Microsoft Office Pack 2018
2018-12-21 16:16
LMAO
2018-12-21 20:23
gl
2018-12-21 16:16
this is great, now indian cs can have future again
2018-12-21 16:33
#279
 | 
Other Onizuka_go 
Who will be new ForsakeN?
2018-12-21 16:47
#281
 | 
United Kingdom H3nryG 
India C's scene omegaLUL
2018-12-21 16:56
#302
Snax | 
Asia editz| 
Uk talks xaxaxa
2018-12-21 22:01
#284
 | 
Germany DieS0nne 
whos gonna be it this time?
2018-12-21 17:36
yb lol
2018-12-21 20:16
Nice!
2018-12-21 17:53
#288
 | 
India Tritium 
They already have become #1 in India by beating top Indian teams by 16-5 and 16-5.
2018-12-21 18:37
CRAZYGUY POGGERS
2018-12-21 18:55
#293
f0rest | 
India compL1 
No forsaken no party. #Free4saken
2018-12-21 19:12
ez forsaken country
2018-12-21 20:10
Met these guys today at dreamhack :) They will be playing tomorrow :)
2018-12-21 20:15
xaxaxaxaxa
2018-12-21 21:59
good luck!
2018-12-21 22:17
ace why do you leave boom
2018-12-21 23:25
#325
 | 
CIS sergioff 
show bob and vegana
2018-12-22 03:29
word1.exe coming
2018-12-22 05:57
india cs trash cs
2018-12-22 06:15
Good luck guys major winners 2020
2018-12-22 06:43
Where is forsaken?
2018-12-22 08:53
#341
s1mple | 
India S1ayR 
lul lineup
2018-12-22 09:52
#342
 | 
Poland Ticket2Win 
ok if you didnt sign forsaken you are already done, disband
2018-12-22 12:06
Awesome newa! yb is amazing coach and I am glad he is gettimlng a 2nd chance
2018-12-22 12:42
no forsaken no major
2018-12-23 02:12
another word.exe team
2018-12-23 10:36
Good luck :)
2018-12-23 10:49
Login or register to add your comment to the discussion.