syrsoN, mirbit complete Sprout roster

Florian "syrsoN" Rische and Sabit "mirbit" Coktasar have been added to Sprout to finalize their roster, the organization has announced.

Sprout had been down to three players following the departure of the Danish members, Niels-Christian "NaToSaphiX" Sillassen and Martin "PERCY" Wessel in late December, with reports suggesting a move towards a fully German lineup.

syrsoN and mirbit join forces with Sprout

That has now been officialized with the addition of syrsoN, who did not renew his contract with ALTERNATE aTTaX for 2019, and former EURONICS player mirbit, who had been teamless since August.

The announcement also reveals that Timo "Spiidi" Richter has taken over the reins as the team's in-game leader, a role he has adopted for the first time.

"I had set my eyes on being an IGL back when I was still at mousesports and now my time has finally come. I am looking forward to the task and feel ready to take on this role."

"I have trust in our line-up and I am sure that if we learn to be a team and grow stronger together, we will have everything we need to succeed," Spiidi said in a statement.

Sprout's lineup now is:

Germany Timo "Spiidi" Richter
Germany Denis "denis" Howell
Germany Josef "faveN" Baumann
Germany Florian "syrsoN" Rische
Germany Sabit "mirbit" Coktasar

Germany Tobias "tow b" Herberhold (coach)

The team will be doing an AMA at 20:00 on Twitch.tv/headshinsky. It will mostly be in German, but players will also take some English questions from HLTV.org users in the comment box at the bottom of this page.

Germany Tobias 'tow b' Herberhold
Tobias 'tow b' Herberhold
Age:
35
Team:
No team
Rating 1.0:
0.81
Maps played:
38
KPR:
0.55
DPR:
0.70
APR:
0.15
Germany Florian 'syrsoN' Rische
Florian 'syrsoN' Rische
Age:
23
Team:
Rating 1.0:
1.09
Maps played:
1087
KPR:
0.74
DPR:
0.64
APR:
0.10
Germany Josef 'faveN' Baumann
Josef 'faveN' Baumann
Age:
19
Team:
Rating 1.0:
1.07
Maps played:
633
KPR:
0.73
DPR:
0.66
APR:
0.13
Denmark Martin 'PERCY' Wessel
Martin 'PERCY' Wessel
Age:
25
Team:
Rating 1.0:
1.00
Maps played:
720
KPR:
0.69
DPR:
0.69
APR:
0.13
Germany Sabit 'mirbit' Coktasar
Sabit 'mirbit' Coktasar
Age:
23
Team:
Rating 1.0:
1.01
Maps played:
507
KPR:
0.66
DPR:
0.62
APR:
0.13
Germany Denis 'denis' Howell
Denis 'denis' Howell
Age:
25
Team:
Rating 1.0:
0.97
Maps played:
1307
KPR:
0.68
DPR:
0.72
APR:
0.14
Germany Timo 'Spiidi' Richter
Timo 'Spiidi' Richter
Age:
24
Team:
Rating 1.0:
1.00
Maps played:
1313
KPR:
0.67
DPR:
0.65
APR:
0.15
Denmark Niels-Christian 'NaToSaphiX' Sillassen
Niels-Christian 'NaToSaphiX' Sillassen
Age:
23
Team:
Rating 1.0:
1.11
Maps played:
595
KPR:
0.73
DPR:
0.60
APR:
0.10
Nice! Now close to tier 3 good movement
2019-01-04 14:05
#6
S3NSEY | 
Austria S3nsey 
expected
2019-01-04 14:04
+1
2019-01-04 14:05
#99
smooya | 
Austria shaakeh 
erwartet
2019-01-04 15:15
How to pronounce ur name btw is it shak-kay or shaky
2019-01-04 15:34
I say shockee
2019-01-04 15:55
#149
 | 
Austria ElGerda 
I think shakee
2019-01-04 16:16
#244
 | 
Denmark Twick_ 
I say skakeeh
2019-01-05 16:20
#245
 | 
United Kingdom Xradas185 
Uganda knuckles meme inc
2019-01-05 19:53
#135
 | 
Spain snucks77 
expected you saying expected
2019-01-04 15:49
Keep it in English please.
2019-01-04 15:55
#186
ZywOo | 
Europe Dentiix 
kek
2019-01-04 18:09
ja
2019-01-04 20:43
#243
 | 
Denmark Twick_ 
Bitte bitte
2019-01-05 16:19
Das ist nett schick mir ein Bild von deinem Soldatenschwanz.
2019-01-05 20:13
#247
 | 
Denmark Twick_ 
Ick sprechst nicht dien language
2019-01-05 20:52
its ok
2019-01-05 21:36
#250
 | 
Denmark Twick_ 
Es ist nicht ok
2019-01-05 21:40
Für mich ist es also ist es ok bleib ruhig bevor ich den Scheriff rufe.
2019-01-05 21:45
#252
 | 
Denmark Twick_ 
Für mich es ist nicht ok Deutche es schwerig
2019-01-05 22:33
ja
2019-01-06 10:17
#255
 | 
Denmark Twick_ 
Ja
2019-01-06 11:26
#256
 | 
China NoAWPNoBrain 
Never read such a bad german, sorry Im hoping your are going to school
2019-01-08 13:46
#257
 | 
Denmark Twick_ 
I haven’t had German for 2 years, what do you expect? I am learning Spanish instead
2019-01-08 14:33
Best german team
2019-01-04 14:07
+1
2019-01-04 14:17
+1
2019-01-04 15:15
>sabit coktasar >german name
2019-01-04 18:09
#108
keev | 
Germany _PH1L 
mirbit looks like goldne xD
2019-01-04 15:19
Mirbit just looks high af xD
2019-01-04 15:39
only "german" team
2019-01-04 15:29
Only german team
2019-01-04 16:13
#193
chrisJ | 
Netherlands toMyy 
what are you talking about. There are many others and just for the fact Big is still german Mr.1-7
2019-01-04 18:39
BIG 2 Turks 1 polish 1 UK 1 german
2019-01-04 19:26
#224
chrisJ | 
Netherlands toMyy 
nt 3 germans 1 Uk 1 turk 3 is more than 50% so its a german team. They (Tabsen & gob) were born and raised in germany and they have a german passport. You probably dont know anything about evolution. So basically the US are all Europeans because they ancestors are european. BR71L logic
2019-01-04 22:23
+1
2019-01-05 10:49
Yeah right they are german because of evolution And u are Talking about Logic
2019-01-05 14:02
Without igl ? Arent think dat
2019-01-04 22:16
#18
 | 
Sweden Unluko 
Nice move!
2019-01-04 14:07
+1 German scene be on the rise bro i deffo think these guys Can make top40. Maybe they should consider moving to Asia, they might even make it to a minor xd Might i suggest papua new guinea? Lovely country i think 😊
2019-01-04 14:46
#110
keev | 
Germany _PH1L 
vp should go too ... oh wait they went to the biggst events there allready xD
2019-01-04 15:20
Where is Movistar Riders?
2019-01-04 14:50
Spain?
2019-01-04 14:52
Nt
2019-01-04 15:16
#94
 | 
Spain Dicraftio 
In mdl
2019-01-04 15:08
They have a decent lineup why they doesnt invited or qualifie for good tournaments? After the news they pretty much vanish
2019-01-04 15:17
They had decent invites to tournaments, but they were in 2 spanish competitions so they didnt have time, this year they will focus un mdl and international competitions.
2019-01-04 15:28
theyre fucking trash man thats why theyre nowhere to be found. mixwell wasting his career away, thats all. and the same goes for this squad, just wasting their time. the upside of this squad is that there arent any legit players who anyone could feel bad for.
2019-01-04 15:32
What about lowel? He is good imo
2019-01-04 15:37
based on what?
2019-01-04 17:19
rofl
2019-01-04 19:15
wanna argue against it? support em i dont care but dont tell me theyre gunna do anythin and that mixwell isnt wastin his career
2019-01-04 19:28
mixwell was tired of being in foreign projects without potential results (G2 for example) and he wanted to establish himself and try to make spanish cs a bit greater. he dont need to show anything, (now with lowel and good players like SOKER, mopoz and Alex) they are already now in mdl and they were close to qualify to the minor, so if this is wasting his carrer, yeah, he is doing it
2019-01-05 13:01
without potential results? hes a pretty decet player, he coulda gotten on a good team. now hes on a trash team with very lw pay presumably
2019-01-05 13:32
try to get some info before u speak, is a in good organization (probably the best in Spain) and i think they are well paid
2019-01-05 15:50
spain barely has an esports infrastructure. the grassroots kinda work mixwell is doing right now there surely doesnt compare to a bbig international team.
2019-01-05 16:13
The plant puns r getting out of hand
2019-01-04 15:25
Rip without nato
2019-01-04 17:02
Mirbit pogu
2019-01-04 14:04
1
2019-01-04 14:04
#4
 | 
France TheIntelloBox 
TOP 1 HLTV
2019-01-04 14:04
haha ofc
2019-01-04 14:16
Ok
2019-01-04 14:04
First
2019-01-04 14:04
#8
JZFB | 
Finland raivokkuus 
Syrson is sick, I wish him all the best.
2019-01-04 14:04
The Problem is ppl been sayin that for a long time. In other words hes trash.
2019-01-04 14:48
#158
 | 
Switzerland iliketurtels 
The problem is he played in Attax for a long time and the team wasnt as good as sprout is He can prove now if he is sick against stronger opponents
2019-01-04 16:31
not that big of a jump. and if he rly was that promising why stay in attax so long
2019-01-04 17:20
#174
 | 
Germany Youngnibba 
I think big would have signed him But the clausel when they bought tizian said they mustn‘t sign him
2019-01-04 17:26
ok
2019-01-04 18:18
ez for seed gaming kito did nothing wrong
2019-01-04 14:05
#10
It's my | 
Europe R2D2s 
XD
2019-01-04 14:05
mirbit from fpl?
2019-01-04 14:05
Nah from gold nova mm
2019-01-04 14:15
#64
mirbit | 
Germany mirbit 
i think im supreme
2019-01-04 14:38
Hmu i Can carry yo ass to global some time
2019-01-04 14:49
dont be lying saw you on steam you downranked bro but gl in sprout bratic
2019-01-04 15:53
Gl in sprout bro
2019-01-04 15:58
L
2019-01-04 14:45
Good luck, promising line-up
2019-01-04 14:05
#14
 | 
Portugal S4nd 
I read it as mibr :(
2019-01-04 14:06
same hahaha
2019-01-04 19:54
tow b respects gob b expected
2019-01-04 14:06
Tow b Sounds like Tobi in German and that Short for Tobias. Nothing to do with gob b.
2019-01-04 14:51
expected lol
2019-01-04 14:06
Mibr i thought
2019-01-04 14:07
good for syrson, big wouldve been better though now sprout is the german hope
2019-01-04 14:08
Lool go on hoping then xddd
2019-01-04 14:51
Denis Spiidi Faven Syrson Nex/Tabsen/Tizian would be a really good team contending for top4
2019-01-04 17:39
lmao delusional
2019-01-04 17:57
top40
2019-01-04 18:18
Faven, Syrson are star player talents and tabsen already is top 5 player
2019-01-04 18:37
neither of these statements are tru
2019-01-04 18:44
+1
2019-01-20 23:31
Big will soon -tizian +calyx if things wont work.out
2019-01-04 15:41
more like -smooya + woxic
2019-01-04 17:54
Uff that would be sick
2019-01-20 23:32
good roster, gl to them
2019-01-04 14:09
this is the noment when bug fans cry kkkkkkkkkkk
2019-01-04 14:09
#85
 | 
Germany Surcal___ 
Noment And what has this to do with big ?
2019-01-04 14:53
Some people thought that syrson is going to replace smooya in BIG. Komplette schwachsinns spekulation von anfang an wenn du mich fragst :D
2019-01-04 15:22
exactly exatamente
2019-01-04 15:56
#194
chrisJ | 
Netherlands toMyy 
ITS_NOT_brazil_ITS_NOT_BRASIL_ITS_BRA71L btw.
2019-01-04 18:41
+111111111111 rekt
2019-01-04 19:16
Better lose a soccer match then a ww
2019-01-04 21:07
better be a first world country with a lost WW than be a 3rd world shithole and laughing stock of the world LUL
2019-01-04 21:12
3rd world is only for the north side
2019-01-04 21:20
good lineup gl to my favourite hltv user Sabit "mirbit" Cockstar
2019-01-04 14:10
#62
mirbit | 
Germany mirbit 
<3
2019-01-04 14:38
<3
2019-01-04 14:38
#24
 | 
Brazil J0oj 
Omg, i saw mibr complete roster...
2019-01-04 14:10
I hope they will make top 30 now and stay there
2019-01-04 14:10
#26
s1 | 
Ukraine mpletop1 
d0cc???????????
2019-01-04 14:10
Ez tier4 team, oh wait
2019-01-04 14:11
100% SUCCSES !
2019-01-04 14:11
#30
kNgV- | 
Italy InSuu 
fully german =good
2019-01-04 14:13
#31
 | 
Germany GoBIG0rGoHome 
why ypu take spiidi as new igl when denis and i guess mirbit too already got experience with it lol
2019-01-04 14:13
Taking questions from hltv users lul bad idea
2019-01-04 14:17
#37
suNny | 
World gto13 
played against this bots yesterday on faceit lul,
2019-01-04 14:17
link or didnt happen
2019-01-04 14:18
haha gj thx mirbit love your streams and i miss them
2019-01-04 14:47
#132
 | 
Germany Sabba1 
LMAO what a loser
2019-01-04 15:45
bignosemirbit xddddddddddddddd
2019-01-04 20:48
UKCS OMEGALUL
2019-01-04 14:39
#107
suNny | 
World gto13 
ez ace for me against nonamers
2019-01-04 15:19
#195
chrisJ | 
Netherlands toMyy 
negative stats and calling them bots when they're playing with a manager OMEGALUL
2019-01-04 18:42
lol wrong xD lost against this bots yesterday on facit lul, gj uk csgo player
2019-01-04 16:59
#184
suNny | 
World gto13 
i didnt say we won, but they play this 24/7 and still awful
2019-01-04 18:01
solid tier4 team now, good job
2019-01-04 14:17
who???????
2019-01-04 14:17
do you guys think you can compete with big?
2019-01-04 14:18
#42
 | 
Denmark raaaaaaaaa1in 
who?????ww
2019-01-04 14:19
Let's see what syrsoN can do against decent opposition
2019-01-04 14:20
#44
 | 
Russia GramDEL 
Yeees, nice team. Can be a solid tier2.
2019-01-04 14:21
#44
 | 
Russia GramDEL 
Yeees, nice team. Can be a solid tier2.
2019-01-04 14:21
#47
 | 
Germany 1112Leon 
Believe it or not, but this roster is amazing now. But I miss Nato a little bit.
2019-01-04 14:23
#49
 | 
Poland kRAMERO 
GL Sprout, hope to dethrone shitty BIG with nerd smooya. GL
2019-01-04 14:24
#51
 | 
Poland godBASR 
Good team!
2019-01-04 14:25
#52
 | 
Chile StfanoLELE 
Denis is still shit as he used to be? or somehow became more decent
2019-01-04 14:28
#68
 | 
Germany enzin 
Denis was never shit. He just was the player that had to play the bad spots and stuff in NiKosports
2019-01-04 14:39
#88
 | 
Chile StfanoLELE 
Wouldn't say so, I know that he had the bad spots and shit, but also skillwise he was an step behind the players back then, I meant, he was bad + bad spots
2019-01-04 15:00
denis was a beast on dust 2 and cobble and hit or miss on every other map. he was always given tough roles and on usually performed okay, maybe a little below average. hes definitely improved on sprout though, possibly because people aren't constantly criticizing him anymore.
2019-01-05 07:38
#53
 | 
Germany 1112Leon 
I think a lot of german CS fans will support Sprout know and forget BIG, because Sprout is know more german. :D Sprout, please come to Major! It's a little bit creepy that Germany has a better future than Poland. LUL
2019-01-04 14:29
#54
 | 
Austria HLTV_Smurf 
major playoffs are target or is it too early?
2019-01-04 14:29
#55
 | 
Portugal REZASj 
Are these the best germans players without counting BIG? What happened to keev, krystal???
2019-01-04 14:33
I guess keev's career is done unless he joins a lower tier geman team but he seems to be way to proud for that. Why should he idle for such a long time as a backup that never gets to play again? I don't understand why he took such a way out, he could easily been part of a german team for the rest of 2018...who know...krystal is pretty overrated imo, not as good as all those penta kids from back in the days think
2019-01-04 15:02
Still under contract with BIG, no one is buying him out
2019-01-04 15:11
#103
 | 
Portugal REZASj 
Well that's kinda sad.. i hope sprout can go to a solid tier 2, rly want to see a full german team suceed
2019-01-04 15:17
I remember when ppl said keev should.join mouz lmao.he wasnt that bad in big why he got kicked ?
2019-01-04 15:38
#161
 | 
Switzerland iliketurtels 
inconsistent
2019-01-04 16:39
#232
 | 
Brazil m16r_0 
he was horrible in big.
2019-01-05 08:01
#233
 | 
Brazil m16r_0 
wtf krystal is Everything but not overrated. literally everyone calls him a bot :D. beside that hes a Good igl but his lack of Fire Power is to big for Everything above t3.5
2019-01-05 08:03
#56
 | 
Bulgaria AboveYall 
they're actually looking strong, gl in the future!
2019-01-04 14:33
oh shit BiG better watch out.
2019-01-04 14:36
Syrianson my favorite player !!! ¡
2019-01-04 14:36
- In terms of ranking, what is your objective (realistically)? - With Spiidi taking the IGL role, how can your coach (tow b) help Spiidi? - Were NaTo and PERCY released from their contracts, or are they benched?
2019-01-04 14:38
#65
 | 
United Kingdom KouDaPou 
expected
2019-01-04 14:39
#67
 | 
Brazil hugoooo 
mirbit photo gets me every single time.
2019-01-04 14:39
NO HUNDEN NO WINS
2019-01-04 14:40
tier4
2019-01-04 14:42
I am excited for what this team can do, I think they can go quite far in terms of being a top 30 team and maybe qualify for big tournaments. Question for mirbit: Why dont stream anymore man :(
2019-01-04 14:45
#89
 | 
Finland M0nzaa 
a team with denis and spiidi can do absolutely nothing lol :()
2019-01-04 15:01
hltv.org/stats/players/7511/denis?startD.. I would say 1.11 rating is pretty decent hltv.org/stats/players/7499/Spiidi?start.. Spiidi stats arent that bad either
2019-01-04 15:38
#156
mirbit | 
Germany mirbit 
had some things to figure out. will try to stream sa couple times a month in the future :)
2019-01-04 16:29
#75
liTTle | 
CIS Dowa) 
gl mirbit
2019-01-04 14:47
#155
mirbit | 
Germany mirbit 
thanks
2019-01-04 16:28
Love you mirbot, gl
2019-01-04 14:49
#154
mirbit | 
Germany mirbit 
tyty
2019-01-04 16:28
#86
JULTN1 | 
Estonia HDTanel 
mirbit cockstar wtf
2019-01-04 14:53
#153
mirbit | 
Germany mirbit 
*cocktailbar
2019-01-04 16:27
allahu akbarrR
2019-01-04 16:39
expected
2019-01-04 14:56
#90
 | 
Germany ariany 
wtf unexpected af, thought hunden and tarik join
2019-01-04 15:01
#91
 | 
Chile Zzalb 
gl Sprout, please syrsoN dont end like keev
2019-01-04 15:02
+111111
2019-01-04 15:04
#177
JaCkz | 
Europe cArn5 
Where's keev rn tho?
2019-01-04 17:39
#234
 | 
Brazil m16r_0 
probably at mc donalds
2019-01-05 08:04
spiidi = shit denis = shit faven = who??? shit syrson = who??? also shit mirbit = idk
2019-01-04 15:11
#113
oskar | 
Czech Republic Olaxen 
-1 >:(
2019-01-04 15:25
#208
 | 
South Africa nimmaJ 
0/8 u tried way too hard
2019-01-04 19:39
no funny thing is its not bait, its my real vitriol my G pce
2019-01-04 20:59
#225
 | 
South Africa nimmaJ 
It was pretty funny lol
2019-01-04 22:41
reallly happy for mirbit, go get em
2019-01-04 15:11
#152
mirbit | 
Germany mirbit 
i will :)
2019-01-04 16:27
who
2019-01-04 15:14
who joins who?
2019-01-04 15:18
is faveN from CIS? There are KZ and RU flags in his Twitter
2019-01-04 15:19
kazakh roots, pretty sure but not 100%
2019-01-04 15:29
yes
2019-01-04 16:01
Mirbit 5th confirmed. Syrson. Not bait. Accurate af.
2019-01-04 15:28
-denis +HUNDEN
2019-01-04 15:28
Decent T2 lineup. I hope that they get decent support to actually play some offline tournaments.
2019-01-04 15:31
#121
cromen | 
Denmark ilnert 
This is pretty cool
2019-01-04 15:32
ok syrson but still will get rekt by new attax. dude has the attitude and the balls, they should have taken him even if the step seems too big. tired of these puggers lineups.
2019-01-04 15:34
New attax ? What ?
2019-01-04 15:42
alternate gonna rebuild with ex-panthers core (says twitter)
2019-01-04 15:48
Shit lulz.sryson faven and mirbit 3 v 5 attax
2019-01-04 15:55
so dude, mantu, ecfN + 2 more?
2019-01-05 01:36
yes. enkay j as coach.
2019-01-05 21:06
sysroN looks like doz9
2019-01-04 15:41
Umean c9 cloud9 not doz9 wtf is doz9
2019-01-04 15:50
doz9 is an underrated rapper with a very unique style
2019-01-04 19:09
#133
 | 
Spain kakal0x 
Nice move. syrsoN > smooya
2019-01-04 15:46
MIRbit is mir from gamBIT or wut
2019-01-04 15:49
MIRbit is mir from gamBIT or wut
2019-01-04 19:01
Mirbit is copying mir from gambit and tow b copying gob b from big, what a world we live in :D
2019-01-04 15:52
#146
 | 
Sri Lanka kvezee 
tier 8 is coming
2019-01-04 16:02
gl Sprout
2019-01-04 16:13
Gl mirbit
2019-01-04 16:25
#151
mirbit | 
Germany mirbit 
ty
2019-01-04 16:27
#157
 | 
Brazil igster 
Who
2019-01-04 16:29
imo, natosaphix was top notch, they should have just kicked percy and added syrson.
2019-01-04 16:36
#176
 | 
Germany Youngnibba 
And have two awpers? And to continue to speak in english and not their mothertounge?
2019-01-04 17:31
#235
 | 
Brazil m16r_0 
nato was awesome in the beginning but he dropped off lately and i guess the Performance wasnt strong enough to keep their com eng. but nato seems like a nice guy With Talent he will have a future in a Other Team , hopefully.
2019-01-05 08:08
#163
 | 
Switzerland iliketurtels 
Hello Team Sprout I like your lineup and I hope you can do some damage in the scene My questions for you: What goals do you have as a Team in the international and national scene? What are the roles in the team? How much time do you guys spend each day for individual training? Which games are you playing beside cs? When is your first official? gl with the LU looking forward to cya in action
2019-01-04 16:47
sprout: Ok.
2019-01-04 18:01
Who ?
2019-01-04 16:52
#165
 | 
Hungary Corc 
T3 at peak But GL boys
2019-01-04 16:58
DEUTSCHLAND!
2019-01-04 16:59
Gl mirbit
2019-01-04 17:03
#173
mirbit | 
Germany mirbit 
tyy
2019-01-04 17:23
Yolun açık olsun kardeşşim
2019-01-04 20:18
Had syrson an offer from BIG? After BIG searched for a nex replacement? I ask cuz smooya could also be second awp
2019-01-04 17:22
I think the best position for smooya at BIG would be the 'bench' one, really underrated role.
2019-01-04 19:56
still tier3
2019-01-04 17:28
Who?
2019-01-04 17:46
Question: Do you think you can break into the hltv top20 with this lineup? What will the roles look like?
2019-01-04 18:00
#199
 | 
Germany NiceC 
Its possible. Denis Entry SyrsoN AWP Spiidi IGL Mirbit Support/Rifle FaveN Rifle
2019-01-04 19:08
expected
2019-01-04 18:11
ok
2019-01-04 18:32
mirbit finally
2019-01-04 19:00
ok
2019-01-04 19:07
#201
 | 
Germany NiceC 
actually a nice lineup.
2019-01-04 19:07
really looking forward. better than BIG <3
2019-01-04 19:19
+5
2019-01-04 19:45
ok
2019-01-04 19:40
ez for Sabit 'mirbit' Cockstar
2019-01-04 19:55
denis and spiidi still in the team and you want to be better?LOLLLL
2019-01-04 21:00
#228
shrek | 
New Zealand is_love 
Thought it said mibr
2019-01-05 03:37
#229
 | 
Estonia naityflatroo 
Sprout, bravo. 3iq move
2019-01-05 05:23
You may add whoever you want, but as long as the 2 man 'core' remains in the organisation the project won't pay off.
2019-01-05 07:25
Rip syrson joining a team full of bots and fucking bot mirbit this guy had almost the same level as ksy on esg.
2019-01-06 01:38
Login or register to add your comment to the discussion.